Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Stockholm Södermalm JP Godstransport & Flyttservice

JP Godstransport & Flyttservice

Blekingegatan 15G, 118 56 Stockholm — Visa karta

Vi är familjeföretaget som hjälper er med er flytt och transport året runt och 7 dagar i veckan. Behöver ni hjälp med flyttstädningen så sköter vi gärna den också.
Vi har transportförsäkring, godstillstånd och F-skatt.
Fakturering efter slutfört arbete.

Vi på JP godstransport och flyttservice drivs av en stark ambition av att ge våra kunder en fulländad kundupplevelse. För oss handlar inte en flytt bara om att fysiskt transportera möbler. Förutom en trygg, säker och smidig flytt och transport söker vi alltid leverera den bästa personliga service genom hela processen, från den första kundkontakten till den sista. Vi bryr oss verkligen om våra kunder och vårt ständiga mål är att göra flyttdagen till en glad och positiv upplevelse.
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 252 kunder tycker om JP Godstransport & Flyttservice

• 2019-08-15

Oscar O skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Absolut högsta betyg på deras arbete. Prisvärt, högst professionellt och extremt trevligt bemötande ifrån alla (allt från de på kontoret till de som kom och hjälpte till med flytten). I framtiden är det bara JP för mig och jag kommer rekommendera dem varmt till vänner och familj som är i flyttartagen. Läs mer
  • 2019-08-15

Emma Carolina E skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Vi är väldigt nöjda med JP flytt från första kontakten tills allt var klart. Bra bemötande, snabb återkoppling, flyttkillar var snabba och försiktiga samtidigt. En spegel råkade gå sönder i flytten, vilket de kompenserade för. Rekommenderas varmt och kommer garanterat anlita dem igen. Läs mer
  • 2019-08-14

Pernilla O skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Jättebra! Superproffsiga killar som hjälpte oss med flytten. Jobbade väldigt effektivt! Läs mer
  • 2019-08-14

Anna S skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Proffsigt bemötande från alla på firman. Vi är mer än nöjda. Kan varmt rekommendera dem. Läs mer
  • 2019-08-12

Johan S skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Jag har beställt flytt och flyttstädning. Mycket bra resultat till ett bra pris. Bra bemötande från alla jag kom i kontakt med. Läs mer
  • 2019-08-12

Tobias P skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Köpte flytt- och städtjänst av JP. Teamet med arbetsledaren Alex gjorde ett kanonjobb. Läs mer

Maria N skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Vi köpte en flytt från Amsterdam till Stockholm. Allting fungerade perfekt. En bra kontakt med ansvarig i Stockholm och chauffören gjorde att det var lätt både vid packning och lossning av bilen. Vi är supernöjda. Läs mer

Mikael O skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Snabba, proffsiga och trygga i planeringen av flytt. Otroligt tillgängliga och svarar alltid när man hör av sig. Har använt dem vid tre flyttar nu och är otroligt nöjd varje gång! Läs mer

David G skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Vi beställde flytthjälp hos JP och är supernöjda med den hjälp vi fick! Hela flytten gick otroligt smidigt och snabbt! På bara 3-4h var hela bohaget (112kvm) flyttat och i nya bostaden. Betyg 5/5 av oss! Läs mer
  • Tuula A

2019-08-09

Tuula A skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Om ni behöver flytthjälp anlita JP.
    Det uppkom oväntade situationer från vår sida
    men de löste alla problem snabbt och smidigt.
    Starka killar som var mycket hjälpsamma
    och super trevliga!.
    Tuula S Läs mer

Yvonne M skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Anlitade JP för flytt av bohag inom Stockholm. Fungerade alldeles utmärk. Trygg och säker flytt och utmärkt bemötande. Rekommenderas verkligen! Läs mer

Emelie E skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Mycket smidig flytt och rent och fint städat! Läs mer

Siv A skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Hjälp med flyttning.
    Jag blev bemött fantastiskt bra. Superbra killar.
    Flyttningen gick väldigt smidigt och bra.

Bästa tänkbara flyttfirma! Läs mer

Ulla-Britt M skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Vänligt bemötande och proffsigt utförande. Hade dock otur med en extra personalresurs men det ska egentligen inte dra ner omdömet . Läs mer
    2019-08-07 JP Godstransport & Flyttservice svarar Ulla-Britt M
    Tack Ulla-Britt för ditt omdöme!
    En av våra medarbetare råkade ut för en akut benskada och vi behövde minska personalstyrkan på din flyttning från fyra till tre man. Vi gjorde vårt bästa för att begränsa tidsåtgången men slut-tiden blev något senare än planerat. Vi hoppas att reduktionen på fakturan kompenserade för omständigheterna.
    Vi önskar dig all lycka i din nya bostad

Hans G skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Vi hade en komplicerad flytt med byte av två lägenheter. Det gick mycket bra. Personalen var extremt vänliga. Vi var lite mindre nöjd med städningen. Läs mer
    2019-08-07 JP Godstransport & Flyttservice svarar Hans G
    Tack Hans för ditt omdöme!
    Vi är glada att ni är nöjda med vår flytthjälp!
    Tråkigt att höra om det fanns vissa brister i städningen. Vi får vanligtvis bra respons från våra kunder. Vi kommer gå igenom detta med vår städledare.
    Vi hoppas att ni hittar tillbaka till oss i framtiden nästa gång ni behöver hjälp.
    Önskar er all lycka i er nya bostad.

• 2019-06-24

Markus L skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Jättebra och trevliga. Flytt Stockholm till Malmö inklusive pack och städ. Blir ett litet minus på slutet eftersom två saker försvann i flytten och fick inte heller något svar när jag påpekade det. Läs mer
    2019-08-07 JP Godstransport & Flyttservice svarar Markus L
    Tack Markus för ditt omdöme! Beroende på semestertider blev det viss fördröjning i hanteringen av detta. Vi ber om ursäkt för den bortkomna gardinställningen och klädupphängningen som berott på ett missförstånd och kompensation är på väg till dig. Vi hoppas att ni känner er tillfredsställda med denna lösning. Vi önskar er all lycka i ert nya boende och tveka inte att kontakta oss om ni behgöver hjälp i framtiden.

2019-08-08 Markus L svarar JP Godstransport & Flyttservice
    Löstes på ett jättebra sätt till slut, snyggt!
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Sophia Joanna B

2019-06-22

Sophia Joanna B skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Fantastisk firma, rekommenderas varmt! Alltid ett leende på läpparna, lyhörda och superhjälpsamma. Trots strul (som er berodde på flyttfirman) fixade de flytten snabbt och smidigt! Läs mer
    2019-08-01 JP Godstransport & Flyttservice svarar Sophia Joanna B
    Tack Sophia för ditt fina omdöme! Vi vill tacka er för ett gott samarbete och trevlig flyttning tillsammans. Vi önskar er all lycka i ert nya boende och hoppas att vi får möjligheten att möta er i framtiden!
  • 2019-06-11

Anna H skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Anlitade JP för privat flytt. Trevligt bemötande hela vägen av alla som jobbade i företaget. Engagerade och effektiva. Kan varmt rekommendera dem Läs mer
    2019-08-01 JP Godstransport & Flyttservice svarar Anna H
    Tack Anna för ditt omdöme! Hör gärna av dig igen till oss om du eller dina nära behöver hjälp i framtiden!
  • 2019-06-09

Jon G skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Flytt och städ, allt fungerade finfint och väldigt lätta att ha att göra med. Läs mer
    2019-08-01 JP Godstransport & Flyttservice svarar Jon G
    Tack Jon för ditt omdöme! Hör gärna av dig igen till oss om du eller dina nära behöver hjälp i framtiden!
  • 2019-06-09

Stella M skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Trevliga hjälpsamma flyttkillar som utan knot måste bära i trapporna eftersom det inte fanns någon hiss. Det gjorde att min flyttdag blev till någonting trevligt och positivt. Dessutom hanterade de bohaget på ett bra sätt utan att det blev några skador. Kan varmt rekommenderas.
    Ps: hade även flyttstädning men resultatet vet jag inte så mycket om. Men mkt smidigt att de också inplanerade detta i samband med flytten Läs mer
    2019-08-01 JP Godstransport & Flyttservice svarar Stella M
    Tack Stella för ditt fina omdöme! Vi vill tacka er för ett gott samarbete och trevlig flyttning tillsammans. Vi önskar er all lycka i ert nya boende och hoppas att vi får möjligheten att möta er i framtiden!
  • 2019-06-08

Renée A skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Jag hade flytt och flyttstädning och är supernöjd. Kan verkligen rekommendera Jpflytt. Läs mer
    2019-08-01 JP Godstransport & Flyttservice svarar Renée A
    Tack Renée för ditt omdöme! Hör gärna av dig igen till oss om du eller dina nära behöver hjälp i framtiden!
  • 2019-06-07

Klas-Göran S skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    TREVLIGA KILLAR. STARKA OCH TJÄNSTVILLIGA.
    Allt gick väldigt snabbt. Läs mer
    2019-08-01 JP Godstransport & Flyttservice svarar Klas-Göran S
    Tack Klas-Göran för ditt omdöme! Hör gärna av dig igen till oss om du eller dina nära behöver hjälp i framtiden!
  • Malin M

2019-06-07

Malin M skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Trevliga, noggranna och effektiva. Vi flyttade med JP för andra gången och är så nöjda så vi tipsar alla våra bekanta. Tack! Läs mer
    2019-08-01 JP Godstransport & Flyttservice svarar Malin M
    Tack Malin för ditt omdöme! Hör gärna av dig igen till oss om du eller dina nära behöver hjälp i framtiden!
  • Maj B

2019-06-06

Maj B skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Köpte plock, flytt och slutstädning. Mycket bra bemötande av alla inblandade, oerhört flexibla och löste en svår flytt där inget förarbete gjorts. Hjälpte oss med att tömma 2 förråd och även med bortforsling av böcker mm som inte skulle med i flytten. Kan varmt rekommendera JP, mycket bra jobb och prisvärt dessutom. // Tomas Läs mer
    2019-08-01 JP Godstransport & Flyttservice svarar Maj B
    Tack Tomas för ditt fina omdöme! Vi vill tacka er för ett gott samarbete och trevlig flyttning tillsammans. Vi önskar er all lycka i ert nya boende och hoppas att vi får möjligheten att möta er i framtiden!
  • Annica G

2019-06-05

Annica G skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Punktlig, trevlig o hjälpsam personal. Försiktig med möbler. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2019-08-01 JP Godstransport & Flyttservice svarar Annica G
    Tack Annica för ditt omdöme! Hör gärna av dig igen till oss om du eller dina nära behöver hjälp i framtiden!
  • 2019-06-05

Lena B skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Proffsigt bemötande från offert till avslutat uppdrag. Företaget utförde sitt uppdrag på föredömligt sätt. Packning, flytt från två adresser, tömning och städning - allt funkade perfekt! Trevlig personal som redan från början förstod uppdragets omfattning och komplexitet. Kan varmt rekommendera JPFlytt! Läs mer
    2019-08-01 JP Godstransport & Flyttservice svarar Lena B
    Tack Lena för ditt fina omdöme! Vi vill tacka er för ett gott samarbete och trevlig flyttning tillsammans. Vi önskar er all lycka i ert nya boende och hoppas att vi får möjligheten att möta er i framtiden!
  • 2019-06-05

Ann-Charlotte V skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    De va väldigt hjälpsamma, även med det som jag inte tror i går i deras jobb.
    Snabba och effektiva. Plastade in möbler så de inte blev förstörda. Kommer absolut rekommendera dem till vänner. Läs mer
    2019-08-01 JP Godstransport & Flyttservice svarar Ann-Charlotte V
    Tack Ann-Charlotte för ditt fina omdöme! Vi vill tacka er för ett gott samarbete och trevlig flyttning tillsammans. Vi önskar er all lycka i ert nya boende och hoppas att vi får möjligheten att möta er i framtiden!
  • 2019-03-28

CAMILLA B skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Jag anlitade JP för flytt av bohag samt flyttstädning. Flytten gick snabbt och smidigt med engagerade, trevliga flyttkillar. Helt problemfritt. Möbler som jag inte skulle ta med mig tog dom till Erikshjälpen vilket är ett stort plus. Flyttstädningen var noggrann och proffsig. När dom som städade inte blev hämtade direkt när dom var klara så fortsatte dom att putsa på grejer till skjutsen kom.
    Jag rekommenderar starkt JP! Läs mer
  • 2019-01-20

Kajsa F skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Otroligt nöjd med JP! Fantastiskt bemötande vid all kontakt med dem och allt gick jättesmidigt. Tack så mycket för hjälpen med vår flytt. Läs mer
  • 2019-01-04

Ellinor D skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Vi anlitade JP Flytt för flytt (Stockholm-Göteborg) och flyttstädning och kunde inte blivit mer nöjda! Oerhört proffsigt bemötande under hela processen.

Hembesök med presentation av företaget och tjänsten. Personligt och informativt!
    Fullständig offert (mkt prisvärt) och kopia på tillstånd och försäkringar skickades dagen efter hembesöket.
    Flyttkillarna var helt fantastiska, de var både effektiva och varsamma. Trots flera trappor utan hiss genomfördes hela flytten med ett leende och utan att störa grannar. De frågade till och med om de skulle ta av sig skorna vilket de självklart inte behövde. Världsklass!
    Städningen utfördes även den på allra bästa sätt. Lägenheten lämnades skinande ren.

Kan varmt rekommendera JP Flytt och kommer definitivt anlita dem om vi ska flytta igen! Stort tack!! Läs mer
  • 2019-01-02

Ulf W skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Beställde flytt ett visst datum men var tvungen att ställa in typ en dag innan.
    Inga problem med detta utan fick en ny tid

Var sedan själv klar med uppackning av kartonger tidigt. De kom och hämtade tomkartongerna dagen innan julafton.

Otroligt nöjd med flytten. Trevlig personal också!! Läs mer
  • 2018-11-30

Berit B skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Ett mycket väl genomfört uppdrag, som helt svarade upp mot mina förväntningar. Läs mer
  • 2018-11-29

Daniel H skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Flytt och flyttstädning.

Bra från början till slut. Tillmötesgående och proffsiga i båda jobben. Effektiva långt över förväntan när det gällde hstighet utan att något annat blev lidande.

Flyttstädningen var förstklassig även om det tog längre tid än jag trodde men det berodde mer på behovet av städning än kvaliteten på arbetet.

Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-11-27

Susanne E skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Snabbt, trevligt och mycket professionellt! Läs mer
  • 2018-11-26

Andreas A skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Flyttning och städning var perfekt och till bra pris. Flyttarna var kommunikativa och ställde frågor under tiden. Läs mer
  • 2018-11-23

Saiva Z skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    snabba, smidiga och enkla att ha att göra med. Inga problem. Läs mer
  • Eleonor S

2018-11-22

Eleonor S skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    FLYTT tjänst,: suveränt organiserat, bemötandet var sakligt, vänligt, "flyt" i utförandet, snabbt och tryggt och bra kontakt från start till mål.
    Ni är TOPPEN!! Läs mer
  • 2018-11-22

Lina F skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Från första samtal till flytt var det snabba puckar- 5 dagar. Extremt flexibla och trevliga vid tillfällig flytt av vårt kontor i innerstan. När vi sen flyttade tillbaka, 3 veckor senare, kom samma 4 killar som hade hjälpt oss att flytta ut och hade STENKOLL på vart allt skulle stå och tog egna initiativ. Snabbt, smidigt och trevligt- allt en kan önska av en flyttfirma!
    Lina på Seventy Läs mer
  • P-A S

2018-11-13

P-A S skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Efter besök av proffsig medarbetare hemma hos oss beställde vi sedermera, i konkurrens med fler, en stor flytt från hus i Saltsjöbaden till mindre ort på landet - cirka 30 mil bort.

Aktuell medarbetare var artig, fotade och återkom omgående med en offert som innehöll allt.

Allt gick efter plan och alla våra förväntningar infriades till 100%.

Alla medarbetare var duktiga, artiga och brydde sig - plus att de var snabba och effektiva.

Offerten och tidplan höll hela vägen och vi som beställare och övriga som kom i kontakt med JP och deras personal är begeistrade över deras bemötande och utförande.

Allt packades noga och INGET skadades.

Hade vi kunnat ge högre betyg så hade vi definitivt gjort så.

Vi lyckönskar JP, eller JordgubbsPrinsen som vi föredrar att kalla dem, med deras fortsatta satsning och vi berättar för alla som kan ha behov av deras tjänster.

Så himla bra - genomgående! Läs mer
    2018-11-14 JP Godstransport & Flyttservice svarar P-A S
    Tack P-A för ditt fina omdöme! Vi vill tacka er för ett gott samarbete och trevlig flyttning tillsammans i värmen. Vi önskar er all lycka i ert nya boende och hoppas att vi får möjligheten att möta er i framtiden!
    JP Godstransport & Flyttservice gillar detta
  • 2018-10-23

Helena N skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Fantastisk flyttservice, hjälpsamma, positiva, lätta att kommunicera med. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-11-14 JP Godstransport & Flyttservice svarar Helena N
    Tack Helena för ditt omdöme! Hör gärna av dig igen till oss om du eller dina nära behöver hjälp i framtiden!
  • 2018-10-18

Vesna C skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Jag anlitade JP för flytt inom Stockholm. Jättebra service! Trevligt bemötande under bokningen, mycket trevlig och hjälpsam personal på plats. Arbetade snabbt och effektivt och var väldigt lyhörda för önskemål. Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2018-11-14 JP Godstransport & Flyttservice svarar Vesna C
    Tack Vesna för ditt omdöme! Hör gärna av dig igen till oss om du eller dina nära behöver hjälp i framtiden!
    Jordgubbsprinsen :)
  • Rebecka N

2018-10-02

Rebecka N skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Snabb respons på e-post.
    Trevlig och kunnig personal som utförde flytt och flyttstäd.
    Prisvärt.

Kan man önska något annat? Rekommenderas! Läs mer
    2018-10-03 JP Godstransport & Flyttservice svarar Rebecka N
    Tack Rebecka för ditt fina omdöme! Vi hjälper gärna till om du eller nära och kära behöver hjälp igen!
  • 2018-10-02

Sven-Erik B skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Service minded, effektiv och hjälpsam flyttfirma Läs mer
    2018-10-03 JP Godstransport & Flyttservice svarar Sven-Erik B
    Tack för ditt omdöme! Hoppas ni kommer att trivas i nya lägenheten!
  • Timo S

2018-09-26

Timo S skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Snabb respons på förfrågan, lättförståeligt upplägg, möjlighet till fast pris. På själva flyttdagen kommer två toppenkillar, Sebastian och Rob, frågar om de ska ta av sig skorna (Nej! :)) och flyttar lugnt och metodiskt trots det fasta priset. Följsamma och trevliga i allt väsentligt. Allt detta ill ett vettigt pris! Läs mer
    2018-10-03 JP Godstransport & Flyttservice svarar Timo S
    Tack för ett fint omdöme! Önskar dig all lycka till i nya boendet! :)
  • 2018-09-18

Anna W skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Köpte flytthjälp och fick den bästa hjälp. Noggranna, försiktiga, effektiva och mycket trevliga! Tack! Läs mer
    2018-09-25 JP Godstransport & Flyttservice svarar Anna W
    Tack för ditt omdöme, Anna! Det glädjer oss att du är nöjd med vår service!

Martha A skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    För vår flytt den 4 sep gjordes en bra omdöme att vi skulle behöva två bilar och tre killar. Viktigt för oss eftersom trots att vi bodde i 60 kvm2 hade mycket förvaring och många saker. Med nåt annat företag där det skulle hade varit billigare skulle egentligen hade varit dyrare eftersom det var omöjligt att lägga allt endast i en flyttbil. . De jobbade i bra tempo och det gick smidigt. Arbetsledare talade svenska och var lugn och glad. Bra teamwork. Läs mer
    2018-09-18 JP Godstransport & Flyttservice svarar Martha A
    Tack Martha för ett fint omdöme! Önskar dig all lycka till i nya boendet! :)

Claes G skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Snabba och effektiva. Lösningsorienterade. Läs mer
    2018-09-18 JP Godstransport & Flyttservice svarar Claes G
    Tack för ditt omdöme, Claes! Det glädjer oss att du är nöjd med vår service!

Thomas E skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    JP hjälpte oss med flytt och flyttstädning. Allting gick hur smidigt som helst, från första kontakt med JP till själva flytten.

De fyra killarna som utförde jobbet var snabba och noggranna. Dessutom väldigt trevliga, vilket gäller alla som jag har varit i kontakt med på JP.

Jag kan verkligen rekommendera JP för er som behöver en flyttfirma.

/Thomas Eriksson Läs mer
    2018-09-18 JP Godstransport & Flyttservice svarar Thomas E
    Tack Thomas för ditt fina omdöme! Vi hjälper gärna till om ni eller nära och kära behöver hjälp igen! :)
  • 2018-09-10

Axel M skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Jag köpte en flyttning.

Jag blev uppringd kvällen innan, vilket var betryggande och trevligt. De två som utförde flytten var väldigt proffsiga, tillmötesgående och effektiva. Lämnar bästa vitsord. Läs mer
    2018-09-18 JP Godstransport & Flyttservice svarar Axel M
    Tack för ditt omdöme, Axel! Lycka till i nya boendet!
  • 2018-09-07

Linn M skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Bokade flytthjälp + flyttstädning och är jättenöjd. Punktliga, trevliga och duktiga flyttkillar. Städningen var också bra.
    Prisvärt! Läs mer
    2018-09-10 JP Godstransport & Flyttservice svarar Linn M
    Tack Linn för ett fint omdöme! Önskar dig all lycka till i nya boendet!

Blekingegatan 15G, 118 56 Stockholm