HusmanHagberg Vaggeryd

HusmanHagberg Vaggeryd

Välkommen till Vaggeryd och oss på HusmanHagbergs mäklarkontor!

Vi har rötterna här i området och kan det därför mycket väl. Vi hjälper dig till lägenheten, radhuset eller villan och vi gör det med passion. Vår kedja är en av de ledande i Sverige och har hela 100 olika butiker runt om i landet.

Vi är fristående från både banker och försäkringsföretag. Därför kan du får en bostadsaffär som är helt anpassad efter dig själv och dina önskemål. Kontakta oss på kontoret i Vaggeryd så hjälper vi dig vidare med glädje!

Läs vad 154 kunder tycker om HusmanHagberg Vaggeryd 2

2022-09-17 Verifierad kund
    Samija på HusmanHagberg i Vaggeryd har löst allt med min första husaffär. Med Johan Arvidsson på Nordea och med samija som har hållit kontakten så har man knappt behövt göra nåt! Mycket tryggt och mycket bra kontakt.
    2022-09-17 Verifierad kund
    Fantastiskt proffesionell, men ändå personlig, förståelse för enskilda behov.
    Mkt duktig, kunnigt, varmt och trevligt bemötande.
    Engagerad!
    Positiv, entusiatisk, ordning och reda.
    2022-09-17 Verifierad kund
    Kanon bra mäklare kunnig trevlig jag är mycket nöjd
    2022-09-01 Verifierad kund
    Väldigt trevligt och hjälpsam 😃
    2022-08-30 Verifierad kund
    Vi blev väldigt bra informerade om husförsäljningen och de skötte det perfekt jag rekommendera verkligen Husman och Hagberg
    2022-08-30 Verifierad kund
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Stort plus för flexibilitet kring visningstider, det var det som gjorde köpet möjligt för oss.
    2022-08-30 Verifierad kund
    Affärsmässighet och korrekt i handläggningen med gott resultat som motsvarat och även överträffat förväntningarna.
    2022-08-30 Verifierad kund
    Mycket trevlig och proffsig.
    Jättenöjd med allt rakt igenom!
    2022-08-29 Verifierad kund
    Proffsigt och trevligt bemötande.
    Vi hade förväntningar att få ut en viss summa för huset och detta levde mäklaren upp till.
    Kontakten med mäklaren var enbart positiv.
    Professionellt

Allt sköttes enkelt och med bra kommunikation

Nöjd med mäklaren
    Superbra och mycket effektivt
    2022-06-15 Verifierad kund
    Mäklaren var verkligen trevlig och kunnig. (Jessica)
    Vi är väldigt nöjda
    (Vi kan endast påpeka att budgivningen tog väldigt lång tid (enligt oss) kanske att mäklaren kunde skyndat på lite)
    2022-05-26 Verifierad kund
    Bra bemötande och kompetent mäklare
    2022-05-23 Verifierad kund
    Otroliga!!! Smaija har varit fantastiskt rask igenom. Professionell, tydlig och hjälpsam. Vi är otroligt tacksamma för allt Husman Hagberg har gjort för oss
    2022-05-20 Verifierad kund
    Bra och trevlig mäklare! Lätt att ha och göra med och påläst om huset och samhället vi skulle flytta till
    2022-05-17 Verifierad kund
    Mäklarens bemötande var utmärkt och förväntningar var över allt vi kunde tänka oss. Jag tycker allt gick hur smidigt som helst och är väldigt nöjd med allt. Bra information och förklaring på hur allt går tillväga och den hjälp man behövde fick man snabbt och smidigt. Helt enkelt toppen!
    2022-03-22 Verifierad kund
    Bra bemötande. Visade respekt och förståelse.
    Svarade snabbt på frågor.
    Var ett stöd under hela processen.
    Mäklaren levde med marginal upp till förväntningarna!
  • sålde en tomt med hjälp av HusmanHagberg Vaggeryd
    • Tofteryd
    2022-03-20 Verifierad kund
    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
  • GÖTATAK A
    sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Vaggeryd
    2022-03-17 Verifierad kund
    Samija på husman Hagberg i Vaggeryd hjälpte oss att sälja vårt hus.
    Jag skulle kunna rekommendera samija till vem som helst som ska köpa eller sälja sin bostad.
    Hon var tillgänglig från morgon till kväll och när vi än ringde hade hon svar på våra frågor. Det gjorde att vi kände oss väldigt lugna under hela processen.
    Man får väldigt mycket motivation och inspiration av Samija. Hon ger sig inte förens hon uppnått det hon lovat.
    Vi kan bara säga ett stort tack till Samija. Du har gjort ett toppen jobb. Vi kommer både rekommendera och kontakta dig i framtiden gällande köpa bostad eller sälja bostad.
    5/5 i betyg av oss.
    • Vaggeryd
    2022-03-01 Verifierad kund
    Väldigt professionellt men samtidigt avslappnat och trevligt bemötande.
    2022-03-01 Verifierad kund
    Allt gick kanonbra och fick ett väldigt trevligt bemötande och mäklaren levde upp till förväntningarna så är väldigt nöjd
  • Sofie J
    köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Vaggeryd
    2022-02-17 Verifierad kund
    Samija har ett sätt som gör att man känner sig sedd i varje situation och det märks att hon gör allt hon kan för att det ska vara och bli en bra upplevelse för alla oavsett om du är budgivare, köpare eller säljare.

Hon är genuin med ett varmt sätt att möta människor på.
    Det är väldigt enkelt att tycka om Samija, vi är supernöjda med hela upplevelsen.
    2022-02-01 Verifierad kund
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande från Samija som gav oss stor hälp vid husköpet.
    2022-01-30 Verifierad kund
    Samija är alltid väldigt professionell, lugn, tydlig och positiv. Det kände vi från första samtalet och valde därför Husman Hagberg som ansvariga för försäljning av vårat hus, något vi varit väldigt nöjda med.
    • Södra Park
    2022-01-26 Verifierad kund
    Varmt mottagande på visning, bra återkoppling, tillmötesgående efter önskemål :)
    2022-01-16 Verifierad kund
    Våra förväntningar gick i goda upplevelse tack vare duktiga mäklare.
    Vi är helt nöjda.
    2021-12-19 Verifierad kund
    Mäklaren var proffessionell, kunnig, trevlig och la ner mycket tid och energi på vår husförsäljning. Hon satte ihop ett snyggt och säljande prospekt. Hela säljprocessen gick smidigt och bra.
    • Vaggeryd - Hjortsjöområdet
    2021-12-08 Verifierad kund
    Vi har fått hjälp av Samija som varit väldigt lugn och metodisk under hela processen när vi skulle köpa hus. Detta har även lett till att vi vill fortsätta ha henne som mäklare när vi nu ska sälja vårt nuvarande hus.
    Trevlig, lugn, ärlig, glad och ordentlig är bara några av superlativen vi har att säga om Samija.
    Hela upplevelsen är ju påfrestande när det handlar om husköp, men Samija gjorde att vi tog oss igenom allt på bästa sätt då vi ju lyckades köpa huset av våra drömmar.
    Tack!
    2021-11-20 Verifierad kund
    Ett väldigt trevligt och professionellt bemötande både innan ,under och efter visningen

Levde verkligen upp till förväntan och försäljningen blev mer än lyckad.

Totalt sett kan jag rekommendera mäklaren till alla jag känner och hoppas på mer framtida affärer ihop
    • Södra Park
    2021-11-18 Verifierad kund
    Mycket nöjd! Bästa mäklaren i Vaggeryds kommun.
    2021-11-10 Verifierad kund
    Jag var intresserad av en lägenhet som var på HusmanHagberg hemsidan och sen jag mailade Jessica. Den lägenheten var tyvärr redan såld, men Jessica erbjöd oss en annan lägenhet som ska bli till salu längre fram på våren. Då kontaktade jag Jessica som var helt engagerad, aktiv, jättesnällt och hjälpsamma person som gjorde sitt jobb som mäklare professionellt. Vi är tacksamma för hennes hjälp och vill gärna rekommendera till alla som letar sin drömboende 😊
    2021-11-05 Verifierad kund
    En mäklare som går in för sin uppgift.

Snabb försäljning.

Rekommenderar verkligen HusmanHagberg.
    2021-10-30 Verifierad kund
    Stort tack för otroligt bra service, engagemang, och trevligt bemötande.
    2021-10-28 Verifierad kund
    Mycket bra, kunnig mäklare.
    Trevligt bemötande. 5 av 5.
    2021-10-28 Verifierad kund
    Blev bra bemött och hela affären var bra skött hela vägen i mål. Vi gillade att vi inte behövde stressa i budgivningen utan att tempot hölls ner så alla fick göra övervägda beslut.
    2021-10-25 Verifierad kund
    Blev väldigt bra bemött, väldigt bra att man var själv med mäklaren så att man han ställa frågor.
    • Vaggeryd - Hjortsjöområdet
    2021-10-25 Verifierad kund
    Blev välkommen till visningen.
    Proffsig mäklare.
    Lämna gärna prospekt till HusmanHagberg.
    2021-10-23 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med våran mäklare. Hon fanns tillgänglig för att svara på alla frågor och vi löste det bra tillsammans.
    2021-10-07 Verifierad kund
    Proffsigt omhändertagen och sliter hårt för jag säljaren ska vara nöjd och även få betalt för min bostad det jag ville!
    Samija Hondo är kunnig påläst och alltid steget före! Kan varmt rekommendera henne.
    2021-09-18 Verifierad kund
    Trevligt och proffesionellt bemötande
  • köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Vaggeryd
    • Hubbestad
    2021-09-09 Verifierad kund
    Otroligt duktig mäklare Samija Hondo. Hennes kunskap om precis allt gjorde mig trygg. Andra bostaden jag köper genom henne.
    • Klevshult
    2021-08-29 Verifierad kund
    Hej! Jag har fått en bra förklaringar av mäklaren när vi hade husvisningar. Vi har gått igenom alla de punkter som var viktig. Tack för hjälpen.
    2021-08-28 Verifierad kund
    förtroendegivande och mycket kunnig.kan rekommenderas på det allra bästa.
    2021-08-25 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med mäklarkontakten Jessica. Hon finns tillgänglig när vi söker henne eller ringer upp så fort hon kan. Hon känns proffsig och hade koll på Malmgatan. Vi har inte haft kontakt med mäklare tidigare men tycker att Jessica kunnat svara på våra frågor och hjälpa oss.
    2021-07-02 Verifierad kund
    Professionellt och vänligt bemött. Fick också bra upplysningar om bostaden. Råd om eventuella brister o fel som inte var akuta utan kan vänta. Upplevde mäklaren som lugn o vi fick titta runt länge tills vi bestämt oss. Rekommenderar dem till andra.
    2021-06-20 Verifierad kund
    HusmanHagberg Vaggeryd levererar över förväntan! Vi är mycket nöjda med vår försäljning från början till slut.
    2021-06-03 Verifierad kund
    Smidigt, lättsamt, hjälpsamma, och gav bra information.
    2021-06-02 Verifierad kund
    Köp av villa.
    Bra bemötande.
    Återkopplingen kunde varit bättre.
    Rörigt och lite dåligt insatta i vad som gäller vid köp av pågående byggnation av villa.
    Men på det stora hela försökte de hjälpa till efter bästa förmåga!
    2021-05-04 Verifierad kund
    Vi fick vägledning genom hela processen i husköp och är mycket nöjda med Husmanhagberg.
    2021-04-11 Verifierad kund
    Professionell hantering av hela processen från presentation av erbjudandet till avslutande av affären.