Makkina AB

Makkina AB

Ring 0413-40 07 50 www.makkina.se

Makkina AB startade bilförsäljningen i Eslöv 2010 och har under åren hjälpt många köpare att finna just deras drömbil. Vi vill ge våra kunder en fungerande helhetslösning för bilaffären. Tack vare vårt stora kontaktnät, att vi lyssnar på dig och dina behov samt ett rejält mått envishet kan vi göra din bilaffär till något alldeles...

63 omdömen om Makkina AB

Patrik W
Skrev om Makkina AB

Snabbt och trevligt bemötande när jag sökte en ny "sommarbil". Bilen var över mina förväntningarna och Jacob skötte allt smidigt och proffsigt. Kan varmt rekommendera Makkina AB!

Bilförmedlingen Helsingborg
4.7/5 i betyg av 412 omdömen 4.7 av 412 omdömen

Har sålt 2 bilar på kort tid. Det tog ca 2-5 dagar för var bil till att bli såld till fullt begärt pris. Måste berömma Erik Odbjer som är

Anne-marie A Anne-marie A
Kevin M
Skrev om Makkina AB

Väldigt bra bemötande, Jacob var mycket hjälpsam och gjorde allt för att det skulle gå så smidigt som möjligt, bytte in en Audi A5 mot en BMW 335, rekommenderas starkt!!!

Robert M
Skrev om Makkina AB

mkt trevlig ägare av makkina. mkt lyhörd och intresserad. väldigt service-minded.

Nikola S
Skrev om Makkina AB

Sicken service, den bästa man kan få!! Så trevligt bemötande och verkligen la ner sin själ och tid för att hjälpa oss! Sonen och vi är jätte nöjda ! 🌟🌟🌟🌟🌟

Kim M
Skrev om Makkina AB

Professional. Reliable. Trustworthy. Recommendable.

Robert R
Skrev om Makkina AB

Jag är helnöjd med Makkina. Otroligt kunniga och hjälpsamma. Jag fick hela bilens historik från första registreringen till nu. Makkina kommer absolut få hjälpa mig nästa gång jag skall byta bil.

Finn G

Allt blev mycket bra. Supernöjd

Jan S
Skrev om Makkina AB

Cruisade omkring på Blocket. Kollade möjligheter att uppgradera min Boxster. Det fanns några objekt men på fel ställen i vårt avlånga land. Dristade mig trots allt till att ringa. Makkina kände jag inte till och Eslöv 70 mil hemifrån! Alltnog här utspann sig ett trevligt samtal om livets väl och ve i allmänhet och om Porsche i synnerhet. Efter några veckors återkommande trevliga telefonsamtal sluter vi ett muntligt avtal. En schysst affär har tagit form. Den får mig att resa två ggr t o r Eslöv 280mil! Nyare snygg Boxster...

Nicolas G
Skrev om Makkina AB

Mycket trevliga. Köpte en bil från Stockholm allt gjordes smidigt och enkelt från Stockholm, sedan var det bara stt hämta bilen.

Jan L
Skrev om Makkina AB

Man får bra vibbar när man kliver in innan för dörren hos Makkina, seriöst rakt igenom hela affären. Mycket nöjd med köpet av en AMG C 63s.

Nicklas G
Skrev om Makkina AB

Proffsigt bemötande, väldigt flexibla och trevlig personal. Brukar bli bemött ganska dåligt på andra firmor då jag e ung vilket blev en trevlig överraskning att dom tog mig seriöst. Skulle rekommendera alla jag känner att köpa bil från Makkina!

Rickard K

Seriöst och ärligt bemötande 👍

Robert J
Skrev om Makkina AB

Köpte en ny sommarbil Blev mycket trevligt bemött av de 2 personerna jag träffade och fick ett rättvist pris för min inbyts bil. Kan rekommenderas!

Axel O
Skrev om Makkina AB

Fick gjort en keramisk lackförsegling på bilen och är väldigt nöjd med både pris, resultat och service. Rekommenderas!

Tobias R
Skrev om Makkina AB

Bra och tydlig kommunikation innan köpet, väldigt hjälpsam med snabba svar på mina frågor. Jag åkte långt för affären och ville ha mycket detajer, det känndes tryggt. Mycket professionellt bemötande, noggrann och trevlig.

Anders K
Skrev om Makkina AB

Jag köpte en bil. Jag fick ett bra bemötande och omgående en skälig värdering av min inbytesbil. Jag tycker att affären var rak och ärligt genomförd. Jag kan rekommendera andra som hittar sin drömbil här att göra affär.

Philip R
Skrev om Makkina AB

Trevliga bilar och även personal!

Marcus V
Skrev om Makkina AB

Har både köpt och sålt här. Kan varmt rekommendera. Väldigt trevlig ägare. Kommer fortsätta att köpa bil här.

Imon M
Skrev om Makkina AB

Jag köpte en begagnad Mercedes SL från Makkina med ett fantastiskt bemötande. Förväntningarna var enligt vad Makkina beskrev i telefonen och jag vågade ge mig på att köpa bil för andra gången från dem (från STHLM). Väldigt flexibel på nödvändiga arrangemang som behövdes för att få objektet att bli en upplevelse till att köpet blir genomfört. Keep up with the good work!

Christer H
Skrev om Makkina AB

Köpte en bil i somras på Makkina. Mycket bra bemötande och bra service.

Gabriel P
Skrev om Makkina AB

Ett velande från min sida men stor respekt & lösningar fixade Jacob det bra. Väldigt nöjd med bilen! Kan verkligen rekommendera Makkina.

Bo J
Skrev om Makkina AB

Jag har både köpt och sålt bilar av Jakob på Makkina AB och fått ett både professionellt och ärligt bemötande. Jag kan verkligen rekommendera dem till alla. Sen att de dessutom är trevliga att ha att göra är ju ett plus. Bo Jensen

Clemens L
Skrev om Makkina AB

En mkt seriös bilhandlare. Jag har köpt mkt bil genom åren och Jacobs firma är klart bäst av dom alla. Det är när det strular en firma sätts på prov. Här är det ordet världsklass

Hans L
Skrev om Makkina AB

Jag är mycket nöjd med Makkina och har köpt ett flertal bilar av dom. Jag rekommenderar dom gärna till andra med samma bilintresserade som mig Proffesionellt bemötande. Lyssnar på kunden. Fångar kundens behov och ger rekommendationer. Pålitlig Fem stjärnor ;)

Peder B

Mycket nöjd med min Bmw Z4a som köptes hos Makkina

Karin T
Skrev om Makkina AB

Köpte en BMW X5 av Jacob på Makkina. Vi är supernöjda med både bilen och servicen. Vi kan verkligen rekommendera Makkina!

Joydeep C
Skrev om Makkina AB

Excellent Buyer. Very smooth transaction. It was fast and payment was made immidiately! Certainly recommend!

Lars-Göran S
Skrev om Makkina AB

Köpte en Jaguar xf av Makkina och bytte in en Audi A4. Jag är mycket nöjd då Jacob skapar en bra personlig relation som ger ett högt förtroende! Dessutom en fantastisk jaguar i kanonskick som jag nu äger.

Peter K
Skrev om Makkina AB

Super trevlig Professionell TACK Makkina!!!

Johannes I
Skrev om Makkina AB

Jacob är en trevlig och duktig säljare som ingav mig förtroende. Bilen som jag köpte har än så länge väl motsvarat mina förväntningar.

Mathias J
Skrev om Makkina AB

Kan varmt rekommendera Jacob på Makkina AB för ett proffsigt och bra bemötande. Hade ett ex antal samtal med han innan jag åkte ner för att titta på bilen. Och de han sa angående skicket och övrig info på bilen stämde så tummen upp👍.

Jimmy S
Skrev om Makkina AB

Köpte min camaro ss, helt nöjd. Bästa bemötande och allt :) snackar även än idag! Rekommenderas starkt om ni vill ha en bra bil

Björn R
Skrev om Makkina AB

Jag vill ge Makkina AB fem av fem i betyg. Jag är en kräsen köpare och affären gjordes upp på distans och med hjälp av Jacobs utförliga beskrivning av bilens skick. Sagt och gjort satte jag mig på tåget från Stockholm till Eslöv. Bilen var helt i enlighet med beskrivningen och jag körde glatt därifrån med min nya bil. Allt praktiskt löstes smidigt och Jacob var tillgänglig för att svara på mina funderingar oavsett tid på dygnet.

Bernt Å
Skrev om Makkina AB

Allt var toppen trevlig personal trevligt bemötande på alla sätt

Raimo M
Skrev om Makkina AB

Bra service smidigt och lätt Jacob är rätt man på rätt plats jag kommer att handla nästa bil hos Makkina stort plus i från mig.Tack man

Tommy J

ALLT......bra !!! Lättsam korrekt affär genomfördes JEASON

Peter J
Skrev om Makkina AB

Mkt bra bemötande. Serviceminded och öppen för att få till en bra lösning. Jag känner mig väldigt nöjd!

Timothy H
Skrev om Makkina AB

Bra service från första samtalet med Jacob och ett väldigt bra bemötande samt en snabb och smidig affär. Åkte därifrån nöjd med en ny bil och återkommer när det är dags för nästa bil :)

Siv L
Skrev om Makkina AB

Mycket vänligt och proffsigt bemötande! Kommer att återvända för framtida bil affärer

Jonas L
Skrev om Makkina AB

Mycket nöjd - bra service på ett personligt sätt. Hoppas det går bra för Makkina och Jacob framöver!

Anders H
Skrev om Makkina AB

Köpte en bil och det funkade utmärkt! Bra tänk med kundservice. 👍👍👍👍👍

Mikael H
Skrev om Makkina AB

Mycket trevligt företag, lyssnar , fixar levererar.

Johan W
Skrev om Makkina AB

Bra väldigt tillmötesgående säljare.

Andre H
Skrev om Makkina AB

Dom hade inte bilen jag sökte, men säljaren ringde upp några dagar senare och hade hittat en fin Bmw som passade mig perfekt.

Aid H
Skrev om Makkina AB

Ringde ditt och fick svar om att jag skall vänta då en annan potential kund säger sitt,så att man slipper åka 20mil i onödan. Då det var avslutad ringde säljaren tillbaka och meddelade att bilen är tillgänglig. Väl på plats var det ett väldigt fint bemötande professionell och väl förberedd. Affären gick då smidigt trots små problem som uppstått. Säljaren ringde dagen efter och frågade om jag var nöjd med köpet. Det uppskattas stort av mig och även av min fru som trots allt har inget med bilen att göra.

Eli L
Skrev om Makkina AB

Vi har köpt många bilar av Jakob på Makkina. Bilar och service utöver det vanliga. Man blir aldrig besviken. Vi kommer definitivt rekommendera Makkina till andra och återkomma!

Erik L
Skrev om Makkina AB

Vi har köpt och sålt många bilar genom åren hos Jacob på Makkina. Varje affär upplever vi som det ”lilla extra”. Vi rekommenderar Makkina varmt och kommer göra fler affärer där!

Robert L
Skrev om Makkina AB

Jag har över åren köpt flera bilar från Makkina och Jacob! Det är alltid ett nöje att göra affärer med Jacob som alltid bemöter en på ett proffesionellt sätt som får en att känna sig säker på sin affär! Jag kommer definitivt att återvända till Jacob och makkina för framtida fordons affärer!

Lars M
Skrev om Makkina AB

Jag blev väl bemött och hela affären gick bra. Jag köpte en BMW 520 d . Och lämnade en annan bil i byte.

Peter H
Skrev om Makkina AB

Vilken service! Rekommenderar honom till alla som vill köpa bil!