Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Upplands Väsby Johan Bergström Bygg & Plattsättning AB

Johan Bergström Bygg & Plattsättning AB

Liljevägen 32, 194 60 Upplands väsby — Visa karta

Klyvarestigen 14, 17961, STENHAMRA
Winblad Bygg & Finsnickeri
Victor A:
Bra och enkla att ha att göra med!

Byggföretag nära Johan Bergström Bygg & Plattsättning AB:

Ryttargatan 83, Upplands Väsby
Julia B:
Bra service, trevliga och pålitliga. Är jättenöjd med vårt nya kök! Kommer att anlita dom i framtiden när nya jobb ska genomföras.

Lövängsvägen 10, UPPLANDS VÄSBY
Vi anpassar tjänster efter dina behov; Långsiktigt samarbete, Vi växer med uppdr... Läs mer ›
Mikael A:
Ordning och reda. Hakade på grannens offert på ommålning av vårt hus och kände mig väldigt nöjd efteråt.

Kistavägen 17, SOLLENTUNA
Varmt välkomna! Läs mer ›
Jan B:
Snabbt och skickligt bemötande. Korrekt hantverk och felet var åtgärdat på en gång

Disavägen 19, SOLLENTUNA
Tveka inte att höra av er för att få en offert! Läs mer ›
Annette G:
Jag har haft kontakt med företaget vid flera tillfällen, har haft hjälp med att bygga om hela mitt kök, som blev jätte bra, bytt ut gamla fö...

Läs vad 1 kund tycker om Johan Bergström Bygg & Plattsättning AB

• Stockholm y
    Stockholm y skrev om Johan Bergström Bygg & Plattsättning AB
    Företaget skulle bygga till en enkel trälist vid balkongdörren. Då råkade snickaren göra ett litet hål på elementets vattenledning, som ledde till att vi upptäckte en vattenskada förs en månad senare. Denna ledning var mycket svår att se och snickaren som orsakade skadan var annars professionell i sitt arbete. Detta har vi förståelse med, men inte med tjafset som började sen. Företagets ägare hade först svårt att acceptera att det var deras fel. Sedan dök han inte upp på avtalade möten och om han dök upp så gjorde han det minst en timme för sent. Efter massor med nedlagt energi och tid blev det tillslut färdigt, nu med ett nytt parkettgolv som företaget lade in.

Sammanfattningsvis kan man nog säga att man som kund nog kan bli nöjd om man får jobbet gjort av företagets snickare och allt förlöper utan fel. Blir det fel kommer det nog bli strul med företagets ägare. Men företaget är inget ”fuskbyggar-företag” utan är nog precis som alla andra fåmansbyggföretag. Välj ett annat säger jag!

Liljevägen 32, 194 60 Upplands väsby