Fastighetsbyrån Uddevalla

Fastighetsbyrån Uddevalla

Välkommen till Uddevalla - Hjärtat i Bohuslän!

Här kan du uppleva den västsvenska skärgården via till exempel vandringsleder och kajakturer. Kulturlivet i Uddevalla är starkt och för den intresserade finns det alltid något roligt att se och höra. För den sportintresserade finns det elitgymnasium i flera idrotter på orten samt flera idrottslag.

Vi på Fastighetsbyrån tror starkt på att leverera affärsmässiga, trovärdiga och engagerade mäklartjänster och det är ledord för oss i vårt arbete. Vi har tillsammans mycket kunskap och många års erfarenhet i mäklaryrket och vi kan Uddevalla.

Oavsett om det gäller villa, bostadsrätt, gård eller fritidshus kan vi hjälpa både dig som vill sälja och dig som är intresserad av att köpa fastighet i Uddevalla kommun. Vårt nära samarbete med Swedbank kan också ge dig fördelar i din bostadsaffär.

Så tveka inte att kontakta oss med alla dina frågor och boende och bostad i Uddevalla!

Läs vad 478 kunder tycker om Fastighetsbyrån Uddevalla 2

2022-08-15 Verifierad kund
    De frågor vi hade som hon inte visste svaret på var hon snabb att fråga om så vi kunde få svar. Trevlig och gott bemötande mot såväl köpare och säljare.
    • Utby
    2022-08-09 Verifierad kund
    Faktafel i objektbeskrivningen borde justerats innan visning. Det stod FTX vent. när det i själva verket var enbart F (säljaren hade påpekat detta enl han själv), massiva stenskivor i köket är i verkligheten laminatskivor. Huset visades med beskrivningen "walk in closet" med inredning som garderober som också ses på ritning. Köparen ska nu ta med sig inredningen/garderoberna vilket mäklaren efteråt säger att det sa ej säljaren innan. När vi påpekade detta kollade mäklaren med säljaren som stod på sig. Mäklaren sa att vi skulle "tänka på att vi fick huset till ett bra pris...". Detta borde tydligt informerats till oss innan och då är det ett annat läge innan vi tog beslut! Vi tycker att detta får mäklaren göra upp med säljaren så att inredning blir kvar eller att vi får ersättning för att inköpa nytt. Vill få återkoppling gällande inredningen som borde kunna lösas.
    2022-08-09 Verifierad kund
    Bemötandet var proffsigt och trevligt.
    Mäklare motsvarande i stort mina förväntningar.
    slutpriset blev ju lägre än önskat men det beror ju knappast på mäklaren.
    Hitintills har det fungerat bra .
    2022-08-05 Verifierad kund
    Vi lämmar gärna ett samlat omdöme när tillträdet är klart. Det känns inte korrekt att lämna efter kontraktsskrivning. Mycket återstår ännu att hantera.
    2022-08-04 Verifierad kund
    Mäklaren har varit väldigt bra, man har blivit uppdaterad hela tiden. Har varit nöjd med försäljningen…
    • Utby
    2022-08-02 Verifierad kund
    Snabbt och smidigt! Trevligt bemötande!
    2022-08-01 Verifierad kund
    Snabbhet, tydlighet, proffsigt, affärsinriktade,.
    Allt till belåtenhet från vår sida.
    2022-07-20 Verifierad kund
    Proffsig och samtidigt personlig och trevlig. Mycket hjälpsam med alla steg i köpet som kontakter med bostadsrättsföreningen.
    • Kapelle
    2022-07-19 Verifierad kund
    Har absolut inget att klaga på, raka besked på de frågor man hade, smidigt!
  • Peter H
    sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Uddevalla
    2022-07-16 Verifierad kund
    Väldigt duktig mäklare. Peter hörde av sig och uppdaterade mig under hela processen
    2022-07-14 Verifierad kund
    Vi har fått den informationen som vi behöver
    • Sundsandvik
    2022-07-13 Verifierad kund
    Proffsig, kunnig och alltid nåbar.
    2022-07-07 Verifierad kund
    Vi blev bra bemötta av mäklaren, som tog hjälp av säljare när vi hade frågor som mäklaren inte kunde besvara. Mäklaren har tills nu levt upp till våra förväntningar, och vi hoppas att så förblir intill vårt tillträde.Dock upplyste mäklaren oss om att säljare var flexibel gällande tillträde, vilket visats sig inte vara fallet, men vi skall se om vi kan jämka ihop våra tider.

Ännu så långe är vi nöjda med mäklaren
    • Råssbyn
    2022-07-03 Verifierad kund
    Bara bra erfarenhet av mäklaren
    2022-06-28 Verifierad kund
    Professionell bemötande av kunnig personal
    • Bleket
    2022-06-22 Verifierad kund
    Väldigt trevligt
    En smidig och bra affär
    • Fasseröd
    2022-06-22 Verifierad kund
    Jätte bra mäklare och bra bemötande
    • Kapelle
    2022-06-21 Verifierad kund
    Vi fick ett lättsamt bemötande av mäklaren på visningen och all info vi behövde. När väl budgivningen var klar blev det en smidig hantering av allt och vi är riktigt nöjda med vår affär.
    • Ljungskile
    2022-06-19 Verifierad kund
    Peter var en trygg punkt genom processen att sälja vårt hus. Han fanns till hands när jag behövde det och var flexibel när det fanns behov för det. Jag är nöjd!
    2022-06-15 Verifierad kund
    Mäklaren lyssnade på de frågor och funderingar vi hade och vägledde oss väl i säljprocessen.
    Vi upplevde att vi var i trygga händer under hela resan.
    2022-06-12 Verifierad kund
    Sällan skriver jag att mina förväntningar har överträffats, men så är bästa beskrivningen av bemötande och genomförande av denna affär.
    2022-06-07 Verifierad kund
    Allt är mycket bra!
    Eftersom vi kommer från Tyskland och köpte ett hus i Sverige vi hade många frågor. Mäklare har svarat alla våra frågor snabbt och har hjälpt mycket.
    Vi är jätteglad.
    2022-06-07 Verifierad kund
    Mäklaren som kom till oss,altså Markus,gjorde en helt helt fantastisk jobb,vi kan inte klaga på noe som helst,vi kommer och sakna honom när vi er färdiga med försäljningen,positiv,bemötande,lugnet själv,han losade folk på visningen lätt som en plätt,den kom ca 90 personer noe jag och frugan sa att det kommer till och bli det totala kaoset,det blev det inte :-).
    2022-06-04 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande av mäklaren!
    Alltid jättetrevlig, positiv och glad! Även snabb, smidig och flexibel. Finns inget mer att önska, kunde inte bättre bli!
    Därmed högsta möjliga betyg.

Mvh Miriam Martins
    2022-05-29 Verifierad kund
    Har fungerat mycket bra, fått den info som jag har frågat efter.
    2022-05-27 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och proffsigt rakt igenom! Marlene rekommenderas!
    • Lanesund
    2022-05-27 Verifierad kund
    Allt har varit till full belåtenhet
    • Bohusgården
    2022-05-26 Verifierad kund
    Professionellt bemötande och resultatinriktad för att möta säljare och köpare på halva vägen för att båda parterna skulle känna sig nöjda med affären. Vet inte vilka förväntningar som fanns i vågskålen; det handlade nog mer om att vänta och se hur affären skulle utvecklas med mäklaren vid rodret. Förhoppningen var givetvis att affären skulle gå i lås, vilken den i det här fallet gjorde!
    2022-05-21 Verifierad kund
    Allt gick lätt och var smidigt. Fick alla svar jag ville ha och allt gick snabbt.
    • Sund/sundstrand
    2022-05-20 Verifierad kund
    Marlene är helt fantastiskt! Hon gav oss en trygghet genom hela affären. / Felix & Linnette
    • Bleket
    2022-05-19 Verifierad kund
    Fick ett väldigt bra bemötande av mäklaren och hon gjorde alla nöjda!

Snabb och bra återkoppling!
    • Sommarhemmet
    2022-05-14 Verifierad kund
    Blev mycket trevligt och proffsigt bemött, kände att jag fick ett stort förtroende direkt. Peter informerade och uppdaterade genom hela säljprocessen. Peter Malm genomförde försäljningen av min lägenhet perfekt. Mycket nöjd!
    • Sommarhemmet
    2022-05-13 Verifierad kund
    Väldigt bra bemött av mäklaren som genast läste av våra behov. Trevlig och kompetent. Informerade oss hela tiden om vad som hände under vår försäljning av vår bostad.
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare Peter Malm på Fastighetsbyrån i Uddevalla.
    2022-05-03 Verifierad kund
    Mycket proffsigt,gav ett rakt intryck. Gav tips och idéer,berömde vårat jobb med fastigheten. Jobbade på snabbt. Vi är mycket mycket nöjda.
    2022-04-21 Verifierad kund
    Trevliga, hjälpsamma och lätta att få kontakt med.
    2022-04-21 Verifierad kund
    Peter Malm var kanon att jobba med. Lyhörd och kom med bra tips att tänka på, påläst och professionell i sitt arbete.

Med vänlig hälsning, Peter Jarnedal
    2022-04-19 Verifierad kund
    Peter har skött uppdraget och dialogen mycket professionellt! Snabb i uppföljning och återkoppling rörande frågor från mig som köpare.
    • Färgelanda
    2022-04-18 Verifierad kund
    Trevligt ,glatt o proffisionellt bemötande av mäklaren.
    Känns som en trygg mäklsre.
  • LARS J
    sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Uddevalla
    2022-04-16 Verifierad kund
    Kändes som hen hade koll på läget, vi fick förtroende då vi uppdaterades under försäljningen.
    Sen att vi inte kom upp i utgångspriset var en besvikelse...
    • Helenedal
    2022-04-10 Verifierad kund
    Mycket bra bra bemötande och trevlig mäklare
    • Hovhult
    2022-04-09 Verifierad kund
    Jag blev bra bemött .Det var väl vad jag förväntade mig . Hela upplevelsen blev bra. Jag är nöjd med samarbetet mellan mäklaren och mig som kund.
    • Unneröd
    2022-04-07 Verifierad kund
    Enkelt, okomplicerat, trevligt och proffsigt.
    2022-04-01 Verifierad kund
    Mäklaren står på sidan om säljaren tycker jag.

Lämnade ett slut pris och skulle mäklaren hör av säljaren och återkomma men mäklaren har lagt det som bud och hörde inte av sig.
    • Forshälla
    2022-03-23 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och en smidig affär såhär långt.
    • Forshälla
    2022-03-19 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande. Kan ju säga att försäljningen gick över all förväntan. Carina Pehrsson är en mycket driven, engagerad och kunnig mäklare. Väldigt trevlig dessutom. Noggrann. Är mycket nöjd.
  • köpte en tomt med hjälp av Fastighetsbyrån Uddevalla
    2022-03-17 Verifierad kund
    Fantastiskt proffsig service mycket nöjd
    2022-03-16 Verifierad kund
    Proffsigt, bra bemötande, tydlig information
    2022-03-07 Verifierad kund
    Var något oklart om hur mycket vi kunde påverka delar av lägenhetens interiör. Vi fick besked att vi skulle kunna påverka, men det blev inte så, tyvärr.
    2022-02-25 Verifierad kund
    Mäklaren var hur proffsig som helst, en smidigare försäljning får man leta efter.

Vi ville ha en mäklare som kunde vårt område, och med facit i hand så var det verkligen så.

Vi fick snabba svar på alla våra frågor och många goda råd.
    • Kurveröd
    2022-02-14 Verifierad kund
    Bra mäklare som vi känt oss trygga med 😊