Jasses Bil

Jasses Bil

Ring 08-531 910 20 www.blocket.se

Varmt välkommen till Jasses Bil! Vi är en märkesoberoende bilhandlare. Genom ett mer flexibelt sätt jämfört med klassiska bolag, utan några större lokaler, omkostnader eller krångliga omvägar kan vi hålla ner priserna så att du hittar en bil i riktigt bra skick till en rimlig peng. Vi säljer, köper, byter och förmedlar...

58 omdömen om Jasses Bil

Jesper S
Skrev om Jasses Bil

Snabb och smidig affär samt väldigt trevligt bemötande!

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Adrian A
Skrev om Jasses Bil

Trevlig, professionell och ärlig!

Halil T
Skrev om Jasses Bil

Köpte en Audi A5 quattro av jasses bil i Botkyrka.vilken grym service och bemötande dom har,bilen som jag köpte helt fel fri och går helt perfekt,han ger er garanti på bilen som du inte kan få någon annanstans..hädanefter så blir mina bilköp via dom.och man kommer aldrig att ångra sig när man har köpt bil av dom

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1314 omdömen 4.6 av 1314 omdömen

Professionell och väldigt kunnig Bästa bemötandet jag någonsin fått Bra bilar och superbra priser Kommer rekommendera dom till alla mi

Susanne G Susanne G
Nikola K
Skrev om Jasses Bil

Mycket nöjd med både bilen och bemötandet

Anne L
Skrev om Jasses Bil

Fem ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ upplevelse! Nyss köpt en Renault Clio, toppenbil för pengen ! Enormt tillmötesgående och hjälpsamt bemötande! Rekommenderar varmt om man funderar på en begagnad bil.

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
Ali M
Skrev om Jasses Bil

Köpte En Toyota från honom. Jätte nöjd utan problem som ny bil med en ägare till en Fantastisk pris. Jätte snäll och bemötas folk med respekt. Kikade lite på hans bilar och absolut dom bästa bilar till bra pris. Alla bilar som var där hade en jättefin histori. Köper igen av honom i framtiden. ❤️❤️❤️

Fadime Ö
Skrev om Jasses Bil

Toppsäljare, trevlig bemötande och pålitlig.

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 751 omdömen 4.6 av 751 omdömen

Bassel A
Skrev om Jasses Bil

Jasses Bil bland bästa bilhandlare i Sverige, de har bra priser, beskriver allt vad finns på fordonet samt de ta hand om sina bilar på bättre sätt, jag rekommenderar dem.

Hamza G
Skrev om Jasses Bil

Proffesionellt bemötande, alltid tillgänglig och väldigt trevlig. Fina och jättefräscha bilar och pålitlig. Mvh Hamza

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1027 omdömen 4.8 av 1027 omdömen

Igor C
Skrev om Jasses Bil

Väldigt professionell bemötande av kunder. Jätte trevlig att göra affärer med Jasses bil och hans familjen. Varmt rekommenderar att köpa bilen på Jesses bilfirma. Igor !!!

Ola Melker N
Skrev om Jasses Bil

Äntligen en bilhandlare man inte blir besviken på. Tvärtom, bilen var som beskriven, någon detalj ordnades på förfrågan före hämtning, mycket trevlig ägare, fick hjälp med parkering av egna bilen en vecka, pappersarbetet gick smidigt, men viktigast av allt är att bilen är ett nöje att använda efter 2 veckors testkörning. Tack för det 😁😁😁

GHOLAM HOSSEIN V

Väldigt professionellt och kundcentrerat bemötande. Mycket nöjd! Seriös bilhandlare.

ANNELI E
Skrev om Jasses Bil

Jättebra kundbemötande, hjälpsam, trevlig och pålitlig. Jag har fått tips och hjälp efter köpet också, så jag är jättenöjd.

SUPRIOY C
Skrev om Jasses Bil

Köpte en Volkswagen polo 1,4 . Jag uppskatter att deras service och väldigt nöjd med bilen. Kan starkt rekommendera Jasses Bil!!!

FADE B
Skrev om Jasses Bil

Köpte en BMW 320d, kan verkligen säga att det vart det bästa bilköpet jag gjort hos Jasses Bil. Mycket trevlig och pålitlig bilfirma. Allt utfördes proffesionellt och smidigt. Rekommenderar Jasses Bil till alla som vill köpa en bil till det bästa priset på marknaden.

THOMAS D
Skrev om Jasses Bil

Jag köpte ev Volvo, mycket nöjd med bilen. Seriös och trygg affär. Rekommenderas!

Milan S
Skrev om Jasses Bil

Allt är ok,.super.Bilen är fantastisk

FRANCIS N
Skrev om Jasses Bil

Ärlig och seriös bilhandlare, mycket trevligt bemötande

THOMAS P
Skrev om Jasses Bil

Trevligt bemötande, bra service hämtade oss vid flygplatsen. Smidig affär där det t o m bjöds på kaffe :-) helt enkelt en väldigt trevlig bilhandlarfamilj. Och så det viktigaste… fin bil till ett bra pris.

MUSTAFA H
Skrev om Jasses Bil

Jag kan varmt rekommendera Jasses Bil till alla som vill ha en trygg och smidig bilaffär utan att känna sig lurade eller lämnade i sticket. Bilarna är 100 % kontrollerade men skulle nånting ändå dyka upp så löser dom det direkt.

ZAKARIA A
Skrev om Jasses Bil

Trevlig bemötande samt affären kändes ärlig. Nöjd med min nya bil Audi A4!

TONI T
Skrev om Jasses Bil

Exemplariskt kundbemötande, hjälpsam, trevlig och pålitlig.

NICOLE S
Skrev om Jasses Bil

Super bra service! Jätte trevlig och hjälpsam, är jätte nöjd. Rekommenderas varmt 🌻

Mimmi Marie M

Super trevlig! Och kanon service 😀

GABRIEL D
Skrev om Jasses Bil

Jag köpte en Passat och är grymt nöjd med den affären! Trevligt bemötande i kombination med proffsigt service som fick mig att känna mig bekväm och trygg i bilköpet! Rekommenderas starkt!

Helena B
Skrev om Jasses Bil

Köpte min Kia Picanto här. Trevligt bemötande o mkt bra service känns tryggt att köpa bil av detta företag.

NEHAD K
Skrev om Jasses Bil

Köpte en Audi A4 förra månaden. Jag är super nöjd, väldigt bra bemötande! Rekommenderar starkt!

MILOS M
Skrev om Jasses Bil

Köpte en Opel förra veckan, är väldigt nöjd med mitt köp, väldigt bra kund bemötande, exemplarisk kundservice, bra finansierings möjligheter samt utmärkta tillval till för köp, ärlig och rak på sak säljare, rekommenderas starkt !!!

JOSEF G
Skrev om Jasses Bil

Jag köpte en Mercedes-Benz CLA förra veckan. Jag är super nöjd med bilen! Jag rekommenderar Jasses Bil starkt! Ett väldigt proffsigt, ärligt, trevligt bemötande. Utöver detta så fick jag bilen till ett väldigt bra pris! Utöver priset fick jag med en ett årig garanti med Premium samt sommar och vinterdäck i topp skick. Jag kommer fortsätta att köpa bilar från Jasses bil. Man känner att affären är väldigt trygg och ärlig. Stort tack för allt!

BENJAMIN L
Skrev om Jasses Bil

Köpte en Volvo V70 för ett år sedan. Superfint skick, som utlovat. Trevligt och proffsigt bemötande. Smidig affär. Rekommenderas varmt!

Mattias V
Skrev om Jasses Bil

Köpt en VW Polo av Jasse och kan varmt rekommendera honom. Proffsigt, ärligt, trevligt - och så inte minst, väldigt bra pris. Han skickade även med en omgång vinterdäck som han hade liggandes.

SULEMAN KHAN Z
Skrev om Jasses Bil

Köpte nyligen min tredje bil från den här firman. Kunde inte varit mer nöjd. Snabbt och smidigt samt billigt! Rekommenderar starkt!

ESAT C
Skrev om Jasses Bil

Jag köpte toyota yaris från Jasses, och jag är otroligt nöjd. Så trevlig försäljare, personlig men samtidigt proffsig och pålitlig. Han köpte in min gamla bil och allt gick snabbt och smidigt. Stort tack!

Armin M
Skrev om Jasses Bil

Köpte en Passat Alltrack 2016 för halv år sedan och fortfarande väldigt mycket nöjd samt otroligt nöjd med bemötandet och servicen jag fick på Jasses Bil. Skönt att ha någon man kan lita på och lika med att man kan lita på dom man köper av. Varmt rekommenderar !

Armin M gillar detta
Eric J
Skrev om Jasses Bil

Köpte en skoda fabia för ett halvår sedan, fortfarande väldigt nöjda. Inga problem med senaste besiktningen, och Jasse var jättetrevlig och proffsig!

Brita Maria J
Skrev om Jasses Bil

Vi köpte vår Golf kombi från Jasses och tre månader senare är vi fortfarande otroligt nöjda! Så trevlig försäljare, personlig men samtidigt proffsig och pålitlig. Han köpte in vår gamla bil och allt gick snabbt och smidigt. Stort tack!

Joanna D
Skrev om Jasses Bil

Säljaren var väldigt trevlig ,hjälpte jätte mycket med bilen. Jag köpte väldigt fin och full serverad Volkswagen Polo1,4 . Warmt rekommenderar den här bil säljare !!!

Ismet M
Skrev om Jasses Bil

Köpte en Audi A3 som jag är mycket nöjd med. Trevligt och professionellt bemötande. Kan varmt rekommenderas

Lars F
Skrev om Jasses Bil

Enkel och rak att handla med. Liten administration ger bra priser. Ärlig

Michel G
Skrev om Jasses Bil

Super nöjd med mina noga utvalda Audi A5, Jätte tack för ert proffessionlea bemötande & er grymma service Mvh Michel

Jan-Eric N
Skrev om Jasses Bil

Tänk om alla bilhandlare vore sådana! Är verkligen nöjd, ett ärligt och trevligt bemötande där bilhandlaren berättar och talar om allt om bilen. Berättar så att man förstår och verkligen känner sig nöjd. + i kanten för kaffetåren!

Mia V
Skrev om Jasses Bil

Köpte en Audi A3 som jag är mycket nöjd med. Trevligt och professionellt bemötande. Bilen var ej nybesiktigad när jag köpte den, jag besiktigade den dagen efter, fick en 1:a på bromsar fram som började bli slitna. Jasses bil hade bett mig att höra av mig efter besiktning och när jag gjorde det åtog han sig att fixa bromsarna utan kostnad. Jag känner mig trygg med mitt bilköp och rekommenderar gärna Jasses bil!

Nauras m
Skrev om Jasses Bil

Köpte en röd golf gti av er, sjukt grymt samt professionellt bemötande och service. Rekommenderas starkt. Jag fick all info jag behövde och kände mig trygg hos er. Kommer definitivt fortsätta handla hos er i framtiden och med all lycka hoppas jag att ni blir större. Tack för all hjälp! // JÄVLIGT NÖJD KUND

Ben G
Skrev om Jasses Bil

Service och kundbemötande av högsta klass. Bilen va i mycekt bra skick, exakt som utlovat. Rekomenderas stark!! Volvo v50

Samir B
Skrev om Jasses Bil

Köpte en jättefin Volvo Xc60 förra veckan hos de. En mindre bilfirma men väldigt professionella kan man säga. Fick väldigt bra bemötande och service av de. När jag skulle testköra bilen, så ställde de upp och körde med en annan bil framför mig för att visa mig var jag kunde känna på bilen både på motorvägen/stan eftersom alla kommer vi inte från Sthlm. Fick även väldigt bra förklaringar ang billån! Det får verkligen en och känna sig tryggare då ang. hela bilaffären.Dagen efter så fick jag meddelande att bilbatteriet var...

Svar från Jasses Bil

Hej Samir! Tack för dem fint utvalda orden. Ett nöje att sälja bilen till er. Mvh Jasses Bil

Salihovic M
Skrev om Jasses Bil

Varmt rekomenderar Jasses bil,super trevlig,duktig och kunig personal.

Shad N
Skrev om Jasses Bil

I don’t always buy a car, but when i do, i do it at Jasses bil.

MUSTAFA H och Jasses bil gillar detta
Robert B
Skrev om Jasses Bil

Joo men där här affären gick ju snabbt, smidigt och väl utfärdat, väldigt noga med allt med bilen. Lät mig test köra och få ett känn för bilen. Skönt att ha någon man kan lita på och lika med att man kan lita på dom man köper av. Tidigare rapporter med service och vad som hade hänt med bilen. Professionellt och trevligt bemötande ifrån första samtal till betalning. Rekommenderar för kommande köpande och säljare.

Svar från Jasses Bil

Hej Robert! Jättekul att du känner så! Vi hoppas att du är nöjd med din bil i framtiden. Mvh Jasses Bil

Gabriel
Skrev om Jasses Bil

Otroligt nöjd med bemötandet och servicen jag fick på Jasses Bil. affären tog allt som allt bara några timmar, från första samtalet, han svarade glatt på alla mina frågor och servicen hade det där "lilla extra". det kommer absolut bli fler bil köp på Jasses Bil och jag kan varmt rekommendera den bilfirman.

Mikael
Skrev om Jasses Bil

Köpte en felfri och välvårdad bil till ett mycket bra pris. Väldigt trevligt och korrekt bemötande. Ingen stor dyr lokal på flott adress. Men vad gör det när bilen, priset och servicen är helt rätt. Återkommer gärna till Jasses Bil igen .