Mäklarhuset Söderköping

Mäklarhuset Söderköping

Ring 011-10 85 10 www.maklarhuset.se

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen. Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla...

8 omdömen om Mäklarhuset Söderköping

Wilma J

Bra mäklare Bra förhandling sätt Bra företag

Eva R
Skrev om Mäklarhuset Söderköping

Försäljning, som jag fick all upptänklig hjälp med, av villa i hjärtat av Söderköping. Med andra ord är jag mycket nöjd.

Monica E

Bra mäklare. Hjälpsamma.Förtroendeingivande .kan lita på dom,

Sven Inge K
Skrev om Mäklarhuset Söderköping

Jag har köpt ett hus i Söderköping via Mäklarhuset och 9 år senare sålde jag samma hus också via Mäklarhuset. Vid båda dessa affärer fick jag ett mycket gott bemötande och mycket god hjälp, fastän inte av samma mäklare. (Den förre hade gått i pension vid försäljningen). Jag rekommenderar gärna Mäklarhuset till bekanta som ger sig ut på fastighetsmarknaden.

Patrik N
Skrev om Mäklarhuset Söderköping

Bra och proffsigt bemötande. Bäst i norra europa!

Lars A
Skrev om Mäklarhuset Söderköping

Vi sålde vårt hus genom mäklarhuset och vi är mycket nöjda med mäklarnas sätt att bemöta både säljare och köpare.

Peter P
Skrev om Mäklarhuset Söderköping

Bra service och vänligt bemötande. Supernöjd.

Madelene O
Skrev om Mäklarhuset Söderköping

Jag vill varmt rekommendera mäklaren Anna Kylesten Johansson, Mäklarhuset Norrköping/Söderköping. Hon har varit tillmötesgående, professionell och mycket kunnig från början till slut. Med sin breda kunskap inom väldigt många områden har hon besvarat alla frågor och fått både säljare och köpare att känna sig trygga och nöjda. Hon är ett självklart val även i framtiden!