Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Uddevalla Mäklarhuset

Mäklarhuset

Norra Drottninggatan 19, 451 31 Uddevalla — Visa karta

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.

Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder i Göteborg med omnejd. 1998 utvecklades Mäklarhuset till en rikstäckande kedja av fristående lokala mäklarkontor.

Mäklare nära Mäklarhuset:

Kilbäcksgatan 13, UDDEVALLA
Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad d... Läs mer ›
Anna B:
Lätt och smidig försäljning med mycket bra utfall, mycket nöjd!

Kilbäcksgatan 19, Uddevalla
Mats o Jenny C:
Fick bra kontakt direkt, löste hela affären smidigt och snabbt.

Läs vad 7 kunder tycker om Mäklarhuset

• Britt-marie L
    Britt-marie L skrev om Mäklarhuset
    Jag har bara positiva erfarenheter av Mäklarhuset, som jag anlitat för att sälja en fastighet och två bostadsrätter genom åren. Varje försäljning har gått över förväntan bra. Mäklarhuset sköter sina uppdrag på ett professionellt sätt och man känner sig trygg i vetskapen om att allt blir juridiskt rätt. Samtidigt får man ett personligt bemötande som gör att man vågar höra av sig om det uppstår några frågor eller problem.
  • Jan O
    Jan O skrev om Mäklarhuset
    Mycket bra och fint arbete med våran försäljning av hus.
  • Per-anders G
    Per-anders G skrev om Mäklarhuset
    Personlig service, annonsering och engagerad mäklare.
  • Robert S
    Robert S skrev om Mäklarhuset
    Bra bemötande, trevlig och kunnig personal.
  • Börje E
    Börje E skrev om Mäklarhuset
    Vi valde Mäklarhuset Uddevalla vid försäljning av vårt hus i Munkedal och är mycket nöjda med hur de skötte detta. En mycket noggrann genomgång gjordes inför försäljningen och den utomordentliga presentation som togs fram i samband med visningen var av mycket god kvalitet.
    Seriöst och noggrant från början till slut och vi kunde inte gjort ett bättre val.Vi kan varmt rekommendera Mäklarhuset Uddevalla.
    Börje Ekberg
  • Nathalie Ö
    Nathalie Ö skrev om Mäklarhuset
    Superbra! Snabba och riktigt effektivt!!
  • Markus M
    Markus M skrev om Mäklarhuset
    Underbar personal så man verkligen känner sig omhändertagen

Norra Drottninggatan 19, 451 31 Uddevalla