Richard Öhman

Richard Öhman

Richard Öhman är mäklare på HusmanHagberg Umeå

Richard Öhman har varit registrerad mäklare sedan 2008-05. Richard Öhman har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-09 och har fått 232 omdömen med ett betyg på 4.9. Richard Öhman har haft 81 försäljningar sen 2021-12 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Variationen, utmaningen och att vara den som knyter ihop affärer och drömmar och överträffar kundernas förväntningar.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har arbetat som mäklare i tio år och dessförinnan som säljare inom olika företag och inriktningar. Försäljning kommer naturligt för mig och jag är en person som aldrig ger upp! Tar jag på mig ett uppdrag brukar mina säljare känna sig trygga med att jag genomför uppdraget på bästa möjliga sätt.

Hur ser din drömbostad ut?
Här måste jag nog säga ett mindre och underhållsfritt hus där familjen mår bra.

Försäljningar 2021-12 - 2022-11

Läs vad 232 Läs vad Richard Öhman

• Vännäs
    2022-11-10 Verifierad kund
    Väldigt trevlig, tillmötesgående och väldigt hjälpsam eftersom det var första bostadsaffären som jag är med i. Han var väldigt engagerad och gav råd som i slutändan var avgörande för köpet.

Som nämnt var råd gällande lån som Richard gav oss som köpare direkt avgörande för att vi ens skulle ha en chans att vara med i budgivningen. Under visning var Richard noggrann med att ge viktig info om objektet samt tidsplanen kring objektet som andra mäklare inte varit lika noggranna med.

Mycket bra upplevelse med Richard. Skulle rekommendera HusmanHagberg som mäklarfirma till bekanta!
    • Vännäs
    2022-11-08 Verifierad kund
    Bemött på ett mycket professionellt, och trevligt sätt.
    Förväntat mig struktur, trygghet, kunskap, någon som håller i allt. Detta har Richard levt upp till och mer därtill.

Är jättenöjd med allt. Här har det varit tryggt, strukturerat, fått saker förklarat, känt mig så väl omhändertagen, och mycket respektfullt bemötande där man känt att man ägt sin situation.
    • Sävar
    2022-10-11 Verifierad kund
    Toppen jobb! Tålamod för sena småbarnsföräldrar
    2022-09-29 Verifierad kund
    Proffsigaste mäklaren jag någonsin haft att göra med, Jag är mycket nöjd. Utmärkt service.
    • Rödäng
    2022-09-26 Verifierad kund
    Vi har köpt av honom och upplever att han är trevlig, tydlig och lättillgänglig.
    • Sandåkern
    2022-09-26 Verifierad kund
    Richard var tydlig vid första mötet, mina förväntningar och egna förutsättningar, mycket bra ingång. Jag ville göra en snabb lägenhets affär, Richard svarade flexibelt på det så det kunde bli som jag önskade. Det blev vinn vinn för bägge parter, säljare och köpare.
    • Sävar
    2022-09-18 Verifierad kund
    Andra gången vi anlitade Richard Öhman. Lika nöjda den här gången. Snabb att återkoppla och svara på våra frågor, känns trygg och säker. Ett stort tack också till övriga medarbetare som med sitt engagemang bidrog till en bra känsla vid försäljningen av vårat hus.
    • Umedalen
    2022-09-16 Verifierad kund
    Veldig behjelpelig med hele prosessen og gav god informasjon. Hyggelig møte på alle måter.
    • Umedalen
    2022-09-15 Verifierad kund
    Trygg upplevelse. Mäklaren kändes pålitlig och hade bra koll. Snabb återkoppling
  • Marianne T
    sålde sin lägenhet med hjälp av Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    • Väst På Stan
    2022-09-12 Verifierad kund
    Stans bästa mäklare. Effektiv och kunnig. Han håller vad han lovar. Har varit inblandad i fyra affärer med Richard och kommer att anlita honom också i fortsättningen. Om du vill få valuta för pengarna så anlita Richard!