Fastighetsbyrån Söderköping

Skönbergagatan 1, 614 30 Söderköping — Visa karta

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Söderköping!

Hos oss är mäklaryrket lite av en livsstil och vi brinner för att hjälpa dig uppfylla dina bostadsdrömmar. Genom att förmedla varje bostad tryggt, med hög kvalitet och mycket engagemang hoppas vi vara det naturliga valet för dig när du ska sälja en fastighet i Söderköping.

Oavsett var i processen du befinner dig, om du vill köpa eller sälja, om det gäller villa eller bostadsrätt -- vi hjälper dig genom hela processen. Kom gärna förbi vårt kontor vid Hagatorget eller kontakta oss för att boka ett möte!

Läs vad 229 kunder tycker om Fastighetsbyrån Söderköping

• Salle S

2019-11-25

Salle S skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Grymt proffsig hela vägen. Nöjd på alla punkter. Läs mer
  • 2019-11-24

Susanne G skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpt bostad. Mycket trevlig och kompetent mäklare. Andreas lever upp till de förväntningar jag har på en mäklare. Läs mer
  • 2019-11-23

Pernilla N skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Marie har både hjälpt oss sälja & köpa. Hon har en känsla av vad som passar & lyssnat verkligen på kundens önskemål.
    Ett sådant förtroende man får för henne har jag eller många av mina vänner aldrig fått av en mäklare.
    Hon kan verkligen sitt arbete ur i fingerspetsarna!!
    Otroligt glad & härlig att ha runt sig. En man verkligen kan lägga sina papper i händerna på & hon ordnar allt utan problem. Läs mer
    2019-11-25 Marie N svarar Pernilla N
    Åååå... tack snälla ni för de fina orden. Det värmer verkligen i detta gråa höstväder!!
  • 2019-11-17

Karel V skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Utmärkt och professionellt så här långt. Radhuset är sålt, men affären blir avslutad först på tillträdesdatum om några månader. Återkommer gärna med ett samlat omdöme då. Läs mer
    2019-11-18 Johan L svarar Karel V
    Hej och tack för de fina orden. Vad roligt att ni är nöjda så här långt. Jag ska fortsätta göra mitt yttersta för att ni ska fortsätta få en positiv erfarenhet av mig och Fastighetsbyrån. Vi hörs snart igen / Johan
  • 2019-11-17

Mikael J skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Otroligt serviceinriktad och flexibel.
    Kan starkt och varmt rekommendera Andreas Läs mer
  • 2019-11-15

Bo Andreas N skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Johan har varit ett stort stöd till mig i en tung period när jag tvingades att sälja mitt hus. Johan har alltid ställt upp och han genomförde affären på ett för mig förtroendeingivande och hänsynsfullt sätt.

Johan är också nu ett fint stöd till mig inför skatteinbetalning och deklaration som kommer under 2020.

Tack Johan

Mvh Andreas Läs mer
    2019-11-15 Johan L svarar Bo Andreas N
    Tack själv för förtroendet att få sälja ditt hus Andreas, även om det var en jobbig process så hoppas jag verkligen du kommer trivas fint i ditt nya hus. Vi håller kontakten framöver / Johan
  • 2019-11-10

Lena N skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag har köpt en lägenhet. Hade övervägande telefonkontakt.
    Träffades endast när jag skrev på kontraktet. Inget att klaga på. Läs mer
    2019-11-11 Johan L svarar Lena N
    Hejsan Lena, vad roligt att du är nöjd trots att vi mest talades vid i telefonen. Hoppas du kommit i ordning och att du trivs i din nya lägenhet. Hälsningar Johan
  • Finemang Städ & Flytt

2019-11-06

Finemang Städ & Flytt skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Bra kontakt, visade intresse och fanns tillgänglig. Gjorde processen väldigt enkel och var mycket professionell och hjälpsam! Läs mer
    2019-11-06 Johan L svarar Finemang Städ & Flytt
    Hejsan, vad roligt att ni är nöjda. Hoppas ni trivs bra i ert nya fina hus. Vi hörs / Johan
  • 2019-11-05

Magnus H skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Andreas har sedan första mötet gett ett alltigenom professionellt bemötande, kan verkligen rekommendera Andreas. Läs mer
  • 2019-10-28

Henrik L skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt hus. Bra bemötande. Smidig kommunikation. Okomplicerat. Läs mer
  • 2019-10-17

Joakim B skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpt hus i gryt. Jättebra och kompetent bemötande av Andreas. Läs mer
  • 2019-10-16

Per Martin W skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Bra bemötande vid köp av Lantbruksfastighet i skärgården.
    Saknade lite förtydligande kring stödrätter mm i objektsbeskrivning/möten. Läs mer
  • 2019-10-15

Klara J skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi köpte ett hus i Gryt och tyckte Andreas var professionell, kunnig och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-10-15

Magnus V skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    sålt hus, bra toppen................................................... Läs mer
  • 2019-10-10

Elin C skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Har både köpt och sålt en villa via Andreas Bielkhammar. En proffsig, kunnig och pålitlig mäklare! Vi kände oss trygga och välinformerade genom hela köp- och försäljningsprocessen. Läs mer
  • 2019-10-07

Thomas L skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Har både köpt och sålt via Andreas. Han har varit mycket proffsig i hela processen och har varit ett stöd under hela resan. Läs mer
  • 2019-10-05

Martin W skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Proffsig och bra hjälp vid köp. Läs mer
  • 2019-10-01

Linda F skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Marie hjälpte mig att sälja min villa och jag är mycket nöjd med hennes uppdrag.
    Lätt att ha att göra med, kunnig, proffsig och kan varmt rekommendera henne för andra uppdrag. Tydlig information och snabba svar om man undrar något. Läs mer
    2019-10-01 Marie N svarar Linda F
    Tack snälla Linda för det fina omdömet, det värmer rejält och jag har uppskattat att jobba med dig som varit en exemplariskt bra säljare :)
  • 2019-09-27

Ola S skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Andreas sköter affären på ett proffesionellt och tryggt sätt med nöjda köpare och säljare Läs mer
  • Elsy K

2019-09-27

Elsy K skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Mycket nöjd med försäljningen av min mammas bostadsrätt. Johan är lyhörd och servicmedveten och mycket hjälpsam./ Lena Ferin Läs mer
    2019-09-27 Johan L svarar Elsy K
    Hej, tack för de vänliga orden och vad roligt att ni är nöjda. Hälsa din mor så mycket! Hälsningar Johan
  • 2019-09-26

Mats J skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag har sålt en lägenhet i Vilbergen genom Andreas Bielkhammar.
    Blev mycket bra bemött och Andreas hanterade försäljningen på ett mycket seriöst och professionellt sätt. Läs mer
  • 2019-09-17

Susanne H skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Mycket bra, rak och ärlig, snabb och bra återkoppling, Läs mer
  • 2019-09-16

Joakim S skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Fritidsfastighet i Sankt Annas skärgård, köpt.

Snabb i återkoppling på våra frågor.
    Tillmötesgående med visning av objektet vid andra tider än det annonserade. Läs mer
  • 2019-09-12

Jonas Y skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Andreas hjälpte oss att köpa en fritidsfastighet i Östergötlands skärgård. Han var mycket trevlig att jobba med, ingen stress utan lugn och saklig. Han hanterade utan problem lite extra komplikationer, t.ex. att vi bor utomlands och ville få överlämningen ordnad med väldigt kort varsel. Han hjälpte oss också med lite mer personlig information som möjliga båtplatser och skjutsade dessutom runt oss i Norrköping när vi behövde köpa en del saker till det nya huset och båten.
    Jag skulle gärna jobba med honom igen. Läs mer
  • 2019-09-10

Lovisa G skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Trevligt bemötande och jag är överlag nöjd med köp av bostad. När det gäller försäljningen hade jag kanske önskat få mer, men vem vill inte det? Kan knappast tynga detta på mäklaren då han har tagit sig tid för att beskriva hur marknaden ser ut. Jag skulle kunna rekommendera Johan som mäklare för andra. Läs mer
    2019-09-10 Johan L svarar Lovisa G
    Tack Lovisa för de vänliga orden, lycka till med renoveringen och livet i det nya huset / Johan
  • Mikael Hrlin L

2019-09-09

Mikael Hrlin L skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålde villan i Söderköping och Marie har alltid varit så vänlig och proffsig som mäklare. Jag hade höga förväntningar och det motsvarade hon mer än väl. En trevlig och för oss mycket positiv upplevelse. Läs mer
    2019-09-16 Marie N svarar Mikael Hrlin L
    A men tack snälla :) Jätte roligt att det gick så bra!
  • 2019-09-09

Johan L skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Både köpt hus och att Johan sålt vår lägenhet. Har blivit bemött på ett bra och professionellt sätt. Dock var förväntningarna högre på försäljningen av vår lägenhet, då vi fick bud av aktuell köpare på 150 000:- mera än utfallet, innan mäklare. Johan trodde att vi nog kunde få 4,5 milj då han hade många intressenter som ville bo där vi bor. Tyvärr landade vi på 50 000:- över utgångspris men får väl trots allt vara nöjda och tror att Johan ändå gjorde allt han kunnat göra.
    Men till det stora hela är vi mycket nöjda. Läs mer
    2019-09-09 Johan L svarar Johan L
    Hej Johan och tack för rekommendationen. Jag kan inte annat än att hålla med, det var tråkigt att jag inte nådde upp till förväntningarna, jag blir glad av att höra att ni ändå kände att jag gjorde allt jag kunde med extravisningar osv för att nå ett så högt pris som möjligt. Jag önskar er all lycka i nya huset. / Johan
  • 2019-09-09

Daniel C skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Andreas har ett väldigt profetionellt bemötande, alltid glad och naturlig. Vi upplevde att han tog vårt intresse och frågeställningar på allvar. Hans servicekänsla var utöver det vanliga då han tom återkopplade till oss under sin semester. Vi rekomenderar varmt Andreas Bielkhammar som mäklare. Tack vare honom fick vi vårt drömhus! Läs mer
  • 2019-09-08

Andreas K skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag köpte en villa i Bottna på 168 kvm. Fick bra kontakt och saklig information. Han höll vad han lovade, återkom enligt överenskommelse. Vissningen gen omfördes på ett mycket bra sätt. Vilket man har saknat vid tidigare visningar. Den bästa mäklare jag har träffat!!!!

Tänk om alla mäklare skulle jobba som Andreas!!!!!!! Läs mer
  • 2019-09-05

Niklas F skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Marie löser stora som små hinder vid en fastighetsaffär utan att ge upp. Läs mer
    2019-09-09 Marie N svarar Niklas F
    Ja, ibland kan det vara lite utmanande... tack för att ni var så tålmodiga och för ett fint omdöme!
  • 2019-09-02

Christina K skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Både köpt och sålt. Köpt en hästgård och sålt ett sommarhus. Nu är vår villa till salu. Andreas är alltid positiv, rak och ärlig. Han bemöter oss alltid på ett vänligt sätt. Läs mer
  • 2019-09-01

Victoria K skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålde vårat hus med fantastisk hjälp av Marie.
    Härlig, lättsam & professionell! Vad kan man mer begära? Läs mer
    2019-09-04 Marie N svarar Victoria K
    Tack pärlan för ett så fint omdöme, det värmer i mäklarhjärtat!!
  • 2019-08-25

Ylva M skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Kunnig, trevlig och hade de rätta kontakterna så att vår fastighet kunde säljas snabbt till önskat pris. Läs mer
  • 2019-08-23

Lars M skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Kunnig erfaren och hängiven mäklare som kan sitt område. Läs mer

Magnus J skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Andreas är skärpt, trevlig och levererar resultat. En mkt bra mäklare
    Magnus Läs mer

Jakob W skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Proffsig
    Tillgänglig
    Hjälpsam Läs mer

Annika R skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi har köpt bostad genom Andreas Bielkhammar. Vi är mycket nöjda med Andreas. Han är snabb, alert, återkopplar, ger feedback etc. Otroligt professionell Läs mer
  • 2019-08-18

Christel L skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpte en mindre villa. Det var utmärkt agerande av mäklaren hela tiden.proffsigt, trevligt och kompetent. Läs mer
    2019-09-04 Marie N svarar Christel L
    Tack snälla ni och tack för att ni varit så trevliga och rara att jobba med, hoppas ni kommer trivas i ert nya hem!
  • 2019-08-07

Anna W skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Marie har på ett utomordentligt vis bemött oss och lotsat oss igenom vårt köp av fritidshus/tomt. Med ett glatt humör har hon svarat på alla våra frågor, dumma som relevanta... då detta var vår första fastighetsaffär.
    Vi har känt oss trygga med Maries kompetens och är mer än nöjda över att ha haft henne som mäklare. Läs mer
    2019-09-04 Marie N svarar Anna W
    Tack snälla för ett så fint omdöme. Inga frågor är dumma frågor och välkomna till ett härligt ställe med trevliga grannar :)
  • 2019-08-02

Veronica K skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpte ett fritidshus, han missade tyvärr att det fanns ett gåvobrev så det blev lite knöligt. Sedan var det en annan mäklare som vi skrev med då han var på semester. Läs mer
  • Sofia T

2019-07-30

Sofia T skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Fullkomligt nöjd på alla fronter från start till slut! Läs mer
  • Pontus W

2019-07-25

Pontus W skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpte äldre hus på landet genom Andreas som var saklig och proffsig genom hela processen. Är mycket nöjda med slutresultatet av affären, och huset nu i efterhand. Läs mer
  • 2019-07-11

Christina N skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Försäljning av lantrbruksfastighet.
    Andreas är kunnig, professionell och förtroendeingivande. Vi tycker Andreas överträffar våra förväntningar och vi har känt oss trygga under hela processen. Läs mer
  • 2019-07-10

Magnus P skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi köpte en lägenhet i Norrköping som Andreas hanterade. Vi är mycket nöjda med Andreas arbete och han levde väl upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-07-06

Kerstin L skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi har sålt Mem Villa Sjösala.Marie Nikander är en positivt öppen människa, glad vänlig och oerhört ambitiös och professionell mäklare.Våra förväntningar var att bli stöttade med information i säljprocessen, vilket vi fått av Marie Nikander. Vårt slutpris som vi önskade var 5 milj.vilket vi också i slutändan med Maries förhandlingar fick.Mycket nöjd kund, tack🌿🦋 Kerstin Lindberg-Fryckstedt Läs mer
  • 2019-07-03

Lars Ivar V skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Ärendet gällde försäljning av en fritidsbostad. Bra och positivt bemötande. God lokalkännedom om det aktuella området. Lätt att få kontakt med. Professionell i sin roll. Läs mer
    2019-07-05 Marie N svarar Lars Ivar V
    Tack snälla ni. Det är lätt att göra ett bra jobb med så bra kunder 👍
  • 2019-06-30

Ann-Christine N skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt hus. Andreas har varit entusiastisk, pålitlig visat stort intresse av att sälja vårt hus. Han har hjälpt oss tidigare med försäljningar. Vill varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-06-26

Petra V skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi köpte en skärgårdsfastighet av Andreas. Han var mycket påläst och hjälpsam genom hela processen. Vi kan varmt rekommendera Andreas som mäklare. Läs mer
  • 2019-06-24

Ann-Charlotte A skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag sålde ett fritidshus och mäklaren är redan känd för mig så jag är som vanligt nöjd med allt. Har både köpt och sålt bostäder genom honom.

Rekommenderas varmt Läs mer
  • 2019-06-24

Michaela B skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpte ett radhus i Svärtinge.
    Blev kontaktad väldigt snabbt och vi fick komma på visning väldigt snabb och smidigt.
    En trevlig mäklare som vill båda köpare och säljarens bästa !
    Skulle vi i framtiden sälja så är det honom vi kontaktar! Läs mer
    2019-06-24 Johan L svarar Michaela B
    Hej Michaela, tack snälla för de orden. Hoppas ni kommit i ordning ordentligt och att ni trivs riktigt bra i ert fina radhus. Hälsningar Johan

Skönbergagatan 1, 614 30 Söderköping