Alla kategorier Mäklare Östergötland Söderköping Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Söderköping

Fastighetsbyrån Söderköping

Skönbergagatan 1, 614 30 Söderköping — Visa karta

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Söderköping!

Hos oss är mäklaryrket lite av en livsstil och vi brinner för att hjälpa dig uppfylla dina bostadsdrömmar. Genom att förmedla varje bostad tryggt, med hög kvalitet och mycket engagemang hoppas vi vara det naturliga valet för dig när du ska sälja en fastighet i Söderköping.

Oavsett var i processen du befinner dig, om du vill köpa eller sälja, om det gäller villa eller bostadsrätt -- vi hjälper dig genom hela processen. Kom gärna förbi vårt kontor vid Hagatorget eller kontakta oss för att boka ett möte!

Läs vad 154 kunder tycker om Fastighetsbyrån Söderköping

• 2019-04-15

Stefan N skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Ett mycket professionellt bemötande och kunnande från Andreas.

Vi kan varmt rekommendera Andreas till vänner och bekanta. Läs mer
  • 2019-03-29

Adnan K skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi har köpt ett radhus i centrala Norrköping. Andreas har bemött oss på ett professionellt och förtroendeingivande sätt genom hela köpeprocessen. Läs mer
  • 2019-03-13

Patrik B skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Marie är trevlig, glad och positiv och försöker alltid lösa de frågor som dyker upp. Läs mer
  • 2019-03-03

Björn H skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Smidigt och enkelt att jobba med Andreas! Läs mer
  • 2019-02-28

Therese S skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Har sålt en lägenhet. Mycket nöjd med Andreas ansvar och respons. Han visar intresse för de han säljer och ger 100. Läs mer
  • 2019-02-22

Ewa W skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt lägenhet
    Mycket nöjda med Andreas som är trevlig , ger ett bra bemötande, erfaren och professionell Läs mer

Magnus R skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålde en större lgh på Jacob Ekbomhsgatan. han var trevlig och lyssnande, dock med bestämd i utgångspris. Budgivnignen först trög, men tog sig, så kanske hade han rätt. Läs mer
    2019-02-26 Johan L svarar Magnus R
    Hej Magnus, tack för din rekommendation och lycka till i din nya lägenhet. Hoppas du snart känner att du kommit i ordning. Hälsningar Johan

Mikael S skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Bor fn i Bryssel, Belgien och vi nappade på en bostadsrätt i Norrköping som gick i lås efter en effektiv och snabb handläggning av Andreas. Andreas ställde upp utanför visingstiderna för att vi skulle kunna ta oss till Sverige och Norrköping och diskutear och se bostadsrätten på plats. Mycket uppkattat bemötande med tidig direkt kontakt med säljaren gjorde affären enkel, effektiv och med en grad av tillit i varje fall jag inte upplevet tidigare.
    Stort tack och kommer gärna åter Läs mer

Eva J skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt skärgårdshemman.
    Trevlig,öppen ,kunnig.
    Förväntningen att få gården såld.
    Andreas är bra på att hitta rätta köpare då det är känsligt i skärgård med grannar och kultur. Läs mer

Catarina I skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Trevlig, proffsig och upplevs seriös för både köpare och säljare! Läs mer
  • 2019-02-20

Peter S skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Andreas har sålt mitt hus i Fyrudden, Gryt. Kände honom sedan tidigare affärer och det var självklart för mig att anlita honom. Som jag visste arbetade han professionellt och arbetet gav ett gott resultat. A bemöter både mig och mina köpare på ett mycket bra sätt.

Som helhet är kontakten utmärkt och jag kan rekommendera A som mäklare till andra. Läs mer
  • 2019-02-19

Petra M skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Förtroendeingivande och kompetent Läs mer
  • 2019-02-19

Jan I skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt och köpt bostadsrätt.
    Mycket trevligt och bra bemötande. Framförallt vill jag framhäva att ha lika stort intresse för att säljare och köpare ska vara nöjd.
    Hade inga speciella förväntningar men Andreas levde mer än väl upp till dem.
    Väldigt nöjd med allt. Läs mer
  • 2019-02-14

Inger Gunilla B skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag har sålt en villa på landet och jag fick ett bra bemötande, samt att försäljningen blev bra. Läs mer
  • 2019-02-13

Oskar L skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpte en lägenhet, mycket trevligt bemötande och allt gick smidigt och utan problem. Läs mer
    2019-02-14 Johan L svarar Oskar L
    Tjenare Oskar, tack för de vänliga orden. Hoppas du fått ordning på färgen i vardagsrummet :)

Hälsningar Johan
  • 2019-02-12

Jonas S skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Suveränt bemötande. Både personligt och professionellt. Bra guidning genom hela processen, tjänstvillig inställning och effektiv hantering. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-02-13 Marie N svarar Jonas S
    Tack snälla Jonas, så roligt att läsa! Det är lätt att göra bra ifrån sig när man har bra säljare och en så galet kanonfin bostad att förmedla!
  • 2019-02-11

Christian C skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Enkelt och smidigt under hela affären. Snabba svar vid mail osv Läs mer
    2019-02-11 Johan L svarar Christian C
    Tack Christian, hoppas ni kommer trivas i ert nya hus och stadsdel. Hälsningar Johan
  • 2019-01-28

Linnéa S skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag har köpt en bostadsrätt, fick ett trevligt bemötande och de förväntningar jag hade motsvarades av denna mäklare. Läs mer
    2019-02-07 Marie N svarar Linnéa S
    Tack Linnéa för ditt fina omdöme. Jag hoppas verkligen att ni trivs :)
  • 2019-01-23

Carolina F skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag har köpt en 2a i Norrköping.
    Jag blev bemött på ett trevligt och respektfullt sätt av mäklaren. Han var väldigt hjälpsam och svarade på många av bära frågor. Läs mer
  • 2019-01-22

Anders S skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Andreas har ett 150% engagemang från börja till genomför affär. Andreas lyssnar och är öppen för förslag/dialog som göra att han skapar ett förtroende och en trygghet. Läs mer
  • 2019-01-14

Jörgen P skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpt en sommar stuga.
    Bemötandet av mäklaren var trevligt och proffsigt utfört. Läs mer
  • 2019-01-09

Soheita K skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpte en bostadsrätt, väldigt bra och omtänksam, mycke duktig, all fick leva upp , varm rekommendera till alla. Läs mer
  • 2019-01-02

Catharina J skrev om Fastighetsbyrån Söderköping
    Mycket bra höll mig informerad hela tiden om allt som hände runt affären Läs mer
  • 2018-12-21

Birgitta K skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag har sålt mitt hus i Åby och har bara bra erfarenheter av min mäklare. Jag förväntade mig att han skulle hjälpa mig med "allt" som hör husaffären till och hittills har det varit OK, men husaffären är inte klar ännu. Läs mer
    2018-12-28 Johan L svarar Birgitta K
    Hejsan Birgitta, vad roligt att du är nöjd så här långt. Jag lovar att vara behjälplig framöver också, vi hörs snart igen. Hälsningar Johan
  • 2018-12-19

Marcus L skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpt hus i Skarphagen.
    Trevligt bemött och bra kommunikation allmänt.

Det blev väldigt dyrt men kunde blivit ännu värre. Läs mer
  • 2018-12-17

Björn L skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Mycket positivt bemötande och hjälpsam med info vid sidan om själva fastigheten. Läs mer
  • 2018-12-12

Annelie H skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpt en sommarstugan. Marie var mycket kompetent och trevlig. Kan varmt rekommendera Marie som mäklare. Läs mer
    2019-02-07 Marie N svarar Annelie H
    Tack snälla Annelie för det fina omdömet, det värmer i mäklarhjärtat. Det är enkelt att vara bra på sitt jobb när man har så bra och trevliga kunder som er :)
  • 2018-12-08

Johnnie D skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Professionell och väl genomförd affär. Tack så mycket! Läs mer
    2018-12-10 Johan L svarar Johnnie D
    Tack för det Johnnie, vi hörs framöver! Hälsningar Johan
  • 2018-12-07

Ann-Christine J skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi har köpt ett radhus i Söderköping.Där Mari Nikander var vår mäklare, mycket förtroende ingivande, duktig o noggrann glad o pigg.
    Så alla förväntningar på hur en mäklare ska vara har Mari Nikander. Läs mer
    2018-12-12 Marie N svarar Ann-Christine J
    Tack snälla för så fin rekommendation, det värmer i mäklarhjärtat :)
  • 2018-12-07

Robert S skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jätte bra bemötande , och kämpade verkligen för att få sålt på lägenheten . 10/10 Läs mer
    2018-12-07 Johan L svarar Robert S
    Hejsan Robert och tack för din rekommendation. Jag uppskattar dina vänliga ord! / Hälsningar Johan
  • 2018-12-05

Ing-Marie Viktoria D skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Trevlig mäklare som sett till att allt gått smidigt! Läs mer
    2018-12-05 Johan L svarar Ing-Marie Viktoria D
    Hejsan Ing-Marie och tack för de orden. Hoppas ni kommer trivas i nästa stad, lycka till! Hälsningar Johan
  • 2018-12-05

Hans J skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    trevlig glad o hjälpsam. jag kan rekommendera henne till fler. Läs mer
    2018-12-05 Marie N svarar Hans J
    Tack snälla Hans :) hoppas ni får en fin jul framöver 👍
  • 2018-12-03

Fame D skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpt fastighet.
    Blev bemött toppen👍🏻
    Tog sig tid och var engagerad .
    Upplevde ärlighet och fick förtroende. Läs mer
    2018-12-03 Johan L svarar Fame D
    Hejsan Fame, vad roligt att ni är nöjda. Ni känns som helt rätt ägare till fastigheten, lycka till och ring om ni behöver bolla några idéer. Hälsningar Johan
  • 2018-11-21

Mats I skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Har sålt sommarfastighet, har blivit utmärkt och personligt bemött från början till slut, hade rimliga förväntningar, att det skulle fungera och sköttes korrekt och informativt, men dessa överträffades, man kändes "sedd" - som helhet en mycket välfungerande och tillfredsställande upplevelse utan irritationsmoment. Läs mer
  • Johan B

2018-11-13

Johan B skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag har ju köpt en bostadsrätt och således inte valt mäklare. Det gör ju säljaren... Hur som helst så var Johan Lenngren ypperlig sitt bemötande. Honom skulle jag nog tänka mig att kontakta om/när jag själv ska sälja något i framtiden. Läs mer
    2018-11-13 Johan L svarar Johan B
    Hejsan Johan, vad kul att du är nöjd och att du trivs i lägenheten. Välkommen till Norrköping!
  • 2018-11-10

Peter W skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Proffsigt från början till slut!! Läs mer
    2018-11-10 Johan L svarar Peter W
    Tack Peter för de orden. Det var verkligen roligt att hjälpa er med försäljningen. Ni har verkligen lyckats med renoveringen! / Johan
  • 2018-11-08

Marianne E skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag har sålt ett radhus. Andreas är mkt proffesionell i sitt arbete. Jag förväntar mig att få en relistisk värdering och en tydlig plan hur vi går tillväga med förberedelser, läge att gå ut med försäljning och att mäklaren ser möjligheter att få fram rätt intressenter. det har skett i det här fallet.
    Jag rekommenderar gärna Andreas till andra. Läs mer
  • 2018-11-08

Fredrik A skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt min Bostadsrätt på söder i Norrköping.
    Bra smidig kontakt med mäklaren. Budgivningen gick lite trögt, men Andreas var duktig och visade lägenheten för några andra utanför planerade visningstillfället och jag fick ut det priset ja hoppats på.

Ja är helnöjd Läs mer
  • 2018-10-29

Tanja H skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Mycket proffsigt utan att vara påträngande. Andreas var inlyssnande och gav råd på samma gång. Läs mer
  • 2018-10-18

Jonny S skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Andreas har varit lyhörd och hjälpt oss hitta ett fritidshus som överträffat våra förväntningar. Vi har fått ett positivt och professionellt bemötande. Han håller bra tempo i de olika momenten utan att man känner press. Topp!!! Läs mer
  • 2018-10-11

Helena S skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag och min make har köpt ett fritidshus.
    Mäklaren har varit mycket kunnig och haft ett gott bemötande. Känns trygg och pålitlig.
    Uppnått alla våra förväntningar.

Sammanfattningsvis så har vi bara goda erfarenheter och kan med varm hand rekommendera Andreas Bielkhammar till andra kunder. Läs mer
  • 2018-10-10

Karin Birgitta E skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Johan sålde vår villa i somras. Han var positiv och engagerad och gav oss en god inblick i förloppet. Vi hade stora förväntningar och de överträffades av honom. Allt gick väldigt smidigt tack vare bra kommunikation, en duktig assistent och mycket bra verktyg där vi kunde följa hela processen. Vi kan varmt rekommendera Johan och Fastighetsbyrån i Norrköping. Läs mer
    2018-10-11 Johan L svarar Karin Birgitta E
    Tack Karin, det var verkligen roligt att få hjälpa er att sälja ert fantastiska hem. Stort lycka till i er nya stad, vi hörs säkert framöver :)
  • 2018-10-06

Annika S skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Mycket bra hjälp och bemötande vid köp av lägenhet. Mycket hjälp för att få till en snabb och bra affär. Läs mer
    2018-10-08 Johan L svarar Annika S
    Hejsan Annika och tack för de orden, roligt att höra att ni tyckte allt gick smidigt! Hälsningar Johan
  • 2018-10-04

Francisco G skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi köpte ett radhus i norrköping. Andreas beskrev huset till oss mycket väl och svarade alla frågor vi hade. Läs mer
  • 2018-10-03

Niclas G skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Snabb, smidig och enkel fastighetsaffär. Andreas var lyhörd under hela processen. Läs mer
  • 2018-10-03

Evelina N skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Andreas Bielkhammar är en oerhört trevlig och professionell i sin arbetsroll. Jag är mycket nöjd och kan lämna mina varmaste rekommendationer i försäljning av bostad! Läs mer
  • 2018-10-02

Jan-Erik D skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Torrö1:18 köp. Snabb i vändningarna och återkopplade alltid fort. Höll vad han lovat. Bland de bättre mäklare jag mött. Läs mer
  • 2018-09-28

Ann-Kristine S skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt ett fritidshus.
    Marie motsvarade mina förväntningar. Hon svarar alltid på Mail och är alltid glad och trevlig. Mycket noggrann.
    En mycket bra upplevelse från början till slut! Läs mer
  • 2018-09-25

Eva B skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpt villa
    Tillmötesgående och informativt bemötande av mäklaren
    Smidig och hjälpsam när det visade sig finnas utmaningar i att vara utlandssvensk vid finansiering
    Positivt helhetsbild av mäklarservicen Läs mer
    2018-09-26 Johan L svarar Eva B
    Hejsan Eva, vad roligt att ni är nöjda. Hoppas ni kommer trivas bra i Lindö!
  • 2018-09-23

Bengt-Rune S skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    sålt villa, gott bemötande,levde upp till förväntningarna Läs mer

Skönbergagatan 1, 614 30 Söderköping