Fastighetsbyrån Laholm

Fastighetsbyrån Laholm

Med Hallands största flod, mängder av sjöar och 12 kilometer sandstrand är det alltid nära till vatten här i Laholm. Stadens äldsta del är nästan 800 år gammal och gatunätet följer samma dragning som på medeltiden.

Vi på Fastighetsbyrån har genom åren byggt upp ett starkt kontaktnät i Laholm och vi engagerar oss till fullo i varje bostadsaffär. Eftersom många av oss är på "hemmaplan" här i området har vi bra koll på omgivningarna och har sett bostadsmarknadens utveckling under årens lopp.

Vårt mål är att bistå dig i ditt livs kanske största affär, oavsett om du ska köpa eller sälja, med affärsmässighet och personligt engagemang. Vi har all kompetens och erfarenhet som behövs för att din bostadsaffär ska bli lyckad!

Kontakta oss om du har frågor eller funderingar om bostad och boende i Laholm!

Läs vad 135 kunder tycker om Fastighetsbyrån Laholm 2

• Blåkulla
    2021-06-13
    Riktigt bra bemötande, bra engagemang under budgivningen. Vi är helnöjda
    • Vallberga
    2021-06-10
    Väldigt bra mäklare som känns lugnt och trygg i sin roll. Vi hade en väldigt bra kommunikation och allt kändes öppet och transparent.
    • Gamleby
    2021-06-07
    Återkom gärna när affären är slutförd i september månad så skall jag vara uppriktig i mina svar.
    Tack och på återhörande
    Bengt Kåberg
    2021-06-04
    Vi är jättenöjda med Tobias Lidström. Han är en kunnig, trevlig och engagerad mäklare.
    2021-06-02
    Köpte ett hus. Företagets bemötande var bra eller t.o.m. mycket bra De verkar arbeta lättsamt och funktionellt. Jag hade låga förväntningar på uppträdande och atmosfär, men de överträffades.
    Sammantaget en positiv upplevelse, men det är ju förstås lått att vara positiv när man köper ett hus. Dock måste jag säga att den mäklare som vi hade att göra med upplevde jag som kunnig, hjälpsam och positiv.
    2021-06-01
    Fastighetsbyrån är för mig vad namnet låter som och förpliktigar.
    Det är försäljning av fastigheter och dess närliggande tjänster som man renodlat specialiserat sig på. Inget annat flum.
    Med en ödmjuk approach tar vi oss så igenom standarden på fastigheten, och kommer så fram till ett realistiskt utgångspris, utan lockprisvarning. Det är trots allt marknaden som till slut avgör vad just min, och din fastighet skall kosta just nu. Nu råkade mitt hus, i gott sällskap med ett flertal andra fastigheter, rusa iväg. Innan kontraktsskrivning fick fastighetsbyrån till ett möte mellan mig och kommande köpare, så att jag fick en chans att låta magkänslan infinna sig. Affären blev så av och alla är nöjda. En win-win-win situation skulle man kunna säga.
    • Blåkulla
    2021-05-27
    Sålt vår bostad. Mycket bra. Förväntningarna införlivades, ja det gjorde dom. Inget att klaga på.
    • Skummeslövsstrand
    2021-05-07
    Bra och professionellt bemötande. Bra stöd genom hela försäljningsprocessen. Påläst mäklare.
    • Veinge
    2021-04-10
    Köpt hus. Väldigt bra bemötande av mäklaren med ärlighet, tillgänglighet och hjälp. Renommenderar mäklaren och Fastighetsbyrån starkt.
    2021-03-01
    Sålde jag mitt hus.Allt gick bra .
    • Skummeslövsstrand
    2021-02-25
    Bra och snabbt bemötande.
    Bra utfört arbete
    • Veinge
    2021-02-23
    Har sålt mitt hus och allt har fungerat utmärkt.
    2021-01-26
    Köpte hus på Krokusvägen 2 i Laholm. Fick en förhandsvisning av mäklaren. Mycket nöjda med mäklarens bemötande under hela processen. Mycket professionellt och trevligt bemötande. Återkopplade under hela processen och färde en bra dialog.
    Perfekt arbete av mäklaren
    2021-01-26
    Köpte en villa via Fastighetsbyrån. Bra bemötande hela vägen från mäklaren som ordnade en extra visning med kort varsel.
    • Edenberga
    2021-01-01
    Jag har sålt en liten fastighet på landet, strax utanför Laholm.
    Mycket bra mäklare. Ärlig, schysst och informativ.
  • Mie L
    sålde sitt hus med hjälp av
    • Ålstorp
    2020-12-16
    Har sålt hus. Mycket trevlig och tillmötesgående mäklare. Hade inga förväntningar då det var första gången. Hade mycket och frekvent kontakt in det hela processen. Är på det hela taget mycket nöjd.
    • Våxtorp
    2020-12-14
    Köpt villa. Mäklaren var proffsig, snäll, trevlig. Förklarade på enkla sätt. Lätt att få tag på. Personlig.
    2020-12-12
    Bra bemötande, skicklig och kunnig mäklare.
    2020-11-23
    Stort engagmang och mycket proffsigt agerande.
    Mycket imponerad.
    2020-11-08
    Allt till belåtenhet möjligen att det skulle varit mer bilder i prospektet.
    • Skogaby
    2020-10-26
    Vi är köpare. Feldtblads väg 2 i Laholm.
    Vi har blivit väl bemött av vår maklare, och han har varit behjälplig till oss som köpare trots att vi inte betalt för tjänsten.
    Vet ej vad gäller bemötande då detta är vårt första husköp, men Tobias har alltid återkopplat vilket känns tryggt och har alltid gett oss information om vad som kommer hända.
    2020-10-25
    Wir haben vor kurz ein Ferienhaus gekauft. Der Makler und die andere Leute von Maklerbüro waren stets hilfsbereit und zuvorkommend-sehr freundlich und sehr angenehm.
    Wir betrachten Sie als eine grosse Hilfe für unser Anlegen und fühlen uns in "sehr guten Händen".
    Wir können über Sie nur positiv berichten und Sie weiter empfehlen.
    2020-10-23
    Per-Olof är en mycket engagerad, trevlig & ärlig mäklare. En person att lita på & som ställer upp mer än vad man kan förvänta sig av en mäklare.
    Kan bara ge högsta betyg till honom!

/Leif
    2020-10-21
    En mycket kunnig och duktig mäklare. som har ett väldigt trevligt bemötande. Han förklarar väldigt bra för både säljare och köpare vad det är som gäller.. tack Per-Olof
    2020-10-14
    Jag har sålt en villa
    Blev bemött utmärkt av mäklaren.
    Jag hade inga förväntningar men träffas på en fantastisk människa med mycket stor yrkeskunnande och Och ödmjukhet. Han var fantastisk på alla sett och tillmötesgående även när jag med min okunnighet ställde dumma frågor.
    • Skottorp
    2020-10-07
    Vi köpte ett hus i Skottorp och fick så mycket hjälp från mäklaren. Han var kunnig, professionell och gjorde allt han kunde för att vi skulle känna oss trygga och omhändertagna. Fantastik mäklare!
    2020-10-06
    *Sålt villa.
    *Väldigt bra bemötande/engagerad.
    *Klart över förväntan, ställde upp/återkopplade kontinuerligt alla tider på dygnet.
    *Alltid trevligt med en väldigt engagerad och positiv mäklare, skulle finnas fler sådana människor....
  • Ann-Heléne D
    sålde sin lägenhet med hjälp av
    2020-10-05
    Bara goda erfarenheter från två försäljningar och ett köp sedan tidigare. Skönt med någon som fixar allt med papper m m. Samarbetet har funkat mycket bra!
    • Skottorp
    2020-10-05
    Köpte hus i Skottorp. Jättenöjda med Tobias. Har fortsatt att vara behjälplig efter köpet också.
    2020-10-04
    Kunnig intresserad mycket kompetent kille.
    Hjälpsam kort sagt hel nöjd!!!
    2020-10-04
    Sålt Stuga. Forberedt mäkler til förste mötte. Han levede op til vores forventning om en professionel og effektiv mägler.
    Han holdt os löbende orienteret i salgsforlöbet. Og fik huset snabt solgt.
    • Skogaby
    2020-10-02
    Sålt en sommarstuga från 1991.
    Vi besökte kontoret i Laholm och hade turen att träffa Per-Olof Almberg direkt. Kändes bra från första till sista stund.
    Trevlig, lättsam att prata med och har mycket erfarenhet att bidraga med. Resultat blev bättre än förväntat. Både säljare och köpare var nöjda. Skulle rekommendera honom till vänner utan att tveka en sekund och med gott samvete därefter.

Mvh Thomas Överdahl
    2020-09-04
    Mäklaren ger ett tryggt intryck och man känner att han bryr sig.
    2020-08-11
    Todo muy correcto y como debía ser. Muy disponible incluso siendo vacaciones
  • Meta M
    sålde sitt hus med hjälp av
    • Våxtorp
    2020-07-25
    Per-Olof har sålt mitt hus. Bemötandet jag fick var mycket gott och jag kände förtroende för honom. Det pris jag fick för fastigheten överträffade mina förväntningar.
    2020-07-21
    Köpt fastighet.
    Ej kompetent och när det blev fel så gav han fel information ej trovärdig. Kommer inte att anlita er eller rekommendera någon att göra det. Utan tvärt om varna kunder för att anlita er.
    • Ydermossa
    2020-07-20
    Fick hjälp med försäljning , trevlig,lyhörd, hjälpsam. Mycket nöjd med val av mäklare/ rekommenderas!!
    2020-07-13
    Allt var till vår belåtenhet ........mm...........
    .......
    2020-06-06
    Bra mäklare med bra och trevligt bemötande
    • Mellbystrand
    2020-05-10
    Köpt fritidshus.
    Fantastiskt smidigt , duktig och påläst mäklare.
    2020-05-06
    Sålt en bostad i Ybsy, Laholms kommun. Tobias som är vår mäklare är vi mycket nöjda med. Bra kommunikation, snabb återkoppling och en bra avslutat affär. Kanonmäklare!
    2020-05-04
    Mycket nöjd! En snabb o smidig husförsäljning.
    Mäklaren höll mig väl underrättad under resans gång.
    Rekommenderas!
    2020-04-08
    Har sålt 1,5 plans villa med källare. Bästa mäklaren som jag haft kontakt med. Han var kunnig,lyhörd och trevlig. Har hjälp till med allt och vi har fått återkoppling direkt.
    Kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån i Laholm.
    Mvh Ingrid
    2020-04-07
    Vi sålde en fastighet (fritidshus / bostad) och förväntade oss en försäljningsperiod på 3-4 månader, men fastigheten såldes på 2 veckor och övertagande inom en månad.
    En trevlig och professionell presentation av fastigheten. Fastighetsmäklaren Per-Olof Almberg var också mycket professionell och vänlig och vi kände oss säkra hela vägen
    2020-02-28
    Sålt hus nyligen. Mäklaren gav ett mycket bra och förtroendeingivande intryck. Han var påläst och hade god kännedom om bostadsmarknaden.
    • Ålstorp
    2020-02-19
    Köpte bostad utanför Laholm
    Träffat mäklaren tidigare på bostäder vi var intresserad av och fick ett mycket bra intryck av mäklaren
    Hade inga förväntningar alls men affären gick väldigt snabbt ca 36tim från vi la bud till handpenning erlades och köpkontrakt skrevs.
    mäklaren har ställt upp på alla sätt och vis .. med beröm godkänd
    2020-02-03
    Vi har köpt en villa i Laholm nyligen och fick väldigt bra bemötande
    2019-12-21
    Wir verkauften unser Ferienhaus mit
    Nebengebäuden und Mobiliar über
    den Makler Tobias Lidström.
    Die Abwicklung war korrekt und sehr
    gut.
    Wir sind mit der Arbeit von Tobias
    Lidström sehr zufrieden gewesen und
    werden ihn gerne weiter empfehlen.
    2019-12-05
    Sålt villa. Mkt bra bemötande av mäklare.
    Mötte upp våra förväntningar och det har känts tryggt.
    2019-12-05
    En villa blev såld. Mäklaren har varit mycket trevlig. Mäklaren har överträffat mina förväntningar för han jobbar mycket med försäljningen och visar på stor flexibilitet för träffar och visningar. Som helhet är vi mycket nöjda.