Alla kategorier Mäklare Östergötland Söderköping Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Söderköping

Fastighetsbyrån Söderköping

Skönbergagatan 1, 614 30 Söderköping — Visa karta

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Söderköping!

Hos oss är mäklaryrket lite av en livsstil och vi brinner för att hjälpa dig uppfylla dina bostadsdrömmar. Genom att förmedla varje bostad tryggt, med hög kvalitet och mycket engagemang hoppas vi vara det naturliga valet för dig när du ska sälja en fastighet i Söderköping.

Oavsett var i processen du befinner dig, om du vill köpa eller sälja, om det gäller villa eller bostadsrätt -- vi hjälper dig genom hela processen. Kom gärna förbi vårt kontor vid Hagatorget eller kontakta oss för att boka ett möte!

Läs vad 134 kunder tycker om Fastighetsbyrån Söderköping

• 2019-01-14

Jörgen P skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpt en sommar stuga.
    Bemötandet av mäklaren var trevligt och proffsigt utfört. Läs mer
  • 2019-01-09

Soheita K skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpte en bostadsrätt, väldigt bra och omtänksam, mycke duktig, all fick leva upp , varm rekommendera till alla. Läs mer
  • 2019-01-02

Catharina J skrev om Fastighetsbyrån Söderköping
    Mycket bra höll mig informerad hela tiden om allt som hände runt affären Läs mer
  • 2018-12-21

Birgitta K skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag har sålt mitt hus i Åby och har bara bra erfarenheter av min mäklare. Jag förväntade mig att han skulle hjälpa mig med "allt" som hör husaffären till och hittills har det varit OK, men husaffären är inte klar ännu. Läs mer
    2018-12-28 Johan L svarar Birgitta K
    Hejsan Birgitta, vad roligt att du är nöjd så här långt. Jag lovar att vara behjälplig framöver också, vi hörs snart igen. Hälsningar Johan
  • 2018-12-19

Marcus L skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpt hus i Skarphagen.
    Trevligt bemött och bra kommunikation allmänt.

Det blev väldigt dyrt men kunde blivit ännu värre. Läs mer
  • 2018-12-17

Björn L skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Mycket positivt bemötande och hjälpsam med info vid sidan om själva fastigheten. Läs mer
  • 2018-12-12

Annelie H skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpt en sommarstugan. Marie var mycket kompetent och trevlig. Kan varmt rekommendera Marie som mäklare. Läs mer
  • 2018-12-08

Johnnie D skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Professionell och väl genomförd affär. Tack så mycket! Läs mer
    2018-12-10 Johan L svarar Johnnie D
    Tack för det Johnnie, vi hörs framöver! Hälsningar Johan
  • 2018-12-07

Ann-Christine J skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi har köpt ett radhus i Söderköping.Där Mari Nikander var vår mäklare, mycket förtroende ingivande, duktig o noggrann glad o pigg.
    Så alla förväntningar på hur en mäklare ska vara har Mari Nikander. Läs mer
    2018-12-12 Marie N svarar Ann-Christine J
    Tack snälla för så fin rekommendation, det värmer i mäklarhjärtat :)
  • 2018-12-07

Robert S skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jätte bra bemötande , och kämpade verkligen för att få sålt på lägenheten . 10/10 Läs mer
    2018-12-07 Johan L svarar Robert S
    Hejsan Robert och tack för din rekommendation. Jag uppskattar dina vänliga ord! / Hälsningar Johan
  • 2018-12-05

Ing-Marie Viktoria D skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Trevlig mäklare som sett till att allt gått smidigt! Läs mer
    2018-12-05 Johan L svarar Ing-Marie Viktoria D
    Hejsan Ing-Marie och tack för de orden. Hoppas ni kommer trivas i nästa stad, lycka till! Hälsningar Johan
  • 2018-12-05

Hans J skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    trevlig glad o hjälpsam. jag kan rekommendera henne till fler. Läs mer
    2018-12-05 Marie N svarar Hans J
    Tack snälla Hans :) hoppas ni får en fin jul framöver 👍
  • 2018-12-03

Fame D skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpt fastighet.
    Blev bemött toppen👍🏻
    Tog sig tid och var engagerad .
    Upplevde ärlighet och fick förtroende. Läs mer
    2018-12-03 Johan L svarar Fame D
    Hejsan Fame, vad roligt att ni är nöjda. Ni känns som helt rätt ägare till fastigheten, lycka till och ring om ni behöver bolla några idéer. Hälsningar Johan
  • 2018-11-21

Mats I skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Har sålt sommarfastighet, har blivit utmärkt och personligt bemött från början till slut, hade rimliga förväntningar, att det skulle fungera och sköttes korrekt och informativt, men dessa överträffades, man kändes "sedd" - som helhet en mycket välfungerande och tillfredsställande upplevelse utan irritationsmoment. Läs mer
  • Johan B

2018-11-13

Johan B skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag har ju köpt en bostadsrätt och således inte valt mäklare. Det gör ju säljaren... Hur som helst så var Johan Lenngren ypperlig sitt bemötande. Honom skulle jag nog tänka mig att kontakta om/när jag själv ska sälja något i framtiden. Läs mer
    2018-11-13 Johan L svarar Johan B
    Hejsan Johan, vad kul att du är nöjd och att du trivs i lägenheten. Välkommen till Norrköping!
  • 2018-11-10

Peter W skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Proffsigt från början till slut!! Läs mer
    2018-11-10 Johan L svarar Peter W
    Tack Peter för de orden. Det var verkligen roligt att hjälpa er med försäljningen. Ni har verkligen lyckats med renoveringen! / Johan
  • 2018-11-08

Marianne E skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag har sålt ett radhus. Andreas är mkt proffesionell i sitt arbete. Jag förväntar mig att få en relistisk värdering och en tydlig plan hur vi går tillväga med förberedelser, läge att gå ut med försäljning och att mäklaren ser möjligheter att få fram rätt intressenter. det har skett i det här fallet.
    Jag rekommenderar gärna Andreas till andra. Läs mer
  • 2018-11-08

Fredrik A skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt min Bostadsrätt på söder i Norrköping.
    Bra smidig kontakt med mäklaren. Budgivningen gick lite trögt, men Andreas var duktig och visade lägenheten för några andra utanför planerade visningstillfället och jag fick ut det priset ja hoppats på.

Ja är helnöjd Läs mer
  • 2018-10-29

Tanja H skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Mycket proffsigt utan att vara påträngande. Andreas var inlyssnande och gav råd på samma gång. Läs mer
  • 2018-10-18

Jonny S skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Andreas har varit lyhörd och hjälpt oss hitta ett fritidshus som överträffat våra förväntningar. Vi har fått ett positivt och professionellt bemötande. Han håller bra tempo i de olika momenten utan att man känner press. Topp!!! Läs mer
  • 2018-10-11

Helena S skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag och min make har köpt ett fritidshus.
    Mäklaren har varit mycket kunnig och haft ett gott bemötande. Känns trygg och pålitlig.
    Uppnått alla våra förväntningar.

Sammanfattningsvis så har vi bara goda erfarenheter och kan med varm hand rekommendera Andreas Bielkhammar till andra kunder. Läs mer
  • 2018-10-10

Karin Birgitta E skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Johan sålde vår villa i somras. Han var positiv och engagerad och gav oss en god inblick i förloppet. Vi hade stora förväntningar och de överträffades av honom. Allt gick väldigt smidigt tack vare bra kommunikation, en duktig assistent och mycket bra verktyg där vi kunde följa hela processen. Vi kan varmt rekommendera Johan och Fastighetsbyrån i Norrköping. Läs mer
    2018-10-11 Johan L svarar Karin Birgitta E
    Tack Karin, det var verkligen roligt att få hjälpa er att sälja ert fantastiska hem. Stort lycka till i er nya stad, vi hörs säkert framöver :)
  • 2018-10-06

Annika S skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Mycket bra hjälp och bemötande vid köp av lägenhet. Mycket hjälp för att få till en snabb och bra affär. Läs mer
    2018-10-08 Johan L svarar Annika S
    Hejsan Annika och tack för de orden, roligt att höra att ni tyckte allt gick smidigt! Hälsningar Johan
  • 2018-10-04

Francisco G skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi köpte ett radhus i norrköping. Andreas beskrev huset till oss mycket väl och svarade alla frågor vi hade. Läs mer
  • 2018-10-03

Niclas G skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Snabb, smidig och enkel fastighetsaffär. Andreas var lyhörd under hela processen. Läs mer
  • 2018-10-03

Evelina N skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Andreas Bielkhammar är en oerhört trevlig och professionell i sin arbetsroll. Jag är mycket nöjd och kan lämna mina varmaste rekommendationer i försäljning av bostad! Läs mer
  • 2018-10-02

Jan-Erik D skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Torrö1:18 köp. Snabb i vändningarna och återkopplade alltid fort. Höll vad han lovat. Bland de bättre mäklare jag mött. Läs mer
  • 2018-09-28

Ann-Kristine S skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt ett fritidshus.
    Marie motsvarade mina förväntningar. Hon svarar alltid på Mail och är alltid glad och trevlig. Mycket noggrann.
    En mycket bra upplevelse från början till slut! Läs mer
  • 2018-09-25

Eva B skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpt villa
    Tillmötesgående och informativt bemötande av mäklaren
    Smidig och hjälpsam när det visade sig finnas utmaningar i att vara utlandssvensk vid finansiering
    Positivt helhetsbild av mäklarservicen Läs mer
    2018-09-26 Johan L svarar Eva B
    Hejsan Eva, vad roligt att ni är nöjda. Hoppas ni kommer trivas bra i Lindö!
  • 2018-09-23

Bengt-Rune S skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    sålt villa, gott bemötande,levde upp till förväntningarna Läs mer
  • 2018-09-22

Ida R skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi köpte fritidshus och blev bemötta på allra bästa sätt, personligt och proffessionellt. Marie informerade tydligt och var samtidigt tillmötesgående och levererade en mycket hög sevicenivå. Handeln var faktiskt ett rent nöje och det var såklart över vår förväntan! Tack från Ida & Thomas Läs mer

Anders E skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi har sålt en villa på Abel Beckers g 18. Bemötande samt genomförande har rakt igenom varit utmärkt - tack vare Johan. Läs mer
    2018-09-24 Johan L svarar Anders E
    Hejsan Anders, vad roligt att ni är nöjda med försäljningen. Hoppas jag kan hjälpa framöver. Vi hörs / Johan

Niklas E skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi har köpt en fastighet. Mäklaren hade dåligt med driv och lämnade över initiativet till säljare och köpare och fungerade enbart som bygga mellan oss. Hade gärna sett att han aktivt drivit försäljningen framåt. Ytterligare ett irritations moment är att mäklaren inte kunde passa bokade tider med undanflykter så som kö på vägen, barnens fotbollsträning... Läs mer
    2018-10-04 Johan L svarar Niklas E
    Hej Niklas, tråkigt att ni är missnöjda. Det var oturligt att jag hamnade i 1:a-majkortegen på väg till visningen. När det gäller försäljningsprocessen så stod ni och säljaren långt ifrån varandra rent prismässigt. Det är då vår roll att hitta en nivå ni båda kan vara nöjda med. Detta tar ett tag då det är mycket känslor som ska bearbetas. Jag är glad att vi till slut fick ihop affären. Ni får gärna ringa mig om ni vill prata mer. Hälsningar Johan

Hans N skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt fritidshus genom Marie som skött försäljning och efterarbete utmärkt. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2018-09-20

Anders H skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpt ett torp allt fungerade bra hon är smidig och trevlig. Läs mer
  • 2018-09-17

Sten M skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Kunnig, trevlig och snabb på att svara. Läs mer
  • 2018-09-16

Mikael A skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt lägenhet.
    Andreas var duktig, seriös och arbetade genom alla delar av försäljningen på ett mycket proffesionellt sätt. Han jobbade aktivt med att hitta presumtiva köpare och jobbade med spekulanterna i spekulantregistret på säljande sätt utan att var för pådrivande.

Mikael Läs mer

Patricia B skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpt villa av Andreas i Norrköping. Tydlig och bra information genom hela affären. Läs mer

Liss Alvar S skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi sålde vårt sommarhus och Andreas var rakt igen processen mycket profosionell och trevlig, verkligen en topp mäklare som vi varmt kan rekommendera. Läs mer

Jonas B skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpt ett parhus samt sålt en villa efter köpet
    Professionellt och trevligt bemötande och kompetent rådgivning.
    Snabb och smidig försäljningsprocess och ett resultat som vida överträffade våra förväntningar.
    Vi är supernöjda! Läs mer

Eva M skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    En jätte bra mäklare som är i princip i topp på allt, men ingen är så bra att det inte finns saker som kan bli ännu bättre.
    Det som vi kunde uppfatta som otydligt var själva processen och när det sades att vi skulle komma till ett avslut, så var det plötsligt med ännu men person som skulle buda, men först behövde lånelöfte från banken osv. Processen drog med andra ord ut på tiden. Detta var fastigheten vi köpte. Vi sålde sedan vår egen genom samma mäklare och har ingenting att anmärka på. Läs mer

Jörgen A skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Trevlig och kunnig samt lösningsorienterad. Läs mer

Jenna B skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Engagerad och tillgänglig mäklare Läs mer
  • 2018-09-05

Nina L skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Marie hjälpte oss både genom husköp och försäljning på ett proffesionellt och samtidigt personligt vis. Hon svarade snabbt på våra frågor även under sin semester. Kunde inte haft en bättre mäklare. Läs mer

Stefan A skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer

Karin Margareta M skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Tillmötesgående
    Informativ
    Tydlig Läs mer

Jörgen A skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Marie är lyhörd och positiv med mycket erfarenhet och hög kompetens. Duktig på att selektera och anpassa så hon når rätt kunder. Dessutom en smittande personlighet och en riktig "peoples person". Jag är mycket nöjd med hennes arbete. Läs mer
  • 2018-06-30

Ida J skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpte villa. Bra bemött. Bra förklarat. Glatt o välkomnande. Läs mer
    2018-07-03 Johan L svarar Ida J
    Hejsan Ida, tack för att du tog dig tid att rekommendera mig. Vad roligt att ni är nöjda, jag önskar er all lycka i ert nya fina hus. Trevlig sommar / Johan
  • 2018-06-19

Hans N skrev om Fastighetsbyrån Söderköping
    Mkt bra bemötande Marie gjorde ett bra jobb Läs mer
  • Barbro T

2018-06-14

Barbro T skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Johan sålde en fastighet med detaljplan för blivande köpare att bebygga med 14 bostadshus.
    Johan gav mig ett mycket bra förtroende för honom och genomförde affären på ett mycket proffsigt sätt.
    Johan levde helt upp till mina föväntningar och eftersom jag sjölv ,arbetat som mäklare i 25 år tidigare,så har jag erfarenhet av vad som krävs av en bra och kompetent mäklare.
    Rekommenderar Johan Lenngren som en mycket duktig och kompetent mäklare att lita på. Läs mer
    2018-06-15 Johan L svarar Barbro T
    Tack för dina vänliga ord Barbro, roligt att du gav mig uppdraget att få ombesörja försäljningen. Hoppas ni får en skön sommar / Johan

Skönbergagatan 1, 614 30 Söderköping