Lundin Fastighetsbyrå

Vasagatan 26, 411 24 Göteborg — Visa karta

Sedan 1979 har vi på Lundins Fastighetsbyrå skapat lyckosamma bostadsaffärer i Göteborgsområdet och idag är vi en av de mest anlitade i regionen.

Vi ser till att ditt objekt hamnar i strålkastarljuset genom marknadsföring i flera kanaler, ett stort etablerat kontaktnät och en aktuell lokalkännedom.

Det personliga engagemanget hos våra mäklare är viktigt för oss och något vi är stolta över! Tillgänglighet, genuint intresse och att vara påläst är saker vi räknar till personligt engagemang och vi strävar alltid efter att överträffa dina förväntningar!

Vill du får din bostad värderad eller undrar hur det egentligen ser ut på bostadsmarknaden i ditt område? Hör av dig till oss, vi hjälper gärna till!

Läs vad 435 kunder tycker om Lundin Fastighetsbyrå

• 2019-10-28

André E skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    När jag gick i säljtankar så kontaktade jag en av deras kvinnliga mäklare som sålde en del i mitt område.
    Vi bestämde träff och hon kom hem och kollade på lägenheten en fredag. När vi skildes åt sa hon att hon skulle återkoppla till mig redan under måndagen med en värdering och lite info inför en ev försäljning.
    Till dags dato har hon ännu inte återkopplat och detta var nästan 1 år sedan... Läs mer
    2019-10-28 Robert L svarar André E
    Hej André, så ska det ju givetvis inte gå till. Om du fortsatt vill ha kontakt så ring oss gärna på 031-172260 så kan vi reda ut hur vi kan ha missat detta. //Robert
  • 2019-04-15

ROBERT R skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Vi sålde vår lägenhet via Lundin. Proffsigt och engagerat bemötande från Emelie. Trots en vikande marknad var vi nöjda med slutpriset. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-04-01

Sandra S skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Sålt en 3a på 87 kvadrat. Trevlig mäklare som alltid är glad och tillmötesgående. Engagerad mäklare som såg till att vi fick ett pris vi var nöjda över Läs mer
  • 2019-01-24

Mats C skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Köpt och sålt lägenhet. rörigt intryck ifrån mäklaren, Kommer inte att rekommendera Lundin till någon Läs mer
  • 2019-01-07

Rickard E skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Sålt villa,
    Bra sammarbete med mäklare,
    Mäklare levde upp till förväntingarna, både gällande tillgänglighet, information och försäljningsresultat Läs mer
  • Amanda Madelene A

2019-01-03

Amanda Madelene A skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Matilda var bra med snabb återkoppling Läs mer
  • 2019-01-02

Björn J skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Väldigt proffsigt från början till slut. Läs mer
  • 2019-01-02

Sven J skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Köpt en lägenhet
    Saklig, proffesionell.
    Smidig affär Läs mer
  • 2019-01-01

Anna O skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Köpt lägenhet. Väldig bra bemött och nöjd med både lägenheten och mäklaren. Läs mer

Peter N skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Hej i Henningsson finns en mycket trevlig och kunnig mäklare har bara gott att säga om honom.
    Har köpt en villa i Munkedal av Henningsson.
    Hade förväntningar på Er mäklare som har infriats.
    Kan på ett utmärkt sätt framhålla Henningsson som mäklare på Lundins mäklarbyrå. Utmärkt bemötande i alla avseenden.

Mvh Peter Niklasson Läs mer

Johannes K skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Köpt en lägenhet.
    Allt gick korrekt och mycket smidigt. Läs mer

Jesper B skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Lägenhetsförsäljning. Lite rörigt bemötande. Två olika mäklare, oklart för oss angående vem som gjorde vad i processen. Trevligt bemötande till största del men betydligt sämre när objektet väl var sålt. Fick exempelvis ingen information om vilken tid vi skulle vara på plats vid slutgiltig överlåtelse till nya ägaren. Är inte missnöjd men kommer säkerligen anlita en annan mäklarfirma vid nästa potentiella försäljning. Läs mer

Cecilia O skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Sålt 2a i Majorna. Mkt säljmotiverad mäklare som fick fram ett bra pris på vår lgh. Läs mer
  • 2018-12-29

Irene E skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Bra service, men någon hade missat detaljer i annonsen, som spelade roll för oss. Läs mer
  • 2018-12-29

Madelene L skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Således tvåa. Gick över förväntan med tanke på marknaden nu. Proffsig mäklare med jätte trevligt bemötande. Över förväntan. Läs mer

Ulf E skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Sålt. Lika bra som tidigare! Annika Landqvist är kanon! Läs mer
  • Rim Behnam K

Rim Behnam K skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Har sålt mitt radhus. Letar efter lägenhet att köpa. Har blivit bemött på jätte bra o professionellt sätt. Hoppas & tror att jag kommer få bra hjälp att hitta den bostaden jag vill ha. Läs mer
  • Olof B

Olof B skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Köpte en 1:a i Johanneberg på 37kvm. Hela processen gick väldigt smidigt och Kevin ordnade även väldigt snabb inflyttning vilket var oerhört uppskattat! Läs mer

Bo P skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Köpt
    Enkel och tydlig handläggning Läs mer

Beatrice A skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Nä men det gick väl bra. Köpte en lägenhet och det var inga bekymmer från ert håll. Läs mer

Paula J skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Trevligt och kunnigt bemötande. Snabb försäljning av min 2:a. Läs mer
  • Torbjörn J

Torbjörn J skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Jag har sålt en lägenhet. Min mäklare är känd för mig sedan länge, så allt har skötts korrekt så som jag hade förväntat mig. Vi fick det pris som vi trodde från början, så jag för vara nöjd. Läs mer

Evelyn B skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Enkla att ha att förs med, kunniga och snabba att återkoppla. Läs mer
  • Amra K

2018-03-26

Amra K skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Vår mäklare från Lundin lovade guld och gröna skogar när vi sålde vår lgh,men levererade kodynga! Hon företrädde både oss och köparen, då köparen skiljt sig och skulle sälja sitt hus. Hon visste att vi redan skrivit på för vårt hus och därmed exakt på kronan för att få ihop det ekonomiskt. Hon tog dit oseriösa fönstershoppade för att, som det visade sig sälja till den frånskilda köparen som hon också representerade. De känner varandra dessutom! Köparen lämnade bud på exakt den summan som var vår smärtgräns, för att ett par dagar innan samt efter annonsen tagits bort, säger mäklaren att köparen sänker sitt bud med en viss summa för att ha råd att åka på semester. Försäljningsperioden var den allra värsta vår familj varit med om o vår efterlängtade semester på Disneyland med barnen blev totalt förstörd! Vi kände oss så maktlösa och lurade av den unga kvinnliga mäklaren så att jag blev deprimerad i över ett år. Vid slutliga kontraktsskrivningen två månader senare hånlog mäklare och köparen mot min man och mig. Den här processen med just den mäklaren önskar jag inte min värsta fiende. Bättre att sälja själv än anlita henne! Läs mer
  • Joakim O

2018-03-02

Joakim O skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Efter en misslyckad försäljning med en annan mäklare valde vi Lundin som vi hört mycket positivt om. Som dom levererade! Peter Johansen var extremt proffsig och sålde vårt objekt väldigt snabbt och till det pris vi önskade. 5/5 på Lundin och Peter. Läs mer
  • Hannah P

2017-11-02

Hannah P skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Aldrig varit med om otrevligare och oseriösa mäklare. Säljer hellre privat än skulle använda denna firma om det så vore den sista firman i Sverige. Läs mer
  • Peter F

2017-10-05

Peter F skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Annika Landqvist är mäklaren att hylla. Tack för en mycket bra och väl genomförd försäljning.
    Allt flöt bra, tiden hölls, presentation och fotografering höll extremt hög klass. Annika gör det där lilla extra som fick oss att känna trygghet. När det blev dags att göra val gav Annika bra, välgrundade rekommendationer. Vi rekommenderar Annika (och Lundin) varmt. Läs mer
  • Ulla M

2017-09-30

Ulla M skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Jag har köpt och sålt bostad genom Lundins och är
    mycket nöjd med affärerna. Det har gått smidigt och
    jag har hela tiden varit uppdaterad om vad som skett.
    Mäklaren har varit snabb med att svara när jag behövt
    ta kontakt. Jag upplevde ingen överförsäljning eller
    övertalning utan bra fakta när jag köpte lägenheten.

Villaförsäljningen var också seriös och mäklaren stod hela
    tiden i kontakt med mej. Fin dokumentation, snygga
    bilder. Bra annonsering. Jag kände aldrig någon stress
    trots att jag är ensam i affären.Tidsplaneringen hölls hela
    tiden av mäklaren.
    Mina mäkare var Alexander Cezar och vid villaförsäljningen
    även en kvinnlig säljare som jag just nu inte har namnet på.

Ulla Malmberg, Lilla Björn 15, Gbg Läs mer
  • 2017-09-29

Gennadij B skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Trevlig,hjälpsam,kunnig,lyhörd mäklare Läs mer
  • Agneta S

2017-09-29

Agneta S skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Vi har fått snabb hjälp med försäljning och är mycket nöjda. Läs mer
  • 2017-09-29

Johan S skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Kanon, bara positivt genom hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • 2017-08-29

Johanna F skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Vi blev rekommenderade att anlita Ann-Christin Palmborg när vi sålde vår lägenhet. Vi träffade olika mäklare men de andra var egentligen inget alternativ, Ann-Christin gav det överlägset bästa intrycket. Och hon levde upp till förväntningarna på alla plan, med råge. Professionell, trevlig, kommunikativ, tillgänglig, trygg, engagerad, driven. Hon kunde inte varit bättre och säljer vi något igen så är mäklarvalet enkelt. Vi kommer att rekommendera Ann-Christin till alla. Tack!
    Johan & Johanna Läs mer
  • Mats S

2017-07-14

Mats S skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Prospekt, bilder och hjälp med homestyling, var vad man ska förvänta sig..
    Men tyvärr var mäklaren inget vidare seriös, dåligt bemötande och en allmän oproffsighet. Bland annat talade mäklaren ofta om sin magkänsla och hur den alltid stämde, vilket den sedan inte gjorde. Mäklaren talade också ofta om sig själv i tredje person och hur "ärlig" hon var.
    Vi valde att sälja på förhand efter mäklarens rekommendation. Det var 11 bokade till visning, men när vi väl sålt så kom det fram att det varit 27 bokade på visning. Med den informationen hade vi valt att avvakta.
    Vi har påpekat ovan (och ett flertal fel till, som jag inte orkar att skriva om) till Lundins, men de tycker inte att de har gjort något fel. De skyller alltid på någon annan, men ingen vill ta ansvar! Läs mer
  • 2017-07-03

Rickard E skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    På Lundin fastighetsbyrå blir man proffisionellt bemött och får pedagogiska och lättsamma svar vid frågor.

Jag sålde med samma mäklare som värderade min bostad och slutpriset skilljde sig bara 10 000kr från värderingeringen.
    Jag kommer välja Lundin vid nästa försäljning! Läs mer
  • Erkki S

2017-07-03

Erkki S skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Mycket bra bemötande och process men jag uppskattat en teknisk kontroll av lägenheten före köpet Läs mer
  • 2017-06-18

Anne H skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Vi är jättenöjda. Trevligt bemötande o bra information o proffsigt handhavande.

Anne o Nisse Håkansson
    Arbetaregatan 21 Läs mer
  • 2017-06-01

Veronika F skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Lite väl positiv till objektet, annars inget att anmärka. Läs mer
  • 2017-05-31

Robert P skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Bra bemötande och proffesionellt jobbat hela vägen. Man fick bra uppdateringar under hela försäljningen. Läs mer
  • Miroslav Z

2017-04-25

Miroslav Z skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Vi anlitade för andra gången Alexander Cezar. Oerhört trevlig, proffsig och förtroendegivande. Både som person och mäklare. Kunde inte känna oss mer trygga och nöjda över försäljningen. Rekommenderar Alexander 366 dagar om året! Läs mer
  • 2017-04-25

Miroslav Z skrev om Lundin Fastighetsbyrå
  • 2017-04-23

Elin P skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Anna Wählisch har hjälpt oss med tre försäljningar genom åren och det är henne vi ringer om det skulle bli dags igen. Hon är trygg, kunnig och professionell genom alla steg i försäljningen. En riktig stjärna! Läs mer
  • 2017-04-12

Jacob B skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Eva Mellberg på Lundin fastighetsbyrå har med sitt trevliga, positiva, ödmjuka och professionella förhållningssätt vaggat kunden i hamn, i både storm som solsken. Andra mäklare som knackade på hamnade verkligen i skuggan. Kort och gott en mycket behaglig person att ha och göra med.

Tack
    Jacob, Renate & Alma Läs mer
  • 2017-04-03

Tobias S skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Alexander på Lundin gjorde ett utmärkt jobb vid vår försäljning! Läs mer
  • Nathalie G

2017-03-17

Nathalie G skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Kan varmt rekommendera Martin Hasselblad som är en mycket professionell, förtroendeingivande och tillgänglig mäklare. Är väldigt nöjd med hela processen vad gäller såväl fotografering av lägenheten (fantastiska, högkvalitativa bilder!) samt visning och slutpris. Hade utan tvekan anlitat Martin igen vid en ny försäljning! Läs mer
  • 2017-03-03

Johan M skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Profesionellt bemötande, alltid snabb återkoppling och flexibilitet. Läs mer

Johan S skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Större delen av kontakten med mäklaren sköttes av min sambo. Mäklaren skötte affären mycket professionellt och vi är mycket nöjda med resultatet. Läs mer
  • Lena K

2017-03-02

Lena K skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Bra engagerad mäklare i Victoria Wigerud på Lundins, valde att efter köp av henne även låta henne sälja mitt hus mycket nöjd. Läs mer

Göran K skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Trevlig och professionellt bemötande. Min bostad var ganska speciellt utformad vilket gjorde den avhängig av "rätt kund" - mäklaren visade gott tålamod, god vilja och bra känsla för tilltänkt kunds behov då säljcykeln blev lång och "svajig" - Bra jobbat! Läs mer

Maria B skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Peter Johannesson bemötte oss med stor proffsighet men även med en ödmjukhet och förståelse att det kan vara jobbigt att genomgå en försäljning. Läs mer
  • 2017-03-01

Jesper B skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Väldigt engagerad mäklare som gör det lilla extra och tillhandahåller förstklassig service. Läs mer

Vasagatan 26, 411 24 Göteborg