Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Lundin Fastighetsbyrå
Rekommenderat företag 2016 - Lundin Fastighetsbyrå
Rekommenderat företag 2015 - Lundin Fastighetsbyrå

Lundin Fastighetsbyrå

Vasagatan 26, 411 24 Göteborg — Visa karta

Sedan 1979 har vi på Lundins Fastighetsbyrå skapat lyckosamma bostadsaffärer i Göteborgsområdet och idag är vi en av de mest anlitade i regionen.

Vi ser till att ditt objekt hamnar i strålkastarljuset genom marknadsföring i flera kanaler, ett stort etablerat kontaktnät och en aktuell lokalkännedom.

Det personliga engagemanget hos våra mäklare är viktigt för oss och något vi är stolta över! Tillgänglighet, genuint intresse och att vara påläst är saker vi räknar till personligt engagemang och vi strävar alltid efter att överträffa dina förväntningar!

Vill du får din bostad värderad eller undrar hur det egentligen ser ut på bostadsmarknaden i ditt område? Hör av dig till oss, vi hjälper gärna till!

Läs vad 377 kunder tycker om Lundin Fastighetsbyrå

• Håkan O
    Håkan O skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    vänligt och professionellt bemötande. tillgänglig för frågor och snabb återkoppling.
    smidig dokumenthantering
  • Goran T
    Goran T skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Grym mäklare. Bästa jag haft och göra med. Rekommenderas starkt.
  • Rebecka B
    Rebecka B skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Vi valde samma mäklare (Anna Wählisch) för försäljning av vår bostad som när vi köpte den några år tidigare och allt fungerade perfekt! Rekommenderas varmt.
  • Per A
    Per A skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Trevliga och sakliga. Info kommer både vid köp och försäljning. Mycket bra bemötande. Använder dem gärna igen. Speciellt Anna.
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Lyhörda och ett bra jobb med försäljningen av lägenhet.
  • Monica B
    Monica B skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Ett fint bemötande från första telefonsamtalet!
    Jag kan fråga om allt utan att känna mig dum!
    Jag har känt mig trygg med min mäklare!!
  • Susanne W
    Susanne W skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Fick både proffsigt, trevligt och engagerat bemötande av mäklaren vid försäljningen av vår fastighet. Kände stort förtroende under hela processen.
  • Peter G
    Peter G skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Rakt igenom ett toppenjobb av Annie Mälarborn! Stort tack!
  • Linus L
    Linus L skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Annie Mälarborn var otroligt proffsig. Både mot oss som säljare och mot köparna.
    Inger stort förtroende, kan sin sak, mycket proffsig i sin kommunikation. Inga överraskningar längs vägen. Guidade oss hela vägen genom affären från första mötet tills huset var sålt. Återkommer alltid när hon har lovat, glömmer ingenting längs vägen. Inga lösa trådar. Suveränt!
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Jag är mycket nöjd med min bostadsförsäljning och arbetet som min mäklare har utfört. Alexander Cezar har tryggt lotsat mig genom samtliga faser i bostadsförsäljningen och varit fantastiskt tillmötesgående och positiv att samarbeta med!

Det har alltid varit lätt att komma i kontakt med Alexander och han har hittat bra lösningar på eventuella problem som har dykt upp vilket verkligen har förenklat för mig som säljare. Toppen!
  • Marianne H
    Marianne H skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Vi fick ett proffesionellt bemötande när vi köpte vår lägenhet, så bra att vi valde samma mäklare till försäljning av vår lägenhet.
  • Louise E
    Louise E skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Madelene Lööw rekommenderas varmt efter flera förstklassiga insatser vid försäljning av våra bostäder i Vasastaden och Linnéstaden. Toppklass!
  • alf o
    alf o skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Louise Englund kan med varm hand rekommenderas tillsammans med sin kollega Madelene Lööw .
    Vi har vid två försäljningar fått bra hjälp och råd både innan försäljning , under samt efter.
  • Iman S
    Iman S skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Jag är nöjd och kan rekomendera er till vänner som ska sälja bostad.
  • Lennart C
    Lennart C skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Mycket bra och proffsigt. Bra tips och strategiskt tänkande innan försälning
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Alexander Cezar har ett riktigt högt kundfokus. Lyssnar, ger råd samt har en härlig uppföljning vilket har gjort att vi har varit med från början till slut och känt oss väldigt bekväma.
    Gillar att Alexander kör med raka puckar och har ett högt driv och engagemang.
  • Clara P
    Clara P skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Vår helhetsupplevelse av Alexander är väldigt god. Vi upplevde att vi fick bra kontakt med en gång och det var den största anledningen till att vi valde honom från först början. Lätt att ha att göra med och lätt att få tag på. Annonsen lades dock inte ut enligt övernskommelse vilket skapade lite onödig stress. Men överlag mycket nöjda med mäklaren, byrån och försäljningsresultat. Rekommenderar gärna Alexander till vänner och bekanta.
  • Viktor O
    Viktor O skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Alexander på Lundin är en utomordentlig mäklare med mycket erfarenhet och en känsla för detaljerna. Otroligt professionell som starkt rekommenderas.
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Efter att ha träffat en rad olika mäklare i samband med att vi skulle sälja vår bostadsrätt valde vi slutligen Martin Hasselblad från Lundins. Känslan man fick visade sig stämma mer än väl och Martin gjorde ett utmärkt jobb. Vi är mer än nöjda och kommer garanterat använda oss av Martin igen när vi säljer nästa gång.
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Kan varmt rekommendera Lundin och framförallt Martin Hasselblad som på ett proffsigt sätt hjälpt oss både med köp och försäljning av lägenhet!Vi har känt oss så avslappnade i hela processen pga Martins bemötande och kunnighet!
  • Cilla E
    Cilla E skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Bra information under hela processen och proffsigt hanterande av budgivningen.
  • Mina H
    Mina H skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Vi hade Alexander Cezar som mäklare när vi sålde vår lägenhet på Hisingen. Kan rekommendera honom varmt. Trevlig, kunnig och ambitiös.
  • Linda H
    Linda H skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Vi var från början till slut väldigt nöjda med Mäklaren Maria Lundquist, kunnig, bra kontakt, lätt att nå och ett mycket bra utfört jobb. Det tackar vi för.
  • Signe H
    Signe H skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Är väldigt nöjd med Alexander Cezars insats vid försäljningen av min lägenhet på Eriksberg och kan varmt rekommendera honom till den som vill ha en ambitiös och kunnig mäklare. Tack för bra och proffsig hjälp!
  • Luis A
    Luis A skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Alexander både vägleder och involverar säljaren hela vägen. Han säkrar att man som kund känner sig både trygg och informerad hela vägen. Kort men gott han ger 100%
  • Emelie M
    Emelie M skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Jag har precis sålt min lägenhet via Lundin Fastighetsbyrå och Anders Pettersson. Jag kom i kontakt med honom i samband med att jag letade lägenhet där han uppvisade professionalism och genuint intresse för att jag skulle hitta min drömbostad. Därför var det ett självklart val att anlita Anders när jag väl skulle sälja min egna. Anders gav bra och konkreta råd samtidigt som han var flexibel med att tillmötesgå mina önskemål. Dessutom fixade han en tokgrym stylist och slutresultatet blev en försäljning under 24 timmar på en summa jag aldrig trodde skulle vara möjlig.
    Jag kan varmt rekommendera Anders, oavsett om du ska sälja eller köpa.
    /Emelie
  • Fredrik R
    Fredrik R skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Jag hade Alexander Cezar som mäklare när jag sålde min lägenhet i Västra Eriksberg. Alexander var ambitiös, kunnig, pålitlig, social, påläst och kunde verkligen marknaden i Eriksberg. Jag kände mig trygg genom hela försäljningsprocessen. Jag är supernöjd! Jag kommer att anlita Alexander i framtiden igen!
  • Ben M
    Ben M skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Jonas Criff fd Edlund på Lundin Fastighetsbyrå hjälpte oss att köpa vår första lägenhet. Han var genomgående super trevlig och professionell och vi kände oss under hela processen väldigt trygga och omhändertagna då Jonas alltid tog sig tid till att sitta ner för att samtala och förklara diverse nya moment för oss. Vi skulle absolut rekommendera Jonas till alla som går i köptankar. Tack Jonas för att du hjälpte oss att hitta och köpa vår drömlägenhet!
  • Darko S
    Darko S skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Alexander Cezar på Lundin Fastighetsbyrå sålde vår lägenhet snabbt, enkelt och smidigt. Han skötte hela affären från dag 1 till den sista dagen. Jag kan starkt rekommendera honom till alla som vill ha en riktigt bra och professionell mäklare. Kommer alltid att anlita honom. ☺
  • Elin
    Elin skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Vi är väldigt nöjda med Elinas arbetsinsats vid försäljning av vår bostad. Hon är en lyhörd, mycket engagerad och mycket kompetent mäklare. Hon svarade väldigt snabbt på mail och höll oss uppdaterade så fort det dök upp någon ny information. Trevligt och professionellt bemötande. Försäljningen blev väldigt lyckad. Vi vill varmt rekommendera Elina Vadász som mäklare.
  • Anna T
    Anna T skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Efter en snabb affär med högt slutpris är vi väldigt nöjda med det arbete Martin Hasselblad gjorde i samband med försäljningen av vår lägenhet.
    Uppskattar även att han tog sig tid att ge oss tips och svara på frågor inför vårt husköp.
  • Johanna Ä
    Johanna Ä skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Jonas Criff fd Edlund på Lundins är kunnig, trevlig, inkännande och rolig! Levererar dessutom en bra affär. Skulle rekommendera honom varje dag och definitivt använda honom igen vid en ny försäljning!

Då jag inte hade tid och ork att renovera min lägenhet inför försäljning fastän framförallt badrummet behövde fixas kom Jonas med den smarta idéen att renoveringsstyle-a lägenheten. Det blev en succé med tapet- och färgprover i rummen, jättefina bilder och ett ovanligt stort intresse både på webben, på visning och budgivning. Tillika ett väldigt bra slutpris.

Jonas fanns också med i det tidigare skedet där jag och min pojkvän tittade och budade på den lägenhet vi kom att köpa. Han var verkligen tillgänglig för frågor och tips och engagerade sig för oss. Vi har hela tiden känt att vi har kunnat vända oss till honom med frågor och stöd. Dessutom har han varit både seriös och rolig i kontakten. Har helt enkelt bara lovord om Jonas!
  • Jonas
    Jonas skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Välj Martin Hasselblad på Lundins om ni vill ha bra service, flexibilitet och ett högt slutpris!
  • Marina D
    Marina D skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Jag vill tacka Alexander Cezar för hans professionalitet, riktigt bra bemötande och personligt engagemang! Vi är riktigt nöjda med Lundin och rekommenderar starkt Lundin och Alexander Cezar som mäklare. Bra jobbat Alex!
  • ikaros m
    ikaros m skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Jag är mycket nöjd med det arbete som Lundins gjorde i samband med försöljningen av min lgh. Jag kan speciellt rekommendera Martin Hasselblad som alltid ställer upp och ser till att allt blir bra.
  • Oscar  O
    Oscar O skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Louise Englund och Madelene Lööw sålde min lägenhet i Linnéstaden i Göteborg. Upplägget kändes väldigt proffsigt från start och de var väldigt engagerade i ordinarie visningar, förhandsvisningar och extravisningar. De anstängde sig det lilla extra för att försäljningen skulle gå bra. Det är trevligt att de jobbar som ett team vilket innebär att det alltid går att få kontakt med någon av dem. Försäljningen av lägenheten blev väldigt lyckad.
  • Olivia
    Olivia skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Efter att ha gått på en av Martin Hasselblads visningar visste vi att det var honom vi ville ha som mäklare. Bra säljtaktik som passade oss perfekt med ett snabbt avslut på budgivningen, som vi blev väldigt nöjda med. Extra plus när han kände till vårt område så bra och kunde svara snabbt och säkert på frågor.
  • Thomas S
    Thomas S skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Vi har flyttat 14 ggr och haft med många mäklare att göra.
    Vi sålde nyligen vårt hus i Bohus med hjälp av Carolina
    Lindén på Lundin Fastighetsbyrå och vi är utomordentligt nöjda!

Vi kontaktade henne redan i samband med att hon sålde vår grannes
    hus för några år sedan och har haft förberedande kontakt sedan dess.
    I höstas blev det skarpt läge och vi beslöt att sälja på våren 2016. Det
    har varit många turer och i förra veckan blev det en lite komplicerad
    budgivning, där vi ändrade oss några gånger innan det blev affär.

Carolina har tålmodigt följt med i svängarna, kommit med konstruktiva
    förslag, alltid haft ett behagligt och tillmötesgående sätt och skött hela
    affären på ett synnerligen professionellt sätt.

Eva och Thomas Sundberg, Bohus
  • Gunilla K
    Gunilla K skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    När jag skulle sälja min kolonistuga i centrala Göteborg hörde jag med Lundins fastighetsbyrå, eftersom jag har goda erfarenheter av dem från tidigare lägenhetsaffärer. Jag måste säga att jag blev positivt överraskad över hur noggrant mäklaren Anna Wählisch gick till väga.

Med annons i bostadsbilagan i GP, utdelning av informationskort till alla i bostadsområdena i närheten och ett 28-sidigt prospekt gjordes med foton och annan information om stugan. Självklart fanns alla bilder och annan information även på nätet. Det var intressant att se att denna mäklarfirma behandlar försäljning av en kolonistuga på samma sätt som försäljning av en lägenhet.

Det blev två visningar och intresset var stort, vilket ledde till budgivning och ett slutpris på en rejäl summa mer än det pris jag kunde tänka mig att sälja för. Jag är mycket glad och tacksam över detta och att mäklaren Anna Wählisch var så genomtrevlig och proffsig under hela processen!
  • Birgitta D
    Birgitta D skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Tog in offert från 4 mäklare. Lätt val att välja lundins Alexander Cesar. Offensiv, snabb, korrekt, kompetent. Återkopplar snabbt på Mejl Sms o samtal. Alexander har ett behagligt sätt mot kunder och en god lyssnare. Prismässigt var Lundins ett bra val. Affären är ju inte avslutad förrän dekl är gjord nästa år men ser fram emot det.
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Vi var i kontakt med många mäklare innan vi utan tvekan valde Martin Hasselblad på Lundin fastighetsbyrå. Vi föll för hans ärlighet och hans raka besked. Martin lägger ett stort personligt engagemang i mäklarjobbet och han ställer alltid upp. Han har varit snabb med att svara och hjälpa oss med frågor. Martin gör ett professionellt jobb med personligt engagemang och levererar kvalité. Lundin gav oss den bästa sidan av vår lägenhet med de bästa bilderna och den bästa stylingen.
  • Reinert M
    Reinert M skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Vi fick en rekommendation angående Lundins och Peter Johansen. Av den orsaken hade vi höga förväntningar och vi kan helt klart säga att dessa förväntningar infriades och till och med överträffades.
    Peter är rakt igenom affärsmässigt proffsig. Han är klar och tydlig i sin kommunikation och behaglig som person.
    Genom att gå på rekommendation, gjorde vi det enkelt för oss, och det finns ingen anledning att som säljare gör det svårare än så.
    Vi kommer definitivt rekommendera Lundins och Peter Johansen om och när bekanta till oss avser att sälja.
  • lisbeth l
    lisbeth l skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Till att börja med vill jag Tacka Elina och Lundins för ett otroligt bra jobb, finns ingen som helst anledning att anlita ett annat företag. Det går inte ens att jämföra med en annan mäklarfirma. Bemötandet, exklusiviteten, kunnandet, professionaliten, ja ni har allt det som de andra företagen inte har. Vill till er alla varmt rekommendera Elina Vadaz. Hon har hjälpt oss med försäljningen av vår bostad och har gjort detta på ett alldeles fantastiskt sätt. Hon har alltid funnits tillgänglig för oss, löst eventuella problem som uppstått samt gett oss en väldigt trygg förmedling av huset. Det finns ingen anledning att välja något annat företag än Lundins och framförallt er härliga Elina. Tusen tack för allt. Lundin är en klass för sig på ett enastående sätt!
  • Kerstin U
    Kerstin U skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Ann-Christin Palmborg skötte försäljningen av vår lägenhet på bästa möjliga sätt. Med energi, positiv attityd, hjälpsamhet och proffsighet utöver det vanliga fick vi ett resultat långt utöver det förväntade.
  • Alexander E
    Alexander E skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Allt började med ett möte där Ann-Christin kom inspringandes genom min dörr med en energi som gjorde att detta känns rätt redan från början. Under försäljningens gång tipsade hon om en väldigt bra stylist, Anna Bülow, som kom och inredde lägenheten som fick ett ordentligt lyft. Lägenheten hade ovanligt många träffar på hemnet och gick inte helt oväntat på förhandsvisning och blev såld dagen därpå. Vill ni ha engagemang, energi och en mäklare utöver det vanliga så rekommenderar jag Ann-Christin varmt.
  • Anna R
    Anna R skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Tydlig, professionell och effektiv! Mycket nöjd med hela processen! Min mäklare använde en enorm energi för att få till en affär, jag är otroligt nöjd med Lundin!
  • Ellie S
    Ellie S skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    When I first met Alexander in my apartment I thought he might be too young to have the experience, but they say " never
    judge a book by its cover" he proved to be otherwise! From start to finish, Alexander's professionalism, energy, timing,
    and the passion for what he does, made the selling process go as smoothly as possible! I strongly recommend Alexander Cezar to anyone who is thinking about buying or selling a home!
  • Camilla A
    Camilla A skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Lundin Fastighetsbyrå agerade proffsigt med hjälpen att köpa lägenhet. Martin Hasselblad gjorde så att det kändes personligt och enkelt. Skönt att ha ett sånt stöd. Tack.
  • Malin L
    Malin L skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Vi anlitade Jonas Criff på Lundins Fastighetsbyrå då det var dags att sälja vår lägenhet i centrala Göteborg. Jonas gjorde ett superbra jobb, från första kontakt till kontraktsskrivning. Han gick in med total entusiasm och är dessutom väldigt kunnig om marknaden. Rekommenderar Jonas mycket varmt!
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Lundin Fastighetsbyrå