Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Lundin Fastighetsbyrå

Lundin Fastighetsbyrå

Vasagatan 26, 411 24 Göteborg — Visa karta

Sedan 1979 har vi på Lundins Fastighetsbyrå skapat lyckosamma bostadsaffärer i Göteborgsområdet och idag är vi en av de mest anlitade i regionen.

Vi ser till att ditt objekt hamnar i strålkastarljuset genom marknadsföring i flera kanaler, ett stort etablerat kontaktnät och en aktuell lokalkännedom.

Det personliga engagemanget hos våra mäklare är viktigt för oss och något vi är stolta över! Tillgänglighet, genuint intresse och att vara påläst är saker vi räknar till personligt engagemang och vi strävar alltid efter att överträffa dina förväntningar!

Vill du får din bostad värderad eller undrar hur det egentligen ser ut på bostadsmarknaden i ditt område? Hör av dig till oss, vi hjälper gärna till!

Läs vad 413 kunder tycker om Lundin Fastighetsbyrå

• Hannah P
    Hannah P skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Aldrig varit med om otrevligare och oseriösa mäklare. Säljer hellre privat än skulle använda denna firma om det så vore den sista firman i Sverige. Läs mer
  • Gilla
    Gilla skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Lundins är inte mäklarfirman du vill anlita om du går i säljtankar. Att tala illa om tidigare säljare ger långt ifrån ett trovärdigt intryck. Mäklarna har svårt att hantera kritik. Läs mer
  • Peter F
    Peter F skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Annika Landqvist är mäklaren att hylla. Tack för en mycket bra och väl genomförd försäljning.
    Allt flöt bra, tiden hölls, presentation och fotografering höll extremt hög klass. Annika gör det där lilla extra som fick oss att känna trygghet. När det blev dags att göra val gav Annika bra, välgrundade rekommendationer. Vi rekommenderar Annika (och Lundin) varmt. Läs mer
  • Ulla M
    Ulla M skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Jag har köpt och sålt bostad genom Lundins och är
    mycket nöjd med affärerna. Det har gått smidigt och
    jag har hela tiden varit uppdaterad om vad som skett.
    Mäklaren har varit snabb med att svara när jag behövt
    ta kontakt. Jag upplevde ingen överförsäljning eller
    övertalning utan bra fakta när jag köpte lägenheten.

Villaförsäljningen var också seriös och mäklaren stod hela
    tiden i kontakt med mej. Fin dokumentation, snygga
    bilder. Bra annonsering. Jag kände aldrig någon stress
    trots att jag är ensam i affären.Tidsplaneringen hölls hela
    tiden av mäklaren.
    Mina mäkare var Alexander Cezar och vid villaförsäljningen
    även en kvinnlig säljare som jag just nu inte har namnet på.

Ulla Malmberg, Lilla Björn 15, Gbg Läs mer
  • Gennadij B
    Gennadij B skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Trevlig,hjälpsam,kunnig,lyhörd mäklare Läs mer
  • Agneta S
    Agneta S skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Vi har fått snabb hjälp med försäljning och är mycket nöjda. Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Kanon, bara positivt genom hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • Johanna F
    Johanna F skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Vi blev rekommenderade att anlita Ann-Christin Palmborg när vi sålde vår lägenhet. Vi träffade olika mäklare men de andra var egentligen inget alternativ, Ann-Christin gav det överlägset bästa intrycket. Och hon levde upp till förväntningarna på alla plan, med råge. Professionell, trevlig, kommunikativ, tillgänglig, trygg, engagerad, driven. Hon kunde inte varit bättre och säljer vi något igen så är mäklarvalet enkelt. Vi kommer att rekommendera Ann-Christin till alla. Tack!
    Johan & Johanna Läs mer
  • Carin E
    Carin E skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Tyvärr är jag mycket missnöjd med min bostadsaffär hos Lundin. När jag klagat så får jag ingen respons. Läs mer
  • Mats S
    Mats S skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Prospekt, bilder och hjälp med homestyling, var vad man ska förvänta sig..
    Men tyvärr var mäklaren inget vidare seriös, dåligt bemötande och en allmän oproffsighet. Bland annat talade mäklaren ofta om sin magkänsla och hur den alltid stämde, vilket den sedan inte gjorde. Mäklaren talade också ofta om sig själv i tredje person och hur "ärlig" hon var.
    Vi valde att sälja på förhand efter mäklarens rekommendation. Det var 11 bokade till visning, men när vi väl sålt så kom det fram att det varit 27 bokade på visning. Med den informationen hade vi valt att avvakta.
    Vi har påpekat ovan (och ett flertal fel till, som jag inte orkar att skriva om) till Lundins, men de tycker inte att de har gjort något fel. De skyller alltid på någon annan, men ingen vill ta ansvar! Läs mer
  • Rickard E
    Rickard E skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    På Lundin fastighetsbyrå blir man proffisionellt bemött och får pedagogiska och lättsamma svar vid frågor.

Jag sålde med samma mäklare som värderade min bostad och slutpriset skilljde sig bara 10 000kr från värderingeringen.
    Jag kommer välja Lundin vid nästa försäljning! Läs mer
  • Erkki S
    Erkki S skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Mycket bra bemötande och process men jag uppskattat en teknisk kontroll av lägenheten före köpet Läs mer
  • Anne H
    Anne H skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Vi är jättenöjda. Trevligt bemötande o bra information o proffsigt handhavande.

Anne o Nisse Håkansson
    Arbetaregatan 21 Läs mer
  • Veronika F
    Veronika F skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Lite väl positiv till objektet, annars inget att anmärka. Läs mer
  • Robert P
    Robert P skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Bra bemötande och proffesionellt jobbat hela vägen. Man fick bra uppdateringar under hela försäljningen. Läs mer
  • Miroslav Z
    Miroslav Z skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Vi anlitade för andra gången Alexander Cezar. Oerhört trevlig, proffsig och förtroendegivande. Både som person och mäklare. Kunde inte känna oss mer trygga och nöjda över försäljningen. Rekommenderar Alexander 366 dagar om året! Läs mer
  • Miroslav Z
    Miroslav Z skrev om Lundin Fastighetsbyrå
  • Elin P
    Elin P skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Anna Wählisch har hjälpt oss med tre försäljningar genom åren och det är henne vi ringer om det skulle bli dags igen. Hon är trygg, kunnig och professionell genom alla steg i försäljningen. En riktig stjärna! Läs mer
  • Jacob B
    Jacob B skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Eva Mellberg på Lundin fastighetsbyrå har med sitt trevliga, positiva, ödmjuka och professionella förhållningssätt vaggat kunden i hamn, i både storm som solsken. Andra mäklare som knackade på hamnade verkligen i skuggan. Kort och gott en mycket behaglig person att ha och göra med.

Tack
    Jacob, Renate & Alma Läs mer
  • Tobias S
    Tobias S skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Alexander på Lundin gjorde ett utmärkt jobb vid vår försäljning! Läs mer
  • Nathalie G
    Nathalie G skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Kan varmt rekommendera Martin Hasselblad som är en mycket professionell, förtroendeingivande och tillgänglig mäklare. Är väldigt nöjd med hela processen vad gäller såväl fotografering av lägenheten (fantastiska, högkvalitativa bilder!) samt visning och slutpris. Hade utan tvekan anlitat Martin igen vid en ny försäljning! Läs mer
  • Johan M
    Johan M skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Profesionellt bemötande, alltid snabb återkoppling och flexibilitet. Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Större delen av kontakten med mäklaren sköttes av min sambo. Mäklaren skötte affären mycket professionellt och vi är mycket nöjda med resultatet. Läs mer
  • Lena K
    Lena K skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Bra engagerad mäklare i Victoria Wigerud på Lundins, valde att efter köp av henne även låta henne sälja mitt hus mycket nöjd. Läs mer
  • Göran K
    Göran K skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Trevlig och professionellt bemötande. Min bostad var ganska speciellt utformad vilket gjorde den avhängig av "rätt kund" - mäklaren visade gott tålamod, god vilja och bra känsla för tilltänkt kunds behov då säljcykeln blev lång och "svajig" - Bra jobbat! Läs mer
  • Maria B
    Maria B skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Peter Johannesson bemötte oss med stor proffsighet men även med en ödmjukhet och förståelse att det kan vara jobbigt att genomgå en försäljning. Läs mer
  • Jesper B
    Jesper B skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Väldigt engagerad mäklare som gör det lilla extra och tillhandahåller förstklassig service. Läs mer
  • Milla R
    Milla R skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Jag är ganska nöjd med min mäklare. Alexander Cezar kan jag säga att han är föds 100% för sitt yrke som mäklare. Läs mer
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Extremt proffsiga och seriösa. Kan verkligen rekommendera Jennieann Nyström som vägledde oss från start till mål på ett fantastiskt sätt. Läs mer
  • Rebecka N
    Rebecka N skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Proffessionell, trevlig, kunnig och serviceinriktad. Ett nöje att samarbeta med Läs mer
  • Ola P
    Ola P skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Vi har nyligen sålt med Louise Englund och Madelene Lööw på Lundin Fastighetsbyrå för andra gången och kan varmt rekommendera båda två! Dem brinner för både säljaren/köparens bästa.
    Det märks att båda har ett genuint intresse för hela affären och älskar sina jobb. Båda två är väldigt professionella och gör det där lilla extra för kunden och tänkte utanför boxen med t .ex en Afterwork-visning.
    Lundin använder en väldigt professionell fotograf, duktig stylist och har snygga objektsbeskrivningar som sticker ut i mängden. Kommer garanterat sälja med Louise och Madeleine och Lundin Fastighetsbyrå även nästa gång. Läs mer
  • Linnea N
    Linnea N skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Vill starkt rekommendera Emelie Tolinsson på Lundins som gjorde ett toppenjobb högt över våra förväntningar vid försäljning av vår lägenhet. Hon har ett personligt engagemang utöver det vanliga vilket också gav resultat i slutpriset! Läs mer
  • Martin S
    Martin S skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Fick ett mycket bra och proffsigt bemötande av Lundin Fastighetsbyrå! Läs mer
  • Håkan O
    Håkan O skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    vänligt och professionellt bemötande. tillgänglig för frågor och snabb återkoppling.
    smidig dokumenthantering Läs mer
  • Sara B
    Sara B skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Madelene Lööw på Lundin är en fantastiskt hjälpsam och proffsig mäklare. Trots mina otaliga dumma frågor svarade hon alltid vänligt och hjälpte mig med allt som rörde mina bostadsaffärer. Läs mer
  • Goran T
    Goran T skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Grym mäklare. Bästa jag haft och göra med. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Rebecka B
    Rebecka B skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Vi valde samma mäklare (Anna Wählisch) för försäljning av vår bostad som när vi köpte den några år tidigare och allt fungerade perfekt! Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Per A
    Per A skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Trevliga och sakliga. Info kommer både vid köp och försäljning. Mycket bra bemötande. Använder dem gärna igen. Speciellt Anna. Läs mer
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Lyhörda och ett bra jobb med försäljningen av lägenhet. Läs mer
  • Monica B
    Monica B skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Ett fint bemötande från första telefonsamtalet!
    Jag kan fråga om allt utan att känna mig dum!
    Jag har känt mig trygg med min mäklare!! Läs mer
  • Susanne W
    Susanne W skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Fick både proffsigt, trevligt och engagerat bemötande av mäklaren vid försäljningen av vår fastighet. Kände stort förtroende under hela processen. Läs mer
  • Peter G
    Peter G skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Rakt igenom ett toppenjobb av Annie Mälarborn! Stort tack! Läs mer
  • Linus L
    Linus L skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Annie Mälarborn var otroligt proffsig. Både mot oss som säljare och mot köparna.
    Inger stort förtroende, kan sin sak, mycket proffsig i sin kommunikation. Inga överraskningar längs vägen. Guidade oss hela vägen genom affären från första mötet tills huset var sålt. Återkommer alltid när hon har lovat, glömmer ingenting längs vägen. Inga lösa trådar. Suveränt! Läs mer
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Jag är mycket nöjd med min bostadsförsäljning och arbetet som min mäklare har utfört. Alexander Cezar har tryggt lotsat mig genom samtliga faser i bostadsförsäljningen och varit fantastiskt tillmötesgående och positiv att samarbeta med!

Det har alltid varit lätt att komma i kontakt med Alexander och han har hittat bra lösningar på eventuella problem som har dykt upp vilket verkligen har förenklat för mig som säljare. Toppen! Läs mer
  • Marianne H
    Marianne H skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Vi fick ett proffesionellt bemötande när vi köpte vår lägenhet, så bra att vi valde samma mäklare till försäljning av vår lägenhet. Läs mer
  • Louise E
    Louise E skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Madelene Lööw rekommenderas varmt efter flera förstklassiga insatser vid försäljning av våra bostäder i Vasastaden och Linnéstaden. Toppklass! Läs mer
  • alf o
    alf o skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Louise Englund kan med varm hand rekommenderas tillsammans med sin kollega Madelene Lööw .
    Vi har vid två försäljningar fått bra hjälp och råd både innan försäljning , under samt efter. Läs mer
  • Iman S
    Iman S skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Jag är nöjd och kan rekomendera er till vänner som ska sälja bostad. Läs mer
  • Lennart C
    Lennart C skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Mycket bra och proffsigt. Bra tips och strategiskt tänkande innan försälning Läs mer
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Lundin Fastighetsbyrå
    Alexander Cezar har ett riktigt högt kundfokus. Lyssnar, ger råd samt har en härlig uppföljning vilket har gjort att vi har varit med från början till slut och känt oss väldigt bekväma.
    Gillar att Alexander kör med raka puckar och har ett högt driv och engagemang. Läs mer

Vasagatan 26, 411 24 Göteborg