Alla kategorier Mäklare Skåne Landskrona Mäklarhuset Landskrona

Mäklarhuset Landskrona

Kungsgatan 19II, 261 31 Landskrona — Visa karta

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.

Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder i Göteborg med omnejd. 1998 utvecklades Mäklarhuset till en rikstäckande kedja av fristående lokala mäklarkontor.
Tegnérgatan 35, 21614, LIMHAMN
Mitzi Frändevi Fastighetsmäklare
Mona H:
Professionell med trevligt bemötande.

Mäklare nära Mäklarhuset Landskrona:

Järnvägsgatan 13, LANDSKRONA
Funderar du på att förändra ditt boende i Landskrona? Eller kanske vill du flytt... Läs mer ›
Birgitta M:
Vi är mycket nöjda med samarbetet med Fastighetsbyrån i Landskrona som visat stort engagemang och kunnighet. Vi har alltid fått snabb återko...

Ödmanssonsgatan 2, Landskrona
Välkommen till oss på Svensk fastighetsförmedling och härliga Landskrona vid Öre... Läs mer ›
Tom K:
bra bemötande kunniga och trevliga. finns inget att klaga på. Har använt mäklaren ett par gånger

Läs vad 4 kunder tycker om Mäklarhuset Landskrona

• Jens P
    Jens P skrev om Mäklarhuset Landskrona
    Ska ni sälja ert boende så tveka inte!
    Har precis avslutat vår femte försäljning tillsammans med Mäklarhuset i Landskorna.
    Har vid flera tidigare försäljningar anlitat andra mäklare i stan men aldrig varit så nöjda som med Mäklarhuset!
    Engagemanget från denna firma saknar motstycke!

Jens Pettersson
  • Nedzad I
    Nedzad I skrev om Mäklarhuset Landskrona
    Vi var jättenöjda med själva bemötande och hur professionellt allt gick till. Vi är lyckliga i vårt nya hem, tack
  • Lars J
    Lars J skrev om Mäklarhuset Landskrona
    Bra service . Gott sammarbete. Trevliga mänskor. Lars Jönsson
  • Birger Z
    Birger Z skrev om Mäklarhuset Landskrona
    proffsigt från start till mål

Kungsgatan 19II, 261 31 Landskrona