Det var bra och trevlig personal
KlarSynt Falköping
Om företaget
Välkommen till KlarSynt Falköping! På Landbogatan 3 i centrala Falköping hittar du KlarSynt Falköping. När du kliver in i vår butik möts du av Sophia och Maria som jobbar här. Vi hjälper dig att välja ut de bästa glasen tillsammans med de perfekta bågarna. Använder du kontaktlinser så kan du även testa Linsboxen. Du får då...
711 omdömen om KlarSynt Falköping
Sedan starten hos Reco 2019
Upplevelsen är en optiker med bra kunskap och ett fint kundbemötande. Jag har ett högt förtroende för dem. Jag har varit kund under många år och har aldrig varit besviken på deras kunnande eller bemötande. En bra optiker helt enkelt!
Mycket trevligt bemötande, till skillnad mot andra optiker jag varit hos!
Trevlig personal. Prickade in vad jag ville ha när jag behövde nya glasögon o solglasögon. Kommer att återvända vid behov.
Blev fint mottagen trevlig personal
Sophia o hennes kollega tar hand om sina kunder på riktigt! Vilken service! Väl värt att åka ett par mil för att besöka deras butik!
Första besöket hos klar synt, väldigt väl omhändertagen.
Välbemöt och bra personal. Inget stressande under syntestet Det uppskattas tack
De var trevliga och tillmötesgående (:
Dem är jätte snälla och vänliga.Jag vill gärna gå dit igen.
Bra synundersökning. Fint bemötande.
Trevlig och lättsam personal! Rekommenderas varmt! ⭐️
Trevlig personal & bra bemötande. Bra hjälp att välja rätt bågar som passar. Bra & snabb service.
Jag fick mycket bra hjälp både med att välja bågar och vilka glas som passar mig. Blev också glad när det visade sig att det var kampanj och det medföljde ett par slipade solgalsögon på köpet.
Mycket bra bemötande. Fick stort förtroende för Optikern som var tydlig och förklarade mycket bra. Fick en remiss till Jönköping.
Mycket bra bemötande av professionell personal.Är helnöjd.
Jätte bra service och god kvalitét.
Jag blev väldigt bra bemött!!!!
Jättebra och trevligt personal
Trevligt bemötande och tydlig synundersökning Kändes bra helt igenom
Mycket bra bemötande och en stor trygghetskänsla
vänligt proffesionelt förtroendegivande jag kommer tillbaka
Jag fick ett mycket bra bemötande av klarsynt. Glasögon och solglasögon
Trevligt bemötande! Gjorde en synundersökning och köpte ett par glasögon
Toppen bemötande och service. Jag köpte två par progressiva som båda fungerar perfekt från början. Hos klarsynt i Falköping handlar jag gärna igen.
Mycket bra mottagning bra undersökning och trevligt bemötande.
Klarsynt är bara bäst och det vet jag sen länge. kunniga seriösa och helschyssta
Bra och trevligt bemötande. Lätt att boka tid och nya glasögon kom snabbt.
Snabb hjälp, snälla arbetare som vill det bästa.
Bra bemötande och kunnig optiker
Trevligt bemötande och professionell
Köpte ny glass till mina glasögon. Jag är mycket nöjd och ser mycket bra
Fint bemötande och god kunskap. Stort plus att man får låna med sig bågar hem och prova i lugn å ro.
Ett vänligt och tryggt bemötande och snabb behandling. Jag fick svar på min undring och blev genast remitterad till ögon i Skövde
Väldigt trevlig personal, har även bra tålamod när man ska leta efter glasögon
Väldigt bra bemötande och ser verkligen till mitt behov och är ärliga. Försöker inte att sälja en produkt som är "alldeles för mycket".
Personligt o trevligt bemötande. Kommer köpa glasögon hos Klarsynt.
Det va en bra vistelse. Trevlig bemötande och gick snabbt. Bra pris jämfört med andra ställen.
Vänligt bemötande och sakkunnig optiker. Känner förtroende för butiken.
Trevligt bemötande. Professionellt service.
Väldigt bra bemötande och kunnighet.
Blev väl bemött som ny kund vid köp av nya glas!
Samma fina mottagande och samma fina undersökning. Jag blir glad när jag är där.
Alltid trevligt mottagande och bra utförd synundersökning och jag är jättenöjd som vanligt
Proffsigt och bra bemötande. Svar på frågor. Tips att tänka på.
Jätte fin bemötande kände mig välkommen
Bra bemötande och trevlig personal,fick med mig bra råd.
Jag var väldigt glad att de hjälp mig. Det tjänst är bra.
Trevligt bemötande och bra undersökning.
Väldigt trevliga tjejer, med stort tålamod eftersom jag hade svårt att bestämma mig. Även synundersökningen var väldigt noggrann och kändes bra. Jag är väldigt nöjd!