Fredrica Glatstein är mäklare på HusmanHagberg Täby

Fredrica Glatstein har varit registrerad mäklare sedan 2017-07. Fredrica Glatstein har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 62 omdömen med ett betyg på 5.0. Fredrica Glatstein har haft 25 försäljningar sen 2021-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-11 - 2022-10

Läs vad 62 Läs vad Fredrica Glatstein

• köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrica Glatstein en del av HusmanHagberg Täby
    2022-11-21 Verifierad kund
    Väldigt tillmötesgående och infriade våra förväntningar vi köpet. Transparent hela tiden och väldigt familjär och hjälpsam! Jag skulle gärna rekommendera henne till andra!
    Tack fina Stefan! Tror du och Julia och lilla Benjamin kommer trivas så bra i området! Annars hör du av dig till din mäklare - Fredrica. :)
    Allt gott och så ses vi snart!
    Fredrica Glatstein
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrica Glatstein en del av HusmanHagberg Täby
    • Kragsta
    2022-10-18 Verifierad kund
    Vi uppskattar verkligen Fredricas hjälp. Vi är så tacksamma över att Fredrica lyckas sälja vår lägenhet för priset vi önskade med tanke på marknaden idag. Vi är riktigt nöjda!
    Tusen, tusen tack, Natalie. Önskar er all lycka framöver med nya kapitlet i livet och så hörs vi av :) Fredrica Glatstein
    • Hägernäs
    2022-10-02 Verifierad kund
    Hej, jag är jätte glad att jag hade Fredrica som mäklare, hon är jätte duktiga och professionellt! Vi sålde med jättebra pris även marknaden är lite dåligt nu. Tack Fredrica! ☺️
    Bästa mäklare ❤️
    Tack snälla Ciprian för fina ord och tack för ditt förtroende för mig som mäklare. Vi ses framöver! :) Fredrica Glatstein
    • Hägernäs Södra
    2022-09-27 Verifierad kund
    Allting sköttes väldigt professionellt och snabbt.
    Det var väldigt enkelt att få kontakt och frågor fick i det närmaste omedelbara svar.
    Jag är väldigt nöjd med affären som Fredrica hanterade.
    Tusen tack för din rekommendation och hoppas att du kommer trivas bra när det blir dags för den nya lyan. Vi ses! Fredrica Glatstein
  • sålde sin stuga med hjälp av Fredrica Glatstein en del av HusmanHagberg Täby
    • Garns-Ekskogen
    2022-09-26 Verifierad kund
    Trevlig och otroligt professionell.
    Använd mig av Fredrica tidigare när det gällde att värdera bostaden och när det väl var dags för försäljning var det ett solklart val.

Man som köpare och säljare kan känna sig trygg med Fredrica, det finns inga genvägar utan allt skall skötas by the book, vilket jag uppskattar.
    Vad fint av dig att beskriva din upplevelse så utförligt. Jag tackar för ditt förtroende och ett bra samarbete oss emellan. Jag önskar dig allt gott och hoppas att du kommer tillbaka till norrort framöver. Då vet du vem du ska kontakta så ska jag finna er ett nytt, fint hem. Bästa hälsningar från Fredrica. Fredrica Glatstein
  • sålde sitt hus med hjälp av Fredrica Glatstein en del av HusmanHagberg Täby
    • Brottby / Karby
    2022-09-11 Verifierad kund
    Fredrica är en ihärdig mäklare som ser till både köpare och säljare.
    Ni har också varit behjälpliga, duktiga och lätta att samarbeta med. Tack Jimmy för din rekommendation och förtroendet! Fredrica Glatstein
    • Viggbyholm / Viggbygärdet
    2022-09-06 Verifierad kund
    Fredrica har varit snabb, tillgänglig, proffsig och serviceminded. En av de bästa mäklarna vi har träffat!
    Tusen tack att du tog dig tid att lämna en rekommendation till mig - uppskattar det mycket. Vi ses framöver :) Fredrica Glatstein
    2022-09-04 Verifierad kund
    Fredrica hjälpte mig och min fru med att köpa vår första bostadsrätt och som nya i köparprocessen fick vi bra stöd och information till hur allt fungerar. Kort och gott, en väldigt bra mäklare som jag rekommenderar till andra köpare/säljare.
    Stort Tack Henrik. Kändes som ni var helt rätt köpare - grattis till en fin lägenhet! Fredrica Glatstein
  • Antonija K
    köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrica Glatstein en del av HusmanHagberg Täby
    2022-09-04 Verifierad kund
    Som första gångs köpare gav Fredrica oss ett väldigt bra stöd och hela processen kändes väldigt trygg, enkel och professionell. Vi fick en väldigt bra service från start och snabb återkoppling och vägledning i de olika momenten. Rekommenderar starkt Fredrica som mäklare.
    Tusen, tusen tack för din rekommendation, Antonija! Välkommen till Täby :) Fredrica Glatstein
    2022-09-03 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande, ärlig och supertrevlig. Inget krångel eller något negativt överhuvudtaget. Rekommenderar varmt Fredrica om ni ska anlita en mäklare 👍
    Tack, Robert! Och som jag sa är du en väldigt bra person att köpa ifrån. Tydlig och trevlig. Stort tack till er! Fredrica Glatstein