Kroppslyftet

Kroppslyftet

Ring 073-512 84 51 kroppslyftet.se

Massage för din skull - Du behöver inte ha ont, känna dig stel eller ha axlar i öronhöjd. Du kan få hjälp! Jag kan behandla muskelspänningar och muskelobalanser som kan ha orsakats av: Bristande arbetsställning, skilsmässa, överträning, matinköp med tunga kassar eller en jobbig kollega ...Kroppslyftet ger dig vad du behöver...

15 omdömen om Kroppslyftet

Marianne S
Skrev om Kroppslyftet

Sofia ser till att man mår bra och är alltid glad o positiv Absolut den bästa massagen och vård /Marianne

Företagsmassagen
4.5/5 i betyg av 270 omdömen 4.5 av 270 omdömen

Det var mycket bra. Professionellt bemötande. Hon anpassade massagen efter mina önskemål.

Annika I
Skrev om Kroppslyftet

Har fått massage och träning. Sofia är bäst; på alla plan!

Katarina G
Skrev om Kroppslyftet

Att få massage utav Sofia är som balsam för själen. Vad du än har för besvär så fixar hon det, jag njuter varje sekund.

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Birgitta F
Skrev om Kroppslyftet

Sofia är proffsig, varm, positiv och en riktig energispruta! Hennes massage har hjälpt mig att bli av med en envis värk i nacke och axlar, vilket jag inte trodde var möjligt. Dessutom har hon fått igång mig både att börja träna och att få bättre matvanor tack vare våra härliga PT-pass en gång/vecka. Hon är verkligen en stor tillgång och otroligt uppskattad av alla sina kunder!

Michael G
Skrev om Kroppslyftet

Lite nervös inför första mötet med Sofia och Kroppslyftet, med tanke på att det för min del var premiär för muskelknådning. Numera galopperar jag som en gasell till knåderiet. Ibland är det lite tufft när Sofia hittar någon stackars muskel som försöker gömma sig men för det allra mesta är det en ren njutning att få extra energi och goda råd från en som vet och kan.

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 431 omdömen 4.7 av 431 omdömen

Åke L
Skrev om Kroppslyftet

Toppbetyg! Oumbärligt. En lisa för både kropp och själ sedan flera år.

Emma T
Skrev om Kroppslyftet

Otroligt nöjd med massagen hos Sofia. Hon är både trevlig & omtänksam, bryr sig om sina kunder på alla sätt och vis. Inte ofta jag hittar någon som jag känner mig trygg hos men redan vid andra besöket så kändes det rätt. Hon gör ett super bra jobb och hon är svår att inte tycka om med ett konstant leende på läpparna!

Agilokliniken - Tumba
4.7/5 i betyg av 609 omdömen 4.7 av 609 omdömen

Otroligt duktiga, bra bemötande med trevlig personal. Proffsiga

Åsa S
Skrev om Kroppslyftet

Kunnig, superengagerad, proffsig! Så kan man sammanfatta kroppslyftets Sofia Boman som har varit min massör i flera år och som nu också är min PT. Dessutom är hon synnerligen trevlig - vilket gör att man star ut med att hon staller tuffa krav. För min del började träningen som rehab, och hon är den första som lyckats få min kropp från soffpotatis till I form utan att gå sönder på vägen. Det är tack vare Sofias kunskap, förmåga att läsa människor och tålamod som jag är där jag är idag. Oups! Nu kom ett sms från Sofia med en liten fråga om jag har tränat idag som jag kulle ;-)

Fredrik W
Skrev om Kroppslyftet

Vår kontakt är Sofia, som PT och massör. Fantastiskt engagemang, jättebra uppföljning, proffsigt genomförande, väl förberett och på ett charmerande sätt.

Agilokliniken - Södermalm
4.7/5 i betyg av 1027 omdömen 4.7 av 1027 omdömen

Bra förståelse för mina problem och snabb hjälp.

Pär Tomas S Pär Tomas S
Marcus H
Skrev om Kroppslyftet

Jag har anlitat Sofia Boman som PT och massör. Sofia har varit engagerad, energigivande, peppande och extremt kunnig. Som PT hjälpte hon mig att ta fram ett träningsprogram som passade mina förutsättningar perfekt. Sofia och programmet hjälpte mig att få disciplin, muskelmassa, viktnedgång och dessutom hålla mig skadefri. Senare har jag haft två träffar med Sofia för utveckla min teknik och mitt pass. Båda har varit utmärkta och jag kände mig motiverad när jag gick därifrån. Som massör är Sofia fantastisk. Hon hittade...

Pia B
Skrev om Kroppslyftet

Sofia på Kroppslyftet lyckas med konsten att vara varm och omtänksam samtidigt som hon är otroligt professionell och väldigt duktig på sitt yrke. Hon har en förmåga att läsa in ens sinnesstämning och lyckas alltid leverera den typen av massage som jag behöver just den dagen. Hon har hjälpt mig enormt mycket med såväl smärtproblematik som avslappning och återhämtning. Extra bonus för ett bra bokningssystem på nätet. Jag rekommenderar henne till alla!

Agilokliniken - City
4.7/5 i betyg av 881 omdömen 4.7 av 881 omdömen

Väldigt trevligt och vänligt bemötande av kunnig personal som hjälpt mig att bli bättre i ryggen.

Luise V
Skrev om Kroppslyftet

Jag började att få massage regelbundet av Sofia i samband med behandling och rehab på ryggklinik efter mkt svår foglossning under graviditet. Jag fick hjälp med muskelknutor, stelhet, ömhet och smärtor i säte, bäcken, höft, rygg och nacke. Sofia ger massage som verkligen går på djupet och jag känner mig alltid som ett nytt människa efteråt. Sofia är väldig kunnig inom anding, träning och stretch och ger alltid tips på övningar. Jag har testat många massage terapeuter både i indland och udland och Sofia är den BÄSTA jag har...

Catharina K
Skrev om Kroppslyftet

Rekommenderar varmt Sofia! Engagerad och proffisionell. Känner mig lyft efter ett besök.

Egen tid
4.4/5 i betyg av 356 omdömen 4.4 av 356 omdömen

Nu har det gått ett par veckor av både gruppass och egna pass hemma med hjälp av Egen Tids digitala prenumeration och jag känner bara värme

Lotta D
Skrev om Kroppslyftet

Sofia är den bästa massören som jag har träffat på! Duktig, "tar i", varm och lyhörd. Engagerad i det hon gör. Rekomenderr henne stort och varmt.

Anna-Carin C
Skrev om Kroppslyftet

Sofia som driver Kroppslyftet är väldigt kunnig och engagerad. Hon lyssnar noga på kunden och ger gärna mer information för att få bukt om ett problemområde, som stärkande träningsövningar och stretchning man kan göra på egen hand och behandla vid sidan av massagen. (Jag har till och med fått en spotifylista som passar mina träningsövningar!) Det jag också uppskattar är att hon är lyhörd. Inga problem att ta i så att man blir rejält "knådad" och verkligen gör nytta, men lika gärna en skön avslappnande massage för de...

Kirokliniken Liljeholmen
4.7/5 i betyg av 863 omdömen 4.7 av 863 omdömen

Trevligt och kunniga men mycket pengar för korta behandlingstillfälle.