HusmanHagberg Vaggeryd

Viktoriagatan 8, 567 30 Vaggeryd — Visa karta

Välkommen till Vaggeryd och oss på HusmanHagbergs mäklarkontor!

Vi har rötterna här i området och kan det därför mycket väl. Vi hjälper dig till lägenheten, radhuset eller villan och vi gör det med passion. Vår kedja är en av de ledande i Sverige och har hela 90 olika butiker runt om i landet.

Vi är fristående från både banker och försäkringsföretag. Därför kan du får en bostadsaffär som är helt anpassad efter dig själv och dina önskemål. Kontakta oss på kontoret i Vaggeryd så hjälper vi dig vidare med glädje!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 85 kunder tycker om HusmanHagberg Vaggeryd

• 2020-09-13

Sara Jessica L skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Proffsig och jag har känt mig trygg som säljare av stödet som min mäklare har gett mig. Läs mer
  • 2020-09-10

Billy Roy Christer O skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Trevlig mäklare
    Bra annons
    Ording och reda Läs mer
  • 2020-09-09

Roland Vallentin G skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Vi har sålt vårt hus som varit vårt hem sedan 1976. Jessica Berglund utsedd av oss till bästa mäklaren. Vänligt bemötande och väl påläst vad för regler som gäller vid försäljning.Vi blev tipsade av vår son vars hus Jessica förmedlade till försäljning kontakta henne på Husman o Hagberg hon är bäst . Rätt mäklare rätt köpare nöjd säljare. /Roland Läs mer
  • 2020-09-08

Siv K skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Har sålt bostadsrätt.
    Bra information, snabb men noggrann Läs mer
  • 2020-09-03

Per Mattias F skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Kunnig, lätt att få kontakt med.
    Ambitiös och målmedveten Läs mer
  • 2020-08-25

Eva Anna Gunilla E skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Vi har sålt en villa. Vi är väldigt nöjda och blivit väl bemötta. Information har uppdaterats och förmedlats kontinuerligt. En engagerad och kunnig mäklare. Läs mer
  • 2020-08-24

Josefin H skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Vi köpte vårt första hus i Vaggeryd med Alexandra som mäklare.
    Hon var trevlig, lugn och tillmötesgående igenom hela processen. Som nya husägare är vi väldigt tacksamma för att allt funkade så bra och att Alexandra kunde svara på alla våra frågor! Nu längtar vi till tillträdesdatum! Läs mer
  • 2020-08-24

Joel Salomon I skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Såld en Villa från 1977. Bra bemötande av mäklaren, hon tog reda på mycket själv för att kunna svara på frågor från spekulanter. Flexibel och snabb när det önskades extra visningar och låg på på ett bra sätt när budgivningen stannade av. Läs mer
  • 2020-08-22

Suzana V skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Vi fick alla information om bostad vad vi behövde.supertrevligt och hjälpsam!Mäklare som är guldvärde!! Läs mer
  • 2020-08-10

Jonatan S skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Köpt en bostadsrätt i Skillingaryd Läs mer
  • 2020-08-04

Anne G skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Jag har sålt min bostadsrätt. Jag ville bara ha den värderad först, sen ville jag förbereda för en ev försäljning. Vilket min mäklare ordnade åt mig. När det var dags för försäljning fick allting mycket smidigt. Läs mer
  • 2020-06-29

Mariana P skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Allt var utmärkt. Samija var professionellt och hjälpsam! Läs mer
  • 2020-05-22

Hans Åke Hazze Ingemar S skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Samija Hondo var mycket professionell från början till slut!
    Var rädd om henne! Läs mer
  • 2020-05-22

Håkan A skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Bästa betyget till Samija Hondo.
    Köpt Sörängsliden 32 Bondstorp Läs mer
  • 2020-05-20

Max K skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Köpt en villa i Vaggeryd i förra veckan. Läs mer
  • 2020-05-12

Signe Märta Antoinette C skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Sålt äldre villa med stort renoveringsbehov i Corona utbrottet. Fel tidpunkt men haft en kompetent och duktig mäklare.
    Trots lite utdragen process är vi mycket nöjda med ” vår” mäklare. Läs mer
  • 2020-04-25

Mikael V skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Jag har fått ett mycket bra och trevligt bemötande av mäklaren, som enligt mitt tycke är oerhört kunnig och professionell. Det blir högsta betyg. Läs mer
  • 2020-04-05

Michael C skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Hon var noggrann och hade ett trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-03-31

Daniella R skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Vi är super nöjda med vårt köp av villa. Trevligt bemötande av samtliga mäklare som vi mött. Finns inget negativt att nämna, bara positivt! Läs mer
  • 2020-03-29

Isabelle Maria Victoria J skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Vi är helnöjda, vår villa såldes snabbt och smidigt trots en tuffare tid på marknaden. Bra planering och upplägg från start till kontraktsskrivning. Läs mer
  • 2020-03-29

Patrik J skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
  • Anne L

2020-03-15

Anne L skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Vi har sålt vår villa byggd 2006. Kontaktade mäklaren själv direkt och blev väldigt bra bemött från start.
    Våra förväntningar slutade över förväntan.
    Mäklaren var lite återhållsam men var ganska säker att objektet skulle säljas direkt, vilket skedde.
    Skulle nog sammanfatta allt till 5+ för hela upplägget och planering till avslut. Läs mer
  • 2020-03-15

Eniz N skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Utmärkt mäklare som verkligen kämpade på att sälja min bostadsrätt. Utöver förväntan. God kontakt. Och väldigt trevlig.
    Rekommenderar till alla. Läs mer
  • 2020-03-09

Hans-erik D skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Sålt hus Bemött kanon av mäklare . Läs mer
  • 2020-03-06

Hans Jesper Oskar B skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Köpte en villa via HusmanHagberg i Vaggeryd och mäklaren gav ett proffsigt intryck med flexibilitet, vänlighet, kunnighet och specialinformation om området som gjorde att jag som kund kände mig väl mottagen. Mäklaren var också tillmötesgående vid förmedlingen av budskap till säljaren. Rekommenderar starkt HusmanHagberg. Läs mer
  • 2020-02-20

Berit Anna-lisa S skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Sålt ett hus vi bott i länge. Mäklaren har från första stund haft respekt för vår ålder och vårt långa boende i huset på ett mycket bra sätt. Förklarat allt och lite till så att man förstått vad som händer och ska hända under tiden. Huset såldes utan problem och allt med papper och kontrakt sköttes på ett mycket profficionellt sätt. Mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-02-10

Anna Birgitta O skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Mäklaren har visat respekt och låtit mig bestämma utan att påverka mig åt ena eller andra hållet.
    Mina tankar och förslag har tagits emot positivt och tagits vidare. Läs mer
  • 2020-02-07

Mirsad H skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Jättenöjd med hela affären. Från början till slut. Trevlig personal. Läs mer
  • 2020-02-01

Andreas N skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Det har varit ett bra bemötande. Vi sålde med förtjänst så inget negativt om det heller. Läs mer
  • 2019-12-15

Heléne Inga Marie-louise D skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Fått hjälp med sälja ett t tegelhus byggt på 70-talet.Har fått ett väldigt bra bemötande och tips av mäklaren.Hel nöjd. Läs mer
  • 2019-11-27

Conny E skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Sålt en bostadsrätt.Väldigt bra bemött.Väldigt proffsigt bemötande Läs mer
  • 2019-11-26

Janie C skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Sålt en bostadsrätt och allt har varit till absolut bästa belåtenhet. Känt mig trygg hela vägen, bra information redan från första mötet. Proffsigt och mänskligt bemötande. Super bra. Läs mer
  • 2019-11-24

Lars-göran Gustav N skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Hej!
    Har sålt en 1-plans villa som vi ägt i 41 år.
    Vid första besöket hos mäklaren för att informera oss om möjligheterna att sälja vårt hus och eventuellt få hjälp med detta, blev vi mycket trevligt mottagna och upplysta om hur en försäljning skulle kunna gå till.
    Eftersom vi ordnat ett nytt boende om några månader, så hade vi förstås förväntningar på att få vårt hus sålt så snabbt som möjligt och förhoppningsvis till ett bra pris.
    Vi blev omgående överens med mäklaren att låta dom utföra uppdraget.
    Ganska omgående ordnades det med besiktningsman och fotografering av mäklaren och sedermera annonser och visningar
    Från första visningen tog det sammanlagt 4 dagar tills huset var sålt till ett pris som vi var mycket nöjda med.
    Sammanfattningsvis kan vi konstatera att vi är mycket nöjda med mäklaren som skött sitt uppdrag på ett utomordentligt sätt och skulle gärna rekommendera den till andra med liknande behov. Läs mer
  • 2019-11-22

Linda S skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Alltid trevligt bemötande på de visningar vi vart på. Hjälpte oss med allt runt om husletandet.
    Känns bra att köpa hus från en mäklare som man har full tillit till. Läs mer
  • 2019-11-11

Tony E skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    sålt hus,
    själva bemötandet bra .men återkoppling helt obefintlig. Lovade höra av sig ,men oerhört svårt att nå efter själva säljuppdragets underskrift.
    kommer välja annan mäklare nästa gång Läs mer
  • 2019-11-02

Christina Hanna Karin K skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Jag har köpt en superfin lägenhet! Mäklaren skötte allt på ett mycket professionellt smidigt sätt. Mäklaren levde verkligen upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-10-29

Göte Assar Mattias K skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Hej från första stund till affären var klar hade Husman Hagman ett utomordentligt bra bemötande. Föräldrarna sålde -sitt hus efter 55 år, vilket var ett väldigt känslosamt beslut för dem att ta.
    De var lyhörda och gick inte in och "tog över" utan var resonliga i sitt sätt vilket gjorde det enklare för mina föräldrar.
    Så dem rekommenderas varmt till alla som står inför försäljning av sitt hus, proffsigare bemötande kan man inte få. Läs mer
  • 2019-10-29

Ingrid Anna Kristina A skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Sålt bostad, väl bemött och bra information helt enligt förväntningarna. Mycket nöjd med affären Läs mer

Lars-Olof Gottfrid E skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Tog hand om min bostad snabbt. Duktiga inom sitt område. Bra pris. Proffs. Läs mer

Denis V skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Jag köpte villa och min mäklare Samija har gjort så lätt att mig att jag behövde inte tänka på nått. Hon har förberett allt innan vi kom till henne. Hon var den bästa i hela processen. Läs mer

Merit Christina B skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Mycket proffsigt genomförd försäljning av vår villa. Ett stort tack för alla tips och ideer, för hur vi skulle förändra hemma så att vi kunde få ut det pris vi ville. Läs mer
  • 2019-10-27

Carolina Z skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Vi har köpt ett radhus i skillingaryd.
    Jag tycker att vi blev bemötta av mäklaren på ett väldigt bra sätt. Hon besvarade på alla våra frågor och hade ett väldigt lugn.
    Under budgivningen kände jag mig aldrig pressad.
    Mäklaren var väldigt psoriasis och skämtsam. Det gjorde att nerverna kunde släppa lite. Läs mer

Sofia K skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Mestadels upplevde jag ett proffsigt bemötande. Dock var visningen lite bristande då det kändes som mäklaren var stressad och kom efter flera av oss spekulanter. Skyltarna kom upp i samband m visningen. De frågor jag inte fick svar på tog mäklaren snabbt reda på svaret.
    Budgivningen blev lite långdragen, tycker jag. Vet inte om det berodde på att mäklaren var utomlands och inte helt kunde ägna sig åt budgivningen.
    Vid skrivandet kändes det mycket proffsigt och välförberett.
    Tycker dock att ni borde se över ert budgivningsystem. Kändes lite väl förlegat. Har aldrig tidigare stött på ett såndant krångligt sätt, de sista tio åren.
    Skulle absolut rekommendera ”min” mäklare till andra. Läs mer

Jennie Martina A skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Sålt fristående villa i vaggeryds centrum.
    Under hela proceduren som blev rätt långdragen blev vi väldigt professionellt bemötta av vår mäklare. Uppdaterad via sms och samtal. Svarade snabbt på alla våra frågor! Mäklaren levde absolut upp till våra förväntningar! Läs mer

Jan B skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    vi har köpt ett äldre tegelhus som, är delvis renoverat av förra ägaren.

jo, hon var trevlig och gav ett fint intryck.

en bra upplevelse och kan rekommendera denna firma till alla! Läs mer
  • Jeanette J

2019-09-23

Jeanette J skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Vi har köpt ett fantastiskt fint hus av den bästa mäklarfirman! =) Läs mer
  • 2019-09-04

Ninos O skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Jag har både köpt och sålt av mäklaren Samija hondo, jag är verkligen super nöjd och skulle glatt rekommendera henne som mäklare! :) Läs mer
    2019-09-04 Samija H svarar Ninos O
    Tack Ninos, det är en fröjd för en mäklare att få ha kunder som er. Allt gott! Samija
  • 2019-08-29

Nils-Georg Bertil E skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Jag har avyttrat en enfamilsvilla på 11/2-plan. Jag blev mkt väl bemött. Mäklaren levde upp till mina högt ställda förväntningar!
    Jag har enbart positiva upplevelser av detta bolag ! Läs mer
  • 2019-08-29

Jennie W skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Flexibel, bra informationsflöde, trevlig och tydligt. Precis som en mäklare bör vara! Vi köpte en villa. Läs mer
  • 2019-07-14

Marie H skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Köpte en villa. Mäklaren var lätt att få tag i och kommunikationen var bra. Höll oss uppdaterade under hela processen. Bara positivt! Läs mer

Viktoriagatan 8, 567 30 Vaggeryd