Fastighetsbyrån Laholm

Köpmansgatan 1, 312 30 Laholm — Visa karta

Med Hallands största flod, mängder av sjöar och 12 kilometer sandstrand är det alltid nära till vatten här i Laholm. Stadens äldsta del är nästan 800 år gammal och gatunätet följer samma dragning som på medeltiden.

Vi på Fastighetsbyrån har genom åren byggt upp ett starkt kontaktnät i Laholm och vi engagerar oss till fullo i varje bostadsaffär. Eftersom många av oss är på "hemmaplan" här i området har vi bra koll på omgivningarna och har sett bostadsmarknadens utveckling under årens lopp.

Vårt mål är att bistå dig i ditt livs kanske största affär, oavsett om du ska köpa eller sälja, med affärsmässighet och personligt engagemang. Vi har all kompetens och erfarenhet som behövs för att din bostadsaffär ska bli lyckad!

Kontakta oss om du har frågor eller funderingar om bostad och boende i Laholm!

Läs vad 117 kunder tycker om Fastighetsbyrån Laholm

• 2020-11-23

Göran K skrev om Fastighetsbyrån Laholm
    Stort engagmang och mycket proffsigt agerande.
    Mycket imponerad. Läs mer
  • 2020-11-08

Gotthilf Jan-erik J skrev om Fastighetsbyrån Laholm
    Allt till belåtenhet möjligen att det skulle varit mer bilder i prospektet. Läs mer
  • 2020-10-26

Suzie J skrev om Fastighetsbyrån Laholm
    Vi är köpare. Feldtblads väg 2 i Laholm.
    Vi har blivit väl bemött av vår maklare, och han har varit behjälplig till oss som köpare trots att vi inte betalt för tjänsten.
    Vet ej vad gäller bemötande då detta är vårt första husköp, men Tobias har alltid återkopplat vilket känns tryggt och har alltid gett oss information om vad som kommer hända. Läs mer
  • 2020-10-25

Stefano A skrev om Fastighetsbyrån Laholm
    Wir haben vor kurz ein Ferienhaus gekauft. Der Makler und die andere Leute von Maklerbüro waren stets hilfsbereit und zuvorkommend-sehr freundlich und sehr angenehm.
    Wir betrachten Sie als eine grosse Hilfe für unser Anlegen und fühlen uns in "sehr guten Händen".
    Wir können über Sie nur positiv berichten und Sie weiter empfehlen. Läs mer
  • 2020-10-23

Leif I skrev om Fastighetsbyrån Laholm
    Per-Olof är en mycket engagerad, trevlig & ärlig mäklare. En person att lita på & som ställer upp mer än vad man kan förvänta sig av en mäklare.
    Kan bara ge högsta betyg till honom!

/Leif Läs mer
  • 2020-10-21

Anna Kristina Alice L skrev om Fastighetsbyrån Laholm
    En mycket kunnig och duktig mäklare. som har ett väldigt trevligt bemötande. Han förklarar väldigt bra för både säljare och köpare vad det är som gäller.. tack Per-Olof Läs mer
  • 2020-10-14

Eva H skrev om Fastighetsbyrån Laholm
    Jag har sålt en villa
    Blev bemött utmärkt av mäklaren.
    Jag hade inga förväntningar men träffas på en fantastisk människa med mycket stor yrkeskunnande och Och ödmjukhet. Han var fantastisk på alla sett och tillmötesgående även när jag med min okunnighet ställde dumma frågor. Läs mer
  • 2020-10-07

Lena N skrev om Fastighetsbyrån Laholm
    Vi köpte ett hus i Skottorp och fick så mycket hjälp från mäklaren. Han var kunnig, professionell och gjorde allt han kunde för att vi skulle känna oss trygga och omhändertagna. Fantastik mäklare! Läs mer
  • 2020-10-06

Nils-ove A skrev om Fastighetsbyrån Laholm
    *Sålt villa.
    *Väldigt bra bemötande/engagerad.
    *Klart över förväntan, ställde upp/återkopplade kontinuerligt alla tider på dygnet.
    *Alltid trevligt med en väldigt engagerad och positiv mäklare, skulle finnas fler sådana människor.... Läs mer
  • Ann-Heléne D

2020-10-05

Ann-Heléne D skrev om Fastighetsbyrån Laholm
    Bara goda erfarenheter från två försäljningar och ett köp sedan tidigare. Skönt med någon som fixar allt med papper m m. Samarbetet har funkat mycket bra! Läs mer
  • 2020-10-05

Robin N skrev om Fastighetsbyrån Laholm
    Köpte hus i Skottorp. Jättenöjda med Tobias. Har fortsatt att vara behjälplig efter köpet också. Läs mer
  • 2020-10-04

Torbjörn A skrev om Fastighetsbyrån Laholm
    Kunnig intresserad mycket kompetent kille.
    Hjälpsam kort sagt hel nöjd!!! Läs mer
  • 2020-10-04

Jørgen Eggert N skrev om Fastighetsbyrån Laholm
    Sålt Stuga. Forberedt mäkler til förste mötte. Han levede op til vores forventning om en professionel og effektiv mägler.
    Han holdt os löbende orienteret i salgsforlöbet. Og fik huset snabt solgt. Läs mer
  • 2020-10-02

Thomas Ö skrev om Fastighetsbyrån Laholm
    Sålt en sommarstuga från 1991.
    Vi besökte kontoret i Laholm och hade turen att träffa Per-Olof Almberg direkt. Kändes bra från första till sista stund.
    Trevlig, lättsam att prata med och har mycket erfarenhet att bidraga med. Resultat blev bättre än förväntat. Både säljare och köpare var nöjda. Skulle rekommendera honom till vänner utan att tveka en sekund och med gott samvete därefter.

Mvh Thomas Överdahl Läs mer
  • 2020-09-04

Daniel S skrev om Fastighetsbyrån Laholm
    Mäklaren ger ett tryggt intryck och man känner att han bryr sig. Läs mer
  • 2020-08-11

Carlos J skrev om Fastighetsbyrån Laholm
    Todo muy correcto y como debía ser. Muy disponible incluso siendo vacaciones Läs mer
  • Meta M

2020-07-25

Meta M skrev om Fastighetsbyrån Laholm
    Per-Olof har sålt mitt hus. Bemötandet jag fick var mycket gott och jag kände förtroende för honom. Det pris jag fick för fastigheten överträffade mina förväntningar. Läs mer
  • 2020-07-21

Kristian E skrev om Fastighetsbyrån Laholm
    Köpt fastighet.
    Ej kompetent och när det blev fel så gav han fel information ej trovärdig. Kommer inte att anlita er eller rekommendera någon att göra det. Utan tvärt om varna kunder för att anlita er. Läs mer
  • 2020-07-20

John S skrev om Fastighetsbyrån Laholm
    Fick hjälp med försäljning , trevlig,lyhörd, hjälpsam. Mycket nöjd med val av mäklare/ rekommenderas!! Läs mer
  • 2020-07-13

Lena S skrev om Fastighetsbyrån Laholm
    Allt var till vår belåtenhet ........mm...........
    ....... Läs mer
  • 2020-06-06

Renée S skrev om Fastighetsbyrån Laholm
    Bra mäklare med bra och trevligt bemötande Läs mer
  • 2020-05-10

Lars N skrev om Fastighetsbyrån Laholm
    Köpt fritidshus.
    Fantastiskt smidigt , duktig och påläst mäklare. Läs mer
  • 2020-05-06

Markus J skrev om Fastighetsbyrån Laholm
    Sålt en bostad i Ybsy, Laholms kommun. Tobias som är vår mäklare är vi mycket nöjda med. Bra kommunikation, snabb återkoppling och en bra avslutat affär. Kanonmäklare! Läs mer
  • 2020-05-04

Torbjörn T skrev om Fastighetsbyrån Laholm
    Mycket nöjd! En snabb o smidig husförsäljning.
    Mäklaren höll mig väl underrättad under resans gång.
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-04-08

Ingrid F skrev om Fastighetsbyrån Laholm
    Har sålt 1,5 plans villa med källare. Bästa mäklaren som jag haft kontakt med. Han var kunnig,lyhörd och trevlig. Har hjälp till med allt och vi har fått återkoppling direkt.
    Kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån i Laholm.
    Mvh Ingrid Läs mer
  • 2020-04-07

Jan D skrev om Fastighetsbyrån Laholm
    Vi sålde en fastighet (fritidshus / bostad) och förväntade oss en försäljningsperiod på 3-4 månader, men fastigheten såldes på 2 veckor och övertagande inom en månad.
    En trevlig och professionell presentation av fastigheten. Fastighetsmäklaren Per-Olof Almberg var också mycket professionell och vänlig och vi kände oss säkra hela vägen Läs mer
  • 2020-02-28

Tatjana T skrev om Fastighetsbyrån Laholm
    Sålt hus nyligen. Mäklaren gav ett mycket bra och förtroendeingivande intryck. Han var påläst och hade god kännedom om bostadsmarknaden. Läs mer
  • 2020-02-19

Per Ivar H skrev om Fastighetsbyrån Laholm
    Köpte bostad utanför Laholm
    Träffat mäklaren tidigare på bostäder vi var intresserad av och fick ett mycket bra intryck av mäklaren
    Hade inga förväntningar alls men affären gick väldigt snabbt ca 36tim från vi la bud till handpenning erlades och köpkontrakt skrevs.
    mäklaren har ställt upp på alla sätt och vis .. med beröm godkänd Läs mer
  • 2020-02-03

Michaela D skrev om Fastighetsbyrån Laholm
    Vi har köpt en villa i Laholm nyligen och fick väldigt bra bemötande Läs mer
  • 2019-12-21

Frank K skrev om Fastighetsbyrån Laholm
    Wir verkauften unser Ferienhaus mit
    Nebengebäuden und Mobiliar über
    den Makler Tobias Lidström.
    Die Abwicklung war korrekt und sehr
    gut.
    Wir sind mit der Arbeit von Tobias
    Lidström sehr zufrieden gewesen und
    werden ihn gerne weiter empfehlen. Läs mer
  • 2019-12-05

Gisela B skrev om Fastighetsbyrån Laholm
    Sålt villa. Mkt bra bemötande av mäklare.
    Mötte upp våra förväntningar och det har känts tryggt. Läs mer
  • 2019-12-05

Johan R skrev om Fastighetsbyrån Laholm
    En villa blev såld. Mäklaren har varit mycket trevlig. Mäklaren har överträffat mina förväntningar för han jobbar mycket med försäljningen och visar på stor flexibilitet för träffar och visningar. Som helhet är vi mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-10-17

Eva L skrev om Fastighetsbyrån Laholm
    Hej
    Affären är inte riktigt klar men Tobias Lidström är en utmärkt mäklare engarerad ock empatisk
    Mvh Eva Lindehoff Läs mer
  • 2019-10-16

Klas N skrev om Fastighetsbyrån Laholm
    Köpt fritidshus i Skummeslöv.
    Trevlig mäklare och kunnig. Snabb återkoppling på frågor/funderingar. Läs mer
  • 2019-09-28

Lasse P skrev om Fastighetsbyrån Laholm
    Sålde villan, enkelt, smidigt och proffsigt bemötande av mäklaren. Toppenbra! Läs mer
  • 2019-09-23

Inger Gun Lillemor J skrev om Fastighetsbyrån Laholm
    Hej jag är mycket nöjd med den hjälp jag har fått. Per Olof mycket bra kompeten duktig trevlig med ett mycket bra bemötande mot mej som säljare men också mot köparen. Lillemor Läs mer
  • 2019-08-28

Conny S skrev om Fastighetsbyrån Laholm
    Köpt ett äldre lantställe som krävde mycket kunskap från mäklarens sida. Fanns en del servitut och delad brunn och avlopp. Mäklaren var väldigt noggrann och hjälpte till med allt. Läs mer
  • 2019-08-14

Lars W skrev om Fastighetsbyrån Laholm
    Utmärkt och professionell service! Läs mer
  • 2019-07-31

Samir D skrev om Fastighetsbyrån Laholm
    Jag köpte ett hus jag tycker att mäklaren var påläst professionell även trevlig och omtänksam. Läs mer
  • 2019-06-24

Yvonne J skrev om Fastighetsbyrån Laholm
    Trevlig mäklare som person men kunde varit lite mer driv i återkoppling o budgivning o bearbetning av spekulanter. Läs mer
  • 2019-06-05

Erika N skrev om Fastighetsbyrån Laholm
    Sålde en villa. Mäklaren var kunnig och försökte alltid vara tillgänglig. Han var ett bra stöd vid fotograferingen och hjälpte till att ändra småsaker för att helheten skulle bli bättre. Jag hade höga förväntningar på mäklaren och han levde upp till dem! Läs mer
  • 2019-06-03

Oscar N skrev om Fastighetsbyrån Laholm
    Köpt enplansvilla i Laholms kommun, mycket bra bemötande av mäklare. Mycket bra beskrivning av bostad med både positiva och negativa sidor, annars brukar det bara vara fokus på sälj, sälj och åter sälj. Mycket bra och professionellt från visning till överlämnande av nycklar. Läs mer
  • 2019-05-29

Simon K skrev om Fastighetsbyrån Laholm
    Köpte Videvägen 6.
    Vi blev väl bemötta, Per-Olof är väldigt tillmötesgående och framåt. Han har en god kunskapsbank av fastigheter generellt.
    Fortsätt med det du gör !
    /Simon Läs mer
  • 2019-05-23

Britt Marie N skrev om Fastighetsbyrån Laholm
    Sålt ett hus. Bra bemötande . Hade inga förväntningar men hade en bra mäklare Läs mer
  • 2019-05-16

Elisabeth G skrev om Fastighetsbyrån Laholm
    Ingen hjälp efter mitt köp med saker som var fel. Ingen städning av toalett! Saknas fjärrkontroll till tv(det hör till lägenheten)
    Trasigt handfat som lovats att åtgärdas . Trasig stång till dusch med rost och spricka. Ville ordna städfirma och skicka räkning till säljaren, liksom åtgärda det som lovats och få fjärrkontroll . Har inte fått hjälp med något! Skandal! Man har skyldigheter som säljare! Läs mer
  • 2019-05-13

Jonny M skrev om Fastighetsbyrån Laholm
    En lugn saklig pålitlig säljare. Läs mer
  • 2019-02-20

Majvor O skrev om Fastighetsbyrån Laholm
    Jag har vid försäljning av min fastighet,bara haft positiva erfarenheter och känt stort förtroende för min mäklare.Allt har klaffat i tid,inget har varit omöjligt,han har alltid varit tillgänglig och hjälpsam även efter att affären varit slutförd.Jag rekommenderar dem gärna! Läs mer
  • 2019-02-01

Niklas M skrev om Fastighetsbyrån Laholm
    Mycket nöjd, snabbt och smidigt genomfördes försäljningen, tydligt vad jag som säljare skulle göra och vad mäklaren skulle göra.:) Läs mer
  • 2019-01-21

Jonathan T skrev om Fastighetsbyrån Laholm
    Super duktiga 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 Läs mer
  • 2018-12-16

Erik B skrev om Fastighetsbyrån Laholm
    Tobias Lidström var beställd för försäljning av flera fastigheter. Dock saknades det tyvärr både engagemang och vilja att driva försäljningarna framåt. Dessutom lade han sig i helt ovidkommande och privata angelägenheter. Kan alltså inte rekommendera honom. Läs mer
    2018-12-17 Tobias L svarar Erik B
    Mycket tråkigt att höra Erik att du upplever arbetet så. Jag förstår tyvärr inte riktigt vad du menar? Önskar dig en God Jul och ett Gott Nytt År! Vi hörs framåt igen angående reavinstberäkningen.

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte