Alla kategorier Mäklare Jönköping Vaggeryd HusmanHagberg HusmanHagberg Vaggeryd

HusmanHagberg Vaggeryd

Viktoriagatan 8, 567 30 Vaggeryd — Visa karta

Välkommen till Vaggeryd och oss på HusmanHagbergs mäklarkontor!

Vi har rötterna här i området och kan det därför mycket väl. Vi hjälper dig till lägenheten, radhuset eller villan och vi gör det med passion. Vår kedja är en av de ledande i Sverige och har hela 90 olika butiker runt om i landet.

Vi är fristående från både banker och försäkringsföretag. Därför kan du får en bostadsaffär som är helt anpassad efter dig själv och dina önskemål. Kontakta oss på kontoret i Vaggeryd så hjälper vi dig vidare med glädje!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 19 kunder tycker om HusmanHagberg Vaggeryd

• Viktor P skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Vi har genom Vaggeryds kontoret sålt vår bostadsrätt. Vi har från första stund blivit så trevligt, personligt och proffsigt bemötta. Det har varit väldigt lätt och känts bra att kunna ta kontakt och stilla våra undringar och frågor. Vi har hela tiden informerats om processen och känt oss helt trygga.
    Vi har bara positivt att säga om vår försäljning med Samija och gänget. Läs mer
  • Stefan K skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Köpt bostadsrätt.
    Mäklaren är bra!
    Trevlig visning!
    Helt nöjd med alla delar! Läs mer
  • carl-johan n skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Toppen upplevelse! Köpte bostad av HusmanHagberg i Vaggeryd. Levde upp till alla förväntningar och väldigt professionella. Läs mer
  • Malin G skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Vi sålde vår bostadsrätt. Mycket nöjda med den hjälp vi fått under vägens gång. Proffsigt bemötande och kreativt team. Vi anlitar gärna er igen! Läs mer
  • Marika K skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Samija Hondo är bästa mäklare på jorden .
    Vi sålde hus
    Och mäklare var jätte bra Läs mer
  • Josipa P skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Hon är jätte trevlig person, till och med professionell! Läs mer
  • Shpresa P skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Mycket bra bemött samt svarade på alla frågor oavsätt tid . Våran mäklare som vi köpt huset ifrån har hjälpt/guidat oss hela vägen. Mycket tacksam för all hjälp.
    Absolut en av de bästa mäklarna. Läs mer
  • Brahim P skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Mycket professionellt bemötande när vi köpte huset. Läs mer
  • Staffan A skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Fritidshus köp. Informativ visning. Lätt att få kontakt och svar på frågor. Konstruktiv dialog och åtgärder trots fmera gänger obekväma tider. Bra kontakter med bank och besiktningsman.. Läs mer
  • Janni F
    Janni F skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Köpte villa och bemötandet va kanon. Trevlig mäklare och va mån om både köpare och säljare. Läs mer
  • Malin S
    Malin S skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Sålt hus i Vaggeryd och har fått en fantastisk hjälp. Både Samija och Jessika är otroligt proffsiga och hjälpsamma.
    Dom har gjort en jobbig situation enklare. Läs mer
  • Christer W skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Vi vill framföra vår uppskattning över Samija Hondos bemötande i samband med vårt sökande efter en trygg, hållbar och bra studentbostad i Jönköping till vår son - en intensiv måndag för familjen i centrala Jönköping med många visningar och mäklarträffar.

Samija upplevde vi som kunnig, professionell och lyhörd, samt inte minst förtroendeingivande och trevlig utifrån vårt perspektiv som köpare av lägenhet.

Christer med familj Läs mer
  • Carola B skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Kunnigt och proffesionellt bemötande Läs mer
  • Anne-Chatlotte N skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Mäklaren var toppen gick mej till mötes med det jag önskade bättre mäklare kunde jag inte få samt att vi fick ett bra pris på huset jag sålde Läs mer
  • Chrissie D
    Chrissie D skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Engagerade mäklare som tar sig tid för sina kunder. Läs mer
  • Helena T skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Helt underbar! Väldigt professionell och tillmötesgåend. Om jag ska sälja någonting i framtiden så kommer jag utan tvekan gå via dom! Läs mer
  • Mahmaz N skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Bra bemötande, tillgänglig, trevlig, hjälpsam och effektiv. Läs mer
  • Felix M skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Bra service och framför allt stort engagemang och driv Läs mer
  • Ulrika L skrev om HusmanHagberg Vaggeryd
    Hade världens bästa mäklare Samijja Hondo!
    Kunnig, duktig, driven och rakt på sak!
    Bästa för mig och köpare som kunde känna sig trygga med att få svar dem behövde ! Läs mer

Viktoriagatan 8, 567 30 Vaggeryd