Pernilla Darin
Registrerad mäklare sedan 2018-09-07
Aktiv på Reco.se sedan 2018-10-10
2019-07 - 2020-06

Läs vad 42 Läs vad Pernilla Darin

• Jamila A sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby

2020-05-28

5:a
    Kragstalund
    Driven, engagerad, lyhörd ch omtänksam! Väldigt nöjda med allt så här långt i processen och kan rekommendera! Läs mer
    Pernilla D gillar detta
  • Karim T sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby

2020-05-28

5:a
    Kragstalund
    Toppen mäklare, tydlig och erfaren. Läs mer
    Pernilla D gillar detta
  • Sonja S köpte sin lägenhet med hjälp av Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby

2020-05-23

Gribbylund
    Vi köpte lägenhet på Kabeluddsvägen i Täby.

Pernilla var kunnig och tydlig och hon gav nyttig och saklig information om bostaden och föreningen, både vid visningen och vid själva köpet.
    En kunnig och trygg mäklare. Läs mer
    Pernilla D gillar detta
  • Bo-lennart P köpte sin lägenhet med hjälp av Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby

2020-05-21

Gribbylund
    Köpt lägenhet i Gribbylund.
    Blev mycket positivt mottagna. Mycket kunnig både om objektet och brf. Vidare ett mycket punktligt och professionellt agerande både under budgivning och kontraktsgenomgång och signering. Vi förväntade oss en egen visning pga pandemin och att vi skulle få svar på frågor inför budgivning och köp. Bemöttes med trygg Visning och vi kände oss mycket nöjda.
    Mycket positiv upplevelse från visning till kontraktsskrivning på 4 dagar!
    Högsta betyg 5 av 5. Läs mer
    Pernilla D gillar detta
  • Anju K sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby

2020-04-29

Roslags Näsby
    Pernilla var en trygg hand genom hela affären. Svarade på alla våra frågor (stora som små) med erfarenhet och enorm kunnighet. Empatisk och erfaren, vi kan verkligen rekommendera Pernilla. Läs mer
    Pernilla D gillar detta
  • Lena A sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby

2020-04-27

3:a
    Grindtorp
    Vi har sålt en bostadsrätt med Pernillas hjälp. Pernilla är proffsig och har gett oss kloka råd. Pernilla uppfyllde alla våra förväntningar. Läs mer
    2020-04-29 Pernilla D svarar Lena A
    Tack Lena och Bosse för ett bra samarbete och för att jag fick äran att få förmedla er fina lägenhet! Önskar att jag hade erat badrum i mitt hus:) Kram Pernilla
    Pernilla D gillar detta
  • Jacob L köpte sin lägenhet med hjälp av Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby

2020-04-26

3:a
    Grindtorp
    Jag har köpt en 3:a på 81 kvadratmeter. Mäklaren fixade köpet snabbt och smidigt. Läs mer
    2020-04-29 Pernilla D svarar Jacob L
    Tack Jacob, jag är glad att det gick bra med din försäljning så du fick köpa denna fina lägenhet, du kommer trivas toppenbra! Kram Pernilla
    Pernilla D gillar detta
  • Beatrice S köpte sin lägenhet med hjälp av Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby

2020-04-23

Näsbydal
    Som köpare av en bostadsrätt var Pernilla hjälpsam och snabb på att återkoppla på frågor och funderingar. Hon gör det smidigt för både säljare och köpare. Mycket kunnig och förklarar bra. Läs mer
    2020-04-29 Pernilla D svarar Beatrice S
    Tack för det Beatrice, det är mitt mål att alltid få både köpare och säljare att känna sig trygga rakt igenom hela affären:) Vi ses på tillträde snart! Hälsningar Pernilla
  • Miriam Å
    Miriam Å sålde sitt hus med hjälp av Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby

2020-04-18

Vallatorp
    Sålde kedjehus i Corona tider. Pernilla kämpade på och hade bra lösningar får att få tag i kund! Mycket proffsig o dedikerad. Läs mer
    2020-04-29 Pernilla D svarar Miriam Å
    Tack Miriam! Det var lite segt men jag är glad att vi kom i mål och att ni nu kan fokusera på att hitta ert nya "fluffiga" hus:) Kram Pernilla
    Pernilla D gillar detta
  • Lars Richard O köpte sitt hus med hjälp av Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby

2020-04-18

Vallatorp
    Pernilla sålde ett radhus till oss i Täby. Hon var genomgående lyhörd, kompetent och samarbetsvillig. Med Pernilla kan man känna sig trygg med att det blir bra för både säljare och köpare. Läs mer
    2020-04-29 Pernilla D svarar Lars Richard O
    Grattis till ert nya hus, det kommer bli toppen för er! Ses på tillträde snart. Hälsningar Pernilla

Senaste försäljningarna

Näsbydalsvägen