Lejonbilar AB

Läs vad 11 kunder tycker om Lejonbilar AB

• ANDERS R

2020-03-03

ANDERS R skrev om Lejonbilar AB
    Hoppas någon seriös tar över,man behandlar inte kunder som luft efter köpet Läs mer
    Bilselect
    4.6 / 5 i betyg — 189 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Mycket väl bemött och mottagen, tack för affären"
  • Emma S

2019-10-08

Emma S skrev om Lejonbilar AB
    KÖP INTE BIL FRÅN LEJONBILAR I BORÅS! RENA SKÄMTET! KÖPTE EN VOLVO V70 FÖR 120.000:- OCH NÄR VI PARKERA HÄR HEMMA EFTER 1 TIMMES BILFÄRD BÖRJADE SERVICELAMPAN LYSA. HÖRDE AV MIG TILL LEJONBILAR OCH BLEV LOVAD ATT DOM SKULLE STÅ FÖR SERVICEN MEN EFTER DET HAR DOM SLUTAT SVARA MIG.
    EN JÄVLA SKÄMTFIRMA SOM LURAR SINA KUNDER! -”Det är väldigt viktigt för oss att hålla en god kontakt med kunden även efter affär” JO VISST! BÖRJA MED ATT SVARA NÄR MAN FÖRSÖKER FÅ KONTAKT MED ER! USCH! Läs mer
  • 2019-07-06

Patrik A skrev om Lejonbilar AB
    Bra och fina bilar med garantier. Läs mer
    hanssonbil i Vänersborg
    4.6 / 5 i betyg — 55 omdömen
    Badge2019
    "Service och förbesiktning. Trevligt bemötande. Jag har de förväntningar att jag kan lita på ett väl utfört arbete, så att jag kan känna"
  • 2019-03-16

Hamid W skrev om Lejonbilar AB
    Deras professionalitet är bara att lura folk INGET MER. Ens man köper en bil från de då svarar de inte er ,om det är något fel eller liknande. De reparerar skrot bilar och säljer dem. Läs mer
  • 2018-09-29

Maria B skrev om Lejonbilar AB
    Det verkar som att de säljer demobilar. Provkörde en igår och på nyckeln satt det en lapp med texten ”demobil”. Det kan också förklara varför det endast finns en bil av en modell och inte fler för att det är demobilar de köper in och säljer dyrt. Dessutom har bilarna inte gått långt och förre ägaren är säkert en bilfirma. Läs mer
    Car 4 Sale
    4.6 / 5 i betyg — 235 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Rekommenderar alla ett besök hos car4sale. Sökte efter ett bra alternativ till vår andra bil och då jag är mkt nöjd med min första volvo ja"
    Kristofer G
  • 2018-08-21

Missnöjd K skrev om Lejonbilar AB
    Akta er för lejonbilar. Snacka kan dom men leverera hela bilar kan dom inte. Bytt in en perfekt fungerande bil mot en audi. Har varit strul sedan dag 1 och ringer man och å förklarar läget dum förklar dom en. Sämsta bilhandlaren i sverige. Gör en själva en tjänst och KÖP INTE BIL AV DOM Läs mer
  • Gun-Gerd A

2018-06-27

Gun-Gerd A skrev om Lejonbilar AB
    Dottern köpte bil och det visade sig efter någon dag att startmotorn inte fungerade. Bytte den med hjälp av mekaniker och blev lovad ersättning då BILEN var i toppskick. Hon skickade in kvitto till bilfirma men ingen ersättning. Jag rekommenderar inte denna firman som inte tar ansvar för sina bilar dom säljer. Läs mer
  • Ilyas A

2018-06-12

Ilyas A skrev om Lejonbilar AB
    Varning! Varna alla ni känner för detta företag. Köpte en bil som var bra i en minut. Ingen AC, de sade sig inte provkört bilen men skrev ändå i annonsen att det fanns AC. De lovade att hjälpa till med detta men vägrar nu ta sitt ansvar. Motorlampan lyser och mer därtill. Riktigt uselt skött av ”företaget”. Läs mer
  • Johan L

2017-08-31

Johan L skrev om Lejonbilar AB
    VARNING! Köp aldrig bil här, RIKTIGA bilskojare som ljuger om bilarna, far med osanning, ändrar uppgifter osv. Sålde en bil med drag till mig, men upplyste aldrig om att bilen var omregistrerad utan krok, det skulle vara AC men AC:n fungerade inte. Osv osv. Läs mer
  • Mimmi R

2017-02-19

Mimmi R skrev om Lejonbilar AB
    En riktigt oseriös bilhandlare. Varning för Lejonbilar i Borås! Läs mer
  • Patrik R

2014-09-18

Patrik R skrev om Lejonbilar AB
    Bara bra, kan rekommendera dom. Läs mer

Bästa Försäljarna av begagnade bilar nära Lejonbilar AB:

EMIL J EMIL J tycker: