Anna Maria Aro

Anna Maria Aro

17 omdömen om Anna Maria Aro

Sedan starten hos Reco 2021
Johanna E

Anna är fantastisk, hon ser alla och möter alltid mig med ett vänligt leende! Älskar hennes lektioner, hennes lugn, hennes kunskap, hennes vänliga och trygga person!

Anna P

Så bra, kan varmt rekommendera Annas Hathayoga pass ! Anna är empatisk, lugn, trygg, proffsig och lyhörd.

Jennifer M

Anna Maria är helt fantastisk! Hennes röst är så välgörande för själen. Hon gör det där lilla extra och skapar ett tryggt rum där man verkligen är med på mattan och kan släppa allt. Jag känner mig alltid så sedd och välkommen, som att hon är genuint glad att just jag är där.

Adriana T

Anna är underbar. Jag älskar hennes yogaklasser. Där kan jag lätt knyta an till mig själv. Anna hjälper mig i denna process med sina milda ord och den goda energi hon har. Jag återvänder glatt till hennes lektioner vecka efter vecka.

Mathias P

Jag tar/har tagit del av Annas hatha och yin yoga pass, och kan inget annat än varmt rekommendera dessa. Anna visar både prov på inlevelse och kompetens inom praktiken. Det är är extra kul att se att hon hela tiden verkar vilja utveckla sig själv och andra inom dessa tekniker. Om DU inte redan har hunnit prova på hennes pass, se då till att göra det! Namaste Mr Phillips

Svar från Anna Maria Aro

Tack snälla Mathias, så fin läsning! Detta glädjer oss mycket!

Jennifer T

Alltid ett fint bemötande på kroppskliniken! Har yogat här i snart två terminer, hatha med Anna samt några yin sessioner. Underbart!

Svar från Anna Maria Aro

Tack snälla, detta glädjer oss mycket!

Maria P

Fantastisk yoga klass, har gått på Hatha yoga under hela hösten på söndagarna och uppskattar verkligen Anna Maria som lärare. Hon skapar en magisk stämning och guidar en genom klassen på ett lugnt och behagligt sätt. Kan verkligen rekommendera!

Svar från Anna Maria Aro

Tack snälla Maria, detta glädjer oss mycket! Så fint!

Hanna M

Väldigt trevligt bemötande. Yogapasset har Anna lett på ett väldigt proffsigt sätt.

Sophie S

Mycket bra bemött, snabba svar på frågor och flexibla betalnings metoder. Inga förväntningar. Extremt nöjd. Annas yogaklasser är fantastiska, vill aldrig sluta yoga hos henne. Prägeln hon sätter på sina klasser i form av lugn och avslappning bidrar till att man lättare fokuserar, lättare blir centrerad och kan fokusera inåt samt får styrkan att klara av sånt man normalt känner motstånd till.

Sari B

Fantastiskt bemötande! Kunniga och förtroendeingivande på alla sätt. Fina och härliga stunder i lugna lokaler.