Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Stockholm Södermalm JP Godstransport & Flyttservice

JP Godstransport & Flyttservice

Blekingegatan 15G, 118 56 Stockholm — Visa karta

Vi är familjeföretaget som hjälper er med er flytt och transport året runt och 7 dagar i veckan. Behöver ni hjälp med flyttstädningen så sköter vi gärna den också.
Vi har transportförsäkring, godstillstånd och F-skatt.
Fakturering efter slutfört arbete.

Vi på JP godstransport och flyttservice drivs av en stark ambition av att ge våra kunder en fulländad kundupplevelse. För oss handlar inte en flytt bara om att fysiskt transportera möbler. Förutom en trygg, säker och smidig flytt och transport söker vi alltid leverera den bästa personliga service genom hela processen, från den första kundkontakten till den sista. Vi bryr oss verkligen om våra kunder och vårt ständiga mål är att göra flyttdagen till en glad och positiv upplevelse.

Läs vad 135 kunder tycker om JP Godstransport & Flyttservice

• Sean P
    Sean P skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Ett professionellt bemötande. Bokade en flytt på kort varsel och de såg över om möjligheten fanns att boka in en flytt.
    De kom på utsatt tid och vi gick grundligt igenom vad som skulle med i flytten, samt önskemål om vilka flyttkartonger som skulle vara lättåtkomliga. Flytten gick snabbt och smidigt. Jättenöjd med deras flyttservice!
  • Martin K
    Martin K skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Trevligt bemötande och väl utförd service!
    "Flyttgubbarna", egentligen ett par yngre grabbar, var väldigt trevliga och jobbade på flitigt. Inget slarv och proffsigt packat, hanterat och levererat.
    Vi blev väldigt nöjda!
  • Ana G
    Ana G skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Fantastisk respons (fick återkoppling på en fredag kl15 för flytt början på veckan!) och så flexibla och tillmötesgående! Vi var nog den jobbigaste kunden med pågående renovering, snabb utflytt, magasinering, massor av plötsliga ändringar och önskemål men JP löste allt! Vi bokade packning, städning, magasinering, flytt, uppackning och har behövt bärhjälp och annat efter flytten också och har varit nöjda med alla delar. Tillgängligheten och flexibiliteten hos JP har gjort Att vi mer än gärba flyttar igen :)
  • Maja P
    Maja P skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Över all förväntan! Flyttkillarna var suveräna!
  • Inga J
    Inga J skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Bästa flyttfirman!
    Personalen är trevlig. De är aktsamma och noggranna med dina saker och alltigenom proffsiga.
  • Hans K
    Hans K skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    JP Flytt svarade på frågor och gav ett bra pris samt var trevliga i förberedande kontakter så väl som vid flytten.
  • Carl G
    Carl G skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Beställde bohagsflytt och flyttstädning av JP för min lägenhet på Södermalm. Allt fungerade väldigt smidigt. De var snabba att svara på frågor inför, vänliga och hjälpsamma under själva flyttdagen. Kommer definitivt att höra av mig till dom nästa gång jag behöver flytthjälp.
  • Kim B
    Kim B skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Suverän service och väldigt lyhörda! Kan varmt rekommenderas!
  • Johanna G
    Johanna G skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Punktliga och väldigt trevligt bemötande. Effektiv hjälp!
  • Åsa Ö
    Åsa Ö skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Anlitade JP för en flytt. De var trevliga, snabba och hjälpsamma. Jag är mkt nöjd!
  • Irma C
    Irma C skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Super bra från första kontakten till flytt och faktura. Tack JP flytt
  • Susanne S
    Susanne S skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Hade hört och läst mkt gott om JP så jag bokade in pack, flytt och flyttstäd den 7-8/8 för min flytt inom Upplands Väsby.Är otroligt nöjd med allting och med alla medarbetare, bara glada miner och gott humör hos alla. Skulle inte tveka en sekund att anlita dom igen och ska rekommendera dom till alla jag känner som ska flytta./ Susanne
  • Karin I
    Karin I skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Supereffektiva, duktiga och tillmötesgående vid flytt. Kände mig trygg från första sekund och skulle varmt rekommendera dem till vänner och bekanta.
  • Marielle S
    Marielle S skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Vi anlitade JP Godstransport & Flyttservice för en bohagsflytt & Flyttstädning. Allt gick så smidigt från början till slut. Killarna som hjälpte till att flytta var helt fantastiska,så snabba och effektiva. Kommer definitivt rekommendera dom till nära och kära. Verkligen super nöjda. Ett företag med det där lilla extra.Tack!!
  • Jeanette Z
    Jeanette Z skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Snabb kontakt och trevlig offertförfarande. Mkt trevliga och hjälpsamma flyttkillar. Proffsigt och försiktigt med remmar, filtar etc, allt för att skydda möblerna. Kunde inte vara mer nöjd!
  • Elin M
    Elin M skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Jag är så nöjd över att jsg anlitade JP flytt! Jag fick utomordentlig service och de var väldigt hjälpsamma med att hjälpa till med både det ena och det andra. Jag fick snabba och tydliga svar och både packning, flytt och städ flöt på finemang. Kam varmt rekommendera att anlita dem!
  • Angela H
    Angela H skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Jag och min (numer) sambo kan VARMT och till hundra procent rekommendera JP Godstransport & Flyttservice. Kommunikationen har varit superfin och alla inblandade från firman har varit fantastiskt trevliga, tillmötesgående och kommunikativa.

Vi fick hjälp med att flytta två bohag till ett, samt lånade flyttkartonger. Smidigt överlämnande av kartongerna och snabb och smidig flytt.

Respektfulla, trevliga, kommunikativa och duktiga på sitt jobb.

Toppbetyg med stjärna i kanten!
    Bo S gillar detta
  • Eva D
    Eva D skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Hjälp med flytt inom Rönninge. Mycket nöjd, kan rekommenderas.
    Bo S gillar detta
  • Ingrid K
    Ingrid K skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Hade ett stort skåp som skulle flyttas från ett dödsbo. Insåg att jag inte skulle orka bära själva, så vi sökte på flytthjälp och hittade JP som hade fått goda rekommendationer.
    Mailade på FM och redan på em kunde dom komma. Två glada och trevliga unga män packade in min dyrgrip och bar med lätthet ner för två halvtrappor och med några stön uppför en spiraltrappa.
    Är mycket nöjd och kommer anlita er igen vid behov!
    Att det blev billigare än vad jag vågat hoppas på gjorde inte saken sämre.... 😉
  • Alexander F
    Alexander F skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Otroligt proffsiga och vänliga i sitt bemötande. Dessutom väldigt prisvärt. Kommer utan tvekan att anlita JP Godstransport & Flyttservice igen när det är dags för nästa flytt!
  • Marie-louise A
    Marie-louise A skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Vill verkligen rekommendera JP Godstransport och Flyttservice.
    Flexibla, snabba, omtänksamma, och mycket bra samarbete.
  • Remy F
    Remy F skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    bra service och duktiga killar
  • Hakan H
    Hakan H skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    I had a full service deal with JP; packing, moving and unpacking. They have done the job great. They were very professional and friendly.
    I had to change my dates just few days before the date we had agreed on and they made their best to set new dates in such short notice.
    All in all I am extremely satisfied with the whole service
  • Henrik  A
    Henrik A skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Anlitade JP för bohagsflytt och städservice 18/3-2017. Otroligt bra bemötande och genomförd flytt. Fyra starka och effektiva killar som gjorde ett mycket bra arbete. De var trevliga och frågade hela tiden om det var mer de kunde göra eller vart saker skulle flyttas. Allting flöt mycket smidigt, inget gick sönder och vi var otroligt nöjda. Skulle utan tvekan använda JP Flytt igen och kan rekommendera företaget för alla som behöver flytt och städhjälp.
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Vi är fantastiskt nöjda med denna firma. det här är andra gången vi anlitar JP, den här hången hade vi beställt möbler som skulle hämtas hos leverantören och köras hem till oss. Vi hade bland annat köpt en stor soffa som levererades i 3 delar, 2 av delarna gick in i hissen men den 3.e fick de bära upp för 4 trappor. När jag möter dem utanför dörren så står det där med ett leende på läpparna och är lika trevliga som vanligt. Världsklass!!!
  • Johan G
    Johan G skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    JP skötte vår flytt exemplariskt. Fantastiskt duktig personal, mycket proffsiga! Beställde även flyttstädning som var perfekt, inget att klaga på
  • Magnus V
    Magnus V skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Hela handläggningen var smidig, det gick lätt att boka in flytten, trevligt bemötande i alla lägen, anpassningsbart avseende tid och när jag behövde extraflyttkartonger gick det också att ordna med kort varsel. Det var klart prisvärt och jag kommer att anlita JP vid nästa flyttillfälle också. /Magnus Valldor
  • Philip M
    Philip M skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Rekommenderas varmt. Mkt trevlig och servicevänlig bokning. Samma gäller flyttkillarna som utförde flytt och bortforsling av möbler. Dessutom prisvärt.
  • Per H
    Per H skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Utmärkt service både innan och under flytten, rekommenderas!
  • Alexander N
    Alexander N skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Vi har använt oss av JP & Per nu 4-5ggr under några år, vi är otroligt nöjda med den professionella hjälp vi fått.

Duktiga och snabba på det dem gör, och trevligt bemötande.
  • Ann-marie L
    Ann-marie L skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Jag har bara gott att säga om JP. Fantastiskt trevligt bemötande, trevlig personal, sevice i toppklass! Rekommenderar JP varmt!
  • Lina J
    Lina J skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Supernöjd med service, bemötande och det utförda arbetet.
    2017-04-06 JP Godstransport & Flyttservice svarar Lina J
    Tack Lina för ditt omdöme!

• Edel A
    Edel A skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Jag är super nöjd med flyttfirman. Trevliga killar som utförde flytten. Även kontakten med Lennart innan jag bokade deras företag.

Mvh Edel Andersson
    2017-04-06 JP Godstransport & Flyttservice svarar Edel A
    Tack Edel för ditt omdöme!

Önskar er en trevlig vår i ert nya boende!

• Sophia M
    Sophia M skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Supertrevliga och duktiga killar som flyttade vårt gamla vindsförråd till det nya. Många tunga grejer men inte en tillstymmelse till klagan. Tack för hjälpen!
    2017-04-06 JP Godstransport & Flyttservice svarar Sophia M
    Tack Sophia för ditt omdöme!

Hoppas allt går bra med renoveringen av er nya lägenhet!

Per på JPflytt
  • Ulla G
    Ulla G skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Jättebra bemötande. Full förståelse för vad min flytt gällde.
    Bra killar som precis förstod dom problem som fanns,och utförde vad som behövde
    göras utan problem. Jag var helt trygg och nöjd och glad ,
    De levde verkligen upp till de förväntningar jag hade,och mer än det.
    Rekommenderar JP FLYTT till vänner och bekanta mer än gärna.
    2017-04-06 JP Godstransport & Flyttservice svarar Ulla G
    Tack Ulla för ditt omdöme!

Vi önskar dig all lycka i ditt nya boende!

• Sven W
    Sven W skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Supertrevliga flyttgubbar som var mycket ordentliga men samtidigt snabba, och det till ett väldigt konkurrenskraftigt pris. Rekommenderas starkt!
    2017-04-05 JP Godstransport & Flyttservice svarar Sven W
    Tack Sven för ditt omdöme!

Vi tackar även för en trevlig flyttdag tillsammans!

• Sofia B
    Sofia B skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Smidig flytt, väldigt trevligt bemötande!
    2017-04-05 JP Godstransport & Flyttservice svarar Sofia B
    Tack Sofia för ditt omdöme!
    Önskar er allt gott i ert nya boende.

• Martin L
    Martin L skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Mycket professionella och snabba. Packade hela bohaget tryggt och effektivt och var mycket trevliga!
    2017-04-05 JP Godstransport & Flyttservice svarar Martin L
    Tack Martin för ditt omdöme!
    Trevligt att få hjälpa en gammal kollega till sitt nya boende :)

Önskar er all lycka i Blåsut!

• Maria A
    Maria A skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Glada, trevliga och mycket effektiva! Att hyra kartonger som de lämnar och sedan hämtar var suveränt! Trots att de tar av sig skorna så blir det smutsigt, speciellt en snöfattig vinter, så ett tips är att skydda golven en bit in i lägenheten/huset. Det gjorde vi med att rulla ut lite papp.

Kan varmt rekommendera denna flyttfirma!
    2017-04-05 JP Godstransport & Flyttservice svarar Maria A
    Tack Maria för ditt omdöme!
    Tack för trevlig dag tillsammans med dig och din familj :).

• Galina M
    Galina M skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Trevliga killar jobbar fort och noggrant. Jag är mycket nöjd och kan rekommendera.
    2017-04-05 JP Godstransport & Flyttservice svarar Galina M
    Tack Galina för ditt omdöme!

Vi önskar dig all lycka i ditt boende :)

• Nils G
    Nils G skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    En mycket bra flyttfirma. Från första kontakt med Lennart som återkopplade fort med offert, till Alex & co. (som gjorde det tunga jobbet). Vilka killar ni är! Snabba och varsamma med allt som skulle flyttas.

Kan verkligen rekommendera denna flyttfirma!
    2017-04-05 JP Godstransport & Flyttservice svarar Nils G
    Tack Nils för ditt omdöme!

Mina kollegor hälsar och tackar för en trevlig dag tillsammans med er.

• Åse B
    Åse B skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    På en skala 1-10 får denna flyttfirma en 10 av oss. Skulle aldrig fundera på att ta in en offert från något annat företag. Bästa och smidigaste flytt jag varit med om trots att det 2 dagar innan hade kommit det värsta snöfallet för säsongen och stan var nästintill oplogad. Med ett fantastisk trevligt bemötande och med stor respekt för alla möbler fixade denna firma vår flytt en dag då vi trodde att det skulle bli inställt på grund av vädret.
    2017-04-05 JP Godstransport & Flyttservice svarar Åse B
    Tack Åse för ditt omdöme!
    En god struktur och organisation på er packning underlättade vårt arbete, detta tillsammans med trevligt umgänge gjorde dagen tillsammans med er glädjefull :) Önskar er fortsatt lycka i ert nya boende!

• Ann H
    Ann H skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Kan verkligen rekommendera denna flyttfirma! Enkelt, snabbt och smidigt gick det att flytta från Stockholm till Katrineholm. Fantastiskt trevliga killar som som tog hand om vårat bohag på bästa sätt.
    2017-04-05 JP Godstransport & Flyttservice svarar Ann H
    Tack Ann för ditt omdöme!
    Det glädjer oss att du är nöjd med våra tjänster :) Önskar er fortsatt lycka i ert nya boende!

• Eija L
    Eija L skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Tack vare JP Flytt flöt flytten på både snabbt och smärtfritt! Vi är väldans nöjda och lämnade gladeligen ut deras visitkort till vår mäklare med goda rekommendationer!
  • Kerstin E
    Kerstin E skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Jag är mer än nöjd. Från första kontakt tull att allt är klart har jag blivit fantastiskt bemött och arbetet är så väl utfört det bara kan! Det är sällan man blir lyrisk över något men denna firma och dess anställda ska ha all beröm det kan få! Full pott och mer därtill!
  • Sverker I
    Sverker I skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Anlitade JP Flytt för en flyttning inom Södermalm. 3 rok, 90 m2.
    Trevligt bemötande. Företaget skötte packningen av alla våra prylar professionelt. Allt var helt vid uppackningen. Slutpriset blev exakt vad jag räknat med. Vi behövde lite extra service med att transportera uttjänta möbler till återvinningen.
    Inga problem!
  • Niklas E
    Niklas E skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Duktiga grabbar som var varsamma vid godshanteringen
  • Caroline S
    Caroline S skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Ägaren Per som tog emot beställningen var mycket serviceminded, och bekräftade även uppdraget via mail och säkerställde att allt var på plats när uppdraget skulle starta.

Sebastian och Alex som hjälpte till med själva flytten var fantastiskt effektiva och hjälpsamma med ett mycket bra förhållningssätt. De var även noggranna och försiktiga med möbler, speglar etc och såg till att allt var i tryggt förvar i flyttbilen. Stort tack och rekommenderar er gärna!
  • Sylwia P
    Sylwia P skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Kan inte bli mer nöjd! Bra kontakt och snabba svar. De ordnade både flytt och flyttstädning utan några problem och flyttkillarna var supertrevliga. Rekommenderar varmt JP flytt!
  • Jonatan H
    Jonatan H skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Vi fick hjälp av två man i samband med vår flytt den 28/9 2016. Vi uppfattade JP flytt som relativt lätta att samarbeta med. De återkopplade snabbt och gav en uppskattning på pris, bokade in en tid som passade oss. Avvägningen mellan att flytta snabbt och tidseffektivt å ena sidan och försiktigt och omsorgsfullt å andra sidan är alltid svår, men vi tycker överlag att de var både snabba och hänsynsfulla. Någon liten skråma på en bordsskiva var allt, betydligt bättre än vi själva hade gjort det, och möbler från 2,5 RoK på bara 4,5 timmar var snabbt jobbat. De satte allt i rätt rum i nya lägenheten också.

Blekingegatan 15G, 118 56 Stockholm