Linda Tingvall

Linda Tingvall

Linda Tingvall är mäklare på HusmanHagberg Täby

Linda Tingvall har varit registrerad mäklare sedan 2021-10. Linda Tingvall har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-11 och har fått 18 omdömen med ett betyg på 5.0. Linda Tingvall har haft 10 försäljningar sen 2021-12 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-12 - 2022-11

Läs vad 18 Läs vad Linda Tingvall

2022-08-15 Verifierad kund
    Linda är en mycket engagerad mäklare som lyssnar på säljaren, det märks att Linda älskar sitt jobb.
    Vi är supernöjda med Lindas insats.
    2022-08-12 Verifierad kund
    Linda har levererat både god service och en bra affär!
    2022-08-11 Verifierad kund
    Linda har på ett mycket positivt, korrekt och professionellt sätt bemött, väglett och gett trygghet till mig som kund genom hennes bemötande.
    Linda är ärlig, saklig och personlig och ger trygghet och förtroende i både med och motgång.
    Hon är en problemlösare och lyckas skapas förutsättningar även under pågående lågkonjunktur.

Jag kan varmt rekommendera Linda och kommer absolut att vända mig till henne igen vid nästa försäljning.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Tingvall en del av HusmanHagberg Täby
    2022-07-27 Verifierad kund
    Vi har bara gott att säga om Linda som hjälpt oss med försäljningen av vår bostad.
    Uppfattar Linda som förtroendeingivande, lugn, kunnig, trevlig, positiv, snabb att återkoppla då vi sökt kontakt och mycket bra i alla avseenden som rört bostadsaffären.
  • Jeanett Ö
    sålde sitt hus med hjälp av Linda Tingvall en del av HusmanHagberg Täby
    2022-06-02 Verifierad kund
    Superhärlig mäklare med rak och tydlig information i alla lägen. Erbjuder jättebra tjänster till bra pris och svarar outtröttligt och tålmodigt på alla dumma frågor vi som säljare kommer på i tid och otid.
    Även våra djur (hundar och katter) uppskattade Linda - bästa betyget!
    Rekommenderar starkt Linda 😊
  • köpte sitt hus med hjälp av Linda Tingvall en del av HusmanHagberg Täby
    2022-06-02 Verifierad kund
    Lättsam, trevlig, personlig och engagerad. Jag kan varmt rekommendera Linda.
    • Västra Bällsta
    2022-05-13 Verifierad kund
    Linda gav oss en säker och trygg försäljning av vår villa. Återkom snabbt med svar på våra frågor och gjorde ett professionellt bemötande. Kan varmt rekommendera Linda.
    • Gribbylund
    2022-05-05 Verifierad kund
    Proffsigt rakt igenom och Linda gör det lilla extra för både säljare och köpare som uppskattas mycket
    • Skarpäng
    2022-05-02 Verifierad kund
    Proffesionellt och engagerat bemötande.
    Alltid snabb återkoppling om vi hade frågor.
    Kan varmt rekommendera Linda.

Karl-Olof och Birgitta
  • köpte sitt hus med hjälp av Linda Tingvall en del av HusmanHagberg Täby
    • Bällsta
    2022-04-03 Verifierad kund
    Bra bemötande, bra ordning och koll på objektet.