HusmanHagberg Vaggeryd

HusmanHagberg Vaggeryd

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeSixYears
Ring 0393-315 00 Dela

Välkommen till Vaggeryd och oss på HusmanHagbergs mäklarkontor! Vi har rötterna här i området och kan det därför mycket väl. Vi hjälper dig till lägenheten, radhuset eller villan och vi gör det med passion. Vår kedja är en av de ledande i Sverige och har hela 100 olika butiker runt om i landet. Vi är fristående från både banker...

208 omdömen om HusmanHagberg Vaggeryd

Sedan starten hos Reco 2017

Evelina A
Skillingaryd

Super trevlig och super proffsig. Självklart val för oss.

Hanna E
Köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Vaggeryd
Rastad Fritidsby - Vaggeryd

Allt från visning, budgivning, kontraktsskrivning har fungerat professionellt hela vägen. Finns inget att klaga på.

Minna Katarina T
Skillingaryd

Mäklaren var professionell och saklig. Hon höll oss uppdaterade under hela resans gång. Det blev en smidig och snabb affär med ett mycket gott helhetsintryck.

Ann-Gret Linnea Viola J
Vaggeryd - Centrum

Mycket proffsigt och vänligt bemött. Fick svar på alla frågor. Känner ett starkt förtroende för mäklaren, kommer verkligen att rekommendera henne vidare.

Frans L
Skillingaryd

Vi har blivit väldigt bra omhändertagna, man känner att man är i trygga händer och att Samija i det här fallet verkligen har satt våra intressen i första rummet. Jag är mycket nöjd med hela förloppet av husförsäljningen.

Emma M
Skillingaryd

Alltid väl bemött, trevliga och mycket kunniga!

Martin H
Vaggeryd - Torsbo

Mycket trevlig och jag har fått svar på alla mina frågor.

Christina Elisabeth K
Vaggeryd - Centrum

Mycket professionella, förtroendeingivande och ärliga. Väldigt nöjd.

Karl Håkan L
Vaggeryd - Götafors

;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)

Anki L
Skillingaryd

Mycket professionellt och kunnigt bemötande. Flexibelt och lösningsfokuserat. Trevligt bemötande

Ingrid S
Skillingaryd

Det var lättsamma samtal hon kändes trygg Vi behövde inte göra något hon skötte allt

Ingrid Eva Margareta F
Bratteborg

Bra, trevlig och professionell hjälp.

Adrian K
Vaggeryd - Södra Park

Mycket trevlig och professionell hjälp och service

Eirini P
Hok

Jag är mycket nöjd med tjänsten. Samija, jag är väldigt snäll, hjälpsam och noggrann i de betalningar du ger oss angående köpet.

Karolina T
Vaggeryd - Götafors

Proffsigt skött!, tillgängliga och informativa. Samija utstrålar proffessionalitet och lugn.

Belinda H
Vaggeryd - Götafors

Mycket trevligt och professionellt bemötande av Samija. Hon uppdaterar hela tiden med information så att man är med i alla viktiga steg. Hon hör av sig kontinuerligt och svarar snabbt på frågor och funderingar! Vårt första husköp känns tryggt tack vare henne.

Emil P
Skillingaryd

Samija är en fantastisk mäklare

Ida Josefine T
Skillingaryd

Samija har varit väldigt engagerad och trevlig, lätt att få kontakt med och väldigt professionell

Nils Ove Vilhelm J
Sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Vaggeryd
Östra Långsjön

Mycket proffsigt genomförd affär kan varmt rekomenderas.

Thomas Karl Evert A

Bra bemötande. Bra mäklare, pålästa

Birgit Ingrid Margareta G
Skillingaryd

Mycket nöjda! Proffesionellt hanterat och ett engagerat bemötande hela vägen. Samija är en mäklare som vi kommer rekommendera.

Lucas B
Byarum

Vårat första husköp och kunde nog inte fått hjälp av en bättre mäklare!

Felix J
Vaggeryd - Hjortsjön södra

Jag blev väldigt bra bemött av min mäklare som jag hade! Mäklaren var precis så som man förväntar sig, nästan daglig kontakt och får snabbt veta hur det har utvecklat sig. Har inga synpunkter alls. Det var väldigt bra allting.

Claes Magnus R
Vaggeryd - Östermo

Blev mycket väl bemött av mäklaren från första mötet till avslutad affär. Allt gick snabbt o smidigt. Förklarade allt som gjordes under tiden. Försäljningen gick mycket bra.

Michael B

Mycket positivt. Bra bemötande. Allt går att fixa attityd. Bra

Denice A
Vaggeryd - Götafors

Vi tycker att allt var bra, mäklaren var bra och återkopplade.

Veronica Emma W
Vaggeryd - Södra Park

Proffsig och engagerad mäklare. Både köpt och sålt med Samija och är supernöjda. Hon är påläst och har alltid svar på frågor.

Lars Allan Christer A
Vaggeryd - Hjortsjön södra

Bra bemötande, kunnig, snabb, smidig.

Ewa Marie A
Vaggeryd - Hjortsjön södra

Positivt! Från början till slut. Samija är en duktig mäklare!

Gunnar Jakob B
Vaggeryd - Södra Park

Mäklaren Samija Hondo har varit toppklass! Hon ger 100%, är trevlig, engagerad och seriös!

Hanna K
Vaggeryd - Södra Park

Supertrevlig mäklare! Kände mig väldigt trygg och får bra svar på alla möjliga frågor. Bästa mäklaren som jag har haft kontakt med.

Mariana P
Vaggeryd - Östermo

Från start till mål har Samija varit exceptionell. Hon är en fantastisk, driven mäklare med stor erfarenhet och expertis, en tålmodig people-person som gör vad hon kan för att hitta den bästa lösningen för alla parter. Vi är mycket nöjda med hennes hjälp och kan bara rekommendera henne som den bästa mäklaren man kan hitta. Tack Samija!

Zoran G
Vaggeryd - Östermo

Very professional, helpful and driven agent. Highly recommended. Very satisfied with her performance and service! Team Samija for ever!

Risto Johannes S
Vaggeryd - Torsbo

Bra förberedd vid första mötet 👍

Helene J
Vaggeryd - Torsbo

Ett mycket bra bemötande. Fått svar på mina frågor, hjälp och lotsning. Har även fått svar på de frågor jag inte visste jag hade. Mitt första husköp så jag känner mig mycket trygg och litar på mäklaren.

Annette Louise L
Vaggeryd - Torsbo

Kan varmt rekommendera Samija! Super proffsig och engagerad mäklare för både säljare och köpare

Ana G
Skillingaryd

Mäklaren var jätte trevlig och tydlig.Hon svarade på våra frågor så vi förstod.Sammanfattningsvis var vår upplevelse bra av mäklaren.

Marinko G
Skillingaryd

Vi blev mycket bra bemötta utav Samija Hondo . Vi hade förväntningar att Samija skulle göra det. Vi har aldrig träffat en sån professionell duktig person.Hon är mycket snäll hjälpsam svara på alla frågor som jag skrivit upp och frågat och blev mycket nöjd med svaren och förklaringar. Samija får mycket beröm utav Anna och Marinko. Mvh

Agda Maria Elisabet M
Skillingaryd

Mycket bra bemötande. Hade inga direkta förväntningar. Ville bara få huset sålt.

Lesley Jean M
Vaggeryd - Hjortsjön södra

Sakligt och professionell mäklare. Vi trodde inte att mäklaren skulle sälja huset så snabbt Försäljningen, upplägget, allt var genomfört på ett mycket bra sätt

Otto L
Vaggeryd - Hjortsjön södra

Mycket bra skött av mäklaren, tydlig och rak.Informativ och trevlig.

Ulrika A
Skillingaryd

Vi tycker att säljaren gav ett bra intryck, kunnig och duktig. Bara bra

Niklas A
Skillingaryd

Ett fantastiskt bemötande Proffsigt från början till slut

Sandra W
Köpte en tomt med hjälp av HusmanHagberg Vaggeryd
Håkansbygget

Riktigt trevlig och seriös mäklare. Hade koll på läget och var väl påläst om objektet. Riktigt nöjda!

Jacob M
Köpte en tomt med hjälp av HusmanHagberg Vaggeryd
Håkansbygget

Trovärdig, trevlig och väldigt bra mäklare i Vaggerydskontoret

Daniel Alexander L
Vaggeryd - Västra Strand

Snabba och tydliga svar från mäklaren. Vi gjorde affär direkt. Känns väldigt bra!

Christer D
Skillingaryd

Allt sköttes bra och proffsigt.

Eva E
Skillingaryd

Som alltid på Husman Hagberg i Vaggeryd blir man bemött på ett väldigt trevligt och professionellt sätt. Jag visste att jag kommer bli bra bemött så hade bara positiva förväntningar och de levde verkligen upp till dem. Vårt möte var informativt, tydligt och professionellt.

Fanny N
Vaggeryd - Södra Park

Snabb på att svara, smidigt och tydligt.

Bengt Gunnar E
Vaggeryd - Södra Park

Rekommenderades att anlita Jessica vid vår husförsäljning och vi är mycket nöjda med henne!