Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Lundin Fastighetsbyrå

Lundin Fastighetsbyrå

Vasagatan 26, 411 24 Göteborg — Visa karta

Sedan 1979 har vi på Lundins Fastighetsbyrå skapat lyckosamma bostadsaffärer i Göteborgsområdet och idag är vi en av de mest anlitade i regionen.

Vi ser till att ditt objekt hamnar i strålkastarljuset genom marknadsföring i flera kanaler, ett stort etablerat kontaktnät och en aktuell lokalkännedom.

Det personliga engagemanget hos våra mäklare är viktigt för oss och något vi är stolta över! Tillgänglighet, genuint intresse och att vara påläst är saker vi räknar till personligt engagemang och vi strävar alltid efter att överträffa dina förväntningar!

Vill du får din bostad värderad eller undrar hur det egentligen ser ut på bostadsmarknaden i ditt område? Hör av dig till oss, vi hjälper gärna till!

Läs vad 396 kunder tycker om Lundin Fastighetsbyrå

• Miroslav Z
    Miroslav Z skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Vi anlitade för andra gången Alexander Cezar. Oerhört trevlig, proffsig och förtroendegivande. Både som person och mäklare. Kunde inte känna oss mer trygga och nöjda över försäljningen. Rekommenderar Alexander 366 dagar om året!
  • Miroslav Z
    Miroslav Z skrev om Lundin Fastighetsbyrå
  • Elin P
    Elin P skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Anna Wählisch har hjälpt oss med tre försäljningar genom åren och det är henne vi ringer om det skulle bli dags igen. Hon är trygg, kunnig och professionell genom alla steg i försäljningen. En riktig stjärna!
  • Jacob B
    Jacob B skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Eva Mellberg på Lundin fastighetsbyrå har med sitt trevliga, positiva, ödmjuka och professionella förhållningssätt vaggat kunden i hamn, i både storm som solsken. Andra mäklare som knackade på hamnade verkligen i skuggan. Kort och gott en mycket behaglig person att ha och göra med.

Tack
    Jacob, Renate & Alma
  • Tobias S
    Tobias S skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Alexander på Lundin gjorde ett utmärkt jobb vid vår försäljning!
  • Nathalie G
    Nathalie G skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Kan varmt rekommendera Martin Hasselblad som är en mycket professionell, förtroendeingivande och tillgänglig mäklare. Är väldigt nöjd med hela processen vad gäller såväl fotografering av lägenheten (fantastiska, högkvalitativa bilder!) samt visning och slutpris. Hade utan tvekan anlitat Martin igen vid en ny försäljning!
  • Johan M
    Johan M skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Profesionellt bemötande, alltid snabb återkoppling och flexibilitet.
  • Johan S
    Johan S skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Större delen av kontakten med mäklaren sköttes av min sambo. Mäklaren skötte affären mycket professionellt och vi är mycket nöjda med resultatet.
  • Lena K
    Lena K skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Bra engagerad mäklare i Victoria Wigerud på Lundins, valde att efter köp av henne även låta henne sälja mitt hus mycket nöjd.
  • Göran K
    Göran K skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Trevlig och professionellt bemötande. Min bostad var ganska speciellt utformad vilket gjorde den avhängig av "rätt kund" - mäklaren visade gott tålamod, god vilja och bra känsla för tilltänkt kunds behov då säljcykeln blev lång och "svajig" - Bra jobbat!
  • Maria B
    Maria B skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Peter Johannesson bemötte oss med stor proffsighet men även med en ödmjukhet och förståelse att det kan vara jobbigt att genomgå en försäljning.
  • Jesper B
    Jesper B skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Väldigt engagerad mäklare som gör det lilla extra och tillhandahåller förstklassig service.
  • Milla R
    Milla R skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Jag är ganska nöjd med min mäklare. Alexander Cezar kan jag säga att han är föds 100% för sitt yrke som mäklare.
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Extremt proffsiga och seriösa. Kan verkligen rekommendera Jennieann Nyström som vägledde oss från start till mål på ett fantastiskt sätt.
  • Rebecka N
    Rebecka N skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Proffessionell, trevlig, kunnig och serviceinriktad. Ett nöje att samarbeta med
  • Ola P
    Ola P skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Vi har nyligen sålt med Louise Englund och Madelene Lööw på Lundin Fastighetsbyrå för andra gången och kan varmt rekommendera båda två! Dem brinner för både säljaren/köparens bästa.
    Det märks att båda har ett genuint intresse för hela affären och älskar sina jobb. Båda två är väldigt professionella och gör det där lilla extra för kunden och tänkte utanför boxen med t .ex en Afterwork-visning.
    Lundin använder en väldigt professionell fotograf, duktig stylist och har snygga objektsbeskrivningar som sticker ut i mängden. Kommer garanterat sälja med Louise och Madeleine och Lundin Fastighetsbyrå även nästa gång.
  • Linnea N
    Linnea N skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Vill starkt rekommendera Emelie Tolinsson på Lundins som gjorde ett toppenjobb högt över våra förväntningar vid försäljning av vår lägenhet. Hon har ett personligt engagemang utöver det vanliga vilket också gav resultat i slutpriset!
  • Martin S
    Martin S skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Fick ett mycket bra och proffsigt bemötande av Lundin Fastighetsbyrå!
  • Håkan O
    Håkan O skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    vänligt och professionellt bemötande. tillgänglig för frågor och snabb återkoppling.
    smidig dokumenthantering
  • Sara B
    Sara B skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Madelene Lööw på Lundin är en fantastiskt hjälpsam och proffsig mäklare. Trots mina otaliga dumma frågor svarade hon alltid vänligt och hjälpte mig med allt som rörde mina bostadsaffärer.
  • Goran T
    Goran T skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Grym mäklare. Bästa jag haft och göra med. Rekommenderas starkt.
  • Rebecka B
    Rebecka B skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Vi valde samma mäklare (Anna Wählisch) för försäljning av vår bostad som när vi köpte den några år tidigare och allt fungerade perfekt! Rekommenderas varmt.
  • Per A
    Per A skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Trevliga och sakliga. Info kommer både vid köp och försäljning. Mycket bra bemötande. Använder dem gärna igen. Speciellt Anna.
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Lyhörda och ett bra jobb med försäljningen av lägenhet.
  • Monica B
    Monica B skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Ett fint bemötande från första telefonsamtalet!
    Jag kan fråga om allt utan att känna mig dum!
    Jag har känt mig trygg med min mäklare!!
  • Susanne W
    Susanne W skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Fick både proffsigt, trevligt och engagerat bemötande av mäklaren vid försäljningen av vår fastighet. Kände stort förtroende under hela processen.
  • Peter G
    Peter G skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Rakt igenom ett toppenjobb av Annie Mälarborn! Stort tack!
  • Linus L
    Linus L skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Annie Mälarborn var otroligt proffsig. Både mot oss som säljare och mot köparna.
    Inger stort förtroende, kan sin sak, mycket proffsig i sin kommunikation. Inga överraskningar längs vägen. Guidade oss hela vägen genom affären från första mötet tills huset var sålt. Återkommer alltid när hon har lovat, glömmer ingenting längs vägen. Inga lösa trådar. Suveränt!
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Jag är mycket nöjd med min bostadsförsäljning och arbetet som min mäklare har utfört. Alexander Cezar har tryggt lotsat mig genom samtliga faser i bostadsförsäljningen och varit fantastiskt tillmötesgående och positiv att samarbeta med!

Det har alltid varit lätt att komma i kontakt med Alexander och han har hittat bra lösningar på eventuella problem som har dykt upp vilket verkligen har förenklat för mig som säljare. Toppen!
  • Marianne H
    Marianne H skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Vi fick ett proffesionellt bemötande när vi köpte vår lägenhet, så bra att vi valde samma mäklare till försäljning av vår lägenhet.
  • Louise E
    Louise E skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Madelene Lööw rekommenderas varmt efter flera förstklassiga insatser vid försäljning av våra bostäder i Vasastaden och Linnéstaden. Toppklass!
  • alf o
    alf o skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Louise Englund kan med varm hand rekommenderas tillsammans med sin kollega Madelene Lööw .
    Vi har vid två försäljningar fått bra hjälp och råd både innan försäljning , under samt efter.
  • Iman S
    Iman S skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Jag är nöjd och kan rekomendera er till vänner som ska sälja bostad.
  • Lennart C
    Lennart C skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Mycket bra och proffsigt. Bra tips och strategiskt tänkande innan försälning
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Alexander Cezar har ett riktigt högt kundfokus. Lyssnar, ger råd samt har en härlig uppföljning vilket har gjort att vi har varit med från början till slut och känt oss väldigt bekväma.
    Gillar att Alexander kör med raka puckar och har ett högt driv och engagemang.
  • Clara P
    Clara P skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Vår helhetsupplevelse av Alexander är väldigt god. Vi upplevde att vi fick bra kontakt med en gång och det var den största anledningen till att vi valde honom från först början. Lätt att ha att göra med och lätt att få tag på. Annonsen lades dock inte ut enligt övernskommelse vilket skapade lite onödig stress. Men överlag mycket nöjda med mäklaren, byrån och försäljningsresultat. Rekommenderar gärna Alexander till vänner och bekanta.
  • Viktor O
    Viktor O skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Alexander på Lundin är en utomordentlig mäklare med mycket erfarenhet och en känsla för detaljerna. Otroligt professionell som starkt rekommenderas.
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Efter att ha träffat en rad olika mäklare i samband med att vi skulle sälja vår bostadsrätt valde vi slutligen Martin Hasselblad från Lundins. Känslan man fick visade sig stämma mer än väl och Martin gjorde ett utmärkt jobb. Vi är mer än nöjda och kommer garanterat använda oss av Martin igen när vi säljer nästa gång.
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Kan varmt rekommendera Lundin och framförallt Martin Hasselblad som på ett proffsigt sätt hjälpt oss både med köp och försäljning av lägenhet!Vi har känt oss så avslappnade i hela processen pga Martins bemötande och kunnighet!
  • Cilla E
    Cilla E skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Bra information under hela processen och proffsigt hanterande av budgivningen.
  • Mina H
    Mina H skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Vi hade Alexander Cezar som mäklare när vi sålde vår lägenhet på Hisingen. Kan rekommendera honom varmt. Trevlig, kunnig och ambitiös.
  • Linda H
    Linda H skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Vi var från början till slut väldigt nöjda med Mäklaren Maria Lundquist, kunnig, bra kontakt, lätt att nå och ett mycket bra utfört jobb. Det tackar vi för.
  • Signe H
    Signe H skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Är väldigt nöjd med Alexander Cezars insats vid försäljningen av min lägenhet på Eriksberg och kan varmt rekommendera honom till den som vill ha en ambitiös och kunnig mäklare. Tack för bra och proffsig hjälp!
  • Luis A
    Luis A skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Alexander både vägleder och involverar säljaren hela vägen. Han säkrar att man som kund känner sig både trygg och informerad hela vägen. Kort men gott han ger 100%
  • Emelie M
    Emelie M skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Jag har precis sålt min lägenhet via Lundin Fastighetsbyrå och Anders Pettersson. Jag kom i kontakt med honom i samband med att jag letade lägenhet där han uppvisade professionalism och genuint intresse för att jag skulle hitta min drömbostad. Därför var det ett självklart val att anlita Anders när jag väl skulle sälja min egna. Anders gav bra och konkreta råd samtidigt som han var flexibel med att tillmötesgå mina önskemål. Dessutom fixade han en tokgrym stylist och slutresultatet blev en försäljning under 24 timmar på en summa jag aldrig trodde skulle vara möjlig.
    Jag kan varmt rekommendera Anders, oavsett om du ska sälja eller köpa.
    /Emelie
  • Fredrik R
    Fredrik R skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Jag hade Alexander Cezar som mäklare när jag sålde min lägenhet i Västra Eriksberg. Alexander var ambitiös, kunnig, pålitlig, social, påläst och kunde verkligen marknaden i Eriksberg. Jag kände mig trygg genom hela försäljningsprocessen. Jag är supernöjd! Jag kommer att anlita Alexander i framtiden igen!
  • Ben M
    Ben M skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Jonas Criff fd Edlund på Lundin Fastighetsbyrå hjälpte oss att köpa vår första lägenhet. Han var genomgående super trevlig och professionell och vi kände oss under hela processen väldigt trygga och omhändertagna då Jonas alltid tog sig tid till att sitta ner för att samtala och förklara diverse nya moment för oss. Vi skulle absolut rekommendera Jonas till alla som går i köptankar. Tack Jonas för att du hjälpte oss att hitta och köpa vår drömlägenhet!
  • Darko S
    Darko S skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Alexander Cezar på Lundin Fastighetsbyrå sålde vår lägenhet snabbt, enkelt och smidigt. Han skötte hela affären från dag 1 till den sista dagen. Jag kan starkt rekommendera honom till alla som vill ha en riktigt bra och professionell mäklare. Kommer alltid att anlita honom. ☺
  • Elin
    Elin skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Vi är väldigt nöjda med Elinas arbetsinsats vid försäljning av vår bostad. Hon är en lyhörd, mycket engagerad och mycket kompetent mäklare. Hon svarade väldigt snabbt på mail och höll oss uppdaterade så fort det dök upp någon ny information. Trevligt och professionellt bemötande. Försäljningen blev väldigt lyckad. Vi vill varmt rekommendera Elina Vadász som mäklare.
  • Anna T
    Anna T skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Efter en snabb affär med högt slutpris är vi väldigt nöjda med det arbete Martin Hasselblad gjorde i samband med försäljningen av vår lägenhet.
    Uppskattar även att han tog sig tid att ge oss tips och svara på frågor inför vårt husköp.

Vasagatan 26, 411 24 Göteborg