Fastighetsbyrån Söderköping

Fastighetsbyrån Söderköping

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Söderköping!

Hos oss är mäklaryrket lite av en livsstil och vi brinner för att hjälpa dig uppfylla dina bostadsdrömmar. Genom att förmedla varje bostad tryggt, med hög kvalitet och mycket engagemang hoppas vi vara det naturliga valet för dig när du ska sälja en fastighet i Söderköping.

Oavsett var i processen du befinner dig, om du vill köpa eller sälja, om det gäller villa eller bostadsrätt -- vi hjälper dig genom hela processen. Kom gärna förbi vårt kontor vid Hagatorget eller kontakta oss för att boka ett möte!

Läs vad 451 kunder tycker om Fastighetsbyrån Söderköping 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Centralt / Strömmen
    2021-11-27
    Snabbt, smidigt och enkelt!

Tydlig och informativ.
  • sålde sitt hus med hjälp av Marie Nikander  en del av Fastighetsbyrån Söderköping
    • Vikbolandet
    2021-11-22
    Extremt trevlig och tillmötesgående.
    Svarar snabbt på frågor och funderingar.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Nikander  en del av Fastighetsbyrån Söderköping
    • Centralt / Norr
    2021-11-21
    Mycket bra och hon gjorde allt som hon kunder
    • Broby
    2021-11-17
    Marie är en fantastisk mäklare med fokus på både säljare och köpare. Hon får en att känna sig trygg och hittar rätt köpare till just din bostad. Kompetent och tillgänglig med ett stort hjärta. Hon har ett öga för detaljerna och vägleder en genom hela bostadsaffären. Ingen fråga går obesvarad. Med Marie kan man känna sig trygg och lugn inför bostadsförsäljningen.
  • köpte en tomt med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Vikbolandet / Mauritzberg
    2021-11-17
    Allt gick bra. Frågorna svarades klart och tydligt.
    Hejsan Ali, tack för att du tog dig tid att besvara Reco och för det fina omdömet. Lycka till med bygget nu :)

/Hälsningar Johan
    Johan Lenngren
  • sålde sitt hus med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Jursla
    2021-11-12
    Andreas är en toppenmäklare i alla avseenden.
    Mycket trevlig o tillmötesgående, mån om att allt ska gå snabbt o smidigt, ordning o reda i alla avseenden.
    Vår försäljning gick ju över förväntan väldigt fort, det känns väldigt bra.
    Eva Larsson
    • Jursla
    2021-11-11
    Proffsigt bemötande.
    Visste från början att Andreas är en senior mäklare.
    Snabbt genomförd affär med ok utfall.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Söder / Vasaparken
    2021-11-11
    Vi blev bemötta mycket bra. Andreas fanns alltid tillgänglig om vi hade frågor. Han informerade oss om allt och han fixade extra visningstillfällen. Det kändes som att han gjorde så mycket han kunde för att vår lägenhet skulle bli såld. Vi är jättenöjda att vi hade Andreas som mäklare!
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2021-11-09
    Lugn o trevlig, lyssnade på våra önskemål.
    Lätt att nå per telefon eller Mail o bra på snabb återkoppling.
    Hej Carina och tack för er återkoppling. Jättekul att ni är nöjda / hälsningar Johan Johan Lenngren
  • köpte sitt hus med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Lindö / Berga
    2021-11-08
    Trevlig, värdig, påläst, kunnig
    • S:t Anna Skärgård
    2021-11-08
    Proffsigt upplägg, bra rådgivning avseende begärt pris och upplägg av marknadsföringen. Bra hantering av tillkommande frågeställningar.

God tillgänglighet och trevligt bemötande.
    • Centralt
    2021-11-06
    Alltid tillgänglig
    Alltid lugn och trevlig
    Mycket professionell i sin roll som mäklare
    Tar folk fantastiskt bra
    Våra förväntningar var höga men han överträffade dem
    Andreas höjde priset med sin erfarenhet med ca 10%!
    Hela processen blev en mycket bra upplevelse - rolig, spännande och det ekonomiska utbytet är vi väldigt nöjda med
    Nästa gång vet vi vem vi ringer!
  • köpte sitt hus med hjälp av Marie Nikander  en del av Fastighetsbyrån Söderköping
    • Bottna
    2021-10-28
    Vi blev positivt bemötta och kände att vi alltid fick ställa frågor. Marie besatt mycket kunskap kring huset och verkade aldrig stressad eller ha bråttom. Hon ser till allas bästa och skapar en avslappnad stämning. Tack Marie!
    • Bottna
    2021-10-28
    Alltid vänlig. Gav oss upplysningar som var realistiska. Kändes som om
    även intressenterna blev väl bemötta. Hade tid för frågor
    Var personlig, vilket skapade trygghet.
    • Tyketorp
    2021-10-27
    Snabba raka besked. Trevligt och kunnande bemötande.
    2021-10-20
    Marie är mycket trevlig och naturlig. Ett sätt som vi uppskattar. Vi fick direkt förtroende för henne. Hon svarade på våra frågor och hjälpte oss att få svar på det hon inte kunde svara på.
    Marie är också lättillgänglig och ringer upp om hon inte kan ta samtalet direkt.
    • Centrala Staden
    2021-10-19
    Marie är fantastisk. Hon är lyhörd på oss, hjälpsam och glad. Kan varmt rekommendera henne till andra!!
    2021-10-18
    Väldigt bra bemötande, Johan känns väldigt trygg, lugn och duktig på det han gör.
    Tack David, vad roligt att ni är nöjda. Jag hoppas ni kommer trivas bra med ert nya liv, lycka till med flyttförberedelserna.

Hälsningar Johan
    Johan Lenngren
  • köpte sitt hus med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2021-10-17
    Alltid trevligt bemötande, Förklarar detaljerat och enkelt på de frågor man har.
    Rekomenderas!
    Tack Erik, jag uppskattar att du tar dig tid att besvara Reco-enkäten. Hoppas vi kan göra fler affärer framöver :)

/ Johan
    • Centralt / Strömmen
    2021-10-16
    Mycket proffsigt bemötande som väl uppfyllde våra förväntningar.
    2021-10-13
    Ett mycket professionellt och trevligt bemötande
    2021-10-11
    Kan bara konstatera att vi är mer än helnöjda:)
    Ragge & Helena
    2021-10-08
    Mycket trevlig och naturlig, verkar ha styrt till min affär på ett mycket snyggt sätt när jag var lite snål i mitt bud
    • Klockaretorpet
    2021-10-07
    Bästa mäklaren! Kan starkt rekommendera honom.
    Tack Linda, det var vänligt sagt. Det är alltid lika trevligt att göra affärer med er. Lycka till i nya huset / Johan Johan Lenngren
    • Klockaretorpet
    2021-10-07
    Mäklaren var mycket trevlig och hans affärer var utmärkta
    Hej George, vad roligt att ni är nöjda, ert nya hus kommer bli toppen. Hälsningar Johan Johan Lenngren
    2021-10-07
    Jag upplevde att Johan Lenngren verkligen brydde sig om mig och ville hjälpa mig på alla sätt.
    Jag är nybliven änka och ensamstående och behövde verkligen detta stöd.
    Bodil Illum
    Tack snälla Bodil, dina ord värmer och jag är glad att försäljningen gick smidigt. Jag är säker på att du kommer trivas bra i din nya lägenhet. Hälsningar Johan Johan Lenngren
    2021-10-05
    Väldigt nöjd med Johan även denna gång. Johan har varit lyhörd och tillmötesgående i hela processen.
    Hejsan Markus, tack för det fina omdömet och roligt att du är nöjd. Hälsningar Johan Johan Lenngren
    • Pryssgården
    2021-10-03
    Väldigt professionellt och bra bemötande!
    Hejsan Belma, vad roligt att ni är nöjda. Lycka till med flyttförberedelserna så ses vi på tillträdet snart / Johan Johan Lenngren
    • Centrala Staden
    2021-09-29
    Hon lyssnar på våra önskemål och kommer med råd under processen.
    Har stor kunskap om marknaden lokalt.
    2021-09-28
    Påläst, tillmötesgående, seriöst intryck, bra framtaget faktaunderlag, saklig och ger ett ärligt intryck.
    2021-09-28
    Allt var bra tack. Lättillgänglig, snabb, korrekt och kunnig. Bra!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2021-09-27
    Allt har gått smidigt och lätt. Johan har hög servicenivå, är engagerad och personligt professionell.
    Jag är supernöjd!
    Jättekul att höra Kristina och stort tack för de vänliga orden. Lycka till med ditt nya liv och boende :) / Johan Johan Lenngren
    2021-09-27
    Lyhörd och skicklig. Hela säljprocessen gick perfekt.
    2021-09-25
    Engagerad, tydlig och trevlig.
    2021-09-21
    Mycket trevlig och hjälpsam mäklare!
    2021-09-06
    Mycket trevligt bemötande. Kunnig och hjälpsam. Väldigt mån om både säljare och köpare.
    2021-09-06
    Vi är mycket nöjda Marie. Hon har varit till stor hjälp med försäljningen av vår fastighet.
    2021-08-30
    Mycket bra bemötande. Bra service och snabba besked på frågor.Toppen!
    2021-08-30
    Marie är professionell ut i fingerspetsarna men har en värme och omsorg utöver det vanliga. Hon är empatisk, tydlig och kunnig på alla sätt. Ger snabba svar vid frågor och inger stort förtroende. Hon levde upp till alla mina förväntningar och mer därtill. Jag skulle absolut rekommendera henne. Kommer anlita Marie igen om det blir aktuellt med flera husaffärer.
    Allt var jättebra tack! Högsta betyg! Hälsar Lena
    2021-08-30
    Marie är professionell och väldigt bemötande.
    Processen att sälja gick smidigt och Marie fanns alltid lätt tillgänglig om man funderade över något. Upplevde henne som väldigt flexibel och att hon var noga med att lyssna på vad vi som säljare tyckte, tänkte och förväntade oss.
    Processen gick smidigt och visning och budgivning gick över förväntan. Kan varmt rekommendera Marie till dig/er som vill köpa eller sälja ett hus i trakterna.
    2021-08-23
    Mycket trevlig och avslappnad både mot oss och säljaren, agerade som representant för båda parter, fungerade som en förmedlare som tog vara på bådas intressen.
    Andreas var förtroendeingivande och kompetent och mycket tydlig angående köpare och säljares skyldigheter, ansvar och rättigheter.
    Vi skulle gärna anlita Andreas igen när behov uppstår.
    • Åby
    2021-08-22
    Vi blev rekommenderade Andreas av bekanta och är mycket nöjda med honom.
    Proffsigt och kunnigt intryck, rekommenderas starkt.
    • Eneby / Karlshov
    2021-08-20
    Mycket bra, smidig, lättsam.
    Kommunikationen var utmärkt vilket är viktigast i sådana affärer.
    2021-07-19
    Johan har på ett professionellt och engagerat sätt väglett oss genom hela försäljningsprocessen från första kontakt till att vår fastighet blev såld. Alltid med ett trevligt och vänligt bemötande. Johans höga kompetens och erfarenhet gjorde att vi kände oss trygga under hela processen. Vi ger Johan de bästa rekommendationer!
    Hej Emma
    Jag tackar ödmjukast för de fina vitsorden, vad roligt att ni är nöjda med försäljningen!

Fortsatt trevlig sommar, hälsningar Johan
    2021-07-10
    Trevligt bemötande,engagerad o kunnig håller vad han lovar
    2021-07-10
    Andreas upplevdes som trygg och förtroende ingivande. Realistisk och inte för säljande.

Medlade bra mellan oss köpare och säljaren.
    • Gryts skärgård
    2021-07-07
    Mycket bra bemött. Han ahde stort tålamod med vår familj.
    • Gryts skärgård
    2021-07-07
    Trevlig, proffsig och effektiv.
    2021-07-03
    Bra lokalkännedom. Erfaren och professionell mäklare. Objektivt intryck.