Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Stadshagen Katrin Onno Leg. Tandläkare

Katrin Onno Leg. Tandläkare

Maltesholmsvägen 147, 165 62 Hässelby — Visa karta

Praktik nära tunnelbanan, med personlig service och familjär stämning. Vi utför tandvård för gamla som barn. Lugn miljö. Här jobbar även en tandhygienist. Vi gör allt från undersökningar till implantat och samarbetar med specialister om det är nödvändigt.
Kistagången 20B, 16440, KISTA
Sthlm Dental - Kista
Nils:
Väldigt professionella! Fin lokal och kunniga arbetare. Rekommenderas starkt!

Tandläkare nära Katrin Onno Leg. Tandläkare:

Sveavägen 91, Stockholm
Inget avkall på kvalitet, optimal funktion och estetik. Servicenivån skall vara ... Läs mer ›
Lotta M:
Jag har tandreglerat mina tänder nu i vuxen ålder. Är mycket nöjd med den behandling jag fått och känt att allt har varit mycket proffsigt o...

Vasagatan 12, STOCKHOLM
Sveriges mest moderna tandklinik -- Undersökning och behandling vid samma tillfä... Läs mer ›
Komosinski W:
Jag är mycket glad när det gäler bemötandet från Megakliniken. Jag fick hjälp med grundundersökning av alla mina tänder för att planering oc...

Kungsgatan 18, STOCKHOLM
Vi tar emot bokningar samma dag och hjälper dig både med regelbunden och akut ta... Läs mer ›
Annika H:
När jag kom till Ivonne så försvann min tandläkar rädsla! Ivonne är alltid glad och positiv samt en mkt varm människa. Hon är extremt duktig...

Lästmakargatan 15, Stockholm
Välkommen! Läs mer ›
Magnus H:
Har fått hjälp av Tandläkare Anders Ericson med ett tandimplantat. Mycket professionellt bemötande och verkligen väl utfört arbete!

Läs vad 10 kunder tycker om Katrin Onno Leg. Tandläkare

• Lisa Ö
    Lisa Ö skrev om Katrin Onno Leg. Tandläkare
    Med ett alltid så vänligt och personligt bemötande tar Katrin god hand om sina patienter. Hon arbetar på ett tryggt och lugnt vis och jag tvekar inte en sekund att rekommdera henne till andra människor som vill bemötas och tas om hand på ett högt professionellt vis.
  • Ingrid N
    Ingrid N skrev om Katrin Onno Leg. Tandläkare
    Både jag, min man och våra två barn går hos Katrin Onno. Vi blir alltid bemötta på ett varmt och personligt sätt utan stress och dom är fantastiska med barnen som inte alltid har varit lätta att ha och göra med.
  • Satu K
    Satu K skrev om Katrin Onno Leg. Tandläkare
    Katrin är en fantastisk tandläkare som tar hand om både barn och vuxna på ett mycket pedagogiskt och betryggande sätt. Hon är alltid glad och hjälpsam och jag rekommenderar henne varmt. Hela familjen går hos henne och vi är alla mycket nöjda!
  • Lillemor B
    Lillemor B skrev om Katrin Onno Leg. Tandläkare
    Katrin Onno är en fantastiskt duktig och trevlig tandläkare. Hon är både noggrann, har ett varsamt handlag och beskriver hela tiden vad hon gör. Jag och mina 3 barn går hos henne och vi är alla mycket nöjda! Rekommenderas varmt!
  • Mats S
    Mats S skrev om Katrin Onno Leg. Tandläkare
    Lite dyr men väldigt proffsig och hjälpsam kan ta en diskution om vad som är möjligt och omöjligt.Lite för snabb i vändningarna för min plånbok men helt OK.
  • Jan N
    Jan N skrev om Katrin Onno Leg. Tandläkare
    Bästa tandläkaren jag varit hos. Mjuk i händerna. Varsam. Stoppar direkt om hon märker att något inte är bra, t.ex. obehag eller smärta. Har hört annan patient säga detsamma. Rekommenderas starkt!
  • Henrik P
    Henrik P skrev om Katrin Onno Leg. Tandläkare
    Om Katrin O tycker jag mycket bra. Hon klarar av både de enklaste och de mest komplicerade ingreppen. Har ett fint kontaktnät för att tex ordna med implantat, som jag fått(två st).
    Dessa har varit helt utan komplikationer och fungerar perfekt efter många år. En speciell egenskap hos Katrin är att hon är så mjuk på handen och observant på om något skulle kunna göra ont. Det betyder att eventuell tandläkarskräck är som bortblåst. Dessutom är hon trevlig som person.
  • Gunvor E
    Gunvor E skrev om Katrin Onno Leg. Tandläkare
    Katrin är en positiv, trevlig, kunnig person, som gör att jag inte har någon tandläkarskräck i samband med besöken.
  • Hanna Camille W
    Hanna Camille W skrev om Katrin Onno Leg. Tandläkare
    Katrin Onno är en riktigt bra tandläkare och jag kan rekommendera henne på det varmaste.
    Hon drog ut en inflammerad visdomstand på mig i dag och jag har inte ens ont nu.

Jag har tandläkar skräck och var otroligt rädd, men hon var otroligt snäll och såg till att jag inte hade ont alls. Jag fick rikligt med bedövning och hon tog sig tid till att se at bedövningen hade tagit före hon gjorde nått.
    Hon är den första tandläkare jag inte är rädd för att gå till.
  • Lisa A
    Lisa A skrev om Katrin Onno Leg. Tandläkare
    Jag vill verkligen varmt rekommendera tandläkare Katrin Onno, som pedagogiskt och vänligt kontrollerar våra barns tänder. Katrin har även dragit ut en tand på vår son (8 år), och även detta ingrepp utfördes på ett sätt som gjort att han var nöjd, och faktiskt stolt över sitt tandläkarbesök!

Maltesholmsvägen 147, 165 62 Hässelby