Kroppsklinikens Yogastudio

Kroppsklinikens Yogastudio

Här jobbar
Karin Spjuth, mediyoga, yinyoga, yoganidra, lymfyoga
Karin Wiregård, iam yoga, mediyoga, yinyoga
Anna Aro, hatha yoga, yinyoga
Viveca Vilhelmsson, mediyoga grundkurs
Josephine Andersson, yinyoga, restorative yoga
Christina Arle, yinyoga
Anna Lönnqvist, pt träning i grupp
Mattias Sundman, gongavslappning event
Annika Lynton, soundhealing event

72 omdömen om Kroppsklinikens Yogastudio

Sedan starten hos Reco 2015
Elina E
Skrev om Kroppsklinikens Yogastudio en del av KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård

Otroligt härligt med gongbadet!

Svar från Kroppsklinikens Yogastudio

Tack snälla Elina! Så roligt att höra, det värmer mycket!

Carina Å

Lätt att boka. Trevligt bemötande. Önskar att det fanns klippkort så att man kan gå på olika pass.

Svar från Kroppsklinikens Yogastudio

Vad kul att du tycker det är lätt att boka i vårt nya system Carina! Det finns klippkort! 10ggr 2500kr (nytt sedan 2023) Boka in drop in klass, så kan du skriva i meddelanderutan att du önskar köpa klippkort! Kram Karin

Charlotte A

Om man vill ha en riktig skön vilsam stund .Då går jag på söndags restorative yinyogan.Bästa stunden.Lugn bra ledare som vägleder en genompasset. Kan varmt rekommendera kroppskliniken har mycket att erbjuda.Värt Ett besök

Svar från Kroppsklinikens Yogastudio

Tack snälla Matilda! Det glädjer oss att läsa!

Anne-marie A

Trivsamt och välkomnande! Jag rekommenderar alla som känner stress och som behöver en lugn stund att besöka kroppsluktens yoga kurser!

Svar från Kroppsklinikens Yogastudio

Tack snälla Anne-Marie! Värmer mycket!

Sanna M

Fantastiskt mysigt och avslappnade, trevligt bemötande och fina lokaler.

Svar från Kroppsklinikens Yogastudio

Tack snälla, så roligt att höra!

Lise-Lotte L

Alltid ett varmt och positivt mottagande. Älskar verkligen att få gå på yoga och bara vara i denna underbara atmosfär 🩷

Svar från Yogakliniken

Tack finaste Lotta! Det glädjer mig att få ha dig i mina klasser. Varm Kram Karin <3

Maria W

Mycket fint och härligt bemötande i fin stämningsfull lokal

Svar från Yogakliniken

Tack snälla Maria, för din fina recension!

Steven K

Kroppskliniken är en mycket professionell klinik med ett personligt och varmt mottagande. Jag kan verkligen rekommendera deras olika former av yoga samt deras massagebehandlingar. Har gått hos dom i många år nu och det är en god investering i ett förbättrat välmående.

Tack Steven! Det värmer så!! Varm Kram Karin

Erik B

Brukar köra några prova-på pass per år. Alltid lika trivsamt, professionellt och välkomnande.

Tack för denna fina rekommendation! Det glädjer oss alla. Med värme Karin

Lena F

Kroppskliniken har varit min fasta punkt för återhämtning och utveckling under de senaste ca 10 åren. Det har alltid varit som en oas där både min kropp och själ fått landa mjukt och där Karin Spjuth guidat igenom Mediyogan på ett helt fantastiskt sätt. Hennes lugn, enorma kompetens, fina bemötande och omsorg om sina kunder gör att man vill fortsätta i hennes yogaklasser år efter år. Jag kan också rekommendera den infraröda bastun som är fantastisk. De nya lokalerna är otroligt mysiga och fräscha och med många olika terapeuter...

Tack finaste Lena, det värmer sååå!!! Varm Kram Karin