M Room Sundbyberg

M Room Sundbyberg

Ring 073-384 54 78 mroom.com
4.4

Välkommen till M Room Sundbyberg! Hos oss får du mer än bara en barberare. Vi erbjuder ett brett utbud av behandlingar för män, helt utan tidsbeställning. Du kommer hit på drop-in, får en köplats direkt och kan sedan ägna dig åt något annat medan du väntar. Dessutom kan du bli medlem och ta del av massor av förmåner, som exempelvis...

41 omdömen om M Room Sundbyberg

Nikola D
Skrev om M Room Sundbyberg

Jag som kund har haft medlemskap hos M Room sen September 2016 och är lika nöjd än idag av mitt köp av medlemskap. Professionella barberare, alltid lika trevligt bemötande, 5/5 betyg efter varje besök, utmärkta produkter från hårvax till ansiktskrämer. Kan inte tänka mig att använda mig av andra produkter än M Room efter snart 1.5 år som medlem.

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 586 omdömen 4.6 av 586 omdömen

Natalie W Natalie W
Emil L
Skrev om M Room Sundbyberg

Har besökt M Room flertalet gånger och sammanfattar dem såhär; Professionell personal, trevligt bemötande och barberare som alltid upp till förväntningarna.

Mattias J
Skrev om M Room Sundbyberg

Bra service och frisyren är oftast snygg efter en klippning. Ibland kan tillgängligheten vara lite sämre eftersom det inte finns tillräckligt med frisörer.

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 387 omdömen 4.8 av 387 omdömen

Förstod hur jag ville ha Lyssnade in No

Birgitta S Birgitta S
Fredrik O
Skrev om M Room Sundbyberg

Bemöts alltid av glädje och positiva frisörer. Ett härligt koncept som får mig att alltid vilja gå dit.

David V
Skrev om M Room Sundbyberg

Jag Hr sällan och aldrig varit med om en så smidig och trevlig service. Nu i år så har personalen bara blivit bättre!

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Tom H
Skrev om M Room Sundbyberg

M Room har tagit hand om mig på bästa möjliga sätt under de två åren jag har varit kund hos företaget. Professionellt hantverk hos de som jobbar och man känner sig väl omhuldad av de anställdas expertis och kunnande. Rekommenderas!

Mattias N
Skrev om M Room Sundbyberg

Jättebra! Bra barberare/frisörer som har koll på läget! Skönt upplägg med årskort. Bra hårprodukter.

Holland Hair Södermalm
4.6/5 i betyg av 123 omdömen 4.6 av 123 omdömen

Yiassou B Yiassou B
Rob W
Skrev om M Room Sundbyberg

Great service and really friendly team. I love the concept of membership too - makes it really easy!

Milad T
Skrev om M Room Sundbyberg

Jättebra koncept och duktiga frisörer! Enda nackdelen är att öppettiderna är lite begränsade.

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 295 omdömen 4.6 av 295 omdömen
BadgeTwoYears

Lyhörd, trevlig! Fick mycket bra konsultation för lämpliga produkter och vid klippning 🌟🌟🌟🌟

Viktor C
Skrev om M Room Sundbyberg

Bemötandet har varit väldigt varierande, allt från stelt o kallt till öppen o varm. Stor personalomsättning vilket gör att kvaliteten varierar och att man aldrig hittar någon som "känner" dig/ditt hår och vet hur du vill ha det. Jag har fått många rekommendationer angående produkter men inte köpt något. Sammanfattningsvis så är jag ändå nöjd eftersom konceptet passar mig, inga bokningstider och fria hårklippningar!

Andreas I
Skrev om M Room Sundbyberg

Trevlig personal. De flesta frisörer är duktiga. Mycket bra på rakning. God service med kaffe och läsk mm

Lazy Barber and Coffee
4.8/5 i betyg av 302 omdömen 4.8 av 302 omdömen

Hans Ö
Skrev om M Room Sundbyberg

Trevliga medarbetare med varierande kompetens

Niklas J
Skrev om M Room Sundbyberg

Bra service, bra personal och proffsigt bemötande. Jag har endast klippt mig och samtliga gånger har det levt upp till mina förväntningar. Om något ska förbättras är kortare väntetider. Som silvermedlem har det hänt att jag har väntat 1.5 timme.

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1043 omdömen 4.8 av 1043 omdömen

Stefan M
Skrev om M Room Sundbyberg

Bra och trevligt bemötande samt proffsiga frisörer o frisörskor. Skönt att slippa tidsbokning, då jag har ganska flytande schema med många resor. Bra produkter.

Max K
Skrev om M Room Sundbyberg

Min upplevelse av M Room har generellt sett varit riktigt bra. Man kan alltid lita på att klippet blir snyggt, konversationen är trevlig, och bemötandet varmt. Jag har inte köpt några produkter i samband med mina visiter, främst för att jag inte behövt något just då. Jag valde att köra Guld medlemskapet pga. jag ville ha service snabbt, när jag vill, och var jag vill (även i Finland). Nu har jag dock inte fått service de två senaste gångerna jag har försökt. Lördagen för två veckor sedan kom jag in 14:15, vilket jag tyckte...

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 311 omdömen 4.7 av 311 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Jacob H

Proffsigt! alltid bra välkomnande

Göran H
Skrev om M Room Sundbyberg

Mycket kompetent personal och trevligt bemötande. Tyvärr storvomsättning på personal

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 282 omdömen 4.6 av 282 omdömen
BadgeTwoYears

Nathalie är otroligt duktig, trevlig och profetionell. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Claudia Z Claudia Z
Xin C
Skrev om M Room Sundbyberg

The barbers are very friendly and skillful. Haircuts are done nicely every time. The waiting time is a little bit too long for me, especially during 4-5 pm on workdays.

Peter L
Skrev om M Room Sundbyberg

I stort sett mycket bra. Trevliga och kunniga. Man känner sig omhändertagen. Synd att man byter personal ofta med många nya. Som kund vill man gärna ha samma frisör så att man vet att man blir helt nöjd. Annars är konceptet bra och man kan klippa sig ofta för att hålla den frisyr man vill ha.

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 469 omdömen 4.9 av 469 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Marcel K
Skrev om M Room Sundbyberg

Klippning samt barbering. Alltså servicen är som en berg och dalbana, är det mycket folk som väntar så sjunker servicenivån för att dom ska kunna klippa så många som möjligt och därav blir det då en snabb klippning som är helt okej, men däremot om det är ingen kö och ingen som väntar så får man världens bästa service, man blir omhändertagen som om man vore en kung samt att barberarna själva strävar efter perfektion, så efter att ha varit medlem i nästan ett år och har besökt M Room i Sundbyberg var 3e till var 4e vecka...

Rickard F
Skrev om M Room Sundbyberg

Härligt och avslappnat bemötande, alltid noggranna med detaljerna och ger mig alltid en frisyr som känns "up to date". Att priset dessutom är hälften av vad jag tidigare har betalat hos andra frisörer innanför tullarna, gör inte saken sämre.

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 268 omdömen 4.8 av 268 omdömen

Miguel M
Skrev om M Room Sundbyberg

Kanonbra bemötande från första gången till sista gången jag har varit på M Room. Bra tips på produkter och bra kvalitet på det produkter de har inhouse. Kan bli väntetid om man inte är medlem. Medlemskonceptet är intressant förutom att man måste betala årsmedlemskap.

Tim W
Skrev om M Room Sundbyberg

Alltid varit nöjd med min upplevelse hos Sanna på m-room sundbyberg/solna. Anledningen till att jag skaffade kort hos m room var dom obegränsade klippningarna, nu har man inte bara höjt priserna utan även begränsat antalet klippningar radikalt vilket kan vara ett dåligt felsteg enligt mig. Har man skin fade vill man kunna komma in varannan vecka, lägg en tidsbegränsning mellan klippningarna på 7dagar eller dylikt istället och ha ett obegränsat kort.

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 261 omdömen 4.8 av 261 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Martin T
Skrev om M Room Sundbyberg

Rörigt, mycket folk i lokalen som bara ville tala med den enda kvinnan i personalen. Vid nästa besök var det enormt många stora och tomma kartonger i lokalen. Inte konkurrenskraftigt, inte lugnt.

Simon L
Skrev om M Room Sundbyberg

Mycket positivt! Ibland kan det vara lite väl långa väntetider, men miljön är väldigt trevlig och avstressande så det är som regel inga problem. Läs en tidning, surfa på mobilen och lyssna på bra musik eller surra med någon annan kund. Kompetenta frisörer som alltid är måna om att leverera bästa möjliga service.

Oh Yes
4.9/5 i betyg av 2017 omdömen 4.9 av 2017 omdömen

Annette W Annette W
Patrik E
Skrev om M Room Sundbyberg

mycket bra service kunnig och duktig personal som ger ett väldigt trevligt bemötande.

Wilhelm D
Skrev om M Room Sundbyberg

Kan inte tänka mig att gå till någon annan barberare!

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Bengt E
Skrev om M Room Sundbyberg

Trevligt bemötande i trevlig miljö samt givetvis utmärkt klippning av hår och skägg. Besöket levde helt upp till mina förväntningar !

Peter S
Skrev om M Room Sundbyberg

Jag är väldig nöjd kund hos M-Room Sundbyberg. Väntetiderna är korta, lokalen känns fräscht och rent, och personalen trevlig och kunnig. Dessutom uppskattar jag rådgivningen angående hårvård och -produkter. Jag tycker bara att nya kunder som inte är medlem (än) skulle informeras bättre vid entrén så att de förstår kösystemet och därmed förmåner med medlemskapet. Just nu beror allt på personalens tillgänglighet. Är dem väldig upptagna, så finns helt enkelt ingen tid för sådan information.

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 296 omdömen 4.7 av 296 omdömen
BadgeTwoYears

Alla borde klippa sig hos Dijana. Hon har bra känsla, är trevlig och kommer med goda råd om hår!

Bo K
Skrev om M Room Sundbyberg

Bra bemötande men väntetiden är för lång, så mycket tveksamt om jag fortsätter mitt medlemskap när det går ut i april 2018.

Martin S
Skrev om M Room Sundbyberg

"Nytt" koncept som inte håller i längden. I början var det kul, men resultaten är alltid olika, ingen konsistens. Eftersom det inte är något tidsbokning så får jag olika frisörer hela tiden som varierar i kunskap. När jag ber om en viss typ av klippning så tycker frisörerna oftast något annat och klipper så de tycker. Slutade med att jag köpte en trimmer och klippte mig så som jag ville..till sist små blev det bra, men inte på M Room.

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Christoffer L
Skrev om M Room Sundbyberg

Bra bemötande som alltid. Bra service och väldigt profesionel personal

Jonas T
Skrev om M Room Sundbyberg

Har aldrig gått därifrån missnöjd –känner mig alltid snyggare än när jag kom.

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 233 omdömen 4.6 av 233 omdömen
BadgeTwoYears

Tyvärr väldigt miissnöjd. Jag kom in för en klipp, fön och styling. Precis som det stod i bokningen, Jag visade bilder och frisören förstod

Annelie D Annelie D
Johan S
Skrev om M Room Sundbyberg

Jag hälsades med namn direkt när jag kom in. Så fort en barberare var ledig, fick jag slå mig ner i stolen. Vi spånade lite om hur jag ville ha hår och skägg, vilken känsla jag ville ha och vad som var praktiskt och snyggt för mig. Själva klippningen gick smidigt utan att stressas igenom. Jag kände mig väl omheändertagen och ompysslad. Som slutkläm diskuterade vi de olika alternativen för medlemskap. Jag fick en allsidig beskrivning av vilka fördelar och nackdelar som fanns med alla, inklusive en prognos över hur respektive alternativ skulle hjälpa mig.

Tim N
Skrev om M Room Sundbyberg

Alltid väldigt professionellt och trevligt bemötande. Överlägset bästa frisörsalong jag besökt. Får ofta rekommendationer om hur håret ska stylas för att få ut det mesta av håret och frisyrn.

Creative Headz Odengatan 32
4.8/5 i betyg av 483 omdömen 4.8 av 483 omdömen
BadgeTwoYears

Nathalie är en duktig frisör som gör ett fantastiskt jobb samtidigt. Hon är omhändertagande och visar hela tiden att just då är det jag som

Elizabeth P Elizabeth P
Mathias G
Skrev om M Room Sundbyberg

Bra bemötande, bra service och skön lokal.

Mattias W
Skrev om M Room Sundbyberg

Bra företag, trevlig personal, har klippt mig där 3-4ggr samt handlat saltvattenspray en gång

Dick L
Skrev om M Room Sundbyberg

Alltid ett nöje att få bli ompysslad och få skägg och hår fixat. Rekommender dem starkt

Daniel T
Skrev om M Room Sundbyberg

att ha årskort för klippning är fantastiskt! hoppas att medlemskapen är lika bra som dom varit tidigare, medlemskapen har nyligen ändrats och jag har inte satt mig in i dom nya. alltid proffsigt bemött, man blir väl omhänder tagen

Arne M
Skrev om M Room Sundbyberg

Alltid varit nöjd o haft årskort 2 år i rad nu, kommer nästa månad köpa nytt för tredje året i rad då det är dags att förnya. Kan varmt rekommendera MRoom.

Emil e
Skrev om M Room Sundbyberg

Har besökt både salngen i Solna och Sundbyberg och båda håller kanon klass. Rekommenderas starkt !