Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Stockholm Södermalm JP Godstransport & Flyttservice

JP Godstransport & Flyttservice

Blekingegatan 15G, 118 56 Stockholm — Visa karta

Vi är familjeföretaget som hjälper er med er flytt och transport året runt och 7 dagar i veckan. Behöver ni hjälp med flyttstädningen så sköter vi gärna den också.
Vi har transportförsäkring, godstillstånd och F-skatt.
Fakturering efter slutfört arbete.

Vi på JP godstransport och flyttservice drivs av en stark ambition av att ge våra kunder en fulländad kundupplevelse. För oss handlar inte en flytt bara om att fysiskt transportera möbler. Förutom en trygg, säker och smidig flytt och transport söker vi alltid leverera den bästa personliga service genom hela processen, från den första kundkontakten till den sista. Vi bryr oss verkligen om våra kunder och vårt ständiga mål är att göra flyttdagen till en glad och positiv upplevelse.
Öppet just nu
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 237 kunder tycker om JP Godstransport & Flyttservice

• 2019-06-24

Markus L skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Jättebra och trevliga. Flytt Stockholm till Malmö inklusive pack och städ. Blir ett litet minus på slutet eftersom två saker försvann i flytten och fick inte heller något svar när jag påpekade det. Läs mer
  • Sophia Joanna B

2019-06-22

Sophia Joanna B skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Fantastisk firma, rekommenderas varmt! Alltid ett leende på läpparna, lyhörda och superhjälpsamma. Trots strul (som er berodde på flyttfirman) fixade de flytten snabbt och smidigt! Läs mer
  • 2019-06-11

Anna H skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Anlitade JP för privat flytt. Trevligt bemötande hela vägen av alla som jobbade i företaget. Engagerade och effektiva. Kan varmt rekommendera dem Läs mer
  • 2019-06-09

Jon G skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Flytt och städ, allt fungerade finfint och väldigt lätta att ha att göra med. Läs mer
  • 2019-06-09

Stella M skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Trevliga hjälpsamma flyttkillar som utan knot måste bära i trapporna eftersom det inte fanns någon hiss. Det gjorde att min flyttdag blev till någonting trevligt och positivt. Dessutom hanterade de bohaget på ett bra sätt utan att det blev några skador. Kan varmt rekommenderas.
    Ps: hade även flyttstädning men resultatet vet jag inte så mycket om. Men mkt smidigt att de också inplanerade detta i samband med flytten Läs mer
  • 2019-06-08

Renée A skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Jag hade flytt och flyttstädning och är supernöjd. Kan verkligen rekommendera Jpflytt. Läs mer
  • 2019-06-07

Klas-Göran S skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    TREVLIGA KILLAR. STARKA OCH TJÄNSTVILLIGA.
    Allt gick väldigt snabbt. Läs mer
  • Malin M

2019-06-07

Malin M skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Trevliga, noggranna och effektiva. Vi flyttade med JP för andra gången och är så nöjda så vi tipsar alla våra bekanta. Tack! Läs mer
  • Maj B

2019-06-06

Maj B skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Köpte plock, flytt och slutstädning. Mycket bra bemötande av alla inblandade, oerhört flexibla och löste en svår flytt där inget förarbete gjorts. Hjälpte oss med att tömma 2 förråd och även med bortforsling av böcker mm som inte skulle med i flytten. Kan varmt rekommendera JP, mycket bra jobb och prisvärt dessutom. // Tomas Läs mer
  • Annica G

2019-06-05

Annica G skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Punktlig, trevlig o hjälpsam personal. Försiktig med möbler. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • 2019-06-05

Lena B skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Proffsigt bemötande från offert till avslutat uppdrag. Företaget utförde sitt uppdrag på föredömligt sätt. Packning, flytt från två adresser, tömning och städning - allt funkade perfekt! Trevlig personal som redan från början förstod uppdragets omfattning och komplexitet. Kan varmt rekommendera JPFlytt! Läs mer
  • 2019-06-05

Ann-Charlotte V skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    De va väldigt hjälpsamma, även med det som jag inte tror i går i deras jobb.
    Snabba och effektiva. Plastade in möbler så de inte blev förstörda. Kommer absolut rekommendera dem till vänner. Läs mer
  • 2019-03-28

CAMILLA B skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Jag anlitade JP för flytt av bohag samt flyttstädning. Flytten gick snabbt och smidigt med engagerade, trevliga flyttkillar. Helt problemfritt. Möbler som jag inte skulle ta med mig tog dom till Erikshjälpen vilket är ett stort plus. Flyttstädningen var noggrann och proffsig. När dom som städade inte blev hämtade direkt när dom var klara så fortsatte dom att putsa på grejer till skjutsen kom.
    Jag rekommenderar starkt JP! Läs mer
  • 2019-01-20

Kajsa F skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Otroligt nöjd med JP! Fantastiskt bemötande vid all kontakt med dem och allt gick jättesmidigt. Tack så mycket för hjälpen med vår flytt. Läs mer
  • 2019-01-04

Ellinor D skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Vi anlitade JP Flytt för flytt (Stockholm-Göteborg) och flyttstädning och kunde inte blivit mer nöjda! Oerhört proffsigt bemötande under hela processen.

Hembesök med presentation av företaget och tjänsten. Personligt och informativt!
    Fullständig offert (mkt prisvärt) och kopia på tillstånd och försäkringar skickades dagen efter hembesöket.
    Flyttkillarna var helt fantastiska, de var både effektiva och varsamma. Trots flera trappor utan hiss genomfördes hela flytten med ett leende och utan att störa grannar. De frågade till och med om de skulle ta av sig skorna vilket de självklart inte behövde. Världsklass!
    Städningen utfördes även den på allra bästa sätt. Lägenheten lämnades skinande ren.

Kan varmt rekommendera JP Flytt och kommer definitivt anlita dem om vi ska flytta igen! Stort tack!! Läs mer
  • 2019-01-02

Ulf W skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Beställde flytt ett visst datum men var tvungen att ställa in typ en dag innan.
    Inga problem med detta utan fick en ny tid

Var sedan själv klar med uppackning av kartonger tidigt. De kom och hämtade tomkartongerna dagen innan julafton.

Otroligt nöjd med flytten. Trevlig personal också!! Läs mer
  • 2018-11-30

Berit B skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Ett mycket väl genomfört uppdrag, som helt svarade upp mot mina förväntningar. Läs mer
  • 2018-11-29

Daniel H skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Flytt och flyttstädning.

Bra från början till slut. Tillmötesgående och proffsiga i båda jobben. Effektiva långt över förväntan när det gällde hstighet utan att något annat blev lidande.

Flyttstädningen var förstklassig även om det tog längre tid än jag trodde men det berodde mer på behovet av städning än kvaliteten på arbetet.

Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-11-27

Susanne E skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Snabbt, trevligt och mycket professionellt! Läs mer
  • 2018-11-26

Andreas A skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Flyttning och städning var perfekt och till bra pris. Flyttarna var kommunikativa och ställde frågor under tiden. Läs mer
  • 2018-11-23

Saiva Z skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    snabba, smidiga och enkla att ha att göra med. Inga problem. Läs mer
  • Eleonor S

2018-11-22

Eleonor S skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    FLYTT tjänst,: suveränt organiserat, bemötandet var sakligt, vänligt, "flyt" i utförandet, snabbt och tryggt och bra kontakt från start till mål.
    Ni är TOPPEN!! Läs mer
  • 2018-11-22

Lina F skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Från första samtal till flytt var det snabba puckar- 5 dagar. Extremt flexibla och trevliga vid tillfällig flytt av vårt kontor i innerstan. När vi sen flyttade tillbaka, 3 veckor senare, kom samma 4 killar som hade hjälpt oss att flytta ut och hade STENKOLL på vart allt skulle stå och tog egna initiativ. Snabbt, smidigt och trevligt- allt en kan önska av en flyttfirma!
    Lina på Seventy Läs mer
  • P-A S

2018-11-13

P-A S skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Efter besök av proffsig medarbetare hemma hos oss beställde vi sedermera, i konkurrens med fler, en stor flytt från hus i Saltsjöbaden till mindre ort på landet - cirka 30 mil bort.

Aktuell medarbetare var artig, fotade och återkom omgående med en offert som innehöll allt.

Allt gick efter plan och alla våra förväntningar infriades till 100%.

Alla medarbetare var duktiga, artiga och brydde sig - plus att de var snabba och effektiva.

Offerten och tidplan höll hela vägen och vi som beställare och övriga som kom i kontakt med JP och deras personal är begeistrade över deras bemötande och utförande.

Allt packades noga och INGET skadades.

Hade vi kunnat ge högre betyg så hade vi definitivt gjort så.

Vi lyckönskar JP, eller JordgubbsPrinsen som vi föredrar att kalla dem, med deras fortsatta satsning och vi berättar för alla som kan ha behov av deras tjänster.

Så himla bra - genomgående! Läs mer
    2018-11-14 JP Godstransport & Flyttservice svarar P-A S
    Tack P-A för ditt fina omdöme! Vi vill tacka er för ett gott samarbete och trevlig flyttning tillsammans i värmen. Vi önskar er all lycka i ert nya boende och hoppas att vi får möjligheten att möta er i framtiden!
    Bästa hälsningar önskar alla på Jordgubbsprinsen
    JP Godstransport & Flyttservice gillar detta
  • 2018-10-23

Helena N skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Fantastisk flyttservice, hjälpsamma, positiva, lätta att kommunicera med. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-11-14 JP Godstransport & Flyttservice svarar Helena N
    Tack Helena för ditt omdöme! Hör gärna av dig igen till oss om du eller dina nära behöver hjälp i framtiden!
    Bästa hälsningar
    Jordgubbsprinsen
  • 2018-10-18

Vesna C skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Jag anlitade JP för flytt inom Stockholm. Jättebra service! Trevligt bemötande under bokningen, mycket trevlig och hjälpsam personal på plats. Arbetade snabbt och effektivt och var väldigt lyhörda för önskemål. Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2018-11-14 JP Godstransport & Flyttservice svarar Vesna C
    Tack Vesna för ditt omdöme! Hör gärna av dig igen till oss om du eller dina nära behöver hjälp i framtiden!
    Bästa hälsningar
    Jordgubbsprinsen :)
  • Rebecka N

2018-10-02

Rebecka N skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Snabb respons på e-post.
    Trevlig och kunnig personal som utförde flytt och flyttstäd.
    Prisvärt.

Kan man önska något annat? Rekommenderas! Läs mer
    2018-10-03 JP Godstransport & Flyttservice svarar Rebecka N
    Tack Rebecka för ditt fina omdöme! Vi hjälper gärna till om du eller nära och kära behöver hjälp igen!
  • 2018-10-02

Sven-Erik B skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Service minded, effektiv och hjälpsam flyttfirma Läs mer
    2018-10-03 JP Godstransport & Flyttservice svarar Sven-Erik B
    Tack för ditt omdöme! Hoppas ni kommer att trivas i nya lägenheten!
  • Timo S

2018-09-26

Timo S skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Snabb respons på förfrågan, lättförståeligt upplägg, möjlighet till fast pris. På själva flyttdagen kommer två toppenkillar, Sebastian och Rob, frågar om de ska ta av sig skorna (Nej! :)) och flyttar lugnt och metodiskt trots det fasta priset. Följsamma och trevliga i allt väsentligt. Allt detta ill ett vettigt pris! Läs mer
    2018-10-03 JP Godstransport & Flyttservice svarar Timo S
    Tack för ett fint omdöme! Önskar dig all lycka till i nya boendet! :)
  • 2018-09-18

Anna W skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Köpte flytthjälp och fick den bästa hjälp. Noggranna, försiktiga, effektiva och mycket trevliga! Tack! Läs mer
    2018-09-25 JP Godstransport & Flyttservice svarar Anna W
    Tack för ditt omdöme, Anna! Det glädjer oss att du är nöjd med vår service!

Martha A skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    För vår flytt den 4 sep gjordes en bra omdöme att vi skulle behöva två bilar och tre killar. Viktigt för oss eftersom trots att vi bodde i 60 kvm2 hade mycket förvaring och många saker. Med nåt annat företag där det skulle hade varit billigare skulle egentligen hade varit dyrare eftersom det var omöjligt att lägga allt endast i en flyttbil. . De jobbade i bra tempo och det gick smidigt. Arbetsledare talade svenska och var lugn och glad. Bra teamwork. Läs mer
    2018-09-18 JP Godstransport & Flyttservice svarar Martha A
    Tack Martha för ett fint omdöme! Önskar dig all lycka till i nya boendet! :)

Claes G skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Snabba och effektiva. Lösningsorienterade. Läs mer
    2018-09-18 JP Godstransport & Flyttservice svarar Claes G
    Tack för ditt omdöme, Claes! Det glädjer oss att du är nöjd med vår service!

Thomas E skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    JP hjälpte oss med flytt och flyttstädning. Allting gick hur smidigt som helst, från första kontakt med JP till själva flytten.

De fyra killarna som utförde jobbet var snabba och noggranna. Dessutom väldigt trevliga, vilket gäller alla som jag har varit i kontakt med på JP.

Jag kan verkligen rekommendera JP för er som behöver en flyttfirma.

/Thomas Eriksson Läs mer
    2018-09-18 JP Godstransport & Flyttservice svarar Thomas E
    Tack Thomas för ditt fina omdöme! Vi hjälper gärna till om ni eller nära och kära behöver hjälp igen! :)
  • 2018-09-10

Axel M skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Jag köpte en flyttning.

Jag blev uppringd kvällen innan, vilket var betryggande och trevligt. De två som utförde flytten var väldigt proffsiga, tillmötesgående och effektiva. Lämnar bästa vitsord. Läs mer
    2018-09-18 JP Godstransport & Flyttservice svarar Axel M
    Tack för ditt omdöme, Axel! Lycka till i nya boendet!
  • 2018-09-07

Linn M skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Bokade flytthjälp + flyttstädning och är jättenöjd. Punktliga, trevliga och duktiga flyttkillar. Städningen var också bra.
    Prisvärt! Läs mer
    2018-09-10 JP Godstransport & Flyttservice svarar Linn M
    Tack Linn för ett fint omdöme! Önskar dig all lycka till i nya boendet!
  • 2018-09-05

Erik L skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Trevlig och charmig personal som anstränger sig för att hjälpa till Läs mer
    2018-09-10 JP Godstransport & Flyttservice svarar Erik L
    Tack Erik för ett fint omdöme! Önskar er all lycka till i nya boendet!
  • 2018-08-27

Jonas L skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Professionella, trevliga och flexibla. Rekommenderas! Läs mer
    2018-09-05 JP Godstransport & Flyttservice svarar Jonas L
    Tack Jonas! Hoppas ni trivs i ert nya boende!
  • 2018-08-26

Cheng H skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Cheap, Quick, high quality.
    I Will recomend My Friends ro choose this company. Läs mer
    2018-09-05 JP Godstransport & Flyttservice svarar Cheng H
    Thank you for your review and for recommending us! Good luck in your new home!
  • Johan L

2018-08-25

Johan L skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Proffsiga och snabba. Alla grejer var hela efter flytten. Läs mer
    2018-09-05 JP Godstransport & Flyttservice svarar Johan L
    Tack Johan för ditt omdöme! Vi hjälper gärna till om du eller nära och kära behöver flytta igen!
  • 2018-08-25

Leon L skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Utmärkt flytt, smidig bokning och lån av flyttkartonger. Vi köpte endast flytthjälp, dvs vi packade själva, men de bar allt och körde. Riktigt flitiga flyttgubbar. Vi flyttade från 53 kvm till ungefär lika stort. Allt gick på bara några timmar. De hade också använt egna filtar att fylla tomutrymmen på för att saker och ting inte skulle stöta mot varandra i lastbilen. Vi köpte även flyttstäd vilket vi var nöjda med. De började städa direkt efter att allt var ute ur gamla lägenheten, så allt skedde samma dag. Rekommenderas! Läs mer
    2018-09-05 JP Godstransport & Flyttservice svarar Leon L
    Tack Leon för ditt fina omdöme! Lycka till i ert nya boende!
  • 2018-08-24

Henrik A skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Bra från start till slut. Läs mer
    2018-09-05 JP Godstransport & Flyttservice svarar Henrik A
    Tack för ditt omdöme! Vi hjälper gärna till om du behöver flytta igen!

Henrik N skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Höll tiden, var till och med snabbare än beräknat, trevliga, duktiga. Känns som en pålitlig flyttfirma. Tack. Läs mer
    2018-09-05 JP Godstransport & Flyttservice svarar Henrik N
    Tack för ditt omdöme Henrik! Det glädjer oss att du är nöjd med vår service!
  • Gunilla E

2018-08-23

Gunilla E skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Kan rekommendera jordguppsprinsen för flytt - är helnöjd med både bemötande och själva flytten. Blev uppringd när jag begärde offert och fick chans att diskutera vad som skulle ingå och de specifika förutsättningarna på båda adresserna. Fick välja mellan timpris och fast pris. Bra dialog med "flyttgubbarna" under flyttdagen och ingen stress med att lämna igen flyttkartonger. Proffs. Läs mer
    2018-09-05 JP Godstransport & Flyttservice svarar Gunilla E
    Tack Gunilla för ditt fina omdöme! Vi hjälper gärna till om du eller nära och kära behöver hjälp igen!

Per E skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Snabba och trevliga. Kan rekommendera s Läs mer
    2018-09-05 JP Godstransport & Flyttservice svarar Per E
    Tack för ditt omdöme, Per! Härligt att du är nöjd!

Mona O skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Supernöjd med JP Godstransport & Flyttservice. Jättetrevliga och snabba flyttkillar. Flytten gick som smort. Rekommenderas verkligen! Läs mer
    2018-09-04 JP Godstransport & Flyttservice svarar Mona O
    Tack Mona för ditt fina omdöme! Det glädjer oss att du är nöjd!

Martin L skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Proffsigt bemötande per telefon och i samband med flytt. Flytteamet var väldigt engagerade i sitt jobb och såg till att allt flöt på smidigt. Rekommenderas! Läs mer
    2018-09-04 JP Godstransport & Flyttservice svarar Martin L
    Tack för ditt omdöme, Martin! Vi hjälper gärna till om du eller nära och kära behöver flytta igen!
  • Charlotta W

2018-08-10

Charlotta W skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Vi är supernöjda med flyttservicen, från bokning, där vi gjorde ändringar så offerten fick ändras några gånger, till självaste flytten som var lite annorlunda, sköttes perfekt! Tillmötesgående, noggranna, flexibel, och trevlig personal!
    Särskilt tack till Amanda och Sebastian! Läs mer
    2018-08-23 JP Godstransport & Flyttservice svarar Charlotta W
    Tack för ditt fina omdöme Charlotta! Hoppas ni trivs i huset! Vi hjälper gärna till om ni skulle behöva hjälp igen :)
    Charlotta W gillar detta
  • 2018-07-10

Dimitri A skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Väldigt hjälpsamma o trevliga flyttgubbar! Extremt praktiskt att det fanns möjlighet att hyra flyttkartonger som man kunde nyttja 30 dagar före och efter flyttdagen.
    Vi flyttade från 2 RoK och det tog 6.5 timme (inklusive 1h framkörning). Lät JP ta hand om flyttstädningen också. Det Kan rekommenderas varmt!
    Sammanfattningsvis en väldigt trevlig upplevelse som dessutom var riktigt prisvärd! Läs mer
  • 2018-07-06

Jakob O skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    Bra och rimligt pris. Har ingenting att anmärka på. Läs mer
  • 2018-07-06

Anneli A skrev om JP Godstransport & Flyttservice
    JP Flytt hjälpte oss på ett alldeles exemplariskt vis med vår flytt från lägenhet till villa. Redan i första mejlkonversationen var bemötandet vänligt och tillmötesgående. Därefter skötte alla inblandade sina respektive uppdrag exemplariskt: bra personal på kontoret att prata med, duktiga och trevliga killar som körde och bar flyttlasset och trevliga och noggranna tjejer som skötte städningen fantastiskt fint! Vi kan varmt rekommendera att använda JP Flytt, till alla som vill ha hjälp med flytt och flyttstädning!
    /Familjen Andersson Läs mer

Blekingegatan 15G, 118 56 Stockholm