Gunnar Bokneberg

Gunnar Bokneberg

6 omdömen om Gunnar Bokneberg

Britt D

Blev bemött på ett bra sätt Gunnar ger ett kompetent intryck. Han arbetar på ett lite annorlunda sätt än mina tidigare erfarenheter Han har starka nypor som ibland kan göra lite ont Kommer fortsätta att besöka honom

Viveca V

Otroligt skicklig och engagerad! Hjälpte min tonåring med akuta ryggproblem. Han blev väldigt fint bemött och mycket bättre i ryggen.

Svar från Gunnar Bokneberg

Tack snälla Viveca, för denna fina recension glädjer mig mycket! Gunnar

Carina D

Det märktes på en gång att naprapat Gunnar förstod varför jag hade ont. Han behandlade med stor säkerhet och efter ett par dagar försvann mina besvär helt. Nästa steg blir att göra ett träningsprogram för att underhålla musklerna på rätt sätt.. Rekommenderaras!

Svar från Gunnar Bokneberg

Tack snälla för denna fina recension, detta glädjer mig mycket! Gunnar

Annika B

Blev väl omhändertagen, fick hjälp med ond ländrygg och stel höft. Proffsigt bemötande och mycket kunskap, kände mig trygg och Gunnar förmedlade hela tiden vad han gjorde och även vad jag själv kunde jobba med hemma och på gymmet. Rekommenderar honom 100%

Svar från Gunnar Bokneberg

Tack snälla Annika för denna fina rekommendation till bästa Gunnar! Detta värmer oss mycket!

Philip C

Gunnar är väldigt trevlig, erfaren och pedagogisk med de vi gick igenom. Jag hade inga förväntningar riktigt när jag gick dit första gången då jag aldrig varit hos en naprapat förr, var jättenöjd efter mitt första besök och bokade in en ny tid direkt. Ska nu dit snart igen på mitt tredje besök! Vi gick igenom en gammal axelskada och jobbar för närvarande på att öka rörligheten i axeln igen.

Svar från Gunnar Bokneberg

Tack snälla! Dom orden värmde!

Johanna O

Gått till Gunnar under flera år. Väldigt kunnig och förklarar orsak/samband på ett bra sätt!

Svar från Gunnar Bokneberg

Tack snälla Johanna! Så fint att läsa!