Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Södermalm Gamla Stan Magnus Byggare

Magnus Byggare

Karlbergsvägen 70A, 113 35 Stockholm — Visa karta

Gamla Stan Development arbetar med bygg- och fastighetsutveckling i Stockholmsområdet.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Övriga företag nära Magnus Byggare:

Box 6088, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Läs vad 14 kunder tycker om Magnus Byggare

• Daniel A
    Daniel A skrev om Magnus Byggare
    Vi anlitade Magnus som kvalitetsansvarig för en balkonginglasning i Solna. Beställningen och förutsättningarna var i rörigt skick, men Magnus lotsade oss på ett tryggt sätt igenom projektet. Han var väldigt lätt att få tag i när vi behövde information och vägledning, och hjälpsam med att få oss i mål.
  • Ilias
    Ilias skrev om Magnus Byggare
    Vi har anlitat Magnus vid en fasadrenovering i Råsunda. Jag är kräsen kund. Mycket bra resultat både på puts och trädelen , proffsigt bemötande. Yrkesstolta hantverkare. Svarar alltid i telefon . Jag gillar mentaliteten om allt går att lösa och kunden ska vara nöjd. Arbetet utfördes på avsatt tid och rimligt pris.
    Kommer även att anlita Magnus när jag ska renovera källaren
    Rekommenderas varmt
  • Peter F
    Peter F skrev om Magnus Byggare
    Jag har använt Magnus byggare AB vid två totala lägenhetsrenoveringar samt en totalrenovering av villa. Samtliga resultat har varit bra, framförallt har det gått snabbt och det jag uppskattar mest är det proffsiga bemötandet och förståelsen för projektet. Sen att man alltid svarar i telefonen och på mail, oavsett tid på dygn och veckodag, värderar jag väldigt högt!
    Jag kan verkligen rekommendera företaget till andra kunder.
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Magnus Byggare
    Firman har hjälpt oss med flera byggprojekt både inom- och utomhus i vår villa och sommarstuga. Vi är mycket nöjda med arbetet som har utförts och tycker att arbetsledaren och hantverkarna verkligen engagerar sig i projekten för att nå fram till en bra lösning. Hantverkarna är duktiga och mångsidiga.
  • Bengt A
    Bengt A skrev om Magnus Byggare
    Bolaget utförde under 2011 arbeten på min villafastighet. Arbetena utfördes på utsatt tid, väl genomförda och till rimliga priser. Jag kan därför definitivt rekommendera företaget för denna typ av arbeten.
  • Pelle R
    Pelle R skrev om Magnus Byggare
    Stocksunds Byggbolag har alltid ett trevligt bemötande och en rak kommunikation. Vi har använt dem vid flera tillfällen och är nöjda.Vid ett akut tillfälle så slog de knut på sig själva för att hjälpa oss. Mycket uppskattat! Pelle
  • Zdenka B
    Zdenka B skrev om Magnus Byggare
    Lätta att komma i kontakt med. Professionella, trevliga, snabba, vänliga, duktiga, tillmötesgående.

Varmt rekommenderas
  • Göran S
    Göran S skrev om Magnus Byggare
  • Hasan B
    Hasan B skrev om Magnus Byggare
    Jag skulle varmt rekommendera till alla som vill bygga något fastighet. Duktiga, proffsiga, trevliga allt positivt som en byggfirma kan ha. Jag väntar bara på bygglov och koma anlita De igen. Stort tack till Magnus, Slavek och Kaslav. Om någon är intresserat kan ringa till oss vi kommer att förklara på bästa sett, eller komma och se deras arbete Tack en en gång och lycka till Magnus. Familjen Blakaj, i Länna Stockholm
  • Mohsen S
    Mohsen S skrev om Magnus Byggare
    Stocksunds Byggbolag har jobbat väldigt bra hos mig. Företaget är pålitligt och rekommenderas mycket väl! Jag ska säkert anlita dem igen när jag behöver folk i mitt hus och jag har redan presenterat dem till mina vänner!
  • Per S
    Per S skrev om Magnus Byggare
    Det har funkat bra! Duktiga hantverkare!
  • Paul K
    Paul K skrev om Magnus Byggare
    Bra kundkontakt o seriöst bemötande. Engagerade o erfarna hantverkare som jobbar snabbt och med ansvarskänsla.
  • Sören A
    Sören A skrev om Magnus Byggare
    Mkt hög kvalitet på arbetet. Genomförde jobbet snabbt och höll tiden. Bra tips och idéer om hur man skulle lösa olika moment.
  • Marc B
    Marc B skrev om Magnus Byggare