Alla kategorier Mobilreparation Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan iPhonereparation iPhonereparation.se Kungsholmen
Rekommenderat företag 2016 - iPhonereparation.se Kungsholmen

iPhonereparation.se Kungsholmen

S:t Eriksgatan 28, 112 39 Stockholm — Visa karta

iPhonereparation.se är störst i Sverige på glas- och skärmbyten till iPhone och iPad. Vårt mål är att erbjuda förstaklassig service till bra priser. Vi har drop-in butiker i Stockholm, Göteborg och Malmö där man kan få de flesta fel lagade på runt en timme. Vi har alltid kostnadsfri felsökning om man inte vet vad man har för fel på sin enhet och vi lämnar alltid 90 dagars garanti på alla reparationer!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 35 kunder tycker om iPhonereparation.se Kungsholmen

• Joakim W
    Joakim W skrev om iPhonereparation.se Kungsholmen
    Bra och snabb service! Från det att jag lämnat in min telefon tills det att den blivit lagad har det gått 60min. Proffsigt bemött och klockrent utfört arbete.
  • Maj S
    Maj S skrev om iPhonereparation.se Kungsholmen
    Superbra service, trevlig personal och bra priser.
  • Julia N
    Julia N skrev om iPhonereparation.se Kungsholmen
    Mycket snabb service, trevlig kundtjänst, bra resultat.
  • Ronnie N
    Ronnie N skrev om iPhonereparation.se Kungsholmen
    Kanon bra service. Trevligt bemött, snabtt gick det åkså.
  • Louise H
    Louise H skrev om iPhonereparation.se Kungsholmen
    Bra och snabb service. Väldigt nöjd
  • Magnus K
    Magnus K skrev om iPhonereparation.se Kungsholmen
    Bra bemötande. Gick ej att laga, men behövde då ej betala.
  • Ann L
    Ann L skrev om iPhonereparation.se Kungsholmen
    Snabb service, fixade problemet prismässigt under pffert
  • Håkan L
    Håkan L skrev om iPhonereparation.se Kungsholmen
    Perfekt bemötande och utfört arbete. Högsta betyg
  • Rasmus S
    Rasmus S skrev om iPhonereparation.se Kungsholmen
    Laga baksida framsida, efter reperationen glappa skärmen samt volymknappen fungerade ej, dem fixad de men nu har volymknappen slutat funka igen, tredje gången gillt var jag där så sa dem att de va två timmars vänte tid, för ett arbete som kosta 2200 som är rätt mycket pengar så ska man inte behöva komma tillbaka 2 gånger till efter reperations, men även inte få problemet löst, inge servicemind alls skiter i att åka in med volymknappen nu eftersom jag inte har tid/förlorar pengar!!'
  • Richard G
    Richard G skrev om iPhonereparation.se Kungsholmen
    Snabb service. Kraschade mobilen två gånger på två dagar. Blev två reperationer och fick lite rabatt som ploster på såren.
  • Kalle N
    Kalle N skrev om iPhonereparation.se Kungsholmen
    Den var kanon , bra bemötande och otroligt snabbt utförande, Dessutom bra jobb. Super
  • Claus Frank S
    Claus Frank S skrev om iPhonereparation.se Kungsholmen
    Snabb och proffessionel upplevelse.
    Jag uppskattade ert engagemang och kundbemötande.
  • Sofia N
    Sofia N skrev om iPhonereparation.se Kungsholmen
    Snabb, trevlig och bra service
  • Alexandra F
    Alexandra F skrev om iPhonereparation.se Kungsholmen
    Snabbt och bra service! Trevlig och kunnig personal
  • John S
    John S skrev om iPhonereparation.se Kungsholmen
    Fick hjälp med batteribyte. Fick även lite information kring hur batteriet påverkas.
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om iPhonereparation.se Kungsholmen
    Jag är glad för att ni kunde överföra informationen från min gamla fuktskadade telefon till den nya. Bra gjort! Jag kommer nog att rekommendera er även till andra olycksdrabbade.
    Hälsningar
    Leena
  • Lars-ola L
    Lars-ola L skrev om iPhonereparation.se Kungsholmen
    Jag fick snabb och effektiv hjälp att rädda data på min krashade telefon. Mycket prisvärt. Kunniga och lyhörda medarbetare.
  • Peter A
    Peter A skrev om iPhonereparation.se Kungsholmen
    Snabb och bra service. Kändes seriöst från första stund.
  • Anna-karin R
    Anna-karin R skrev om iPhonereparation.se Kungsholmen
    Snabb hjälp och blir alltid nöjd med resultatet. Bättre service här än på Odengatan.
  • Tomas B
    Tomas B skrev om iPhonereparation.se Kungsholmen
    Lagningen fick reklameras efter några dagar men servicen var utmärkt
  • Erik E
    Erik E skrev om iPhonereparation.se Kungsholmen
    Jag känner mig lurad. Jag blev informerad om att skärmbyte skulle ske till 15% rabatt pga tidigare byte samt att de skulle bjuda på en plastfilm. När jag kom hem visade sig att samma glas satt kvar, som de bara tryckt till, till en ringa kostnad på 900kr. Mycket fult gjort, jag rekommenderar ingen att gå dit.
    2016-05-17 iPhonereparation.se svarar Erik E
    Hej,

jag har kollat i din serviceorder och det ser ut som att vi har bytt både skärmen och skyddsplasten på din telefon. Om detta inte är gjort så har vi verkligen gjort ett misstag! Det är absolut inte vår avsikt att lura dig. Har du möjlighet att komma förbi oss igen så får vi titta på den och byta skärmen och skyddsplasten direkt! Om det inte funkar för dig så får du gärna ringa direkt till mig på 08 512 588 95 så kan vi försöka hitta en lösning på detta /Patrik Sandgren
  • Lena H
    Lena H skrev om iPhonereparation.se Kungsholmen
    Snabb och bra sevice, inget att klaga på!
  • Nicklas B
    Nicklas B skrev om iPhonereparation.se Kungsholmen
    Trevliga, serviceminded och lagade min telefon.
  • Leif B
    Leif B skrev om iPhonereparation.se Kungsholmen
    Serviceinriktade. Tyvärr lyckades de inte laga telefonen.
  • Christina W
    Christina W skrev om iPhonereparation.se Kungsholmen
    Bra service, kunniga. Rekommenderas
  • Joakim B
    Joakim B skrev om iPhonereparation.se Kungsholmen
    Mycket trevlig och serviceinriktad personal. Fick ett professionellt bemötande.
    Nackdelen var att telefonen inte gick att laga, dock var det kostnadsfritt.
  • Daniel N
    Daniel N skrev om iPhonereparation.se Kungsholmen
    Snabb bra service utan konstigheter
  • Jenny F
    Jenny F skrev om iPhonereparation.se Kungsholmen
    Funkade inte alls. Fick nytt defekt glas.
    När jag skulle reklamera var alla glas slut
  • Daniel S
    Daniel S skrev om iPhonereparation.se Kungsholmen
    Snabbt å bra service. Att rekommendera starkt
  • Therese R
    Therese R skrev om iPhonereparation.se Kungsholmen
    Trevlig, informativ och kundorienterad personal. Utmärkt lagade iPads. Rekommenderas!
  • Kristoffer S
    Kristoffer S skrev om iPhonereparation.se Kungsholmen
    Lämnade in telefonen för batteri-byte och limning av skärm, fick tillbaka en telefon med ej fungerade Wifi och dåligt mikrofonljud. Telefonen lämnades in en andra gång för åtgärd, och enligt deras egen utsago så var det en nybörjare som jobbade med telefonen och att orsaken till problemet är fuktproblem i telefonen, som har funnits där hela tiden. Konstigt nog så nämndes inga fuktproblem första gången telefonen lämnades in. Aldrig mer ihponereparation.se, som inte är auktoriserade av apple.
  • Lovisa
    Lovisa skrev om iPhonereparation.se Kungsholmen
    Kom med en mobil som hade fått allvarliga fel från en reperation från Iphonereperation Odengatan. Mycket professionell, kompetent och serviceinriktad personal! De hjälpte mig att byta kretskort, fick kompensation för Odengatans orsakade fel och de hjälpte mig att förflytta innehållet från min gamla mobil till den nya, vilket inte var deras ansvar egentligen!
  • Anders L
    Anders L skrev om iPhonereparation.se Kungsholmen
    Bra pris. Snabb service. När man kommer vid lunch, som jag gjort minst 10 gånger, får man vänta. Alla kommer vid lunch. Har genom jobbet lämnat in många (MÅNGA) telefoner och jag har aldrig blivit besviken.
  • Peo S
    Peo S skrev om iPhonereparation.se Kungsholmen
    Trevligt bemötande. Klara besked om kostnader samt ett proffsigt jobb i övrigt. Mycket nöjd
  • Erik H
    Erik H skrev om iPhonereparation.se Kungsholmen
    Snabb service, utmärkt att kunna komma kl 9 på morgonen och ha telefonen fixad en halvtimme senare!

S:t Eriksgatan 28, 112 39 Stockholm