Angelika Karlsson Theander

Angelika Karlsson Theander är mäklare på HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

Angelika Karlsson Theander har varit registrerad mäklare sedan 2017-04. Angelika Karlsson Theander har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-06 och har fått 10 omdömen med ett betyg på 4.8. Angelika Karlsson Theander har haft 11 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 86% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 10 Läs vad Angelika Karlsson Theander

• 2020-11-02
    Angelika var väldigt professionell, hon var väldigt hjälpsam och trevlig. När man undrade något så hade hon svar på allt. Tack Angelika
    A
    • 109.0 m²
    • Spånga Nälsta
    köpte sitt hus med hjälp av Angelika Karlsson Theander en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Hejsan, vad kul att ni är nöjda. Tack för ert fina omdöme.

• 2020-11-02
    Väldigt bra mäklare, rekommenderar Angelika.
    P
    • 109.0 m²
    • Spånga Nälsta
    Hejsan, tack för ert fina omdöme!

• 2020-10-25
    Angelika hjälpte oss med försäljningen av vår villa Hon gav oss väldigt bra information Var noggrann engagerad och proffsig Kan varmt rekommendera henne
    Rune Christer G
    • 98.0 m²
    • Vällingby - Råcksta
    sålde sitt hus med hjälp av Angelika Karlsson Theander en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Hejsan, tack så mycket för ert fina omdöme och för ett fint samarbete :)

• 2020-10-25
    Vi kan starkt rekommendera Angelika som hjälpte oss med försäljningen av vår villa Hon är väldigt trevlig, noggrann, tydlig och engagerad Husaffären gick väldigt snabbt och smidigt
    Anna Maria S
    • 98.0 m²
    • Vällingby - Råcksta
    Hejsan Maria. Tack så mycket för ett bra samarbete och ett fint omdöme :) Det har varit ett nöje att hjälpa er.

• 2020-10-16
    Köpte ett radhus där Angelika agerade snabbt och proffesionellt och hela köpet gick smidigt med bra information från henne under processen
    Claes Fredrik H
    • Hässelby Södra Villastad
    Hejsan Claes, tack för ditt fina omdöme :)

• 2020-10-14
    När vi skulle sälja vårt radhus hade vi många egna idéer och skickade förslag, säljaren berättar med mera. Angelika är vänlig och tillmötesgående och var lyhörd för våra önskemål. Det var lätt att få kontakt med Angelika under hela säljprocessen, vilket vi uppskattar mycket. Hon överträffade till och med våra förväntningar!
    Susanne H
    Susanne H
    • Hässelby Södra Villastad
    Hejsan Susanne. Tack för ditt fina omdöme och vårt samarbete. Det har varit ett nöje att hjälpa er.

• 2020-10-14
    Vi sålde vårt radhus. Angelika jobbade hårt och var snabb att svara på frågor och funderingar. Vi hade fortlöpande en bra dialog.
    Anders N
    • Hässelby Södra Villastad
    Hejsan Anders. Tack för ditt fina omdöme och för ett fint samarbete.

• 2020-09-29
    Vi fick från början en tydlig förväntning på möjligt pris. Vi var inte redo för försäljning, men det togs mkt fina bilder och vi lade vårt kedjehus som Kommande på hemsidan. Angelika gav oss tid att fundera men samlade under tiden in alla intressenter och gav dem rätt förväntningar . Angelika uppdaterade oss flera gånger med hur intresset och marknaden såg ut. När vi bestämde oss för en visning samlade hon in många intressenter och bokade in på visning. Slutpriset var vi nöjda med och dialogen med budgivarna sköttes mkt bra av henne så att det tillslut blev bra för båda parter!
    Elin Maria C
    • 170.0 m²
    • Vällingby - Kälvesta
    Hejsan, tack för det fina omdömet och vad kul att ni är nöjda. Även tack för ett gott samarbete :)

• 2020-09-29
    Trevlig, professionell och kunnig. Rekommenderas!
    Malin A
    • 170.0 m²
    • Vällingby - Kälvesta
    Tack så mycket för det fina omdömet :)

• 2020-06-16
    Jag är mitt uppe i ett köp av fristående hus, så det är lite svårt att utvärdera. Än så länge har Angelika varit väldigt tillmötesgående och hjälpsam.
    Jenni Elise B
    Jenni Elise B
    • 66.0 m²
    • Vällingby - Råcksta
    Vad kul att du är nöjd med mitt jobb. Tack så mycket Jenni :)

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte