Linda Tingvall

Linda Tingvall

Linda Tingvall är mäklare på HusmanHagberg Täby

Linda Tingvall har varit registrerad mäklare sedan 2021-10. Linda Tingvall har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-11 och har fått 30 omdömen med ett betyg på 4.9. Linda Tingvall har haft 8 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

30 omdömen om Linda Tingvall

Sedan starten hos Reco 2021
Björn E
Hägernäs Strand

Vilken vecka! Förra lördagen kom annonsen ut som ”på gång”. På söndagen bokade Linda en visning till på måndag. Vi gick ut och åt middag under tiden. På tisdag förmiddag kom ett sms med det första budet. Linda föreslog att vi skulle gå halva vägen var och bad om en liten justering. Förslaget accepterades av köparna. På tisdagskvällen skrev vi överlåtelseavtal och på fredagen var handpenningen på mäklarkontot. Som sagt - vilken vecka!! Vi är väldigt nöjda med den insats som Linda har gjort för oss. Sanna och Björn

Bengt Thomas L
Ormsta

Bra och korrekt vägledning under en svår marknad, en befintlig spekulantlista och rätt åtgärder för att få kontakt med fler köpare resulterade i en lyckad försäljning av mitt hus.

Ulla-Britta S
Åkerbyparken

Linda har skött sitt uppdrag förträffligt. Hon är kunnig och mycket tillmötesgående. Har bra kontakt med kunder. Anpassningsbar vad gäller tider för visning etc.. Rekommenderar henne på det varmaste. Med vänlig hälsning Ulla-Britta Sjöström

Ann-Christin B
Lindholmen

Kundfokuserad, vänlig och ger ett kompetent intryck av mäklarjobbet. Det är bara att ge ett bra bra omdöme.

Freya K
Köpte sitt hus med hjälp av Linda Tingvall en del av HusmanHagberg Täby
Brottby / Karby

Linda Tingvall har varit tydlig, snabb, trygg och hjälpsam i samband med att vi köpt bostad.

Janne M
Gröndal

Bra och proffsigt bemötande, sålde mitt hus snabbt och smärtfritt.

Julia Marietta D
Brottby / Karby

Tillmötesgående, lösningsorienterad och professionellt. Linda gjorde hela processen smidigt för oss. Hon lyssnade på oss och hjälpte med allt. Hon har bevisat hur kunnig hon är med husförsäljning. Jag gillade att Linda försökte hitta lösningar som var bra för båda oss och köparen. Jag skulle absolut rekommendera henne!

Robin L
Sörgården

Trevligt bemötande, lyhörd efter våra önskemål och behov. Vi är supernöjda.

Carola S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Tingvall en del av HusmanHagberg Täby
Sörgården

Professionellt och fantastiskt bemötande. Kunnig och väldigt serviceinriktad. Kände stor trygghet genom hela processen.

Marianne L
Kragstalund

Linda är jättetrevlig att ha att göra med och samtidigt helt professionell och kunnig i sitt yrkesutövande. Vi hade många bra diskussioner och hon kom med bra förslag på olika lösningar som jag sen kunde ta ställning till. Hon jobbade hårt för att min lägenhet skulle få bästa presentation och synlighet och ställde med kort varsel upp på privata visningar när så önskades. Jag kan varmt rekommendera Linda Tingvall som mäklare.