Fastighetsbyrån Söderköping

Skönbergagatan 1, 614 30 Söderköping — Visa karta

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Söderköping!

Hos oss är mäklaryrket lite av en livsstil och vi brinner för att hjälpa dig uppfylla dina bostadsdrömmar. Genom att förmedla varje bostad tryggt, med hög kvalitet och mycket engagemang hoppas vi vara det naturliga valet för dig när du ska sälja en fastighet i Söderköping.

Oavsett var i processen du befinner dig, om du vill köpa eller sälja, om det gäller villa eller bostadsrätt -- vi hjälper dig genom hela processen. Kom gärna förbi vårt kontor vid Hagatorget eller kontakta oss för att boka ett möte!

Läs vad 245 kunder tycker om Fastighetsbyrån Söderköping

• 2020-02-18

Magnus E skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Söderköping
    Köpt gammalt hus på landet
    Enkelt, rakt och smidigt Läs mer
    2020-02-18 Marie N svarar Magnus E
    Tack så mycket för den fina rekommendationen. Jag hoppas att ni ska trivas super bra i ert fina nya hus :)
  • 2020-02-14

Hellström Lars-eric H skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Villan som Andreas tog på sig att sälja blev en hel del turer med skiftande resultat beroende på mina önskemål och krav.
    I slutändan lyckades Andreas få mig att sälja villan med nya och enklare krav.
    Steg 1, har tagits med att ett köpekontrakt har genomförts till belåtenhet.
    Steg 2, sker senare vid köparnas tillträdesdagen.
    Hur den slutliga hanteringen blir vet jag inte i dagsläget. Vi avvaktar och får se hur nöjd jag är med sluthanteringen.
    Hälsningar L-E Hm. Läs mer
  • 2020-02-11

Elias E skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpte villa, tycker att jag fick bra svar av mäklaren då jag hade frågor. Affären sköttes någorlunda smidigt. Läs mer
  • 2020-02-07

Fredrik P skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Söderköping
    Marie har precis sålt våran villa i Söderköping.
    Vi är supernöjda med hennes insats, då hon är proffsig och väldigt lätt att ha att göra med.
    Vi kan varmt rekommendera Marie till andra.
    Så duktig, glad och trevlig :)

Pernilla o Fredrik Läs mer
    2020-02-07 Marie N svarar Fredrik P
    Tack snälla ni för så fint omdöme! Lätt att göra ett bra jobb när man har både trevliga säljare, spekulanter och köpare :)
  • 2020-02-05

Camilla N skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi både köpte och sålde hus med hjälp av Andreas. Vi är mycket nöjda och kände oss väl omhändertagna ifrån start till mål i båda fallen. Vi hade en bra dialog genom hela processen och upplevde Andreas som smidig och inlyssnande och samtidigt driven och målinriktad. Det var enkelt och roligt att göra några av sina största affärer med hjälp av Andreas och Fastighetsbyrån! Läs mer
  • 2020-01-31

Jeffery T skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Söderköping
    Marie är jätteduktig och väldigt hjälpsam. Allting gick smidigt från början till slut. Läs mer
    2020-02-03 Marie N svarar Jeffery T
    Tack snälla Jeffery för det fina omdömet. Hoppas nu att du och dina skall trivas!
  • 2020-01-29

Bengt O skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Bra bemött från början till slut.
    Känt oss trygga genom hela säljprocessen.
    Bra upplägg med bra feedback.
    Vi har fått värde för säljprovisionen.
    Kommer att rekommendera Johan. Läs mer
    2020-01-31 Johan L svarar Bengt O
    Hejsan Bengt, jag tackar så mycket för det fina omdömet. Det känns verkligen bra att ni är nöjda, det var trevligt att lära känna er båda och jag hoppas ni kommer trivas bra söderut. Vi hörs / Johan
  • Lars S

2020-01-28

Lars S skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Söderköping
    Vi har sålt vårt hus i Söderköping genom Marie Nikander.
    Mäklaren har under hela processen varit tillgänglig,
    professionell och informativ.
    Den plan som skapades följdes perfekt med visningar,
    löpande kontakter och avslut av affären.

Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Marie. Läs mer
    2020-02-03 Marie N svarar Lars S
    Tack snälla för den fina rekommendationen, det värmer verkligen!
  • 2020-01-28

Agneta S skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Söderköping
    Våra förväntningar uppfylldes med råge. Mycket god kontakt på ett personligt men även ett proffsigt och kunnigt sätt med vår mäklare. Läs mer
    2020-02-03 Marie N svarar Agneta S
    Tack snälla för de värmande orden. Det är lätt att göra ett bra jobb när man har exemplariska säljare :)
  • 2020-01-13

Adam S skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Hej.
    Jag köpte min första lägenhet av han, så jag var väldigt nervös, men han var artig, trevlig och lugn så jag förtog snabbt att han visste vad han höll på med. Läs mer
    2020-01-13 Johan L svarar Adam S
    Hejsan Adam, vad glad jag blir att du kände dig trygg i processen. Jag hoppas du kommer trivas riktigt bra nu. Hälsningar Johan
  • 2019-12-29

Fredrik L skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Har köpt en villa och är nöjd med både bemötande och service. Har höga förväntningar och blev inte besviken. Läs mer
    2020-01-02 Johan L svarar Fredrik L
    Hejsan Fredrik, tack snälla för er rekommendation. Hoppas ni kommit tillrätta och att julen varit bra. Vi hörs / Johan
  • 2019-12-29

Eliza Katarina N skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi behövde inte riktig Andreas då köparen av vår bostad och vi som säljare fick kontakt på annat sätt.
    Men Andreas var trevlig vid våra möten osv.
    Tycker att Andreas löste de saker jag behövde hjälp med även om det inte blev särskilt många. Vi slapp både fotografering och styling osv, och Andreas slapp jobba med visningar och säljandet i stort.

Upplevelsen vart bra och han gjorde ändå det lilla extra och träffade oss på en lördag tex vilket var fint. Läs mer
  • 2019-12-28

Anna Ulrika J skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Söderköping
    Fantastisk mäklare jag anlitat flera gånger för att sälja. Professionell, social , avslappnad och personlig. Bästa mäklaren man kan hitta! Läs mer
    2020-02-03 Marie N svarar Anna Ulrika J
    Tack bästa Ulrika, jag är så glad att jag kunnat hjälpa till.
  • 2019-12-27

Kim L skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Söderköping
    Väldigt gullig och tillmötesgående mäklare. Läs mer
  • 2019-12-13

Tobias S skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Upplevelsen och samarbetet var grymt bra. Andreas är bästa mäklaren i Norrköping Både vi som säljare och köparna fick bra förtroende för Andreas. Tack för ett bra jobb Andreas. Läs mer
  • 2019-12-12

Henning Alvar D skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Söderköping
    Sålde vår bostadsrätt med fantastisk hjälp av Marie. Kunnig, erfaren och lösningsfokuserad mäklare som kan sitt område. Härlig, lättsam & professionell! Läs mer
    2020-02-03 Marie N svarar Henning Alvar D
    Tack snälla Henning för det fina omdömet!
  • Salle S

2019-11-25

Salle S skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Grymt proffsig hela vägen. Nöjd på alla punkter. Läs mer
  • 2019-11-24

Susanne G skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpt bostad. Mycket trevlig och kompetent mäklare. Andreas lever upp till de förväntningar jag har på en mäklare. Läs mer
  • 2019-11-23

Pernilla N skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Söderköping
    Marie har både hjälpt oss sälja & köpa. Hon har en känsla av vad som passar & lyssnat verkligen på kundens önskemål.
    Ett sådant förtroende man får för henne har jag eller många av mina vänner aldrig fått av en mäklare.
    Hon kan verkligen sitt arbete ur i fingerspetsarna!!
    Otroligt glad & härlig att ha runt sig. En man verkligen kan lägga sina papper i händerna på & hon ordnar allt utan problem. Läs mer
    2019-11-25 Marie N svarar Pernilla N
    Åååå... tack snälla ni för de fina orden. Det värmer verkligen i detta gråa höstväder!!
  • 2019-11-17

Karel V skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Utmärkt och professionellt så här långt. Radhuset är sålt, men affären blir avslutad först på tillträdesdatum om några månader. Återkommer gärna med ett samlat omdöme då. Läs mer
    2019-11-18 Johan L svarar Karel V
    Hej och tack för de fina orden. Vad roligt att ni är nöjda så här långt. Jag ska fortsätta göra mitt yttersta för att ni ska fortsätta få en positiv erfarenhet av mig och Fastighetsbyrån. Vi hörs snart igen / Johan
  • 2019-11-17

Mikael J skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Otroligt serviceinriktad och flexibel.
    Kan starkt och varmt rekommendera Andreas Läs mer
  • 2019-11-15

Bo Andreas N skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Johan har varit ett stort stöd till mig i en tung period när jag tvingades att sälja mitt hus. Johan har alltid ställt upp och han genomförde affären på ett för mig förtroendeingivande och hänsynsfullt sätt.

Johan är också nu ett fint stöd till mig inför skatteinbetalning och deklaration som kommer under 2020.

Tack Johan

Mvh Andreas Läs mer
    2019-11-15 Johan L svarar Bo Andreas N
    Tack själv för förtroendet att få sälja ditt hus Andreas, även om det var en jobbig process så hoppas jag verkligen du kommer trivas fint i ditt nya hus. Vi håller kontakten framöver / Johan
  • 2019-11-10

Lena N skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag har köpt en lägenhet. Hade övervägande telefonkontakt.
    Träffades endast när jag skrev på kontraktet. Inget att klaga på. Läs mer
    2019-11-11 Johan L svarar Lena N
    Hejsan Lena, vad roligt att du är nöjd trots att vi mest talades vid i telefonen. Hoppas du kommit i ordning och att du trivs i din nya lägenhet. Hälsningar Johan
  • Finemang Städ & Flytt

2019-11-06

Finemang Städ & Flytt skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Bra kontakt, visade intresse och fanns tillgänglig. Gjorde processen väldigt enkel och var mycket professionell och hjälpsam! Läs mer
    2019-11-06 Johan L svarar Finemang Städ & Flytt
    Hejsan, vad roligt att ni är nöjda. Hoppas ni trivs bra i ert nya fina hus. Vi hörs / Johan
  • 2019-11-05

Magnus H skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Andreas har sedan första mötet gett ett alltigenom professionellt bemötande, kan verkligen rekommendera Andreas. Läs mer
  • 2019-10-28

Henrik L skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Söderköping
    Sålt hus. Bra bemötande. Smidig kommunikation. Okomplicerat. Läs mer
  • 2019-10-17

Joakim B skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpt hus i gryt. Jättebra och kompetent bemötande av Andreas. Läs mer
  • 2019-10-16

Per Martin W skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Bra bemötande vid köp av Lantbruksfastighet i skärgården.
    Saknade lite förtydligande kring stödrätter mm i objektsbeskrivning/möten. Läs mer
  • 2019-10-15

Klara J skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi köpte ett hus i Gryt och tyckte Andreas var professionell, kunnig och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-10-15

Magnus V skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    sålt hus, bra toppen................................................... Läs mer
  • 2019-10-10

Elin C skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Har både köpt och sålt en villa via Andreas Bielkhammar. En proffsig, kunnig och pålitlig mäklare! Vi kände oss trygga och välinformerade genom hela köp- och försäljningsprocessen. Läs mer
  • 2019-10-07

Thomas L skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Har både köpt och sålt via Andreas. Han har varit mycket proffsig i hela processen och har varit ett stöd under hela resan. Läs mer
  • 2019-10-05

Martin W skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Söderköping
    Proffsig och bra hjälp vid köp. Läs mer
  • 2019-10-01

Linda F skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Söderköping
    Marie hjälpte mig att sälja min villa och jag är mycket nöjd med hennes uppdrag.
    Lätt att ha att göra med, kunnig, proffsig och kan varmt rekommendera henne för andra uppdrag. Tydlig information och snabba svar om man undrar något. Läs mer
    2019-10-01 Marie N svarar Linda F
    Tack snälla Linda för det fina omdömet, det värmer rejält och jag har uppskattat att jobba med dig som varit en exemplariskt bra säljare :)
  • 2019-09-27

Ola S skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Andreas sköter affären på ett proffesionellt och tryggt sätt med nöjda köpare och säljare Läs mer
  • Elsy K

2019-09-27

Elsy K skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Mycket nöjd med försäljningen av min mammas bostadsrätt. Johan är lyhörd och servicmedveten och mycket hjälpsam./ Lena Ferin Läs mer
    2019-09-27 Johan L svarar Elsy K
    Hej, tack för de vänliga orden och vad roligt att ni är nöjda. Hälsa din mor så mycket! Hälsningar Johan
  • 2019-09-26

Mats J skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag har sålt en lägenhet i Vilbergen genom Andreas Bielkhammar.
    Blev mycket bra bemött och Andreas hanterade försäljningen på ett mycket seriöst och professionellt sätt. Läs mer
  • 2019-09-17

Susanne H skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Mycket bra, rak och ärlig, snabb och bra återkoppling, Läs mer
  • 2019-09-16

Joakim S skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Fritidsfastighet i Sankt Annas skärgård, köpt.

Snabb i återkoppling på våra frågor.
    Tillmötesgående med visning av objektet vid andra tider än det annonserade. Läs mer
  • 2019-09-12

Jonas Y skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Andreas hjälpte oss att köpa en fritidsfastighet i Östergötlands skärgård. Han var mycket trevlig att jobba med, ingen stress utan lugn och saklig. Han hanterade utan problem lite extra komplikationer, t.ex. att vi bor utomlands och ville få överlämningen ordnad med väldigt kort varsel. Han hjälpte oss också med lite mer personlig information som möjliga båtplatser och skjutsade dessutom runt oss i Norrköping när vi behövde köpa en del saker till det nya huset och båten.
    Jag skulle gärna jobba med honom igen. Läs mer
  • 2019-09-10

Lovisa G skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Trevligt bemötande och jag är överlag nöjd med köp av bostad. När det gäller försäljningen hade jag kanske önskat få mer, men vem vill inte det? Kan knappast tynga detta på mäklaren då han har tagit sig tid för att beskriva hur marknaden ser ut. Jag skulle kunna rekommendera Johan som mäklare för andra. Läs mer
    2019-09-10 Johan L svarar Lovisa G
    Tack Lovisa för de vänliga orden, lycka till med renoveringen och livet i det nya huset / Johan
  • Mikael Hrlin L

2019-09-09

Mikael Hrlin L skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Söderköping
    Sålde villan i Söderköping och Marie har alltid varit så vänlig och proffsig som mäklare. Jag hade höga förväntningar och det motsvarade hon mer än väl. En trevlig och för oss mycket positiv upplevelse. Läs mer
    2019-09-16 Marie N svarar Mikael Hrlin L
    A men tack snälla :) Jätte roligt att det gick så bra!
  • 2019-09-09

Johan L skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Både köpt hus och att Johan sålt vår lägenhet. Har blivit bemött på ett bra och professionellt sätt. Dock var förväntningarna högre på försäljningen av vår lägenhet, då vi fick bud av aktuell köpare på 150 000:- mera än utfallet, innan mäklare. Johan trodde att vi nog kunde få 4,5 milj då han hade många intressenter som ville bo där vi bor. Tyvärr landade vi på 50 000:- över utgångspris men får väl trots allt vara nöjda och tror att Johan ändå gjorde allt han kunnat göra.
    Men till det stora hela är vi mycket nöjda. Läs mer
    2019-09-09 Johan L svarar Johan L
    Hej Johan och tack för rekommendationen. Jag kan inte annat än att hålla med, det var tråkigt att jag inte nådde upp till förväntningarna, jag blir glad av att höra att ni ändå kände att jag gjorde allt jag kunde med extravisningar osv för att nå ett så högt pris som möjligt. Jag önskar er all lycka i nya huset. / Johan
  • 2019-09-09

Daniel C skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Andreas har ett väldigt profetionellt bemötande, alltid glad och naturlig. Vi upplevde att han tog vårt intresse och frågeställningar på allvar. Hans servicekänsla var utöver det vanliga då han tom återkopplade till oss under sin semester. Vi rekomenderar varmt Andreas Bielkhammar som mäklare. Tack vare honom fick vi vårt drömhus! Läs mer
  • 2019-09-08

Andreas K skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag köpte en villa i Bottna på 168 kvm. Fick bra kontakt och saklig information. Han höll vad han lovade, återkom enligt överenskommelse. Vissningen gen omfördes på ett mycket bra sätt. Vilket man har saknat vid tidigare visningar. Den bästa mäklare jag har träffat!!!!

Tänk om alla mäklare skulle jobba som Andreas!!!!!!! Läs mer
  • 2019-09-05

Niklas F skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Söderköping
    Marie löser stora som små hinder vid en fastighetsaffär utan att ge upp. Läs mer
    2019-09-09 Marie N svarar Niklas F
    Ja, ibland kan det vara lite utmanande... tack för att ni var så tålmodiga och för ett fint omdöme!
  • 2019-09-02

Christina K skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Både köpt och sålt. Köpt en hästgård och sålt ett sommarhus. Nu är vår villa till salu. Andreas är alltid positiv, rak och ärlig. Han bemöter oss alltid på ett vänligt sätt. Läs mer
  • 2019-09-01

Victoria K skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Söderköping
    Sålde vårat hus med fantastisk hjälp av Marie.
    Härlig, lättsam & professionell! Vad kan man mer begära? Läs mer
    2019-09-04 Marie N svarar Victoria K
    Tack pärlan för ett så fint omdöme, det värmer i mäklarhjärtat!!
  • 2019-08-25

Ylva M skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Kunnig, trevlig och hade de rätta kontakterna så att vår fastighet kunde säljas snabbt till önskat pris. Läs mer
  • 2019-08-23

Lars M skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Kunnig erfaren och hängiven mäklare som kan sitt område. Läs mer

Skönbergagatan 1, 614 30 Söderköping