Fastighetsbyrån Uddevalla

Fastighetsbyrån Uddevalla

• BadgeEightYears
Ring 0522-362 40 Dela

Välkommen till Uddevalla - Hjärtat i Bohuslän! Här kan du uppleva den västsvenska skärgården via till exempel vandringsleder och kajakturer. Kulturlivet i Uddevalla är starkt och för den intresserade finns det alltid något roligt att se och höra. För den sportintresserade finns det elitgymnasium i flera idrotter på orten samt...

660 omdömen om Fastighetsbyrån Uddevalla

Sedan starten hos Reco 2013

Kristina N
Hovhult

Bra bemötande, service inriktad, snabb

Birgitta O
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Uddevalla

Mycket bra bemötande, tog god tid på sig med frågor vi hade och god tillgänglighet under och efter att vi bestämt oss för köpet.

Anette J
Hovhult

Marlene är alltid enkel att samarbeta med.

Johnny S
Söder

Trevligt och professionellt bemötande. Kunnig och affärsmässig mäklare med bra känsla för kunden.

Patrik W
Bokenäs

Fantastisk service. Proffefersonal personal

Kajsa Ö
Bången

Kunniga, hjälpsamma och tillgängliga

Ingrid S
Färgelanda

Bra bemötande. Professionell, inget att klaga på.

Rasmus Anders Göran W
Ljungskile

Vi har både köpt och sålt hus med Peter Malm. Kan varmt rekommendera honom till alla.

Linnea L
Ljungskile

Fick all information som behövdes på ett trevligt sätt.

Rasmus L
Bohusgården

Mäklaren har varit proffsig och varit en trygghet i vår bostadsaffär, allt har gått smidigt och kontakten till oss säljare har varit kontinuerlig och gjort oss trygga på allt vad det innebär att sälja en bostad.

Sara P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Uddevalla

Mycket enkel och smidig kontakt med vår mäklare

Jörgen E
Centrum

Jag är mycket nöjd Tredje gången jag gör affär via dom. Snabba, och grundliga, så att allt blir korrekt. Lätta och nå, och ringer upp. Men framför allt smidiga och lösningfokuserade .

Patrik L
Ljungskile

Mycket kunnig mäklare. Han lyckades förmedla de positiva sakerna med huset, de mycket låga driftskostnaderna.

Stig Magnus C
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Uddevalla

Bra kontakt under försäljningen av vårt hus

Susanne C
Centrum

Fantastiskt snabbt och proffsigt bemötande av mäklaren Marlene. Känner mig trygg med Fastighetsbyrån och hennes hjälp. Rekommenderar självklart. En liten reflektion är dock att denna undersökning borde komma när allt är avslutat och nycklar överlämnade.

Anders L
Centrum

Bra bemötande, lugnt och fint, kunnigt

Katja S
Fasseröd

Bra, sakligt och mkt proffsigt bemötande

Lize Ann L
Herrestad

Har känt mig väl omhändertagen av mäklaren kring försäljningen av min fastighet. Det har varit lätt att få kontakt sant återkoppling i alla steg kring försäljningen. Kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån.

Hiba A
Herrestad

Allt var som den ska med en hjälpsam och trevlig mäklare…………

Anne-Marie R
Färgelanda

Pålästa snabba beslut mycket bra

Susanne B
Hovhult

En väldigt erfaren och proffsig säljare. Även de andra vi mött när vi varit på kontoret eller ringt och pratat med. Alltid lika pålästa och jätte trevliga och tillmötesgående.

Leif Karl Gustav L
Ljungskile

Så här långt bra upplevelse. Vill vänta tills allt är klart innan slutligt omdöme

Christer J
Ljungskile

En proffsig mäklare som lyckades genomföra en inte helt enkel husaffär.Föredömligt skött.

Monica B
Utby

Bra bemötande. Seriös bra för både säljare och köpare. Tillgänglig

Anneli M
Boxhult

Mycket professionell mäklare med lång erfarenhet som gjorde att försäljningen gick smidigt. Mycket nöjd!

Eskilsson Lars-Göran E
Sund/Sundsstrand

Bra och proffsigt bemötande kunnig och påläst

Tor L
Söder

Mäklaren var mycket flexibel och tillmötesgående. Dessutom väldigt trevlig och nåbar så gott som dygnet runt.

Marina B
Kurveröd

En mycket bra helhetsupplevelse mäklaren är en riktig stjärna ⭐️ Kunnig, drivande och kommunikativ. Gav både oss och köparen kreativa och kloka råd. Vi är mer än nöjda och kommer absolut att kontakta Peter vid vårt nästa köp. Alla mäklare vi varit i kontakt med på Fastighetsbyrån är kunniga och professionella. Mvh Lars o Marina

Lars D
Lyckorna

Personligt bemötande och väl insatta i marknaden

Paolo L

Toppklass hela vägen igenom. Supernöjd

Jessica R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Uddevalla

Trevlig och engagerad mäklare!

Linn F
Söder

Högsta betyg på alla sätt och vis, kunde inte vart mer nöjd! Trevligt bemötande, blev informerad och uppdaterad under hela processen, enkelt att få kontakt med mäklaren för frågor och funderingar mm. Kan varmt rekommendera fastighetsbyrån och mäklare Marlene Bodin Sjöberg för vänner och bekanta!

Martina M
Äsperöd

Jag gillar några av byråns mäklare, och byrån presterar det dem ska. Som köpare rekommenderar jag dom, har aldrig sålt något så vet ej. Mäklaren som sålde till mig var väldigt bra.

Johan R
Bleket

Gott bemötande, kunnig och professionell. Nu var det ganska få på just vår visning, men kändes som att mäklaren tog sig tid att svara på frågor och hade koll på objektet som visades. Upplevde också att mäklaren var lyhörd och proffessionell i sin medling mellan oss som köpare och säljaren.

Mia E
Kurveröd

Proffsigt och trevligt bemötande.

Lisbeth Jansson W
Centrum

Blivit mycket bra bemött, har känts som hon har tid med mej. Att marknaden ser ut som den gör idag kan ju inte hon hjälpa. Hade ju gärna fått ett pris närmare utgångspriset

Emma Jessica S
Vännerberg

Blev bemött på ett bra sätt där mäklaren var inlyssnande på våra behov och vad vi ville. Affären löpte på smidigt och bra och mäklaren uppdaterade oss hela tiden om processen.

Anna S
Vännerberg

Sakligt, korrekt och professionellt. Förväntade mig tillgänglighet och kunna svara på mina frågor. Mäklaren levde upp till det fullt ut. Mycket bra, trevlig och coola kläder 🙂😊

Nemanja K
Centrum

Bra kundservice, information, tillgänglighet och ärlighet. Jag är jättenöjd.

Berit Yvonne J
Sålde en tomt med hjälp av Fastighetsbyrån Uddevalla

Bemöttes väl. Fick den information som behövdes. Är nöjd till 100%

Solveig H
Bokenäs

Markus är en väldigt duktig mäklare, som har svar på alla frågor. Trevlig och lättsam. Positiv inställning. Kändes lugnt att lämna över fasighetsförsäljningen i hans händer.

Anette J
Hovhult

Alltid bra bemötande från Marlene Snabbt lätt och enkelt under hela processen

Marina B
Sund/Sundsstrand

Mycket kunnig och trevlig mäklare! Mäklarens bemötande är fantastisk och infriade alla våra förväntningar!

Erik B
Ljungskile

Felix skötte vår försäljning bra! Han var mycket enkel och behaglig att ha med att göra, svarade snabbt och gjorde ett gott intryck.

Kjell Erik R
Lyckorna

Peter, en mäklare som levererar på ett föredömligt sätt. Timingen var inte den bästa!! men det gick till slut efter mycket arbete av Peter. Rekommenderas! / Kjell & Yvonne

Alice M
Boxhult

Mycket bra mäklare som var tydlig och klar

Louise T
Sundsandvik

Vi blev bra bemötta. Mäklaren var lätt att få kontakt med både på mail och telefon. Vi fick även svar på våra frågor och en noggrann genomgång av kontraktet vid köpet.

Jesper H
Centrum

Jag hade nöjet att samarbeta med Felix som är en fantastisk mäklare. Hans kompetens, professionalism och engagemang imponerade verkligen på mig. Felix guidade mig genom hela försäljningsprocessen med skicklighet och förståelse, vilket resulterade i en snabb och smidig försäljning. Jag uppskattar Felix ärlighet och dedikation till att uppfylla mina behov. En toppklassig mäklare som jag varmt rekommenderar!

Monica B
Centrum

Mäklaren var lyhörd för våra önskemål och vi fick den hjälp vi behövde

Kjell S
Kapelle

Hej, Rent ut sagt, proffsigt och effektivt jobb av Marlene!! Toppen! Hälsningar Kjell