Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Uddevalla Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Uddevalla

Fastighetsbyrån Uddevalla

Kilbäcksgatan 13, 451 30 Uddevalla — Visa karta

Välkommen till Uddevalla - Hjärtat i Bohuslän!

Här kan du uppleva den västsvenska skärgården via till exempel vandringsleder och kajakturer. Kulturlivet i Uddevalla är starkt och för den intresserade finns det alltid något roligt att se och höra. För den sportintresserade finns det elitgymnasium i flera idrotter på orten samt flera idrottslag.

Vi på Fastighetsbyrån tror starkt på att leverera affärsmässiga, trovärdiga och engagerade mäklartjänster och det är ledord för oss i vårt arbete. Vi har tillsammans mycket kunskap och många års erfarenhet i mäklaryrket och vi kan Uddevalla.

Oavsett om det gäller villa, bostadsrätt, gård eller fritidshus kan vi hjälpa både dig som vill sälja och dig som är intresserad av att köpa fastighet i Uddevalla kommun. Vårt nära samarbete med Swedbank kan också ge dig fördelar i din bostadsaffär.

Så tveka inte att kontakta oss med alla dina frågor och boende och bostad i Uddevalla!

Läs vad 90 kunder tycker om Fastighetsbyrån Uddevalla

• Inger A skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Mycket bra bemötande. Vi var medvetna om att priset var lite högt men det var den lägenheten vi ville ha den passade våra behov. Läs mer
  • Malte E skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Sålt villa och köpt lgh och min mäklare har biträtt på ettutmärkt sätt. Ordnat visning och sytt ihop en bra lösning för alla inblandade. Mäklaren levde upp till mina förväntningar och krav som var högt ställda pga särskilda omständigheter. Läs mer
  • Gunhild S skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Sålt en lägenhet, bra och smidigt bemötande både innan, under och efter försäljning.
    Har känts som ett tryggt och bra sammarbete. Läs mer
  • Lars Åke B skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Toppen o bra info hela tiden mycket bra stöd under hela tiden. Läs mer
  • Amanj M skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Köpt lgh meglare var bra jag är nöyd Läs mer
  • Kristin S skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Personligt,tydlig och med vilja att hålla en öppen tillgänglig dialog. Läs mer
  • Lena N skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Proffsig handläggning och mycket trevligt benötande. Läs mer
  • Gullan R skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    MYCKET BRA, KUNNIG OCH TILLMÖTESGÅENDE
    UNGEFÄR FÖRVÄNTAT PRIS. MARKNADSMÄSSIGT OK Läs mer
  • Rolf H
    Rolf H skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Sålt sommarstuga. Bemøtt på ett bra sætt. Hade Inga spesielle forventningsfulle annatæn att få såld stugan. Mæklaren gjorde sin jobb på ett bra sætt.
    Problemet vi hade var banken som utan att meddela meg slætade min konto. Nu væntar vi barna på resten Läs mer
  • Frida Heléne Birgitta O skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Bra och lyhörd. Mycket tillgänglig och tillmötesgående. Intresserad och trevlig. Läs mer
  • Sofia S skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Jag har sålt en bostadsrätt på 97 LVM, 4 tok. Väldigt bra bemötande och stöttande i alla frågor. Snabba svar. Hade inga större förväntningar först. Kontaktade flera mäklare och fastnade för bemötandet. Affären är inte slutförd riktigt ännu. Läs mer
  • Stellan A skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Proffsig och seriös och god kommunikation mäklare och säljare Läs mer
  • Mari F
    Mari F skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Villa i Aröd Ljungskile. Sålde.
    Mäklaren Marlene Bodin var så proffsig. Behövde inte tänka på något. Kände mig helt lugn och omhändertagen.
    Snyggt jobbat! Läs mer
  • Lennart G skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Köpte enfamiljshus med 15 rum och 3 kök.
    Mäklaren var påläst, engagerad och satsade sin lediga dag för att genomföra affären. Läs mer
  • Carl H skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Bra bemötande. Bra råd och information ledde fram till ett bra samarbete inför styling, fotografering och försäljning. Kort sagt allt gick som smort! Läs mer
  • Inger G skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Än så länge bara köpt. Bra och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Emma B skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Vi har köpt en fritidsbostad. Har under hela processen fått fortlöpande information och blivit bemötta med respekt . Detta betyder mycket då detta är en stor händelse för den enskilda. Bra och tydlig information vid kontraktskrivning. Läs mer
  • Therese K skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Jag har sålt en 3:a på 65 kvm.

Jag blev jätte bra bemött av mäklaren som tog god hand om oss under hela försäljningen. Läs mer
  • Bengt M skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Köpt grannens hus
    Mäklare ok
    Äldre hus med stort renoveringsbehov Läs mer
  • Ursula C skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Fastighetsbyrån har hanterat våra ärenden med mycket finkänslighet och ställde verkligen upp för oss, både vad gällde försäljningen av huset och köp av lägenhet. Vi skulle definitivt välja dom igen.... Läs mer
  • Gunnilla K skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Har sålt mitt hus. Har fått bra hjälp med allt vad det innebär att sälja ett hus. Värdering, bra presentation av huset (foto mm). Bra mäklare som har svarat på mina frågor. Läs mer
  • Monica B skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Har köpt ett fritidshus. Fick bra kontakt med mäklaren som jag upplevde som lugn o trygg. Affären genomfördes snabbt och smidigt utan krångel. Jag har inga tidigare erfarenheter av husköp, allt var enklare än jag hade väntat. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Gertrud M
    Gertrud M skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Bra upplevelse av visningen. Engagerad då och även i den fortsatta kontakten. Läs mer
  • Marita S skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Mycket trevlig, omtänksam, hjälpsam, kunnig, proffionell Läs mer
  • Jonna L skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Jag har sålt en villa i ett barnvänligt område nära skola Vårdcentral och hav. Jag upplevde att min mäklare var proffesionell, guidade oss bra när det gällde säljläge samt tillvägagångssättet. Jag anser att jag lätt fick kontakt med min mäklare ang frågor som kom upp på vägen och under försäljning. Läs mer
  • Heikki D skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Trevligt och professionellt hanterande av Fastighetsbyråns mäklare när jag sålde ett större hus i en besvärlig marknad. Läs mer
  • Helene F skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Bra första möte, engagerad genom hela processen. Drivande på ett positivt sätt när budgivningen kom igång. Läs mer
  • Mattias C skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    I vår fastighetsaffär träffade vi inte mäklaren. Dock hade vi kontakt på telefonen. Vi träffade däremot mäklarens assistent som var mycket trevlig och ordningsam. Läs mer
  • Levent P skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Jag har köpt tomt och ska sälja bostatsrätt Läs mer
  • Tommy H skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Kompetent, erfaren och trekking. Läs mer
  • Gert O
    Gert O skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Har sålt fritidshus gennem Fastighetsbyron i Uddevalla, och alt blev gjort proffessionelt.
    Vi havde ingen forventninger, men var overrasket over, så proffessionelle de er. Läs mer
  • Dan G skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
  • Sofia B skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Felaktigt kontrakt. Bara tur att vi som kund såg det. Läs mer
  • Rudolf J skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Vi har köpte ett hus. Mäklaren var ganska trevligt och hjälpful. Vi är jätte glad med hans arbete. Läs mer
  • Per S skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Köpte en villa. Fastighetsbyrån i Uddevalla var tydliga, lättillgängliga och hela processen gick mycket smidigt. Läs mer
  • Anders S skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Sålt Fritidshus.
    Blev proffisionellt och trevligt bemött av mäklaren.
    Förväntningarna på försäljningen överträffades. Läs mer
  • Camilla H skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Proffshjälp med försäljningen av min lägenhet. Hade både kunskap och medmänsklighet. Kände mig delaktig i alla processer och blev nöjd med resultatet. Läs mer
  • Peter L skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Proffsig mäklare som har skött försäljningen bra, kunnig och väl insatt i prisbilden! Läs mer
  • Monica J skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Allt gick mycket smidigt vid bostadsförsäljningen Läs mer
  • Kent Gunnar K skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Vi fick ett bra bemötande. Vi har ännu inte betalat något Läs mer
  • Magnus L skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Fastighetsbyrån var professionella och kompetenta. Försäljningen sköttes exemplariskt. Läs mer
  • Peter K skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Villa Ljungskile.
    Jag tycker att affären som helhet skötts på ett bra sätt, även om jag tycker att informationen i samband med att köpare tilläts besöka bank för nya lånelöften, var bristfällig. Läs mer
  • Niclas H skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    jag är jätte nöjd med allt! Läs mer
  • Torgny S skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Korrekt och engagerar. Snabb återkoppling under proccesen Läs mer
  • Tommy O skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Stressigt för många affärer samtidigt Läs mer
  • Lars Olof K skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Rekommenderas Läs mer
  • Tor L skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Skötte allt mycket flexibelt och bra ! Läs mer
  • Emil K skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Marlene är i en klass för sig själv, helt fantastisk mäklare! Läs mer
  • Jessica S skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Köpte vårat drömhus av en mycket trevlig kvinna! Allt flöt på bra och hon kändes genuin och trevlig från visning tills påskrift/köp av huset.
    Allt som allt var detta en trevlig upplevelse! Läs mer

Kilbäcksgatan 13, 451 30 Uddevalla