Andre Garemani

Andre Garemani

Andre Garemani är mäklare på HusmanHagberg Täby

Andre Garemani har varit registrerad mäklare sedan 2021-04. Andre Garemani har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-05 och har fått 9 omdömen med ett betyg på 4.9. Andre Garemani har haft 13 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 9 Läs vad Andre Garemani

2021-06-15
    Verkligen bra bemötande.
    Smidig affär.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Andre Garemani en del av HusmanHagberg Täby
    2021-06-14
    Superbra! Fick det pris jag önskade!
    • Näsbypark - Norskogen
    2021-06-10
    Kan starkt rekommendera Andre som sålde min Lgh. Bra bemötande och förtroendegivande från första start.

En riktigt bra, smidig och professionell mäklarupplevelse som inte bara hjälpte till med försäljning utan även med inköp av ny Lgh.
    Stort tack till världens bästa säljare och köpare 😀 Andre Garemani
  • 2021-06-09
    Andre sålde min lägenhet i Näsbypark och han gjorde det exceptionellt! Han hittade själv köparen vilket sparade tid och pengar då vi slapp annonsera och ha öppen visning. Mycket bra!
    • Täby park
    2021-06-08
    Tja!
    Jag tyckte Andre var jätte trevlig!
    Kontaktbar hela tiden och duktig på att förklara allt tydligt.
    Tack Milad. Du kommer trivas så bra i området. Tack för att ni gör mitt jobb till världens roligaste. Andre Garemani
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Andre Garemani en del av HusmanHagberg Täby
    • Näsbydal
    2021-06-07
    Andre hjälpte mig sälja en liten lägenhet. Har varit väldigt trevlig att snacka med sen dag ett och har varit otroligt hjälpsam med allt som har med försäljning av bostad att göra.

Rekommenderar starkt Andre till de som behöver en mäklare som pushar gränserna på marknaden.
    Tack Chefen! Du får full pott av mig :-) Tackar för förtroendet. Andre Garemani
    • Näsbydal
    2021-06-04
    Köpte min första lägenhet med Andre som mäklare, och det var en positiv upplevelse! Han var lätt att ha att göra med och tog sig tid att beskriva sina objekt över telefon. Något jag särskilt uppskattade var hans humoristiska sida, vilken gjorde att affären (som ju givetvis i sig är tämligen allvarstyngd) inte kändes fullt så betungande utan fick en rolig och glad inramning. Rekommenderas!
    Hihi, tack för recon. Jobbet blir så mkt enklare med trevliga kunder som du! Andre Garemani
    • Näsbypark - Örnstigen
    2021-05-27
    Jag och min sambo har köpt en tvåa på örnstigen 8 genom Andre. Andre har varit mycket bra att ha att göra med, trevlig och hjälpsam hela vägen. Svarar alltid på sms och i telefon. Det har känts tryggt att köpa via honom!
    Åh, tackar! Ni är helt magiska, stort tack Andre Garemani
    • Täby park
    2021-05-27
    Köpt en nyproduktion.
    Jag kontaktade dem via deras hemsida.
    Tyckte Andre var informativ och hjälpsam.
    Väldigt bra mäklare.
    Tackar för förtroendet och önskar dig en trevlig vistelse i din kommande lgh Andre Garemani