Elisabeth Flygar

IPL Hårborttagning - Hårexpert. Utbildad 2011 av att utföra permanenta hårborttagningar av Preeswede 600 hos Karin Spjuth.

IPL Hudföryngring - Utför även Klassisk Ansiktsbehandling sedan 2015 på kliniken. Powerlite Needlepen sedan 2017 vilket även blivit Elisabeths spetskompettens.
Elisabeth finns hos oss i kliniken varje tisdag & onsdag eftermiddag/kväll i kliniken

20 omdömen om Elisabeth Flygar

Sedan starten hos Reco 2015
Viveca V

Jag blev otroligt fint omhändertagen av Elisabeth när jag behövde rensa ut och bokat kristallhealing. Hon är väldigt kunnig och engagerad och kände in vad just jag behövde. Jag kände mig väldigt mycket bättre efteråt.

Svar från Elisabeth Flygar

Tack snälla Viveca, för denna fina recension, och återkoppling Värmer mycket! Kram Elisabeth

Charlotte R

Trevlig, bra bemötande, kan starkt rekommendera salong och Elisabeth tilll andra

Svar från Elisabeth Flygar

Tack snälla Charlotte! Värmer!

KROPPSKLINIKEN Tyresö

Bästa healern som finns!!! Har gått hos Elisabeth sedan 2011, på både reiki healing och kristall healing. Även fått både IPL Permanent hårbortagning och provat alla hennes behandlingar. Allt är 100% proffsigt. Kommer aldrig sluta gå till henne!

Svar från Elisabeth Flygar

härligt att själv få ge rekommendation, men verkligen, såå bra!

Annette A

Världens bästa klinik, alltid professionell behandling av superduktiga terapeuter! Rekommenderar alla att besöka denna klinik! Världsklass <3

Svar från Elisabeth Flygar

Tack snälla Annette! Din rekommendation värmer verkligen! Kram Karin och Elisabeth

Ingela H

Lpg behandling, mycket engagerade och kunniga i det de gör. Jag var mycket nöjd!

Tack snälla Ingela för din fina rekommendation! Kram Elisabeth

Martina F

Hårborttagning med ipl, supertrevlig tjej och mkt omhändertagande Skulle önska lite mer ingående info innan o under behandlingen vad som kan hända/förvänta mig under veckorna Vet att det är mkt lyhört i lokalerna när man sitter o väntar, det är lite jobbigt o att man kan se vad som händer bakom gardinen

Svar från Elisabeth Flygar

Hej Martina! Tack snälla för din fina återkoppling till oss. Information om behandling bör du fått innan du bestämmer dig för att påbörja denna behandlingsform, likaså att du skall få information löpande. Vi beklagar att du ej upplevt att du fått det av oss, o detta tar vi lärdom av. Ljudlöst kan vi dessvärre ej helt få. Däremot önskar vi gärna önska få information ifrån dig vad du ser bakom gardinerna. Då dessa ej är genomskinliga o varje behandling är insynsskyddad o under fullständig sekretess. Kontakta mig gärna på karin@kroppskliniken.se,...

Pernilla M

Ansiktsbehandling. Blev väldigt fint bemött av Elisabeth som jag känner stort förtroende för. Hon kan sin sak, är professionell.

Svar från Elisabeth Flygar

Tack snälla Pernilla, för din jättefina återkoppling! Varm Hälsning Elisabeth o Karin

Anna H

Jag fick hjälp med borttagning av oönskad hårväxt. Elisabeth är väldigt proffsig och vänlig, glad och rar. Jag kände mig väl mottagen och är nöjd med behandlingen.

Tack snälla för din fina återkoppling! Varma hälsningar Elisabeth o Karin

Randi S

Väldigt positivt , både bemötande o väl uppfyllda förväntningar !

Tack snälla Randi, för denna fina rekommendation! Kram Elisabeth, genom Karin

Emelie R

Väldigt proffesionell och ger dig en härlig upplevelse.

Svar från Elisabeth Flygar

Tack snälla! Detta glädjer oss mycket!