Kroppslyftet

Malmövägen 48, 121 49 Johanneshov — Visa karta

Massage för din skull - Du behöver inte ha ont, känna dig stel eller ha axlar i öronhöjd. Du kan få hjälp! Jag kan behandla muskelspänningar och muskelobalanser som kan ha orsakats av: Bristande arbetsställning, skilsmässa, överträning, matinköp med tunga kassar eller en jobbig kollega ...Kroppslyftet ger dig vad du behöver - Som massageterapeut kan jag lyfta din kropp och mår kroppen bra så mår du bra.
Klasrovägen 23A, 19149, SOLLENTUNA
Pinocchio Massage & Friskvård
Elin B:
Lena på Pinocchio massage & Friskvård är kunnig och duktig. Jag rekommendera henne varmt.

Massörer nära Kroppslyftet:

Blekingegatan 67 A, STOCKHOLM
Regelbunden massage på arbetsplatsen ger mer välmående och effektivare personal.... Läs mer ›
Fredrik A:
Jag upplever att Hälsofrid bemöter mig personligt, vänligt och trevligt. De bemödar sig om att förstå mina problem och behandlar mina proble...

Rosenlundsgatan 54, STOCKHOLM
Agilokliniken erbjuder fem naprapater med ca 20 års erfarenhet, och sex naprapat... Läs mer ›
Sanna S:
Proffsigt, hög tillgänglighet.

Fabrikörvägen 16, NACKA STRAND
Koppla av med en personlig spabehandling hos oss på Njuta Spa och Klinik i Nacka... Läs mer ›
Regina N:
Vänlig, kompetent, effektiv. Bra råd om min hud, och trevlig att prata med. Varmt rekommenderad!

Arsenalsgatan 3, STOCKHOLM
Varmt välkomna till Face Up Hudvård på Arsenalgatan! Läs mer ›
Carina A:
Har man känsliga fötter och är jätte kittlig,så kan jag rekommendera att gå till Gun-Mari du märker inte av det när hon fixar dina fötter. ...

Läs vad 15 kunder tycker om Kroppslyftet

• Marianne S
    Marianne S skrev om Kroppslyftet
    Sofia ser till att man mår bra och är alltid glad o positiv
    Absolut den bästa massagen och vård

/Marianne
  • Annika I
    Annika I skrev om Kroppslyftet
    Har fått massage och träning.
    Sofia är bäst; på alla plan!
  • Katarina G
    Katarina G skrev om Kroppslyftet
    Att få massage utav Sofia är som balsam för själen. Vad du än har för besvär så fixar hon det, jag njuter varje sekund.
  • Birgitta F
    Birgitta F skrev om Kroppslyftet
    Sofia är proffsig, varm, positiv och en riktig energispruta! Hennes massage har hjälpt mig att bli av med en envis värk i nacke och axlar, vilket jag inte trodde var möjligt. Dessutom har hon fått igång mig både att börja träna och att få bättre matvanor tack vare våra härliga PT-pass en gång/vecka. Hon är verkligen en stor tillgång och otroligt uppskattad av alla sina kunder!
  • Michael G
    Michael G skrev om Kroppslyftet
    Lite nervös inför första mötet med Sofia och Kroppslyftet, med tanke på att det för min del var premiär för muskelknådning. Numera galopperar jag som en gasell till knåderiet. Ibland är det lite tufft när Sofia hittar någon stackars muskel som försöker gömma sig men för det allra mesta är det en ren njutning att få extra energi och goda råd från en som vet och kan.
  • Åke L
    Åke L skrev om Kroppslyftet
    Toppbetyg!
    Oumbärligt.
    En lisa för både kropp och själ sedan flera år.
  • Emma T
    Emma T skrev om Kroppslyftet
    Otroligt nöjd med massagen hos Sofia. Hon är både trevlig & omtänksam, bryr sig om sina kunder på alla sätt och vis. Inte ofta jag hittar någon som jag känner mig trygg hos men redan vid andra besöket så kändes det rätt. Hon gör ett super bra jobb och hon är svår att inte tycka om med ett konstant leende på läpparna!
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Kroppslyftet
    Kunnig, superengagerad, proffsig! Så kan man sammanfatta kroppslyftets Sofia Boman som har varit min massör i flera år och som nu också är min PT. Dessutom är hon synnerligen trevlig - vilket gör att man star ut med att hon staller tuffa krav. För min del började träningen som rehab, och hon är den första som lyckats få min kropp från soffpotatis till I form utan att gå sönder på vägen. Det är tack vare Sofias kunskap, förmåga att läsa människor och tålamod som jag är där jag är idag. Oups! Nu kom ett sms från Sofia med en liten fråga om jag har tränat idag som jag kulle ;-)
  • Fredrik W
    Fredrik W skrev om Kroppslyftet
    Vår kontakt är Sofia, som PT och massör.
    Fantastiskt engagemang, jättebra uppföljning, proffsigt genomförande, väl förberett och på ett charmerande sätt.
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Kroppslyftet
    Jag har anlitat Sofia Boman som PT och massör.
    Sofia har varit engagerad, energigivande, peppande och extremt kunnig. Som PT hjälpte hon mig att ta fram ett träningsprogram som passade mina förutsättningar perfekt. Sofia och programmet hjälpte mig att få disciplin, muskelmassa, viktnedgång och dessutom hålla mig skadefri. Senare har jag haft två träffar med Sofia för utveckla min teknik och mitt pass. Båda har varit utmärkta och jag kände mig motiverad när jag gick därifrån.

Som massör är Sofia fantastisk. Hon hittade snabbt ömma muskelgrupper i rygg och nacke samt hjälpta mig strecha benmusklerna. När jag lämnade sessionen var jag avslappnad och kände att kroppen var lättare.
  • Pia B
    Pia B skrev om Kroppslyftet
    Sofia på Kroppslyftet lyckas med konsten att vara varm och omtänksam samtidigt som hon är otroligt professionell och väldigt duktig på sitt yrke. Hon har en förmåga att läsa in ens sinnesstämning och lyckas alltid leverera den typen av massage som jag behöver just den dagen. Hon har hjälpt mig enormt mycket med såväl smärtproblematik som avslappning och återhämtning. Extra bonus för ett bra bokningssystem på nätet. Jag rekommenderar henne till alla!
  • Luise V
    Luise V skrev om Kroppslyftet
    Jag började att få massage regelbundet av Sofia i samband med behandling och rehab på ryggklinik efter mkt svår foglossning under graviditet. Jag fick hjälp med muskelknutor, stelhet, ömhet och smärtor i säte, bäcken, höft, rygg och nacke. Sofia ger massage som verkligen går på djupet och jag känner mig alltid som ett nytt människa efteråt. Sofia är väldig kunnig inom anding, träning och stretch och ger alltid tips på övningar. Jag har testat många massage terapeuter både i indland och udland och Sofia är den BÄSTA jag har testat, jag har fått massage . Sofia är väldig professionell, engagerad och empatisk och jag känner alltid att mina problem blir tagit på allvar. Hon är enestående och jag kan varmt rekommenderar henne.
  • Catharina K
    Catharina K skrev om Kroppslyftet
    Rekommenderar varmt Sofia! Engagerad och proffisionell. Känner mig lyft efter ett besök.
  • Lotta D
    Lotta D skrev om Kroppslyftet
    Sofia är den bästa massören som jag har träffat på!
    Duktig, "tar i", varm och lyhörd. Engagerad i det hon gör.
    Rekomenderr henne stort och varmt.
  • Anna-Carin C
    Anna-Carin C skrev om Kroppslyftet
    Sofia som driver Kroppslyftet är väldigt kunnig och engagerad. Hon lyssnar noga på kunden och ger gärna mer information för att få bukt om ett problemområde, som stärkande träningsövningar och stretchning man kan göra på egen hand och behandla vid sidan av massagen. (Jag har till och med fått en spotifylista som passar mina träningsövningar!)

Det jag också uppskattar är att hon är lyhörd. Inga problem att ta i så att man blir rejält "knådad" och verkligen gör nytta, men lika gärna en skön avslappnande massage för de veckor man behöver bara det. Hon ser verkligen ens bästa framför sig, men är lyhörd att förstå när det är läge för vad. Det är flera gånger som hon har masserat bort annalkande migränanfall orsakade av spänningshuvudvärk på mig.

Vi använder Sofia på vårt jobb, där hon har med sig en liggbänk och tar längre massagetider ifall man behöver. Till skillnad från andra massörer som jag stött på hos företag som gärna tar sittbänk och lite ytligare massage. Men, även lokalen dit jag gått privat är fin och ligger nära t-banan. Bra med kvällstider dessutom!

Ja, som ni hör gillar jag Sofia och kan varmt rekommendera henne. Starka fingrar, bra handlag och stort engagemang.

Malmövägen 48, 121 49 Johanneshov