Lundin Fastighetsbyrå

Lundin Fastighetsbyrå

Ring 031-17 22 60 www.lundin.se

Sedan 1979 har vi på Lundins Fastighetsbyrå skapat lyckosamma bostadsaffärer i Göteborgsområdet och idag är vi en av de mest anlitade i regionen. Vi ser till att ditt objekt hamnar i strålkastarljuset genom marknadsföring i flera kanaler, ett stort etablerat kontaktnät och en aktuell lokalkännedom. Det personliga engagemanget...

439 omdömen om Lundin Fastighetsbyrå

Julia K
Skrev om Lundin Fastighetsbyrå

Besviken kund som lämnar med en känsla av dåligt bemötande och en upplevesle där Lundin som bolag förlorat mitt förtroende.

HusmanHagberg Härryda/Landvetter
4.7/5 i betyg av 72 omdömen 4.7 av 72 omdömen

Vi sålde vår lägenhet genom Lenita på Husman Hagberg. Vi blev väldigt nöjda både av utfallet samt genom bemötandet under processen. Vi hade

Moni A
Skrev om Lundin Fastighetsbyrå

Jag sålde min lägenhet och haft turen som fick Elvira Henningsson som mäklare! Hon är SUPER på alla möjliga sätt! Ett gott intryck redan från start! Jag är väldigt nöjd med hela försäljningsprocessen och detta är tack vare henne! Hon var extremt lyhörd, uppmärksam, pedagogisk och väldigt professionell! Hon lyssnade till mina önskemål precis som jag önskat, redan från start! Hon höll en väldigt bra kommunikation med mig och jag kan med handen på hjärtat starkt rekommendera att välja Elvira som mäklare! Hon är supergo och...

HENRIK K
Skrev om Lundin Fastighetsbyrå

Sålde min lägenhet i januari. Trevligt och professionellt bemötande av mäklare Carolina Lindén och Carl Hogéus. Kan varmt rekommendera denna firma.

Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
4.8/5 i betyg av 999 omdömen 4.8 av 999 omdömen

Suveränt bemötande och service från Simon. Han hjälpte mig under hela processen, en trygg upplevelse som förstaköpare.

André E
Skrev om Lundin Fastighetsbyrå

När jag gick i säljtankar så kontaktade jag en av deras kvinnliga mäklare som sålde en del i mitt område. Vi bestämde träff och hon kom hem och kollade på lägenheten en fredag. När vi skildes åt sa hon att hon skulle återkoppla till mig redan under måndagen med en värdering och lite info inför en ev försäljning. Till dags dato har hon ännu inte återkopplat och detta var nästan 1 år sedan...

Svar från Lundin Fastighetsbyrå

Hej André, så ska det ju givetvis inte gå till. Om du fortsatt vill ha kontakt så ring oss gärna på 031-172260 så kan vi reda ut hur vi kan ha missat detta. //Robert

Robert R
Skrev om Lundin Fastighetsbyrå

Vi sålde vår lägenhet via Lundin. Proffsigt och engagerat bemötande från Emelie. Trots en vikande marknad var vi nöjda med slutpriset. Rekommenderas!

Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
4.7/5 i betyg av 2213 omdömen 4.7 av 2213 omdömen

Lisa är en väldigt trevlig mäklare, gav väldigt bra information om objektet och området. Ställde upp och svarade på frågor hela tiden och de

Charlie T Charlie T
Sandra S
Lindholmen

Sålt en 3a på 87 kvadrat. Trevlig mäklare som alltid är glad och tillmötesgående. Engagerad mäklare som såg till att vi fick ett pris vi var nöjda över

Mats C
Lindholmen

Köpt och sålt lägenhet. rörigt intryck ifrån mäklaren, Kommer inte att rekommendera Lundin till någon

Rickard E
Sålde sitt hus med hjälp av Lundin Fastighetsbyrå
Kungsbacka Hammerö

Sålt villa, Bra sammarbete med mäklare, Mäklare levde upp till förväntingarna, både gällande tillgänglighet, information och försäljningsresultat

Amanda Madelene A
Skrev om Lundin Fastighetsbyrå

Matilda var bra med snabb återkoppling

Björn J
Skrev om Lundin Fastighetsbyrå

Väldigt proffsigt från början till slut.

Sven J
Centrala Hisingen

Köpt en lägenhet Saklig, proffesionell. Smidig affär

Anna O
Skrev om Lundin Fastighetsbyrå

Köpt lägenhet. Väldig bra bemött och nöjd med både lägenheten och mäklaren.

Peter N
Köpte sitt hus med hjälp av Lundin Fastighetsbyrå
Valbo-Ryrs

Hej i Henningsson finns en mycket trevlig och kunnig mäklare har bara gott att säga om honom. Har köpt en villa i Munkedal av Henningsson. Hade förväntningar på Er mäklare som har infriats. Kan på ett utmärkt sätt framhålla Henningsson som mäklare på Lundins mäklarbyrå. Utmärkt bemötande i alla avseenden. Mvh Peter Niklasson

Johannes K
Hisings Backa

Köpt en lägenhet. Allt gick korrekt och mycket smidigt.

Jesper B
Skrev om Lundin Fastighetsbyrå

Lägenhetsförsäljning. Lite rörigt bemötande. Två olika mäklare, oklart för oss angående vem som gjorde vad i processen. Trevligt bemötande till största del men betydligt sämre när objektet väl var sålt. Fick exempelvis ingen information om vilken tid vi skulle vara på plats vid slutgiltig överlåtelse till nya ägaren. Är inte missnöjd men kommer säkerligen anlita en annan mäklarfirma vid nästa potentiella försäljning.

Cecilia O
Majorna

Sålt 2a i Majorna. Mkt säljmotiverad mäklare som fick fram ett bra pris på vår lgh.

Irene E
Skrev om Lundin Fastighetsbyrå

Bra service, men någon hade missat detaljer i annonsen, som spelade roll för oss.

Madelene L
Skrev om Lundin Fastighetsbyrå

Således tvåa. Gick över förväntan med tanke på marknaden nu. Proffsig mäklare med jätte trevligt bemötande. Över förväntan.

Ulf E
Lunden

Sålt. Lika bra som tidigare! Annika Landqvist är kanon!

Rim Behnam K
Sålde sitt hus med hjälp av Lundin Fastighetsbyrå
Gråbo

Har sålt mitt radhus. Letar efter lägenhet att köpa. Har blivit bemött på jätte bra o professionellt sätt. Hoppas & tror att jag kommer få bra hjälp att hitta den bostaden jag vill ha.

Olof B
Johanneberg Almedal

Köpte en 1:a i Johanneberg på 37kvm. Hela processen gick väldigt smidigt och Kevin ordnade även väldigt snabb inflyttning vilket var oerhört uppskattat!

Bo P

Köpt Enkel och tydlig handläggning

Beatrice A
Skrev om Lundin Fastighetsbyrå

Nä men det gick väl bra. Köpte en lägenhet och det var inga bekymmer från ert håll.

Paula J
Floda

Trevligt och kunnigt bemötande. Snabb försäljning av min 2:a.

Torbjörn J
Biskopsgården

Jag har sålt en lägenhet. Min mäklare är känd för mig sedan länge, så allt har skötts korrekt så som jag hade förväntat mig. Vi fick det pris som vi trodde från början, så jag för vara nöjd.

Evelyn B
Köpte sitt hus med hjälp av Lundin Fastighetsbyrå
Korsåsen

Enkla att ha att förs med, kunniga och snabba att återkoppla.

Amra K
Skrev om Lundin Fastighetsbyrå

Vår mäklare från Lundin lovade guld och gröna skogar när vi sålde vår lgh,men levererade kodynga! Hon företrädde både oss och köparen, då köparen skiljt sig och skulle sälja sitt hus. Hon visste att vi redan skrivit på för vårt hus och därmed exakt på kronan för att få ihop det ekonomiskt. Hon tog dit oseriösa fönstershoppade för att, som det visade sig sälja till den frånskilda köparen som hon också representerade. De känner varandra dessutom! Köparen lämnade bud på exakt den summan som var vår smärtgräns, för att ett par...

Joakim O
Skrev om Lundin Fastighetsbyrå

Efter en misslyckad försäljning med en annan mäklare valde vi Lundin som vi hört mycket positivt om. Som dom levererade! Peter Johansen var extremt proffsig och sålde vårt objekt väldigt snabbt och till det pris vi önskade. 5/5 på Lundin och Peter.

Hannah P
Skrev om Lundin Fastighetsbyrå

Aldrig varit med om otrevligare och oseriösa mäklare. Säljer hellre privat än skulle använda denna firma om det så vore den sista firman i Sverige.

Peter F
Skrev om Lundin Fastighetsbyrå

Annika Landqvist är mäklaren att hylla. Tack för en mycket bra och väl genomförd försäljning. Allt flöt bra, tiden hölls, presentation och fotografering höll extremt hög klass. Annika gör det där lilla extra som fick oss att känna trygghet. När det blev dags att göra val gav Annika bra, välgrundade rekommendationer. Vi rekommenderar Annika (och Lundin) varmt.

Ulla M
Skrev om Lundin Fastighetsbyrå

Jag har köpt och sålt bostad genom Lundins och är mycket nöjd med affärerna. Det har gått smidigt och jag har hela tiden varit uppdaterad om vad som skett. Mäklaren har varit snabb med att svara när jag behövt ta kontakt. Jag upplevde ingen överförsäljning eller övertalning utan bra fakta när jag köpte lägenheten. Villaförsäljningen var också seriös och mäklaren stod hela tiden i kontakt med mej. Fin dokumentation, snygga bilder. Bra annonsering. Jag kände aldrig någon stress trots att jag är ensam i affären.Tidsplaneringen...

Gennadij B

Trevlig,hjälpsam,kunnig,lyhörd mäklare

Agneta S
Skrev om Lundin Fastighetsbyrå

Vi har fått snabb hjälp med försäljning och är mycket nöjda.

Johan S
Skrev om Lundin Fastighetsbyrå

Kanon, bara positivt genom hela försäljningsprocessen.

Johanna F
Skrev om Lundin Fastighetsbyrå

Vi blev rekommenderade att anlita Ann-Christin Palmborg när vi sålde vår lägenhet. Vi träffade olika mäklare men de andra var egentligen inget alternativ, Ann-Christin gav det överlägset bästa intrycket. Och hon levde upp till förväntningarna på alla plan, med råge. Professionell, trevlig, kommunikativ, tillgänglig, trygg, engagerad, driven. Hon kunde inte varit bättre och säljer vi något igen så är mäklarvalet enkelt. Vi kommer att rekommendera Ann-Christin till alla. Tack! Johan & Johanna

Mats S
Skrev om Lundin Fastighetsbyrå

Prospekt, bilder och hjälp med homestyling, var vad man ska förvänta sig.. Men tyvärr var mäklaren inget vidare seriös, dåligt bemötande och en allmän oproffsighet. Bland annat talade mäklaren ofta om sin magkänsla och hur den alltid stämde, vilket den sedan inte gjorde. Mäklaren talade också ofta om sig själv i tredje person och hur "ärlig" hon var. Vi valde att sälja på förhand efter mäklarens rekommendation. Det var 11 bokade till visning, men när vi väl sålt så kom det fram att det varit 27 bokade på visning. Med...

Rickard E
Skrev om Lundin Fastighetsbyrå

På Lundin fastighetsbyrå blir man proffisionellt bemött och får pedagogiska och lättsamma svar vid frågor. Jag sålde med samma mäklare som värderade min bostad och slutpriset skilljde sig bara 10 000kr från värderingeringen. Jag kommer välja Lundin vid nästa försäljning!

Erkki S
Skrev om Lundin Fastighetsbyrå

Mycket bra bemötande och process men jag uppskattat en teknisk kontroll av lägenheten före köpet

Anne H
Skrev om Lundin Fastighetsbyrå

Vi är jättenöjda. Trevligt bemötande o bra information o proffsigt handhavande. Anne o Nisse Håkansson Arbetaregatan 21

Veronika F
Skrev om Lundin Fastighetsbyrå

Lite väl positiv till objektet, annars inget att anmärka.

Robert P
Skrev om Lundin Fastighetsbyrå

Bra bemötande och proffesionellt jobbat hela vägen. Man fick bra uppdateringar under hela försäljningen.

Miroslav Z
Skrev om Lundin Fastighetsbyrå

Vi anlitade för andra gången Alexander Cezar. Oerhört trevlig, proffsig och förtroendegivande. Både som person och mäklare. Kunde inte känna oss mer trygga och nöjda över försäljningen. Rekommenderar Alexander 366 dagar om året!

Miroslav Z

Elin P
Skrev om Lundin Fastighetsbyrå

Anna Wählisch har hjälpt oss med tre försäljningar genom åren och det är henne vi ringer om det skulle bli dags igen. Hon är trygg, kunnig och professionell genom alla steg i försäljningen. En riktig stjärna!

Jacob B
Skrev om Lundin Fastighetsbyrå

Eva Mellberg på Lundin fastighetsbyrå har med sitt trevliga, positiva, ödmjuka och professionella förhållningssätt vaggat kunden i hamn, i både storm som solsken. Andra mäklare som knackade på hamnade verkligen i skuggan. Kort och gott en mycket behaglig person att ha och göra med. Tack Jacob, Renate & Alma

Tobias S
Skrev om Lundin Fastighetsbyrå

Alexander på Lundin gjorde ett utmärkt jobb vid vår försäljning!

Nathalie G
Skrev om Lundin Fastighetsbyrå

Kan varmt rekommendera Martin Hasselblad som är en mycket professionell, förtroendeingivande och tillgänglig mäklare. Är väldigt nöjd med hela processen vad gäller såväl fotografering av lägenheten (fantastiska, högkvalitativa bilder!) samt visning och slutpris. Hade utan tvekan anlitat Martin igen vid en ny försäljning!

Johan M
Skrev om Lundin Fastighetsbyrå

Profesionellt bemötande, alltid snabb återkoppling och flexibilitet.

Johan S
Skrev om Lundin Fastighetsbyrå

Större delen av kontakten med mäklaren sköttes av min sambo. Mäklaren skötte affären mycket professionellt och vi är mycket nöjda med resultatet.

Lena K
Skrev om Lundin Fastighetsbyrå

Bra engagerad mäklare i Victoria Wigerud på Lundins, valde att efter köp av henne även låta henne sälja mitt hus mycket nöjd.