Viveca Vilhelmsson

Viveca Vilhelmsson

24 omdömen om Viveca Vilhelmsson

Karin U

Med sitt trevliga sätt - alltid med ett leende på läpparna - fixar hon till det spända och onda med stor respekt och lyhördhet! Massage och lite healing i 60 min. Tack! 🙏🏻🌸🙏🏻

Svar från Viveca Vilhelmsson

Tack Karin för din fantastiska recension! Glädjer mig så mycket att höra!🌸 Kram Viveca

Lena B

Viveca är alltid glad och trevlig. Hon är noggrann och seriös.

Tack snälla Lena för dina fina ord! Kram Viveca

Elina U

Det var min första massage på 2år och eftersom det bara fanns en 50min-bokning tillgänglig fokuserade Viveca på mina problemområden axlar/rygg o höft (och armar) framför allt på vänster sida där jag konkar omkring på mitt barn väldigt mycket. Målet va att mjuka upp o slappna av o det lyckades hon verkligen med! Ingen migrän triggades av massagen vilket hänt mig vid andra massager genom åren vilket var en glad överraskning. Hon var kommunikativ under massagen, lyssnade på mina önskemål, var personlig och bjöd på sig själv.

Svar från Viveca Vilhelmsson

Tack Elina för din fina recension! Vad underbart att höra att du blev så nöjd, både under behandlingen och efteråt. Allt gott och varmt välkommen tillbaka! / Viveca

Gina W

Professionell, lugn och utbildad. Fick massage och healing. Väldigt trött efter besöket och dagen efter full av energi. Jag rekommenderar varmt Viveca Vilhelmsson för en professionell och avkopplande massage och healing.

Svar från Viveca Vilhelmsson

Tack Gina för dina fina ord! De gläder mig mycket! Allt gott och välkommen tillbaka! / Viveca

Jorge Luis D

Very professional and very friendly. Educated and knowledgeable about her profession. I feel super satisfied with the treatment received. I will return for sure. Thanks Viveca Vilhelmsson. Best regards Jorge

Thank you so much, Jorge, for your fantastic words! / Viveca

Therese L

Lugn, inkännande och trevlig. Bra utbildning

Svar från Viveca Vilhelmsson

Tack snälla för fina ord! Det var så roligt att ha dig med på Reiki-utbildningen. Med värme Viveca

Niklas V

Jag är en återkommande besökare hos Viveca för att lindra spänningar efter långa arbetsdagar vid datorn. Hon är skicklig, vänlig och givmild med sin tid. Varje session är en njutbar upplevelse och jag känner mig alltid uppfriskad efteråt!

Svar från Viveca Vilhelmsson

Tack snälla Niklas, för din fina recension! Med Vänlig Hälsning Viveca och Karin

Elias A

Jag har haft förmånen att besöka Viveca Vilhelmsson för massage och healing vid ett tillfälle och jag är oerhört imponerad av hennes tjänster. Här är några av de saker som jag uppskattar mest: * Professionell och kunnig: Viveca Vilhelmsson har en djupgående förståelse för anatomi och massagetekniker. Hon tog sig tid att lyssna på mina behov och anpassade behandlingen individuellt. * Effektiv behandling: Jag kände mig betydligt bättre efter min behandling hos Viveca Vilhelmsson. Hon har hjälpt mig att lindra muskelspänningar,...

Svar från Viveca Vilhelmsson

Tack snälla Elias, för din fina recension och utförliga beskrivning! Med värme Viveca och Karin

Patrick A

Kunnig masör. Mycket trevlig och kunnig

Svar från Viveca Vilhelmsson

Tack snälla Patrick, för din fina recension!

Ylva A

Trevlig! Bra massage! Rekommenderat till fler personer som har varit dit!

Tack snälla Ylva, för din fina recension och din spridning! TACK <3