Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Stockholm Södermalm JP Godstransport & Flyttservice

JP Godstransport & Flyttservice

Blekingegatan 15G, 118 56 Stockholm — Visa karta

Vi är familjeföretaget som hjälper er med er flytt och transport året runt och 7 dagar i veckan. Behöver ni hjälp med flyttstädningen så sköter vi gärna den också.
Vi har transportförsäkring, godstillstånd och F-skatt.
Fakturering efter slutfört arbete.

Vi på JP godstransport och flyttservice drivs av en stark ambition av att ge våra kunder en fulländad kundupplevelse. För oss handlar inte en flytt bara om att fysiskt transportera möbler. Förutom en trygg, säker och smidig flytt och transport söker vi alltid leverera den bästa personliga service genom hela processen, från den första kundkontakten till den sista. Vi bryr oss verkligen om våra kunder och vårt ständiga mål är att göra flyttdagen till en glad och positiv upplevelse.
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 173 kunder tycker om JP Godstransport & Flyttservice

• Kristine S
    Kristine S skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Jag blev renommerad att anlita er . Mycket glad över detta .
    Tack för er vänlighet.

Med vänlig hälsning

Elaine Ludvigsdotter Stranne Läs mer
  • Anita C
    Anita C skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Bra information, struktur och intryck från början till slut.
    Anita och Magnus Läs mer
  • Simon
    Simon skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Very impressed with JP Godstransport & Flyttservice. They moving guys were cheerful and professional and very hard working, and Amanda in the office a pleasure to deal with. Every problem encountered during the day was dealt with patiently and calmly. The guys only took a half hour lunch break ( and even that almost apologetically!) during a 10 hour day

At the new place, 4tr up after a long day and only a small lift so that many things needed lifting all the way up....I was exhausted just watching but 'just an ordinary day' according to them.

Thank you for a smooth and successful move and I would highly recommend JP . Probably not the cheapest but reasonably priced and as the saying goes, ''you get what you pay for'' :) Läs mer
    2018-04-17 JP Godstransport & Flyttservice svarar Simon
    Thank you Simon, we were really happy to help you! Good luck in your new home :)
  • Anna M
    Anna M skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Vi fick hjälp med flytt av stort bohag samt städning av gamla huset. Killarna från JP var otroligt snabba och varsamma med våra saker, och såg även till att alla lådor och möbler hamnade i rätt rum i nya huset. Städningen var också klanderfri. Kan inte göra annat än att rekommendera dem vidare! Läs mer
    2018-04-17 JP Godstransport & Flyttservice svarar Anna M
    Tack Anna för din fina rekommendation! Vi ställer gärna upp om ni behöver hjälp igen!
  • Bo E
    Bo E skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Utmärkt från första kontakt, perfekt timing för lastning. Försiktiga, effektiva och snabba.
    Kan verkligen rekommenderas Läs mer
    2018-04-17 JP Godstransport & Flyttservice svarar Bo E
    Tack Bo för ditt omdöme! Lycka till i ert nya hem.
  • Ann W
    Ann W skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Tack för ett trevligt och professionellt bemötande från första samtalet till min flytt var genomförd.
    Utförandet levde mer än väl upp till mina förväntningar. Jag kommer varmt rekommendera er till de som kommer behöva era tjänster. Läs mer
    2018-04-17 JP Godstransport & Flyttservice svarar Ann W
    Tack Ann för rekommendationen! Vi hjälper gärna till om du eller dina nära och kära behöver hjälp!
  • Magdalena N
    Magdalena N skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Bra! Nöjd med hela flytten.
    Använde JP för flytt av ateljé, dvs en del ömtåliga/tunga saker. Läs mer
    2018-04-17 JP Godstransport & Flyttservice svarar Magdalena N
    Tack Magdalena för ditt omdöme! :)
  • Mattias F
    Mattias F skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Pålitliga och grymt effektiva. Min flytt gick otroligt smidigt tack vare killarna dom kom, dom var noggranna, snabba och väldigt trevliga. Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Anlitade JP Gods och flyttservice för dels packhjälp i samband med flytt samt flytten. Allt fungerade smidigt från första kontakten till dagen för flytten.
    Alex, Sebastian och övriga killar gjorde ett kanonjobb och på en förfrågan samma dag så tog de dessutom på sig mer jobb, att tömma vårt externa förråd åt oss! Vi är väldigt nöjda och rekommenderar varmt att kontakta JP för flytthjälp. Läs mer
    2018-04-17 JP Godstransport & Flyttservice svarar Anna L
    Tack Anna för ditt fina omdöme! Vi hjälper gärna till om ni eller era nära och kära behöver hjälp igen! Lycka till i ert nya boende :)
  • Doris B
    Doris B skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Allt har fungerat mycket bra ända från första kontakt till offert, leverans av material, packning, flyttning och till sist städning. Mycket trevliga och skickliga personer som utförde de olika uppdragen.
    Kan varmt rekommendera detta företag när man behöver flytthjälp. Läs mer
    2018-04-17 JP Godstransport & Flyttservice svarar Doris B
    Tack Doris för din rekommendation och för en trevlig flytt tillsammans med er! Vi hjälper gärna till om ni behöver hjälp igen! :)
  • Patrik S
    Patrik S skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Otroligt snabb och smidig flytt! Överträffade alla förväntningar. Läs mer
    2018-04-17 JP Godstransport & Flyttservice svarar Patrik S
    Tack Patrik för ditt fina omdöme!
  • Sture E
    Sture E skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Lägenhetsflytt. Snabba svar. Fast pris. Uppfyllde med väl godkänt punkterna i avtalet. Två snabba och starka grabbar skötte flytten på 4,5 timmar. Läs mer
    2018-04-17 JP Godstransport & Flyttservice svarar Sture E
    Tack Sture! Vi hjälper gärna till om ni behöver hjälp igen :)
  • Maria N
    Maria N skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    JP flyttservice var så professionella på alla sätt.
    Kom på exakt avtalad tid.
    Flyttade vårt hem med stor varsamhet där allt noggrannt skyddspaketerades och fraktades till vårt nya boende. Vi fick även hjälp med att flytta befintliga möbler till en annan våning utan problem. Stort engagemang och serviceminded på alla sätt.
    De får våra allra bästa rekommendationer
    Maria N Läs mer
    2018-04-17 JP Godstransport & Flyttservice svarar Maria N
    Tack Maria för ditt fina omdöme och ett trevligt uppdrag! Lycka till i ert nya boende!
  • Fanny M
    Fanny M skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Jag anlitade JP flyttservice för flytthjälp, jag är jättenöjd med allt från start, bokning till slutförande av flytten. Effektiva och trevliga. Läs mer
    2018-04-17 JP Godstransport & Flyttservice svarar Fanny M
    Tack Fanny för din fina rekommendation!
  • Mikael H
    Mikael H skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Snabb och effektiv flytt. Trevligt bemötande. Oslagbart pris. Rekommenderas! Läs mer
    2018-03-20 JP Godstransport & Flyttservice svarar Mikael H
    Tack Mikael för ditt fina omdöme! Lycka till i ert nya boende!
  • Jeanette A
    Jeanette A skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Vi anlitade JP för flytt av en villa. Killarna kom på utsatt tid och jobbade väldigt snabbt och effektivt. De var försiktiga med våra saker och dessutom trevliga, så de får våra bästa rekommendationer! Läs mer
    2018-03-20 JP Godstransport & Flyttservice svarar Jeanette A
    Tack Jeanette för ditt omdöme! Lycka till i ert nya boende!
  • YALLE E
    YALLE E skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Genomgående bra service från första kontakt till tillbakahämtning av kartonger. Alltid trevliga, tillmötesgående och mycket professionella. Säker och snabb packning av packningshjälpen, trygg och effektiv flyttning av flytthjälpen. Detta är vår upplevelse av JP Godstransport & Flyttservice. Kanske inte det billigaste som finns på marknaden men tveklöst det mest prisvärda vi upplevt – vi ger våra helhjärtade rekommendationer till denna flyttfirma!
    /Jalle & Elin Läs mer
    2018-03-20 JP Godstransport & Flyttservice svarar YALLE E
    Tack Yalle för din fina rekommendation! Lycka till i det nya huset. Vi hjälper gärna till om ni behöver flytthjälp igen!
  • BEATRICE J
    BEATRICE J skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Trevligt bemötande från början till slut! Killarna som bar lådor/möbler var mycket trevliga och kände mig trygg att de var försiktiga med mina ägodelar. Mycket nöjd och kommer varmt rekomendera dom till nära&kära! Läs mer
    2018-03-20 JP Godstransport & Flyttservice svarar BEATRICE J
    Tack Beatrice för ditt fina omdöme och för att du rekommenderar oss vidare! Lycka till i ditt nya boende!
  • PETER B
    PETER B skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Tjänsten gäller bohagsflytt
    Bemötandet från början och under flytten från företaget var mycket bra.
    Jag rekommenderar dom varmt Läs mer
    2018-03-20 JP Godstransport & Flyttservice svarar PETER B
    Tack Peter för ditt fina omdöme!
  • Stefan P
    Stefan P skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Vi beställde flytthjälp av JP Flytt, dom upplevdes proffsiga redan från början.
    Det gjordes ett hembesök innan vilket förstärkte förtroendet och var till stor hjälp under själva flytten.
    På flyttdagen kom det 2st killar och dom skall ha all heder, dom jobbade för 4, helt otroligt vad dom slet.
    Jag kan varmt rekommendera denna firma, och skulle absolut anlita dom igen.
    STORT TACK! Läs mer
    2018-03-20 JP Godstransport & Flyttservice svarar Stefan P
    Tack själv Stefan för ditt fina omdöme! Vi hjälper gärna till när ni behöver hjälp igen. Lycka till i det nya boendet!
  • Susanna S
    Susanna S skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Jag är mycket nöjd med flyttservicen, det gick smidigt och firman höll tiderna både vad det gällde under flyttdagen och lämning/hämtning av kartonger. Bra pris! Läs mer
    2018-03-20 JP Godstransport & Flyttservice svarar Susanna S
    Tack Susanna för det fina omdömet!

Vi hjälper gärna till om du eller dina nära och kära behöver flytthjälp igen.
  • Juri Å
    Juri Å skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Bemötandet var proffsigt redan när jag ringde och beställde flytten. Själva flytten gick snabbt och smidigt utan skador! Frid och fröjd med andra ord. Har redan rekommderat JP-Flytt till andra. Läs mer
    2018-03-20 JP Godstransport & Flyttservice svarar Juri Å
    Tack Juri för ditt fina omdöme! Och för att du rekommenderar vidare.
    Lycka till i ert nya boende!
  • Kristina V
    Kristina V skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Mycket nöjd med bemötandet från start till mål av flytt från villa och tömning av garage. Lått att få kontakt, kommer i tid och arbetar snabbt, effektivt och varsamt med möbler och annat. Jag som är av det petiga slaget kan inte ge annat än högsta betyg till JP Godstransport och flyttservice. Läs mer
  • Marcus N
    Marcus N skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Jättebra service. Jag fick JP rekommenderad och jag har bara gott att säga. Bra dialog vid planeringen, ni kom en timme tidigare för att säkerhetsställa att hinna hisstiden. Mycket proffsigt. Killarna var jätteduktiga, speciellt arbetsledaren Alex som var effektiv, trevlig, ledde de andra killarna så att arbetet flöt bra.

Jag kommer rekommendera JP för andra som ska flytta. Läs mer
  • Maria B
    Maria B skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Vi är så glada att vi valde just JP till vår flytt! Allt gick som en dröm. Det var tre flyttgubbar som jobbade och dom var snabba som vinden och otroligt kompetenta. Alex hade stenkoll på saker som vi inte ens hade ordning på. Det kändes otroligt tryggt och bra. Jag kommer att rekommendera den här firman till alla som behöver flytthjälp! Jordgubbsprinsen är bäst :) Läs mer
  • Maria C
    Maria C skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Riktigt bra flyttservice. Proffsiga, snabba och effektiva! Kan varmt rekommendera JP flytt. Kommer kontakta dem igen nästa gång det är dags att flytta. Läs mer
  • Magnus D
    Magnus D skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Helt över förväntan.

Mycket enkelt och flexibelt att boka. Kom punktligt och sen gick allt med en så rasande fart att vi fick skynda att få ihop sista sakerna. Alex hjälpte oss att även skruva ner lite lampor, montera ned säng och lite annat. Detaljer som vittnade på kvalitet: Allt helt, lådor pallas på rätt sätt i lastbilen, inga skador på väggar eller dörrar efter möbler.

Ett stort plus det mycket trevliga kundbemötandet! Läs mer
  • Kjell T
    Kjell T skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Mycket proffsigt bemötande och behjälpliga när man ringer och ville ändra lite tider. mycket trevliga flyttgrabbar och ägaren Per en klippa och supertrevlig. Kan verkligen rekommendera JP flytt
    med varm hand Läs mer
  •  Svensk Fastighetsförmedling
    Svensk Fastighetsförmedling skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Superbra flyttfirma med snabba och flexibla killar där inget var några problem! De flyttade ett helt kontor på några timmar och vi kan varmt rekommendera dem. Snabb återkoppling när vi bokade gjorde att det kändes superbra från första stund. Läs mer
  • Johan H
    Johan H skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Snabba och försiktiga. Mycket bra insats! Läs mer
  • Kristina S
    Kristina S skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Jag blev rekommenderad JP av bekanta och är mycket nöjd med min flytt som de hjälpte mig med. Trevliga och kompetenta både vid bokning av tjänsten och vid själva flytt tillfället. Mycket duktiga i kundbemötande.
    /Kristina Läs mer
  • Monica N
    Monica N skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Hej
    Jag har fått hjälp med flytt och transport av Piano
    Allt har varit till stor belåtenhet
    Jag kan varmt rekommendera JP flytt Jag kommer. Så fort jag får behov ta hjälp av dem igen Monica Läs mer
  • Erik N
    Erik N skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Jag anlitade JP för flytt och flyttstädning. Flyttarna var snabba, proffsiga, varsamma och trevliga och flytten förflöt utan några problem. All kontakt med företaget har varit smidig, och man märker att de bryr sig om sina kunder.

Betyget blir fyra istället för fem eftersom städningen tyvärr inte höll måttet. Skräp på golven, ej rengjorda bottenventiler i handfat och badkar, missade fönsterrutor etc. Eftersom det var nära tillträdestiden för nya ägaren fick jag själv lägga en timme på att kompletteringsstäda. Jag fick ett mindre avdrag på fakturan som ersättning, vilket kändes ok eftersom jag vet att de inte fick en chans att åtgärda den bristfälliga städningen själva. Läs mer
  • Angelica N
    Angelica N skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Jättetrevligt bemötande både från kontoret och flyttkillarna! Effektiva och ordningsamma! Kan varmt rekommendera till alla! Vi är supernöjda på alla sätt!! Läs mer
  • Joseph M
    Joseph M skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Flytten med JP kunde inte varit mer smidig. Vi fick väldigt professionell hjälp av två väldigt trevliga och omtänksamma personer. Vi gick igenom alla möbler och saker som skulle flyttas, och de bar allt försiktigt och sansat.

Jag förstår varför de får så bra betyg. Tack JP Flytt! Läs mer
  • Karin N
    Karin N skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Bemötandet var från början till slut mycket vänligt och professionellt.
    Jag köpte flytt från liten lägenhet med källarförråd till en något större lägenhet. Hjälp med packning av kök.
    Städningen var fantastisk! Högsta betyg.

Mitt betyg blir utmärkt vilket jag inte får fram, rent tekniskt. Läs mer
  • Erik A
    Erik A skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Hur bra som helst! Trevliga och duktiga. Kunde inte blivit bättre. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Snabba, effektiva, varsamma och trevliga!!! Läs mer
  • Sean P
    Sean P skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Ett professionellt bemötande. Bokade en flytt på kort varsel och de såg över om möjligheten fanns att boka in en flytt.
    De kom på utsatt tid och vi gick grundligt igenom vad som skulle med i flytten, samt önskemål om vilka flyttkartonger som skulle vara lättåtkomliga. Flytten gick snabbt och smidigt. Jättenöjd med deras flyttservice! Läs mer
  • Martin K
    Martin K skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Trevligt bemötande och väl utförd service!
    "Flyttgubbarna", egentligen ett par yngre grabbar, var väldigt trevliga och jobbade på flitigt. Inget slarv och proffsigt packat, hanterat och levererat.
    Vi blev väldigt nöjda! Läs mer
  • Ana G
    Ana G skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Fantastisk respons (fick återkoppling på en fredag kl15 för flytt början på veckan!) och så flexibla och tillmötesgående! Vi var nog den jobbigaste kunden med pågående renovering, snabb utflytt, magasinering, massor av plötsliga ändringar och önskemål men JP löste allt! Vi bokade packning, städning, magasinering, flytt, uppackning och har behövt bärhjälp och annat efter flytten också och har varit nöjda med alla delar. Tillgängligheten och flexibiliteten hos JP har gjort Att vi mer än gärba flyttar igen :) Läs mer
  • Maja P
    Maja P skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Över all förväntan! Flyttkillarna var suveräna! Läs mer
  • Inga J
    Inga J skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Bästa flyttfirman!
    Personalen är trevlig. De är aktsamma och noggranna med dina saker och alltigenom proffsiga. Läs mer
  • Hans K
    Hans K skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    JP Flytt svarade på frågor och gav ett bra pris samt var trevliga i förberedande kontakter så väl som vid flytten. Läs mer
  • Carl G
    Carl G skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Beställde bohagsflytt och flyttstädning av JP för min lägenhet på Södermalm. Allt fungerade väldigt smidigt. De var snabba att svara på frågor inför, vänliga och hjälpsamma under själva flyttdagen. Kommer definitivt att höra av mig till dom nästa gång jag behöver flytthjälp. Läs mer
  • Kim B
    Kim B skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Suverän service och väldigt lyhörda! Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Johanna G
    Johanna G skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Punktliga och väldigt trevligt bemötande. Effektiv hjälp! Läs mer
  • Åsa Ö
    Åsa Ö skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Anlitade JP för en flytt. De var trevliga, snabba och hjälpsamma. Jag är mkt nöjd! Läs mer
  • Irma C
    Irma C skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Super bra från första kontakten till flytt och faktura. Tack JP flytt Läs mer
  • Susanne S
    Susanne S skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Hade hört och läst mkt gott om JP så jag bokade in pack, flytt och flyttstäd den 7-8/8 för min flytt inom Upplands Väsby.Är otroligt nöjd med allting och med alla medarbetare, bara glada miner och gott humör hos alla. Skulle inte tveka en sekund att anlita dom igen och ska rekommendera dom till alla jag känner som ska flytta./ Susanne Läs mer

Blekingegatan 15G, 118 56 Stockholm