Jasses Bil

Alhagsvägen 38, 145 59 Norsborg — Visa karta

Varmt välkommen till Jasses Bil!

Vi är en märkesoberoende bilhandlare. Genom ett mer flexibelt sätt jämfört med klassiska bolag, utan några större lokaler, omkostnader eller krångliga omvägar kan vi hålla ner priserna så att du hittar en bil i riktigt bra skick till en rimlig peng.

Vi säljer, köper, byter och förmedlar bilar, och är noga med att du som kund har en bra upplevelse. Hos oss kan du betala med swish, banköverföring, avbetalning eller kontant. Vi kan ordna med finansiering via Wasa kredit och Svea Ekonomi. Avbetalning erbjuds med 0 kr i kontaktinsats. Räntefritt upp till 50 000 kr.

Läs vad våra kunder tycker om oss här, och hör gärna av dig till oss om du har några frågor eller vill boka en tid.
Öppet just nu
Lör-Sön: 10:00-18:00

Läs vad 8 kunder tycker om Jasses Bil

• Mileta t skrev om Jasses Bil
    Super bra säljare köpte flera bilar och är jättenöjd,bra priser och smidiga affärer TOPPEN!!! Läs mer
  • Alma H
    Alma H skrev om Jasses Bil
    Supertrevlig försäljare,snabb affär utan krångel , kan varmt rekommenderas / Läs mer
    Almir S gillar detta
  • Tobias O

2018-05-31

Omdömet har granskats och är verifierat

Tobias O skrev om Jasses Bil
    Sämsta jag har varit med om! Först är det skulder hos kronofogden på bilen man skulle köpa som han mörkade, sen helt plötsligt försvann serviceboken när man skulle åka och kolla. Och sen när man påpekar det så höjer han priset med 20tusen. Jag tror att man ska passa sig för denna oseriösa lirare.... Läs mer
    2018-07-20 Almir S svarar Tobias O
    Hej Tomas (så som du angav ditt namn från början men blev kontaktad av Reco att ändra ditt namn)
    Det var din sambo som har skickat massor av sms till oss med skambud och då bad vi henne att kontakta oss för att se vem vi har att göra med. Sedan ringde du och frågade om bilen. Angående skulder, du sa att det finns skulder på bilen som vi hade missat men de var inte på något sätt mörkade. Du fick 3500 kr avdrag för skulderna enligt överenskommelse (dom skulderna orsakades av föregående ägare). Gällande serviceboken: Du frågade om det fanns servicebok och då svarade vi att det finns för att det ska finnas en elektronisk servicebok enligt den förra ägaren. Vi hade alla kvitton/underlag för alla service som har gjorts på enbart Volvo-verkstäder. Vi gick till Volvo innan du skulle hämta bilen för att fråga om serviceboken och då fick veta att alla Volvo bilar har servicebok. Vi informerade dig via sms att vi saknar s-bok och då ringde du och ville ha bilen ännu billigare än dom 17500 kr vi redan hade sänkt från utgångspriset. Vi kom överens att vi swishar tillbaka 400 kr till dig för tågbiljetten som du redan hade bokat (biljetten som du hade bokat för 390 kr) och då sade vi att vi ska höja tillbaka priset till utgångspriset som var cirka 20000 kr billigare. Vi höjde tillbaka priset som vi sa och sålde den för utgångspriset som redan var den billigaste i hela Sverige.

Med vänliga hälsningar
    Jasses Bil
  • Ola S skrev om Jasses Bil
    Köpte en bil, en Seat. Trevligt bemötande, bra service, enkelt och smärtfritt - som en bilaffär ska vara. Läs mer
  • Nermin K skrev om Jasses Bil
    Mycket bra bemötande och service. Supernöjd med min bil! Läs mer
  • Kristina F skrev om Jasses Bil
    Trevlig försäljare, snabb och smidig bilaffär.
    Hoppas det går bra för honom och hans firma även i framtiden.
    Kommer att kontakta honom nästa gång jag vill köpa bil igen. Läs mer
  • André R skrev om Jasses Bil
    Mycket god service. Pålitliga säljare och bra bilar. Läs mer
  • Nathalie J skrev om Jasses Bil
    Jätt bra, trevligt bemötande! Super nöjd med min bil. Läs mer

Alhagsvägen 38, 145 59 Norsborg