Fastighetsbyrån Laholm

Med Hallands största flod, mängder av sjöar och 12 kilometer sandstrand är det alltid nära till vatten här i Laholm. Stadens äldsta del är nästan 800 år gammal och gatunätet följer samma dragning som på medeltiden.

Vi på Fastighetsbyrån har genom åren byggt upp ett starkt kontaktnät i Laholm och vi engagerar oss till fullo i varje bostadsaffär. Eftersom många av oss är på "hemmaplan" här i området har vi bra koll på omgivningarna och har sett bostadsmarknadens utveckling under årens lopp.

Vårt mål är att bistå dig i ditt livs kanske största affär, oavsett om du ska köpa eller sälja, med affärsmässighet och personligt engagemang. Vi har all kompetens och erfarenhet som behövs för att din bostadsaffär ska bli lyckad!

Kontakta oss om du har frågor eller funderingar om bostad och boende i Laholm!

Läs vad 175 kunder tycker om Fastighetsbyrån Laholm 2

2022-06-27 Verifierad kund
    Vi blev trevligt och proffesionellt bemötta. Han visade oss runt och va kunnig. Vi hade inga förväntningar då vi köpt hus av dem innan så vet vi vilka det är. Alltid lika bra 👍🏻 han va lika bra som han brukar. Vi är väldigt nöjda.
    2022-06-26 Verifierad kund
    Ett oerhört proffsigt bemötande från mäklaren som och visade entusiasm och hög tillgänglighet. Jag har väldigt stort förtroende för honom!
    2022-06-18 Verifierad kund
    Vi har blivit väldigt bra bemötta av en tillmötesgående mäklare som var väl insatt i huset.
    Vi hade inga förväntningar,men hoppades väl ändå att huset skulle ha något av det vi önskat oss av vårt kommande hus.
    Huset överträffade alla våra förväntningar och vi är väldigt tacksamma att vi blev valda att bli ny ägare.
    Vi har haft bra kontakt med mäklaren och kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån.
    2022-06-12 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande.
    Uppmärksam, inlyssnande. Visade intresse för mina frågor och man kände sig trygg med svar och information.
    2022-05-21 Verifierad kund
    Genom en släkting som sålt sin fastighet genom mäklare Almberg valde vi Fastighetsbyrån.
    Försäljningen är ännu ej helt avslutad men hittills har allt varit positivt och flutit på bra.
    Fotografen var väldigt trevlig och fick fram fina bilder på bostaden.
    På Hemnet skulle en del bilder vridits ett halvt varv för att komma rätt, för övrigt bra presenterat.
    • Musikkvarteren
    2022-05-04 Verifierad kund
    Bra. Känner mig trygg med PO. Kunnig och trevlig.
    2022-04-23 Verifierad kund
    Bra bemötande och service överlag.
    • Skottorp
    2022-04-11 Verifierad kund
    Bra och saklig vänligt mottagen trots ett risigt hus.
    2022-04-05 Verifierad kund
    Mycket bra bemött. En bra och smidig försäljning som gick fort.
    • Vallberga
    2022-03-22 Verifierad kund
    Mäklaren var jätte trevlig och behjälplig, svarade på alla frågor och verkade veta mycket.
    2022-03-20 Verifierad kund
    Bra bemötande. Bra mäklare bättre än förväntan.
    • Ysby
    2022-03-15 Verifierad kund
    Mycket proffsig mäklare med stor förståelse för just vår situation. Mycket nöjd med resultatet.
    Tack för ditt omdöme.

/Tobias.
    2022-02-16 Verifierad kund
    Tobias har varit väldigt lyhörd och tillmötesgående vid försäljningen av vårt hus. Vi kan verkligen rekommendera honom.
    Tusen tack!

• Mästocka
    2022-02-08 Verifierad kund
    Lugn, trygg mäklare som verkligen gjorde allt och lite till! Vi kunde inte valt en bättre mäklare!
    Det värmer verkligen, tack Sonny!

• Veinge
    2022-02-07 Verifierad kund
    Bra bemötande. Mäklaren svarade bra på alla frågor vi hade och upplevelsen känndes bra och profesionell.
    2022-01-29 Verifierad kund
    Mycket bra mäklare smidig försäljning mycket bra bemötande
    Mvh Bertil
    Tack Bertil.

• Ränneslöv
    2022-01-24 Verifierad kund
    Alltid toppenbetyg till fastighetsbyrån i Laholm. Proffsiga mäklare, både haft hjälp av dem vid att sälja och köpa bostad. Lyssnar på oss kunder och hjälper oss på vägen. Snabba på att svara och vet vad dem förmedlar och kan prata för sin sak. Kommer garanterat att ta hjälp av dem i framtiden igen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Laholm
    2021-12-26 Verifierad kund
    Super trevliga mäklare som gjorde hela prossesen snabb och enkel!
    • Gamleby
    2021-12-23 Verifierad kund
    Ett mycket professionellt, trevligt och personligt bemötande av Tobias!
    2021-12-03 Verifierad kund
    Proffsig guidning genom förändringsprocessen och viktiga råd.
    2021-11-15 Verifierad kund
    Snabbt och vänligt bemötande. Så här långt i processen enbart positivt, med tydliga förklaringar och återkopplingar. Anpassning efter önskemål.
    2021-10-07 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och snabb med återkoppling .
    2021-10-06 Verifierad kund
    Haft kontakt med en person som är noga med att informera om allt som rör en försäljning, vad jag ska tänka på….= positivt bemötande!
    Förväntade mig att få ”all hjälp” runt en fastighetsförsäljning vilket jag upplever att jag hitintills fått.
    Försäljningen är påskrivet men inte genomförd=inte överlämnat huset.
    Omständigheterna har gjort att ”allt” har gått fort, delvis beroende på en aktiv välvillig mäklare, vilket i mitt fall känts stressande, men i efterhand helt ok.
    2021-10-02 Verifierad kund
    Engagerad mäklare och lätt att få tag på även obekväma tider. Trevlig och kunnig.
    2021-09-29 Verifierad kund
    Kanon mäklare som förklarar enkelt och i detalj angående hela köpet / försäljningen mycket nöjd 👍
    2021-09-19 Verifierad kund
    Hälsade när vi kom

Inga speciella förväntningar

Han var kunnig och svarade på alla våra frågor.
    2021-09-06 Verifierad kund
    Vänligt bemötande, motsvarade förväntningarna och vi fick en ny härlig bostad.
    • Musikkvarteren
    2021-08-27 Verifierad kund
    Ett bra bemötande och proffesionellt agerande
    • Körsveka
    2021-08-17 Verifierad kund
    Mäklaren gav oss bra information om försäljning och prissättning, på ett behaglig sätt.

Mäklarens och fotografens event med text och bilder för annons- och försäljningsmappen gav utan tvekan en snabb försäljning.

Mäklarens råd gav oss trygghet kring hela processen och det slutade med en bra försäljning.
    2021-08-15 Verifierad kund
    Bra bemötande. Utmärkt service fram till avslut av affären!
    • Stavershult
    2021-07-22 Verifierad kund
    Alt forløb bare helt perfekt. Kan klart anbefales. Super professionel.
    2021-07-13 Verifierad kund
    Otrolgt bra service. Hjälpsam mäklare.
    2021-07-10 Verifierad kund
    Har fått det bemötande och information om objekt et som varit rimligt
    Är nöjd.
    2021-07-08 Verifierad kund
    Super godt. Vi oplevede kun en positiv mægler, fik svar og hjælp til alle vores spørgsmål 🙂
    2021-07-01 Verifierad kund
    Vi er meget tilfredse med den venlighed og grundighed vi har mødt hos mægleren. Yderst professionel og kompetent behandling af vores salg. Det var hurtigt, effektivt og levede fuldt ud op til vores forventninger.
    • Edenberga
    2021-06-29 Verifierad kund
    Helt nöjd med försäljningen .Mäklaren var väldigt bra.Kunde inte varit bättre.mvh.Tord / Gerd Andren syster till Tord
    2021-06-29 Verifierad kund
    Bemötandet har varit toppen! Professionellt och ett tryggt hanterade av köpeprocessens delar.
    I brist på tidigare erfarenhet av mäklare så var förväntningarna inte speciellt höga så P-O överträffade dessa med råge.
    Sammanfattningsvis kan man säga att P-O hanterat vår kontakt på ett mycket stabilt och pålitligt.
    • Edenberga
    2021-06-28 Verifierad kund
    hjälpsam och trevligt.
    profesional and very helpful.
    • Skogaby
    2021-06-20 Verifierad kund
    Fint arbete med presentation av huset trevlig mäklare dom får topp betyg
    • Bölarp
    2021-06-16 Verifierad kund
    Tobias är jag rätt säker på har ett lika stort förtroende hos köparna som mig som säljare. Kan inte hitta något negativt i min kontakt med Tobias och Fastighetsbyrån Laholm. Jättebra verkligen ärligt.
    • Blåkulla
    2021-06-13 Verifierad kund
    Riktigt bra bemötande, bra engagemang under budgivningen. Vi är helnöjda
    • Vallberga
    2021-06-10 Verifierad kund
    Väldigt bra mäklare som känns lugnt och trygg i sin roll. Vi hade en väldigt bra kommunikation och allt kändes öppet och transparent.
    • Gamleby
    2021-06-07 Verifierad kund
    Återkom gärna när affären är slutförd i september månad så skall jag vara uppriktig i mina svar.
    Tack och på återhörande
    Bengt Kåberg
    • Altona
    2021-06-04 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda med Tobias Lidström. Han är en kunnig, trevlig och engagerad mäklare.
    • Altona
    2021-06-02 Verifierad kund
    Köpte ett hus. Företagets bemötande var bra eller t.o.m. mycket bra De verkar arbeta lättsamt och funktionellt. Jag hade låga förväntningar på uppträdande och atmosfär, men de överträffades.
    Sammantaget en positiv upplevelse, men det är ju förstås lått att vara positiv när man köper ett hus. Dock måste jag säga att den mäklare som vi hade att göra med upplevde jag som kunnig, hjälpsam och positiv.
    2021-06-01 Verifierad kund
    Fastighetsbyrån är för mig vad namnet låter som och förpliktigar.
    Det är försäljning av fastigheter och dess närliggande tjänster som man renodlat specialiserat sig på. Inget annat flum.
    Med en ödmjuk approach tar vi oss så igenom standarden på fastigheten, och kommer så fram till ett realistiskt utgångspris, utan lockprisvarning. Det är trots allt marknaden som till slut avgör vad just min, och din fastighet skall kosta just nu. Nu råkade mitt hus, i gott sällskap med ett flertal andra fastigheter, rusa iväg. Innan kontraktsskrivning fick fastighetsbyrån till ett möte mellan mig och kommande köpare, så att jag fick en chans att låta magkänslan infinna sig. Affären blev så av och alla är nöjda. En win-win-win situation skulle man kunna säga.
    • Blåkulla
    2021-05-27 Verifierad kund
    Sålt vår bostad. Mycket bra. Förväntningarna införlivades, ja det gjorde dom. Inget att klaga på.
    2021-05-07 Verifierad kund
    Bra och professionellt bemötande. Bra stöd genom hela försäljningsprocessen. Påläst mäklare.
    • Veinge
    2021-04-10 Verifierad kund
    Köpt hus. Väldigt bra bemötande av mäklaren med ärlighet, tillgänglighet och hjälp. Renommenderar mäklaren och Fastighetsbyrån starkt.
    2021-03-01 Verifierad kund
    Sålde jag mitt hus.Allt gick bra .