Emelie Lagerqvist
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-03 - 2020-02

Läs vad 128 Läs vad Emelie Lagerqvist

• Negash A köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-03-18

Spånga Bromsten
    Jag uppskattar mäklare med sitt arbete och jag upplever gott och mått. Tack
    Mvh Negash. Läs mer
  • Maria L sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-03-16

Spånga Bromsten
    Jag har både köpt och sålt min lägenhet på Erik tegels väg i Spånga genom Emelie. Redan när jag köpte lägenheten för 5 år sedan blev jag imponerad av hur professionell Emelie var och gjorde allt så enkelt för mig som köpte lägenhet för första gången. Redan då sa jag till henne att om jag någongång säljer så kommer jag kontakta henne. Sagt och gjort, och återigen har Emelie visat vilken fantastisk mäklare hon är där hon har lyssnat till mig och mina behov som säljare och samtidigt haft bra koll på marknaden. Jag hade gett henne ännu högre betyg om det var möjligt. Tyvärr flyttar jag till en annan del av Sverige nu, annars hade jag utan tvivel använt henne igen för att köpa nytt boende. Ingenting är omöjligt för Emelie! Läs mer
  • Leif L sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-03-12

Vällingby Nälsta
    Mycket bra, tillmötesgående och trevlig.
    Bra service! Läs mer
  • Ann L sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-03-08

Vällingby Nälsta
    Jag har ju inte träffat Emelie personligen utan min bror har haft kontakten. Jag har fått mycket bra kontakt via Mail och mycket snabb feedback när jag undrat över något. Jag är mycket nöjd med den kontakt jag har haft. Läs mer
  • Roger L sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-03-06

Vällingby Nälsta
    Vi har sålt ett Bostadsrätts radhus.
    Vi har blivit väl bemötta av mäklaren och hon har motsvarat våra förväntningar när det gäller information, service och försäljningsförfarandet! Läs mer
  • Kristian M sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-03-02

Vällingby Centrum
    När vi bestämde oss för att välja Emelie som mäklare för att sälja vår 2a så gjorde vi det valet för att vi kände att hon var pålitlig, hade bra koll på detaljer, men framför allt att vi ville att våra potentiella köpare skulle känna sig trygga under hela förloppet. Och nu när hela affären har gått igenom så har hon uppfyllt våra förväntningar. Läs mer
  • Jeanette B
    Jeanette B sålde sitt hus med hjälp av Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

Vällingby - Kälvesta
    Emelie är väldigt proffsig och lyhörd! Jag kunde inte vara mer nöjd med mitt val av mäklare. Jag kan varm rekommendera henne. Läs mer
  • Yongji W köpte sitt hus med hjälp av Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

Vällingby - Kälvesta
    Hon är en mycket snäll, uppmärksam och ansvarsfull person och den bästa fastighetsmäklare jag någonsin har träffat.
    Jag är mycket glad över att träffa henne. Läs mer
  • Bing Y köpte sitt hus med hjälp av Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

Jag är mycket glad över att träffa henne. Läs mer
  • Helena S sålde sitt hus med hjälp av Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-01-31

Hässelby Södra Villastad
    Ett fantastiskt bemötande, proffsig och kunnig i sitt område. En trygghet genom hela förloppet. Läs mer

Senaste försäljningarna

Vittangigatan