Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

jordgubbsprinsen.se
  • BadgeTenYears
2 484

DIN LYCKA ÄR VÅRT ANSVAR! Jordgubbsprinsen är familjeföretaget som erbjuder komplett flytt och städservice i Stockholm och Östergötland. Vi brinner för service och lovar att göra vårt allra yttersta för att ge er en fulländad kundupplevelse. Från den första kontakten och genom hela processen ligger vårt fokus på dig. För...

2484 omdömen om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Sedan starten hos Reco 2015

Hanna Clara Charlotta Z
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Bästa flytthjälpen! Allt smidigt, snabbt och enkelt! Sergei och Vladimir var jättesnälla och duktiga!

Calle S
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Fick riktigt bra hjälp av Volodymyr och Leontij som utförde en snabb och proffsig flytt!

Cecilia R
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Jättebra från start till slut! Trevligt bemötande och Andrij och Mathias var ljuvliga och effektiva och vår flytt blev en fröjd. Kommer absolut använda Jordgubbsprinsen igen!

Philipp L
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Mycket effektiva, men kunde vara lite bättre i kommunikationen.

Sonja L
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Snabbt och effektivt, punktliga.

Caihong W
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

The people work very hard, arrive on time. We are satisfied with the service.

Kira S
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Bra utfört och proffsigt, kan rekommenderas

Karl-Jonas G
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Mycket nöjd med flytthjälp från jordgubbbsprinsen.

Ana S
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

About hiring the services and support: it was easy to get a quote, with clear information about what was included and what was not. All additional questions were answered promptly and I had no problems with some specific arrangements we needed. About the services: everything went smoothly with the moving and mounting the TV. Both helpers were very professional and efficient. No damage to any of our items. The cleaners did a great job, the apartment looked great. I highly recommend their service, it is the second time I hired them, and they always deliver on the service requested.

Anastasiia A
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Välbemotande av JP. De är snabba, omtänksamma och trevliga. Man känner sig trygg med flytten. Tack!

Mia L
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Bemötande var toppen både från personer för offert samt vid flytt. Flyttpersonalen var självgående och lätta att ha att göra med samt noga med att plasta in och skydda våra möbler. Fakturan motsvarade våra förväntningar utan några överraskningar. Kort sagt en flyttfirma vi kommer att anlita igen!

Ulrika C
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Jag fick Jordgubbsprinsen rekommenderad av en god vän. Fick väldigt bra känsla redan vid första kontakten. Fin uppföljning och samarbete . Väldigt personlig service med en alldeles ”egen” svensk lastbil som hämtade vårt flyttlass i Italien , samtidigt som vi med gemensamma krafter jobbat för att fylla på med mer gods för att vara mer hållbara. Fördelaktigt pris . Chaufför Hasse lugn och trygg, god kommunikation. Superproffsigt från A till Ö!

Sofia R
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Världens bästa killar hjälpte mig med min flytt. Snabba och försiktiga. Så tacksam för all hjälp jag fått av detta företag!!!! Kan verkligen rekommendera 💪🏼

Jenny A
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Smidigt att beställa flyttjänst. Mycket snabba o effektiva flyttkillar. Väldigt nöjda!

Johanna B
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Bokade flytthjälp med Jordgubbsprinsen och fick bra bemötande, snabb hjälp och ett riktigt bra pris. Ivan och Victor som kom och hjälpte mig med flytten var riktigt proffsiga, lyhörda och extremt effektiva. Så mycket bättre än tidigare flyttar när jag anlitat andra företag. Tack Jordgubbsprinsen och Ivan och Victor!

Kennet J
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Väldigt proffsigt vid.både städ och flytt. Kommer rekomendera er i framtiden👍

Ture L
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Väldigt nöjd! Allt gick smidigt. Blev väl bemött vid bokning och Mykola och Ihor som skötte själva flytten gjorde ett bra jobb!

Sandra Maria N
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Fantastiskt jobb! Snabba och duktiga grabbar! Fick hjälp av Serhii och Michal, rekommenderar varmt dem!

Juan Miguel C
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Punktliga och riktigt proffsiga! Så nöjd.

Vasileios G
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Noggranna grabbar som är lyhörda och trevliga. De är dessutom väldigt snabba och effektiva.

Sven J
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Punkliga, snabba, informativa, duktiga, vänliga.

Nina B
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Mycket trevligt bemötande i både mail, telefon, av flyttkillar samt av städpersonal. Hasse, Oleksander och Naziri var otroligt hjälpsamma, försiktiga och skickliga vid flytten. De plastade in ömtåliga möbler, hade stort tålamod och var hela tiden positiva! Hasse är fenomenal på att "pussla" med kartonger och möbler så att allt får plats samt sitter säkert. Vi rekommenderar varmt Jordgubbsprinsen! /Nina och Ann-Sofie

Jan S
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Världsklass! Så smidigt och proffsigt med tydlig information, perfekt tidspassning och lugn och fin flytt. Mykola, Boris och Abdullah var också supertrevliga med service långt över förväntan. Kommer lätt använda dem igen om det blir aktuellt och rekommenderar verkligen Jordgubbsprinsen. Namnet till trots😂

Henrik P
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

We got help moving from Serhii and Ihor, who not only arrived at the start of the set time, but also finished packing and unpacking with record time. Excellent team!

Lars R
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Jag anlitade JP för flytthjälp igen och blev mycket nöjd med det trevliga bemötandet av flyttkillarna och den fantastiska servicen.

Sofia L
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Det blev inte riktigt rent och jag fick inget svar när jag hörde av mig ang. Detta.

Solveig M
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Trevlig personal som gjorde ett jättefint jobb. Vi är mer än belåtna! Tack! Solveig och Helli

Oscar S
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Sasha, Serhii och Michal gjorde ett toppen jobb när de hjälpte oss att flytta. Proffsiga, försiktiga och effektiva. Tydligen och enkel kommunikation med Jordgubbsprinsen, uppskattar SMS påminnelser/bekräftelser som skickas ut.

Camilla D
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Allt fungerade precis som det skulle. Fick fortlöpande sms om varje steg i processen vilket kändes väldigt bra. Robert och Tobias som fixade själva bärandet var också väldigt serviceinriktade och lyhörda. Mycket nöjd!

Daniel S
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Trevliga, hjälpsamma och effektiva.

Mujan N
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Bästa flytthjälpen i stan! Stort tack till Serhii och Sasha som var super snabba och professionella! Flytten gick så bra på tack vare er!⭐️

Camilla A
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Vi är så nöjda med flytten! Bra kontakt innan och under flytten. De som hjälpte oss att flytta pratade lite engelska, men deras flyttledare besökte oss under flytten för att se att allt flöt på bra och vi hade även ett nummer att ringa om det skulle behövas. Killarna som kom arbetade hårt, var noggranna med packning i bilen och försiktiga. De arbetade verkligen med ett leende trots att det blev många timmar och hela tiden hjälpsamma om det var någon möbel som behövdes skruvas isär. De frågade när möblerna bars in var...

Karin A
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Supersmidigt! De var både effektiva och försiktiga. Allt var klart på några timmar och ingenting skadades.

Hanna Sofia Å
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Andra gången vi använder Jordgubbsprinsen till flytt, lika nöjda båda gångerna! Robert och Roman gjorde ett toppenjobb, effektiv flytt utan att kännas hetsig på något sätt, trots alla våra trappor upp och ner och varm sommardag. Respektfulla och trevliga, alla möbler fint inslagna. Vi är mycket nöjda!

Gunilla E
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Mycket trevligt bemötande vid alla kontakter. Jag lånade flyttkartonger och deras starka o sympatiska "flyttgubbar" bar upp allt till fjärde våningen utan sura miner eller suckar. Jag är mycket nöjd med flytthjälpen o rekommenderar dem gärna. Hälsningar Gunilla

Eva V
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Mycket proffsiga, effektiva och duktiga killar som flyttade åt mig!

Katarina Margareta G
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Bra info, snabbt och proffsigt!

Daniel E
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Hemstädning har varit super. Har fått en trevlig och noggrann städare. Arbetsledare och kundtjänst har varit flexibla och service-minded. På minuskontot är tyvärr att deras fakturaföretag/partner (Fortnox Finans) känns oseriösa när de saknar möjlighet till e-fakturor eller autogiro. Man får fakturan per email, som lätt missas, med kort förfallodatum.

Mats S
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

De pratade ingen svenska men jobbade för fem. Engelska fungerade bra. Lyhörda och mycket hjälpsamma herrar. Bra kommunikation med företaget. Rekommenderar helhjärtat.

Agneta L
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Inga problem i kontakten med personalen innan och under packning och flytt så länge jag var närvarande. Men efteråt: Flyttpersonalen lämnade flera saker kvar i lägenheten vilket upptäcktes när nya ägarna och jag kom dit. Jag ringde vid 13 tiden, fredag 5/7, först på måndag, efter två nya samtal hämtades sakerna och kördes ( hoppas jag) till förråd..Förutom detta hade personalen flyttat handlingar som tillhör lägenheten , trots tillsägelse, till förrådet.. På torsdag eftermiddag har jag ännu inte fått besked om de kan få...

Simon H
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Bra kontaktperson, bra pris. Flyttstädningen var exemplariskt utförd.

Åsa Carin L
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Mazarin, Roman och Ivan gjorde ett toppenjobb när de tömde vårt hus på 2 h!

Eden
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Trevliga och punktliga killar som skötte flytten på ett utmärkt sätt. Jag var jättestressad och på lite stingsligt humör (dock ej emot dem) men de hade båda lugnande effekt på mig så jag kom ner i varv.

Pernilla S
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Kom på utsatt tid, gjorde ett bra jobb! Inget att klaga på

Johanna F
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Trevliga och professionella! Vi kände oss trygga hela vägen. Möblerna skyddades och inget kom till skada. Dock bokade vi och betalade för en stor lastbil men fick en mindre variant. Men det var mest synd om de trevliga killarna som jobbade då de fick köra två vändor en längre sträcka. Vi är nöjda med vår flytthjälp!

Anna H
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

De har bra bemötande och när jag hade frågor så var det lätt att få kontakt och svar. Flyttkillarna var försiktiga med lådor och möbler, de använde plast och filtar för att skydda möblerna. Jag blev positivt överraskad av städningen och tjejen som städade gick igenom vad hon gjort innan hon gick, det tycker jag känns tillförlitligt. En vecka innan flytten kom det ett sms om att man skulle se över sin bokningsbekräftelse, min tanke kring det var att det var bra att se att de har koll. Garderobskartongerna var ett plus: allt på galgar kunde flyttas enkelt.

Eddie H
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Mycket bra! Allt gick toppen. Smidigt och enkelt. Lite problem med betalning bara men det löser sig!

Elisabeth M
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Bra första kontakt för att boka flytthjälp; trevliga i bemötande och bokningen bekräftades snabbt. Väldigt bra också att man fick låna gratis flyttkartonger som man kunde hämta upp i förväg. Dock så hade de inte lyckats registrera vår bokning av hämtande av kartonger trots bekräftelse via email om tid och dag. Som tur var hade de tillräckligt många flyttkartonger på lager som vi kunde låna. Däremot så är vi inte nöjda med det som hände sedan. Klockan 07:00 på morgonen på Midsommarafton, 6 dagar innan vår flytt skulle ske,...

Inger F
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Snabba,effektiva och super trevliga killar. Är väldigt nöjd med Jordgubbsprinsen. Kan starkt rekommendera dom.

Ulla D
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Allt är till belåtenhet.Trevliga o snabba killar.Är mycket nöjd