Lidingö Motorelektronik

Förrådsvägen 2, 181 41 Lidingö — Visa karta

3.0 i betyg av av 1 omdömen

Vi på Lidingö Motorelektronik är auktoriserad verkstad för SAAB och fristående märkesverkstad för OPEL.

Vi jobbar endast med dessa bilmärken och har hög kompetens, därför löser vi oftast eventuella problem utan tidsödande och dyr felsökning.

Här utförs diagnos, service och reparationer enligt biltillverkarens föreskrifter och vi använder i första hand original reservdelar, vi prutar inte på kvalitet!

Läs vad 1 kund tycker om Lidingö Motorelektronik

• 2019-03-14

MUSSIE T skrev om Lidingö Motorelektronik
    Bytte drivrem och vattenpump och arbetet var väl gjort och fick trevligt bemötande och även rätt så bra pris.

Enda negativa var arbetet med att byta kylvätskepumpen. Efter tömning av kylarvätskan fylldes endast i 4 liter kylvätska. Hela systemet rymmer 8,3 L. Efter bilen var klar och jag hade kört någon kilometer tändes en varning på SID om att kylvätskan var låg. Stannade bilen och öppnade huven där det luktade metall och behållaren var nästintill tom. Lät bilen stå avstängd ca en halvtimme och försökte ringa verkstaden utan något svar. Hade som bra var lite kylvätskeblandning i bak i bilen och fyllde på, hade ej tillräckligt dock. Körde försiktigt tillbaka till verkstaden där mekanikern hjälpte till och fyllde ända upp.
    Jag är tacksam att Saab har SID som varnar för annars hade jag ej märkt av det och kört ut på motorvägen med allvarliga motorskador till följd. Läs mer

Bästa Ac servicarna nära Lidingö Motorelektronik:

MILE L MILE L tycker: