Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Stockholm Bromma Traneberg Jn Expresservice

Jn Expresservice

Hallebergsvägen 7, 167 37 Bromma — Visa karta

Vi utför rekond och service. Vi har även bilförsäljning.

Läs vad 5 kunder tycker om Jn Expresservice

• Anders  A
    Anders A skrev om Jn Expresservice
    professionellt bemötande "många tummar upp" Läs mer
  • 2015-09-23

Louise A skrev om Jn Expresservice
    Oerhört oseriös person som beställt en tjänst av mig som han sedan inte betalar. Nu har han gått under jorden och svarar varken på mail eller telefon trots upprepade löften om att han ska betala. Han lämnar dessutom inte tillbaka de saker han lånat av mig utan dessa har han istället behållt. Skulle rekommendera er att inte göra affärer med denna opålitliga person. Läs mer
  • Johan

2014-09-15

Johan skrev om Jn Expresservice
    Jag och även en vän till mig som bor i området har köpt bil av detta företag. Bilen slutade gå efter mindre än en månad. När jag kontaktade dem för att få köpet hävt var det locket på och vägrade diskutera saken eller häva köpet.

Vid kontroll visade det sig att de varken betalat skatt eller dykt upp i tingrätt till förhandling.

Vill varna för detta bolag! Läs mer
    Louise A gillar detta
  • 2014-05-06

Kerstin F skrev om Jn Expresservice
    Jag har köpt bil av Nyströms bilvård den fungerade i 14dagar sen gick topplockspackningen sönder. Nyströms vägrade att ta tillbaka bilen så ärendet gick till ARN som rekomenderade honom att betala tillbaka pengarna.Nu har det gått lång tid och ärendet har gått vidare till Tingsrätten. Vill man slippa ödsla tid och energi köp bil av en seriös Bilhandlaren i stället Läs mer
  • Martin t skrev om Jn Expresservice
    Jag köpte en Saab till ett bra pris av dem för ett par år sedan. Hade tänkt ha den tillfälligt men den gick så bra så har kvar den än idag. Bilen var rekonditionerad och fin när jag fick den och jag kan absolut tänka mig att köpa nästa bil hos Nyströms. Läs mer

Bästa försäljarna av begagnade bilar i Stockholm:

Instrumentvägen 13, 12653, Hägersten