Fastighetsbyrån Uddevalla

Kilbäcksgatan 13, 451 30 Uddevalla — Visa karta

Välkommen till Uddevalla - Hjärtat i Bohuslän!

Här kan du uppleva den västsvenska skärgården via till exempel vandringsleder och kajakturer. Kulturlivet i Uddevalla är starkt och för den intresserade finns det alltid något roligt att se och höra. För den sportintresserade finns det elitgymnasium i flera idrotter på orten samt flera idrottslag.

Vi på Fastighetsbyrån tror starkt på att leverera affärsmässiga, trovärdiga och engagerade mäklartjänster och det är ledord för oss i vårt arbete. Vi har tillsammans mycket kunskap och många års erfarenhet i mäklaryrket och vi kan Uddevalla.

Oavsett om det gäller villa, bostadsrätt, gård eller fritidshus kan vi hjälpa både dig som vill sälja och dig som är intresserad av att köpa fastighet i Uddevalla kommun. Vårt nära samarbete med Swedbank kan också ge dig fördelar i din bostadsaffär.

Så tveka inte att kontakta oss med alla dina frågor och boende och bostad i Uddevalla!

Läs vad 218 kunder tycker om Fastighetsbyrån Uddevalla

• 2020-01-28

Sara T skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Lätt och smidigt att sälja tillsammans med fastighetsbyran Läs mer
  • 2020-01-27

Terése Cecilia F skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Hej!
    Vi har sålt en villa i Hermansbukten, Uddevalla.
    Mäklaren har varit strålande och hjälpsam!
    Vi har känt oss mycket trygga med mäklaren som skött affären fint åt oss. Läs mer
  • 2020-01-27

Dan Anders F skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Trygg, snabb och genuint intresserad av att göra en bra och smidig affär. Läs mer
  • 2020-01-24

Ingegärd E skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Sålt vårt hus vi byggt och bott i 40 år.Mäklaren har varit proffsig och stöttande. Läs mer
  • 2020-01-17

Karl-anders Maurits T skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Fantastiskt arbete o proffsigt gjort Läs mer
  • 2020-01-15

Fredrik H skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Köpare.
    Vi fick jobba, läsa på & ligga på i varje steg vid lite problem under ett husköp. Mäklaren lyssnade på oss men vi fick driva hela tiden och vara pålästa i varje steg för att få en objektiv lösning vilket man tycker är mäklarens jobb. Läs mer
  • 2019-12-28

Hisham F skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Bäst i väst!
    Bra bemötande samt erfaren Läs mer
  • 2019-12-21

Håkan E skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Sålt lägenhet. Mäklaren gjorde ett bra jobb hon var glad positiv och peppande. Kan rekommendera henne till andra Läs mer
  • 2019-12-20

Kent L skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Köpt enfamiljshus i Dragsmark.
    En mycket kompetent mäklare och trevligt bemötande.
    Snabb och smidig process.
    Mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-12-19

Jonas A skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Sålde min lägenhet i Uddevalla och bemötandet av mäklaren va mycket proffsigt, Mycket nöjd med hela affären och hennes arbete med affären. Läs mer
  • 2019-12-18

Elin Maria Thérése S skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Vi har sålt en villa i Uddevalla. Vår mäklare har varit väldigt flexibel och handlingskraftig. Vi ville få ut villan väldigt snabbt vilket inte alls var några problem för mäklaren. Hon har varit lyhörd, vi är supernöjda! Läs mer
  • 2019-12-13

Lars H skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Sålt hus i Källdal. Carina har varit lättillgänglig och alltid återkommit med snabba svar.
    Hon har ett enkelt och glatt sätt. Jag ville ha en snabb affär till mitt förväntade pris och det löste hon galant.
    Carina får mina varmaste rekommendationer för den som vill ta hennes tjänster i anspråk.
    Lars H Läs mer
  • 2019-12-09

Annica E skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Det var en trevlig upplevelse som resulterade i en stuga på kusten Läs mer
  • 2019-12-07

Rune Sten-erik H skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Sålt vår sommarstuga och har haft en toppenmäklare från Swedbank Uddevalla - Jessica Nyman, trevlig,kunnig och engagerad. Läs mer
  • 2019-12-06

Mattias K skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Snabb återkoppling och bra service. Läs mer
  • 2019-11-29

Johnny H skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Har fått massa roliga kontakt och andra känsliga uppgifter angående det här köpet på mailen, men jag har inte köpt någon ny bostad då jag trivs i Ludvika Läs mer
  • 2019-11-28

Hans-göran Gunnar O skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Försäljning radhus. Vi har fått ett positivt och bra bemötande.
    vi hade hoppats på ett högre pris och fler besökare Läs mer
  • Jessica V

2019-11-22

Jessica V skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Vi har både sålt och köpt bostad via Fastighetsbyrån Uddevalla och vi är mer än nöjda!
    Bemötandet har alltid varit proffsigt, väl balanserat med personligt. Vi har gjort några bra affärer även om vi inte riktigt nådde målet sist, vilket berodde på marknaden och inte brist på engagemang från mäklaren.
    För oss är det viktigt att känna tillit till vår mäklares förmåga att vara lyhörd, ordningssinne och effektivitet.
    Vi har fått mer än vi kunnat önska. Läs mer
  • 2019-11-16

Gunnel A skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Har köpt ett sommarhus på Ulvön, Ljungskile.
    Helt nöjd med bemötandet och samarbetet med mäklaren. Läs mer
  • 2019-11-15

Karin A skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Fungerat utmärkt på alla sätt! Läs mer
  • 2019-11-11

Ruzica V skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Jag har köpt bostaden

Mäklaren i frågan var väldigt tevlig

Mäklaren var trevlig och bemötande MEN har påverkat mig i budgivning med att säga hur mycket säljaren inte skulle gå under...nu i efterhand skulle jag bjudit annat pris. Läs mer
  • 2019-11-09

Max El S skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Köpte en 4 rums lägenhet, allt gick smidigt o mäklaren var alltid tillgänglig Läs mer
  • 2019-11-06

Margareta R skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Jag har sålt en bostadsrätt, är helnöjd mäklaren, gick snabbt och smärtfritt, mycket trevligt bemött, mäklaren hörde av sig ofta, mvh maggan Läs mer
  • 2019-11-06

Edon Q skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Köpt lägenhet. Snabb affär. Bra kontakt med mäklare och säljare. Inget krångel Läs mer
  • 2019-11-03

Madeleine J skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Bostadsrätt Såld.
    Snabbt o smidigt!! Läs mer
  • 2019-10-28

Anders J skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Hej! Min fru och jag har köpt en sommar stuga av Jessica och det blev kanon bra. Det var lite strul med pappren från ägarna MEN det fixade Jessica galant. Vi är jättenöjda och Jessica är en duktig säljare som vi kan rekommendera till andra.
    / J , A. Läs mer
  • 2019-10-21

Hans Erik S skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Mycket nöjd med allting hittills. Läs mer
  • 2019-10-20

Margurithe Z skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Köpte Hedekasvägen 43
    Mkt bra mäklare, lätt att ha att göra med. Tydlig i processen. Läs mer
  • 2019-10-19

Bana Q A skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Jag har köpt hus. Mäklaren var inte som jag förväntat mig. För jag gir bud ringte hon flere ganger, men efter det så var hon inte tilgjengelig. Hon hade inte smilende ansikt och vi opplevde att at hon var inte glad för att vi köpte huset. Läs mer
  • 2019-10-17

Eva Marie W skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Sålt fritidshus,bra bemötande,mäklaren satte för högt utgångspris då får man ju förhoppningar att slutsumman blir i närheten men så var inte fallet mycket besviken på slutsumman, trots mycket intresse och flera intressenter . Läs mer
  • 2019-10-10

Ulrika L skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Sålt min lägenhet vilket gått mycket bra hittills. Fint och införstående bemötande. Proffsigt och effektiv kommunikation. Jättenöjd! Läs mer
  • 2019-10-02

Johanna W skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Proffsigt bemötande och mycket bra hantering av vår bostads försäljning rakt igenom.
    Rekommenderas!! Läs mer
  • Anna-Lisa P

2019-09-28

Anna-Lisa P skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Jag har sålt en villa ,jag blev bemött på det bästa sätt . eftersom jag aldrig haft kontakt med mäklare tidigare så hade jag inga direkta förväntningar mer än att jag ville få sålt mitt hus..jag blev otroligt imponerad av hur proffsigt mäklaren tog hand om allting samtidigt som det var en varm lättsam ton mellan mäklaren och mig som gjorde att jag blev lugn och glömde stressen inför en försäljning.. under hela tiden blev jag uppdaterad om både visningar och om budgivning ,Min upplevelse av försäljningen blev positiv och jag kunde inte haft en bättre mäklare så otroligt proffsigt jobbat . Läs mer
  • 2019-09-23

Jesper K skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Svår att få tag på, tar tid när man ska få svar och en del saker som misstämde Läs mer
  • 2019-09-19

Stefan Bengt-Åke N skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Sålt en villa.
    Väldigt bra bemötande av både mäklare som fotograf och stylist.
    Över förväntan både prismässigt och snabbhet. Läs mer
  • 2019-09-16

Tommy O skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Köpt en bostadsrätt och är nöjd med hela köpprocessen. Läs mer
  • 2019-09-16

Johan Emil H skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Kommunikationen fungerade bra och mäklaren visade bra engagemang Läs mer
  • 2019-09-13

Håkan B skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Ett bra bemötande av en aktiv och engagerad mäklare Läs mer
  • 2019-09-02

Pia P skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Mycket bra, gav oss ett tryggt bemötande
    Alla våra förväntningar uppfylldes och mer därtill
    Skulle jag behöva en ny mäklare iframtiden skulle jag ringa till henne direkt

UTMÄRKT ! Läs mer
  • Emelie P

2019-08-28

Emelie P skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Mäklaren tyckte vi skulle betala 50 000:- extra för att få köpa med förbehållet att vi fick sålt vår lägenhet.

Mäklaren skrev i anonsen att huset var 10kvm större än var det var. Läs mer
  • 2019-08-18

Gillian Mary T skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Vår sommarstuga beskrevs mycket bra på internet och visningarna genomfördes professionellt. Genom uppföljande kontakter blev budgivningen framgångsrik och vi fick en köpare som uppskattar vad vi under många år uppskattat. Läs mer
  • 2019-08-14

Dennis F skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Trevlig, kompetent mäklare, vi köpte en villa i Uddevalla. Mäklaren levde upp till de förväntningar vi hade på service, kontakt mm. Läs mer
  • 2019-08-13

Lilian A skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Köpt en villa.
    Blev helt utmärkt bemött av mäklaren.
    Hade inga förväntningar, men blev glatt överraskad av hans trevliga bemötande.

Eftersom jag inte varit i kontakt med så många mäklare, så har jag inget att jämföra med, men i det här fallet är jag jättenöjd med mäklaren, har även ringt honom efteråt med lite frågor och det har inte varit några problem. Läs mer
  • 2019-08-12

Emelie O skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Sålt lägenhet och köpt hus genom fastighetsbyrån. Supernöjd! Läs mer
  • 2019-08-10

Mattias O skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Nöjd med försäljning av radhus.
    Handlingsplanenen var tydlig men kortsiktig. Mäklarna har alltid vara lyhörda på våra önskemål men också gett direktiv vid behov.
    Vi har förståelse för att ingen styr över marknaden men de lämnar en viss besvikelse över att behövt sänka utgångspris gentemot grannars priser.
    Detta är andra gången fastighetsbyrån gör våra affärer och det lär dem få fortsätta med. Läs mer
  • 2019-07-30

Linda M skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Snabb, kunnig, professionell, trevlig och trygg. Har gjort bostadsaffärer med Marlene Bodin Sjöberg förut och har sedan dess alltid valt henne när jag ska sälja. Läs mer
  • 2019-07-25

Lise-Lotte C skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Sålt hus, bra bemötande, försäljningen gick snabbt och bra, Läs mer
  • 2019-07-16

Åsa L skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Jag har köpt en insatts lägenhet och sålt en insatts lägenhet. Mäklsren har varit jätte duktig och professionell. Hon har haft bra reda på saker som gällt båda dessa objekt.
    Mina förväntningar har varit ett bra samarbete mellan henne och mig. Läs mer
  • 2019-07-11

Eva Inga-Lill E skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Sålt en villa med fantastiskt bra stöd och kontakt med vår mäklare Marlene Bodin! Läs mer
  • 2019-07-08

Jessica Huovila A skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Köpt ett fritidshus och fick ett bra och proffsigt bemötande. Vi är jättenöjda. Läs mer

Kilbäcksgatan 13, 451 30 Uddevalla