Alla kategorier Mäklare Östergötland Söderköping Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Söderköping

Fastighetsbyrån Söderköping

Skönbergagatan 1, 614 30 Söderköping — Visa karta

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Söderköping!

Hos oss är mäklaryrket lite av en livsstil och vi brinner för att hjälpa dig uppfylla dina bostadsdrömmar. Genom att förmedla varje bostad tryggt, med hög kvalitet och mycket engagemang hoppas vi vara det naturliga valet för dig när du ska sälja en fastighet i Söderköping.

Oavsett var i processen du befinner dig, om du vill köpa eller sälja, om det gäller villa eller bostadsrätt -- vi hjälper dig genom hela processen. Kom gärna förbi vårt kontor vid Hagatorget eller kontakta oss för att boka ett möte!

Läs vad 6 kunder tycker om Fastighetsbyrån Söderköping

• Curt K
    Curt K skrev om Fastighetsbyrån Söderköping
    Mäklaren hade genom sin personkännedom klart för sig vem som var rätt
    köpare. Inget behov av allmän visning eller budgivning.
    2017-07-13 Representant för Fastighetsbyrån svarar Curt K
    Tack snälla rara ni! Jag är så glad att det kunde bli så himla bra för alla parter :)
  • Hans Erling Albert J
    Hans Erling Albert J skrev om Fastighetsbyrån Söderköping
    Jag rekommenderar Fastighetsbyrån i Söderköping. Vi upplever att vi har blivit mycket väl och proffsigt omhändertagna av fastighetsbyrån Söderköping.
    MVH Hans o Randi Jansson
    2017-07-13 Representant för Fastighetsbyrån svarar Hans Erling Albert J
    Tack snälla för så värmande ord. Det har varit så trevligt att få jobba med er och jag är så glad att allt blev så bra :)
  • Nils Roger N
    Nils Roger N skrev om Fastighetsbyrån Söderköping
    Fick hjälp med alla tänkbara ting. Alla frågor besvarades med svar man förstod.
  • .
    . skrev om Fastighetsbyrån Söderköping
    Personligtog hänsyn till vår sorg. Det hade kunna gått snabbare.
  • Bjrn Johan P
    Bjrn Johan P skrev om Fastighetsbyrån Söderköping
    En professionell fastighetsmäklare.
    Man kan sin bransch och den lokala marknaden på ett sätt som skapar trygghet för säljaren.
  • Dennis L
    Dennis L skrev om Fastighetsbyrån Söderköping
    Vihar varit mycket nöjda med hur vi blivit bemötta av vår mäklare Marie Nikander, och vilken bra länk hon varit mellan köpare och säljare till att uppnå en affär där alla är nöjda.

Skönbergagatan 1, 614 30 Söderköping