Anna Maria Aro

Anna Maria Aro

14 omdömen om Anna Maria Aro

Sedan starten hos Reco 2021
Adriana T

Anna är underbar. Jag älskar hennes yogaklasser. Där kan jag lätt knyta an till mig själv. Anna hjälper mig i denna process med sina milda ord och den goda energi hon har. Jag återvänder glatt till hennes lektioner vecka efter vecka.

Mathias P

Jag tar/har tagit del av Annas hatha och yin yoga pass, och kan inget annat än varmt rekommendera dessa. Anna visar både prov på inlevelse och kompetens inom praktiken. Det är är extra kul att se att hon hela tiden verkar vilja utveckla sig själv och andra inom dessa tekniker. Om DU inte redan har hunnit prova på hennes pass, se då till att göra det! Namaste Mr Phillips

Jennifer T

Alltid ett fint bemötande på kroppskliniken! Har yogat här i snart två terminer, hatha med Anna samt några yin sessioner. Underbart!

Maria P

Fantastisk yoga klass, har gått på Hatha yoga under hela hösten på söndagarna och uppskattar verkligen Anna Maria som lärare. Hon skapar en magisk stämning och guidar en genom klassen på ett lugnt och behagligt sätt. Kan verkligen rekommendera!

Hanna M

Väldigt trevligt bemötande. Yogapasset har Anna lett på ett väldigt proffsigt sätt.

Sophie S

Mycket bra bemött, snabba svar på frågor och flexibla betalnings metoder. Inga förväntningar. Extremt nöjd. Annas yogaklasser är fantastiska, vill aldrig sluta yoga hos henne. Prägeln hon sätter på sina klasser i form av lugn och avslappning bidrar till att man lättare fokuserar, lättare blir centrerad och kan fokusera inåt samt får styrkan att klara av sånt man normalt känner motstånd till.

Bli först att gilla detta omdöme!
Sari B

Fantastiskt bemötande! Kunniga och förtroendeingivande på alla sätt. Fina och härliga stunder i lugna lokaler.

Jennifer M

Fantastisk ledare! Väldigt lugnande och behaglig röst. Naturlig. Sköna övningar/jättebra klasser!

Chris-tina T

Underbar person som ger allt och verkligen skänker en trygg plats att kunna vara sig själv precis där man är i just den stunden, glädje, sorg, oro, tårar, skratt. Allt får finnas

Lens L

Fantastiskt yoga studio med lugn och harmoni