Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Jeab Bil & Motor AB
Rekommenderat företag 2016 - Jeab Bil & Motor AB

Jeab Bil & Motor AB

Upplandsgatan 82, 113 44 Stockholm — Visa karta

Vi hjälper dig med reparationer och service på alla bilar, alltid med 2 års garanti på delar och arbete. Ring och boka en tid, självklart lämnar vi ett kostnadsförslag innan vi sätter igång.

Läs vad 85 kunder tycker om Jeab Bil & Motor AB

• Bengt B
    Bengt B skrev om Jeab Bil & Motor AB
    Bilreparationen var klar snabbare än förväntat samt ett trevligt bemötande.
  • Berndt A
    Berndt A skrev om Jeab Bil & Motor AB
    Känns alltid lika tryggt att lämna in bilen här!
    Rekommenderas varmt.
    2016-08-24 Hasse L svarar Berndt A
    TACK BERNDT. VI VILL ATT VÅRA KUNDER SKA KOMMA HÄRIFRÅN OCH KÄNNA SIG NÖJDA
  • Leif P
    Leif P skrev om Jeab Bil & Motor AB
    Mycket bra. Gav olika alternativ och jobbade snabbt.
    2016-08-24 Hasse L svarar Leif P
    TACK FÖR DIN KOMMENTAR. VÅRT MÅL ATT DU SKA BLI NÖJD ÄVEN I FORTSÄTTNINGEN
  • Anna S
    Anna S skrev om Jeab Bil & Motor AB
    Jag är nöjd med bil servicen dock glömde de nollställa service lampan
    2016-08-24 Hasse L svarar Anna S
    TACK ANNA. TRÅKIGT ATT VI INTE SLÄCKTE LAMPAN MEN VI SKA FÖRSÖKA BÄTTRA OSS NÄSTA GÅNG
  • Henrik E
    Henrik E skrev om Jeab Bil & Motor AB
    Trevlig, kunnig och bra service! Dessutom prisvärt.
    2016-08-24 Hasse L svarar Henrik E
    TACK HENRIK. VI FÖRSÖKER HÅLLA RIMLIGA PRISER ÄVEN I FORTSÄTTNINGEN.
  • Björn W
    Björn W skrev om Jeab Bil & Motor AB
    Strålande kundservice och felidentifierings kunskap
    2016-08-24 Hasse L svarar Björn W
    TACK BJÖRN. VI TÄNKER FÖRSÖKA FORTSÄTTA I SAMMA STIL.
  • Bength N
    Bength N skrev om Jeab Bil & Motor AB
    Bra service som vanligt, både pris och tidsmässigt
    2016-08-24 Hasse L svarar Bength N
    TACK BENGT. ALLT ÄR SÅ MYCKET LÄTTARE NÄR MAN HAR BRA KUND VERKSTAD FÖRHÅLLANDE.
  • Mats H
    Mats H skrev om Jeab Bil & Motor AB
    Alltid professionellt och trevligt bemötande. Jeab har en förmågan att, utiftån min beskrivning av problemet med bilen, alltid veta vad felet är. Utlovat pris håller alltid. Min varmaste rekommendationer efter att använt Jeab de senaste 15 åren för en mängd olika bilar.
  • Stackenström A
    Stackenström A skrev om Jeab Bil & Motor AB
    Mycket bra', bilen hämtades och levererades, förmånligt!
  • Bengt U
    Bengt U skrev om Jeab Bil & Motor AB
    En verkstad som kan rekommenderas. Hasse som jag haft kontakt med är mkt kunnig och tillmötesgående. Allt har fungerat perfekt varje gång de tagit hand om min bil. Bengt U
  • Johan A
    Johan A skrev om Jeab Bil & Motor AB
    Jag har varit kund hos Keab Bil & Motor AB under cirka tjugo (20) år. De har under alla dessa år uppvisat stor professionalism, flexibiltet vid brådskande ärenden och ett mycket vänlig bemötande av kund. De har uppvisat god kunskap om olika bilmärken och har följt med i den tekniska och elektroniska utvecklingen av desamma. Dessutom har de kundens bästa för ögonen och avråder från onödiga åtgärder. De bibringar en personlig tousch till kundrelationen. Det är således med genuin glädje, som jag kan rekommendera Jeab Bil & Motor AB till andra bilägare.
    Johan af Klint
  • Inga W
    Inga W skrev om Jeab Bil & Motor AB
    Ärliga och kunniga killar. Håller alltid vad de lovar.
    Birgitta
  • Ulla P
    Ulla P skrev om Jeab Bil & Motor AB
    Toppenbra service till bra pris. Tydlig förklaring om vad som behöver göras och vad det kommer kosta.
  • Eva L
    Eva L skrev om Jeab Bil & Motor AB
    Vi är mycket nöjda med Jeab! De har gjort bra arbeten, är tillmötesgående och flexibla! Jag bedömer att de oxå håller anständiga priser. Rekommenderas!
  • Tove J
    Tove J skrev om Jeab Bil & Motor AB
    Superfin och kompetent service just när jag behöver det.
  • Kjell J
    Kjell J skrev om Jeab Bil & Motor AB
    Hittills har det fungerat utmärkt att få tid och bilen lagad eller vad det varit
  • Siv S
    Siv S skrev om Jeab Bil & Motor AB
    Alltid i tid och till rätt pris. Inget lurendrejeri
  • Anna R
    Anna R skrev om Jeab Bil & Motor AB
    Hasse & Co på Jean är både proffs på bilar, optimistiska och pålitliga. Försöker alltid hitta lösningar. Rekommenderar varmt.
  • Lotta A
    Lotta A skrev om Jeab Bil & Motor AB
    Kan varmt rekommendera detta företag.
    Fick en bra service med en genomgång vad som behövdes göras på bilen inför en tänkt försäljning.
    Eftersom jag varit hos en bilfirma innan, men som ville dra av 30000 kr på bilen vid inbyte till ny hittade jag till slut Jeab. Jag fick bilen lagad med ett par delar för drygt 4000kr. Passade på att göra 10000 mila service och behöll min bil. Mycket bra företag med bra uppgjorda priser innan och inga överraskningar. Fick tillbaka bilen i tid och man ringde upp mig när bilen var klar. Allt sköttes precis som man önskar.
  • Irene W
    Irene W skrev om Jeab Bil & Motor AB
    Tack vare JEAB Bil på Upplandsgatan mår min bil jätte bra. Dessutom gillar jag att alltid bli trevligt bemött
  • Sten-magnus R
    Sten-magnus R skrev om Jeab Bil & Motor AB
    Snabb och effektiv service som vanligt.
  • Lars T
    Lars T skrev om Jeab Bil & Motor AB
    Är så tacksam för att det fortfarande finns bilverkstäder som Jeab bil. Hederliga och fina karlar som gör sitt jobb och som man kan lita på, ni är guld värda! Tack Jeab bil!
  • Artur K
    Artur K skrev om Jeab Bil & Motor AB
    Superbra vekstad med ärligt jobb
  • Maria S
    Maria S skrev om Jeab Bil & Motor AB
    Bilmekaniker som förstår sig på bilar ska man vårda ömt.
    Vi har alltid fått tid snabbt och kunnat hämta bilen, hel, senast dagen efter.
    Upplever att man felsöker seriöst och verkligen bemödar sig om att hålla priset nere samtidigt som mam inte ger avkall på kvalitén.
    Högsta betyg.
  • Bertil W
    Bertil W skrev om Jeab Bil & Motor AB
    Jag är mycket nöjd med servicen jag fått.
  • Björn R
    Björn R skrev om Jeab Bil & Motor AB
    Jag är jätte nöjd med den service jag får
  • Bo H
    Bo H skrev om Jeab Bil & Motor AB
    Hasse är en ovanligt skicklig felsökare plus har fantasi vad gäller lösningar, inte minst med prisvärda reservdelar på en bil som min (Audi S8). Däremot har de misslyckats med att täta min kylare, t o m efter byte av den, och nu efter tredje gången läcker den igen.
  • christer o
    christer o skrev om Jeab Bil & Motor AB
    Alltid mycket vänligt bemötande och snabbt, professionellt och prisvärt utförd service och reparationer. Kan varmt rekommenderas!
  • Erik S
    Erik S skrev om Jeab Bil & Motor AB
    En pärla till bilverkstad. Har 100% förtroende för dem. svårt att hitta en sån verkstad.
  • Hans-peder R
    Hans-peder R skrev om Jeab Bil & Motor AB
    Bra bemötande bra service nära hemma
  • Ragnar W
    Ragnar W skrev om Jeab Bil & Motor AB
    Hej Jag rekommenderar eran bilverkstad till alla eftersom ni är proffsiga o kunniga och trevligt bemötande till rätt pris
  • Eva B
    Eva B skrev om Jeab Bil & Motor AB
    Snabb hjälp. Kunniga. Hederliga. Trevliga.
  • Carl A
    Carl A skrev om Jeab Bil & Motor AB
    Mycket bra service, kunnig personal.
  • Robert B
    Robert B skrev om Jeab Bil & Motor AB
    Jag vill starkt rekommendera Jeab av många anledningar. De tre främsta är: Fantastiskt personligt bemötande, proffesionellt utförd service och arbete i övrigt samt mycket bra priser. /Robert
  • Helena R
    Helena R skrev om Jeab Bil & Motor AB
    Grymt bra!!! Hasse är en klippa som alltid hittar den bästa och billigaste lösningen. Jag kan starkt rekommendera Jeab!
  • Anne S
    Anne S skrev om Jeab Bil & Motor AB
    Toppen! God service och trevligt bemötande!
  • Douglas L
    Douglas L skrev om Jeab Bil & Motor AB
    Jag har anlitat JEAB Bil & Motor under flera år. Sammanlagt har de servat och reparerat tre olika bilar jag ägt/äger. Det är min åsikt att de alltid levererar, alltid villiga att bistå, är kunniga och ger den service en kund vill ha för att känna sig trygg. Jag kan varmt rekommendera dem. /Douglas
  • Björn S
    Björn S skrev om Jeab Bil & Motor AB
    Jeab på Upplandsgatan har gjort service på min Volkswagen Golf årsmodell 2002 vid 5 tillfällen sedan oktober 2007, senast var det i maj 2015. Jag har varit nöjd varje gång och servicen blir snabbt gjord. En gång hade batteriet laddat ur, då fick jag hjälp av Jeab, de hämtade bilen som stod parkerad i närheten, satte i ett nytt batteri som fungerar perfekt sedan dess. Jag har vid något tillfälle lämnat bilen till verkstaden Din Bil. Jag tycker man får betala mer för service hos Din Bil. Nu har jag bytt address, bor inte längre i Vasastan, men jag kommer nog fortsätta att lämna bilen till Jeab. Hej från Björn.
  • Anders Å
    Anders Å skrev om Jeab Bil & Motor AB
    Hasses JEAB har skött mina bilar i 20 år och jag har fullständigt förtroende för denna verkstad!
  • Therese A
    Therese A skrev om Jeab Bil & Motor AB
    Efter service säckade bilen ihop. Krångel med växellåda etc, problem som uppkom efter service.
  • David J
    David J skrev om Jeab Bil & Motor AB
    Proffsig och alltid hjälpsam.
  • Nils S
    Nils S skrev om Jeab Bil & Motor AB
    Utmärkt bra och snabb service under de mer tio år jag servat bil där!
  • Karl-erik M
    Karl-erik M skrev om Jeab Bil & Motor AB
    Rek. Jeab av släktingar,"så nu utnyttjar vi alla Jeab". Mycket nöjda med deras personliga service, och professionella utförande. Är det större fel, utanför ren service, får vi korrekta besked på åtgärder. Vi litar på dem.
    I slutet av februari är det dags för service av min Mercedes c 180, kompr. 5000 mil.
    Jeab, så klart.
  • Hans T
    Hans T skrev om Jeab Bil & Motor AB
    Stockholms bästa verkstad
    Du blir aldrig lurad på låtsasfel !!
    Hans
  • Oskar E
    Oskar E skrev om Jeab Bil & Motor AB
    Bästa mekanikern !! Trevliga mekaniker, mycket pålitliga. Haft att göra med Hasse på Jeab sedan 15 år tillbaka, rekommenderar Jeab till alla mina vänner. Och alla är mycket nöjda.
  • Lena Å
    Lena Å skrev om Jeab Bil & Motor AB
    Alltid trevligt bemötande. Känner mig trygg i att få bra service till vettiga priser. Lena
  • Conny T
    Conny T skrev om Jeab Bil & Motor AB
    Kundvänliga, kunniga, prisvärdiga.
  • Rickard Å
    Rickard Å skrev om Jeab Bil & Motor AB
    Hasse och co är bilmekaniker i världsklass. Levererar alltid i tid och man kan lita på att han inte byter delar i "onödan". Man känner sig trygg här och jag kan varmt rekommendera Hasse.
  • Erik W
    Erik W skrev om Jeab Bil & Motor AB
    Hej, alltid positivt bemött och färdigt när det ska. Om problem uppstår kommuniceras det. Enda negativa är väntetid ibland.
  • Mats N
    Mats N skrev om Jeab Bil & Motor AB
    Mycket kunniga, snabba och trevliga - känns som att lämnar bilen till en kompis är riktigt bra på bilar!
    Rätt priser i alla lägen.

Mats

Upplandsgatan 82, 113 44 Stockholm