Fastighetsbyrån Uddevalla

Kilbäcksgatan 13, 451 30 Uddevalla — Visa karta

Välkommen till Uddevalla - Hjärtat i Bohuslän!

Här kan du uppleva den västsvenska skärgården via till exempel vandringsleder och kajakturer. Kulturlivet i Uddevalla är starkt och för den intresserade finns det alltid något roligt att se och höra. För den sportintresserade finns det elitgymnasium i flera idrotter på orten samt flera idrottslag.

Vi på Fastighetsbyrån tror starkt på att leverera affärsmässiga, trovärdiga och engagerade mäklartjänster och det är ledord för oss i vårt arbete. Vi har tillsammans mycket kunskap och många års erfarenhet i mäklaryrket och vi kan Uddevalla.

Oavsett om det gäller villa, bostadsrätt, gård eller fritidshus kan vi hjälpa både dig som vill sälja och dig som är intresserad av att köpa fastighet i Uddevalla kommun. Vårt nära samarbete med Swedbank kan också ge dig fördelar i din bostadsaffär.

Så tveka inte att kontakta oss med alla dina frågor och boende och bostad i Uddevalla!

Läs vad 204 kunder tycker om Fastighetsbyrån Uddevalla

• 2019-12-06

Mattias K skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Snabb återkoppling och bra service. Läs mer
  • 2019-11-29

Johnny H skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Har fått massa roliga kontakt och andra känsliga uppgifter angående det här köpet på mailen, men jag har inte köpt någon ny bostad då jag trivs i Ludvika Läs mer
  • 2019-11-28

Hans-göran Gunnar O skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Försäljning radhus. Vi har fått ett positivt och bra bemötande.
    vi hade hoppats på ett högre pris och fler besökare Läs mer
  • Jessica V

2019-11-22

Jessica V skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Vi har både sålt och köpt bostad via Fastighetsbyrån Uddevalla och vi är mer än nöjda!
    Bemötandet har alltid varit proffsigt, väl balanserat med personligt. Vi har gjort några bra affärer även om vi inte riktigt nådde målet sist, vilket berodde på marknaden och inte brist på engagemang från mäklaren.
    För oss är det viktigt att känna tillit till vår mäklares förmåga att vara lyhörd, ordningssinne och effektivitet.
    Vi har fått mer än vi kunnat önska. Läs mer
  • 2019-11-16

Gunnel A skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Har köpt ett sommarhus på Ulvön, Ljungskile.
    Helt nöjd med bemötandet och samarbetet med mäklaren. Läs mer
  • 2019-11-15

Karin A skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Fungerat utmärkt på alla sätt! Läs mer
  • 2019-11-11

Ruzica V skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Jag har köpt bostaden

Mäklaren i frågan var väldigt tevlig

Mäklaren var trevlig och bemötande MEN har påverkat mig i budgivning med att säga hur mycket säljaren inte skulle gå under...nu i efterhand skulle jag bjudit annat pris. Läs mer
  • 2019-11-09

Max El S skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Köpte en 4 rums lägenhet, allt gick smidigt o mäklaren var alltid tillgänglig Läs mer
  • 2019-11-06

Margareta R skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Jag har sålt en bostadsrätt, är helnöjd mäklaren, gick snabbt och smärtfritt, mycket trevligt bemött, mäklaren hörde av sig ofta, mvh maggan Läs mer
  • 2019-11-06

Edon Q skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Köpt lägenhet. Snabb affär. Bra kontakt med mäklare och säljare. Inget krångel Läs mer
  • 2019-11-03

Madeleine J skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Bostadsrätt Såld.
    Snabbt o smidigt!! Läs mer
  • 2019-10-28

Anders J skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Hej! Min fru och jag har köpt en sommar stuga av Jessica och det blev kanon bra. Det var lite strul med pappren från ägarna MEN det fixade Jessica galant. Vi är jättenöjda och Jessica är en duktig säljare som vi kan rekommendera till andra.
    / J , A. Läs mer
  • 2019-10-21

Hans Erik S skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Mycket nöjd med allting hittills. Läs mer
  • 2019-10-20

Margurithe Z skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Köpte Hedekasvägen 43
    Mkt bra mäklare, lätt att ha att göra med. Tydlig i processen. Läs mer
  • 2019-10-19

Bana Q A skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Jag har köpt hus. Mäklaren var inte som jag förväntat mig. För jag gir bud ringte hon flere ganger, men efter det så var hon inte tilgjengelig. Hon hade inte smilende ansikt och vi opplevde att at hon var inte glad för att vi köpte huset. Läs mer
  • 2019-10-17

Eva Marie W skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Sålt fritidshus,bra bemötande,mäklaren satte för högt utgångspris då får man ju förhoppningar att slutsumman blir i närheten men så var inte fallet mycket besviken på slutsumman, trots mycket intresse och flera intressenter . Läs mer
  • 2019-10-10

Ulrika L skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Sålt min lägenhet vilket gått mycket bra hittills. Fint och införstående bemötande. Proffsigt och effektiv kommunikation. Jättenöjd! Läs mer
  • 2019-10-02

Johanna W skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Proffsigt bemötande och mycket bra hantering av vår bostads försäljning rakt igenom.
    Rekommenderas!! Läs mer
  • Anna-Lisa P

2019-09-28

Anna-Lisa P skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Jag har sålt en villa ,jag blev bemött på det bästa sätt . eftersom jag aldrig haft kontakt med mäklare tidigare så hade jag inga direkta förväntningar mer än att jag ville få sålt mitt hus..jag blev otroligt imponerad av hur proffsigt mäklaren tog hand om allting samtidigt som det var en varm lättsam ton mellan mäklaren och mig som gjorde att jag blev lugn och glömde stressen inför en försäljning.. under hela tiden blev jag uppdaterad om både visningar och om budgivning ,Min upplevelse av försäljningen blev positiv och jag kunde inte haft en bättre mäklare så otroligt proffsigt jobbat . Läs mer
  • 2019-09-23

Jesper K skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Svår att få tag på, tar tid när man ska få svar och en del saker som misstämde Läs mer
  • 2019-09-19

Stefan Bengt-Åke N skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Sålt en villa.
    Väldigt bra bemötande av både mäklare som fotograf och stylist.
    Över förväntan både prismässigt och snabbhet. Läs mer
  • 2019-09-16

Tommy O skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Köpt en bostadsrätt och är nöjd med hela köpprocessen. Läs mer
  • 2019-09-16

Johan Emil H skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Kommunikationen fungerade bra och mäklaren visade bra engagemang Läs mer
  • 2019-09-13

Håkan B skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Ett bra bemötande av en aktiv och engagerad mäklare Läs mer
  • 2019-09-02

Pia P skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Mycket bra, gav oss ett tryggt bemötande
    Alla våra förväntningar uppfylldes och mer därtill
    Skulle jag behöva en ny mäklare iframtiden skulle jag ringa till henne direkt

UTMÄRKT ! Läs mer
  • Emelie P

2019-08-28

Emelie P skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Mäklaren tyckte vi skulle betala 50 000:- extra för att få köpa med förbehållet att vi fick sålt vår lägenhet.

Mäklaren skrev i anonsen att huset var 10kvm större än var det var. Läs mer
  • 2019-08-18

Gillian Mary T skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Vår sommarstuga beskrevs mycket bra på internet och visningarna genomfördes professionellt. Genom uppföljande kontakter blev budgivningen framgångsrik och vi fick en köpare som uppskattar vad vi under många år uppskattat. Läs mer
  • 2019-08-14

Dennis F skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Trevlig, kompetent mäklare, vi köpte en villa i Uddevalla. Mäklaren levde upp till de förväntningar vi hade på service, kontakt mm. Läs mer
  • 2019-08-13

Lilian A skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Köpt en villa.
    Blev helt utmärkt bemött av mäklaren.
    Hade inga förväntningar, men blev glatt överraskad av hans trevliga bemötande.

Eftersom jag inte varit i kontakt med så många mäklare, så har jag inget att jämföra med, men i det här fallet är jag jättenöjd med mäklaren, har även ringt honom efteråt med lite frågor och det har inte varit några problem. Läs mer
  • 2019-08-12

Emelie O skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Sålt lägenhet och köpt hus genom fastighetsbyrån. Supernöjd! Läs mer
  • 2019-08-10

Mattias O skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Nöjd med försäljning av radhus.
    Handlingsplanenen var tydlig men kortsiktig. Mäklarna har alltid vara lyhörda på våra önskemål men också gett direktiv vid behov.
    Vi har förståelse för att ingen styr över marknaden men de lämnar en viss besvikelse över att behövt sänka utgångspris gentemot grannars priser.
    Detta är andra gången fastighetsbyrån gör våra affärer och det lär dem få fortsätta med. Läs mer
  • 2019-07-30

Linda M skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Snabb, kunnig, professionell, trevlig och trygg. Har gjort bostadsaffärer med Marlene Bodin Sjöberg förut och har sedan dess alltid valt henne när jag ska sälja. Läs mer
  • 2019-07-25

Lise-Lotte C skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Sålt hus, bra bemötande, försäljningen gick snabbt och bra, Läs mer
  • 2019-07-16

Åsa L skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Jag har köpt en insatts lägenhet och sålt en insatts lägenhet. Mäklsren har varit jätte duktig och professionell. Hon har haft bra reda på saker som gällt båda dessa objekt.
    Mina förväntningar har varit ett bra samarbete mellan henne och mig. Läs mer
  • 2019-07-11

Eva Inga-Lill E skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Sålt en villa med fantastiskt bra stöd och kontakt med vår mäklare Marlene Bodin! Läs mer

Jessica Huovila A skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Köpt ett fritidshus och fick ett bra och proffsigt bemötande. Vi är jättenöjda. Läs mer

Anders J skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Vi har varit köpare och vi har upplevt bemötandet från Fastighetsbyråns mäklare mycket positivt samt med snabb återkoppling vid frågor. Läs mer

Elisabeth Ö skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Jag har köpt en bostadsrätt i Ljungskile.
    Mäklaren Marlene var mycket rutinerad och ett stort stöd för oss, inte minst genom att ge säljaren information och förutsättningar som förenklade för oss i köpsituationen.
    Proffsigt med andra ord. Elisabeth och Anders Läs mer

Victor K skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Köpt ett fritidshus och blivit bra bemötta på alla sätt! Läs mer
  • 2019-07-06

Anders H skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Vi har sålt ett radhus och blev fantastigt proffsigt bemötta.
    Snabb, rak och proffsig och gav oss möjligheter och råd som översteg våra förväntningar.
    Styrde budgivningen så att den blev proffsig och smidig utan en massa störningar efter att budgivningen var avslutad.
    Vi ville vara i bakgrunden och slippa fronta intressenter och det hanterades mycket proffsigt utan att vi kände att vi tappade kontrollen och beslutsmakten.

Kan varmt rekomendera denna mäklare! Läs mer
  • 2019-07-05

Dödsboet efter Lars E skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Sålt min fars lägenhet, blev väl mött o försäljning o förberedelsen av den gick snabbt o effektivt. Hade höga förväntningar då min far använt denna mäklare till tidigare försäljning o var nöjd o så blev även jag. Läs mer
  • Nina A

2019-07-02

Nina A skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Vi köpte en liten lägenhet. Fastighetsmäklaren har varit tillmötesgående, vänlig och förstående på alla sätt. Kunde inte ha fått bättre bemötande. Läs mer
  • 2019-06-30

Torbjörn F skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Vi fick hjälp att inom familjen göra ett husköp! Dvs vi övertog ” köpte” en fritidsfastigheter av släkting och fick hjälp med alla praktiska saker runt detta! Läs mer
  • 2019-06-26

Lars A skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Jag och min sambo har sålt våran lägenhet och köpt en annan tack vare en kanonmäklare som ordnat allt så man är supernöjd 👍😊. Tack Marlene ! Läs mer
  • 2019-06-23

Jenny K skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Vi har köpt ett lite större och äldre suterräng hus i närliggande område som vårat befintliga hus låg/ligger i. I och med köpet såldes även vårt nuvarande hus av samma mäklare. Peter Malm var mycket tillmötes gående och otroligt hjälpsam och förstående när vårt liv inte direkt blev som planerat de direkt anslutande veckorna efter köp och inför försäljning av befintligt hus, då allt stod på ”ända” med sjukhusvistelse och operation mitt uppe i besiktning, styling och visning av vårt hus. Som samman fattning är vi båda väldigt tacksamma att vi i trygga händer kunde lämna över allt bestyr kring försäljning till Peter och kunde på så vis komma ur denna turbulenta tid med all information vi behöver och känslan av att vi nu kan se fram emot nya minnen i ett nytt hus, och samtidigt lämna över stafettpinnen till en härlig familj i det hus vi precis sålt. Läs mer
  • 2019-06-23

Lisbeth S skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Sålt min lägenhet och bemötandet vä bra..Jag är nöjd Läs mer
  • 2019-06-17

Jan Micael P skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Enkelt och göra att affärer med fastighetsbyrån Läs mer

Jimmy S skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Kunnig och trygg. Oerhört nöjda, kan verkligen rekommendera! Läs mer

Elisabeth J skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Vi fick bra service och trevligt bemötande av mäklaren. Läs mer

Rune Lennart R skrev om Fastighetsbyrån Uddevalla
    Sålt villa endast 2 personer kom på visning. Läs mer