Fredrica Glatstein är mäklare på HusmanHagberg Täby

Fredrica Glatstein har varit registrerad mäklare sedan 2017-07. Fredrica Glatstein har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 17 omdömen med ett betyg på 4.9. Fredrica Glatstein har haft 13 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-01 - 2021-09

Läs vad 17 Läs vad Fredrica Glatstein

• sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrica Glatstein en del av HusmanHagberg Täby
    2021-10-08
    Jag hade inte kunnat haft en bättre mäklare än Fredrica för min bostadsförsäljning
    Tack Jennica! Tack för förtroendet och ett riktigt gott samarbete! Håller tummarna att ni hittar något nytt fort nu. Kram. Fredrica Glatstein
  • YASMINE S
    köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrica Glatstein en del av HusmanHagberg Täby
    2021-10-07
    Proffsig, trevlig och effektiv!
    Tack Yasmine för att du tog dig tid att skriva några ord. Och grattis till Hägernäs finaste 2:a! Fredrica Glatstein
  • sålde sitt hus med hjälp av Fredrica Glatstein en del av HusmanHagberg Täby
    • Frösunda Torsholma
    2021-09-09
    Fredrica har en kombination av stor professionalism och varmt personligt bemötande. Hon var den tredje mäklare som jag kontaktade och jag fastnade för henne direkt. Jag kan varmt rekommendera henne!
    Kära Stina. TACK för förtroendet och grattis till en bra försäljning. Önskar dig all lycka och välgång i nya kommunen framöver, men vi ses innan dess! Fredrica Glatstein
    • Kragstalund
    2021-09-06
    Fredrica is clear and detailed about the process which resulted in us feeling calm and in control every step of the way. The quality of the services she offers are smooth and straightforward.
    So many thanks for your recommendation! Wish you and your family all the best and that you now find your dream house. Love/Fredrica Fredrica Glatstein
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrica Glatstein en del av HusmanHagberg Täby
    • Kragstalund
    2021-08-18
    Bra bemötande och lätt att få tag på!
    Tack, Emma! Fint att du skrev en rekommendation till mig - jag uppskattar det verkligen. Snart har du flyttat in i områdets finaste lägenhet! Fredrica Glatstein
    2021-06-24
    Super trevligt och proffsigt bemötande! Allt gick smidigt o bra
    Uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva en rekommendation. Jag tror du kommer trivas så bra i din nya, fina lägenhet. Du är välkommen att höra av dig när som, om du har frågor eller funderingar i framtiden. Fredrica Glatstein
    2021-06-24
    Proffsig, flexibel, kunnig och bra kundbas! Fredrica sålde min lägenhet till 12% högre pris än min förra mäklare kunde göra - hon hade en extremt bra fotograf, det gick snabbt mellan fotografering och annons och hon hade kunder redo för privatvisning.
    10/10 rekommenderar!
    Tack snälla Viktor. Hoppas du hittar något nytt nu snart så ses vi till tillträdet :)
    Stor kram till dig.
  • köpte sin stuga med hjälp av Fredrica Glatstein en del av HusmanHagberg Täby
    • Frösunda Torsholma
    2021-06-06
    Kändes otroligt bra, tryggt. Säkerhet
    Tack snälla för att du tog dig tid att skriva en fin rekommendation till mig. Glad för alla er unga som tar över området och gör det så fint! Lycka till med allt så ses vi till tillträdet!
    /Fredrica
  • köpte sitt hus med hjälp av Fredrica Glatstein en del av HusmanHagberg Täby
    2021-06-04
    En engagerad och seriös mäklare! Vi är väldigt nöjda med det arbete Fredrika gjort!
    Jag måste få komma och hälsa på er sedan i ert nya, fantastiska hem! Stor kram till er. Fredrica Glatstein
  • sålde sitt hus med hjälp av Fredrica Glatstein en del av HusmanHagberg Täby
    • Näsbypark
    2021-06-04
    En engagerad och seriös mäklare som vi är väldigt nöjda med.
    Tack Annika! Det har varit jättekul att jobba med dig! Fredrica Glatstein