Mäklarhuset Landskrona

Kungsgatan 19II, 261 31 Landskrona — Visa karta

4.8 i betyg av av 5 omdömen

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.

Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder i Göteborg med omnejd. 1998 utvecklades Mäklarhuset till en rikstäckande kedja av fristående lokala mäklarkontor.

Läs vad 5 kunder tycker om Mäklarhuset Landskrona

• 2018-11-10

Li S skrev om Mäklarhuset Landskrona
    Richard Lind är en ärlig, tydlig och trygg mäklare som professionellt hanterade hela köpprocessen från visning till avslut. Lyhörd med snabba återkopplingar. Läs mer
    Bostadsagenten
    4.7 / 5 i betyg — 524 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Annika Rosenberg är en skicklig och professionell mäklare som verkligen levde upp till mina förväntningar. Vi hade en bra kontakt genom hela"
  • 2017-03-31

Jens P skrev om Mäklarhuset Landskrona
    Ska ni sälja ert boende så tveka inte!
    Har precis avslutat vår femte försäljning tillsammans med Mäklarhuset i Landskorna.
    Har vid flera tidigare försäljningar anlitat andra mäklare i stan men aldrig varit så nöjda som med Mäklarhuset!
    Engagemanget från denna firma saknar motstycke!

Jens Pettersson Läs mer
  • 2014-12-22

Nedzad I skrev om Mäklarhuset Landskrona
    Vi var jättenöjda med själva bemötande och hur professionellt allt gick till. Vi är lyckliga i vårt nya hem, tack Läs mer
    Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    4.8 / 5 i betyg — 321 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Sålt småhus - privatbostad. Mäklaren gav ett kompetent och förtroendeingivande intryck genom hela processen vilket uppfyllde mina förväntnin"
  • 2014-12-19

Lars J skrev om Mäklarhuset Landskrona
    Bra service . Gott sammarbete. Trevliga mänskor. Lars Jönsson Läs mer
  • 2014-12-19

Birger Z skrev om Mäklarhuset Landskrona
    proffsigt från start till mål Läs mer
    Fastighetsbyrån Helsingborg
    4.7 / 5 i betyg — 1008 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Johanna har sålt min lägenhet bara på några dagar. Perfekt mäklare! Lyssnar! Anpassar sig direkt till våra personligheter, hittar rätt meto"

Bästa Mäklarna nära Mäklarhuset Landskrona:

Madeleine L Madeleine L tycker:
“Sålt min villa. Min mäklare va...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte