Fredrica Glatstein är mäklare på HusmanHagberg Täby

Fredrica Glatstein har varit registrerad mäklare sedan 2017-07. Fredrica Glatstein har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 2 omdömen med ett betyg på 5.0. Fredrica Glatstein har haft 1 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-01 - 2021-02

Läs vad 2 Läs vad Fredrica Glatstein

• sålde sitt hus med hjälp av Fredrica Glatstein en del av HusmanHagberg Täby
    • 125.0 m²
    • Lindholmen
    2021-02-18
    Jag och min man har sålt en Parvilla genom Fredrica! Hon har varit en toppenmäklare, påläst, intresserad, varm och engagerad! Det har känts väldigt bra och personligt att ha kontakt med henne! Vi har haft fullt förtroende för henne och hennes råd och upplägg! Jag rekommenderar henne varmt! Marianne
    Tack Marianne! Jag är glad att ni är nöjda och att jag fick ert förtroende. Önskar er allt gott med bygget och framtiden.

• sålde sitt hus med hjälp av Fredrica Glatstein en del av HusmanHagberg Täby
    • 125.0 m²
    • Lindholmen
    2021-02-18
    Parhus i Vallentuna, utmärkt hanterat, med positiv glädje o stort engagemang.
    Fredrica uppnådde våra satta mål för försäljningen.
    Proffsigt hanterat rakt igenom, från fotografering via informations material o slutligen genomförandet av försäljningen, bra jobbat Fredrica.
    TACK för snabb och fin rekommendation! Det är jag som ska säga tack för förtroendet då jag bara gjort mitt jobb. Härligt att samarbeta med kunder som ni. Vi hörs framöver!