Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Stockholm Södermalm JP Godstransport & Flyttservice

JP Godstransport & Flyttservice

Blekingegatan 15G, 118 56 Stockholm — Visa karta

Vi är familjeföretaget som hjälper er med er flytt och transport året runt och 7 dagar i veckan. Behöver ni hjälp med flyttstädningen så sköter vi gärna den också.
Vi har transportförsäkring, godstillstånd och F-skatt.
Fakturering efter slutfört arbete.

Vi på JP godstransport och flyttservice drivs av en stark ambition av att ge våra kunder en fulländad kundupplevelse. För oss handlar inte en flytt bara om att fysiskt transportera möbler. Förutom en trygg, säker och smidig flytt och transport söker vi alltid leverera den bästa personliga service genom hela processen, från den första kundkontakten till den sista. Vi bryr oss verkligen om våra kunder och vårt ständiga mål är att göra flyttdagen till en glad och positiv upplevelse.
Öppet just nu
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 147 kunder tycker om JP Godstransport & Flyttservice

• Magnus D
    Magnus D skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Helt över förväntan.

Mycket enkelt och flexibelt att boka. Kom punktligt och sen gick allt med en så rasande fart att vi fick skynda att få ihop sista sakerna. Alex hjälpte oss att även skruva ner lite lampor, montera ned säng och lite annat. Detaljer som vittnade på kvalitet: Allt helt, lådor pallas på rätt sätt i lastbilen, inga skador på väggar eller dörrar efter möbler.

Ett stort plus det mycket trevliga kundbemötandet! Läs mer
  • Kjell T
    Kjell T skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Mycket proffsigt bemötande och behjälpliga när man ringer och ville ändra lite tider. mycket trevliga flyttgrabbar och ägaren Per en klippa och supertrevlig. Kan verkligen rekommendera JP flytt
    med varm hand Läs mer
  •  Svensk Fastighetsförmedling
    Svensk Fastighetsförmedling skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Superbra flyttfirma med snabba och flexibla killar där inget var några problem! De flyttade ett helt kontor på några timmar och vi kan varmt rekommendera dem. Snabb återkoppling när vi bokade gjorde att det kändes superbra från första stund. Läs mer
  • Johan H
    Johan H skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Snabba och försiktiga. Mycket bra insats! Läs mer
  • Kristina S
    Kristina S skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Jag blev rekommenderad JP av bekanta och är mycket nöjd med min flytt som de hjälpte mig med. Trevliga och kompetenta både vid bokning av tjänsten och vid själva flytt tillfället. Mycket duktiga i kundbemötande.
    /Kristina Läs mer
  • Monica N
    Monica N skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Hej
    Jag har fått hjälp med flytt och transport av Piano
    Allt har varit till stor belåtenhet
    Jag kan varmt rekommendera JP flytt Jag kommer. Så fort jag får behov ta hjälp av dem igen Monica Läs mer
  • Erik N
    Erik N skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Jag anlitade JP för flytt och flyttstädning. Flyttarna var snabba, proffsiga, varsamma och trevliga och flytten förflöt utan några problem. All kontakt med företaget har varit smidig, och man märker att de bryr sig om sina kunder.

Betyget blir fyra istället för fem eftersom städningen tyvärr inte höll måttet. Skräp på golven, ej rengjorda bottenventiler i handfat och badkar, missade fönsterrutor etc. Eftersom det var nära tillträdestiden för nya ägaren fick jag själv lägga en timme på att kompletteringsstäda. Jag fick ett mindre avdrag på fakturan som ersättning, vilket kändes ok eftersom jag vet att de inte fick en chans att åtgärda den bristfälliga städningen själva. Läs mer
  • Angelica N
    Angelica N skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Jättetrevligt bemötande både från kontoret och flyttkillarna! Effektiva och ordningsamma! Kan varmt rekommendera till alla! Vi är supernöjda på alla sätt!! Läs mer
  • Joseph M
    Joseph M skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Flytten med JP kunde inte varit mer smidig. Vi fick väldigt professionell hjälp av två väldigt trevliga och omtänksamma personer. Vi gick igenom alla möbler och saker som skulle flyttas, och de bar allt försiktigt och sansat.

Jag förstår varför de får så bra betyg. Tack JP Flytt! Läs mer
  • Karin N
    Karin N skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Bemötandet var från början till slut mycket vänligt och professionellt.
    Jag köpte flytt från liten lägenhet med källarförråd till en något större lägenhet. Hjälp med packning av kök.
    Städningen var fantastisk! Högsta betyg.

Mitt betyg blir utmärkt vilket jag inte får fram, rent tekniskt. Läs mer
  • Erik A
    Erik A skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Hur bra som helst! Trevliga och duktiga. Kunde inte blivit bättre. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Snabba, effektiva, varsamma och trevliga!!! Läs mer
  • Sean P
    Sean P skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Ett professionellt bemötande. Bokade en flytt på kort varsel och de såg över om möjligheten fanns att boka in en flytt.
    De kom på utsatt tid och vi gick grundligt igenom vad som skulle med i flytten, samt önskemål om vilka flyttkartonger som skulle vara lättåtkomliga. Flytten gick snabbt och smidigt. Jättenöjd med deras flyttservice! Läs mer
  • Martin K
    Martin K skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Trevligt bemötande och väl utförd service!
    "Flyttgubbarna", egentligen ett par yngre grabbar, var väldigt trevliga och jobbade på flitigt. Inget slarv och proffsigt packat, hanterat och levererat.
    Vi blev väldigt nöjda! Läs mer
  • Ana G
    Ana G skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Fantastisk respons (fick återkoppling på en fredag kl15 för flytt början på veckan!) och så flexibla och tillmötesgående! Vi var nog den jobbigaste kunden med pågående renovering, snabb utflytt, magasinering, massor av plötsliga ändringar och önskemål men JP löste allt! Vi bokade packning, städning, magasinering, flytt, uppackning och har behövt bärhjälp och annat efter flytten också och har varit nöjda med alla delar. Tillgängligheten och flexibiliteten hos JP har gjort Att vi mer än gärba flyttar igen :) Läs mer
  • Maja P
    Maja P skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Över all förväntan! Flyttkillarna var suveräna! Läs mer
  • Inga J
    Inga J skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Bästa flyttfirman!
    Personalen är trevlig. De är aktsamma och noggranna med dina saker och alltigenom proffsiga. Läs mer
  • Hans K
    Hans K skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    JP Flytt svarade på frågor och gav ett bra pris samt var trevliga i förberedande kontakter så väl som vid flytten. Läs mer
  • Carl G
    Carl G skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Beställde bohagsflytt och flyttstädning av JP för min lägenhet på Södermalm. Allt fungerade väldigt smidigt. De var snabba att svara på frågor inför, vänliga och hjälpsamma under själva flyttdagen. Kommer definitivt att höra av mig till dom nästa gång jag behöver flytthjälp. Läs mer
  • Kim B
    Kim B skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Suverän service och väldigt lyhörda! Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Johanna G
    Johanna G skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Punktliga och väldigt trevligt bemötande. Effektiv hjälp! Läs mer
  • Åsa Ö
    Åsa Ö skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Anlitade JP för en flytt. De var trevliga, snabba och hjälpsamma. Jag är mkt nöjd! Läs mer
  • Irma C
    Irma C skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Super bra från första kontakten till flytt och faktura. Tack JP flytt Läs mer
  • Susanne S
    Susanne S skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Hade hört och läst mkt gott om JP så jag bokade in pack, flytt och flyttstäd den 7-8/8 för min flytt inom Upplands Väsby.Är otroligt nöjd med allting och med alla medarbetare, bara glada miner och gott humör hos alla. Skulle inte tveka en sekund att anlita dom igen och ska rekommendera dom till alla jag känner som ska flytta./ Susanne Läs mer
  • Karin I
    Karin I skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Supereffektiva, duktiga och tillmötesgående vid flytt. Kände mig trygg från första sekund och skulle varmt rekommendera dem till vänner och bekanta. Läs mer
  • Marielle S
    Marielle S skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Vi anlitade JP Godstransport & Flyttservice för en bohagsflytt & Flyttstädning. Allt gick så smidigt från början till slut. Killarna som hjälpte till att flytta var helt fantastiska,så snabba och effektiva. Kommer definitivt rekommendera dom till nära och kära. Verkligen super nöjda. Ett företag med det där lilla extra.Tack!! Läs mer
  • Jeanette Z
    Jeanette Z skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Snabb kontakt och trevlig offertförfarande. Mkt trevliga och hjälpsamma flyttkillar. Proffsigt och försiktigt med remmar, filtar etc, allt för att skydda möblerna. Kunde inte vara mer nöjd! Läs mer
  • Elin M
    Elin M skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Jag är så nöjd över att jsg anlitade JP flytt! Jag fick utomordentlig service och de var väldigt hjälpsamma med att hjälpa till med både det ena och det andra. Jag fick snabba och tydliga svar och både packning, flytt och städ flöt på finemang. Kam varmt rekommendera att anlita dem! Läs mer
  • Angela H
    Angela H skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Jag och min (numer) sambo kan VARMT och till hundra procent rekommendera JP Godstransport & Flyttservice. Kommunikationen har varit superfin och alla inblandade från firman har varit fantastiskt trevliga, tillmötesgående och kommunikativa.

Vi fick hjälp med att flytta två bohag till ett, samt lånade flyttkartonger. Smidigt överlämnande av kartongerna och snabb och smidig flytt.

Respektfulla, trevliga, kommunikativa och duktiga på sitt jobb.

Toppbetyg med stjärna i kanten! Läs mer
    Bo S gillar detta
  • Eva D
    Eva D skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Hjälp med flytt inom Rönninge. Mycket nöjd, kan rekommenderas. Läs mer
    Bo S gillar detta
  • Ingrid K
    Ingrid K skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Hade ett stort skåp som skulle flyttas från ett dödsbo. Insåg att jag inte skulle orka bära själva, så vi sökte på flytthjälp och hittade JP som hade fått goda rekommendationer.
    Mailade på FM och redan på em kunde dom komma. Två glada och trevliga unga män packade in min dyrgrip och bar med lätthet ner för två halvtrappor och med några stön uppför en spiraltrappa.
    Är mycket nöjd och kommer anlita er igen vid behov!
    Att det blev billigare än vad jag vågat hoppas på gjorde inte saken sämre.... 😉 Läs mer
  • Alexander F
    Alexander F skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Otroligt proffsiga och vänliga i sitt bemötande. Dessutom väldigt prisvärt. Kommer utan tvekan att anlita JP Godstransport & Flyttservice igen när det är dags för nästa flytt! Läs mer
  • Marie-louise A
    Marie-louise A skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Vill verkligen rekommendera JP Godstransport och Flyttservice.
    Flexibla, snabba, omtänksamma, och mycket bra samarbete. Läs mer
  • Remy F
    Remy F skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    bra service och duktiga killar Läs mer
  • Hakan H
    Hakan H skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    I had a full service deal with JP; packing, moving and unpacking. They have done the job great. They were very professional and friendly.
    I had to change my dates just few days before the date we had agreed on and they made their best to set new dates in such short notice.
    All in all I am extremely satisfied with the whole service Läs mer
  • Henrik  A
    Henrik A skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Anlitade JP för bohagsflytt och städservice 18/3-2017. Otroligt bra bemötande och genomförd flytt. Fyra starka och effektiva killar som gjorde ett mycket bra arbete. De var trevliga och frågade hela tiden om det var mer de kunde göra eller vart saker skulle flyttas. Allting flöt mycket smidigt, inget gick sönder och vi var otroligt nöjda. Skulle utan tvekan använda JP Flytt igen och kan rekommendera företaget för alla som behöver flytt och städhjälp. Läs mer
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Vi är fantastiskt nöjda med denna firma. det här är andra gången vi anlitar JP, den här hången hade vi beställt möbler som skulle hämtas hos leverantören och köras hem till oss. Vi hade bland annat köpt en stor soffa som levererades i 3 delar, 2 av delarna gick in i hissen men den 3.e fick de bära upp för 4 trappor. När jag möter dem utanför dörren så står det där med ett leende på läpparna och är lika trevliga som vanligt. Världsklass!!! Läs mer
  • Johan G
    Johan G skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    JP skötte vår flytt exemplariskt. Fantastiskt duktig personal, mycket proffsiga! Beställde även flyttstädning som var perfekt, inget att klaga på Läs mer
  • Magnus V
    Magnus V skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Hela handläggningen var smidig, det gick lätt att boka in flytten, trevligt bemötande i alla lägen, anpassningsbart avseende tid och när jag behövde extraflyttkartonger gick det också att ordna med kort varsel. Det var klart prisvärt och jag kommer att anlita JP vid nästa flyttillfälle också. /Magnus Valldor Läs mer
  • Philip M
    Philip M skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Rekommenderas varmt. Mkt trevlig och servicevänlig bokning. Samma gäller flyttkillarna som utförde flytt och bortforsling av möbler. Dessutom prisvärt. Läs mer
  • Per H
    Per H skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Utmärkt service både innan och under flytten, rekommenderas! Läs mer
  • Alexander N
    Alexander N skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Vi har använt oss av JP & Per nu 4-5ggr under några år, vi är otroligt nöjda med den professionella hjälp vi fått.

Duktiga och snabba på det dem gör, och trevligt bemötande. Läs mer
  • Ann-marie L
    Ann-marie L skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Jag har bara gott att säga om JP. Fantastiskt trevligt bemötande, trevlig personal, sevice i toppklass! Rekommenderar JP varmt! Läs mer
  • Lina J
    Lina J skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Supernöjd med service, bemötande och det utförda arbetet. Läs mer
    2017-04-06 JP Godstransport & Flyttservice svarar Lina J
    Tack Lina för ditt omdöme!

• Edel A
    Edel A skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Jag är super nöjd med flyttfirman. Trevliga killar som utförde flytten. Även kontakten med Lennart innan jag bokade deras företag.

Mvh Edel Andersson Läs mer
    2017-04-06 JP Godstransport & Flyttservice svarar Edel A
    Tack Edel för ditt omdöme!

Önskar er en trevlig vår i ert nya boende!

• Sophia M
    Sophia M skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Supertrevliga och duktiga killar som flyttade vårt gamla vindsförråd till det nya. Många tunga grejer men inte en tillstymmelse till klagan. Tack för hjälpen! Läs mer
    2017-04-06 JP Godstransport & Flyttservice svarar Sophia M
    Tack Sophia för ditt omdöme!

Hoppas allt går bra med renoveringen av er nya lägenhet!

Per på JPflytt
  • Ulla G
    Ulla G skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Jättebra bemötande. Full förståelse för vad min flytt gällde.
    Bra killar som precis förstod dom problem som fanns,och utförde vad som behövde
    göras utan problem. Jag var helt trygg och nöjd och glad ,
    De levde verkligen upp till de förväntningar jag hade,och mer än det.
    Rekommenderar JP FLYTT till vänner och bekanta mer än gärna. Läs mer
    2017-04-06 JP Godstransport & Flyttservice svarar Ulla G
    Tack Ulla för ditt omdöme!

Vi önskar dig all lycka i ditt nya boende!

• Sven W
    Sven W skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Supertrevliga flyttgubbar som var mycket ordentliga men samtidigt snabba, och det till ett väldigt konkurrenskraftigt pris. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2017-04-05 JP Godstransport & Flyttservice svarar Sven W
    Tack Sven för ditt omdöme!

Vi tackar även för en trevlig flyttdag tillsammans!

• Sofia B
    Sofia B skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Smidig flytt, väldigt trevligt bemötande! Läs mer
    2017-04-05 JP Godstransport & Flyttservice svarar Sofia B
    Tack Sofia för ditt omdöme!
    Önskar er allt gott i ert nya boende.

• Martin L
    Martin L skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Mycket professionella och snabba. Packade hela bohaget tryggt och effektivt och var mycket trevliga! Läs mer
    2017-04-05 JP Godstransport & Flyttservice svarar Martin L
    Tack Martin för ditt omdöme!
    Trevligt att få hjälpa en gammal kollega till sitt nya boende :)

Önskar er all lycka i Blåsut!

Blekingegatan 15G, 118 56 Stockholm