Lejonbilar AB

Lejonbilar AB

www.blocket.se
2.3

Välkommen till Lejonbilar AB, er pålitliga bilåterförsäljare. Vår mission är att garantera 100% kundtillfredsställelse, vilket är anledningen till att vi noggrant handplockar varje bil i vårt sortiment. Vi testar alla våra bilar för att säkerställa deras kvalitet och tillförlitlighet. Vi erbjuder också finansieringsalternativ...

20 omdömen om Lejonbilar AB

Jens Rickard N
Skrev om Lejonbilar AB

Jag köpte en bil på telefon av denna handlare och frågade om allt var ok med bilen. Den var jättefin och däcken var fina, inget fanns att anmärka på. Nu har bilen anlänt till mig i Stockholm och följande saker behöver repareras/bytas ut. ALLA däcken är slut, både sommar och vinterdäck. Hatthyllan saknas, alla stötdämpare är trasiga och behöver bytas ut. Länkarmar på båda sidor i framvagnen är slut och behöver bytas. Alla bromsskivor och bromsklossar är helt slut. Bromsoket höger bak behöver bytas. Så för att få bilen i...

Alx G
Skrev om Lejonbilar AB

Supertrevliga vid bemötande! De löste allt kring bilköpet, snabbt och smidigt. /Alex

Svar från Lejonbilar AB

Du är varmt välkommen. / Lejonbilar AB

Charlotta B
Skrev om Lejonbilar AB

Trevligt och ärligt bemötande.

Svar från Lejonbilar AB

Tack för din ärlighet. / Lejonbilar AB

Antonio Patrik H
Skrev om Lejonbilar AB

Ja köpt bil där det blev jätte smidig affär ja är jätte nöjd med bilaffären tack så mycket ☺️

Lars R
Skrev om Lejonbilar AB

Bra och trevlig personal , snabb och smidig affär.

Abdelkarim L

Professionell och bra service

Björn B
Skrev om Lejonbilar AB

Köp inte bil på Lejonbilar. Köpte en bil, där dom hade släckt motorlampan, den tändes efter några mil. Enligt den förra ägaren så lös motorlampan när dom sålde den till Lejonbilar. Efter en felsökning, så visade det sig felet vara en avbruten tändspole som Lejonbilar hade tejpat ihop. Ringde och påpekade detta, dom lovadexä att återkomma,, har inte hört av sig. Dom skiter i kunderna, dom lurar folk för att tjäna pengar.

Emmanuel V
Skrev om Lejonbilar AB

DEN SÄMSTA BILFIRMA, LJUGER, OSERIÖS, BEDRAGARE, ANMÄLDA HOS ALLMÄNNA REKLAMATIONSNÄMNDEN 1a april köpte en Mercedes Benz E250 som annonceras på blocket som: NY BESIKTAD, NY SERVAD, BRA SKICK. När jag vill se bilprovning protokoll, menar de att har i sina datorer och kommer att skicha en kopia. På vägen hem till Stockholm, tändes motorlampa, passagerarens fönster börja glida ner, och gick inte att öppna eller stängas. Bilen var inte besiktad eller servad. Måndag den 3e bokat jag besiktning och godkändes inte, för...

SUSANNE K
Skrev om Lejonbilar AB

Dessa "nissar" till bilförsäljare som Lejonbilar, ljuger så att dom verkar tro sig själva!?! Höjer t o m priset på kontraktet - lovat att "gottgöra" för utlovade tjänster som ej levererats i "nöjd kund månad". Haha - vilka skämtare. Svarar inte, bryter kontakten, lovar ringa eller smsa eller mejla - ingetdera händer. NO SHOW. Tänk om jag ändå hade läst vad tidigare kunder skrivit - alltså alla varningar om att inte köpa av Lejonbilar. T o m en beställd xtra bilnyckel med fjärrkontroll har aldrig kommit till mig. Tänker LB komma och hämta min fullt betalda bilen tillbaks?

Per-Åke B och Mattias L gillar detta
ANDERS R
Skrev om Lejonbilar AB

Hoppas någon seriös tar över,man behandlar inte kunder som luft efter köpet

Emma S
Skrev om Lejonbilar AB

KÖP INTE BIL FRÅN LEJONBILAR I BORÅS! RENA SKÄMTET! KÖPTE EN VOLVO V70 FÖR 120.000:- OCH NÄR VI PARKERA HÄR HEMMA EFTER 1 TIMMES BILFÄRD BÖRJADE SERVICELAMPAN LYSA. HÖRDE AV MIG TILL LEJONBILAR OCH BLEV LOVAD ATT DOM SKULLE STÅ FÖR SERVICEN MEN EFTER DET HAR DOM SLUTAT SVARA MIG. EN JÄVLA SKÄMTFIRMA SOM LURAR SINA KUNDER! -”Det är väldigt viktigt för oss att hålla en god kontakt med kunden även efter affär” JO VISST! BÖRJA MED ATT SVARA NÄR MAN FÖRSÖKER FÅ KONTAKT MED ER! USCH!

Patrik A
Skrev om Lejonbilar AB

Bra och fina bilar med garantier.

Hamid W
Skrev om Lejonbilar AB

Deras professionalitet är bara att lura folk INGET MER. Ens man köper en bil från de då svarar de inte er ,om det är något fel eller liknande. De reparerar skrot bilar och säljer dem.

Maria B
Skrev om Lejonbilar AB

Det verkar som att de säljer demobilar. Provkörde en igår och på nyckeln satt det en lapp med texten ”demobil”. Det kan också förklara varför det endast finns en bil av en modell och inte fler för att det är demobilar de köper in och säljer dyrt. Dessutom har bilarna inte gått långt och förre ägaren är säkert en bilfirma.

Artur S och SUSANNE K gillar detta
Missnöjd K
Skrev om Lejonbilar AB

Akta er för lejonbilar. Snacka kan dom men leverera hela bilar kan dom inte. Bytt in en perfekt fungerande bil mot en audi. Har varit strul sedan dag 1 och ringer man och å förklarar läget dum förklar dom en. Sämsta bilhandlaren i sverige. Gör en själva en tjänst och KÖP INTE BIL AV DOM

Gun-Gerd A
Skrev om Lejonbilar AB

Dottern köpte bil och det visade sig efter någon dag att startmotorn inte fungerade. Bytte den med hjälp av mekaniker och blev lovad ersättning då BILEN var i toppskick. Hon skickade in kvitto till bilfirma men ingen ersättning. Jag rekommenderar inte denna firman som inte tar ansvar för sina bilar dom säljer.

Ilyas A
Skrev om Lejonbilar AB

Varning! Varna alla ni känner för detta företag. Köpte en bil som var bra i en minut. Ingen AC, de sade sig inte provkört bilen men skrev ändå i annonsen att det fanns AC. De lovade att hjälpa till med detta men vägrar nu ta sitt ansvar. Motorlampan lyser och mer därtill. Riktigt uselt skött av ”företaget”.

Johan L
Skrev om Lejonbilar AB

VARNING! Köp aldrig bil här, RIKTIGA bilskojare som ljuger om bilarna, far med osanning, ändrar uppgifter osv. Sålde en bil med drag till mig, men upplyste aldrig om att bilen var omregistrerad utan krok, det skulle vara AC men AC:n fungerade inte. Osv osv.

Mimmi R
Skrev om Lejonbilar AB

En riktigt oseriös bilhandlare. Varning för Lejonbilar i Borås!

Patrik R
Skrev om Lejonbilar AB

Bara bra, kan rekommendera dom.