Fastighetsbyrån Söderköping

Fastighetsbyrån Söderköping

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Söderköping!

Hos oss är mäklaryrket lite av en livsstil och vi brinner för att hjälpa dig uppfylla dina bostadsdrömmar. Genom att förmedla varje bostad tryggt, med hög kvalitet och mycket engagemang hoppas vi vara det naturliga valet för dig när du ska sälja en fastighet i Söderköping.

Oavsett var i processen du befinner dig, om du vill köpa eller sälja, om det gäller villa eller bostadsrätt -- vi hjälper dig genom hela processen. Kom gärna förbi vårt kontor vid Hagatorget eller kontakta oss för att boka ett möte!

Läs vad 354 kunder tycker om Fastighetsbyrån Söderköping 2

• sålde sitt hus med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2021-05-04
    sommarstuga
    perfekt
    stor och bra
    positiv
    2021-05-04
    Trygg, pålitlig och ansvarsfull genom hela säljprocessen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2021-05-03
    Johan hjälpte oss sälja vår villa i Norrköping. Han var lyhörd på våra önskemål och levde upp till våra förväntningar. Vi är väldigt nöjda med Johan som mäklare och kan varmt rekommendera honom.
    Hej Sebastian, vad glad jag blir, tack för de vänliga orden och lycka till med nästa hus. Hälsningar Johan Johan Lenngren
  • sålde sitt hus med hjälp av Marie Nikander  en del av Fastighetsbyrån Söderköping
    • Stegeborg
    2021-05-01
    Marie har sålt mitt fritidshus.
    Vårt första möte var väldig trevligt och personligt. Valet stod mellan 2 mäklare och jag valde Marie.
    Hon var engagerad och förtroendeingivande och lade ner mycket tid på visningar mm.
    Aldrig stressad och hörde hela tiden av sig med information om hur läget var. Jag behövde aldrig själv ringa och stöta på.
    Spännande budgivning och avslut som jag är mycket nöjd med.
    Marie är en verkligt duktig mäklare som jag kan rekommendera och hon är dessutom em mycket sympatisk och inkännande person. Är mycket nöjd.
    Tack snälla Anita för så fint omdöme! Det har varit väldigt roligt att fått chansen att jobba med ditt smultronställe och jag är så glad att vi hittade en fin ny familj som tar över stafettpinnen nu :) Marie Nikander
  • köpte en tomt med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Vikbolandet / Mauritzberg
    2021-04-11
    Vi har köpt en tomt. Johan är mycket mån om att göra sin kund nöjd genom att göra lite extra efterforskningar.
    Hej Marie, vad kul att ni är nöjda. Ser fram emot att se det färdiga resultatet. Lycka till med bygget nu. Hälsningar Johan Johan Lenngren
    • Norsholm
    2021-04-10
    Sålt hus, tog en vecka från att Andreas var här tills det var påskrivet! Väldigt engagerad och super trevlig mäklare 5av5
    • Egna Hem
    Villa Söderköping.
    Vi gillar Marie för hennes positiva inställning och engagemang. Marie har uppfyllt våra förväntningar och lite till. Vi gillar att hon är snabb driven och rak. Vi kan varmt rekommendera att anlita Marie som mäklare. Betyg 5/5 / Östra Rydsvägen
    Å, tack för så himla fint omdöme, det värmer rejält! Marie Nikander
  • köpte sitt hus med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2021-04-09
    Johan är proffesionell och det känns tryggt att ha johan som mäklare
    Tack Johan, vad roligt att ni är nöjda. Jag är helt säker på att ni kommer trivas hur bra som helst i ert nya hus. Trevlig helg / Johan Johan Lenngren
  • köpte sitt hus med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2021-04-09
    Vi köpte hus för första gången i vårt liv. Bemöttes extremt professionellt, vilket gav oss stort förtroende för Andreas genast.
    2021-04-07
    Andreas tipsade oss om Rorsmansvägen som vi föll för och köpte, han sålde även vårat hus Roddargatan. Det var ingen tvekan om vilken mäklare vi skulle ha efter ha haft kontakt med Andreas. Jag rekommenderar och har rekommenderat Andreas STRAKT! Han är proffsig och kan det han gör, han vet hur man möter kunden från början till slut. Allt gick super smidigt med köp av hus och försäljning av vårat hus, inget krångel alls.
    • Sandbyäng
    2021-03-31
    Vi har köpt en lägenhet och sålt vårat hus. Vi blev väldigt bra bemöta. Andreas var lugn , vi fick gå själva och titta i lugn och ro. Samtidigt som Andreas fanns där i bakgrunden om det var något vi undrade över. Vi är super nöjda med hans arbete. Han är rätt man på rätt plats. Om vi vet någon som ska sälja så kommer vi rekommendera Andreas.
    2021-03-31
    Vi har sålt våran fastighet. Och fick ett bra bemötande. Andreas hade en rimlig nivå på fastigheten och den hamnade där han trodde. Jag är nöjd och belåten.
    • Sandbyäng
    2021-03-31
    Vi har både köpt och sålt via Andreas
    Han är mycket proffesionellt i sitt agerande.
    Social och kunnig i sitt yrke.
    Kan varmt rekommendera Andreas som mäklare
    2021-03-28
    Sålt en fastighet i skärgården . Mäklaren gjorde ett bra jobb. Vi trodde det skulle gå fortare att sälja men spekulanterna hade många olika skäl tex för långt till havet, många hus att sköts, för långt till stan, mm
    Till slut blev det rätt köpare som verkligen kände för vårt paradis. Totalupplevelsen blev mycket bra.
    • Pryssgården
    2021-03-23
    Marie mäklade försäljningen av vår villa. Mycket trevligt och professionell i sitt bemötande och arbete. Tryggt!
    Tack snälla Simeon för det :) Det gick ju strålande bra alltihopa! Marie Nikander
    2021-03-15
    Bristfällig och felaktig information. Har ej vidarebefordrat negativ information till oss köpare. Trots upprepade förfrågningar fick vi inte förrän vid tillträdet reda på att det inte finns någon ström i fastigheten, det tar upp till åtta veckor att ordna detta via Eon. Nu får 26 köpare styra med att få elmätare uppsatta istället för att allt var klart vid tillträdet. Vi kunde även fått tydlig information tidigt så det funnits en möjlightet att ha det klar i tid. Fastgheten skall enligt objektsbeskrivningen vara 70,5 kvm visar sig inkludera även tomtmark vilket inte framgått via bokningsavtal, köpeavtal eller tidigare i diskussionen. Det kan i fratiden visa sig problematiskt eftersom vissa fastigheter äger marken hela vägen till tomtgräns. Enligt uppgift från Johan finns inga servitut som säkerställer fri väg över annans tomt. Objektsesrivningen stämmer inte eller är otydlig på ett flertal punkter.
    Mäklaren ska tillvarata både säljaren och köparens intressen och skall informera köparen omgående när det framkommer något. Jag tycker inte att en mäklare ska ha och uttala inställningen att om det inte passar har jag 20 till 30 personer i kö.
    Hej Billy, Jag och Fastighetsbyrån vill gärna reda ut dina tankar och funderingar. Du är varmt välkommen att träffa oss så kan vi gå igenom allt i lugn och ro. Hör bara av dig så bokar vi en tid. Allt gott / Johan Johan Lenngren
    2021-03-15
    Jag och min sambo köpte hälften var av en fastighet där Johan var mäklare. Det tråkiga var att han knappt pratade med min sambo utan bara med mig. Tråkigt med lite stereotyp beteende av en mäklare år 2021....
    Hejsan Niklas och tack för feedback. Det har naturligtvis inte varit min mening att bete mig så enkelspårigt. Ber om ursäkt om jag uppfattats så förlegad. Lycka till nu och hoppas ni får mycket nöje i Ingelsta. Hälsningar Johan Johan Lenngren
    Köp av garagefastighet
    Trevlig, tydlig och bra information
    Hejsan Bengt och tack för din rekommendation och, hoppas du kommer trivas med garaget. Hälsningar Johan Johan Lenngren
    Har köpt en yta i SMART YTA Ingelstad
    Johan är trevlig och inger ett bra förtroende.
    Just i denna affären så har det svängt en del med informationen vad vi har köpt och det i sin tur har skapat en viss förvirring.
    Johan kan inte belastas för alla dessa turer men i en sådan här affär med över 50 köpare så bör man ha fler mäklare som samarbetar för att undvika att de skapas osäkerhet .
    Information och saklighet är mycket viktigt för att den här typen av affär som drog ut under lång tid..
    Hejsan Lars och tack för att du tog dig tid att skriva några rader. Jag tar till mig av din konstruktiva kritik och jag förstår precis vad du menar. Jag önskar dig mycket nöje och hoppas det kommer bli riktigt bra för er i Ingelsta. På återseende / Johan Johan Lenngren
    2021-03-11
    Industrihotell. Är hjälpsam och fixar så det blir bra för alla parter.
    Hejsan Eva, vad roligt att ni är nöjda, hör bara av er om ni har några frågor framöver så lovar jag att hjälpa er. Hälsningar Johan Johan Lenngren
    2021-03-11
    Är hjälpsam så att affären blir bra för alla parter.
    Hejsan George, kul att det känns bra för er, jag åker förbi och tittar till er under våren. Hälsningar Johan Johan Lenngren
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Centralt / Strömmen
    2021-03-06
    Vi har sålt vår bostadsrätt. Bra bemötande och arbete av Andreas.
    2021-03-05
    Högsta betyg från oss i samband med försäljning av vår lägenhet!
    En jättetrevlig person med positivt synsätt, stor kunskap, erfarenhet, är pålitlig, ger snabba återkopplingar och är förtroendeingivande.
    Andreas kommer vi att rekommendera varmt till andra.
    mvh Pelle o Inger Hurtig
    • Pryssgården
    2021-02-10
    Husförsäljning
    Proffsigt
    Förväntningar uppfyllda + lite till
    En ödmjuk mäklare med känsla för yrket och det sociala mötet
    2021-02-07
    Vi köpte tomt via Johan. Han är proffsig, trevlig, personlig och tillgänglig. Gjorde alltid det lilla extra i varje kontakt/möte
    Hejsan Louise, vad roligt att ni är nöjda trots att vi skötte mycket på distans. Jag ser fram emot att få se det färdiga resultatet, lycka till med bygget nu. Hälsningar Johan Johan Lenngren
    2021-02-06
    Vi har sålt en villa. Vi har blivit mycket trevligt bemötta och fått en realistisk föreställning om försäljningen.
    2021-02-05
    Proffsigt från start till mål. Johan var närvarande och tillgänglig under hela processen och gav oss vägledning där vi var osäkra. Rekommenderar starkt till de som vill sälja.
    Hejsan Robert, tack för din rekommendation, vad roligt att ni blev nöjda. Lycka till med ert nya projekt nu! / Johan Johan Lenngren
  • Annelie Margareta F
    sålde sitt hus med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2021-02-05
    En fantastisk mäklare som ger både säljare och köpare en trygg och säker upplevelse. Mycket professionell i sin yrkesroll och vill verkligen att det ska gå smidigt för alla inblandade. Finns tillhands från början till slut. Får mer än tio av tio möjliga från oss.
    Hejsan Annelie, Stort tack för det fina omdömet, det värmer:) Jag önskar er all lycka med ert kommande projekt, det är bara att ni hör av er om ni undrar över något. Hälsningar Johan Johan Lenngren
  • Lasse F
    • Centrala Staden
    2021-02-03
    Trevlig, noggrann, och glad, vi har både sålt och köpt via Marie och är mycket nöjda med henne som mäklare.
    Tack för de värmande orden, det uppskattas mycket! Marie Nikander
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Nikander  en del av Fastighetsbyrån Söderköping
    • Centrala Staden
    2021-02-01
    Vår mäklare Marie är kunnig och ger ett professionellt intryck. Vi anlitade Marie just därför att det var Marie som sålt lägenheten till oss en gång i tiden. Vi har en väldigt god erfarenhet av Marie sedan tidigare som dessutom har en mycket trevlig personlighet.
    Tack snälla :) Ni har varit perfekta kunder också, ni får också högsta betyg :) Marie Nikander
    2021-02-01
    2021-01-30
    Supermäklare!!!
    Försäljningen av radhuset blev över förväntan!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Haga
    2021-01-26
    Rätt så charmig mäklare med fin kostym och rätt ordval.
    Tyvärr är det många som överdriver med kostym val och armbandsur och tom blekta tänder men Han är precis lagom.
    Och lagom är rätta ordet i den branschen.
    Nästa sälj/köp affären om det blir förstås, 'sånt kan man inte veta i förväg' kommer hamna på hans bord.
  • köpte sitt hus med hjälp av Marie Nikander  en del av Fastighetsbyrån Söderköping
    • Dockgärdet
    2021-01-26
    Hon hanterade köpet av vårat radhus, trevlig, väl förberedd, service minded osv. Förklarade väldigt enkelt och tydligt.

Vi är väldigt nöjda med henne och den första vi kommer kontakta om vi skulle vara i behov av en mäklare i framtiden.
    Tack snälla för så värmande ord! Jag hoppas verkligen att ni ska trivas här i Söderköping och om ni renoverar och fixar framöver så kommer jag gärna och hjälper er med en omvärdering :) Marie Nikander
    • Östra Ryd
    2021-01-25
    Mycket nöjd med Marie som mäklare vid försäljning av vårt hus. Mycket väl bemöt och lättsam som person. Väldigt nöjd!
    Tack snälla. Mycket lätt att göra ett bra jobb med så trevliga kunder som dessutom gör allt rätt genom hela processen :) Marie Nikander
    2021-01-25
    Än så länge är allt bra men affären är inte i hamn än.
    Tack snälla Örjan, snart ska nog köparna vara godkända också, så att allt blir bra :) Marie Nikander
  • Rebecca B
    2021-01-19
    Vi sålde vår villa med Andreas och är jättenöjda med allt. Andreas hade ett väldigt trevligt bemötande från början till slut. Det var enkelt att samarbeta och kommunicera med Andreas och han var mycket lyhörd. Andreas har med råge det jag förväntar mig av en mäklare. Jag kan varmt rekommendera att sälja med Andreas och skulle även själv gärna göra det igen.
    Rebecca
  • Per-olof E
    • Söder
    2021-01-18
    Köp av en tvåa på Södra Promenaden i Norrköping. Andreas är gediget kunnig och har ett mycket trevligt bemötande.
    • Östra Ryd
    2021-01-09
    Har köpt ett hus i Östra Ryd.
    Har bara gott att säga om hur affären har hanterats av Marie Nikander, det har skötts professionellt, seriöst och bra på alla vis som jag har upplevt det.
    Tack snälla Per för de värmande orden. Hoppas du trivs nu och att du hunnit bo in dig lite. Marie Nikander
    • S:t Anna Skärgård
    2020-12-31
    Andreas har genomfört sitt mäklaruppdrag med engagemang och lyhördhet för oss som säljare av vår skärgårdsfastighet.
    Han har bemött oss med vänlighet och respekt för våra önskemål. Våra förväntningar på att han skulle lyckas sälja vår lite större och speciella fastighet var höga och han gav oss bra, kunniga och relevanta råd och förhoppningar. Våra förväntningar uppfylldes mer än väl.
    Vårt förtroende för honom höll hela vägen.
    Vi är nöjda och de nya ägarna är nöjda.
    2020-12-21
    Andreas hjälpte oss att sälja ett större hus i Lindö. Han har varit superproffsig från början till slut!

Fastighetsbyråns guide/struktur för försäljningen var riktigt tydlig/bra. Man märker att Fastighetsbyrån är störst i Sverige. Sedan gillar vi verkligen den uppföljning vi fick av Andreas på allt som skedde under säljprocessen steg för steg.

Det var vår 6:e gång jag och min fru har sålt en bostad och Andreas har levt upp till alla våra förväntningar om hur vi vill att en försäljning ska gå till.
    2020-12-20
    Köpt en liten gård. Mäklaren var exemplarisk och mkt trevlig!
    Positivt ur alla aspekter !
    Tack snälla, ni var ju också helt exemplariska som köpare, då är det extra enkelt att göra ett bra jobb :) Marie Nikander
    • S:t Anna Skärgård
    2020-12-20
    Allt mycket bra, trevlig, kunnig, han sålde mitt sommarhus i Sankt Anna skärgård. Bra kontakter på platsen för att organisera visning med taxibåt. Fick bra kontakt med kunder och hanterade mig och köparen proffsigt
    • Luddingsbo
    2020-12-09
    Sålt mark och skog
    bra skött
    inga konstigheter
    bra och saklig info
    Tack för det fina utlåtandet, det blev ju himla bra med rätt köpare :) Marie Nikander
  • Rikard C
    sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Vidablick
    2020-11-26
    Jag har sålt min fina 3-rummare i Vidblick, Norrköping.

Vi fick en väldigt bra genomgång av vår mäklare Johan innan vi lade ut lägenheten och hjälp med en strategi på hur "resan" skulle gå till. Han hjälpte oss hela vägen tills vi fann en bra köpare som vi tror kommer bli väldigt nöjd med sin nya lägenhet.
    Hej Rikard och tack för det fina omdömet. Det var trevligt att lära känna er och att få hjälpa er med försäljningen. Hoppas vi kan hitta fler samarbetsmöjligheter framöver. Hälsningar Johan Johan Lenngren
    • Centralt
    2020-11-24
    Bäcken 22
    Gott och engagerat bemötande.
    jag hade höga förväntningar vilka uppfylldes.
    Hej, tack för de vänliga orden och för ett bra samarbete under den här tiden. Hälsningar Johan Johan Lenngren
    • Centralt
    2020-11-22
    Köpt lägenhet
    Blev väldigt bra bemött av mäklaren
    Väldigt bra
    • Smedby
    2020-11-20
    Mäklaren är svår att få tag på, svarar inte per telefon och återkopplar heller inte per mejl.
    • Husby/skönberga
    2020-11-17
    Köpt hus byggt 1971.
    Gott bemötande genom hela processen och fått deltaga i de besiktningar som utförts.
    Enkelt kunna ställa frågor och fått svar.
    Öppenhet och information om de steg som vidtagits.

Mina förväntningar bygger på de erfarenheter jag har av tidigare fastighetsaffärer och Marie N kan jag rekommendera.
    Hej, tack snälla för de fina orden! Det känns så roligt att få vara med och hjälpa till när det blir så här rätt :) Hoppas nu att ni ska trivas i ert fina hus. Marie Nikander
    • Söder
    2020-11-13
    Andreas hjälpte mig att sälja min lägenhet mha Fastighetsbyråns "På gång"-koncept.
    Andreas har ett oerhört professionellt och trevligt bemötande. Han är noggrann och förtroendeingivande, vilket gjorde att jag kände mig väldigt trygg med försäljningen.