Fastighetsbyrån Söderköping

Skönbergagatan 1, 614 30 Söderköping — Visa karta

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Söderköping!

Hos oss är mäklaryrket lite av en livsstil och vi brinner för att hjälpa dig uppfylla dina bostadsdrömmar. Genom att förmedla varje bostad tryggt, med hög kvalitet och mycket engagemang hoppas vi vara det naturliga valet för dig när du ska sälja en fastighet i Söderköping.

Oavsett var i processen du befinner dig, om du vill köpa eller sälja, om det gäller villa eller bostadsrätt -- vi hjälper dig genom hela processen. Kom gärna förbi vårt kontor vid Hagatorget eller kontakta oss för att boka ett möte!

Läs vad 277 kunder tycker om Fastighetsbyrån Söderköping

• 2020-06-28

Madeleine Elisabeth S skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Söderköping
    Vi köpte vårt radhus i Söderköping genom Marie och nu har hon även sålt det åt oss. Marie är kunnig om hur marknaden fungerar
    och kommer med goda råd under resans gång. Hon bemötte oss på ett mycket proffesionellt sätt och lyssnade in våra önskemål. Vi kan varmt rekommendera hennes tjänster! Läs mer
  • 2020-06-26

Paul L skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpte Fiskarudden 1 i Gryt. Mäklaren var mycket profsig, proaktiv och vänlig. Svarade snällt på dumma frågor. Hade stenkoll på processen och alla papper i bästa ordning. Mycket bra kille, rekommenderar. Läs mer
  • 2020-06-25

Senja L skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi köpte en sommarstuga. Snabb respons och tillgänglig. Hela affären väl förberedd och alla dokument iordning Läs mer
  • Nils-Erik R

2020-06-18

Nils-Erik R skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt en äldre fritidsfastighet i Gryt.

Blev mycket positivt bemött från 1:a mötet.

Ganska snabb affär och pris över förväntan uppnåddes.

Andreas är mycket trevlig, kunnig, engagerad och inte minst kommunikativ (dvs han håller säljaren informerad om varje steg i processen på ett effektivt sätt ). Han har också en mycket bra backup på kontoret, Yvonne Johansson. Läs mer
  • 2020-06-18

Fredrik T skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Inte serviceinriktad, saknade mäklarens uppgift att länka ihop säljare och köpare. Otrevligt bemötande när problem uppstod. Kändes ointresserad och nonchalant. Läs mer
    2020-06-18 Johan L svarar Fredrik T
    Hejsan Fredrik och tack för din feedback även om betyget var lite lågt :)

Jag vill än en gång påpeka att vi mäklare inte kan hållas ansvariga för att flyttstädningen inte utförs enligt kontraktet. Vi reglerar flyttstädningen i avtalet där det tydligt framgår att huset ska flyttstädas. Utförs inte detta är det ett kontraktsbrott som säljaren ska stå för. Det är inget vi mäklare går in och betalar om ni är missnöjda och definitivt inget krav du kan rikta ekonomiskt mot mig som du skrev i ditt sms.

Att sedan du och säljaren inte kom överens om priset på möblerna, då du ville pruta, är heller inte något jag som mäklare kan hållas ansvarig för då det inte ingår i mitt uppdrag att sälja bohaget.

Med detta sagt önskar jag er en fortsatt trevlig sommar i ert fantastiska sommarhus.

Hälsningar Johan
  • 2020-06-14

Annica L skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Andreas har varit utmärkt under hela köpprocessen av mitt hus.

Jag rekommenderar alla att anlita honom. Läs mer
  • 2020-06-06

Elisabeth S skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Söderköping
    Sålt en bostadsrätt som används som sommarstuga. Maria, hade 100% fokus på försäljningen och var mycket proffesionell i sitt uppträdande. Läs mer
  • 2020-06-06

Roger P skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Andreas är extremt serviceminded och är väldigt engagerad. Precis så som vi önskar, speciellt när man gör en husaffär i en skakig tid som vi är i just nu. Man känner verkligen att han gör sitt yttersta för att trygga oss i vår husaffär.
    Han rådgör, ger tips, svarar på frågor och han är väldigt tillgänglig.
    Bästa möjliga betyg från oss! Läs mer
  • 2020-06-03

Jenny J skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Både köpt och sålt där Andreas var ansvarig mäklare. Behövs bara ett ord, toppen! Läs mer
  • 2020-05-28

Sten Mikael B skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Johan säkerställde en snabb försäljning och vi fick faktiskt dubbelt så mycket för fastigheten än andra mäklares värdering. Mycket imponerande Läs mer
    2020-06-18 Johan L svarar Sten Mikael B
    Hej och tack för ett gott samarbete och er fina rekommendation. Jättekul att ni är nöjda, och fantastiskt trevligt hus ni gav mig uppdraget att sälja. Vi ses! / Johan
  • 2020-05-25

Jessica K skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Professionellt men på samma gång personligt och mycket bra bemötande. Tydligt och bra genomförande av både köp och sälj! Läs mer
  • 2020-05-15

Philip J skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Johan sålde vår bostadsrätt.

Johan var alltid lätt att få tag på och kunde genom sin erfarenhet hjälpa oss att besvara de frågor eller funderingar vi hade genom processen.

Våra förväntningar uppfylldes trots en speciell tid med pågående pandemi.

Sammanfattningsvis: rekommenderas! Läs mer
    2020-05-15 Johan L svarar Philip J
    Hejsan Philip, vad roligt att ni är nöjda, lycka till med ert nya hus nu :)
    Hälsningar Johan
  • 2020-05-13

Marianne A skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi har köpt en fastighet

Vi blev bemötta på ett mycket proffsigt, vänligt och tillmötesgående sätt

Vi förväntade oss en bra och grundlig presentation av fastigheten, vilket vi också fick på visningen samt närvaro vid besiktning.

Vi är mycket nöjda med vår kontakt med Andreas Läs mer
  • 2020-05-12

Peter B skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Engagerad och driven, gör vad som behövs och mer. Väldigt nöjd både med hans arbete och resultatet av försäljningen. Läs mer
  • 2020-05-11

Christine W skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Tyckte Johan gjorde ett ok jobb men hade kunnat vara mer engagerat. Kändes som han hade mycket annat på gång och hann inte helt med. Dessutom en del vi har fått ta reda på själva, tex elavtal. Läs mer
  • 2020-05-09

Sofia C skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Andreas Bielkhammar har hjälpt oss att sälja en villa och vi kan rekommendera Andreas alla dagar! Läs mer
  • Dennis W

2020-05-04

Dennis W skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Mycket snabb och trevlig affär fick vi till via Johan efter att ha försökt sälja lägenheten en längre tid. Bara positivt här! Läs mer
    2020-05-04 Johan L svarar Dennis W
    Kul att du är nöjd Dennis och roligt att jag fick hjälpa till. Vi hörs framöver / Johan
    Dennis W gillar detta
  • 2020-04-19

Dennis P skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag sålde min lägenhet. Jag blev bemött på ett bra sätt. Förväntningarna jag hade va låga men det vände och blev bra i slut ändan. Min upplevelse var både skrämande och exalterad men det blev bra när man hade med en bra mäklare att göra med. Läs mer
    2020-04-20 Johan L svarar Dennis P
    Hejsan Dennis, kul att du är nöjd och att det gick bra. Nu hoppas jag kunna hjälpa dig att hitta ett fint hus. Vi hörs / Johan
  • 2020-04-17

Patrik E skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Söderköping
    Vi köpte ett stort hus byggt på 60talet som var fint renoverat med bra läge.
    Vi blev väldigt gott bemötta av Marie som var mäklaren. Vi var och såg på ett annat hus innan detta som hon också sålde så Marie följde egentligen med oss hela vägen från idé om hus till övertygelse av nycklar i vårt "nya" hus.
    Hon har varit professionell, trevlig, lyhörd och imötekommande mot oss hela vägen. Total upplevelsen av att köpa hus med Marie som mäklare har varit väldigt positiv och känts trygg hela vägen. Läs mer
    2020-04-17 Marie N svarar Patrik E
    Tack snälla 🙏 ni har varit exemplariska köpare. Då kan det inte bli annat än bra 🤗 hoppas nu er familj ska trivas i huset 👍
  • 2020-04-09

Raimo O skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi har sålt våran villa.
    Andreas skötte försäljningen proffsigt och lämnade inga fantasisiffror och förväntningar i dessa tider!
    Vi är jättenöjda med slutresultatet.
    Andreas har en lång erfarenhet och vet vad han gör.
    Med vänlig hälsning Raimo Carlsson Läs mer
  • 2020-03-26

Tommy A skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Trevligt bemötande, snabb och koncis respons som ingett förtroende. Läs mer
  • 2020-03-20

Carolina S skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    har sålt en bosttadsrätt.
    blev mycket bra bemött och Johan gjorde sitt arbete på ett mycket professionellt sätt.
    kan gärna anlita honom igen om det skulle vara aktuellt. Läs mer
    2020-03-22 Johan L svarar Carolina S
    Hejsan Carolina, tack snälla för komplimangen. Jättekul att ni är nöjda, vi hörs framöver / Johan
  • 2020-03-19

Jonas W skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt vårat radhus. Alltid tillgänglig och öppen för försöka gällande försäljningen. Ärlig, pålitlig och otroligt trevlig!!
    Kändes stabilt och tryggt från dag 1. Läs mer
  • 2020-03-12

Göran L skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Korrekt bemötande
    Nåbar
    Stor kundbas
    Väntar på slutligt övertagande
    Kort sagt mycket bra jobb Läs mer
  • 2020-03-10

Linus L skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålde en lägenhet med min sambo när vi flyttade isär. Bra bemötande av mäklare och tog till hänsyn att vi gjort slut osv.
    Tycker det var dåligt att hon tog bort lägenheten från Hemnet innan papperna var påskrivna. Nu strulade köparna extremt så det var inte hans fel helt och hållet. Men tycker det var oprofessionellt Läs mer
    2020-03-10 Johan L svarar Linus L
    Hej Linus, jag skulle nog tro att du missförstått det hela. Jag ringer dig och förklarar istället :)
  • 2020-03-10

Linda S skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Söderköping
    Köpte ett hus utanför Söderköping med hjälp av Marie. Hon hade ett väldigt trevligt bemötande, och hjälpte oss få svar på alla våra frågeställningar. Läs mer
    2020-03-10 Marie N svarar Linda S
    Tack för den fina rekommendationen, den värmer :) Hoppas allt blir bra för er nu :)
  • 2020-03-07

Lizette H skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi både köpte och sålde hus i samma veva. Andreas fanns alltid tillgänglig och svarade på frågor. Han har under hela resan varit både professionell och privat vilket vi har uppskattat. Jag kommer alltid rekommendera Andreas och även använda mig av honom igen om det skulle bli aktuellt i framtiden. Läs mer
  • 2020-03-04

Christer L skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Söderköping
    Vi har köpt ett fritidshus ute på Vikbolandet, strax innan Arkösund.
    Mäklaren, Marie Nikander, tycker vi har varit mycket trevlig, effektiv och tillmötesgående på ett imponerande vis.
    Vi har inte haft kontakt med någon mäklare på över trettio år, så
    vi har inte mycket att jämföra med. Men med Marie har husköpet
    gått jättesmidigt, vi är mycket nöjda. Läs mer
    2020-03-04 Marie N svarar Christer L
    Tack Christer för den fina rekommendationen. Det har varit väldigt trevligt att jobba med er och jag hoppas att din fru blev nöjd med köpet också, hon som inte varit inne i huset :)
  • 2020-03-04

Charlotte P skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Lenngren uppfyllde de förväntningar vi hade inför vårat fastghetsköp. Läs mer
    2020-03-05 Johan L svarar Charlotte P
    Hej Charlotte, ville bara tacka för din rekommendation. Hoppas allt är till belåtenhet i lägenheten. Hälsningar Johan
  • 2020-02-29

Stefan S skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt 1:a. nära centralstation.
    Mycket bra bemött av mäklare
    Förväntningarna infriades mer än väl utom faktiskt utfalll vad gäller säljpriset.
    Mäklaren något lite väl optimistisk.

I stort sett erfaret och förtroendeingivande intryck Läs mer
    2020-03-02 Johan L svarar Stefan S
    Hejsan Stefan och tack för din feedback, det uppskattas. Jag håller med dig om att jag såhär i efterhand var något optimistisk, jag tar till mig vad du skriver. Vi hörs framöver / Johan
  • 2020-02-26

Bengt Sven-åke L skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Söderköping
    Sålt en fritidsfastighet.
    Kunnig,positiv och ett trevligt bemötande.
    Säljaren levde upp till våra förväntningar.
    Handledde oss bra genom hela försäljning processen. Läs mer
    2020-02-27 Marie N svarar Bengt Sven-åke L
    Tack snälla ni! Jag tycker vi har haft ett väldigt trevligt samarbete, jag också. Tur att vi hittat en bra familj som kan ta över stafettpinnen och ta hand om ert fina ställe :)
  • 2020-02-23

Margareta Linnéa B skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Så bra mäklare, koll på allt och oerhört proffsig! Och jättetrevlig! Läs mer
  • 2020-02-18

Magnus E skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Söderköping
    Köpt gammalt hus på landet
    Enkelt, rakt och smidigt Läs mer
    2020-02-18 Marie N svarar Magnus E
    Tack så mycket för den fina rekommendationen. Jag hoppas att ni ska trivas super bra i ert fina nya hus :)
  • 2020-02-14

Hellström Lars-eric H skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Villan som Andreas tog på sig att sälja blev en hel del turer med skiftande resultat beroende på mina önskemål och krav.
    I slutändan lyckades Andreas få mig att sälja villan med nya och enklare krav.
    Steg 1, har tagits med att ett köpekontrakt har genomförts till belåtenhet.
    Steg 2, sker senare vid köparnas tillträdesdagen.
    Hur den slutliga hanteringen blir vet jag inte i dagsläget. Vi avvaktar och får se hur nöjd jag är med sluthanteringen.
    Hälsningar L-E Hm. Läs mer
  • 2020-02-11

Elias E skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpte villa, tycker att jag fick bra svar av mäklaren då jag hade frågor. Affären sköttes någorlunda smidigt. Läs mer
  • 2020-02-07

Fredrik P skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Söderköping
    Marie har precis sålt våran villa i Söderköping.
    Vi är supernöjda med hennes insats, då hon är proffsig och väldigt lätt att ha att göra med.
    Vi kan varmt rekommendera Marie till andra.
    Så duktig, glad och trevlig :)

Pernilla o Fredrik Läs mer
    2020-02-07 Marie N svarar Fredrik P
    Tack snälla ni för så fint omdöme! Lätt att göra ett bra jobb när man har både trevliga säljare, spekulanter och köpare :)
  • 2020-02-05

Camilla N skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi både köpte och sålde hus med hjälp av Andreas. Vi är mycket nöjda och kände oss väl omhändertagna ifrån start till mål i båda fallen. Vi hade en bra dialog genom hela processen och upplevde Andreas som smidig och inlyssnande och samtidigt driven och målinriktad. Det var enkelt och roligt att göra några av sina största affärer med hjälp av Andreas och Fastighetsbyrån! Läs mer
  • 2020-01-31

Jeffery T skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Söderköping
    Marie är jätteduktig och väldigt hjälpsam. Allting gick smidigt från början till slut. Läs mer
    2020-02-03 Marie N svarar Jeffery T
    Tack snälla Jeffery för det fina omdömet. Hoppas nu att du och dina skall trivas!
  • 2020-01-29

Bengt O skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Bra bemött från början till slut.
    Känt oss trygga genom hela säljprocessen.
    Bra upplägg med bra feedback.
    Vi har fått värde för säljprovisionen.
    Kommer att rekommendera Johan. Läs mer
    2020-01-31 Johan L svarar Bengt O
    Hejsan Bengt, jag tackar så mycket för det fina omdömet. Det känns verkligen bra att ni är nöjda, det var trevligt att lära känna er båda och jag hoppas ni kommer trivas bra söderut. Vi hörs / Johan
  • Lars S

2020-01-28

Lars S skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Söderköping
    Vi har sålt vårt hus i Söderköping genom Marie Nikander.
    Mäklaren har under hela processen varit tillgänglig,
    professionell och informativ.
    Den plan som skapades följdes perfekt med visningar,
    löpande kontakter och avslut av affären.

Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Marie. Läs mer
    2020-02-03 Marie N svarar Lars S
    Tack snälla för den fina rekommendationen, det värmer verkligen!
  • 2020-01-28

Agneta S skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Söderköping
    Våra förväntningar uppfylldes med råge. Mycket god kontakt på ett personligt men även ett proffsigt och kunnigt sätt med vår mäklare. Läs mer
    2020-02-03 Marie N svarar Agneta S
    Tack snälla för de värmande orden. Det är lätt att göra ett bra jobb när man har exemplariska säljare :)
  • 2020-01-13

Adam S skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Hej.
    Jag köpte min första lägenhet av han, så jag var väldigt nervös, men han var artig, trevlig och lugn så jag förtog snabbt att han visste vad han höll på med. Läs mer
    2020-01-13 Johan L svarar Adam S
    Hejsan Adam, vad glad jag blir att du kände dig trygg i processen. Jag hoppas du kommer trivas riktigt bra nu. Hälsningar Johan
  • 2019-12-29

Fredrik L skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Har köpt en villa och är nöjd med både bemötande och service. Har höga förväntningar och blev inte besviken. Läs mer
    2020-01-02 Johan L svarar Fredrik L
    Hejsan Fredrik, tack snälla för er rekommendation. Hoppas ni kommit tillrätta och att julen varit bra. Vi hörs / Johan
  • 2019-12-29

Eliza Katarina N skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi behövde inte riktig Andreas då köparen av vår bostad och vi som säljare fick kontakt på annat sätt.
    Men Andreas var trevlig vid våra möten osv.
    Tycker att Andreas löste de saker jag behövde hjälp med även om det inte blev särskilt många. Vi slapp både fotografering och styling osv, och Andreas slapp jobba med visningar och säljandet i stort.

Upplevelsen vart bra och han gjorde ändå det lilla extra och träffade oss på en lördag tex vilket var fint. Läs mer
  • 2019-12-28

Anna Ulrika J skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Söderköping
    Fantastisk mäklare jag anlitat flera gånger för att sälja. Professionell, social , avslappnad och personlig. Bästa mäklaren man kan hitta! Läs mer
    2020-02-03 Marie N svarar Anna Ulrika J
    Tack bästa Ulrika, jag är så glad att jag kunnat hjälpa till.
  • 2019-12-27

Kim L skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Söderköping
    Väldigt gullig och tillmötesgående mäklare. Läs mer
  • 2019-12-13

Tobias S skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Upplevelsen och samarbetet var grymt bra. Andreas är bästa mäklaren i Norrköping Både vi som säljare och köparna fick bra förtroende för Andreas. Tack för ett bra jobb Andreas. Läs mer
  • 2019-12-12

Henning Alvar D skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Söderköping
    Sålde vår bostadsrätt med fantastisk hjälp av Marie. Kunnig, erfaren och lösningsfokuserad mäklare som kan sitt område. Härlig, lättsam & professionell! Läs mer
    2020-02-03 Marie N svarar Henning Alvar D
    Tack snälla Henning för det fina omdömet!
  • Salle S

2019-11-25

Salle S skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Grymt proffsig hela vägen. Nöjd på alla punkter. Läs mer
  • 2019-11-24

Susanne G skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpt bostad. Mycket trevlig och kompetent mäklare. Andreas lever upp till de förväntningar jag har på en mäklare. Läs mer

Skönbergagatan 1, 614 30 Söderköping