Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice

Blekingegatan 15G, 118 56 Stockholm — Visa karta

Vi är familjeföretaget som hjälper er med er flytt och transport året runt och 7 dagar i veckan. Behöver ni hjälp med flyttstädningen så sköter vi gärna den också.
Vi har transportförsäkring, godstillstånd och F-skatt.
Fakturering efter slutfört arbete.

Vi på Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice drivs av en stark ambition av att ge våra kunder en fulländad kundupplevelse. För oss handlar inte en flytt bara om att fysiskt transportera möbler. Förutom en trygg, säker och smidig flytt och transport söker vi alltid leverera den bästa personliga service genom hela processen, från den första kundkontakten till den sista. Vi bryr oss verkligen om våra kunder och vårt ständiga mål är att göra flyttdagen till en glad och positiv upplevelse.
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 274 kunder tycker om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice

• 2019-10-09

Mark D skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Köpte flytt, flyttstäd och magasinering och allt fungerade smidigt och effektivt. Det var enkelt att komma i kontakt med projektledaren och inga problem att ändra planering när det behövdes. Bra flyttservice! Läs mer
  • 2019-10-09

Gabriel J skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Flytthjälp och städ, väldigt nöjd, , trevligt bemötande och personal som agerade både proffesionellt och trevligt. Läs mer
  • 2019-10-06

Kaj H skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Snabba, smidiga och hjälpsamma Läs mer
  • 2019-10-05

Björn Erik O skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Det gick smidigt med flytten och städningen var bra.Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-10-04

Ulf A skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Bra bemötande från början till slut. Snabb respons med bokning som är inlyssnande och braoch noggranna killar som flyttar. Läs mer
  • 2019-10-04

Jonathan C skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Bra i kommunikation innan, under och efter flytt. Bra pris och hög kvalite.

Vi är jättenöjda med jordgubbsprinsen! Läs mer
  • 2019-09-26

Kristofer A skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    JP hjälpte mig med min flytt. De gjorde det på ett väldigt bra sätt. Det gick smidigt och snabbt och inget gick sönder. Skulle rekommendera dem! Läs mer
  • 2019-09-25

Tove E skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    De var lätta att ha och göra med innan och efter. Snabba och trevliga flyttgubbarna. Mycket varsamma om möblerna. Ett stort plus att de kör ut flyttkartonger innan flytten. Gillade även att det var fastpris. Läs mer
  • 2019-09-24

Anna M skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Flytt samt städning. Och i nya bostaden hjälp med borrning i väggar samt uppsättning av vitrinskåp m.m. Mycket vänlig och hjälpsam personal.
    ”Man fixar allt!” Läs mer
  • 2019-09-18

Andreas N skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Köpte flytthjälp. Allt fungerade bra! Läs mer
  • 2019-09-16

Bengt P skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    JP flytt sköte både flyttning och flyttstädning på ett
    professionellt sätt med ett vänligt bemötande Läs mer
  • 2019-09-15

Tom Valentin W skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    EFTER ETT INLEDANDE BESÖK BAD VI OM ETT FAST PAKETPRIS FÖR BÅDE FLYTT AV VÅRT BOHAG FRÅN EN STOR VILLA TILL EN LÄGENHET PÅ ETT AVSTÅND CA 50 KM BORT SAMT FLYTTSTÄDNING. BÅDE FLYTTEN OCH STÄDNINGEN SKEDDE MED ENGAGEMANG OCH VÄNLIGHET OCH VI ÄR MYCKET NÖJDA MED RESULTATET. VI KAN ABSOLUT REKOMMENDERA JORDGUBBSPRINSEN TILL ANDRA. Läs mer
  • 2019-09-07

Nils B skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Proffsigt och trevligt bemötande och utförande av en vindsröjning med påföljande borttransport och andrahandsförsäljning av utrensade prylar. Läs mer
  • 2019-09-05

Shahbaz S skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Great people to work with. Very helpful and enjoyed their company Läs mer
  • 2019-09-04

Elin V skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Snabb och smidig flytt!
    Trevlig personal och vi blev jättenöjda.
    2 lastbilar och 4 killar.
    100kvm med möbler och 100lådor.
    Fixat på 6timmar Läs mer
  • SEBASTIAN G

2019-09-04

SEBASTIAN G skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Flytt med flyttstäd. Flytten gick så snabbt och dom var rädda om kartonger m.m.
    Jag är super nöjd. Läs mer
  • 2019-09-03

Margit Klara S skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Alla som jobbade hos oss var hjälpsamma
    skickliga och trevliga . Vi var glada att valde JP flyttservice. Läs mer
  • 2019-09-02

Lina A skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Jag använde JP AB till både packning, flytt och städ. Otroligt bra och fint bemötande, såväl inför via mail och telefon som när de kom till min lägenhet. De var tillmötesgående, noggranna, uppmärksamma, trevliga, tydliga och de kom i tid. Inget var sönder, utan allt var väl packat. Det var någon mindre grej som saknades och ett par grejer (såsom proppar till proppskåp och någon låda tillhörande städskåpet) som de packade med trots att de inte skulle, då sådana saker ju tillhör lägenheten. Men på det hela är jag mycket nöjd och skulle absolut kunna tänka mig att använda mig av samma flyttfirma igen om det skulle bli aktuellt. Läs mer
  • 2019-08-27

Anna M skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Flytt & flyttstädning. Helt fantastisk firma som håller vad de lovar. Alla som jag varit i kontakt med på firman har varit väldigt trevliga. Grabbarna som flyttade åt mig slet som djur och ändå med ett leende på läpparna. Jag kan varmt rekommendera denna firma. Läs mer
  • 2019-08-27

Birgitta K skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Dom hjälpte mig med att flytta och flyttstädning. Är på alla sätt nöjd. Läs mer
  • 2019-08-23

Susanne M skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Suveräna från initial kontakt till avslutad flytt. Trevliga noggranna och snabba. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-08-20

Jessica H skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Bra bemötande av proffsig och effektiv personal. :) Läs mer
  • 2019-08-15

Oscar O skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Absolut högsta betyg på deras arbete. Prisvärt, högst professionellt och extremt trevligt bemötande ifrån alla (allt från de på kontoret till de som kom och hjälpte till med flytten). I framtiden är det bara JP för mig och jag kommer rekommendera dem varmt till vänner och familj som är i flyttartagen. Läs mer
  • 2019-08-15

Emma Carolina E skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Vi är väldigt nöjda med JP flytt från första kontakten tills allt var klart. Bra bemötande, snabb återkoppling, flyttkillar var snabba och försiktiga samtidigt. En spegel råkade gå sönder i flytten, vilket de kompenserade för. Rekommenderas varmt och kommer garanterat anlita dem igen. Läs mer
  • 2019-08-14

Pernilla O skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Jättebra! Superproffsiga killar som hjälpte oss med flytten. Jobbade väldigt effektivt! Läs mer
  • 2019-08-14

Anna S skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Proffsigt bemötande från alla på firman. Vi är mer än nöjda. Kan varmt rekommendera dem. Läs mer
  • 2019-08-12

Johan S skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Jag har beställt flytt och flyttstädning. Mycket bra resultat till ett bra pris. Bra bemötande från alla jag kom i kontakt med. Läs mer
  • 2019-08-12

Tobias P skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Köpte flytt- och städtjänst av JP. Teamet med arbetsledaren Alex gjorde ett kanonjobb. Läs mer

Maria N skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Vi köpte en flytt från Amsterdam till Stockholm. Allting fungerade perfekt. En bra kontakt med ansvarig i Stockholm och chauffören gjorde att det var lätt både vid packning och lossning av bilen. Vi är supernöjda. Läs mer

Mikael O skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Snabba, proffsiga och trygga i planeringen av flytt. Otroligt tillgängliga och svarar alltid när man hör av sig. Har använt dem vid tre flyttar nu och är otroligt nöjd varje gång! Läs mer

David G skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Vi beställde flytthjälp hos JP och är supernöjda med den hjälp vi fick! Hela flytten gick otroligt smidigt och snabbt! På bara 3-4h var hela bohaget (112kvm) flyttat och i nya bostaden. Betyg 5/5 av oss! Läs mer
  • Tuula A

2019-08-09

Tuula A skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Om ni behöver flytthjälp anlita JP.
    Det uppkom oväntade situationer från vår sida
    men de löste alla problem snabbt och smidigt.
    Starka killar som var mycket hjälpsamma
    och super trevliga!.
    Tuula S Läs mer

Yvonne M skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Anlitade JP för flytt av bohag inom Stockholm. Fungerade alldeles utmärk. Trygg och säker flytt och utmärkt bemötande. Rekommenderas verkligen! Läs mer
    2019-09-06 JP Godstransport & Flyttservice svarar Yvonne M
    Tack Yvonne :)
    Roligt att höra att du är nöjd! Vi vill tacka för att vi fick chansen att hjälpa dig med din flytt.
    Välkommen åter nästa gång det är dags att röra sig.

Emelie E skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Mycket smidig flytt och rent och fint städat! Läs mer
    2019-09-06 JP Godstransport & Flyttservice svarar Emelie E
    Tack Emelie!
    Glad att du är nöjd.
    Välkommen tillbaka nästa gång det är dags. Om du behöver hjälp med underhållsstädning så har vi ett städteam som alltid redo att hjälpa till.

Hoppas att ni kommer trivas i ert nya boende.

Siv A skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Hjälp med flyttning.
    Jag blev bemött fantastiskt bra. Superbra killar.
    Flyttningen gick väldigt smidigt och bra.

Bästa tänkbara flyttfirma! Läs mer
    2019-09-06 JP Godstransport & Flyttservice svarar Siv A
    Tack Siv för ditt omdöme! :)
    Vi är glada att du är nöjd med våra killars insats. Du är alltid välkommen tillbaka när du behöver hjälp nästa gång.

Önskar er det bästa i ert nya boende.

Ulla-Britt M skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Vänligt bemötande och proffsigt utförande. Hade dock otur med en extra personalresurs men det ska egentligen inte dra ner omdömet . Läs mer
    2019-08-07 JP Godstransport & Flyttservice svarar Ulla-Britt M
    Tack Ulla-Britt för ditt omdöme!
    En av våra medarbetare råkade ut för en akut benskada och vi behövde minska personalstyrkan på din flyttning från fyra till tre man. Vi gjorde vårt bästa för att begränsa tidsåtgången men slut-tiden blev något senare än planerat. Vi hoppas att reduktionen på fakturan kompenserade för omständigheterna.
    Vi önskar dig all lycka i din nya bostad

Hans G skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Vi hade en komplicerad flytt med byte av två lägenheter. Det gick mycket bra. Personalen var extremt vänliga. Vi var lite mindre nöjd med städningen. Läs mer
    2019-08-07 JP Godstransport & Flyttservice svarar Hans G
    Tack Hans för ditt omdöme!
    Vi är glada att ni är nöjda med vår flytthjälp!
    Tråkigt att höra om det fanns vissa brister i städningen. Vi får vanligtvis bra respons från våra kunder. Vi kommer gå igenom detta med vår städledare.
    Vi hoppas att ni hittar tillbaka till oss i framtiden nästa gång ni behöver hjälp.
    Önskar er all lycka i er nya bostad.

• 2019-06-24

Markus L skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Jättebra och trevliga. Flytt Stockholm till Malmö inklusive pack och städ. Blir ett litet minus på slutet eftersom två saker försvann i flytten och fick inte heller något svar när jag påpekade det. Läs mer
    2019-08-07 JP Godstransport & Flyttservice svarar Markus L
    Tack Markus för ditt omdöme! Beroende på semestertider blev det viss fördröjning i hanteringen av detta. Vi ber om ursäkt för den bortkomna gardinställningen och klädupphängningen som berott på ett missförstånd och kompensation är på väg till dig. Vi hoppas att ni känner er tillfredsställda med denna lösning. Vi önskar er all lycka i ert nya boende och tveka inte att kontakta oss om ni behgöver hjälp i framtiden.

2019-08-08 Markus L svarar JP Godstransport & Flyttservice
    Löstes på ett jättebra sätt till slut, snyggt!
  • Sophia Joanna B

2019-06-22

Sophia Joanna B skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Fantastisk firma, rekommenderas varmt! Alltid ett leende på läpparna, lyhörda och superhjälpsamma. Trots strul (som er berodde på flyttfirman) fixade de flytten snabbt och smidigt! Läs mer
    2019-08-01 JP Godstransport & Flyttservice svarar Sophia Joanna B
    Tack Sophia för ditt fina omdöme! Vi vill tacka er för ett gott samarbete och trevlig flyttning tillsammans. Vi önskar er all lycka i ert nya boende och hoppas att vi får möjligheten att möta er i framtiden!
  • 2019-06-11

Anna H skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Anlitade JP för privat flytt. Trevligt bemötande hela vägen av alla som jobbade i företaget. Engagerade och effektiva. Kan varmt rekommendera dem Läs mer
    2019-08-01 JP Godstransport & Flyttservice svarar Anna H
    Tack Anna för ditt omdöme! Hör gärna av dig igen till oss om du eller dina nära behöver hjälp i framtiden!
  • 2019-06-09

Jon G skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Flytt och städ, allt fungerade finfint och väldigt lätta att ha att göra med. Läs mer
    2019-08-01 JP Godstransport & Flyttservice svarar Jon G
    Tack Jon för ditt omdöme! Hör gärna av dig igen till oss om du eller dina nära behöver hjälp i framtiden!
  • 2019-06-09

Stella M skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Trevliga hjälpsamma flyttkillar som utan knot måste bära i trapporna eftersom det inte fanns någon hiss. Det gjorde att min flyttdag blev till någonting trevligt och positivt. Dessutom hanterade de bohaget på ett bra sätt utan att det blev några skador. Kan varmt rekommenderas.
    Ps: hade även flyttstädning men resultatet vet jag inte så mycket om. Men mkt smidigt att de också inplanerade detta i samband med flytten Läs mer
    2019-08-01 JP Godstransport & Flyttservice svarar Stella M
    Tack Stella för ditt fina omdöme! Vi vill tacka er för ett gott samarbete och trevlig flyttning tillsammans. Vi önskar er all lycka i ert nya boende och hoppas att vi får möjligheten att möta er i framtiden!
  • 2019-06-08

Renée A skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Jag hade flytt och flyttstädning och är supernöjd. Kan verkligen rekommendera Jpflytt. Läs mer
    2019-08-01 JP Godstransport & Flyttservice svarar Renée A
    Tack Renée för ditt omdöme! Hör gärna av dig igen till oss om du eller dina nära behöver hjälp i framtiden!
  • 2019-06-07

Klas-Göran S skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    TREVLIGA KILLAR. STARKA OCH TJÄNSTVILLIGA.
    Allt gick väldigt snabbt. Läs mer
    2019-08-01 JP Godstransport & Flyttservice svarar Klas-Göran S
    Tack Klas-Göran för ditt omdöme! Hör gärna av dig igen till oss om du eller dina nära behöver hjälp i framtiden!
  • Malin M

2019-06-07

Malin M skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Trevliga, noggranna och effektiva. Vi flyttade med JP för andra gången och är så nöjda så vi tipsar alla våra bekanta. Tack! Läs mer
    2019-08-01 JP Godstransport & Flyttservice svarar Malin M
    Tack Malin för ditt omdöme! Hör gärna av dig igen till oss om du eller dina nära behöver hjälp i framtiden!
  • Maj B

2019-06-06

Maj B skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Köpte plock, flytt och slutstädning. Mycket bra bemötande av alla inblandade, oerhört flexibla och löste en svår flytt där inget förarbete gjorts. Hjälpte oss med att tömma 2 förråd och även med bortforsling av böcker mm som inte skulle med i flytten. Kan varmt rekommendera JP, mycket bra jobb och prisvärt dessutom. // Tomas Läs mer
    2019-08-01 JP Godstransport & Flyttservice svarar Maj B
    Tack Tomas för ditt fina omdöme! Vi vill tacka er för ett gott samarbete och trevlig flyttning tillsammans. Vi önskar er all lycka i ert nya boende och hoppas att vi får möjligheten att möta er i framtiden!
  • Annica G

2019-06-05

Annica G skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Punktlig, trevlig o hjälpsam personal. Försiktig med möbler. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2019-08-01 JP Godstransport & Flyttservice svarar Annica G
    Tack Annica för ditt omdöme! Hör gärna av dig igen till oss om du eller dina nära behöver hjälp i framtiden!
  • 2019-06-05

Lena B skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Proffsigt bemötande från offert till avslutat uppdrag. Företaget utförde sitt uppdrag på föredömligt sätt. Packning, flytt från två adresser, tömning och städning - allt funkade perfekt! Trevlig personal som redan från början förstod uppdragets omfattning och komplexitet. Kan varmt rekommendera JPFlytt! Läs mer
    2019-08-01 JP Godstransport & Flyttservice svarar Lena B
    Tack Lena för ditt fina omdöme! Vi vill tacka er för ett gott samarbete och trevlig flyttning tillsammans. Vi önskar er all lycka i ert nya boende och hoppas att vi får möjligheten att möta er i framtiden!
  • 2019-06-05

Ann-Charlotte V skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    De va väldigt hjälpsamma, även med det som jag inte tror i går i deras jobb.
    Snabba och effektiva. Plastade in möbler så de inte blev förstörda. Kommer absolut rekommendera dem till vänner. Läs mer
    2019-08-01 JP Godstransport & Flyttservice svarar Ann-Charlotte V
    Tack Ann-Charlotte för ditt fina omdöme! Vi vill tacka er för ett gott samarbete och trevlig flyttning tillsammans. Vi önskar er all lycka i ert nya boende och hoppas att vi får möjligheten att möta er i framtiden!
  • 2019-03-28

CAMILLA B skrev om Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    Jag anlitade JP för flytt av bohag samt flyttstädning. Flytten gick snabbt och smidigt med engagerade, trevliga flyttkillar. Helt problemfritt. Möbler som jag inte skulle ta med mig tog dom till Erikshjälpen vilket är ett stort plus. Flyttstädningen var noggrann och proffsig. När dom som städade inte blev hämtade direkt när dom var klara så fortsatte dom att putsa på grejer till skjutsen kom.
    Jag rekommenderar starkt JP! Läs mer

Blekingegatan 15G, 118 56 Stockholm