Konsigliere Entreprenad AB

Konsigliere Entreprenad AB

Ring 072-874 37 31 konsigliere.se

Vi har mångårig erfarenhet av olika typer av renoveringar för privat – och företagskunder. Vi har ett brett och kompetent nätverk med experter och utför badrumsrenoveringar, andra typer av renoveringsprojekt och totalentreprenad. Alla våra hantverkare är behöriga och har de certifikat som krävs för att utföra ett arbete på bästa...

17 omdömen om Konsigliere Entreprenad AB

Karoline S
Skrev om Konsigliere Entreprenad AB

Jag anlitade Konsigliere Entreprenad för en badrumsrenovering och är otroligt nöjd! Kommunikationen har fungerat jättebra vilket har känts väldigt tryggt. Har kunnat bolla idéer m dem och fått ett både proffsigt och trevligt bemötande hela vägen. De har även hjälpt mig med andra byggarbeten i lägenheten. Hela byggprojektet har löpt på över förväntan, tidsplanen har hållit och resultatet är topp! Rekommenderar dem varmt!

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen
BadgeThreeYears

Kristina L Kristina L
Daniel R
Skrev om Konsigliere Entreprenad AB

Aldrig blivit bemött på ett bättre sätt och extremt proffsig firma! Kan starkt rekommendera dessa grabbar!

Kalle Bik P
Skrev om Konsigliere Entreprenad AB

Renoverade ett badrum och en wc där vi tog in Konsigliere Entreprenad. Arbetet utfördes galant och vi är supernöjda, det var lätt att kommunicera med projektledaren och vi fick uppdatering kontinuerligt angående projektet. Vi kommer definitivt ta in Konsigliere Entreprenad för framtida renoveringar. Hälsningar Kalle & Anna

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
Adam T
Skrev om Konsigliere Entreprenad AB

Vårt nästan 50 år gamla badrum har omvandlats totalt och det blev riktigt snyggt!! Ett ordentligt gjort arbete med bra rådgivning längs vägen. Tack för vårt fina badrum.

Patrik V
Skrev om Konsigliere Entreprenad AB

Väldigt nöjda med resultatet av vårt badrum. Kunde hjälpa oss med alla steg i processen och det som vi ville komplettera under tiden. Bra kommunikation genom hela processen med förseningar eller annat som förändrades i arbetet. Tack!

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Aron S
Skrev om Konsigliere Entreprenad AB

Konsigliere entreprenad har hjälpt oss att helrenovera två badrum. De var med från början till slut och levererade ett toppresultat. Mycket bra kommunikation genom hela processen. Tidsplan och ekonomi helt enligt offert. Vi är mycket nöjda och rekommenderar de varmt!

Fredrik C
Skrev om Konsigliere Entreprenad AB

Badrumsrenovering i Täby 2021 Entreprenaden utfördes på ett utomordentligt sätt från början till slut. Kommunikation och bemötande från såväl hantverkare som arbetsledning var väldigt bra. Vi blev kontinuerligt informerade om entreprenadens olika steg samt vad som skulle ske de kommande dagarna. Under genomförandet avgränsades arbetsplatsen på ett bra sätt, detta tillsammans med daglig städning medförde att vi inte märkte av byggnadsarbetet i det övriga huset. Samordningen med underentreprenörerna fungerade även det...

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen
Badge2020

Rasmus Å
Skrev om Konsigliere Entreprenad AB

Tog hjälp av KEAB för att renovera vårat badrum. Arbetet utfördes extremt proffsigt med superbra resultat. Det vara aldrig problem att hålla sig uppdaterad med arbetets framgång då jag nästan dagligen hade kontakt med projektledaren. Då föreningen några dagar in i arbetet bad mig göra ett stambytet på lägenheten hjälpte KEAB mig även med detta utan problem. Allt blev superbra och vi är supernöjda! Rekommenderar stark att anlita detta företag!

Gustaf B
Skrev om Konsigliere Entreprenad AB

Grymt bemötande proffsigt och trevligt. Bra utförande med resultat som blev precis som utlovat. Kan varmt rekommendera.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Marianne G
Skrev om Konsigliere Entreprenad AB

Vi är så glada över att ha hittat dessa killat. Så nöjda med två av våra badrum där vi anlitade Konsigliere Entreprenad tidigare i våras. Eftersom vi blev så nöjda från start till slut så anlitade vi Konsigliere Entreprenad för ett ytterligare projekt, vårt tak i somras. Vilka lyx badrum och snyggt tak! Utmärkt resultat!!

Michaela L
Skrev om Konsigliere Entreprenad AB

Jag har gjort en total renovering ( badrum och kök inkluderat ) Supernöjd med resultatet både när det kommer till det fysiska mötet samt över kontakten via telefon. Väldigt tillmötesgående och lyhörda. Riktigt nöjd!

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Sajad K
Skrev om Konsigliere Entreprenad AB

Anlitade KEAB för en totalrenovering av badrum och kök efter en väldigt fint bemötande och offert. Allting klaffade från början till slut. Vi är jättenöjda här hemma! Rekommenderar grabbarna!!!

Casandra A
Skrev om Konsigliere Entreprenad AB

Jag och sambon ville renovera vårat badrum och valde Konsigliere Entreprenad till projektet. Både före, under och efter har vi blivit omhändertagna av professionella händer. Resultatet blev bättre än vad vi förväntade oss och vi är supernöjda med vårat nya, fräscha badrum! Tack.

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Isac B
Skrev om Konsigliere Entreprenad AB

När det var dags för renovering av huvudbadrummet fann jag och anlitade Konsigliere. Var så nöjd med hela bemötandet, processen och slutresultatet så dom fick ta gästbadrummet direkt efteråt. Kommer anlita Konsigliere i framtida projekt, och rekomenderar varmt er till att göra detsamma.

Jesicca N
Skrev om Konsigliere Entreprenad AB

Anlitade Konsigliere Entrepenad till mitt badrum som behövdes göras om akut pga vattenskada. Fick ett gott bemötande direkt och kände mig trygg igenom hela processen. Proffs rakt igenom med ett super resultat. Bättre än förväntat!

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 434 omdömen 4.8 av 434 omdömen

Tim W
Skrev om Konsigliere Entreprenad AB

Dom gjorde en badrumsrenovering och allt gick smidigt och enkelt och kunde inte vart mer nöjd med slutresultatet. Kommer rekommendera KEAB till vänner & familj.Vill bara tillägga att dom var supertrevliga att pratamed

Hannah K
Skrev om Konsigliere Entreprenad AB

Gjorde en totalrenovering på mitt badrum och blev super nöjd. Blev väl bemött av projektledningen och byggarna gjorde ett mycket bra jobb! Kommer absolut kontakta Konsigliere igen för framtida renoveringar!

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen