J Bil Haninge

2.0

2 omdömen om J Bil Haninge

Mikael N
Wrote about J Bil Haninge

Försökte boka ett kamremsbyte hos dem Försökte boka ett kamremsbyte hos dem. Detta då de erbjuder s.k "lägsta pris garanti" på alla verkstadsjobb. Fick då en offert från dem på 10.188 kr. Mötte detta med en offert från en oberoende verkstad i närheten som begärt 4072kr för precis samma arbete och åberopade den s.k "lägsta pris garantin" hos J Bil. Då fick jag en offert från J Bil på 11.393kr. Och svaret att de självklart inte kan erbjuda mig "lägsta pris garanti" då de är så mycket dyrare än alla andra, garantin gäller tydligen bara om J Bil väljer att följa sin utfästa garanti.

Offensive content
Choose a reason:
STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Marcus roger B
Wrote about J Bil Haninge

Bra bemötande. Men helt hopplösa när det gäller kommunikation. Fyller man i deras formulär på sajten får man vanligtvis inget svar, inte ens en kopia på mailet till sin inbox. När man ringer har de ingen aning om mailet, och man får ta allt från början, med skillnaden att man har förlorat några dagars tid i kö till verkstaden. Sedan ber de inte om ursäkt för att de suger på digital kommunikation och att man har väntat i onödan för att sedan tvingas ringa dem och börja om. Dessutom har jag vid något tillfälle varit med...

Offensive content
Choose a reason:
Svar från J Bil Haninge

Hej Marcus och tack för din återkoppling. Vi jobbar hårt med att förbättra våra processer och håller på och byter ut äldre system som inte kan kommunicera med andra system. Målet är att få en smidig kundresa vid kontakter med oss. Hälsningar, J BIL