Konsigliere Entreprenad AB

Konsigliere Entreprenad AB

Vi genomför badrumsrenoveringar och andra renoveringsprojekt att det blir fackmässigt utfört enligt gällande regler och rekommendationer. Vi har ett brett och kompetent nätverk så kan vi utföra renoveringar som totalentreprenader. Det enda du behöver är att sitta och njuta metan vi sköter all projektering under arbetetsgång.

Vi som firma som har mångårig erfarenhet av olika typer av renoveringar. Alla våra hantverkare är behöriga i de områden de har kunskaper inom och all certiftifikat som krävs för att utföra ett projekt.

Läs vad 7 kunder tycker om Konsigliere Entreprenad AB 2

2021-06-09
    Jag har gjort en total renovering
    ( badrum och kök inkluderat ) Supernöjd med resultatet både när det kommer till det fysiska mötet samt över kontakten via telefon.
    Väldigt tillmötesgående och lyhörda.
    Riktigt nöjd!
    2021-06-01
    Anlitade KEAB för en totalrenovering av badrum och kök efter en väldigt fint bemötande och offert. Allting klaffade från början till slut. Vi är jättenöjda här hemma! Rekommenderar grabbarna!!!
    2021-05-28
    Jag och sambon ville renovera vårat badrum och valde Konsigliere Entreprenad till projektet. Både före, under och efter har vi blivit omhändertagna av professionella händer. Resultatet blev bättre än vad vi förväntade oss och vi är supernöjda med vårat nya, fräscha badrum! Tack.
    2021-05-28
    När det var dags för renovering av huvudbadrummet fann jag och anlitade Konsigliere. Var så nöjd med hela bemötandet, processen och slutresultatet så dom fick ta gästbadrummet direkt efteråt.

Kommer anlita Konsigliere i framtida projekt, och rekomenderar varmt er till att göra detsamma.
    2021-05-27
    Anlitade Konsigliere Entrepenad till mitt badrum som behövdes göras om akut pga vattenskada. Fick ett gott bemötande direkt och kände mig trygg igenom hela processen. Proffs rakt igenom med ett super resultat. Bättre än förväntat!
    2021-05-27
    Dom gjorde en badrumsrenovering och allt gick smidigt och enkelt och kunde inte vart mer nöjd med slutresultatet. Kommer rekommendera KEAB till vänner & familj.Vill bara tillägga att dom var supertrevliga att pratamed
    2021-05-27
    Gjorde en totalrenovering på mitt badrum och blev super nöjd. Blev väl bemött av projektledningen och byggarna gjorde ett mycket bra jobb! Kommer absolut kontakta Konsigliere igen för framtida renoveringar!