Fastighetsbyrån Söderköping

Fastighetsbyrån Söderköping

En del av Fastighetsbyrån www.fastighetsbyran.com
  • BadgeEightYears

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Söderköping! Hos oss är mäklaryrket lite av en livsstil och vi brinner för att hjälpa dig uppfylla dina bostadsdrömmar. Genom att förmedla varje bostad tryggt, med hög kvalitet och mycket engagemang hoppas vi vara det naturliga valet för dig när du ska sälja en fastighet i Söderköping....

523 omdömen om Fastighetsbyrån Söderköping

Sedan starten hos Reco 2013

Jennie L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Centralt

Lättillgänglig och trevlig Ärlig och tar reda på svar.

Johan A
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Åby

Bra och förtroendeingivande bemötande från början till slut.

Mia N
Köpte en tomt med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Jag har haft kontakt med Andreas vid flera tillfällen och känner att jag fått ett professionellt bemötande varje gång. Som köpare tycker jag att han både har kundens och mitt bästa i åtanke, vilket känns tryggt. Tack för en bra affär!

Inga-Lill C
Kneippen

Vi har haft kontakt medAndreas i samband med visningen av två olika objekt. Vid båda tillfällena har han varit professionell och kommunikativ på ett positivt sätt. Andreas har givit oss möjlighet att se Oskarsgatan vid två tillfällen och ordnade med den inledande försäljningen mycket snabbt eftersom vi skulle resa bort. Andreas ger ett förtroendefullt intryck och vi ser fram emot att fullfölja vårt bostadsköp med hans tjänster.

Birgitta J
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Kneippen

Bemötandet har hela tiden varit det bästa tänkbara. Han förklarade under processen vad som skulle ske. Jag kände mig hela tiden delaktig. Förväntningarna var att sälja fastigheten vilket också skedde. Han föreslog gången i ärendet, att vi skulle vänta med annons på Hemnet till efter sommaren. Andreas fanns hela tiden tillgänglig för att svara på eventuell frågor som dök upp. Han hade flera visningar vilket gjorde att försäljningen blev möjlig. Jag skulle rekommendera honom till släkt och vänner, kan inte bli bättre. Tack för hjälpen från en tacksam kund, Birgitta Johansson

Anette M

På ett väldigt bra sätt, han har alltid varit öppen att diskutera olika möjligheter med. En bra försäljning, helt enkelt. Kunnig och har kunnat svara på mina frågor.

Carl
Kneippen

Smidigt att ha att göra med. Fanns där när han behövdes. Rekommenderas.

Cecilia B

Andreas gjorde ett gott intryck på oss genom sin proffsighet. Han var lätt att ha kontakt med, var tydlig i sin framställning och kändes förtroendeingivande.

Lars H

Har redan skickat vårt omdöme direkt till Andreas. Han har verkligen ett proffesionellt förhållningssätt, långt ifrån den schablonbilden av mäklarkåren. Professionell, strikt och tydligt men med glimten i ögat är väl den korta versionen hur vi uppfattat honom i sin mäklarroll.

Hanna S
Kneippen

Andreas hjälpte oss i samband försäljning av vårt hus på ett föredömligt sätt. Förtroendeingivande mot oss som säljare och en ett bra tempo tog han oss genom processen mot ett snabbt avslut där han var mycket avgörande till att konvertera en intresset till slutgiltiga köpare i en avvaktande marknad.

Adam K
Kneippen

Andreas är en mycket trevlig, professionell och tillgänglig mäklare som var till stor hjälp vid vårt husköp. Han var alltid lyhörd för våra behov och gav oss trygghet genom hela processen, från visning till påskrift. Vi kan varmt rekommendera Andreas som mäklare!

Mona J

En mycket trevlig och jordnära kille, tog sig tid med oss och våra frågor om fastigheten som han gav tillfredsställande svar på. Har genom åren träffat många mäklare och Andreas överträffar alla.

Anders A

Engagerad, positiv o kunnig. Mvh Anders

Peter A

Påläst, enkel att ha att göra med, flexibel och ger stort förtroende.

Fredrik S

Bra jobb av Andreas tycker jag. Sen var processen lite segdragen och tog lite konstiga vägar, men vet inte om han hade kunna göra något annorlunda.

Bo R

Han har skött det väldigt proffsigt! Vänlig och trevlig!

Martin D

Lätt och smidig mäklare att både få kontakt med och behjälplig

Bengt S

Bra trevlig att prata med hjälpsam

Jonas A
Rambodal

Andreas är kompetent och ytterst professionell utan att för den skull göra avkall på det personliga. Vi hade - baserat på informationen vi tidigare fått från bekanta som gjort affärer via Andreas - höga förväntningar och de infriades. En grym mäklare.

Isabell T
Rambodal

Man fick alltid snabba och trevliga svar. Återkopplingen kunde varit något bättre.

Teres A
Rambodal

Andreas är väldigt professionell, har ett trevligt bemötande, är lyhörd och företagsam. Vi hade höga förväntningar som infriades och blev väldigt väl omhändertagna. Vi är jättenöjda med hela processen, från start till mål, och kan varmt rekommendera Andreas!

Stefan F

Andreas är engagerad med ett stort bra bemötande och tillgänglighet utöver det ovanliga.

Andreas K

En mäklare utöver det vanliga. Proffsig, lösningsoriterad, tillgänglig och trevlig. Har bara positivt att säga. Kan varmt rekommendera att anlita Andreas.

Karin A
Söderköping - Lantligt

Andreas visade ett genuint intresse och förklarade på ett förståeligt sätt hur hela säljprocessen går till. Vi kände oss trygga genom hela försäljningen och rekommenderar starkt Andreas till Er som ska sälja Eran bostad.

Joel J
Broby

Tydlig, påläst och mycket god service.

Niklas U
Jursla

Trevlig Lugn och saklig Kunnig Bra på att företräda både köpare och säljare

Margreth S
Jursla

Tack allt har så här långt fungerar bra .

VIKTOR D
Sandbyhov

Bra och stabil process med fin återkoppling, bra bemötande och högt slutpris!

Bo G
Kneippen

Trevligt bemötande. Snabba svar. Kunnig på byggtekniska frågor.

Johan A
Kneippen

Andreas har en otrolig kompetens inom sitt yrke.

Susanne G
Kneippen

Trevligt bemötande. Proffesionell. Lättillgänglig. Snabba svar vid frågor.

Patrik D

Bra mäklare! Tydlig, kommunikativ och mycket kompetent. Alltid tillgänglig och återkom snabbt med svar på mina frågor. Skulle definitivt rekommendera till andra som letar efter en pålitlig mäklare.

Martin C

Kunnig, kan marknaden. Regionens bästa mäklare!

Ewa K
Vikbolandet

Mycket bra. Kan inte ha varit bättre!!

Dan H
Vikbolandet

Kunnig, insiktfull, engagerad. Snabb att återkoppla. Väldgt trevlig!

Mikael K
Köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Berg en del av Fastighetsbyrån Söderköping

Seriös och kunnig fastighetsmäklare.

Rasmus Peter T
Sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Berg en del av Fastighetsbyrån Söderköping

Bra bemötande, snabb och bra kontakt. Smidig

Jonas B
Centralt

Trevligt bemötande och en proffsig process!

Ebba W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Centralt

Fantastisk mäklare som lever upp till sitt goda rykte. Bara +++++

David D
Centralt / Strömmen

Andreas has been very good and took all the time needed to take me through the paperwork

Henrik B
Centralt / Strömmen

Mycket proffsig och transparent genom hela processen. Bra priskänsla och snabb i all återkoppling. Tryggt som säljare.

Karin J
Svärtinge

Andreas är duktig, kunnig och mycket trevlig! Vi är Mycket nöjda med vår affär

Anders J
Svärtinge

Mycket seriöst och proffsigt agerande genom hela köp- och säljprocessen.

Magnus W
Svärtinge

Påläst, förtroendeingivande, trygg och saklig. Mycket bra prestation

Britt Marie Elisabeth R
Ringarum

Blev väl bemött. Fredrik var trevlig engagerad och tillmötesgående. Lätt att nå och gav bra tips och information. Vi har känt oss trygga med Fredrik Levde väl upp till våra förväntningar som kan sammanfattas med det ovan sagda.

Jerry H
Ringarum

Fungerat snabbt och bra. Hoppas det fortsätter så under resten av processen, återstår ju lite att göra som att få hjälp med deklarationen nästa år. Fredrik kan rekommenderas.👍👍👍

Carolina H
Köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Berg en del av Fastighetsbyrån Söderköping
Ringarum

Snabb, tillgänglig, tillmötesgående, noggrann, lugn, flexibel

Svar från Fredrik Berg

Tack Carolina för de fina orden 🤩🙏🏻

Karin E
Vidablick

Proffsig Känner av personer han möter och anpassar mötet efter det Ansvarstagande och kunnig

Karin J
Centralt / Strömmen

Trevlig och professionell vid alla våra möten

Anders J
Centralt / Strömmen

Mkt trevligt och professionellt bemötande.