Karin Spjuth

Karin är utbildad Instruktör/Yogalärare samt Yogaterapeut hos Göran Boll / Medicinska YogaInstitutet i Stockholm. Utexaminerad stress o utbrändhets coach för Mediyoga International.
Är från grunden examinerad o certifierad av Axelssons Gymnastiska Institut
inom både kropp massageterapi o andra specialistutbildningar. Går under en längre utbildning craniellsacralterapi för Michael Persson/Hälsans Hus.
Är Naturkosmetologisk Hudterapeut samt av Powerlite examinerad hudterapeut.
Utför ansiktsbehandlingar, samt kombinationsbehandlingar med Powerlite 600 som
förebygger hudens åldrande, reducerar fina linjer, solskadad hy mm. Nyhet 2017 needlepen.

Karin driver kliniken och Kroppsklinikens Terapeutiska Team o Yogakliniken

199 omdömen om Karin Spjuth

Sedan starten hos Reco 2009
Christer T

karin spjut är mycket skicklig yogalärare som entusiasmerar mig att fortsätta och utveckla mina kunskaper inom yogan. hon är alltid glad och positiv när man kommer till lektionerna,

Camilla L

Kunnig, behaglig duktig instruktör som guidar lättförståligt.

Sofia U

Jag går på Karins Mediyoga och Yinyoga, vilket har hjälpt mig otroligt mycket i rehab av opererat diskbråck – och lite andra krämpor. Hjälper mig även mot utmattning och hjärntrötthet. Karin berättar under passens gång om yogans funktioner och påverkan på kroppen. Det finns fler yogaformer och yogalärare; olika pass och tider spridda under veckans alla dagar!

Sigyn B

Går på Mediyoga hos Karin sedan ett par år. Karin är en utmärkt yogainstruktör och passen är jättefint sammansatta för varje tillfälle. Karin möter och ser alla i gruppen, och ser till var och ens förutsättningar och dagsform när det gäller att utföra övningarna. Efter varje pass mår jag så bra både inuti och utanpå!

Magdalena M

Karin är absolut den bästa yogainstruktören och hudterapeut jag genom åren har mött. Hon har alltid en positiv inställning i olika sammanhang. Genomför och guidar ex ett yogapass med en stor kunskap. Tack Karin!

Karin I

Fantastisk yogalärare alltid med ett leende på läpparna! Hon guidar dig genom alla rörelser och med en behaglig röst. Bäst helt enkelt🥰.

Anna F

Personlig service, en helhetsupplevelse som tar hand om både kropp och själ. Jag känner mig omhändertagen.

Cristina F

En underbar yogalärare och väldigt empatisk

Jenny S

Proffsigt bemötande, lugnt, fin och mysig lokal och myket bra yogapass.

Eva T

Hej! Har yogat hos Karin Spjut på Kroppskliniken de senaste 12-13 åren så är naturligtvis jättenöjd. Uppskattar särskilt att Karin varierar sina program med olika rörelser från gång till gång. Eva

Svar från Karin Spjuth

Tack snälla Eva för denna fina återkoppling. Värmer mycket! Kram Karin