Fastighetsbyrån Söderköping

Fastighetsbyrån Söderköping

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Söderköping!

Hos oss är mäklaryrket lite av en livsstil och vi brinner för att hjälpa dig uppfylla dina bostadsdrömmar. Genom att förmedla varje bostad tryggt, med hög kvalitet och mycket engagemang hoppas vi vara det naturliga valet för dig när du ska sälja en fastighet i Söderköping.

Oavsett var i processen du befinner dig, om du vill köpa eller sälja, om det gäller villa eller bostadsrätt -- vi hjälper dig genom hela processen. Kom gärna förbi vårt kontor vid Hagatorget eller kontakta oss för att boka ett möte!

Läs vad 547 kunder tycker om Fastighetsbyrån Söderköping 2

• köpte sitt hus med hjälp av Marie Nikander  en del av Fastighetsbyrån Söderköping
    2022-11-20 Verifierad kund
    Marie är otroligt bra! Kunnig, lyhörd och vet vad hon gör. Tack för en smidig affär!
    • Mogata
    2022-11-10 Verifierad kund
    Toppen mäklare som både har säljaren o köparen i fokus!
  • sålde sitt hus med hjälp av Marie Nikander  en del av Fastighetsbyrån Söderköping
    Tack bästa Marie
    Du är bäst .
    De har känts bra att vi valde dig, du är trevlig, ärlig.
    känt stort förtroende för dig.
    Trodde nog inte att vi kunde sälja hus i dessa svåra tider, men du var positiv
    Tack 💕
    Bitte o staffan
    2022-11-02 Verifierad kund
    Mycket professionell och trevlig mäklare.
    2022-11-02 Verifierad kund
    Marie har varit med oss till 110 % från början till slutet av vår husförsäljning. Mycket professionell, kunnig och engagerad. Lättillgänglig, lösningsorienterad och drivande. Rekommenderas varmt.
    2022-10-30 Verifierad kund
    Professionell, påläst, duktig på att återkoppla genom hela processen samt otroligt gullig som person. Har känt mig väldigt trygg med Marie!
    2022-10-29 Verifierad kund
    Mycket hjälpsam mäklare som gör det lilla extra.
    2022-10-28 Verifierad kund
    Professionell från start till mål. Lyhörd sett till både köpare och säljare. Lättillgänglig. Rekommenderar starkt.
    2022-10-26 Verifierad kund
    Engagerad och gav fortlöpande information. Ger förtroende och trygghet!
  • Henning Alvar D
    2022-10-25 Verifierad kund
    Haft turen att sälja med Marie några gånger. Alltid bra kommunikation, hon är strategisk och kan planera olika utfall i en affär och har en otrolig erfaren, känsla och kunskap på området.
    2022-10-25 Verifierad kund
    Bra bemötande, bra återkoppling och bra avslut.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Nikander  en del av Fastighetsbyrån Söderköping
    2022-08-25 Verifierad kund
    Enormt duktig och trevlig mäklare som tar sig tid med kunder och förklarar allt på ett bra sätt.
    Marie lever upp till de förväntningar man har.
    Vårt husköp har hittills gått på ett smidigt och bra sätt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Nikander  en del av Fastighetsbyrån Söderköping
    2022-08-25 Verifierad kund
    Engagerad, kunnig och positiv person
    2022-06-09 Verifierad kund
    Utmärkt och trevligt bemötande och våra förväntningar infriades
  • sålde en tomt med hjälp av Marie Nikander  en del av Fastighetsbyrån Söderköping
    2022-06-08 Verifierad kund
    Hej den här tomten har jag visat kunden själv med framgång med avslut som följd .Marie har skrivit köpebrev och alla papper med stort kunnande.Jag är mycket nöjd !
    2022-06-07 Verifierad kund
    Vi har blivit väl bemötta. Marie är alltid trevligt och hjälpsam.
    Upplevelsen har varit god.
    2022-06-07 Verifierad kund
    Sympatisk , inte stressad vänlig positiv
    Hejsan,
    Hoppas inte att du är missnöjd :(
    Det ser inte ut så på de skrivna kommentarerna, som jag annars tackar för, kanske betyget blev fel?
    Hoppas det, så jag inte gjort dig/er allt för besvikna?
    Marie Nikander
    2022-06-02 Verifierad kund
    Marie är alltid påläst, lösningsorienterad, engagerad och vägleder på ett utmärkt sätt.
    Man känner sig trygg i sitt bostadsköp!
    Inga frågor är dumma…
    2022-06-02 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande. Kunnig. Insatt i objekt. Alltid trevlig. Rekommenderar!
    2022-06-01 Verifierad kund
    Alltid trevligt bemötande. Hög service, tillgänglig
    2022-06-01 Verifierad kund
    Allt har fungerat väldigt bra.
    Hon får högsta betyg.
    Mvh Jonny.
    2022-05-30 Verifierad kund
    Marie är en väldigt bra mäklare och väldigt lätt att arbeta med. Jag är en återkommande kund och varje gång har varit en bra upplevelse från start till slut.
    2022-05-30 Verifierad kund
    Mäklaren har ett mycket professionellt bemötande både för säljare o kund. Snabbt o h enkelt !
    Inget krångel! En mäklare som kan sitt arbete 👍
    2022-05-23 Verifierad kund
    Jag har bra kontakt och hon är bra att hålla kontakt och rapportera hur försäljningen fortlöper .
    2022-05-22 Verifierad kund
    Trevlig ,kunnig och säljande.
    2022-05-20 Verifierad kund
    Enkel att ha att göra med, lätt att få tag på och positiv.
    2022-05-17 Verifierad kund
    Marie ingav ett lugnt och förtroendeingivande intryck. Hon hade god kunskap om aktuellt område och hade en väldigt god kommunikation genom hela processen.
    2022-05-17 Verifierad kund
    Tryggt och trovärdigt intryck som ger en bra känsla inför en försäljning.
    2022-05-16 Verifierad kund
    Glad, trevlig och förtroendeingivande! Läste av säljarna och oss köpare och fick det att kännas avslappnat och trevligt vid kontraktskrivandet.
    2022-05-16 Verifierad kund
    Marie gjorde ett jättebra jobb med att sälja min villa, hon var jättetrevlig och väldigt rådgivande och ett bra bollplank genom hela processen. Jag kände mig hela tiden informerad och uppdaterad om läget, hon hade en hög tillgänglighet på mail och telefon och var noga med att höra av sig löpande under processen. Jag är sammanfattningsvis väldigt nöjd med resultatet av min försäljning!
    2022-05-16 Verifierad kund
    Trevlig och serviceinriktad mäklare!
    2022-04-26 Verifierad kund
    Marie har varit engagerad och tillmötesgående. Har snabbt återkopplat vid frågor och funderingar. Varit flexibel och smidig både vid visning och vid kontraktskrivandet och upplevts som lugn och kunnig. Vi är mycket nöjda och genom Maries sätt att agera, gjort att vi fått möjlighet till en trygg bostadsaffär. Jag tänker att det är genom Marie, både vi som köpare men även för säljarna, möjliggjort att vi fått chansen att förvärva fritidshuset.
    2022-04-21 Verifierad kund
    Marie är jätte trevlig och kunnig mäklare som på ett professionellt förmedlingssätt kunde affären genomförs och att både parterna var nöjda.
    2022-04-21 Verifierad kund
    Jätte duktig mäklare, tryggt och säkert
  • sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Finspång
    • Hårstorp
    2022-03-30 Verifierad kund
    Kunnig engagerad.
    Trotts sviktande marknad pga osäkerheter runt om i världen lyckades hon genomföra ett helt okay säljprojekt.
    • Nyhem
    2022-03-29 Verifierad kund
    Ärlig, rak, fint bemötande, vänlig, kommunikativ.
    2022-03-06 Verifierad kund
    Trevlig och proffsig. Mycket nöjd. Kommer rekommendera.
    2022-03-04 Verifierad kund
    Hej Jag är mycket nöjd med Marie Nikanders jobb och arbete som hon har hjälpt mig med Stort Tack MVH. Anders Ringstrand
    • Skogshem
    2022-03-03 Verifierad kund
    Marie är helt fantastisk! Bra bemötande ned massa energi som oxå skapar trygghet. Marie inger stor kompetens, kunskap och ser till att jag som köpare får all information jag behöver för att känna mig trygg i affären! Alla mina förväntningar uppfylldes. Sen fick jag väldigt snabba svar både via telefon och mail! Tack!!

/Lotta
  • Gerd F
    sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Finspång
    • Ljusfallshammar
    2022-02-23 Verifierad kund
    Blev mkt bra bemött av Sofia.Allt gick mkt smidigt och bta vid försäljningen av min bostad på Liljevägen 2. Sofia kan varmt rekommenderas, som fastighetsmäklare och jag Gerd Femerström önskar henne stor framgång fortsättningsvis!
  • skrev om Fastighetsbyrån Finspång
    2022-02-14 Spontant omdöme
    Som köpare är de riktigt usla, ljuger och stressar. Som säljare var de ju bra, vi fick mycket pengar. Men jag anser att de har ett riktigt tråkigt sätt. Skulle aldrig köpa ett hus som fastighetsbyrån i Finspång säljer.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Finspång
    2022-02-11 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och positiv trotts alla gånger bud hade getts för att sen dras tillbaka igen nästa dag.
    • Falla
    2022-02-09 Verifierad kund
    Väldigt trevlig, tillmötesgående och hjälpsam. Känner mig trygg där
    2022-01-27 Verifierad kund
    Marie var rakt igenom processen professionell och tillmötesgående. Bra information och ingav förtroende.
    2022-01-26 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, professionell hantering.
    Våra förväntningar var smidig budgivning o snabb kommunikation och återkoppling, men det hade kunnat vara bättre. Sammanfattningsvis var processen dock en positiv upplevelse och vi är nöjda med mäklaren.
    2021-12-30 Verifierad kund
    Mycket kompetent, enkel och smidig. 10/10
    • Nyhem
    2021-12-30 Verifierad kund
    Sofia är en toppen mäklare. Mycket tillmötesgående, tar reda på allt man vill veta. Man känner sig omhändertagen.
    • Vikbolandet
    2021-11-22 Verifierad kund
    Extremt trevlig och tillmötesgående.
    Svarar snabbt på frågor och funderingar.
    • Centralt / Norr
    2021-11-21 Verifierad kund
    Mycket bra och hon gjorde allt som hon kunder
    • Broby
    2021-11-17 Verifierad kund
    Marie är en fantastisk mäklare med fokus på både säljare och köpare. Hon får en att känna sig trygg och hittar rätt köpare till just din bostad. Kompetent och tillgänglig med ett stort hjärta. Hon har ett öga för detaljerna och vägleder en genom hela bostadsaffären. Ingen fråga går obesvarad. Med Marie kan man känna sig trygg och lugn inför bostadsförsäljningen.