Alla kategorier Mäklare Halland Laholm Mäklarhuset Laholm

Mäklarhuset Laholm

Östertullsgatan 9, 312 30 Laholm — Visa karta

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.

Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder i Göteborg med omnejd. 1998 utvecklades Mäklarhuset till en rikstäckande kedja av fristående lokala mäklarkontor.
ÖREBROGATAN 32, 25250, Helsingborg
Schoug Mäklarfirma
Mats Anders Christer O:
Professionellt bemötande från starten. Ställde många frågor om huset som senare användes i annonsen. Var ärlig gällande prisbild och satt...

Mäklare nära Mäklarhuset Laholm:

Köpmansgatan 1, LAHOLM
Vi är hemma här i Laholm och kan både bostadsmarknaden och omgivningarna. Vår ko... Läs mer ›
Daniel M:
Trevlig och kunnig mäklare som håller en uppdaterad under hela processen. Kan inte vara mer nöjd! Daniel och Linnea

Läs vad 1 kund tycker om Mäklarhuset Laholm

• Åke A
    Åke A skrev om Mäklarhuset Laholm
    Vi rek. varmt Mäklarhuset Laholm för deras engangemang o stora kunnighet. Tack vare dom blev vår villa såld på rekordtid! Vi önskar dom Ett Gott Nytt Säljår!
    Åke o Berith

Östertullsgatan 9, 312 30 Laholm