Fastighetsbyrån Laholm

Fastighetsbyrån Laholm

• BadgeSevenYears
Ring 0430-719 30 Dela

Med Hallands största flod, mängder av sjöar och 12 kilometer sandstrand är det alltid nära till vatten här i Laholm. Stadens äldsta del är nästan 800 år gammal och gatunätet följer samma dragning som på medeltiden. Vi på Fastighetsbyrån har genom åren byggt upp ett starkt kontaktnät i Laholm och vi engagerar oss till fullo...

248 omdömen om Fastighetsbyrån Laholm

Sedan starten hos Reco 2013

Annika S
Knäred

Mycket trevlig mäklare. Jag hade väldigt mycket frågor under hela processen och han var väldigt tillmötesgående och hjälpsam. Inga frågor var dumma frågor. Det var skönt att ha en mäklare som man kände förtroende för.

Katarina N
Laholm

Utförlig beskrivning av objekt. Hög kompetens. Smidig och effektiv hantering av avtal. Flexibelt bemötande.

Carl Linus G
Våxtorp

Bra kommunikation, bra uppdatering av läget, proffisgt skött

Carl Linus G
Våxtorp

Bra kommunikation, bra uppdatering om läget

Lars Vilmar T
Ålstorp

Mycket kunnig och professionell mäklare med väldigt gott och förtroendeingivande bemötande. Serviceminded utan att vara "som en säljare", vilket är väldigt positivt. Bra kommunikation och lättillgänglig vilket också är en trygghet. Vi har känt oss väldigt trygga under hela processen, och är mycket nöjda.

Ingela J
Våxtorp

Vi blev vänligt bemötta av mäklaren. Vi hade dock förväntningarna att han skulle höra av sig personligen efter visningar och vid övrig information såsom att pengar har kommit in etc. Vi har själv ringt honom och för att vara i framkant borde han själv gjort det. Annars är det en skicklig mäklare som visar på erfarenhet och goda kundkontakter. Vi har varit nöjda med själva försäljningen och kan rekommendera honom varmt.

Maria E
Ahla

Lika bra som första gången eftersom att förra köparen backade så fick vi börja om med att hitta en ny köpare vilket vi nu har gjort.

Pia G
Knäred

Väl och professionellt mottagande Omsorg och god omtanke i våra svåra beslut Mycket bra kontakt lätt att nå Bara lovord

Miao Y
Laholm

Jag har upplevt väldigt positiv med mitt köp hos fastighetsbyrå. Trevlig bemötande med mäklaren! Känns tryggt att köpa bostad hos dem!

Emil S
Knäred

Tobias är en fantastisk mäklare. Han gjorde hela processen smidig och bekymmersfri, från att ordna med diverse fullmakter till att lösa tillträdet – allt på bara två veckor, trots att vi bytte bank mitt i processen. Från första visningen till nyckeln i handen var Tobias alltid tillgänglig, hjälpsam och professionell. Han lyssnade noggrant på våra behov och önskemål och såg till att vi fick all information vi behövde för att känna oss trygga i vårt beslut. Hans djupa marknadskunskap och genuina engagemang gjorde hela upplevelsen väldigt positiv. Vi kan varmt rekommendera Tobias på byrån i Laholm!

Mats W
Skummeslövsstrand

Blev trevligt bemött av mäklaren samt att vi fick reda på hur mycket tid vi hade för att kolla på huset. Vi fick svar på den informationen som vi ville ha gällande huset omgående. Vi fick en grundlig genomgång av husköpet på deras kontor i Laholm som vi kände oss trygga med.

Birgitta N
Mellbystrand

Kunnig mäklare, gav rimliga och bra råd. Som säljare förväntar jag mig engagemang och god kommunikation. Mäklaren uppfyllde båda kraven.

Christian Jan S
Knäred

Tobias Lidström är väldigt proffsig, lyhörd, flexibel och snabb. Kändes tryggt med Tobias - rakt igenom hela affären. Är mycket nöjd.

Emelie D
Hishult

Bra information och hjälp i bostadsköpet.

Björn F
Laholm

Fungerat alldeles utmärkt. Peo har varit engagerad och tydlig vid våra möte. Kan rekommendera Fastighetsbyrån i Laholm.

Kalle J
Knäred

Mycket trevlig mäklare med mycket tålamod trots att det krånglades till en hel del med banken med mera. Allt med mäklaren har trots detta fungerat smärtfritt och han har varit mycket flexibel och kunnat ta sin tid för att få allting att fungera. Även svarat på professionellt på våra frågor vi haft eftersom detta varit vårt första hus köp!

Rebecca Nathalie E
Knäred

Första gången som jag säljer ett hus, så var väldigt osäker på vad jag skulle göra och hur allt skulle gå till. Men fick bra med information, och en väldigt trevlig och hjälpsam mäklare. Förklarade och svara på de jag undrade över. Han bidrog så det blev en bra försäljning av mitt hus.

Ola B
Altona

Bemötandet varit proffsigt och hjälpsamt! Förväntningarna var att mäklaren skulle lyckas hitta en köpare trots nedgången på marknaden. Och det lyckades. Till och med snabbare än vad vi vågat hoppas på. Upplevelsen av mäklaren är genomgående positiv!

Lars-Åke S
Mellbystrand

Jag har blivit väl bemött av mäklaren och det har överträffat mina förväntningar av försäljningen av bostaden-

Hampus W
Knäred

Alltid trevligt bemötande och kunniga om vad de håller på med

Carmen S
Hällede By

Trevlig bemötande och snabba svar och hantering!

Eva-Marie P
Skummeslövsstrand

Mycket bra bemötande. Serviceinriktad. Trovärdig. Erfarenhet. Över förväntan.

Maria E
Ahla

Jag har haft fullt förtroende för min mäklare från början till slut. Det kändes rätt när jag träffade honom första gången på en visning av ett annat hus i höstas och när han sedan var här och värderade mitt hus. Vilket avgjorde valet av mäklarbyrå. Jag hade inga större förväntningar från början utan jag hoppades bara på att få huset sålt och så blev det ju med efter bara en månad ute på marknaden. Har fått en bra vägledning och hjälp av mäklaren så där finns absolut inget att klaga på.

Bertzy R
Våxtorp

Har blivit bemött på ett trevligt sätt. Vi är nu halvvägs in i försäljningen så jag borde bli tillfrågad när allt är klart.

Siv Gunnel Britt Marie N
Knäred

Otroligt fint bemötande på alla sätt och vis av vår Mäklare Lätt att prata med, så därför kännt stort förtroende för Tobias under hela tiden. Tobias är verkligen en fantastisk fin person som hjälpt oss på ett proffsigt och ändå personligt sätt.

Titti U
Knäred

Bra kontakt. Kloka råd. Tydlig struktur i affären och processen. Bekymmersfritt och tryggt för mig som säljare

Caroline N
Hishult

Väldigt bra bemötande av mäklaren. Hjälpsam, proffsig och alltid tillgänglig.

Jonas C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Laholm
Laholm

Bra kompetens och erfarenhet från branschen.

Patrijot B
Stadsparken

Alltid pedanta & trevliga. Hör sitt jobb med klass

Björn L
Ydermossa

Engagemang och kompetens. Trevligt bemötande

Siv Anna Elisabet S
Skummeslövsstrand

Ett proffsigt bemötande och tålmodigt sätt gjorde att affären blev lyckad

Malin I
Hasslöv

Bra bemötande, svarat bra på våra frågor. Snabb visning. Bara positiv med alltihopa

Karl Fredrik E
Hasslöv

Mycket samarbetsvillig och allt gick bra. Ställer upp när man än behöver dem och är mycket trevliga vi kunde inte ha det bättre.

Mimi H
Mästocka

Proffsigt men ändå personligt bemötande, god kundservice och en lyhördhet för vad både jag och potentiella köpare hade i åtanke kring försäljningen. Rekommenderas verkligen!

Jeanette H
Musikkvarteren

Positiv upplevelse! Gott bemötande på alla sätt o vis!

Anita F
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Laholm

Mycket hjälpsam och trevligt bemötande Allt till belåtenhet.

Tomas E
Centralt

Mycket bra. Realistiskt och korrekt. Bra rutiner genom hela processen.

Nils Björn Henrik O
Skummeslövsstrand

Mycket proffsigt vid första kontakten. Bra dialog hur vi gick vidare. Hela tiden bra info och uppdatering vad som hände. Gillade verkligen live visningen där köparna kunde se fastigheten på ett annat sätt och där Tobias pratade lugnt och sakligt.

Mattias H
Skummeslövsstrand

Stort förtroende för mäklaren och då fastigheten inte låg ute till salu uppskattar vi hans kundkännedom och lät oss kolla på denna innan den lades ut. Smidig process och vi har haft möjligheten att se över fastigheten i flera omgångar. Det enda som inte uppnådde förväntningarna var att vi inte fick information kring de skadeväxter som finns på tomten, som vi tycker borde framkommit från säljarnas sida. Men hanteringen av detta nu när det uppdagats har varit bra. Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda med mäklarens arbete.

Eva Ing-Marie N
Altona

Min upplevelse kan inte vara bättre.

Jonas C
Edenberga

Trevlig mäklare, kompetent. Pålitlig

Emanuel S
Veinge

Jätte bra bemötande och fantastisk bra hjälp genom hela köpet. Vi är super nöjda.

Bengt P
Knäred

Blev väldigt bra bemött av mäklaren Mäklaren verkar vara rätt duktig

Ragnar N
Laholm

Då fastighetsaffären enbart är kontrakterad o tillträdesdatum är i slutet av september är vi inte beredda att avge något omdöme om handläggningen i nuläget.

Håkan P
Hasslöv

Mycket trevliga och hjälpsamma mäklare. Vi har blivit väl omhändertagna i vårt husköp. Kan varmt rekommendera.

Sandra J
Ränneslöv

Mycket trevlig och kunnig mäklare, jättebra visning och plus för att vi fick möjlighet att träffa säljarna på visningen. Bra kontakt både med mäklaren och säljarna, snabb affär. Tydliga och bra svar på våra frågor och funderingar. Toppenbetyg på alla punkter!

Christina L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Laholm
Våxtorp

Proffsigt, väldigt fin återkoppling när det hände något under försäljningen vi var uppdaterad hela tiden.

Wilma L
Hasslöv

Alla visningar vi varit på med fastighetsbyrån i Laholm har vi blivit trevligt bemötta och fått en bra beskrivning av husen. Det har känts personligt och inbjudande. Vid köpet har vi fått bra hjälp

Katarina K
Våxtorp

Mycket bra. Stor förståelse och stort tålamod för min svåra ekonomiska situation samt att jag var fysiskt sjuk och mådde psykiskt dåligt.

Sara A
Trädgårdsstaden

Trevlig och välbemöt, mäklaren tog sig tid att svara på mail och sms även under kvällstid. Kommunikation fungerade bra på avstånd, vilket var aktuellt just i mitt tillfälle.