Angelika Karlsson Theander

Angelika Karlsson Theander

Angelika Karlsson Theander är mäklare på HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

Angelika Karlsson Theander har varit registrerad mäklare sedan 2017-04. Angelika Karlsson Theander har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-06 och har fått 49 omdömen med ett betyg på 4.8. Angelika Karlsson Theander har haft 28 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 49 Läs vad Angelika Karlsson Theander

• sålde sin lägenhet med hjälp av Angelika Karlsson Theander en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    2022-07-22 Verifierad kund
    Gott bemötande och god energi i en inte så fördelaktig marknadssituation. Mycket nöjd trots omständigheterna.
    • Spånga Sundby
    2022-07-22 Verifierad kund
    Snabb enkel och effektiv försäljning
    Positivt, glatt och driven
  • köpte sitt hus med hjälp av Angelika Karlsson Theander en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    2022-06-28 Verifierad kund
    Hon var mycket omtänksam och hjälpsam.. hon sparade mycket tid för oss och arbetade långa timmar för oss.. koordination var mycket bra.. vi tackar honom..🥰❤️
  • sålde sitt hus med hjälp av Angelika Karlsson Theander en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    • Hässelby Villastad
    2022-05-31 Verifierad kund
    Det bemötande jag fick av Angelika första gången gjorde att jag fick ett stort förtroende för henne. Till skillnad från andra mäklare angav hon en mer trolig och vettig kalkyl inför försäljningen av mitt hus. Den kalkyl och det pris hon tyckte att vi skulle sätta var exakt rätt och jag var mer än nöjd med hur hon hanterade både mig och de presumtiva köpare som var intresserade av huset.
    Min totala upplevelse av samarbetet med Angelika är: Mycket Bra!
    Jag kan med glädje rekommendera henne som mäklare vid framtida husförsäljningar!!!//Lasse
    • Hässelby Gård
    2022-05-23 Verifierad kund
    Hon är grym! Angelika är jättetrevlig och kunnig mäklare, vi har varit nöjda med henne och det hon gjorde fantastiskt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Angelika Karlsson Theander en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    • Hässelby Gård
    2022-05-23 Verifierad kund
    Tyckte om Angelika så direkt när jag bokade en privat visning till lägenheten. Det var enkelt att komma överens med henne. När jag väll kom fram var det inte stelt som jag trodde. För att hon hade musik på låg nivå så stelheten försvann när jag kollade igenom lägenheten. Vid köpet av lägenheten förklarade hon allt tydligt så förstod man allting. Även svar på mina frågor var korta och tydliga så man förstår. Kortfattat mycket erfaren det hon gör och en glädjespridare.
    • Vällingby Centrum
    2022-05-11 Verifierad kund
    Väldigt trevlig mäklare som hjälpte mig att sälja min lägenhet till ett pris jag var nöjd med :) Engagerad och vänlig!
    • Hässelby Norra Villastad
    2022-03-31 Verifierad kund
    Jag har inget att klaga på gällande Angelika, jag tycker bara det är märkligt att vi ska utvärdera någon innan vårt samarbete är avklarat. :)
    • Vällingby Centrum
    2022-03-30 Verifierad kund
    Väldigt nöjd med Angelika. Klar , tydlig och lyhörd på mina önskemål.
    Lyckades på kort tid uppnå vad vi tillsammans ville uppnå. Bytte från ett annat bolag till henne och det är jag glad att jag gjorde.
    2022-03-03 Verifierad kund
    Har fått ett mycket bra bemötande av Angelika som har varit professionell, tillmötesgående och alltid funnits tillgänglig. Snabb och smidig affär!