Emelie Lagerqvist
Registrerad mäklare sedan 2008-01-21
Aktiv på Reco.se sedan 2015-03-05
2019-07 - 2020-06

Läs vad 135 Läs vad Emelie Lagerqvist

• Viktor Simon B sålde sitt hus med hjälp av Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-05-25

Spånga Bromsten
    Emelie var till stor hjälp både vid försäljningen av vårt gamla hus, och vid köpet av vårt nya. Tycker också att hon känns ovanligt kunnig när det kommer till byggtekniska frågor. Läs mer
  • Dmytro I köpte sitt hus med hjälp av Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-05-25

Spånga Bromsten
    Vi köpte ett hus från HusmanHagberg, allt gick bra och snabbt Läs mer
  • Liudmyla S köpte sitt hus med hjälp av Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-05-24

Jättebra erfarenhet! Emelie var mycket hjälpsam och vänlig. Läs mer
  • Leif Patrik N sålde sitt hus med hjälp av Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-05-09

Hässelby Södra Villastad
    Processen funkar mycket bra och Emelie var engagerad. Speciellt uppskattades att Emelie var med under besiktningen samt att hon föreslog att vi skulle mäta hur mycket kvadratmeter som var biyta respektive boyta. Läs mer
  • Eva Mathilda A sålde sitt hus med hjälp av Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-05-07

Hässelby Södra Villastad
    Vi sålde vår villa med Emelie som mäklare.

Vi hittade mäklaren via goda omdömen i Reco och bestämde oss direkt för att hon var rätt person vid vårt första möte. Vi imponerades av att Emelie tog sig an uppdraget väldigt seriöst och vi insåg att hon ville lära sig allt om objektet för att kunna ge intressenterna svar på alla frågor vilket kändes bra även för oss. Emelie höll oss uppdaterade så snart någonting hände och vi har känt stort förtroende under hela processen. Vi rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Mikael Christoffer Robin Å sålde sitt hus med hjälp av Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-04-12

Spånga Solhem
    Vi sålde vårat hus och Emelie som var våran mäklare var väldigt professionel och positive människa.

Vi är väldigt nöjda med försäljningen trots dessa svåra tider. Läs mer
  • Tina Jessica R sålde sitt hus med hjälp av Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-04-10

Spånga Solhem
    Emelie tog över säljuppdraget av en annan mäklare som totalmisslyckades med försäljningen av vår fastighet.

Hon lugnade oss i alla ärenden, hade svar på allt vi undrade över.
    Mycket professionellt bemötande på alla plan.
    Lättillgänglig med fin återkoppling.

I mycket svår Coronatid med press på kort tillträde så lyckades Emelie otroligt bra.

Kan varmt rekommendera er att anlita henne för försäljning av er bostad. Läs mer
  • Negash A köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-03-18

3:a
    Spånga Bromsten
    Jag uppskattar mäklare med sitt arbete och jag upplever gott och mått. Tack
    Mvh Negash. Läs mer
  • Maria L sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-03-16

3:a
    Spånga Bromsten
    Jag har både köpt och sålt min lägenhet på Erik tegels väg i Spånga genom Emelie. Redan när jag köpte lägenheten för 5 år sedan blev jag imponerad av hur professionell Emelie var och gjorde allt så enkelt för mig som köpte lägenhet för första gången. Redan då sa jag till henne att om jag någongång säljer så kommer jag kontakta henne. Sagt och gjort, och återigen har Emelie visat vilken fantastisk mäklare hon är där hon har lyssnat till mig och mina behov som säljare och samtidigt haft bra koll på marknaden. Jag hade gett henne ännu högre betyg om det var möjligt. Tyvärr flyttar jag till en annan del av Sverige nu, annars hade jag utan tvivel använt henne igen för att köpa nytt boende. Ingenting är omöjligt för Emelie! Läs mer
  • Leif L sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-03-12

4:a
    Vällingby Nälsta
    Mycket bra, tillmötesgående och trevlig.
    Bra service! Läs mer

Senaste försäljningarna