Fastighetsbyrån Uddevalla

Kilbäcksgatan 13, 451 30 Uddevalla — Visa karta

Välkommen till Uddevalla - Hjärtat i Bohuslän!

Här kan du uppleva den västsvenska skärgården via till exempel vandringsleder och kajakturer. Kulturlivet i Uddevalla är starkt och för den intresserade finns det alltid något roligt att se och höra. För den sportintresserade finns det elitgymnasium i flera idrotter på orten samt flera idrottslag.

Vi på Fastighetsbyrån tror starkt på att leverera affärsmässiga, trovärdiga och engagerade mäklartjänster och det är ledord för oss i vårt arbete. Vi har tillsammans mycket kunskap och många års erfarenhet i mäklaryrket och vi kan Uddevalla.

Oavsett om det gäller villa, bostadsrätt, gård eller fritidshus kan vi hjälpa både dig som vill sälja och dig som är intresserad av att köpa fastighet i Uddevalla kommun. Vårt nära samarbete med Swedbank kan också ge dig fördelar i din bostadsaffär.

Så tveka inte att kontakta oss med alla dina frågor och boende och bostad i Uddevalla!

Läs vad 266 kunder tycker om Fastighetsbyrån Uddevalla

• 2020-08-03

Lars H skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Sålt villa
    Mäklaren upplevdes som proffsig och kunnig.
    Vi kände oss trygga genom hela affären Läs mer
  • 2020-07-25

Carina B skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Vi sålde vårt hus ute vid kusten.
    Engagerad och bra mäklare.
    Lade ner mycket tid på att kolla med potentiella köpare.
    Snabb affär. Läs mer
  • 2020-07-22

Mervi K skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Jag har sålt lägenhet
    Bra bemötande av mäklaren
    Mäklaren var saklig kunnig och svarade på frågor snabbt. Positivt vi hade anlitat honom tidigare. Läs mer
  • 2020-07-15

Roger C skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Sålt hus. Mäklarn har varit lätt att samarbeta med. Bra bemött av mäklarn. Läs mer
  • 2020-07-11

Rolf U skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    En mäklare som på intet sätt skött sitt uppdrag! Säljaren fick beskriva objektet och ta foto. Visade inga intressenter. Skrev om orginalköphandlingen osv osv. Man kan nog skriva ett långt kapitel om allt som strulat!! Till slut kom en sk mäklarassistent in och fixade allt snabbt och effektivt! All heder och beröm till henne! Så betygssättningen ovan baseras på ursprunglig mäklainsats. Efter mäklarassistentens inträde på arenan högsta betyg! Att inte hon är mäklare är något av en gåta! Läs mer
  • Josefine E

2020-07-10

Josefine E skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Vi köpte en bostadsrätt. Mäklaren var proffsig och kunnig. Läs mer
  • 2020-07-09

Petra J skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Bra omhändertagande, jag sålde lite i fel läge med många liknande objekt till salu på samma område. Inte mäklarens fel men då mäklaren hade fler objekt på samma område visades de för samma köpare vid samma tillfälle. Kändes inte positivt men så jobbar man. Läs mer
  • 2020-07-05

Per H skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Uppdraget är att sälja en bosradsrätt, vi fick en bra dialog från start, väldigt lätt att konversera med. Kom med bra förslag angående tidpunkt för annonsering, och har återrapporterat löpande hela tiden. Glad och utstrålar en positiv attityd, inget som förefaller besvärande. Sen har det kanske inte varit helt lätt eftersom mäklaren har varit tvungen att söka accept från oss båda säljare, och bolla tillbaka till intressent. Kan klart rekommendera er som mäklare. Läs mer
  • 2020-07-02

Monika C skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Sålt semesterboende
    Bra bemötande och ett aktivt arbete av mäklaren Läs mer
  • 2020-07-01

Christer E skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Trevlig omtänksam proffs på sitt jobb
    Lyssnar på kunden Läs mer
  • 2020-06-29

Linus Ö skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    köpte en hus i Uddevalla, Rävgiljan och hela processen från budgivning till att vi skrev på kontrakt var utmärkt och mäklare som förklarade och var med hela vägen. Läs mer
  • 2020-06-28

Frank Erland S skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Vi har köpt en lägenhet och sålt en villa. Vi har blivit väldigt bra bemötta av våra mäklare alltid till hands när det behövs och tydliga med allt som behövs. Vi kanske inte hade så stora förväntningar men tackvare mäklarnas insatser blev det otroligt bra. Det går nästan inte att sammanfatta i ord eller skrift vad vi upplevt tackvare dessa mäklare. Tusen tack för allt arbete och tålamod ni haft med oss. Läs mer
  • 2020-06-28

Christer J skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Allt flöt på, inga problem. Bara bra saker att säga om Janne! 10 poäng av 10.! Läs mer
  • 2020-06-27

Peter P skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Ett mycket bra bemötande av en kunnig mäklare som skötte försäljningen på ett snabbt och smidigt sätt. Läs mer
  • 2020-06-26

Fredrik E skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Vi har köpt en friliggande villa. Vi hade en kanonupplevelse av vår mäklare från början till slut 😃. Läs mer
  • 2020-06-26

Marita Ann Christina J skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Försäljning av hus. Mycket trevligt bemötande! Alltid tillgänglig för svar på frågor. Jobbade hårt för få ett bra resultat.
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare!! Läs mer
  • 2020-06-25

Joel T skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Vi köpte en tvårummare mäklad av Marlene, som bemötte oss väldigt gott. Vi skötte nästintill all kontakt på distans eftersom vi bodde på annan ort och inte kunde infinna oss i Uddevalla mer än på visning och vid kontraktsskrivning.

Hon skötte allt klanderfritt, enkelt och proffesionellt som gjorde det hela mycket smidigt. Tydliga instruktioner och riktlinjer som bland annat hjälpte till med förberedelser för att flytta in (försäkringar, el, et cetera) och svarade snabbt på alla frågor vi ställde. Läs mer
  • 2020-06-24

Marianne K skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Bemötandet var jättebra. Vi sålde vår bostadsrätt Läs mer
  • 2020-06-15

Lars Thomas Peter A skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Tomt-försäljning, har dock inte sålts ännu. Läs mer
  • 2020-06-10

Dan Olof S skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Köp hus i Ljungskile 126 kvm lantligt 2400 kvm tomt ca
    Atelje på övervåning.

Snabb dialog. Focus. Tillmötesgående med extravisning då vi inte hade möjl att närvara på ordinarie.
    Trevligt bemötande.

Mäklaren levde upp till alla förväntningar.

Vår helhetsupplevelse är mkt positiv. Läs mer
  • 2020-06-08

Emil N skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Proffsigt bemötande och bra och kontinuerlig uppdatering. Läs mer
  • 2020-06-05

Bengt-olof F skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Sålt fritidsboende. Väl bemött av mäklaren. Myckrt nöjd med mäklarens agerande med bra återkoppling. Läs mer
  • 2020-05-25

Margaretha H skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Lägenheten är inte såld ännu. Köparna måste få sålt sitt hus först
    Först då kan jag sammanfatta min helhetsupplevelse.
    Än så länge har allt fungerat utmärkt med vår mäklare. Läs mer
  • 2020-05-19

Eva S skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Min upplevelse är att det var smidigt, enkelt och tryggt när jag köpte en bostadsrätt. Läs mer
  • 2020-05-15

Jan E skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Köpt en bostadsrätt.

Jag blev alldeles utmärkt bemött av mäklaren.

Jag hade inga särskilda förväntningar.

Jag uppfattade mäklaren som professinell, tillmötesgående och vänlig. Läs mer
  • 2020-05-13

Adam P skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Oprofessionellt av mäklaren. Styvergränd 4 Läs mer
  • 2020-05-13

Maja R skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Köpte en äganderättslägenhet i Ljungskile.
    En mäklare som är bra genom att hon är tillgänglig och har koll på vad som gäller. Annars inte nöjd då min upplevelse är att hon står på säljarens sida och spelar ganska fult för att få igenom tex högre bud. Har sålt och köpt många lgh under åren och inte varit med om något sådant här förut. Finns en stor risk att man som köpare känner sig lurad efteråt. Litar inte på att hon ser till båda parters bästa. Obs att detta inte är några åsikter om mäklaren som person utan i sin roll som just mäklare. Läs mer
  • 2020-05-11

Basma A skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Köpt ett hus på Helenedal. Bemöttandet var helt OK.
    Blev så besviken på hur fastighetsbyrån har tagit emot vår missnöje. Det var inte alls städat i det huset vi har köpt och det var kvarglömda saker lite hit och dit och mycket som inte stämde i huset.
    Det var också röddag dagen efter vi har skrivit kontrakten, fick inte tag på en städfirma heller.
    Kontaktade mäklaren via mejl, skickade också bilder, fick ett kort svar att han skulle kontakta säljaren och sedan inget mer.
    Ringde honom efter 4 dagar då han hade som svar att säljaren inte svarar och att det var vi som skulle kontakta juristen.
    Vi har kontaktat juristen, man skulle lämna sitt nummer och blir uppringd. Tror ni att han har hört av sig? NEJJJJJ!!!
    /Besviken kund :( Läs mer
  • 2020-05-04

Sylvester S skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Köpt ett hus utanför stan. fick ett fantastiskt bemötande. att det skulle skötas proffsigt. Allt gick som en dans Läs mer
  • Monica S

2020-04-23

Monica S skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Fick förtroende för mäklaren vid första besöket. Hade tre att välja på. Och vårt fritidshus sålde på bara 10 dagar! Och dessutom är vi väldigt nöjda med allt som rekommenderades.
    Vi hade inga förväntningar egentligen - utan är nu också mycket nöjda med köparen, som mäklaren hanterade på en föredömligt sätt.
    Det här var ett verkligen "win/win"-objekt för alla parter! Läs mer
  • 2020-04-18

Mohamad A skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Mycket bra och fint bemötande och var väldigt trevligt Läs mer
  • 2020-04-15

Margareta O skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Sålt hus och köpt en lägenhet.
    Bästa betyg till Fastighetsbyrån och mäklarna
    Jag har känner mig trygg Läs mer
  • 2020-04-12

Lisa C skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Vi har både köpt och sålt genom Fastighetsbyrån flera gånger. Vi har varit helnöjda varje gång, 5/5 på alla punkter!! Läs mer
  • Annika V

2020-04-08

Annika V skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Jag har sålt en central 4:a.
    Mäklaren har hela tiden varit översvallande trevlig, trots att vi inte varit helt överens. Hon valde att åka på en veckas semester samma kväll som hon tog på sig mitt uppdrag, utan att hänvisa till annan kontakt och utan att boka fotograf/stylist trots löfte om det. Hade vi inte ringt firman och fått tag i en kollega hade vi tappat planen. Jag förväntar mig att en mäklare som tar på sig ett tidspressat uppdrag har tid för det och ordning på sina uppgifter, båda delarna saknades. Hon har varit rörig, varit svår att få tag på och inte haft koll på läget. Jag förväntar mig att om stylist utlovas så ingår det i det betalda uppdraget, stylisten uteblev helt innan fotografering och vi gjorde allt jobbet med styling själva. Det verkade som de inte hade kontakt.
    Lägenheten är såld, men till ett lägre pris än väntat. Jag är inte alls nöjd och skulle inte rekommendera Jessica Nyman på Fastighetsbyrån i Uddevalla till någon annan. Läs mer
  • 2020-03-31

Monica Monique B skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Försäljning av mitt hus
    Resteröds Ryr 1:16
    Björkebacken 243
    45994 Ljungskile

Carina Pehrsson,
    Helt suverän både som mäklare och privat person.👍 Läs mer
  • 2020-03-29

Rune H skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Har sålt vår villa i Uddevalla för att flytta till en lägenhet centralt i staden.
    Mälaren sötte sig alldeles utmärt och var oss behjälplig i allt.

Hälsar

Rune Hixén Läs mer
  • 2020-03-27

Malin H skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Carina Pehrsson sålde min bostad på Simhoppsvägen 37. Är jättenöjd med allt. Kan varmt rekommendera henne.

Mvh Malin Läs mer
  • 2020-03-23

Kristina E skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Hej! Bra trevligt lättsamt första möte. Tydliga direktiv. Läs mer
  • 2020-03-22

Mika H skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Mäklaren var jätte bra.
    Han fixade med allt jätte snabbt och bra,vi är så nöjda med affären mellan oss,säljaren och mäklaren. Läs mer
  • 2020-03-22

Angelica B skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Vi har köpt en bostadsrätt och blev väl bemötta och fick god information gnom hela processen. Läs mer
  • 2020-03-18

Britt-marie T skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Mycket bra utfört arbete av min mäklare. Läs mer
  • 2020-03-11

Ulrika P skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Sålt bostadsrätt.
    Vänligt sakligt/proffesionellt bemötande. Snabba svar/åtgärder.
    Förväntningar, kopplas till ovanstående punkt två, mäklaren levde upp till dem.
    Smidig affär, känt mig trygg med mäklaren. Läs mer
  • 2020-03-07

Marina S skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Bra på alla vis. Mäklaren-toppen
    Serviceminded
    Vi är nöjda helt enkels sagt 👌👌😊 Läs mer
  • 2020-02-13

Eva G skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Har sålt en jordbruksfastighet.
    Mycket kunnig och trevlig mäklare.
    Positiv attityd.
    Känner stort förtroende för mäklaren Läs mer
  • 2020-02-11

Ebba N skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Köpte en två på Tjärhovsgatan 7A. Allt gick snabbt och smidigt!! Läs mer
  • 2020-02-05

Anna S skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Snabb och smidig affär. Tacksam över engagemang för helgvisning med kort varsel. Läs mer
  • 2020-02-02

Marianne P skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Vi har sålt ett fritidshus.
    Mycket bra bemötande.
    Förväntningarna var realistiga.
    Långt över våra förväntan, och en fantastisk mäklare. Läs mer
  • 2020-01-31

Therese E skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Vi har både sålt och köpt genom fastighetsbyrån.
    Vi sålde en villa nyligen och var supernöjda med det proffsiga bemötandet från vår mäklare.
    Vi förväntade oss att få det vi begärde av bostaden och att vi skulle få bra uppdateringar från vår mäklare. Många intresserade och hon höll bra kontakt med alla hela tiden. Uppfyllde helt klart våra förväntningar. Läs mer
  • 2020-01-28

Sara T skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Lätt och smidigt att sälja tillsammans med fastighetsbyran Läs mer
  • 2020-01-27

Terése Cecilia F skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Hej!
    Vi har sålt en villa i Hermansbukten, Uddevalla.
    Mäklaren har varit strålande och hjälpsam!
    Vi har känt oss mycket trygga med mäklaren som skött affären fint åt oss. Läs mer

Kilbäcksgatan 13, 451 30 Uddevalla