Kristall Bygg & VVS AB

Kristall Bygg & VVS AB

Välkommen till Kristall Bygg & VVS AB!

Vi är det självklara valet för dig som ska renovera och utföra diverse VVS relaterade arbeten. Vi förstår att du är trött på företag som har luddiga avtal och som inte kan hålla överenskomna tider. Detta är någon vi på Kristall Bygg & VVS har tagit fasta på och skapat ett så öppet och enkelt arbetsklimat som möjligt för dig som kund.

Tjänster: resning av hus, renovera kök, renovera badrum, bygga altan, VVS montering, elarbeten samt mycket mer.

Vi har lång erfarenhet inom branschen och kan erbjuda dig en helhetslösning inom renovering och VVS. Varmt välkommen att titta på vad våra tidigare kunder tycker om oss.

Läs vad 10 kunder tycker om Kristall Bygg & VVS AB 2

• 2021-04-09
    Vi använder NazVik som underleverantörer regelbundet. Vi är helt nöjda med servicen som de levererar.
    2021-04-07
    Kan varmt rekommendera Nazar och hans team. NazVik har gjort flera uppdrag för oss både badrum och VVS-arbete. Rekommenderar starkt. Serviceminded och kunnig personal och alltid trevlig.
  • ISLAM Y
    skrev om Kristall Bygg & VVS AB
    2021-03-14
    Mycket nöjda med Nazvik AB! Rekommenderar och skulle inte tveka att anlita dem igen.
    Alla som vi haft att göra med har varit proffsiga, trevliga och framför allt duktiga.
    Jag är så nöjd med slutfinishen.
  • EDGAR S
    skrev om Kristall Bygg & VVS AB
    2021-03-12
    Gjorde ett otroligt fint jobb i mitt badrum! Kan verkligen rekommendera NazVik Badrum & VVS! Levererade inom tidsramen samt att dem alltid var tillgängliga när man hade frågor eller funderingar. Mycket flexibla och samarbetsvilliga. Prisvärt!
    2021-02-26
    Jätte bra kommunikation med byggarna och projektansvarige.

Professionell företag som renoverade mitt badrum till ett dröm badrum.
    Allt gick så smidigt till.

Kan inte vara mer nöjd !

Rekommenderas starkt!
    Tack att ni litar på oss! Det är viktig till oss att se glada och nöjda kunder. Tack så mycket för eran respons. Kristall Bygg & VVS AB
    2020-12-31
    NazVik team var hos mig på Salong Bella vita och fixade rör för mina schamponeringar och kök samt toa. De är otrolig duktiga. Jag rekommenderar värmt. Jag kommer definitivt tillbaka för allt rörarbete.
    2020-12-16
    Jag använde mig av Nazvik vvs nyligen för att renovera mitt badrum. Detta företag var super härliga att prata med. Dom gjorde ett bra jobb och blev nöjd med renoveringen och fick ett bra pris också! kan starkt rekommendera dessa till andra :)
  • 2020-12-16
    Super bra företag . en seros företag som jag vet
  • 2020-12-16
    Rekommenderas stark! Vi är nöjda med NazVik Badrum och VVS AB, seriös samarbetspartner.

//JLD Bygg & Entreprenad AB
    2020-12-14
    Vi är mycket nöjda med NazVik Badrum och VVS AB. Rekommenderar till dem andra. Snabba killar med hög kvalitet!
    Tack så mycket och tack att ni litar på oss! Kristall Bygg & VVS AB