Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Tyresö Lennart Rönn Bil AB

Lennart Rönn Bil AB

Vintervägen 5, 135 40 Tyresö — Visa karta

Auktoriserad reparatör för Saab & Opel. Beg. Bilförsäljning, fullserviceverkstad, plåt & lack, hyrbilar, däck, reservdelar, tillbehör samt många specialkompetenser. Varmt Välkomna!
Siktgatan 3A, 16250, VÄLLINGBY
Familjebil-Center
Marek G:
Tack för en mycket bra hjälp vid köpet, jag rekommenderar gärna alla som vill handla bil av dem att göra det.

Försäljare av begagnade bilar nära Lennart Rönn Bil AB:

Radiovägen 19, Tyresö
Välkommen till Volkswagen Tyresö! Vi är auktoriserad serviceverkstad, våra mekan... Läs mer ›
Sten L:
Det var en bra upplevelse att lomma till en riktig verkstad Jag kom från Mekonomen den var under all kritik .

Nyckelvägen 2, Skogås
Vi hjälper dig med din bilaffär -- Vi säljer främst tjänstebilar och företagsbil... Läs mer ›
Bengt A:
Bra bemötande av säljaren det som drar ner poängen fick aldrig se testprotokollet

Bogårdsvägen 25, SKÖNDAL
Vi köper, säljer och byter bilar till bra priser på ett tryggt sätt. Välkommen t... Läs mer ›
Lisa S:
Bästa service och Sakkunnig. Känner trygg att handla här.

Vendelsövägen 53, HANDEN
Antti I:
Snabb affär, trevliga killar. Man brukar känna sej rövknullad utav bilhandlare, men inte hos dessa!

Läs vad 4 kunder tycker om Lennart Rönn Bil AB

• Britt-Marie Å
    Britt-Marie Å skrev om Lennart Rönn Bil AB
    Bemötandet är alltid topp tio. Skickliga mekaniker!
  • Anders
    Anders skrev om Lennart Rönn Bil AB
    .En bra, trevlig och förtroendeingivande bilverkstad, som fortfarande bryr sig om sina kunder. Ovanligt idag. Duktiga på bl.a. Saab. Kan varmt rekommenderas!
    Anders, Representant för Lennart Rönn Bi gillar detta
  • Jacob B
    Jacob B skrev om Lennart Rönn Bil AB
    LR e trevliga o proffsiga ,rekommenderas!
  • Stefan J
    Stefan J skrev om Lennart Rönn Bil AB
    Jag kan varmt rekommendera alla som går och funderar på att köpa en begagnad bil att vända sig till Rönn bil. Bemötandet har varit perfekt från det att jag köpte bilen i augusti (säljaren levererade bilen på mitt jobb) till de två tillfälle som jag behövt utnyttja den 12 månaders begagnad bil garanti som ingick vid köpet. Jag kommer aldrig att vända mig till en annan bilfirma!

Vintervägen 5, 135 40 Tyresö