HusmanHagberg Vaggeryd

Viktoriagatan 8, 567 30 Vaggeryd — Visa karta

Välkommen till Vaggeryd och oss på HusmanHagbergs mäklarkontor!

Vi har rötterna här i området och kan det därför mycket väl. Vi hjälper dig till lägenheten, radhuset eller villan och vi gör det med passion. Vår kedja är en av de ledande i Sverige och har hela 90 olika butiker runt om i landet.

Vi är fristående från både banker och försäkringsföretag. Därför kan du får en bostadsaffär som är helt anpassad efter dig själv och dina önskemål. Kontakta oss på kontoret i Vaggeryd så hjälper vi dig vidare med glädje!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 55 kunder tycker om HusmanHagberg Vaggeryd

• 2019-11-27

Conny E skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Sålt en bostadsrätt.Väldigt bra bemött.Väldigt proffsigt bemötande Läs mer
  • 2019-11-26

Janie C skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Sålt en bostadsrätt och allt har varit till absolut bästa belåtenhet. Känt mig trygg hela vägen, bra information redan från första mötet. Proffsigt och mänskligt bemötande. Super bra. Läs mer
  • 2019-11-24

Lars-göran Gustav N skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Hej!
    Har sålt en 1-plans villa som vi ägt i 41 år.
    Vid första besöket hos mäklaren för att informera oss om möjligheterna att sälja vårt hus och eventuellt få hjälp med detta, blev vi mycket trevligt mottagna och upplysta om hur en försäljning skulle kunna gå till.
    Eftersom vi ordnat ett nytt boende om några månader, så hade vi förstås förväntningar på att få vårt hus sålt så snabbt som möjligt och förhoppningsvis till ett bra pris.
    Vi blev omgående överens med mäklaren att låta dom utföra uppdraget.
    Ganska omgående ordnades det med besiktningsman och fotografering av mäklaren och sedermera annonser och visningar
    Från första visningen tog det sammanlagt 4 dagar tills huset var sålt till ett pris som vi var mycket nöjda med.
    Sammanfattningsvis kan vi konstatera att vi är mycket nöjda med mäklaren som skött sitt uppdrag på ett utomordentligt sätt och skulle gärna rekommendera den till andra med liknande behov. Läs mer
  • 2019-11-22

Linda S skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Alltid trevligt bemötande på de visningar vi vart på. Hjälpte oss med allt runt om husletandet.
    Känns bra att köpa hus från en mäklare som man har full tillit till. Läs mer
  • 2019-11-11

Tony E skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    sålt hus,
    själva bemötandet bra .men återkoppling helt obefintlig. Lovade höra av sig ,men oerhört svårt att nå efter själva säljuppdragets underskrift.
    kommer välja annan mäklare nästa gång Läs mer
  • 2019-11-02

Christina Hanna Karin K skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Jag har köpt en superfin lägenhet! Mäklaren skötte allt på ett mycket professionellt smidigt sätt. Mäklaren levde verkligen upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-10-29

Göte Assar Mattias K skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Hej från första stund till affären var klar hade Husman Hagman ett utomordentligt bra bemötande. Föräldrarna sålde -sitt hus efter 55 år, vilket var ett väldigt känslosamt beslut för dem att ta.
    De var lyhörda och gick inte in och "tog över" utan var resonliga i sitt sätt vilket gjorde det enklare för mina föräldrar.
    Så dem rekommenderas varmt till alla som står inför försäljning av sitt hus, proffsigare bemötande kan man inte få. Läs mer
  • 2019-10-29

Ingrid Anna Kristina A skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Sålt bostad, väl bemött och bra information helt enligt förväntningarna. Mycket nöjd med affären Läs mer

Lars-Olof Gottfrid E skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Tog hand om min bostad snabbt. Duktiga inom sitt område. Bra pris. Proffs. Läs mer

Denis V skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Jag köpte villa och min mäklare Samija har gjort så lätt att mig att jag behövde inte tänka på nått. Hon har förberett allt innan vi kom till henne. Hon var den bästa i hela processen. Läs mer

Merit Christina B skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Mycket proffsigt genomförd försäljning av vår villa. Ett stort tack för alla tips och ideer, för hur vi skulle förändra hemma så att vi kunde få ut det pris vi ville. Läs mer
  • 2019-10-27

Carolina Z skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Vi har köpt ett radhus i skillingaryd.
    Jag tycker att vi blev bemötta av mäklaren på ett väldigt bra sätt. Hon besvarade på alla våra frågor och hade ett väldigt lugn.
    Under budgivningen kände jag mig aldrig pressad.
    Mäklaren var väldigt psoriasis och skämtsam. Det gjorde att nerverna kunde släppa lite. Läs mer

Sofia K skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Mestadels upplevde jag ett proffsigt bemötande. Dock var visningen lite bristande då det kändes som mäklaren var stressad och kom efter flera av oss spekulanter. Skyltarna kom upp i samband m visningen. De frågor jag inte fick svar på tog mäklaren snabbt reda på svaret.
    Budgivningen blev lite långdragen, tycker jag. Vet inte om det berodde på att mäklaren var utomlands och inte helt kunde ägna sig åt budgivningen.
    Vid skrivandet kändes det mycket proffsigt och välförberett.
    Tycker dock att ni borde se över ert budgivningsystem. Kändes lite väl förlegat. Har aldrig tidigare stött på ett såndant krångligt sätt, de sista tio åren.
    Skulle absolut rekommendera ”min” mäklare till andra. Läs mer

Jennie Martina A skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Sålt fristående villa i vaggeryds centrum.
    Under hela proceduren som blev rätt långdragen blev vi väldigt professionellt bemötta av vår mäklare. Uppdaterad via sms och samtal. Svarade snabbt på alla våra frågor! Mäklaren levde absolut upp till våra förväntningar! Läs mer

Jan B skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    vi har köpt ett äldre tegelhus som, är delvis renoverat av förra ägaren.

jo, hon var trevlig och gav ett fint intryck.

en bra upplevelse och kan rekommendera denna firma till alla! Läs mer
  • Jeanette J

2019-09-23

Jeanette J skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Vi har köpt ett fantastiskt fint hus av den bästa mäklarfirman! =) Läs mer
  • 2019-09-04

Ninos O skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Jag har både köpt och sålt av mäklaren Samija hondo, jag är verkligen super nöjd och skulle glatt rekommendera henne som mäklare! :) Läs mer
    2019-09-04 Samija H svarar Ninos O
    Tack Ninos, det är en fröjd för en mäklare att få ha kunder som er. Allt gott! Samija
  • 2019-08-29

Nils-Georg Bertil E skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Jag har avyttrat en enfamilsvilla på 11/2-plan. Jag blev mkt väl bemött. Mäklaren levde upp till mina högt ställda förväntningar!
    Jag har enbart positiva upplevelser av detta bolag ! Läs mer
  • 2019-08-29

Jennie W skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Flexibel, bra informationsflöde, trevlig och tydligt. Precis som en mäklare bör vara! Vi köpte en villa. Läs mer
  • 2019-07-14

Marie H skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Köpte en villa. Mäklaren var lätt att få tag i och kommunikationen var bra. Höll oss uppdaterade under hela processen. Bara positivt! Läs mer
  • 2019-06-28

Mahendram A skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Its a great experience with Husman Hagberg. They treat us very well and they gave us proper guidence Läs mer
  • 2019-06-26

Emil H skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Bra, snabbt, proffsigt och personligt bemötande. Läs mer
  • 2019-06-03

Peter B skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Inköpt en bostadsrätt
    Mycket trevligt bemötande.
    Kunnig o ansvarfull.
    tog sig tid o visar lägenheten igen. Läs mer
  • 2019-06-02

Marita A skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Bostadsrätt ,toppenbra ,absolut vad jag förväntade mej, mycket positivt, lugnt och tryggt !!! Allt var perfekt !! Läs mer
  • 2019-05-26

Rikard J skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Köpte ett hus av mäklare, Samija Hondo som är en överpresterande mäklare. Mkt nogran och återkopplar asap. Även på sena timmen. Alltid glad och proffsig. Arbetsmoral 100%. Läs mer
  • 2019-05-16

Gerda Margot Margareta A skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Jag har sålt er hus. Mäklaren mötte mig med ett leende o stor respekt. Berömde mitt hus o tog tid att gå igenom o sedan sitta ned oberättigat hur det hela går till. Jag kände heller inte något tvong att just anlita henne vid första besöket. Jag bestämde mig dock för Husman Hagberg i jämförelse med en annan firma. Mina förväntningar var därmed helt uppfyllda. Fick hela tiden uppgifter hur intresset för huset var.
    Jag är mycket nöjd med min försäljning. Läs mer
  • 2019-04-08

Carlos O skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Vi har köpt en villa där vi upplevde att försäljningen och budgivningen sköttes på ett proffsigt och seriöst sätt. Läs mer
  • 2019-04-04

Mikel Torbjörn Lasse D skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Jag har sålt mitt hus i vaggeryd. Ville ha så lite som möjligt med försäljningen att göra, och dom skötte det verkligen presic som jag ville . Försäljningen gick över förväntan , så jag är jätte nöjd. Läs mer
  • 2019-04-01

Joakim S skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Köpt en villa som var drömmen för oss. Tack vare husman hagberg så blev affären smidig. Läs mer
  • Malgorzata B

2019-03-24

Malgorzata B skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Jag köpte ett mysigt vilja i ett lugnt område. Mäklarna på Husman Hagberg är mycket snälla och konkreta. Läs mer
  • 2019-03-19

Karl Erik K skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2019-03-10

Björn Joakim F skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Är väl inte alltför imponerad mtp vad det kostar att anlita mäklare.
    Sålde innan visning (vilket är bra) så mycket mindre tid lagd av mäklaren än vad som kunde vara fallet. Jag har också svarat på mycket frågor direkt från köpare ( FD kollega) som mäklaren inte behövt engagera sig i. Med facit i hand hade jag definitivt sett till att skriva ett annat avtal. Ett som gäller försäljning med visning o allt och ett som gäller försäljning innan visning.
    Men trevlig och i övrigt hjälpsam, men för dyrt mtp insatsen

Med vänlig hälsning,
    Joacim Fogelqvist Läs mer
  • 2019-02-28

Goran D skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Min upplevelse var över förväntningarna. Trevligt bemött och snabba ryck. Bra och kompentent personal! Läs mer
  • 2019-02-27

Krisztina L skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Pågående villaprojekt har jag med en trevlig och hjälpsam mäklare. Läs mer
  • Caroline W

2019-02-06

Caroline W skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Både köpt och sålt bostad. Alltid proffesionellt men ändå väldigt personlig service! Rekommenderar till alla! Läs mer
  • 2019-01-21

Rolf Göte Christer L skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Sålt 1 1/2 plans villa ca:235 kvm
    Ett gott och trevligt bemötande
    Vi var rätt överens om försäljningspriset och mäklaren levde upp till våra förväntningar.
    Bara goda upplevelse med försäljningen av sålda fastigheten samt vid köp av det nybyggda villan som sålts av samma mäklare, Läs mer
  • 2018-11-07

Viktor P skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Vi har genom Vaggeryds kontoret sålt vår bostadsrätt. Vi har från första stund blivit så trevligt, personligt och proffsigt bemötta. Det har varit väldigt lätt och känts bra att kunna ta kontakt och stilla våra undringar och frågor. Vi har hela tiden informerats om processen och känt oss helt trygga.
    Vi har bara positivt att säga om vår försäljning med Samija och gänget. Läs mer
  • 2018-11-07

Stefan K skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Köpt bostadsrätt.
    Mäklaren är bra!
    Trevlig visning!
    Helt nöjd med alla delar! Läs mer
  • 2018-11-03

carl-johan n skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Toppen upplevelse! Köpte bostad av HusmanHagberg i Vaggeryd. Levde upp till alla förväntningar och väldigt professionella. Läs mer
  • 2018-10-13

Malin G skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Vi sålde vår bostadsrätt. Mycket nöjda med den hjälp vi fått under vägens gång. Proffsigt bemötande och kreativt team. Vi anlitar gärna er igen! Läs mer
  • 2018-10-11

Marika K skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Samija Hondo är bästa mäklare på jorden .
    Vi sålde hus
    Och mäklare var jätte bra Läs mer
  • 2018-09-24

Josipa P skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Hon är jätte trevlig person, till och med professionell! Läs mer
  • 2018-09-12

Shpresa P skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Mycket bra bemött samt svarade på alla frågor oavsätt tid . Våran mäklare som vi köpt huset ifrån har hjälpt/guidat oss hela vägen. Mycket tacksam för all hjälp.
    Absolut en av de bästa mäklarna. Läs mer
  • 2018-09-12

Brahim P skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Mycket professionellt bemötande när vi köpte huset. Läs mer
  • 2018-09-08

Staffan A skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Fritidshus köp. Informativ visning. Lätt att få kontakt och svar på frågor. Konstruktiv dialog och åtgärder trots fmera gänger obekväma tider. Bra kontakter med bank och besiktningsman.. Läs mer
  • Janni F

2018-09-08

Janni F skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Köpte villa och bemötandet va kanon. Trevlig mäklare och va mån om både köpare och säljare. Läs mer
  • Malin S

2018-09-08

Malin S skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Sålt hus i Vaggeryd och har fått en fantastisk hjälp. Både Samija och Jessika är otroligt proffsiga och hjälpsamma.
    Dom har gjort en jobbig situation enklare. Läs mer
  • 2018-08-09

Christer W skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Vi vill framföra vår uppskattning över Samija Hondos bemötande i samband med vårt sökande efter en trygg, hållbar och bra studentbostad i Jönköping till vår son - en intensiv måndag för familjen i centrala Jönköping med många visningar och mäklarträffar.

Samija upplevde vi som kunnig, professionell och lyhörd, samt inte minst förtroendeingivande och trevlig utifrån vårt perspektiv som köpare av lägenhet.

Christer med familj Läs mer
  • 2018-06-15

Carola B skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Kunnigt och proffesionellt bemötande Läs mer
  • 2018-04-30

Anne-Chatlotte N skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Mäklaren var toppen gick mej till mötes med det jag önskade bättre mäklare kunde jag inte få samt att vi fick ett bra pris på huset jag sålde Läs mer

Viktoriagatan 8, 567 30 Vaggeryd