Alla kategorier Mäklare Östergötland Söderköping Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Söderköping

Fastighetsbyrån Söderköping

Skönbergagatan 1, 614 30 Söderköping — Visa karta

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Söderköping!

Hos oss är mäklaryrket lite av en livsstil och vi brinner för att hjälpa dig uppfylla dina bostadsdrömmar. Genom att förmedla varje bostad tryggt, med hög kvalitet och mycket engagemang hoppas vi vara det naturliga valet för dig när du ska sälja en fastighet i Söderköping.

Oavsett var i processen du befinner dig, om du vill köpa eller sälja, om det gäller villa eller bostadsrätt -- vi hjälper dig genom hela processen. Kom gärna förbi vårt kontor vid Hagatorget eller kontakta oss för att boka ett möte!

Läs vad 192 kunder tycker om Fastighetsbyrån Söderköping

• 2019-08-18

Christel L skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpte en mindre villa. Det var utmärkt agerande av mäklaren hela tiden.proffsigt, trevligt och kompetent. Läs mer
  • 2019-08-07

Anna W skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Marie har på ett utomordentligt vis bemött oss och lotsat oss igenom vårt köp av fritidshus/tomt. Med ett glatt humör har hon svarat på alla våra frågor, dumma som relevanta... då detta var vår första fastighetsaffär.
    Vi har känt oss trygga med Maries kompetens och är mer än nöjda över att ha haft henne som mäklare. Läs mer
  • 2019-08-02

Veronica K skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpte ett fritidshus, han missade tyvärr att det fanns ett gåvobrev så det blev lite knöligt. Sedan var det en annan mäklare som vi skrev med då han var på semester. Läs mer
  • Sofia T

2019-07-30

Sofia T skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Fullkomligt nöjd på alla fronter från start till slut! Läs mer
  • Pontus W

2019-07-25

Pontus W skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpte äldre hus på landet genom Andreas som var saklig och proffsig genom hela processen. Är mycket nöjda med slutresultatet av affären, och huset nu i efterhand. Läs mer
  • 2019-07-11

Christina N skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Försäljning av lantrbruksfastighet.
    Andreas är kunnig, professionell och förtroendeingivande. Vi tycker Andreas överträffar våra förväntningar och vi har känt oss trygga under hela processen. Läs mer
  • 2019-07-10

Magnus P skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi köpte en lägenhet i Norrköping som Andreas hanterade. Vi är mycket nöjda med Andreas arbete och han levde väl upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-07-06

Kerstin L skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi har sålt Mem Villa Sjösala.Marie Nikander är en positivt öppen människa, glad vänlig och oerhört ambitiös och professionell mäklare.Våra förväntningar var att bli stöttade med information i säljprocessen, vilket vi fått av Marie Nikander. Vårt slutpris som vi önskade var 5 milj.vilket vi också i slutändan med Maries förhandlingar fick.Mycket nöjd kund, tack🌿🦋 Kerstin Lindberg-Fryckstedt Läs mer
  • 2019-07-03

Lars Ivar V skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Ärendet gällde försäljning av en fritidsbostad. Bra och positivt bemötande. God lokalkännedom om det aktuella området. Lätt att få kontakt med. Professionell i sin roll. Läs mer
    2019-07-05 Marie N svarar Lars Ivar V
    Tack snälla ni. Det är lätt att göra ett bra jobb med så bra kunder 👍
  • 2019-06-30

Ann-Christine N skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt hus. Andreas har varit entusiastisk, pålitlig visat stort intresse av att sälja vårt hus. Han har hjälpt oss tidigare med försäljningar. Vill varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-06-26

Petra V skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi köpte en skärgårdsfastighet av Andreas. Han var mycket påläst och hjälpsam genom hela processen. Vi kan varmt rekommendera Andreas som mäklare. Läs mer
  • 2019-06-24

Ann-Charlotte A skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag sålde ett fritidshus och mäklaren är redan känd för mig så jag är som vanligt nöjd med allt. Har både köpt och sålt bostäder genom honom.

Rekommenderas varmt Läs mer

Michaela B skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpte ett radhus i Svärtinge.
    Blev kontaktad väldigt snabbt och vi fick komma på visning väldigt snabb och smidigt.
    En trevlig mäklare som vill båda köpare och säljarens bästa !
    Skulle vi i framtiden sälja så är det honom vi kontaktar! Läs mer
    2019-06-24 Johan L svarar Michaela B
    Hej Michaela, tack snälla för de orden. Hoppas ni kommit i ordning ordentligt och att ni trivs riktigt bra i ert fina radhus. Hälsningar Johan

Bertil W skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Fungerade bra. Han gjorde vad som förväntades av en mäklare. Läs mer

Sigrid O skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi har köpt en lägenhet och mäklaren var hjälpsam och flexibel i mötet med oss. Vi anlitar gärna honom igen om det skulle bli aktuellt med fler/andra bostäder i området. Läs mer
    2019-06-24 Johan L svarar Sigrid O
    Hejsan Sigrid, vad kul att ni är nöjda. Det är bara att ringa om ni behöver hjälp framöver :)
    Hälsningar Johan
  • 2019-06-16

Andreas Q skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Bra och hjälpsam mäklare som ger ett trevligt bemötande. Lyhörd och idérik för lösningar som passar båda parterna. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-06-24 Johan L svarar Andreas Q
    Hejsan Andreas, vad roligt att du är nöjd. Jag hoppas du är lika nöjd med din nya utsikt :)
    Lycka till med din nya lägenhet! / Johan
  • 2019-06-14

Maria M skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpt bostad. Bra och trevligt bemötande, kompetent. Läs mer
  • 2019-06-10

Kristin A skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Proffsigt! Smidigt och bra på alla sätt och vis vid försäljning av vår sommarstuga Läs mer
  • 2019-06-09

Ola S skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpt ett hus på Däldgatan 8, Söderköping.
    Vi blev bemötta otroligt väl från första början till tillträdesdagen, vi har varit väldigt nöjda med vår mäklare.
    Affären har gott väldigt smidigt och vi är super nöjda med vårt hus.

Ola & Maria Sandberg Läs mer
    2019-06-10 Johan L svarar Ola S
    Tack Ola, vad roligt att ni är nöjda. Jag önskar er en lång och härlig sommar i huset 😃.
  • 2019-06-08

Eddy J skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpt Lilla Getterö 16.
    Det blev dyrt Läs mer
  • 2019-06-03

Sarah S skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålde en lägenhet , 3 rok

Blev väldigt bra bemött av Johan Lenngren och vi är väldigt nöjda med vårt val av mäklare. Johan levde upp till alla våra förväntningar och skulle anlita Johan igen alla dagar i veckan. Läs mer
    2019-06-04 Johan L svarar Sarah S
    Hejsan Sarah, vad roligt att ni är nöjda. Ta åt dig lite av äran själv, du gjorde ett kanonjobb med att fixa i ordning lägenheten. Vi hörs / Johan
  • 2019-06-03

Alexander S skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Johan hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Vi blev mycket nöjda med hans bemötande och hantering av hela säljprocessen. Läs mer
    2019-06-04 Johan L svarar Alexander S
    Hejsan Alexander och tack för de vitsorden. Nu ska vi bara se till att hitta ett riktigt bra hus till er. Vi hörs snart igen / Johan
  • 2019-05-31

Tobias Å skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpte villa. Genomgående bra bemötande och kommunikation. Läs mer
  • 2019-05-29

Berit H skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Marie har sålt vårt fritidshus på ett oklanderligt sätt.hon är smidig och lättsam och alltid ställt upp på oss . Vi är väldigt nöjda på det sätt vi blivit bemötta. Läs mer
  • 2019-05-29

Lina Å skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpte en villa genom Andreas och var jättenöjda. Läs mer
  • 2019-05-27

Gun B skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Johan är trevlig och lättsam Han visar stort intresse för sitt uppdrag som mäklare Han håller kontakt med säljaren hela tiden Som säljare känner vi oss trygga med att vi blir informerade vad som händer Vi kommer varmt rekommendera honom Sålt vår villa Murkelgatan 23 Norrköping Läs mer
    2019-05-28 Johan L svarar Gun B
    Hej på er, tack snälla för den fina rekommendationen och hoppas allt går bra med flyttbestyren. Vi ses ju snart igen, hör av om ni har några funderingar över tillträdet. / Johan
  • 2019-05-27

Åsa Heléna D skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag är mycket nöjd med min mäklare,trevlig ,förtroendeingivande och noggrann.Helt enkelt toppen!
    Rekommenderar honom varmt till min bekantskapskrets Läs mer
  • Thomas W

2019-05-26

Thomas W skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag har sålt en lägenhet 3 rum o kök på Haga och Johan tog sig an uppdraget på fantasktiskt trevligt och seriöst sätt,det som utmärkte hans arbete var den fina kommunikationen via mail och telefonsamtal som han upprättade direkt när affären startade.Slutresultatet av affären vet vi inget om idag men blir den som vi tror så är nog alla parter nöjda.Bra jobbat Johan.! Läs mer
    2019-05-27 Johan L svarar Thomas W
    Hejsan Thomas, kul att du är nöjd med hur jag utförde försäljningen. Ni gjorde ett bra arbete själva. Vi hörs framöver / Johan
  • 2019-05-24

Martin F skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi har haft Johan under flera försäljningar och vi är lika nöjda varje gång. Professionell, opartisk och bra bemötande.
    Denna gång sålde vi en lägenhet. Läs mer
    2019-05-27 Johan L svarar Martin F
    Hejsan Martin och tack för de orden. Nu hoppas vi att ni hittat hem och bor kvar ett tag :)
    Hälsningar Johan
  • 2019-05-24

Maria S skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi har köpt en villa via Johan och bemötandet har varit suveränt. Han kändes genuint intresserad av just ”vår” affär och alla inblandade. Snabb i återkoppling vid frågor och tydlig i hela genomförandet av affären, en stor trygghet för oss som förstagångs- köpare. Läs mer
    2019-05-27 Johan L svarar Maria S
    Hejsan Maria och tack snälla för de fina orden. Roligt att höra att ni trivs och att ni börjar komma i ordning. Hoppas ni får en skön sommar med mycket bad i poolen. Hälsningar Johan
  • 2019-05-08

Birgitta S skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Efter en tids sökande efter bostad så har jag nu köpt en villa i Norrköping genom Andreas. Det var han som ringde upp och tipsade om huset eftersom han visste ungefär vad vi letade efter. Det har varit lätt att göra med Andreas, raka och snabba svar som vi uppskattar. Han är också flexibel vad gäller visning av bostäder vilket uppskattades mycket. Läs mer
  • 2019-05-07

Bakary J skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Har sålt en villa..
    Jag har fått hjälp med allt som va oklart för mig och jag blev bra bemött!
    Fick hjälp med att komma i kontakt med bank vilket jag uppskattade och kunde..
    Allt kändes tryggt.
    Stort tack Johan😀😀 Läs mer
    2019-05-07 Johan L svarar Bakary J
    Tack för de orden Bakary, jag uppskattar verkligen din rekommendation. Vi hörs framöver / Johan
  • 2019-05-04

Maud Astrid Birgitta S skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Bra bemötande.
    Ringer upp om hon inte svarat när jag ringt.
    Trovärdig. Läs mer
  • 2019-04-28

Mirja A skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Det funkade finfint med försäljning visning och pappersarbete. Läs mer
  • 2019-04-28

Maria F skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köp av sommarstuga.
    Mycket professionellt, transprent, tillgänglig under helan processen. Läs mer
  • 2019-04-25

Gustav A skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Andreas upplevdes seriös och vi tycker han har hanterat oss som köpare på ett bra sätt Läs mer
  • 2019-04-25

Christine K skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpt en bostadsrätt i Norrköping. Läs mer
  • 2019-04-23

Tommy J skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag sålde en villa. Andreas var tydlig och strukturerad.
    Allt gick precis som planerat. Prissättningen visade sig vara bra. Läs mer
  • 2019-04-15

Stefan N skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Ett mycket professionellt bemötande och kunnande från Andreas.

Vi kan varmt rekommendera Andreas till vänner och bekanta. Läs mer
  • 2019-03-29

Adnan K skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi har köpt ett radhus i centrala Norrköping. Andreas har bemött oss på ett professionellt och förtroendeingivande sätt genom hela köpeprocessen. Läs mer
  • 2019-03-13

Patrik B skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Marie är trevlig, glad och positiv och försöker alltid lösa de frågor som dyker upp. Läs mer
  • 2019-03-03

Björn H skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Smidigt och enkelt att jobba med Andreas! Läs mer
  • 2019-02-28

Therese S skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Har sålt en lägenhet. Mycket nöjd med Andreas ansvar och respons. Han visar intresse för de han säljer och ger 100. Läs mer
  • 2019-02-22

Ewa W skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt lägenhet
    Mycket nöjda med Andreas som är trevlig , ger ett bra bemötande, erfaren och professionell Läs mer

Magnus R skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålde en större lgh på Jacob Ekbomhsgatan. han var trevlig och lyssnande, dock med bestämd i utgångspris. Budgivnignen först trög, men tog sig, så kanske hade han rätt. Läs mer
    2019-02-26 Johan L svarar Magnus R
    Hej Magnus, tack för din rekommendation och lycka till i din nya lägenhet. Hoppas du snart känner att du kommit i ordning. Hälsningar Johan

Mikael S skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Bor fn i Bryssel, Belgien och vi nappade på en bostadsrätt i Norrköping som gick i lås efter en effektiv och snabb handläggning av Andreas. Andreas ställde upp utanför visingstiderna för att vi skulle kunna ta oss till Sverige och Norrköping och diskutear och se bostadsrätten på plats. Mycket uppkattat bemötande med tidig direkt kontakt med säljaren gjorde affären enkel, effektiv och med en grad av tillit i varje fall jag inte upplevet tidigare.
    Stort tack och kommer gärna åter Läs mer

Eva J skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt skärgårdshemman.
    Trevlig,öppen ,kunnig.
    Förväntningen att få gården såld.
    Andreas är bra på att hitta rätta köpare då det är känsligt i skärgård med grannar och kultur. Läs mer

Catarina I skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Trevlig, proffsig och upplevs seriös för både köpare och säljare! Läs mer
  • 2019-02-20

Peter S skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Andreas har sålt mitt hus i Fyrudden, Gryt. Kände honom sedan tidigare affärer och det var självklart för mig att anlita honom. Som jag visste arbetade han professionellt och arbetet gav ett gott resultat. A bemöter både mig och mina köpare på ett mycket bra sätt.

Som helhet är kontakten utmärkt och jag kan rekommendera A som mäklare till andra. Läs mer
  • 2019-02-19

Petra M skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping