Christoffer Gatara

Christoffer Gatara

Christoffer Gatara är mäklare på HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Christoffer Gatara har varit registrerad mäklare sedan 2018-08. Christoffer Gatara har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-07 och har fått 194 omdömen med ett betyg på 4.8. Christoffer Gatara har haft 28 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
För mig är yrkesrollen som mäklare en livsstil. Där jag ständigt finns till hands för mina kunder. Med mitt engagemang för service och positiva driv ser jag till att varje affär når sin fulla potential.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Väldigt förstående och lyhörd med en förmåga att se det ljusa och positiva i varje situation. Hårt arbetande och alltid tillgänglig.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med nära och kära. Som tidigare elitidrottare är träning en väldigt stor del av mitt liv. Matlagning är också ett väldigt stort intresse.

194 omdömen om Christoffer Gatara

Sedan starten hos Reco 2018
Fredrik Magnus S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
Södermalm - Mariatorget

Mycket professionell, vänlig och trevlig.

Linnea O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
Södermalm - Mariatorget

Har bara positivt att säga om Christoffer och rekommenderar varmt. Professionell, trevlig, alltid lätt att få tag på och trots en lång säljprocess alltid positiv med raka svar.

Mikaela A
Södermalm - Mariatorget

Hej Jag är tacksam för att det Christoffer som var mäklare vid den här affären. Jag vet att jag har gjort en bra affär. Med det menar jag en affär som både är bra gentemot både mig och säljaren. Jag har djupa rätt djupa i innovation, affärsuppgörelser och entreprenörskap. Men var jag osäker. Vid det här tillfället. En smula rädd faktiskt. Handlade om att allt inträffade senare i mitt liv än andra bostadsaffärer? Att i det här läget fånga upp en potentiell köpare och bidra till att den personen gör en positiv affär,...

Maxine T
Södermalm - Mariatorget

Väldigt trevlig, väl påläst om bostaden samt flexibel och hjälpsam!

Maria L
Södermalm - Hornstull

Alltid redo o tillgänglig. Serviceiminded på alla sätt, med humöret på topp. En mäklare att lita på!. Kändes tryggt hela vägen.

Francoise T
Södermalm - Mariatorget

Mycket trevligt bemötande samt bra tydlighet vid signeringen.

Lena V
Södermalm - Mariatorget

Christoffer är bra, trevlig och tålmodig med ett ständigt leende på läpparna. Rekommenderas varmt.

Malin S
Södermalm - Skanstull

Mycket proffsig och pålitlig mäklare. Engagerad i sitt jobb, tillmötesgående och flexibel.

Anne J
Södermalm - Skinnarviksberget

Jag köpte en lägenhet med Christoffer som ansvarig mäklare. Det var många turer innan vi skrev kontrakt - under hela den tiden höll Christoffer mig uppdaterad om läget. Jag kände att han var rak och ärlig och rodde allt i land pedagogiskt. Skulle välja honom som mäklare när jag säljer - vill att köpare av min lägenhet ska lotsas igenom den berg-och-dalbana det är att köpa med sitt lugn och sin kunskap.

Sofia D
Södermalm - Skinnarviksberget

Supernöjda! Christoffer var alltid glad och positiv, och han tog sig tid att besvara alla våra frågor och funderingar. Vi hölls ständigt uppdaterade om läget och Christoffer var alltid tillgänglig för frågor. Vi kan varmt rekommendera Christoffer till alla som vill ha en professionell och engagerad mäklare.