Alla kategorier Kiropraktor Stockholms län Stockholm Södermalm Huvudvärkskliniken i Stockholm AB

Huvudvärkskliniken i Stockholm AB

Swedenborgsgatan 39, 118 27 Stockholm — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Huvudvärkskliniken i Stockholm AB

• Anna A
    Anna A skrev om Huvudvärkskliniken i Stockholm AB
    Herr Ulf, på huvudvärkskliniken jobbar dem med de fysiska och psykiska kopplingarna till varann. Varför har du huvudvärk och vart kommer den ifrån? Det är ingen mirakelklinik där lite botox helt plötsligt får dig att må bra. De förstår kroppens signaler och vad vi ska göra för att få den att må bättre!
    Jag anser att kliniken är en trevlig och professionell klinik. Jag har haft migrän sedan jag var liten och verkligen försökt ALLT för att slippa den, inget har hjälpt mig före nu, kliniken och min sjukgymnast har blivit min räddning och jag känner glädje över att få gå dit!
    Huvudvärkskliniken har hjälpt mig tillbaka till mitt liv igen, TACK!
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Ulf G
    Ulf G skrev om Huvudvärkskliniken i Stockholm AB
    Det här är inte den mirakulösa specialkliniken där man vet allt om huvudvärk och botar allt med alla behandlingar som existerar. Det är vad deras namn indikerar för mig. Egentligen borde den heta sjukgymnastik och akupunktur för det är vad man ägnar sig åt. Det är en mycket liten mottagning dessutom vilket kanske avsaknaden av webbplats indikerar. Man kan alltså ingenstans se vilka behandlingar de utför, inte ens på Vårdguiden. Det är alltså ingen mirakelklinik, behandlingarna kan man få på många andra ställen så köa inte hit om du kan få dem snabbare någon annanstans. Men det är en trevlig mottagning så välj inte bort den av den orsaken. Vill du gå till botten med din huvudvärk är en neurologmottagning/smärtklinik de som har flest behandlingsformer att erbjuda, inkl botox på vissa. Läs mer

Bästa kiropraktorerna i Stockholm:

Per-Olof M Per-Olof M tycker: