Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Stockholm Södermalm JP Godstransport & Flyttservice

JP Godstransport & Flyttservice

Blekingegatan 15G, 118 56 Stockholm — Visa karta

Vi är familjeföretaget som hjälper er med er flytt och transport året runt och 7 dagar i veckan. Behöver ni hjälp med flyttstädningen så sköter vi gärna den också.
Vi har transportförsäkring, godstillstånd och F-skatt.
Fakturering efter slutfört arbete.

Vi på JP godstransport och flyttservice drivs av en stark ambition av att ge våra kunder en fulländad kundupplevelse. För oss handlar inte en flytt bara om att fysiskt transportera möbler. Förutom en trygg, säker och smidig flytt och transport söker vi alltid leverera den bästa personliga service genom hela processen, från den första kundkontakten till den sista. Vi bryr oss verkligen om våra kunder och vårt ständiga mål är att göra flyttdagen till en glad och positiv upplevelse.
Öppet just nu
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 211 kunder tycker om JP Godstransport & Flyttservice

• Rebecka N
    Rebecka N skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Snabb respons på e-post.
    Trevlig och kunnig personal som utförde flytt och flyttstäd.
    Prisvärt.

Kan man önska något annat? Rekommenderas! Läs mer
    2018-10-03 JP Godstransport & Flyttservice svarar Rebecka N
    Tack Rebecka för ditt fina omdöme! Vi hjälper gärna till om du eller nära och kära behöver hjälp igen!
  • Sven-Erik B
    Sven-Erik B skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Service minded, effektiv och hjälpsam flyttfirma Läs mer
    2018-10-03 JP Godstransport & Flyttservice svarar Sven-Erik B
    Tack för ditt omdöme! Hoppas ni kommer att trivas i nya lägenheten!
  • Timo S
    Timo S skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Snabb respons på förfrågan, lättförståeligt upplägg, möjlighet till fast pris. På själva flyttdagen kommer två toppenkillar, Sebastian och Rob, frågar om de ska ta av sig skorna (Nej! :)) och flyttar lugnt och metodiskt trots det fasta priset. Följsamma och trevliga i allt väsentligt. Allt detta ill ett vettigt pris! Läs mer
    2018-10-03 JP Godstransport & Flyttservice svarar Timo S
    Tack för ett fint omdöme! Önskar dig all lycka till i nya boendet! :)
  • Anna W
    Anna W skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Köpte flytthjälp och fick den bästa hjälp. Noggranna, försiktiga, effektiva och mycket trevliga! Tack! Läs mer
    2018-09-25 JP Godstransport & Flyttservice svarar Anna W
    Tack för ditt omdöme, Anna! Det glädjer oss att du är nöjd med vår service!
  • Martha A
    Martha A skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    För vår flytt den 4 sep gjordes en bra omdöme att vi skulle behöva två bilar och tre killar. Viktigt för oss eftersom trots att vi bodde i 60 kvm2 hade mycket förvaring och många saker. Med nåt annat företag där det skulle hade varit billigare skulle egentligen hade varit dyrare eftersom det var omöjligt att lägga allt endast i en flyttbil. . De jobbade i bra tempo och det gick smidigt. Arbetsledare talade svenska och var lugn och glad. Bra teamwork. Läs mer
    2018-09-18 JP Godstransport & Flyttservice svarar Martha A
    Tack Martha för ett fint omdöme! Önskar dig all lycka till i nya boendet! :)
  • Claes G
    Claes G skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Snabba och effektiva. Lösningsorienterade. Läs mer
    2018-09-18 JP Godstransport & Flyttservice svarar Claes G
    Tack för ditt omdöme, Claes! Det glädjer oss att du är nöjd med vår service!
  • Thomas E
    Thomas E skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    JP hjälpte oss med flytt och flyttstädning. Allting gick hur smidigt som helst, från första kontakt med JP till själva flytten.

De fyra killarna som utförde jobbet var snabba och noggranna. Dessutom väldigt trevliga, vilket gäller alla som jag har varit i kontakt med på JP.

Jag kan verkligen rekommendera JP för er som behöver en flyttfirma.

/Thomas Eriksson Läs mer
    2018-09-18 JP Godstransport & Flyttservice svarar Thomas E
    Tack Thomas för ditt fina omdöme! Vi hjälper gärna till om ni eller nära och kära behöver hjälp igen! :)
  • Axel M
    Axel M skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Jag köpte en flyttning.

Jag blev uppringd kvällen innan, vilket var betryggande och trevligt. De två som utförde flytten var väldigt proffsiga, tillmötesgående och effektiva. Lämnar bästa vitsord. Läs mer
    2018-09-18 JP Godstransport & Flyttservice svarar Axel M
    Tack för ditt omdöme, Axel! Lycka till i nya boendet!
  • Linn M
    Linn M skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Bokade flytthjälp + flyttstädning och är jättenöjd. Punktliga, trevliga och duktiga flyttkillar. Städningen var också bra.
    Prisvärt! Läs mer
    2018-09-10 JP Godstransport & Flyttservice svarar Linn M
    Tack Linn för ett fint omdöme! Önskar dig all lycka till i nya boendet!
  • Erik L
    Erik L skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Trevlig och charmig personal som anstränger sig för att hjälpa till Läs mer
    2018-09-10 JP Godstransport & Flyttservice svarar Erik L
    Tack Erik för ett fint omdöme! Önskar er all lycka till i nya boendet!
  • Jonas L
    Jonas L skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Professionella, trevliga och flexibla. Rekommenderas! Läs mer
    2018-09-05 JP Godstransport & Flyttservice svarar Jonas L
    Tack Jonas! Hoppas ni trivs i ert nya boende!
  • Cheng H
    Cheng H skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Cheap, Quick, high quality.
    I Will recomend My Friends ro choose this company. Läs mer
    2018-09-05 JP Godstransport & Flyttservice svarar Cheng H
    Thank you for your review and for recommending us! Good luck in your new home!
  • Johan L
    Johan L skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Proffsiga och snabba. Alla grejer var hela efter flytten. Läs mer
    2018-09-05 JP Godstransport & Flyttservice svarar Johan L
    Tack Johan för ditt omdöme! Vi hjälper gärna till om du eller nära och kära behöver flytta igen!
  • Leon L
    Leon L skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Utmärkt flytt, smidig bokning och lån av flyttkartonger. Vi köpte endast flytthjälp, dvs vi packade själva, men de bar allt och körde. Riktigt flitiga flyttgubbar. Vi flyttade från 53 kvm till ungefär lika stort. Allt gick på bara några timmar. De hade också använt egna filtar att fylla tomutrymmen på för att saker och ting inte skulle stöta mot varandra i lastbilen. Vi köpte även flyttstäd vilket vi var nöjda med. De började städa direkt efter att allt var ute ur gamla lägenheten, så allt skedde samma dag. Rekommenderas! Läs mer
    2018-09-05 JP Godstransport & Flyttservice svarar Leon L
    Tack Leon för ditt fina omdöme! Lycka till i ert nya boende!
  • Henrik A
    Henrik A skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Bra från start till slut. Läs mer
    2018-09-05 JP Godstransport & Flyttservice svarar Henrik A
    Tack för ditt omdöme! Vi hjälper gärna till om du behöver flytta igen!
  • Henrik N
    Henrik N skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Höll tiden, var till och med snabbare än beräknat, trevliga, duktiga. Känns som en pålitlig flyttfirma. Tack. Läs mer
    2018-09-05 JP Godstransport & Flyttservice svarar Henrik N
    Tack för ditt omdöme Henrik! Det glädjer oss att du är nöjd med vår service!
  • Gunilla E
    Gunilla E skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Kan rekommendera jordguppsprinsen för flytt - är helnöjd med både bemötande och själva flytten. Blev uppringd när jag begärde offert och fick chans att diskutera vad som skulle ingå och de specifika förutsättningarna på båda adresserna. Fick välja mellan timpris och fast pris. Bra dialog med "flyttgubbarna" under flyttdagen och ingen stress med att lämna igen flyttkartonger. Proffs. Läs mer
    2018-09-05 JP Godstransport & Flyttservice svarar Gunilla E
    Tack Gunilla för ditt fina omdöme! Vi hjälper gärna till om du eller nära och kära behöver hjälp igen!
  • Per E
    Per E skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Snabba och trevliga. Kan rekommendera s Läs mer
    2018-09-05 JP Godstransport & Flyttservice svarar Per E
    Tack för ditt omdöme, Per! Härligt att du är nöjd!
  • Mona O
    Mona O skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Supernöjd med JP Godstransport & Flyttservice. Jättetrevliga och snabba flyttkillar. Flytten gick som smort. Rekommenderas verkligen! Läs mer
    2018-09-04 JP Godstransport & Flyttservice svarar Mona O
    Tack Mona för ditt fina omdöme! Det glädjer oss att du är nöjd!
  • Martin L
    Martin L skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Proffsigt bemötande per telefon och i samband med flytt. Flytteamet var väldigt engagerade i sitt jobb och såg till att allt flöt på smidigt. Rekommenderas! Läs mer
    2018-09-04 JP Godstransport & Flyttservice svarar Martin L
    Tack för ditt omdöme, Martin! Vi hjälper gärna till om du eller nära och kära behöver flytta igen!
  • Charlotta W
    Charlotta W skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Vi är supernöjda med flyttservicen, från bokning, där vi gjorde ändringar så offerten fick ändras några gånger, till självaste flytten som var lite annorlunda, sköttes perfekt! Tillmötesgående, noggranna, flexibel, och trevlig personal!
    Särskilt tack till Amanda och Sebastian! Läs mer
    2018-08-23 JP Godstransport & Flyttservice svarar Charlotta W
    Tack för ditt fina omdöme Charlotta! Hoppas ni trivs i huset! Vi hjälper gärna till om ni skulle behöva hjälp igen :)
    Charlotta W gillar detta
  • Dimitri A
    Dimitri A skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Väldigt hjälpsamma o trevliga flyttgubbar! Extremt praktiskt att det fanns möjlighet att hyra flyttkartonger som man kunde nyttja 30 dagar före och efter flyttdagen.
    Vi flyttade från 2 RoK och det tog 6.5 timme (inklusive 1h framkörning). Lät JP ta hand om flyttstädningen också. Det Kan rekommenderas varmt!
    Sammanfattningsvis en väldigt trevlig upplevelse som dessutom var riktigt prisvärd! Läs mer
  • Jakob O
    Jakob O skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Bra och rimligt pris. Har ingenting att anmärka på. Läs mer
  • Anneli A
    Anneli A skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    JP Flytt hjälpte oss på ett alldeles exemplariskt vis med vår flytt från lägenhet till villa. Redan i första mejlkonversationen var bemötandet vänligt och tillmötesgående. Därefter skötte alla inblandade sina respektive uppdrag exemplariskt: bra personal på kontoret att prata med, duktiga och trevliga killar som körde och bar flyttlasset och trevliga och noggranna tjejer som skötte städningen fantastiskt fint! Vi kan varmt rekommendera att använda JP Flytt, till alla som vill ha hjälp med flytt och flyttstädning!
    /Familjen Andersson Läs mer
  • Oscar S
    Oscar S skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Flytt av lägenhet
    Bemötandet var av toppklass
    Alla förväntningar slog in
    Med beröm godkänt till alla inblandade
    I synnerhet till flyttkillarna Läs mer
  • Leo F
    Leo F skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Snabb service, fick välja om jag ville ha fast pris eller timtaxa. trevlig och varsam personal. Kommer använda igen! Läs mer
  • Sofie E
    Sofie E skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Punktliga och effektiva! Kan verkligen rekommendera dom Läs mer
  • Daniel S
    Daniel S skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Bra och effektivt arbete. Bra kommunikation via mail och telefon innan, under och efter genomfört uppdrag. Rekommenderas! Läs mer
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Anlitade JP för packning av kök, flytt och flyttstädning. De var mycket professionella, trevliga och hjälpsamma. Packning, flytt och städning gick supersmidigt och vi är mycket nöjda med dem. Läs mer
  • Simon L
    Simon L skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    JP Godstransport & Flyttservice helped us move from our 104 square metre flat to a 41 square metre flat. The move took 3 days (my choosing) and went without a hitch. Nothing broken and everything exactly where it should be. The service level from first contact to receiving the bill was first class. I can recommend them with pleasure! A move is always stressful and JP Godstransport and their fantastic staff took away a lot of the pressure involved. Läs mer
  • Jens S
    Jens S skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Excellent service - very happy with the move! Läs mer
  • Ellinor S
    Ellinor S skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Vi anlitade JP Flytt för både flyttning och städning och är imponerad av hur smidigt allt gått. Hela vårt bohag (55 kvm) var utburet, flyttat och inburet i nya lägenheten på två timmar!
    Proffsigt och trevlig bemötande från första kontakt, kan verkligen rekommendera dessa killar 😀 Läs mer
  • Berit V
    Berit V skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Bohagsflytt som utfördes mycket proffsigt och effektivt. Snabb och varsam hantering av flyttgodset och trevligt bemötande från beställning till utförande. Jag är supernöjd! Läs mer
  • Erica S
    Erica S skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Om alla flyttbolag kunde jobba som JP så skulle världen vara lyckligare :) Oerhört trevliga och proffsiga från början till slut.
    Behövde hjälp med både packning, flytt och uppackning då jag är ensamstående med liten baby och blev väldigt glad att dom började med ett hembesök där vi tillsammans diskuterade förfarande och fick en proffsig bedömning av både tids- och materialomgång samt en kostnadsbedömning där allt i princip stämde i slutändan in i minsta detalj. Fick stort förtroende från början vid första besöket och blev lika nöjd hela vägen då teamet bestod av lika härliga personer rakt igenom och dessutom med både proffessionalism och yrkesstolthet. Grym projektledare i Sebastian och familjär stämning.
    Tack Jordgubbsprinsen med team! Vi kommer definitivt åter vid nästa flytt. Kramar från Erica och Leon, Titti och Kent Läs mer
  • Erik M
    Erik M skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Mycket nöjd! Flexibla i planeringen. Under flytten punktliga och noggranna. Gick väldigt smidigt och enkelt. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Åsa S
    Åsa S skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Bra bemötande från början till slut! Flyttade i början av februari när snön låg vit. Flytt och städ. Killarna som hjälpte oss kom punktligt, med stora leenden och arbetade snabbt och säkert. Blev klara långt före utsatt tid, med alla saker hela på plats. Städningen var inte av denna värld- lägenheten vi sålde var som ny! Det enda jag kan beklaga är att det inte var JP som ansvarade för städningen på nya stället. JP flytt får mina varmaste rekommendationer, och har redan tipsat vänner som också varit nöjda.

Stort tack igen! //Åsa och Magnus Läs mer
  • Alexandra A
    Alexandra A skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Jag är verkligen nöjd med JP Flytt. Alltifrån hur de ringde upp och förhörde sig om flytten innan de skickade en offert till hur de genomförde själva flytten. Jag upplevde att jag alltid fick ett snabbt svar på mina frågor. På själva flyttdagen var de punktliga och genomförde flytten på ett smidigt sätt. De löst problemet med att få upp sängen på andra våningen hur bra som helst. Jag kan varmt rekommendera JP Flytt! Läs mer
  • Göran E
    Göran E skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Vi köpte full service dvs packning, flytt och städning.

Mycket trevlig och väldigt serviceinriktad personal som frågade om det var mera vi behövde hjälp med, t ex ta bort en dörr.

Sammanfattningsvis en mycket positiv upplevelse, mycket över förväntan. Läs mer
  • Kristine S
    Kristine S skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Jag blev renommerad att anlita er . Mycket glad över detta .
    Tack för er vänlighet.

Med vänlig hälsning

Elaine Ludvigsdotter Stranne Läs mer
    2018-04-25 JP Godstransport & Flyttservice svarar Kristine S
    Tack själv Kristine! Vi ställer gärna upp om du behöver flytthjälp igen!
  • Anita C
    Anita C skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Bra information, struktur och intryck från början till slut.
    Anita och Magnus Läs mer
    2018-04-25 JP Godstransport & Flyttservice svarar Anita C
    Tack Anita och Magnus! Vi hjälper gärna till om ni behöver flytta igen! Lycka till i ert nya boende!
  • Simon
    Simon skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Very impressed with JP Godstransport & Flyttservice. They moving guys were cheerful and professional and very hard working, and Amanda in the office a pleasure to deal with. Every problem encountered during the day was dealt with patiently and calmly. The guys only took a half hour lunch break ( and even that almost apologetically!) during a 10 hour day

At the new place, 4tr up after a long day and only a small lift so that many things needed lifting all the way up....I was exhausted just watching but 'just an ordinary day' according to them.

Thank you for a smooth and successful move and I would highly recommend JP . Probably not the cheapest but reasonably priced and as the saying goes, ''you get what you pay for'' :) Läs mer
    2018-04-17 JP Godstransport & Flyttservice svarar Simon
    Thank you Simon, we were really happy to help you! Good luck in your new home :)
  • Anna M
    Anna M skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Vi fick hjälp med flytt av stort bohag samt städning av gamla huset. Killarna från JP var otroligt snabba och varsamma med våra saker, och såg även till att alla lådor och möbler hamnade i rätt rum i nya huset. Städningen var också klanderfri. Kan inte göra annat än att rekommendera dem vidare! Läs mer
    2018-04-17 JP Godstransport & Flyttservice svarar Anna M
    Tack Anna för din fina rekommendation! Vi ställer gärna upp om ni behöver hjälp igen!
  • Bo E
    Bo E skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Utmärkt från första kontakt, perfekt timing för lastning. Försiktiga, effektiva och snabba.
    Kan verkligen rekommenderas Läs mer
    2018-04-17 JP Godstransport & Flyttservice svarar Bo E
    Tack Bo för ditt omdöme! Lycka till i ert nya hem.
  • Ann W
    Ann W skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Tack för ett trevligt och professionellt bemötande från första samtalet till min flytt var genomförd.
    Utförandet levde mer än väl upp till mina förväntningar. Jag kommer varmt rekommendera er till de som kommer behöva era tjänster. Läs mer
    2018-04-17 JP Godstransport & Flyttservice svarar Ann W
    Tack Ann för rekommendationen! Vi hjälper gärna till om du eller dina nära och kära behöver hjälp!
  • Magdalena N
    Magdalena N skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Bra! Nöjd med hela flytten.
    Använde JP för flytt av ateljé, dvs en del ömtåliga/tunga saker. Läs mer
    2018-04-17 JP Godstransport & Flyttservice svarar Magdalena N
    Tack Magdalena för ditt omdöme! :)
  • Mattias F
    Mattias F skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Pålitliga och grymt effektiva. Min flytt gick otroligt smidigt tack vare killarna dom kom, dom var noggranna, snabba och väldigt trevliga. Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Anlitade JP Gods och flyttservice för dels packhjälp i samband med flytt samt flytten. Allt fungerade smidigt från första kontakten till dagen för flytten.
    Alex, Sebastian och övriga killar gjorde ett kanonjobb och på en förfrågan samma dag så tog de dessutom på sig mer jobb, att tömma vårt externa förråd åt oss! Vi är väldigt nöjda och rekommenderar varmt att kontakta JP för flytthjälp. Läs mer
    2018-04-17 JP Godstransport & Flyttservice svarar Anna L
    Tack Anna för ditt fina omdöme! Vi hjälper gärna till om ni eller era nära och kära behöver hjälp igen! Lycka till i ert nya boende :)
  • Doris B
    Doris B skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Allt har fungerat mycket bra ända från första kontakt till offert, leverans av material, packning, flyttning och till sist städning. Mycket trevliga och skickliga personer som utförde de olika uppdragen.
    Kan varmt rekommendera detta företag när man behöver flytthjälp. Läs mer
    2018-04-17 JP Godstransport & Flyttservice svarar Doris B
    Tack Doris för din rekommendation och för en trevlig flytt tillsammans med er! Vi hjälper gärna till om ni behöver hjälp igen! :)
  • Patrik S
    Patrik S skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Otroligt snabb och smidig flytt! Överträffade alla förväntningar. Läs mer
    2018-04-17 JP Godstransport & Flyttservice svarar Patrik S
    Tack Patrik för ditt fina omdöme!
  • Sture E
    Sture E skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Lägenhetsflytt. Snabba svar. Fast pris. Uppfyllde med väl godkänt punkterna i avtalet. Två snabba och starka grabbar skötte flytten på 4,5 timmar. Läs mer
    2018-04-17 JP Godstransport & Flyttservice svarar Sture E
    Tack Sture! Vi hjälper gärna till om ni behöver hjälp igen :)

Blekingegatan 15G, 118 56 Stockholm