Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Kungsholmen LPR Bygg & Måleri AB

LPR Bygg & Måleri AB

Sankt Eriksgatan 34, 112 34 Stockholm — Visa karta

Vi vänder oss i första hand till företag, men även till kommuner, industrier, organisationer och offentliga myndigheter i Storstockholmsregionen, från Norrtälje till Södertälje. Inget uppdrag är för stort eller för litet – det du vill ha hjälp med kan vi ordna.LPR bygg har bred erfarenhet inom bygg och måleri. Vi har arbetat med allt från nybyggnation av villor till renovering av lägenheter och kontor. Även ROT-jobb av större format ingår bland våra tjänster.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 5 kunder tycker om LPR Bygg & Måleri AB

• Karin A
    Karin A skrev om LPR Bygg & Måleri AB
    Vi la ut en förfrågan om ett snabb-målnings-jobb. Per svarade kvickt och var på plats inom ett par timmar för att ge en offert.
    Två dagar senare utfördes jobbet och vi är mycket nöjda med resultatet, kommunikationen och noggrannheten.

Vi kan varmt rekommenderar LPR Bygg och om vi behöver hantverkare framöver kommer vi att återkomma till LPR Bygg.

//Karin&Björn
    Noel H, Ida A gillar detta
  • Michael N
    Michael N skrev om LPR Bygg & Måleri AB
    Tog kontakt med Per på LPR Bygg.
    Fick snabbt svar och proffsigt bemötande.

Priset för flytspackling av golv och golvläggning var det bästa jag fick när jag jämförde med 4 andra firmor i Sthlm. Offertförfrågan skickades ut en onsdag och veckan efter på tisdag och onsdag genomfördes arbetet. Mycket snabbt!

Killen som flytspacklade var väldigt trevlig, lätt att ha och göra med samt mycket kunnig. Proffsigt bemötande på alla plan.

Efter golvläggningen var klar skedde en liten olycka, en skada på väggen. Per mötte upp och tittade på resultatet. Vi kom överens om en kompensation för det inträffade och utan några krusiduller var vi överens.

Jag är supernöjd med resultatet och bemötandet. Skulle varmt rekommendera LPR Bygg till andra och om jag behöver hantverkare framöver kommer jag återkomma till LPR Bygg.

Litet minus för kort betaltid på fakturan men inget att haka upp sig på.
  • Jan Erik B
    Jan Erik B skrev om LPR Bygg & Måleri AB
    Samarbetsvilligt, snabb respons vid förfrågningar, korrekt bemötande, kompeten inom sitt verksamhetsområde och söker alltid lösningar på kundens problem som är till gagn för båda parter.
  • Göran G
    Göran G skrev om LPR Bygg & Måleri AB
    Jag har bara goda erfarenheter att säga om företaget.
    Brf. St Anna
    Göran Gustafson
  • Helen Ö
    Helen Ö skrev om LPR Bygg & Måleri AB
    Vi är jätte nöjda med det måleriarbete på vårt stora trähus som LPRBygg utfört åt oss. Vi kan verkligen rekommendera dem.

Sankt Eriksgatan 34, 112 34 Stockholm