LBF Shine&Tire AB

LBF Shine&Tire AB

www.lidingobilforum.se
4.1

Välkommen till LBF Shine&Tire AB, vi tar med glädje hand om er bil. Vi erbjuder alla typer av biltvätt och rekond, såväl in som utvändig. LBF Shine&Tire hjälper er gärna med nya däck, däckbyte och förvaring av däck. Varmt välkommen till oss på Lidingö

7 omdömen om LBF Shine&Tire AB

Folke E
Skrev om LBF Shine&Tire AB

Trevlig och serviceminded personal som höll tiderna 🤗 ..och gjorde ett bra jobb😊 kommer igen😇

Söderorts Bilvård AB
4.8/5 i betyg av 893 omdömen 4.8 av 893 omdömen

Snabbt att få tid. Trevligt bemötande. In och utvändig tvätt samt vaxning. Jag är Toppennöjd! Bilen blev som en rekond. Bra pris dessutom

Birgitta H Birgitta H
Bo P
Skrev om LBF Shine&Tire AB

Allt fungerade bra för oss. Från beställning tills vi fick hämta bilen. Fin blev den oxå

Jonzon H
Skrev om LBF Shine&Tire AB

Dyrare än konkurrenterna men ok kvalitet. De glömde lägga tillbaka en matta som jag fick hämta efteråt.

OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
4.5/5 i betyg av 523 omdömen 4.5 av 523 omdömen

Väldigt bra service.Jag är jättenöjd

Bengt Arne Å Bengt Arne Å
Al Admin A
Skrev om LBF Shine&Tire AB

Fin bil och trevligt bemötande. Ha en bra dag.

Bo C
Skrev om LBF Shine&Tire AB

Mycket bra bemötande och ett väl utfört jobb. Mycket nöjd

Mekonomen Huddinge
4.5/5 i betyg av 758 omdömen 4.5 av 758 omdömen

Billy William E Billy William E
Kenneth R
Skrev om LBF Shine&Tire AB

Proffsigt o trevligt bemötande. Verkligen bra tvätt in/utvändigt. Rekommenderar till alla som bryr sig om sina bilar.

RAINO R
Skrev om LBF Shine&Tire AB

LBF Shine&Tire AB Beställde en enkel kemtvätt/impregnering på LBF Shine&Tire Lidingö. (Företag avknoppat från Lidingö Bilforum). Taket kom tillbaka med zebra-ränder kors och tvärs över taket. Tyget VAR smutsigt och behövde kemtvätt, men inte alls sliten och mögligt som motparten påstår i min anmälan till ARN. Är man duktig i sin utövning är man varsam med dessa medel och väljer avbryta om man anser underlaget inte klarar av behandlingen. Man tvättar i så fall varsamt och INTE harvar på med tryckspruta på nära håll. ...

Svar från LBF Shine&Tire AB

Hej Raino, Det är tråkigt att höra att du inte är nöjd med ditt besök hos oss, i ditt fall så var vi väldigt tydliga innan någon tvätt utfördes med dess risker och du valde att utföra jobbet trots detta. Vi har även varit i kontakt med dig både via telefon och mail efter att du uttryckt ditt missnöje och förklarat att ditt önskemål att få en ny sufflett till din 25 år gamla bil inte är något vi kan stå för då vi var flera som förklarade risken med att behandla en så pass sliten tyg sufflett. Mvh LBF Shine&Tire AB

NS Däck & Rekond
4.6/5 i betyg av 149 omdömen 4.6 av 149 omdömen

Snabb, trevlig och personlig service. Mycket nöjd med utförandet av jobbet som var in- och utvändig tvätt.

Michael K Michael K