Alla kategorier Mäklare Värmland Hagfors Mäklarhuset Hagfors

Mäklarhuset Hagfors

Kyrkogatan 1, 683 30 Hagfors — Visa karta

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.

Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder i Göteborg med omnejd. 1998 utvecklades Mäklarhuset till en rikstäckande kedja av fristående lokala mäklarkontor.

Mäklare nära Mäklarhuset Hagfors:

Köpmangatan 6, HAGFORS
Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad d... Läs mer ›
May L:
Stort engagemang, kunniga, förtroendeingivande och hjäpsamma

Läs vad 8 kunder tycker om Mäklarhuset Hagfors

• Madelene A
    Madelene A skrev om Mäklarhuset Hagfors
    Jag upplevd att mäklaren lade ner mer tid på säljaren än på köparen.
  • Pia K
    Pia K skrev om Mäklarhuset Hagfors
    Jättebra service när jag köpte mitt hus, kunnig och bra personal.
  • Yi Ping Z
    Yi Ping Z skrev om Mäklarhuset Hagfors
    HEJ
    Jag första gången som bor i vilan. jag förstår inte system av villor för el och värma tidige, eftersom Mäklar hade inte förklara till mig om el betalning och avtala el för hem, jag förstår inte värma system i hemmet fungera inte ,när jag flyttade till Råda 4 månader betalde jag 25 000 kr bara för el,jag mycket orolig. och jag hade betalat mer 30 000 kr för det huset mycket trasigt ,det är inte Mäklar fel.
  • Eric A
    Eric A skrev om Mäklarhuset Hagfors
    Ett bra bemötande när vi köpte vårt hus. Inget att klaga på. Jag är nöjd.
  • Björn K
    Björn K skrev om Mäklarhuset Hagfors
    Trötta på sin marknad och det är frustrerande som kund men det är det säkert för mäklaren också. Dax för en ny generation mäklare kanske.
  • Rickard L
    Rickard L skrev om Mäklarhuset Hagfors
    Sämsta mäklaren i denna kommunen. Mer behöver inte sägas.
  • Lilian W
    Lilian W skrev om Mäklarhuset Hagfors
    Ett stort tack till Mäklarhuset i Hagfors för ett proffsigt och seriöst agerande till en lyckad husaffär. Vi är verkligen nöjda. Så vi rekommenderar er varmt!
    Lars o Lilian
  • Kirsten H
    Kirsten H skrev om Mäklarhuset Hagfors
    Hej Bengt med personal.

Jag sålde mitt hus och fick god hjälp och gott bemötande av er. Sen var jag in och fick hjälp med deklaration och fick god hjälp och gott bemötande då med 100% nöjd med er.

Mvh Kirsten M H Jansson

Kyrkogatan 1, 683 30 Hagfors