Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice

Blekingegatan 15G, 118 56 Stockholm — Visa karta

Vi är familjeföretaget som hjälper er med er flytt och transport året runt och 7 dagar i veckan. Behöver ni hjälp med flyttstädningen så sköter vi gärna den också.
Vi har transportförsäkring, godstillstånd och F-skatt.
Fakturering efter slutfört arbete.

Vi på Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice drivs av en stark ambition av att ge våra kunder en fulländad kundupplevelse. För oss handlar inte en flytt bara om att fysiskt transportera möbler. Förutom en trygg, säker och smidig flytt och transport söker vi alltid leverera den bästa personliga service genom hela processen, från den första kundkontakten till den sista. Vi bryr oss verkligen om våra kunder och vårt ständiga mål är att göra flyttdagen till en glad och positiv upplevelse.
Öppet just nu
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 343 kunder tycker om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice

• 2020-02-13

Ronja K skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Hade flyttservice och flyttstädning. Flyttservicen funkade jättebra! Städningen var också bra, förutom att bänkskivan i köket repades och fick flera fläckar. JP löste det och slipade om samt oljade, så nu som nytt. Men det blev några extra samtal. Läs mer
    2020-02-20 JP Godstransport & Flyttservice svarar Ronja K
    Tack Ronja för ditt omdöme!
    Vi beklagar skadan i köket. Vi gjorde vårt bästa för att åtgärda detta och hoppas att du är nöjd med slutresultatet.
    Vi önskar dig all lycka i din nya bostad! :)
  • 2020-02-12

Andreas R skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Snabb och pålitlig, arbetsledaren hörde av sig före, under och efter flytten för att kolla att allt gick som det skulle, snabb och trevlig flyttpersonal. Flyttstädning helt utan anmärkning.
    Jag kan inte annat än rekommendera den här flyttfirman! Läs mer
    2020-02-12 JP Godstransport & Flyttservice svarar Andreas R
    Tack Andreas för ditt omdöme!
    Vi vill även tacka er för trevligt uppdrag. Vi är glada att ni är nöjda med våra tjänster! :)
    Hör gärna av er nästa gång ni behöver hjälp med flytt eller städ.

• Henrik Robert E

2020-02-11

Henrik Robert E skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Grymt bra! Bra bemötande från första kontakt. Snabba, flexibla, och lätta att kommunicera med. Rekommenderar starkt att anlita Jordgubbsprinsen vid flytt👍 Läs mer
    2020-02-12 JP Godstransport & Flyttservice svarar Henrik Robert E
    Tack henrik för ditt omdöme och trevligt uppdrag tillsammans med er!
    Vi är glada att ni är nöjda med våra tjänster :). Hör gärna av er nästa gång ni behöver hjälp med flytt eller städ!
    Önskar er all lycka i er nya bostad

• 2020-02-10

Lena A skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Snabb återkoppling, trevligt bemötande och utmärkt service. Full fart på flyttkillarna, snabb och problemfri flytt. Topp betyg! Läs mer
    2020-02-11 JP Godstransport & Flyttservice svarar Lena A
    Tack Lena för ditt omdöme!
    Vi är glada att ni är nöjda med er flytt tillsammans med oss .).
    Kom gärna tillbaka till oss nästa gång ni behöver hjälp!
  • 2020-02-10

Jane M skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Jag har flyttat tidigare med Jordgubbsprinsen och var väldigt nöjd. Så jag valde dem även för denna flytt.

Jordgubbsprinsens killar som kommer och flyttar är alltid så trevliga, serviceminded och hjälpsamma. Otroligt försiktiga med möbler m.m. Virar in allt ordentligt. Alltid i tid. Och väldigt snabba.
    Ställer allt på plats på nya stället och tar av all emballering. Ser till att allt som är "skräp" följer med dem när de lämnar.

Bra bemötande och hjälpsamhet vid bokningen av flytten.
    Fakturering efter flytten, med ROT-avdrag.

Jag kan klart rekommendera att ta hjälp av Jordgubbsprinsen vid flytt. Läs mer
    2020-02-11 JP Godstransport & Flyttservice svarar Jane M
    Tack Jane för ditt omdöme!
    Det glädjer oss att du är nöjd mer din flyttning med oss.:) Du är alltid välkommen tillbaka till oss nästa gång du behöver hjälp!
    Vi önskar dig all lycka i din nya bostad!

• Emma C

2020-02-10

Emma C skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Uselt, hade bort vår designlampa och vi fick kämpa i över en månad för att de skulle agera i ärenden. Erbjöd oss bl.a. två liknande lampor i sämre skick. Tog lång tid innan de erkände att den nog blivit stulen och att de skulle installera övervakningskameror bland förråden.
    Fick tillslut ersättning för lampan men ingen kompensation för all tid och ork som ärendet krävt och för obehaget att någon stulit ur vårt bohag. . Läs mer
    2020-02-11 JP Godstransport & Flyttservice svarar Emma C
    Tack Emma för ditt omdöme!
    Vi beklagar förlusten av er lampa och att hanteringen av ärendet drog ut på tiden beroende på jul-ledigheter hos berörd personal.
    Mycket troligt har lampan blivit stulen under utflytten från er lägenhet. Vi beklagar detta och har tagit fullt ansvar genom utbetalning av belopp motsvarande inköp av ny lampa. Om ni har några som helst funderingar ber vi er kontakta oss på vårt kontor.
    Önskar er all lycka i er nya bostad!
  • 2020-02-05

Ulrika Ö skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Flytten sköttes väldigt bra. Trevliga killar, hjälpsamma och väldigt effektiva. Kan definitivt rekommenderas! Jag var mindre nöjd med hur städningen sköttes. En droppande dusch, ett förstört spisvred och golvvärmen som var satt på högsta mötte mig när jag kom förbi min gamla bostad några dagar senare för att kolla. Det drog helt klart ned betyget. Läs mer
    2020-02-07 JP Godstransport & Flyttservice svarar Ulrika Ö
    Hej Ulrika,
    Tack för ditt omdöme!
    Vi beklagar att städningen inte utförts i enlighet med våra krav på kvalitet. Vi har sökt dig per telefon i ärendet men inte lyckats komma i kontakt. Kontakta gärna oss på kontoret så vi kan kompensera dig.
  • 2020-02-04

Warner B skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Fick hjälp med flytt inkl. viss packning och nedmontering. De var punktliga, proffsiga, effektiva, trevliga, noggranna, ärliga. Läs mer
    2020-02-06 JP Godstransport & Flyttservice svarar Warner B
    Tack Hanna och teamet på Warner!
    Vi vill tacka er för trevligt uppdrag tillsammans!
    Hoppas ni kommer trivas på er nya adress. Återkom gärna nästa gång ni behöver hjälp! :)

• 2020-02-04

Malin P skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Så bra hjälp vid flytt, stort tack för att ni genomförde uppdraget galant! Läs mer
    2020-02-06 JP Godstransport & Flyttservice svarar Malin P
    Tack Malin för ditt omdöme och trevligt uppdrag tillsammans med er!
    Vi önskar er lycka till i ert nya boende!
  • Hanna H

2020-02-03

Hanna H skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Kan varmt rekommendera Jordgubbsprinsen. Helt igenom ett professionellt och personligt bemötande. Alltifrån offerering, till att dom kom ut och inspekterade och kunde ge ett fast pris till flytten med otroligt snabba, effektiva och försiktiga killar som tömde hela vår villa på 3 våningar m dryga 120 lådor och möblemang på 2,5 timme. Inte en pryl gick sönder! Och inlastningen till vår lägenhet gick väldigt smidigt. Till sista att dom imorse hämtade upp kartongerna som vi lånat på överenskommen tid av en lika trevlig kille. Fortsätt som ni gör :-) Läs mer
    2020-02-06 JP Godstransport & Flyttservice svarar Hanna H
    Tack Hanna för ditt fina omdöme!
    Vi vill tacka för trevligt uppdrag tillsammans med er! :)
    Önskar er lycka till i ert nya boende!
  • 2020-01-30

Robert R skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Trevligt bemötande, snabb och effektiv handläggning och väl utfört jobb. Jag kommer definitivt anlita JP igen. Läs mer
    2020-02-06 JP Godstransport & Flyttservice svarar Robert R
    Tack Robert för ditt omdöme!
    Vi är glada att ni är nöjda med våra tjänster :)
    Önskar er lycka till i ert nya boende!

• 2020-01-28

Awb I skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Tack Jordgubbsprinsen för bra service och bra flytt! Läs mer
    2020-02-06 JP Godstransport & Flyttservice svarar Awb I
    Tack Harnet! Hälsa teamet på AWB för trevligt uppdrag tillsammans med er!
    Vi önskar er lycka till i ert nya kontor!
  • 2020-01-28

Kerstin M skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    JP packade kök och utförde flytt på ett bra sätt.Mycket nöjd. Läs mer
    2020-02-06 JP Godstransport & Flyttservice svarar Kerstin M
    Tack Kerstin för ditt omdöme!
    Vi är glada att ni är nöjda med er flyttning :)
    Vi önskar er lycka till i ert nya boende!

• 2020-01-27

KRISTINA M skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Punktliga noggranna mycket trevliga killar. Utmärkt service från första kontakt med företaget. Snabba svar. Perfekt städning av gamla lägenheten Läs mer
    2020-02-06 JP Godstransport & Flyttservice svarar KRISTINA M
    Tack Kristina för ditt omdöme!
    Det glädjer oss att du är nöjd med våra tjänster :)

Vi önskar er all lycka i ert nya boende!

Gerd L skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Jordgubbsprinsen Flyttservice hjälpte mig vid en flytt. Mycket duktiga killar som utförde ett utmärkt jobb. Jag är väldigt nöjd. Läs mer
    2020-01-23 JP Godstransport & Flyttservice svarar Gerd L
    Tack Gerd för ditt omdöme!
    Det glädjer oss att du är nöjd med flytten :)
    Hör gärna av dig till oss nästa gång ni behöver hjälp med flytt eller städ!
    Lycka till i det nya boendet!

Anders N skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Vi anlitade JP för en tömning av en lägenhet. De gjorde ett utmärkt jobb och levererade riktigt bra service! Vi kan rekommenderar JP. Läs mer
    2020-01-23 JP Godstransport & Flyttservice svarar Anders N
    Tack Anders för ditt omdöme!
    Vi är glada att ni är nöjda med vårt arbete :)
    Återkom gärna till oss nästa gång du behöver hjälp!

• Hanna R

2020-01-23

Hanna R skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Enkelt, trevligt. Rekommenderas! Läs mer
    2020-01-23 JP Godstransport & Flyttservice svarar Hanna R
    Tack Hanna för ditt omdöme!
    Det glädjer oss att du är nöjd med våra tjänster :)
    Hör gärna av dig till oss nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!
    Hoppas du kommer trivas i ditt nya boende.

Said A skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Fungerade utmärkt, använde de två gånger under kort tid. De missade köra ut en av våra lampor i flytten men de hittade dem och körde de ut någon dag senare.

Trevlig och duktig personal. Inga problem. Läs mer
    2020-01-23 JP Godstransport & Flyttservice svarar Said A
    Tack Said för ditt omdöme!
    Vi är glada att du är nöjd med våra tjänster. Hör gärna av dig till oss nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!
    Lycka till i ert nya boende!

• INGER W

2020-01-20

INGER W skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Jag bokade både flytthjälp och flyttstädning av Jordgubbsprinsen. Bokade också en extra tjänst att få kartonger levererade och hämtade.

Bemötandet från kontoret var mycket trevligt hela processen igenom och jag fick snabbt svar på frågor som dök upp och några små missar reddes snabbt ut, bland annat när det gällde att de missat att leverera kartongerna på morgonen som utlovat. Då kom de på kvällen istället, vilket passade mig bra.

Flytten, där jag packat själv, gick bra och smidigt och de tre flyttkillarna var punktliga och väldigt trevliga, hjälpsamma och snabba. De frågade om de tyckte att något var otydligt och fick allt på plats som jag ville ha det, även det som skulle ner i källaren.

Städarna kom i tid på morgonen men var inte riktigt klara på utsatt tid så jag kom tillbaka lite senare när de hade gått och såg då att de hade missat att ta ner lampor som utlovat och på några ställen hade de missat i städningen, bland annat att damma bakom ett par element, men JP hanterade mina synpunkter trevligt och bra. Jag är nöjd. Läs mer
    2020-01-23 JP Godstransport & Flyttservice svarar INGER W
    Tack Inger för ditt omdöme!
    Vi är glada att du är nöjd med våra tjänster och hoppas att du hittar tillbaka till oss nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ :)
    Vi önskar dig lycka till i ditt nya boende!

• 2020-01-17

Inger E skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    handläggningen av rapporterad skada har skötts på ett bra sätt, så vitt jag känner till för tillfället. Trevligt bemötande & helhetsupplevelsen gör att jag absolut kommer att rekommendera flytt & städ via jordgubbsprinsen. Läs mer
    2020-01-23 JP Godstransport & Flyttservice svarar Inger E
    Tack Inger för ditt omdöme!
    Vi vill tacka för uppdraget med er och hoppas att ni hittar tillbaka till oss nästa gång ni behöver hjälp med flytt eller städ.
    Önskar er all lycka i ert nya boende!

• 2020-01-15

Anna C skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Flytthjälp: Ett minus var att man hade slut på de utlovade lånekartongerna. ”Flyttgubbarna” som kom var artiga och hänsynsfulla. Dom var två stycken som slet hårt i flera timmar. Dom var noggranna och försiktiga så att inga möbler eller innehåll i kartonger blev förstörda. Enda minus var att dom nästan inte kunde ngn svenska alls och heller ingen engelska. Ledde till några missförstånd men inget vi inte kunde reda ut. Läs mer
    2020-01-15 JP Godstransport & Flyttservice svarar Anna C
    Hej Anna,
    Ber om ursäkt för kartonger samt kommunikationsbrist i samband med er flyttning!
    En försenad leverans av nya kartonger till oss skapade en tillfällig kartongbrist på vårt lager, och sjukdomar bland personalen resulterade i bristande språkkunskap ute på fältet. Vi beklagar om detta skapat något missförstånd under er flyttning. Hör gärna av er till oss om vi kan bistå er på något sätt.

Moa M skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Vi valde JP för vår långa flytt på 60 mil och är så nöjda med allt. Väldigt trevliga medarbetare, proffsigt bemötande och bra kommunikation längs vägen. Läs mer
    2020-01-15 JP Godstransport & Flyttservice svarar Moa M
    Tack Moa för ditt omdöme :)
    Vi är glada att ni är nöjda med våra tjänster. Tack för trevligt uppdra! Vi hoppas att ni ska trivas i er nya bostad.
    Hör gärna om ni skulle behöva hjälp igen!

Ingrid M skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Trevligt bemötande, trevlig personal och väldigt snabba med både flyttt och.städ. Läs mer
    2020-01-15 JP Godstransport & Flyttservice svarar Ingrid M
    Tack Ingrid för ditt omdöme :)
    Det glädjer oss att ni är nöjda med våra tjänster.
    Vi önskar er lycka till i ert nya boende och hjärtligt välkomna tillbaka till oss nästa gång ni behöver hjälp med flytt eller städ.

Sara B skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Pålitliga, försiktiga och väldigt bra flyttfirma. Rekommenderas. Läs mer
    2020-01-15 JP Godstransport & Flyttservice svarar Sara B
    Tack Sara för ditt omdöme :)

• 2020-01-11

Elisabet W skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Vi köpte flytthjälp och flyttstädning inom Stockholm. Vi blev bra bemötta och flytten fungerade bra. Dock upplevde vi kommunikationsproblem under själva flyttdagen eftersom ingen av flyttkillarna pratade varken svenska eller engelska, bara enstaka ord. Läs mer
    2020-01-15 JP Godstransport & Flyttservice svarar Elisabet W
    Tack Elisabet för ditt omdöme!
    Vi ber om ursäkt om vi brustit med kommunikationen under er flyttning. Sjukdomar orsakade personalbrist och språkkunskapen i arbetsgruppen blev lidanden. Vi beklagar detta. Kontakta gärna oss om vi kan bistå er på något sätt.

• 2020-01-09

Pirjo K skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Jag är så nöjd.
    Rekommenderar varmt denna företag Läs mer
    2020-01-15 JP Godstransport & Flyttservice svarar Pirjo K
    Tack Pirjo för ditt omdöme!
    Det glädjer oss att du är nöjd med våra tjänster :). Hör gärna av dig nästa gång du behöver hjälp . med flytt eller städ.

• 2020-01-08

Mattias L skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Anlitade JP för flytt och flyttstäd. Mycket trevligt bemötande och flytten sköttes helt perfekt, långt över förväntningarna och en klar 5:a i betyg. Flyttstädningen var inte lika imponerande av och den får en 3:a. Städningen hade vissa brister som jag själv valde att rätta till eftersom det var tight med tiden i samband med överlåtelsen av lägenheten. Totalbetyget blir därmed en 4:a. Läs mer
    2020-01-15 JP Godstransport & Flyttservice svarar Mattias L
    Tack Mattias för ditt omdöme!
    Tråkigt att höra att flyttstädningen inte hållit våra krav på kvalitet. Vi beklagar verkligen detta! Vi erbjuder alltid 7 dagars städgaranti och kontakta gärna oss om vi kan hjälpa till på något sätt. Vi önskar er all lycka i ert nya boende.

• Marianne C

2020-01-08

Marianne C skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Personlig, serviceminded, noggrann och pålitlig. Toppklass! Läs mer
    2020-01-15 JP Godstransport & Flyttservice svarar Marianne C
    Tack Marianne för ditt omdöme! :)
    Det glädjer oss att du är nöjd med våra tjänster! Hör gärna av er nästa gång ni behöver hjälp med flytt och städ.
  • 2020-01-07

Carina M skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    De flyttade åt mig, och de var snabba och trevliga flyttgubbar och på kontoret var de också trevliga. Läs mer
    2020-01-15 JP Godstransport & Flyttservice svarar Carina M
    Tack Carina för ditt omdöme :)
    Vi är glada att du är nöjd med våra tjänster!

Karin S skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Flyttstädning, smidig dialog och bokning, bra och prisvärd flyttstädning Läs mer
    2020-01-15 JP Godstransport & Flyttservice svarar Karin S
    Tack Karin för ditt omdöme! :)
    Vi är glada att du är nöjd med våra tjänster. Hör gärna av dig nästa gång ni behöver hjälp med flytt eller städ.

Irina M skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Väldigt lyhörda vid beställningen och under flytten var de både punktliga och snabba. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2020-01-15 JP Godstransport & Flyttservice svarar Irina M
    Tack Irina för ditt omdöme :)

Katarina Ä skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Från första kontakt till avslutad flytt har allt varit utmärkt! Kommer definitivt kontakta Jordgubbsprinsen igen när det är dags för nästa flytt. Rekommenderas varmt! Tack för en smidig, trevlig och smärtfri flytt! :) Läs mer
    2020-01-15 JP Godstransport & Flyttservice svarar Katarina Ä
    Tack för ditt omdöme Katarina!
    Det glädjer oss att du är nöjd med våra tjänster!.
    Vi hoppas att ni ska trivas i er nya bostad. Hör gärna av er nästa gång ni behöver hjälp med flytt eller städ.

• 2019-12-30

Pia E skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    De kom i god tid. Utförde arbetet snabbt och bra. Läs mer
    2020-01-04 JP Godstransport & Flyttservice svarar Pia E
    Tack Pia för ditt omdöme!
    Vi är glada att ni är nöjda med uppdraget!
    Vi önskar er ett god fortsättning på det nya året i er nya bostad! :)
  • 2019-12-27

Christoffer B skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Hade både flyttstäd och flytt genom JP och båda funkade mycket bra. Lånade även flyttlådor av JP - skönt att slippa köpa och förvara det.

Både flytten och flyttstäd gick smidigt. Läs mer
    2020-01-04 JP Godstransport & Flyttservice svarar Christoffer B
    Tack Christoffer för ditt omdöme!
    Det glädjer oss att ni är nöjda med våra tjänster. Vi hoppas att ni kommer trivas i er nya bostad och önskar er en god fortsättning på det nya året!
  • 2019-12-25

Eva J skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Beställde flyttning inom Vällingby. Först fick jag ett samtal en timma innan utsatt starttid att de var försenade en timma. Efter ytterligare en timmes försening kommer en ensam kille som inte tillhörde de bokade. De två bokade killarna kom 16.30 istället för den först framskjutna tiden som var 14, istället för 13. Så blev en sen kväll. De gjorde dock ett bra jobb, men tråkigt med så mycket försenad starttid. Läs mer
    2020-01-04 JP Godstransport & Flyttservice svarar Eva J
    Tack Eva för ditt omdöme!
    Vi beklagar fördröjningen av starten av er flyttning beroende på en rad oturliga omständigheter under förmiddagens uppdrag. Inblandat flytt-team hamnade i en mycket stressig situation och missade att kommunicera förseningen vidare. Ber verkligen om ursäkt för detta.
    Vi önskar er en god fortsättning på det nya året i er nya bostad.
  • 2019-12-23

Katerina S skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Flytt:
    Kanontrevlig, noggrann och bra personal.

Städ:
    Inte bra städat, många platser som inte alls städads. Ex badrummsvägg, kranen, ugnslådan med mera. Läs mer
    2020-01-04 JP Godstransport & Flyttservice svarar Katerina S
    Tack Katerina för ditt omdöme!
    Vi beklagar verkligen för bristen i städningen! Vi har alltid sju dagars städgaranti. Om vi missat något vill vi självklart rätta till detta alternativt kompensera er på något sätt. Kontakta gärna oss om detta.
    Vi önskar er en god fortsättning på det nya året!
  • 2019-12-19

Klas F skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Jordgubbsprinsen hjälpte oss att packa och flytta. De var otroligt trevliga och flexibla Läs mer
    2020-01-04 JP Godstransport & Flyttservice svarar Klas F
    Tack Klas för ditt omdöme! :)
    Det glädjer oss att ni är nöjda med våra tjänster. Tack för trevligt uppdrag tillsammans med er.
    Vi önskar er bästa 2020 i er nya bostad!
  • 2019-12-18

Björn E skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Flytt, städ och magasinering.

Duktig personal. Tillmötesgående, trevliga och punktliga. Läs mer
    2020-01-04 JP Godstransport & Flyttservice svarar Björn E
    Tack Björn för ditt omdöme! :)
    Vi är glada att ni är nöjda med våra tjänster.
    Vi önskar er en god fortsättning på det nya året i er nya bostad!

Cecilia N skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Effektiva och pålitliga och för ett bra pris. Läs mer
    2019-12-16 JP Godstransport & Flyttservice svarar Cecilia N
    Hej Cecilia,
    Tack för ditt omdöme :).
    Vi är glada att ni är nöjda med våra tjänster.
    Hjärtligt välkomna tillbaka nästa gång ni behöver hjälp!

Gunnel L skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Flytt av stort skåp från Stockholm t Uppsala. Trevligt bemötande hela vägen från order t genomförande. Aktsam och proffsig hantering! Och punktligt levererat. Labbars lyfta på hatten för ALLT! Läs mer
    2019-12-16 JP Godstransport & Flyttservice svarar Gunnel L
    Hej Gunnel,
    Tack för ditt omdöme!
    Vi är glada att du är nöjd med vår flytthjälp!
    Hjärtligt välkommen tillbaka till oss nästa gång du behöver hjälp :)

Anna-lena T skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Trygg och bra! Mycket trevlig personal som behandlade mitt flyttgod som sitt egetn. Använta JP två gånger och lika nöjd vid båda tillfällena. Läs mer
    2019-12-16 JP Godstransport & Flyttservice svarar Anna-lena T
    Herj Anna-Lena,
    Tack för ditt omdöme!
    Vi är glada att du är nöjd med våra tjänster och att hittar tillbaka till oss :).
    Hör gärna av dig nästa gång du behöver hjälp!

Harriet L skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Jag såg en bil med Loggan på stan och tyckte den såg fräsch ut. Jag behövde hjälp och kontaktade företaget. Jag upplever bemötandet som väldigt positivt.
    Min tanke om företaget är att jag gärna rekommenderar det till någon som behöver hjälp. Läs mer
    2019-12-16 JP Godstransport & Flyttservice svarar Harriet L
    Hej Harriet!
    Tack för ditt omdöme!
    Det glädjer oss att du är nöjd med flytthjälpen :).
    Hör gärna av dig till oss nästa gång du behöver hjälp!

Kerstin V skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Flytt från Krukmakargatan till Folkungagatan i Stockholm, allt gick mycket smidigt och bra. Läs mer
    2019-12-16 JP Godstransport & Flyttservice svarar Kerstin V
    Hej Kerstin, Tack för ditt omdöme!
    Vi är glada att du är nöjd med våra tjänster. Välkommen tillbaka till oss nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ.
    Önskar dig allt gott i din nya bostad!

Daniela B skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Vi flyttade med hjälp av JP allt funkade mycket bra inför o under flytten. Och flyttkillarna var snabba, proffsiga och trevliga så bästa betyg på det. När det gäller flyttstädningen så var det lite strul innan men städresultatet blev bra. Läs mer
    2019-12-16 JP Godstransport & Flyttservice svarar Daniela B
    Hej Daniela,
    Tack för ditt omdöme! Vi ber om ursäkt för kortakommande inför städningen! Vi är glada att ni är nöjda med slutresultatet.
    Ni är alltid välkomna tillbaka till oss nästa gång ni behöver hjälp.
    Önskar er all lycka i er nya bostad!

Christopher E skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Flyttkillarna var grymma! Sociala, trevlig och jobbade enormt hårt. Flyttstädning var tyvärr inte bäst. Man hade helt missat att moppa i hallen (obs inga svåra fläckar). Man hade även torkat med så smutsiga trasor att det hade runnit smutsigt vatten som torkat på insidan av skåp etc. Läs mer
    2019-12-16 JP Godstransport & Flyttservice svarar Christopher E
    Hej Christoffer,
    Tack för ditt omdöme!
    Vi beklagar om städningen inte uppfyllt våra höga krav på kvalitet! Vi har städgaranti på samtliga städuppdrag och kommer gärna ut och åtgärdar brister. Kontakta gärna oss om detta.
    Vi önskar er all lycka i er nya bostad.

Linda C skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Beställde hjälp med flytt. Personerna som kom var trevliga och försiktiga med det mesta av mina saker, plastade in det mesta men inte allt som kanske borde plastas in. Tog ganska många rökpauser o rökte precis bakom flyttbilen med öppen baklucka så att det kom in bland mina saker. Läs mer
    2019-12-16 JP Godstransport & Flyttservice svarar Linda C
    Hej Linda,
    Tack för ditt omdöme!
    Vi ber återigen om ursäkt för att våra kollegor rökt nära ditt bohag och våra kollegor har även vidtalats om incidenten. Rökning skall inte ske närmare än 20 meter från flyttbil eller bohag.
    Vi önskar er all lycka i er nya bostad.
  • Jonathan Christopher B

2019-12-13

Jonathan Christopher B skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Riktigt bra och proffsigt personal. Flytt och städningen gick hur bra som helst. Lite dålig kommunikation när det gällde vilken tid städningen skulle sker. Ingen som visste tid eller vem skulle och lämna/hämta nycklarna. Till slut hjälpte flytt personalen och körde förbi deras huvudkontoret för att lämna nycklarna. Bortsett från det skulle jag absolut rekommendera Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice. Läs mer
    2019-12-16 JP Godstransport & Flyttservice svarar Jonathan Christopher B
    Hej Jonathan,
    Tack för ditt omdöme!
    Vi beklagar för missförståndet gällande nycklarna. Vi önskar er all lycka på er nya adress.

• 2019-11-27

Tina Annika Catharina H skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Mycket bra, trevliga killar, bra att grejerna kommer till användning Läs mer
    2019-11-27 JP Godstransport & Flyttservice svarar Tina Annika Catharina H
    Hej Annika,
    Tack för ditt omdöme och tack för trevligt uppdrag med dig!
    Återkom gärna till oss nästa gång du behöver hjälp! :)
  • 2019-11-26

Jenny M skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Fick hjälp med flytt och städ och vi fick ett trevligt bemötande av killarna på kontoret. Är dock ett minus att vi fick korrigera offerten ett flertal gånger.

Fakturan stämde sedan inte med offerten och arbetet som utfördes och vi fick en korrekt faktura efter klagomål.

Så gällande den administrativa biten och faktureringen så var det mkt oklart och ”förvirrat”.

Flyttkillarna var suveräna! Läs mer
    2019-11-26 JP Godstransport & Flyttservice svarar Jenny M
    Hej Jenny, Tack för ditt omdöme!
    Vi vill verkligen be om ursäkt för bristerna vid fakturering av ert uppdrag! Vid tillfället höll vi på att byta ut vårt CRM-system (sälj-system) vilket förorsakade några misstag, däribland ert. Vi har nu kommit ifatt med dessa justeringar i administrationen och vi hoppas att den slutliga faktureringen är tillfredsställande enligt den avstämning vi gjorde med er.
    Vi önskar er all lycka i ert nya boende och hoppas att ni hittar tillbaka till oss nästa gång ni behöver hjälp med flytt eller städ.

• 2019-11-25

Anette skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Vi anlitade Jordgubbsprinsen för både utflyttning och flyttstädning. Vi är supernöjda med flyttningen och killarna var verkligen service-minded och flexibla. Hen som köpte vårt boende har inte hört av sig beträffande flyttstädningen så vi kan bara anta att den blev blev perfekt utförd och utan anmärkning :) Vi rekommenderar varmt Jordgubbsprinsen! Läs mer
    2019-11-26 JP Godstransport & Flyttservice svarar Anette
    Tack Anette för ditt omdöme!
    Det glädjer oss att du är nöjd med våra tjänster. Vi hoppas ni kommer trivas i ert nya boende.
    Hör gärna av er nästa gång ni behöver hjälp med flytt eller städ! :)

Blekingegatan 15G, 118 56 Stockholm