Fastighetsbyrån Uddevalla

Kilbäcksgatan 13, 451 30 Uddevalla — Visa karta

Välkommen till Uddevalla - Hjärtat i Bohuslän!

Här kan du uppleva den västsvenska skärgården via till exempel vandringsleder och kajakturer. Kulturlivet i Uddevalla är starkt och för den intresserade finns det alltid något roligt att se och höra. För den sportintresserade finns det elitgymnasium i flera idrotter på orten samt flera idrottslag.

Vi på Fastighetsbyrån tror starkt på att leverera affärsmässiga, trovärdiga och engagerade mäklartjänster och det är ledord för oss i vårt arbete. Vi har tillsammans mycket kunskap och många års erfarenhet i mäklaryrket och vi kan Uddevalla.

Oavsett om det gäller villa, bostadsrätt, gård eller fritidshus kan vi hjälpa både dig som vill sälja och dig som är intresserad av att köpa fastighet i Uddevalla kommun. Vårt nära samarbete med Swedbank kan också ge dig fördelar i din bostadsaffär.

Så tveka inte att kontakta oss med alla dina frågor och boende och bostad i Uddevalla!

Läs vad 189 kunder tycker om Fastighetsbyrån Uddevalla

• 2019-10-17

Eva Marie W skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Sålt fritidshus,bra bemötande,mäklaren satte för högt utgångspris då får man ju förhoppningar att slutsumman blir i närheten men så var inte fallet mycket besviken på slutsumman, trots mycket intresse och flera intressenter . Läs mer
  • 2019-10-10

Ulrika L skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Sålt min lägenhet vilket gått mycket bra hittills. Fint och införstående bemötande. Proffsigt och effektiv kommunikation. Jättenöjd! Läs mer
  • 2019-10-02

Johanna W skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Proffsigt bemötande och mycket bra hantering av vår bostads försäljning rakt igenom.
    Rekommenderas!! Läs mer
  • Anna-Lisa P

2019-09-28

Anna-Lisa P skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Jag har sålt en villa ,jag blev bemött på det bästa sätt . eftersom jag aldrig haft kontakt med mäklare tidigare så hade jag inga direkta förväntningar mer än att jag ville få sålt mitt hus..jag blev otroligt imponerad av hur proffsigt mäklaren tog hand om allting samtidigt som det var en varm lättsam ton mellan mäklaren och mig som gjorde att jag blev lugn och glömde stressen inför en försäljning.. under hela tiden blev jag uppdaterad om både visningar och om budgivning ,Min upplevelse av försäljningen blev positiv och jag kunde inte haft en bättre mäklare så otroligt proffsigt jobbat . Läs mer
  • 2019-09-23

Jesper K skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Svår att få tag på, tar tid när man ska få svar och en del saker som misstämde Läs mer
  • 2019-09-19

Stefan Bengt-Åke N skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Sålt en villa.
    Väldigt bra bemötande av både mäklare som fotograf och stylist.
    Över förväntan både prismässigt och snabbhet. Läs mer
  • 2019-09-16

Tommy O skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Köpt en bostadsrätt och är nöjd med hela köpprocessen. Läs mer
  • 2019-09-16

Johan Emil H skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Kommunikationen fungerade bra och mäklaren visade bra engagemang Läs mer
  • 2019-09-13

Håkan B skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Ett bra bemötande av en aktiv och engagerad mäklare Läs mer
  • 2019-09-02

Pia P skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Mycket bra, gav oss ett tryggt bemötande
    Alla våra förväntningar uppfylldes och mer därtill
    Skulle jag behöva en ny mäklare iframtiden skulle jag ringa till henne direkt

UTMÄRKT ! Läs mer
  • Emelie P

2019-08-28

Emelie P skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Mäklaren tyckte vi skulle betala 50 000:- extra för att få köpa med förbehållet att vi fick sålt vår lägenhet.

Mäklaren skrev i anonsen att huset var 10kvm större än var det var. Läs mer
  • 2019-08-18

Gillian Mary T skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Vår sommarstuga beskrevs mycket bra på internet och visningarna genomfördes professionellt. Genom uppföljande kontakter blev budgivningen framgångsrik och vi fick en köpare som uppskattar vad vi under många år uppskattat. Läs mer
  • 2019-08-14

Dennis F skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Trevlig, kompetent mäklare, vi köpte en villa i Uddevalla. Mäklaren levde upp till de förväntningar vi hade på service, kontakt mm. Läs mer
  • 2019-08-13

Lilian A skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Köpt en villa.
    Blev helt utmärkt bemött av mäklaren.
    Hade inga förväntningar, men blev glatt överraskad av hans trevliga bemötande.

Eftersom jag inte varit i kontakt med så många mäklare, så har jag inget att jämföra med, men i det här fallet är jag jättenöjd med mäklaren, har även ringt honom efteråt med lite frågor och det har inte varit några problem. Läs mer
  • 2019-08-12

Emelie O skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Sålt lägenhet och köpt hus genom fastighetsbyrån. Supernöjd! Läs mer
  • 2019-08-10

Mattias O skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Nöjd med försäljning av radhus.
    Handlingsplanenen var tydlig men kortsiktig. Mäklarna har alltid vara lyhörda på våra önskemål men också gett direktiv vid behov.
    Vi har förståelse för att ingen styr över marknaden men de lämnar en viss besvikelse över att behövt sänka utgångspris gentemot grannars priser.
    Detta är andra gången fastighetsbyrån gör våra affärer och det lär dem få fortsätta med. Läs mer
  • 2019-07-30

Linda M skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Snabb, kunnig, professionell, trevlig och trygg. Har gjort bostadsaffärer med Marlene Bodin Sjöberg förut och har sedan dess alltid valt henne när jag ska sälja. Läs mer
  • 2019-07-25

Lise-Lotte C skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Sålt hus, bra bemötande, försäljningen gick snabbt och bra, Läs mer
  • 2019-07-16

Åsa L skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Jag har köpt en insatts lägenhet och sålt en insatts lägenhet. Mäklsren har varit jätte duktig och professionell. Hon har haft bra reda på saker som gällt båda dessa objekt.
    Mina förväntningar har varit ett bra samarbete mellan henne och mig. Läs mer
  • 2019-07-11

Eva Inga-Lill E skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Sålt en villa med fantastiskt bra stöd och kontakt med vår mäklare Marlene Bodin! Läs mer

Jessica Huovila A skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Köpt ett fritidshus och fick ett bra och proffsigt bemötande. Vi är jättenöjda. Läs mer

Anders J skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Vi har varit köpare och vi har upplevt bemötandet från Fastighetsbyråns mäklare mycket positivt samt med snabb återkoppling vid frågor. Läs mer

Elisabeth Ö skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Jag har köpt en bostadsrätt i Ljungskile.
    Mäklaren Marlene var mycket rutinerad och ett stort stöd för oss, inte minst genom att ge säljaren information och förutsättningar som förenklade för oss i köpsituationen.
    Proffsigt med andra ord. Elisabeth och Anders Läs mer

Victor K skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Köpt ett fritidshus och blivit bra bemötta på alla sätt! Läs mer
  • 2019-07-06

Anders H skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Vi har sålt ett radhus och blev fantastigt proffsigt bemötta.
    Snabb, rak och proffsig och gav oss möjligheter och råd som översteg våra förväntningar.
    Styrde budgivningen så att den blev proffsig och smidig utan en massa störningar efter att budgivningen var avslutad.
    Vi ville vara i bakgrunden och slippa fronta intressenter och det hanterades mycket proffsigt utan att vi kände att vi tappade kontrollen och beslutsmakten.

Kan varmt rekomendera denna mäklare! Läs mer
  • 2019-07-05

Dödsboet efter Lars E skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Sålt min fars lägenhet, blev väl mött o försäljning o förberedelsen av den gick snabbt o effektivt. Hade höga förväntningar då min far använt denna mäklare till tidigare försäljning o var nöjd o så blev även jag. Läs mer
  • Nina A

2019-07-02

Nina A skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Vi köpte en liten lägenhet. Fastighetsmäklaren har varit tillmötesgående, vänlig och förstående på alla sätt. Kunde inte ha fått bättre bemötande. Läs mer
  • 2019-06-30

Torbjörn F skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Vi fick hjälp att inom familjen göra ett husköp! Dvs vi övertog ” köpte” en fritidsfastigheter av släkting och fick hjälp med alla praktiska saker runt detta! Läs mer
  • 2019-06-26

Lars A skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Jag och min sambo har sålt våran lägenhet och köpt en annan tack vare en kanonmäklare som ordnat allt så man är supernöjd 👍😊. Tack Marlene ! Läs mer
  • 2019-06-23

Jenny K skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Vi har köpt ett lite större och äldre suterräng hus i närliggande område som vårat befintliga hus låg/ligger i. I och med köpet såldes även vårt nuvarande hus av samma mäklare. Peter Malm var mycket tillmötes gående och otroligt hjälpsam och förstående när vårt liv inte direkt blev som planerat de direkt anslutande veckorna efter köp och inför försäljning av befintligt hus, då allt stod på ”ända” med sjukhusvistelse och operation mitt uppe i besiktning, styling och visning av vårt hus. Som samman fattning är vi båda väldigt tacksamma att vi i trygga händer kunde lämna över allt bestyr kring försäljning till Peter och kunde på så vis komma ur denna turbulenta tid med all information vi behöver och känslan av att vi nu kan se fram emot nya minnen i ett nytt hus, och samtidigt lämna över stafettpinnen till en härlig familj i det hus vi precis sålt. Läs mer
  • 2019-06-23

Lisbeth S skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Sålt min lägenhet och bemötandet vä bra..Jag är nöjd Läs mer
  • 2019-06-17

Jan Micael P skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Enkelt och göra att affärer med fastighetsbyrån Läs mer

Jimmy S skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Kunnig och trygg. Oerhört nöjda, kan verkligen rekommendera! Läs mer

Elisabeth J skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Vi fick bra service och trevligt bemötande av mäklaren. Läs mer

Rune Lennart R skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Sålt villa endast 2 personer kom på visning. Läs mer

Hanna F skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Köpte ett fritidshus, mäklaren lyssnade på oss men också på säljaren vilket kändes tryckt och bra. Vi blev dock förvånade över att det inte alls var städat när vi fick tillträde. Hade fått information om att de skulle lämna möbler men hade räknat med att det ändå skulle vara flyttstädat, kanske hade mäklaren behövt säga det till paret som sålde. Läs mer

Maria S skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla

Rosita G skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Köpt en villa. Snabb och professionell mäklare. Läs mer
  • 2019-06-09

Tryggve E skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Hej, Jag blev väl bemött av min mäklare, som gjorde ett gott arbete i med det att mitt äldre hus blev sålt till ett rimligt pris. Läs mer
  • 2019-06-09

Susanne A skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Allt funkade bra. Tyvärr var inte marknaden på topp, så buden uteblev Läs mer
  • 2019-06-07

Ingalill W skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Tryggt, kunnigt och säkert har Carina lotsat mig genom hela försäljningsprocessen.
    Det var precis vad jag behövde. Läs mer
  • 2019-06-07

Jessica M skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Mäklaren gjorde det mesta för att få sålt vår lägenhet trots trots dålig marknad och att vi till sist fick ett slutpris under utgångspris. Var positiv och drivande. Lätt att få tag på och engagerad. Läs mer
  • Victor Jacob N

2019-06-04

Victor Jacob N skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Vill rikta ett stort tack till Lars Holmgren som hjälpte oss sälja vår lägenhet i Uddevalla. Blev bemött på ett proffesio ellt och personligt sätt där man både lyssnade och förstod vårt behov med resultatinriktat fokus. Mycket nöjd. Läs mer
    Lars H gillar detta
  • 2019-06-04

Anita S skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Utomordentligt bemötande och utfört uppdrag av försäljningen av mitt hus. Läs mer

Leif J skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Det har varit väldigt bra, hon är duktig och har koll på läget. Vi har haft en bra kontakt, vi diskuterade lite vad hur vi skulle göra. Hon kom med tips, det blev jätte bra. Sammanfattning, jag fick ett bra pris och en nöjd köpare. Läs mer

Linda F skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Sålde vårt radhus och mäklaren skötte det smidigt :) Anlitat fastighetsbyrån förut och allt har skötts galant . Läs mer

Lars-Inge S skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Jag har de senaste 17 åren köpt och sålt ett sommarhus, en villa, två lägenheter.
    Alltid korrekt bemött, har stort förtroende för den kunnighet och kapacitet de visat.

Lars Svernedahl Läs mer
  • Daniel E

2019-06-01

Daniel E skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Jag har fått excelent service från början till avslut. Jag kan varmt rekommendera Peter Malm till mina vänner. 👍😉 Läs mer
  • 2019-05-31

Rune T skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Köpt samma lägenhet som vi nu säljer.
    Bemötandet finns inget att klaga på
    Han skötte försäljningen precis som vi önskade Läs mer

Kilbäcksgatan 13, 451 30 Uddevalla