Alla kategorier Frisör Stockholms län Sundbyberg M Room Sundbyberg

M Room Sundbyberg

Landsvägen 62, 172 65 Sundbyberg — Visa karta

Välkommen till M Room Sundbyberg!

Hos oss får du mer än bara en barberare. Vi erbjuder ett brett utbud av behandlingar för män, helt utan tidsbeställning. Du kommer hit på drop-in, får en köplats direkt och kan sedan ägna dig åt något annat medan du väntar. Dessutom kan du bli medlem och ta del av massor av förmåner, som exempelvis att slippa köa.

På salongen i Sundbyberg får du allt mellan grooming, hårklippning och skäggbehandlingar. Vi arbetar enbart med våra egna produkter, Mgroom, som vi utvecklat efter våra kunders önskemål. Kom förbi oss för en oförglömlig upplevelse!
Lör: 09:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 41 kunder tycker om M Room Sundbyberg

• Nikola D
    Nikola D skrev om M Room Sundbyberg
    Jag som kund har haft medlemskap hos M Room sen September 2016 och är lika nöjd än idag av mitt köp av medlemskap. Professionella barberare, alltid lika trevligt bemötande, 5/5 betyg efter varje besök, utmärkta produkter från hårvax till ansiktskrämer.
    Kan inte tänka mig att använda mig av andra produkter än M Room efter snart 1.5 år som medlem. Läs mer
  • Emil L
    Emil L skrev om M Room Sundbyberg
    Har besökt M Room flertalet gånger och sammanfattar dem såhär; Professionell personal, trevligt bemötande och barberare som alltid upp till förväntningarna. Läs mer
  • Mattias J
    Mattias J skrev om M Room Sundbyberg
    Bra service och frisyren är oftast snygg efter en klippning. Ibland kan tillgängligheten vara lite sämre eftersom det inte finns tillräckligt med frisörer. Läs mer
  • Fredrik O
    Fredrik O skrev om M Room Sundbyberg
    Bemöts alltid av glädje och positiva frisörer.
    Ett härligt koncept som får mig att alltid vilja gå dit. Läs mer
  • David V
    David V skrev om M Room Sundbyberg
    Jag Hr sällan och aldrig varit med om en så smidig och trevlig service.
    Nu i år så har personalen bara blivit bättre! Läs mer
  • Tom H
    Tom H skrev om M Room Sundbyberg
    M Room har tagit hand om mig på bästa möjliga sätt under de två åren jag har varit kund hos företaget. Professionellt hantverk hos de som jobbar och man känner sig väl omhuldad av de anställdas expertis och kunnande. Rekommenderas! Läs mer
  • Mattias N
    Mattias N skrev om M Room Sundbyberg
    Jättebra! Bra barberare/frisörer som har koll på läget!
    Skönt upplägg med årskort. Bra hårprodukter. Läs mer
  • Rob W
    Rob W skrev om M Room Sundbyberg
    Great service and really friendly team. I love the concept of membership too - makes it really easy! Läs mer
  • Milad T
    Milad T skrev om M Room Sundbyberg
    Jättebra koncept och duktiga frisörer! Enda nackdelen är att öppettiderna är lite begränsade. Läs mer
  • Viktor C
    Viktor C skrev om M Room Sundbyberg
    Bemötandet har varit väldigt varierande, allt från stelt o kallt till öppen o varm. Stor personalomsättning vilket gör att kvaliteten varierar och att man aldrig hittar någon som "känner" dig/ditt hår och vet hur du vill ha det.
    Jag har fått många rekommendationer angående produkter men inte köpt något.
    Sammanfattningsvis så är jag ändå nöjd eftersom konceptet passar mig, inga bokningstider och fria hårklippningar! Läs mer
  • Andreas I
    Andreas I skrev om M Room Sundbyberg
    Trevlig personal. De flesta frisörer är duktiga. Mycket bra på rakning. God service med kaffe och läsk mm Läs mer
  • Hans Ö
    Hans Ö skrev om M Room Sundbyberg
    Trevliga medarbetare med varierande kompetens Läs mer
  • Niklas J
    Niklas J skrev om M Room Sundbyberg
    Bra service, bra personal och proffsigt bemötande. Jag har endast klippt mig och samtliga gånger har det levt upp till mina förväntningar. Om något ska förbättras är kortare väntetider. Som silvermedlem har det hänt att jag har väntat 1.5 timme. Läs mer
  • Stefan M
    Stefan M skrev om M Room Sundbyberg
    Bra och trevligt bemötande samt proffsiga frisörer o frisörskor. Skönt att slippa tidsbokning, då jag har ganska flytande schema med många resor.
    Bra produkter. Läs mer
  • Max K
    Max K skrev om M Room Sundbyberg
    Min upplevelse av M Room har generellt sett varit riktigt bra. Man kan alltid lita på att klippet blir snyggt, konversationen är trevlig, och bemötandet varmt. Jag har inte köpt några produkter i samband med mina visiter, främst för att jag inte behövt något just då.

Jag valde att köra Guld medlemskapet pga. jag ville ha service snabbt, när jag vill, och var jag vill (även i Finland). Nu har jag dock inte fått service de två senaste gångerna jag har försökt. Lördagen för två veckor sedan kom jag in 14:15, vilket jag tyckte var i god tid då M Room stänger 16:00. Till min förvånelse hade de redan stängt kön för dagen, även om de hade folk och vänta på sin tur. Då undrar jag när kön egentligen stängs. I min värld borde jag kunna lägga mig i kön ifall de ännu tar emot kunder. Förra lördagen gjorde jag nytt försök, men då var hela stället stängt pga. konferans eller dylikt. Som ni säkert förstår, har jag inte möjlighet att ta mig till Sundbyberg förutom på helgen. Jag kanske längre öppettider eller bättre bemanning skulle lösa problemet för min del. Läs mer
  • Jacob H
    Jacob H skrev om M Room Sundbyberg
    Proffsigt! alltid bra välkomnande Läs mer
  • Göran H
    Göran H skrev om M Room Sundbyberg
    Mycket kompetent personal och trevligt bemötande. Tyvärr storvomsättning på personal Läs mer
  • Xin C
    Xin C skrev om M Room Sundbyberg
    The barbers are very friendly and skillful. Haircuts are done nicely every time. The waiting time is a little bit too long for me, especially during 4-5 pm on workdays. Läs mer
  • Peter L
    Peter L skrev om M Room Sundbyberg
    I stort sett mycket bra. Trevliga och kunniga. Man känner sig omhändertagen. Synd att man byter personal ofta med många nya. Som kund vill man gärna ha samma frisör så att man vet att man blir helt nöjd. Annars är konceptet bra och man kan klippa sig ofta för att hålla den frisyr man vill ha. Läs mer
  • Marcel K
    Marcel K skrev om M Room Sundbyberg
    Klippning samt barbering.
    Alltså servicen är som en berg och dalbana, är det mycket folk som väntar så sjunker servicenivån för att dom ska kunna klippa så många som möjligt och därav blir det då en snabb klippning som är helt okej, men däremot om det är ingen kö och ingen som väntar så får man världens bästa service, man blir omhändertagen som om man vore en kung samt att barberarna själva strävar efter perfektion, så efter att ha varit medlem i nästan ett år och har besökt M Room i Sundbyberg var 3e till var 4e vecka så vore det kul om servicenivån kunde stiga lite även om det är 4st som sitter och väntar på sin klippning.
    Annars så är personal alltid trevliga och hjälpsamma. Läs mer
  • Rickard F
    Rickard F skrev om M Room Sundbyberg
    Härligt och avslappnat bemötande, alltid noggranna med detaljerna och ger mig alltid en frisyr som känns "up to date". Att priset dessutom är hälften av vad jag tidigare har betalat hos andra frisörer innanför tullarna, gör inte saken sämre. Läs mer
  • Miguel M
    Miguel M skrev om M Room Sundbyberg
    Kanonbra bemötande från första gången till sista gången jag har varit på M Room. Bra tips på produkter och bra kvalitet på det produkter de har inhouse. Kan bli väntetid om man inte är medlem. Medlemskonceptet är intressant förutom att man måste betala årsmedlemskap. Läs mer
  • Tim W
    Tim W skrev om M Room Sundbyberg
    Alltid varit nöjd med min upplevelse hos Sanna på m-room sundbyberg/solna. Anledningen till att jag skaffade kort hos m room var dom obegränsade klippningarna, nu har man inte bara höjt priserna utan även begränsat antalet klippningar radikalt vilket kan vara ett dåligt felsteg enligt mig. Har man skin fade vill man kunna komma in varannan vecka, lägg en tidsbegränsning mellan klippningarna på 7dagar eller dylikt istället och ha ett obegränsat kort. Läs mer
  • Martin T
    Martin T skrev om M Room Sundbyberg
    Rörigt, mycket folk i lokalen som bara ville tala med den enda kvinnan i personalen.
    Vid nästa besök var det enormt många stora och tomma kartonger i lokalen.
    Inte konkurrenskraftigt, inte lugnt. Läs mer
  • Simon L
    Simon L skrev om M Room Sundbyberg
    Mycket positivt! Ibland kan det vara lite väl långa väntetider, men miljön är väldigt trevlig och avstressande så det är som regel inga problem. Läs en tidning, surfa på mobilen och lyssna på bra musik eller surra med någon annan kund.
    Kompetenta frisörer som alltid är måna om att leverera bästa möjliga service. Läs mer
  • Patrik E
    Patrik E skrev om M Room Sundbyberg
    mycket bra service
    kunnig och duktig personal som ger ett väldigt trevligt bemötande. Läs mer
  • Wilhelm D
    Wilhelm D skrev om M Room Sundbyberg
    Kan inte tänka mig att gå till någon annan barberare! Läs mer
  • Bengt E
    Bengt E skrev om M Room Sundbyberg
    Trevligt bemötande i trevlig miljö samt givetvis utmärkt klippning av hår och skägg. Besöket levde helt upp till mina förväntningar ! Läs mer
  • Peter S
    Peter S skrev om M Room Sundbyberg
    Jag är väldig nöjd kund hos M-Room Sundbyberg. Väntetiderna är korta, lokalen känns fräscht och rent, och personalen trevlig och kunnig. Dessutom uppskattar jag rådgivningen angående hårvård och -produkter.

Jag tycker bara att nya kunder som inte är medlem (än) skulle informeras bättre vid entrén så att de förstår kösystemet och därmed förmåner med medlemskapet. Just nu beror allt på personalens tillgänglighet. Är dem väldig upptagna, så finns helt enkelt ingen tid för sådan information. Läs mer
  • Bo K
    Bo K skrev om M Room Sundbyberg
    Bra bemötande men väntetiden är för lång, så mycket tveksamt om jag fortsätter mitt medlemskap när det går ut i april 2018. Läs mer
  • Martin S
    Martin S skrev om M Room Sundbyberg
    "Nytt" koncept som inte håller i längden. I början var det kul, men resultaten är alltid olika, ingen konsistens.
    Eftersom det inte är något tidsbokning så får jag olika frisörer hela tiden som varierar i kunskap. När jag ber om en viss typ av klippning så tycker frisörerna oftast något annat och klipper så de tycker.
    Slutade med att jag köpte en trimmer och klippte mig så som jag ville..till sist små blev det bra, men inte på M Room. Läs mer
  • Christoffer L
    Christoffer L skrev om M Room Sundbyberg
    Bra bemötande som alltid. Bra service och väldigt profesionel personal Läs mer
  • Jonas T
    Jonas T skrev om M Room Sundbyberg
    Har aldrig gått därifrån missnöjd –känner mig alltid snyggare än när jag kom. Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om M Room Sundbyberg
    Jag hälsades med namn direkt när jag kom in. Så fort en barberare var ledig, fick jag slå mig ner i stolen. Vi spånade lite om hur jag ville ha hår och skägg, vilken känsla jag ville ha och vad som var praktiskt och snyggt för mig.
    Själva klippningen gick smidigt utan att stressas igenom. Jag kände mig väl omheändertagen och ompysslad.
    Som slutkläm diskuterade vi de olika alternativen för medlemskap. Jag fick en allsidig beskrivning av vilka fördelar och nackdelar som fanns med alla, inklusive en prognos över hur respektive alternativ skulle hjälpa mig. Läs mer
  • Tim N
    Tim N skrev om M Room Sundbyberg
    Alltid väldigt professionellt och trevligt bemötande. Överlägset bästa frisörsalong jag besökt.
    Får ofta rekommendationer om hur håret ska stylas för att få ut det mesta av håret och frisyrn. Läs mer
  • Mathias G
    Mathias G skrev om M Room Sundbyberg
    Bra bemötande, bra service och skön lokal. Läs mer
  • Mattias W
    Mattias W skrev om M Room Sundbyberg
    Bra företag, trevlig personal, har klippt mig där 3-4ggr samt handlat saltvattenspray en gång Läs mer
  • Dick L
    Dick L skrev om M Room Sundbyberg
    Alltid ett nöje att få bli ompysslad och få skägg och hår fixat.
    Rekommender dem starkt Läs mer
  • Daniel T
    Daniel T skrev om M Room Sundbyberg
    att ha årskort för klippning är fantastiskt! hoppas att medlemskapen är lika bra som dom varit tidigare, medlemskapen har nyligen ändrats och jag har inte satt mig in i dom nya.
    alltid proffsigt bemött, man blir väl omhänder tagen Läs mer
  • Arne M
    Arne M skrev om M Room Sundbyberg
    Alltid varit nöjd o haft årskort 2 år i rad nu, kommer nästa månad köpa nytt för tredje året i rad då det är dags att förnya.
    Kan varmt rekommendera MRoom. Läs mer
  • Emil e
    Emil e skrev om M Room Sundbyberg
    Har besökt både salngen i Solna och Sundbyberg och båda håller kanon klass. Rekommenderas starkt ! Läs mer

Landsvägen 62, 172 65 Sundbyberg