Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Stockholm Södermalm JP Godstransport & Flyttservice

JP Godstransport & Flyttservice

Blekingegatan 15G, 118 56 Stockholm — Visa karta

Vi är familjeföretaget som hjälper er med er flytt och transport året runt och 7 dagar i veckan. Behöver ni hjälp med flyttstädningen så sköter vi gärna den också.
Vi har transportförsäkring, godstillstånd och F-skatt.
Fakturering efter slutfört arbete.

Vi på JP godstransport och flyttservice drivs av en stark ambition av att ge våra kunder en fulländad kundupplevelse. För oss handlar inte en flytt bara om att fysiskt transportera möbler. Förutom en trygg, säker och smidig flytt och transport söker vi alltid leverera den bästa personliga service genom hela processen, från den första kundkontakten till den sista. Vi bryr oss verkligen om våra kunder och vårt ständiga mål är att göra flyttdagen till en glad och positiv upplevelse.

Läs vad 122 kunder tycker om JP Godstransport & Flyttservice

• Marielle S
    Marielle S skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Vi anlitade JP Godstransport & Flyttservice för en bohagsflytt & Flyttstädning. Allt gick så smidigt från början till slut. Killarna som hjälpte till att flytta var helt fantastiska,så snabba och effektiva. Kommer definitivt rekommendera dom till nära och kära. Verkligen super nöjda. Ett företag med det där lilla extra.Tack!!
  • Jeanette Z
    Jeanette Z skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Snabb kontakt och trevlig offertförfarande. Mkt trevliga och hjälpsamma flyttkillar. Proffsigt och försiktigt med remmar, filtar etc, allt för att skydda möblerna. Kunde inte vara mer nöjd!
  • Elin M
    Elin M skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Jag är så nöjd över att jsg anlitade JP flytt! Jag fick utomordentlig service och de var väldigt hjälpsamma med att hjälpa till med både det ena och det andra. Jag fick snabba och tydliga svar och både packning, flytt och städ flöt på finemang. Kam varmt rekommendera att anlita dem!
  • Angela H
    Angela H skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Jag och min (numer) sambo kan VARMT och till hundra procent rekommendera JP Godstransport & Flyttservice. Kommunikationen har varit superfin och alla inblandade från firman har varit fantastiskt trevliga, tillmötesgående och kommunikativa.

Vi fick hjälp med att flytta två bohag till ett, samt lånade flyttkartonger. Smidigt överlämnande av kartongerna och snabb och smidig flytt.

Respektfulla, trevliga, kommunikativa och duktiga på sitt jobb.

Toppbetyg med stjärna i kanten!
    Bo S gillar detta
  • Eva D
    Eva D skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Hjälp med flytt inom Rönninge. Mycket nöjd, kan rekommenderas.
    Bo S gillar detta
  • Ingrid K
    Ingrid K skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Hade ett stort skåp som skulle flyttas från ett dödsbo. Insåg att jag inte skulle orka bära själva, så vi sökte på flytthjälp och hittade JP som hade fått goda rekommendationer.
    Mailade på FM och redan på em kunde dom komma. Två glada och trevliga unga män packade in min dyrgrip och bar med lätthet ner för två halvtrappor och med några stön uppför en spiraltrappa.
    Är mycket nöjd och kommer anlita er igen vid behov!
    Att det blev billigare än vad jag vågat hoppas på gjorde inte saken sämre.... 😉
  • Alexander F
    Alexander F skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Otroligt proffsiga och vänliga i sitt bemötande. Dessutom väldigt prisvärt. Kommer utan tvekan att anlita JP Godstransport & Flyttservice igen när det är dags för nästa flytt!
  • Marie-louise A
    Marie-louise A skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Vill verkligen rekommendera JP Godstransport och Flyttservice.
    Flexibla, snabba, omtänksamma, och mycket bra samarbete.
  • Remy F
    Remy F skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    bra service och duktiga killar
  • Hakan H
    Hakan H skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    I had a full service deal with JP; packing, moving and unpacking. They have done the job great. They were very professional and friendly.
    I had to change my dates just few days before the date we had agreed on and they made their best to set new dates in such short notice.
    All in all I am extremely satisfied with the whole service
  • Henrik  A
    Henrik A skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Anlitade JP för bohagsflytt och städservice 18/3-2017. Otroligt bra bemötande och genomförd flytt. Fyra starka och effektiva killar som gjorde ett mycket bra arbete. De var trevliga och frågade hela tiden om det var mer de kunde göra eller vart saker skulle flyttas. Allting flöt mycket smidigt, inget gick sönder och vi var otroligt nöjda. Skulle utan tvekan använda JP Flytt igen och kan rekommendera företaget för alla som behöver flytt och städhjälp.
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Vi är fantastiskt nöjda med denna firma. det här är andra gången vi anlitar JP, den här hången hade vi beställt möbler som skulle hämtas hos leverantören och köras hem till oss. Vi hade bland annat köpt en stor soffa som levererades i 3 delar, 2 av delarna gick in i hissen men den 3.e fick de bära upp för 4 trappor. När jag möter dem utanför dörren så står det där med ett leende på läpparna och är lika trevliga som vanligt. Världsklass!!!
  • Johan G
    Johan G skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    JP skötte vår flytt exemplariskt. Fantastiskt duktig personal, mycket proffsiga! Beställde även flyttstädning som var perfekt, inget att klaga på
  • Magnus V
    Magnus V skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Hela handläggningen var smidig, det gick lätt att boka in flytten, trevligt bemötande i alla lägen, anpassningsbart avseende tid och när jag behövde extraflyttkartonger gick det också att ordna med kort varsel. Det var klart prisvärt och jag kommer att anlita JP vid nästa flyttillfälle också. /Magnus Valldor
  • Philip M
    Philip M skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Rekommenderas varmt. Mkt trevlig och servicevänlig bokning. Samma gäller flyttkillarna som utförde flytt och bortforsling av möbler. Dessutom prisvärt.
  • Per H
    Per H skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Utmärkt service både innan och under flytten, rekommenderas!
  • Alexander N
    Alexander N skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Vi har använt oss av JP & Per nu 4-5ggr under några år, vi är otroligt nöjda med den professionella hjälp vi fått.

Duktiga och snabba på det dem gör, och trevligt bemötande.
  • Ann-marie L
    Ann-marie L skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Jag har bara gott att säga om JP. Fantastiskt trevligt bemötande, trevlig personal, sevice i toppklass! Rekommenderar JP varmt!
  • Lina J
    Lina J skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Supernöjd med service, bemötande och det utförda arbetet.
    2017-04-06 JP Godstransport & Flyttservice svarar Lina J
    Tack Lina för ditt omdöme!

• Edel A
    Edel A skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Jag är super nöjd med flyttfirman. Trevliga killar som utförde flytten. Även kontakten med Lennart innan jag bokade deras företag.

Mvh Edel Andersson
    2017-04-06 JP Godstransport & Flyttservice svarar Edel A
    Tack Edel för ditt omdöme!

Önskar er en trevlig vår i ert nya boende!

• Sophia M
    Sophia M skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Supertrevliga och duktiga killar som flyttade vårt gamla vindsförråd till det nya. Många tunga grejer men inte en tillstymmelse till klagan. Tack för hjälpen!
    2017-04-06 JP Godstransport & Flyttservice svarar Sophia M
    Tack Sophia för ditt omdöme!

Hoppas allt går bra med renoveringen av er nya lägenhet!

Per på JPflytt
  • Ulla G
    Ulla G skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Jättebra bemötande. Full förståelse för vad min flytt gällde.
    Bra killar som precis förstod dom problem som fanns,och utförde vad som behövde
    göras utan problem. Jag var helt trygg och nöjd och glad ,
    De levde verkligen upp till de förväntningar jag hade,och mer än det.
    Rekommenderar JP FLYTT till vänner och bekanta mer än gärna.
    2017-04-06 JP Godstransport & Flyttservice svarar Ulla G
    Tack Ulla för ditt omdöme!

Vi önskar dig all lycka i ditt nya boende!

• Sven W
    Sven W skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Supertrevliga flyttgubbar som var mycket ordentliga men samtidigt snabba, och det till ett väldigt konkurrenskraftigt pris. Rekommenderas starkt!
    2017-04-05 JP Godstransport & Flyttservice svarar Sven W
    Tack Sven för ditt omdöme!

Vi tackar även för en trevlig flyttdag tillsammans!

• Sofia B
    Sofia B skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Smidig flytt, väldigt trevligt bemötande!
    2017-04-05 JP Godstransport & Flyttservice svarar Sofia B
    Tack Sofia för ditt omdöme!
    Önskar er allt gott i ert nya boende.

• Martin L
    Martin L skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Mycket professionella och snabba. Packade hela bohaget tryggt och effektivt och var mycket trevliga!
    2017-04-05 JP Godstransport & Flyttservice svarar Martin L
    Tack Martin för ditt omdöme!
    Trevligt att få hjälpa en gammal kollega till sitt nya boende :)

Önskar er all lycka i Blåsut!

• Maria A
    Maria A skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Glada, trevliga och mycket effektiva! Att hyra kartonger som de lämnar och sedan hämtar var suveränt! Trots att de tar av sig skorna så blir det smutsigt, speciellt en snöfattig vinter, så ett tips är att skydda golven en bit in i lägenheten/huset. Det gjorde vi med att rulla ut lite papp.

Kan varmt rekommendera denna flyttfirma!
    2017-04-05 JP Godstransport & Flyttservice svarar Maria A
    Tack Maria för ditt omdöme!
    Tack för trevlig dag tillsammans med dig och din familj :).

• Galina M
    Galina M skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Trevliga killar jobbar fort och noggrant. Jag är mycket nöjd och kan rekommendera.
    2017-04-05 JP Godstransport & Flyttservice svarar Galina M
    Tack Galina för ditt omdöme!

Vi önskar dig all lycka i ditt boende :)

• Nils G
    Nils G skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    En mycket bra flyttfirma. Från första kontakt med Lennart som återkopplade fort med offert, till Alex & co. (som gjorde det tunga jobbet). Vilka killar ni är! Snabba och varsamma med allt som skulle flyttas.

Kan verkligen rekommendera denna flyttfirma!
    2017-04-05 JP Godstransport & Flyttservice svarar Nils G
    Tack Nils för ditt omdöme!

Mina kollegor hälsar och tackar för en trevlig dag tillsammans med er.

• Åse B
    Åse B skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    På en skala 1-10 får denna flyttfirma en 10 av oss. Skulle aldrig fundera på att ta in en offert från något annat företag. Bästa och smidigaste flytt jag varit med om trots att det 2 dagar innan hade kommit det värsta snöfallet för säsongen och stan var nästintill oplogad. Med ett fantastisk trevligt bemötande och med stor respekt för alla möbler fixade denna firma vår flytt en dag då vi trodde att det skulle bli inställt på grund av vädret.
    2017-04-05 JP Godstransport & Flyttservice svarar Åse B
    Tack Åse för ditt omdöme!
    En god struktur och organisation på er packning underlättade vårt arbete, detta tillsammans med trevligt umgänge gjorde dagen tillsammans med er glädjefull :) Önskar er fortsatt lycka i ert nya boende!

• Ann H
    Ann H skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Kan verkligen rekommendera denna flyttfirma! Enkelt, snabbt och smidigt gick det att flytta från Stockholm till Katrineholm. Fantastiskt trevliga killar som som tog hand om vårat bohag på bästa sätt.
    2017-04-05 JP Godstransport & Flyttservice svarar Ann H
    Tack Ann för ditt omdöme!
    Det glädjer oss att du är nöjd med våra tjänster :) Önskar er fortsatt lycka i ert nya boende!

• Eija L
    Eija L skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Tack vare JP Flytt flöt flytten på både snabbt och smärtfritt! Vi är väldans nöjda och lämnade gladeligen ut deras visitkort till vår mäklare med goda rekommendationer!
  • Kerstin E
    Kerstin E skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Jag är mer än nöjd. Från första kontakt tull att allt är klart har jag blivit fantastiskt bemött och arbetet är så väl utfört det bara kan! Det är sällan man blir lyrisk över något men denna firma och dess anställda ska ha all beröm det kan få! Full pott och mer därtill!
  • Sverker I
    Sverker I skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Anlitade JP Flytt för en flyttning inom Södermalm. 3 rok, 90 m2.
    Trevligt bemötande. Företaget skötte packningen av alla våra prylar professionelt. Allt var helt vid uppackningen. Slutpriset blev exakt vad jag räknat med. Vi behövde lite extra service med att transportera uttjänta möbler till återvinningen.
    Inga problem!
  • Niklas E
    Niklas E skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Duktiga grabbar som var varsamma vid godshanteringen
  • Caroline S
    Caroline S skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Ägaren Per som tog emot beställningen var mycket serviceminded, och bekräftade även uppdraget via mail och säkerställde att allt var på plats när uppdraget skulle starta.

Sebastian och Alex som hjälpte till med själva flytten var fantastiskt effektiva och hjälpsamma med ett mycket bra förhållningssätt. De var även noggranna och försiktiga med möbler, speglar etc och såg till att allt var i tryggt förvar i flyttbilen. Stort tack och rekommenderar er gärna!
  • Sylwia P
    Sylwia P skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Kan inte bli mer nöjd! Bra kontakt och snabba svar. De ordnade både flytt och flyttstädning utan några problem och flyttkillarna var supertrevliga. Rekommenderar varmt JP flytt!
  • Jonatan H
    Jonatan H skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Vi fick hjälp av två man i samband med vår flytt den 28/9 2016. Vi uppfattade JP flytt som relativt lätta att samarbeta med. De återkopplade snabbt och gav en uppskattning på pris, bokade in en tid som passade oss. Avvägningen mellan att flytta snabbt och tidseffektivt å ena sidan och försiktigt och omsorgsfullt å andra sidan är alltid svår, men vi tycker överlag att de var både snabba och hänsynsfulla. Någon liten skråma på en bordsskiva var allt, betydligt bättre än vi själva hade gjort det, och möbler från 2,5 RoK på bara 4,5 timmar var snabbt jobbat. De satte allt i rätt rum i nya lägenheten också.
  • Jonatan H
    Jonatan H skrev om JP Godstransport & Flyttservice
  • Patrik E
    Patrik E skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Vår flytt i maj 2016 gick oerhört smidigt, med trevligt och proffsigt bemötande från första mejlkontakt till dess att flytten var genomförd.

Vi var tvungna att flytta tidigt på morgonen, men det visade sig inte vara några problem. Fyra killar kom med två lastbilar kl 5, och sedan flöt allt på bra. Vi valde fast pris för enkelhetens skull, vilket gjorde att det blev lite dyrare än om vi valt löpande, men i och med att allt gick så smidigt var det ändå värt varenda krona. Man erbjöd sig dessutom att hjälpa till med annat när själva flytten var avklarad.

Rekommenderas varmt!
  • Cecilia D
    Cecilia D skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Jättebra service från början till slut !
    Jag behövde hjälp med att tömma ett lager i Norrtull med lång ramp och
    flytta in lasset i ny lägenhet & källare.
    Tydlig information & jag valde att vara med på flytten, så
    väldigt trevliga medarbetare med, snabb flytt
    till ett bra pris & inga missförstånd.
  • Pernilla K
    Pernilla K skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Trevligt bemötande, snabbt och smidigt!!
    Min flytt gick såå smidigt! Glad för att starten av mitt nya boende fick en såå bra start !!:))
  • Henrik A
    Henrik A skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Hade läst om företaget här på RECO att många var nöjda så vi tänkte att så många kan ju inte ha fel. Nu när RUT-avdraget går nyttja på flytt så slog vi till.

Det var vår smidigaste och snabbaste flytt någonsin. Enkla kontaktvägar och vi tog det på löpande räkning. Två killar med två lastbilar dök upp kl 10.00 och sedan körde vi på fram till 15 och var sedan helt klara med flytten. Fast pris var 6500:- nu på löpande räkning landade det på ca 3500:-. Så ett bra pris för arbetet.

Jättetrevliga killar som hjälpte till och var varsamma med sakerna vi påpekade. De tog även av sig skorna vid vårt nya hem då det är nybyggt. Väldigt professionellt och bra bemötande.

Skulle absolut rekommendera företaget.
    2016-09-08 JP Godstransport & Flyttservice svarar Henrik A
    Tack Henrik för din Reco!
    Det glädjer mig att ni är nöjda med mina kollegors insats. Allt flöt på väldigt bra och smidigt. Ofta kan det löna sig med löpande debitering när man förberett sig väl inför flyttdagen med bra packning och god struktur.

Vi vill tacka för trevligt flyttuppdrag med er och tveka inte att höra av er om ni eller era kära behöver hjälp i framtiden.

• Jimmy G
    Jimmy G skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Ska väl helt ärligt säga att jag var lite skeptisk i början då kommunikationen mailmässigt inte flöt på helt hundra. Men efter att träffat ägaren Per som gav ett seriöst och bra intryck valde jag att köra på JP.

Flytten gick supersmidigt, säkert och allting hanterades tokproffsigt!
    Det bästa av allt är inte bara hur bra man kommunicerade på plats, utan att man var HELT självgående efter muntliga anvisningar både vid in och utflytt.
    Vid inflytt åkte vi iväg och handlade mat och när vi kom tillbaka hade man enligt ö.k. fått in allting på rätt ställe samt låst efter sig.
    Glädjen som spred tillsammans med artigheten gör att man får 6stjärnor av 5 möjliga!

Kan VARMT rekommendera JP (och nästan dumförklara personen som skulle få för sig att välja någon annan).
    Kommer utan tvekan välja JP vid en nästa flytt och likaså rekommendera till alla i min omgivning.

PS. Försökte spara genom Facebook så att övriga kan se att jag i övrigt inte har någon koppling till bolaget men det fungerar inte "facebook.missing.email.error" så väljer att skriva ut mitt namn - Jimmy Gehrke DS.
    2016-09-08 JP Godstransport & Flyttservice svarar Jimmy G
    Tack Jimmy för din Reco och tack för ett mycket trevligt flyttuppdrag med dig och din familj!

Er goda planering med bra struktur och tydlig information över era önskemål samt ett mycket bra packat bohag underlättade vårt flyttarbete. Vi önskar dig och din familj all lycka i ert nya boende och hör gärna av er om ni eller era kära behöver hjälp i framtiden.

• Birgitta B
    Birgitta B skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Strålande service och otroligt professionellt och varmt bemötande! Vi kan rekommndera företaget till alla som ska flytta, kan inte önska mer.
    2016-09-06 JP Godstransport & Flyttservice svarar Birgitta B
    Tack Birgitta!
    Mina kollegor Marcus och Sebastian hälsar och tackar för en trevlig packning tillsammans med er. Lycka till i ert nya boende och hör gärna av er om ni behöver hjälp i framtiden!

• Jenny E
    Jenny E skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Jag bokade flytthjälp och är supernöjd eftersom jag hörde av mig i sista sekunden innan flyttdatum och mitt i semestertider.
    2016-09-06 JP Godstransport & Flyttservice svarar Jenny E
    Tack Jenny för din reco!
    Vi gör alltid vårt bästa för att hitta tid för flytthjälp. Hoppas att ni trivs i ert nya boende och tveka inte att kontakta oss nästa gång ni eller era nära behöver hjälp med flytten.

• Anders L
    Anders L skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Jag har blivit utmärkt bra bemött hela tiden.
    2016-09-06 JP Godstransport & Flyttservice svarar Anders L
    Tack Anders för din Reco!
    Kontakta oss gärna om du behöver hjälp i framtiden.

• Carolina L
    Carolina L skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Högsta betyg! Trevliga, artiga och starka killar skötte flytten exemplariskt.
    2016-09-06 JP Godstransport & Flyttservice svarar Carolina L
    Tack Carolina! Tack för trevlig flytt tillsammans med er.

Bäst hälsningar
  • Frans V
    Frans V skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Bra och personlig kontakt punktliga och mycket effektiva. Rekommenderas starkt
    2016-09-06 JP Godstransport & Flyttservice svarar Frans V
    Tack Frans för din Reco! Vi hoppas att ni ska trivas i ert nya boende och tveka inte att kontakta oss om ni eller era nära behöver hjälp i framtiden.

Per på jpflytt.se
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Oerhört professionellt bemötande .Uppdraget-att hämta och leverera möbler-utfördes med perfekt tidsprecision och varsamhet.Hela processen gick smidigt,från första kontakten till leverans.Dessutom mycket trevliga "flyttgubbar"!
  • Mattias P
    Mattias P skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Grymt jobb! Ödmjuka och jätte trevliga!

Blekingegatan 15G, 118 56 Stockholm