Pernilla Darin

Pernilla Darin

Pernilla Darin är mäklare på HusmanHagberg Täby

Pernilla Darin har varit registrerad mäklare sedan 2018-09. Pernilla Darin har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-10 och har fått 173 omdömen med ett betyg på 4.9. Pernilla Darin har haft 49 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

173 omdömen om Pernilla Darin

Sedan starten hos Reco 2018
Amadou J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
Gribbylund

Pernilla är hjälpsam, pålitlig och har mycket erfarenhet. Jag är glad att ha henne som mäklare.

Peter N
Gribbylund

Fantastisk service med känsla för detaljer i kombination med hög kompetens. En professionell mäklare du känner dig trygg med.

Anna Viktoria Henriette L
Gribbylund

Pernilla är otroligt kunnig, driven, hjälpsam och lösningsfokuserad. Vi har känt oss så väl omhändertagna genom hela processen. Vi rekommenderar verkligen Pernilla när det är dags att sälja bostad!

Simon E
Näsbydal

Hon va trevlig och lätt att prata med. Va inga konstigheter alls. Allt gick fort och smidigt

Maria Christina M
Ormsta

Pernilla är en toppenmäklare, informativ, snabb och alltid tillgänglig för frågor funderingar.

Jan Olof O
Näsbypark

Hej. Mycket positivt.visade god kunskap.om mäkleriet, men också en relationsskapande förmåga.Både Anita jag ger fem plus.

Christina G
Näsbypark - Norskogen

Kunnig, snabb återkoppling proffsigt bemötande

Inger Margareta K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
Viggbyholm / Viggbygärdet

Väldigt proffsigt mäklare som har koll på allt samt lättsam vilket gör en väldigt bekväm med sin affär.

Arvid K
Näsbydal

Jättebra och jättetrevlig! Informativ och väldigt hjälpsam, bra hjälp och smidig genomföring av vår nya bostad!

Johan Mikael A
Täby kyrkby

Mycket nöjd med Pernilla. Visade engagemang från dag ett!!! Rekommenderas!!!