Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Snittbetyg
4.7
Ring 0107-77 30 00 Dela

Om företaget

DIN LYCKA ÄR VÅRT ANSVAR! Jordgubbsprinsen är familjeföretaget som erbjuder komplett flytt och städservice i Stockholm och Östergötland. Vi brinner för service och lovar att göra vårt allra yttersta för att ge er en fulländad kundupplevelse. Från den första kontakten och genom hela processen ligger vårt fokus på dig. För...

2048 omdömen om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Sedan starten hos Reco 2015

Visar 2048 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Maria P
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Francisco och Robert gjorde flytten problemfri! Allt gick så smidigt och möblerna omhändertogs varsamt. Rekommenderar verkligen Jordgubbsprinsen!

Johan O
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Robert och Jim hjälpte oss att flytta. Otroligt smidig, proffsigt och kvickt löst. Vi är mycket nöjda.

Inga Karin Anja L
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Enkel bokning och bra kommunikation med företaget. Ivan och Viktor var både trevliga och snabba.

Kajsa E
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Extremt nöjda från början till slut. Vi hade en lite komplicerad flytt, med ett triangelbyte där alla skulle byta på samma dag. När vi bokade fick vi jättebra hjälp med att planera upplägget så att det skulle flyta på smidigt under flyttdagen(vilket det sen också gjorde!). Både städ- och flyttpersonal var professionella och väldigt trevliga att ha och göra med. Lyhörda och lugna. Supernöjda!

Frans D

Giorgi, Gia och Shalva gjorde ett utmärkt jobb 🌟

Linda G
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Snabba, noggranna och trevliga! Rekommenderas!

Kjell W
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Mycket proffsiga. Trevliga lugna säkra arbetade metodiskt vid vår flytt. Kommer absolut att rekommendera Jordgubbsprinsen. Kjell o Barbro

Svante L
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Flyttning onsdagen den 21 februari 2024 Jag fick utmärkt hjälp av Giorgi och Gia med flyttningen från min stora tvåa som visade sig vara ganska välfylld. Killarna var mycket effektiva, punktliga, samspelta och de var jättetrevliga. De visade en imponerande fysisk styrka.. De var också lyhörda för mina önskemål och flexibla när det gällde att hitta lösningar, t ex då hissen krånglade på nya stället. Då jag har många böcker blev det nog en ganska tung flytt för dem. Eventuellt kunde ytterligare en medarbetare ha behövts på...

First-Name L
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Stort tack till Giorgi och teamet för professionell service och hjälp med att paketera och varsamt flytta våra möbler, piano och prylar till nya adressen. Vi uppskattade verkligen hjälpen! Rekommenderas.

Gustavo N
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Bra service & kommunikation, hela vägen från förfrågan till flytt. Oskar & Sayed var effektiva & flexibla, arbetade snabbt men ändå noggrant under flytten. Tack grabbar! Ett prisvärt alternativ som rekommenderas varmt!

Åke O
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Mycket duktiga och snabba. Trevliga och proffsiga flytt gubbar

Solna K
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

proffsigt. Valuta för för pengarna.

Carina N
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Flytten gick helt utan problem. Snabba trevliga killar, noga med möblerna. Vi är mycket nöjda och kommer rekommendera er som flyttfirma. Städningen har vi inte haft än.

Eric T
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Anlitade Jordgubbsprinsen för nedpackning,flytt och städ. Super super nöjda med allt och alla, jätte trevliga allihopa trots all slit i ca 10 timmar. Flöt på bra tack vare de då de har superkoll. Jätte nöjda som sagt :-)

Bengt K
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Bra på alla sätt och vis. De tog egna initiaiv för att göra logistiken bättre och var effektiva och professionella.

Marianne K
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Mycket bra o trevliga killar Lätt att få kontakt med firman Tydlig information om priset på flytten

Åsa S
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Perfekt service från första kontakt med säljare Atle till mycket duktiga och noggranna flyttare Giorgi och Andrei, samt perfekt flytt städnng av Natalia och Natalia. Rekommenderar alla att anlita Jordgubbsprinsen för att få hjälp med det jobbigaste delarna som en flytt innebär för ett bra resultat till ett mycket bra pris.

Fanny B
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Louis och Fransisco var fantastiska, supereffektiva, noggranna och vänliga. 10/10. Rekommenderar varmt!

Marinda L
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Oskar och Sayed gjorde flytten snabbt, säkert och med ett leende. Trevligt bemötande och extra hjälpsamma med uppgifter som jag bad om. Supernöjd! 🌸

Alexander H
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Snabbt profsigt, effektivt. Viktor och Alex arbetade mycket bra! Skulle rekommendera till vänner.

Isabel K
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Jättenöjd med flyttstädning av min lägenhet! Enkelt att boka och Maria som städade gjorde ett toppenjobb!

Paula I
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Fick toppenbra service och hjälp med vår flytt av Jim, Robert och Olexandr! Snabba, noggranna och trevliga!

Karin W

Snabba, noggranna och trevliga

Anders H
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Trevlig personal med servicekänsla. Fick byta flyttdatum med kort varsel samt be om fler lånekartonger vid 4a tillfällen. Löstes perfekt av firmans medarbetare. De 3 flyttkillarna var otroligt proffsiga. Plastade in alla möbler, garderober etc och flyttade allt med gott humör och varsamhet. En riktigt bra Flyttfirma och städning.

Katarina Maria M
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Flyttkillarna, Francisco de Jesus och Olexander, var toppen, de arbetade noggrant och försiktiga samtidigt som de var snabba. Katarina

Anders L
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Mycket bra hjälp hela vägen från planering till slutförande. Professionellt genomfört och prisvärt.

Sara F
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Hjälpsamma och effektiva killar som bar och slet med alla mina saker på ett effektivt sätt. Två möbler fick inte plats i bilen trotts tetrispackning, men de erbjöd sig att åka en gång till och stämde även av med mig först och sedan arbetsgivaren att det var ok. Kan varmt rekommendera!

Marianne S
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Flytten var perfekt. Skickliga o trevliga killar. Gick igenom vad som skulle med i flytten👍 Väldigt nöjd. Städningen blir av lite senare Marianne

Olle K
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Mycket trevligt bemötande från början till slut. De som genomförde flytten var noggranna, snabba men ändå varsamma. Supernöjda!

Britt-marie N
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Så bra från första kontakten till utfört arbete. Trevliga snabba och svara alltid när man ringer. Flytt killarna Sergej och Alexander super killar som både var noggranna försiktiga men ändå snabba. Mycket nöjda kan verkligen rekommenderas

Philip P
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Hade flytthjälp, jordgubbsprinsen var lätta att boka och väldigt snabba och effektiva under själva flytten..

Nikolina O
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Super trevliga, toppen service, emballerar allt och hjälper till så att hela flytten går smidigt! Kunde inte vara mer nöjd än vad jag är!

Brf Högberget C
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Very good service. thanks for being careful with everything. Oskar and his him worked really hard!

Alexander P
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Jättebra. Trevliga, duktiga och snabba. Försiktiga också.

PER B
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Fransisco and his team made a great job moving all my stuff! Showed up on time, were very efficient and took very good care of all my belongings. They also put extra attention to some fragile furniture, packed it carefully and handled it with care! Many thanks for making the move super smooth! The cleaning service was also great and I could leave the keys to the new owner with peace of mind. Thanks!

Sofie A
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Professor bemötande från start till slut, arbetet genomfördes enligt plan med allt intakt utan den minsta repa pga emballering som ingår. Verkligen att rekommendera!

Annika U
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Bästa flytt killarna Mikael och Fransisco Jesus . Fin och proffsig service . Skulle gärna anlita dem igen !

Helen W
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Så nöjd med både flytt o städservicen.Punktliga och trevlig personal.Jag kan verkligen rekommendera Jordgubbsprinsen😀

First-Name L
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Grym service! Glada och trevliga. Effektiva och noggranna. Francisco med kollega gjorde ett grymt bra jobb. Kan varmt rekommendera Jordgubbsprinsen till flytt och städ

Lisa S
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Fint bemött av professionella flyttare! Nöjd -av helheten!

Rasmus S
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Städningen var bra och anmärkningsfri. Det var dock inte Jordgubbsprinsens städservice utan en underleverantör.

Sam D
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Jag är supernöjd. Det hela har varit snabbt och effektivt med Jordgubbsprinsen. Serhii och Sasha var helt fantastiska! De var så försiktiga att inte skapa repor och krocka in i väggar, och adapterade sig efter behov för att förenkla flyttet för oss. Helt otroliga! Kommer anlita Jordgubbsprinsen framöver.

Andjeas E
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Punktlig och snabb flyttservice. Trevlig och lyhörd personal.

Christian S
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Inlyssnande, trevliga och kreativa!

Julia K
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Så trevligt bemötande, effektiva och noggranna! Vi är så nöjda!

John H
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Trevliga och proffsiga! Flytten gick smidigt och bra. Rekommenderas!

Fredrik J
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Fantastiskt service och trevlig personal. Hjälpte mig med en akut flytt utan några problem.

Bernth A
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Trevliga ,effektiva och snabba fkyttkillar som var försiktiga med våra saker.

Kebomed A
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Gjorde ett kanonjobb! Ordning och reda!

Han Z
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Easy communication, organized, fast and professional

Filtrera omdömen