Alla kategorier Byta Däck Stockholms län Täby Karby Däck

Karby Däck

Karbygårdsvägen 10, 187 75 Täby — Visa karta

Välkommen till Karby Däck!

Högsta kvalitet på både service och produkt sätter vi fokus på kunden. Karby Däck har funnits ända sedan 1960 och vi har därför lång erfarenhet inom branschen.

Våra tjänster är:
- Bilservice
- Mopedbilar
- Däckförsäljning
- Däckservice personbil, lätt lastbil, mc
- MC/Scooterförsäljning
- Fälgar - Allt från budget till Exklusivt!
- BSR Motortrimning
- MC/Scooterservice

Vi tillhandahåller ett mycket populärt däckhotell för att slippa den smutsiga hanteringen av din bil. Vi på Karby Däck tycker även att det är viktigt att vidareutbilda oss så att vi kan ge dig den bästa möjliga servicen.
Mån-Tis: 08:00-17:00
Ons: 08:00-19:00
Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 5 kunder tycker om Karby Däck

• Martin S skrev om Karby Däck
    De tar verkligen betalt. Skulle aldrig lämna in något utan att veta priset. Felsökning 800kr och byte startknapp 1200kr totalt 2000kr. Blåsa 15-åringar på stålar verkar inte bekymra dem. Nej, inte en återvändande kund. Aldrig!!! Läs mer
  • Christopher A
    Christopher A skrev om Karby Däck
    Gör dig själv en stor tjänst och undvik allt samröre med de här skojarna. Lämnade en in Vespa för service och åtgärd av oljeläckage. En och en halv månad senare skär motor då den var helt tom på olja. Jag är medveten om att det åligger mig att se till att oljan är påfylld men förutsatte att detta ej skulle behövas så kort tid efter en service och fix av läckage. Efter MÅNGA samtal fram och tillbaka kom det fram att de aldrig åtgärdat läcka-get då det endast "vätskat" lite!!!!! Fick hela tiden en dryg och otrevlig ton från dem. Tyvärr hade de ej heller dokumenterat vad den lämnades in för. Har även en stark känsla av att de inte riktigt vet vad de sysslar med när de meckar med motorer, möjligt att de är bättre på däck. Läs mer
  • Magnus A skrev om Karby Däck
    Varning! De lurade idag på oss sex år gamla Nokian vinterdäck till nypris. De påstod att det var rabatt för åldern, men att den "inte stod på kvittot". Sedan upptäckter vi på nätet att det var normalpris (vilket förklarar att "rabatten" inte stod på kvittot). Mannen ljög oss helt enkelt blå. Läs mer
  • S-E skrev om Karby Däck
    De fick byta både fram- och bakdäck till min mc, men efter en tid upptäckte jag att de monterat däcken i fel rotationsriktning - BÅDA däcken, alltså. Känns "så där", men de hade kanske bara en dålig dag.(?) Läs mer
  • Henrik J
    Henrik J skrev om Karby Däck
    Jag ångrar verkligen att jag inte lämnade in min bil för komplett däckbyte här istället för att välja en mindre seriös firma. Jag fick min pyspunka lagad snabbt, proffsigt och till ett vettigt pris. Nästa gång det blir dags för däckbyte kommer jag att ringa Karby Däck först! Läs mer

Karbygårdsvägen 10, 187 75 Täby