Jn Expresservice

Jn Expresservice

2.6

Vi utför rekond och service. Vi har även bilförsäljning.

5 omdömen om Jn Expresservice

Anders  A
Skrev om Jn Expresservice

professionellt bemötande "många tummar upp"

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1312 omdömen 4.6 av 1312 omdömen

Professionell och väldigt kunnig Bästa bemötandet jag någonsin fått Bra bilar och superbra priser Kommer rekommendera dom till alla mi

Susanne G Susanne G
Karin Louise A
Skrev om Jn Expresservice

Oerhört oseriös person som beställt en tjänst av mig som han sedan inte betalar. Nu har han gått under jorden och svarar varken på mail eller telefon trots upprepade löften om att han ska betala. Han lämnar dessutom inte tillbaka de saker han lånat av mig utan dessa har han istället behållt. Skulle rekommendera er att inte göra affärer med denna opålitliga person.

Johan
Skrev om Jn Expresservice

Jag och även en vän till mig som bor i området har köpt bil av detta företag. Bilen slutade gå efter mindre än en månad. När jag kontaktade dem för att få köpet hävt var det locket på och vägrade diskutera saken eller häva köpet. Vid kontroll visade det sig att de varken betalat skatt eller dykt upp i tingrätt till förhandling. Vill varna för detta bolag!

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Kerstin F
Skrev om Jn Expresservice

Jag har köpt bil av Nyströms bilvård den fungerade i 14dagar sen gick topplockspackningen sönder. Nyströms vägrade att ta tillbaka bilen så ärendet gick till ARN som rekomenderade honom att betala tillbaka pengarna.Nu har det gått lång tid och ärendet har gått vidare till Tingsrätten. Vill man slippa ödsla tid och energi köp bil av en seriös Bilhandlaren i stället

Martin t
Skrev om Jn Expresservice

Jag köpte en Saab till ett bra pris av dem för ett par år sedan. Hade tänkt ha den tillfälligt men den gick så bra så har kvar den än idag. Bilen var rekonditionerad och fin när jag fick den och jag kan absolut tänka mig att köpa nästa bil hos Nyströms.

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 750 omdömen 4.6 av 750 omdömen