Pernilla Darin är mäklare på HusmanHagberg Täby

och har varit registrerad mäklare sedan 2018. Pernilla Darin har varit aktiv på Reco.se sedan 2018 och har fått 50 omdömen sedan 2018-10-10. Pernilla Darin har haft 35 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 50 Läs vad Pernilla Darin

• Sålt vårt parhus Pernilla är positiv, jordnära, seriös Vad gäller mina förväntningar så blev det mycket mycket mer än jag kunde förvänta mig En bra jordnära, korrekt mäklare
    Margith M
    Margith M sålde sitt hus med hjälp av Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    2020-10-22
    • 153.0 m²
    • Täby kyrkby
    2020-10-22
  • Sålt bfr lgh mycket nöjd med Pernilla. Det gick smidigt
    Mats H sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    2020-10-09
    • 1.5:a
    • 48.5 m²
    • Näsbydal
    2020-10-09
  • Jag har sålt en liten lägenhet i Täby. Mäklaren, Pernilla har under hela tiden varit mycket proffsig, tydlig och engagerad. Våra förväntningar var väl inte särskilda , bara att lägenheten ska säljas, men vi blev verkligen positivt överraskade över hur snyggt en försäljning kan skötas. Topp betyg till Pernilla!
    Carina H sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    2020-10-07
    • 1.5:a
    • 48.5 m²
    • Näsbydal
    2020-10-07
  • Professionellt bemötande. Köpte parhus i Täby och pernilla guidade pedagogiskt igenom alla steg för att säkerställa en smidig affär.
    Sofie W köpte sitt hus med hjälp av Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    • Visinge
    2020-09-25
  • Tog sig god tid att hjälpa oss igenom hela säljprocessen på ett mycket proffsigt och engagerat sätt.
    Carl Marcus L sålde sitt hus med hjälp av Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    • Visinge
    2020-09-25
  • Sålde min etta med Pernillas hjälp. Hon är mycket engagerad och kunnig, och levde upp till mina förväntningar på alla sätt.
    Mattias J sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    2020-09-14
    • 1:a
    • 25.0 m²
    • Hägernäs
    2020-09-14
  • Pernilla hjälpte oss att sälja vårt ganska speciella boställe i utkanten av Täby kyrkby som varit i familjens ägo i 60 år. Till bostället leder en lång grusväg och det finns flera hus, skog, trädgårdar, båtplats mm. Pernilla kände in stället på ett bra sätt och förstod också dess värde. Snabbt hade hon idé om hur försäljningen skulle läggas upp. Hennes upplägg var helt olikt 4 andra mäklarkandidaters. Pernilla är kreativ, effektiv, får saker att hända, lagom pådrivande, glad och positiv. Våra förväntningar om försäljningens tidsåtgång, genomförande, värdering och slutpris blev över våra förväntningar.
    Anita S sålde sitt hus med hjälp av Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    2020-08-03
    • Täby kyrkby
    2020-08-03
    Tack snälla Anita och Pelle för att jag fick äran att hjälpa er med er fantastiska fastighet! Att dessutom ha fått lära känna er och samarbeta med er har varit superkul. Många härliga fikastunder och prat i magisk miljö. Vi ses ju mer framöver. Kram Pernilla

Visa svar
  • Köpt en tvåa och ska sälja en etta. Bemötandet och kontakten och köpet. Har mäklaren varit jättebra på alla sätt.Det känns jättebra och hon ska sälja min lägenhet.
    Fredrik S köpte sin lägenhet med hjälp av Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    2020-07-08
    • 2:a
    • 58.0 m²
    • Hägernäs
    2020-07-08
    Tack Fredrik och nu har vi ju även sålt din lägenhet:) Har varit kul att hjälpa dig och än är vi ju inte klara! Snart dax för tillträde och frånträde. Hörs och ses snart/Pernilla

Visa svar
  • Driven, engagerad, lyhörd ch omtänksam! Väldigt nöjda med allt så här långt i processen och kan rekommendera!
    Jamila A sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    • 5:a
    • 102.5 m²
    • Kragstalund
    2020-05-28
  • Toppen mäklare, tydlig och erfaren.
    Karim T sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    • 5:a

Näsbydalsvägen
Slutpris: 2 585 000 kr
Skylvägen
Slutpris: 6 300 000 kr

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte