Fastighetsbyrån Uddevalla

Fastighetsbyrån Uddevalla

• BadgeEightYears
Ring 0522-362 40 Dela

Välkommen till Uddevalla - Hjärtat i Bohuslän! Här kan du uppleva den västsvenska skärgården via till exempel vandringsleder och kajakturer. Kulturlivet i Uddevalla är starkt och för den intresserade finns det alltid något roligt att se och höra. För den sportintresserade finns det elitgymnasium i flera idrotter på orten samt...

714 omdömen om Fastighetsbyrån Uddevalla

Sedan starten hos Reco 2013

Monica E
Högsäter

Jag har fått bra bemötande av mäklaren som varit väldigt förstående och flexibel. Han tog sig an uppdraget och fick det sålt ganska snabbt vilket var precis det vi ville. Det som jag kanske saknade var lite mer information och uppdatering kring hur allt framskred. Men förutom det så är jag väldigt nöjd

Linda M
Bleket

Man blir väl mött av all personal, man känner sig sedd och hörd.

Ann J
Utby

Bra bemötande, goda kunskaper om Uddevalla och dess omgivningar.

Jan-Åke E

Utmärkt handläggning och bemötande

Anna Cecilia L
Utby

Vi är oerhört nöjda med helheten och framför allt med vår mäklare Marlene. Mycket professionell!

Eva-karin B
Utby

Proffsigt, snabbt och välinformerad!

Ann J
Utby

Bra bemötande, saklig information Kändes tryggt

Knut Finn G
Ljungskile

Vi visste på forhånd at megleren var høyst kompetent, positiv å ha med å gjøre og veldig ryddig og detaljorientert. Dette var vår erfaring fra tidligere bolig handler, med samme erfaring denne gangen. Alt i alt, salget av Lavendelgången 3 kunne neppe ha gått bedre, trass i et for tiden noe tregt marked.

Alberto M
Ulvesund

Easy and professional service good information and meeting 👌

Ulrika P
Centrum

Tydlig, proffesionellt, bra feedback! Lätt att kommunicera med! Mäklaren uppfyllde förväntningarna, tydlig respons, informativ. En smidig affär!

Jonathan J
Centrum

Markus was the best realtor I have ever worked with. Very competent and charismatic.

Kajsa S
Ljungskile

Väldigt bra bemött av mäklaren Mäklaren levde upp till våra förväntningar

Inger G
Ljungskile

Bra bemötande Huset såldes för billigt, men det beror ju inte på mäklaren. Fel tid att sälja hus!

Daniel J
Hogstorp

Vi upplevde att mäklaren hade ett genuint intresse och engagemang att hjälpa oss. Mycket hjälpsam och kunnig.

Sara J
Lanesund

Bra igenom hela processen. Kunskap och mycket trevligt bemötande samt serviceminded. Kan bara rekommendera fastighetsbyrån. Mvh Sara

Pia H
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Uddevalla

Kunnig och engagerad mäklare. Återkopplar ofta. Mycket trevlig och snabb på svar, då vi undrat över något. Högsta betyg till denna mäklare. Heja Marcus

Alexander E
Bokenäs

Mäklaren var mycket trevligt och var klart och tydligt och hjälpte oss genom köpet

Yvonne Lillemor L
Bokenäs

Bra första och sista möte. Däremellan känslan av att mäklaren var nöjd om huset bara blev sålt, till hur lågt pris som helst.

Elin A
Bokenäs

Trevlig och kunnig mäklare! Bra kommunikation och hjälp samt att vi fick till en snabb och smidig affär. Vi är jättenöjda :)

Ahrny R

Mycket proffsiga och tillmötesgående

Gunnel K
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Uddevalla

Snabbo ch smidig försäljning. Lättillgänglig mäklare

Krister E
Egersberg

Markus Malmqvist är en proffsig mäklare . Är mycket trevlig och tillmötesgående. Finns absolut inget att klaga över.

Per J
Kristevik

Bemötandet kunde inte vara bättre! Alla mina förväntningar införlivades till fullo! Alla önskemål från min sida blev gott och väl uppfyllda!

Jonas Henrik T
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Uddevalla

Mycket trevlig,positiv och kompetent mäklae

Louise Alison L
Högsäter

I and my home was treated very respectfully. My expectations were exceeded I didn’t expect such a quick and easy process. My broker was not obtrusive. Very respectful, understanding of needs and did his best to meet them.

Jimmy A
Färgelanda

Markus var kanon 👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻

Carina J
Herrestad

Arbetade professionellt och systematiskt genom hela processen. Gav löpande information och höll mig uppdaterad. Fick mig att känna mig lugn och trygg.

Aletha H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Uddevalla

Bra och proffsigt bemött. Fick hela tiden bra information om händelseförloppet och fick mig som kund att känna mig prioriterad. Verkade alltid ha tid.

Tommy A
Herrestad

Bra kommunikation, målmedveten Vi är nöjda.

Niklas S
Bokenäs

Mycket trevligt och professionellt bemötande. Har varit hjälpsam och kommunicerat vid behov. Kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån. Förväntningarna vi hade på mäklaren motsvarades absolut av vad vi mötte.

Thomas C
Unneröd

Bra bemötande! Försäljningen är inte klar.

Annicka C
Unneröd

Eftersom försäljningen inte är helt klar så återkom längre fram. Mvh

Åke J
Centrum

Vår son har haft all kontakt med mäklaren och vi har bara träffats när vi skrev på Bostadsrätten.

Gunvor T
Högsäter

Mäklaren gjorde ett mycket bra arbete och löste uppkomna svårigheter på ett föredömligt och konstruktivt sätt. All heder åt mäklaren!

Ulrik O
Bokenäs

Trevligt bemötande och snabbt svar man kan siga att det var proffsigt jag kommer kontakta den mäklaren nästa gång jag ska köpa

Erik L
Ljungskile

Peter har varit bra att samarbeta med under hela processen han är kunnig och vi har haft en bra dialog om allt som hört till försäljningen. Jag skulle valt honom igen om jag skulle behöva en mäklare. Tack för hjälpen Erik

Lisa Ellen L
Bokenäs

Proffsigt och serviceinriktat bemötande. Bra koll på lokala marknaden, relevant information och tydlig kommunikation gav trygghet i processen. Med Alexanders hjälp fick vi en smidig försäljning.

Rut G
Centrum

Vid visning kom inte mäklaren i tid ,såg innte att vi stod o väntade och kärde då iväg. Bad senare om utsäkt.

Massoud R
Sund/sundsstrand

Väldigt hjälpsamma och lyhörda efter våra önskemål. Väldigt nöjda att vi valt fastighetsbyrån i Uddevalla

Lena W
Bohusgården

Positivt att det gick att samordna en kontaktlös försäljning då vi inte var på plats. Bostaden såldes snabbt och effektivt och arvodet blev till ett rimligt pris. Frågor besvarades omgående

Jessica Isabell Helmi A
Centrum

Mycket bra mäklare när vi köpte hus, pålitlig, noggrann och kunnig. Trevligt bemötande och lätt att nå. Vi är supernöjda och kan varmt rekommendera Alexander på Fastighetsbyrån!

Pia H
Centrum

Vi blev bemötta på ett väldigt trevligt och proffsigt sätt...och lättsamt, inte minst viktigt. Förväntningarna var, i bästa fall, att någorlunda synka försäljningen, vad gäller datum, med vårat husköp och det lyckades över förväntan! Mäklaren har varit väldigt lyhörd för våra önskningar, så vi har bara positivt att säga om honom.

Annicka C
Centrum

Känns tryggt att ha fastighetsbyrån

Aletha H
Unneröd

Trevliga och engagerade mäklare. Mycket nöjd.

Chatharina N
Lane

Trevlig och kunnig personal ( Alexander) tät och bra respons på funderingar . Bra uppdatering

Emelie R
Lane

Vårat husköp har gått supersmidigt, Alex har varit så bra, hjälpsam och trevlig, vi är så nöjda!

Gaute L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Uddevalla

Veldig imøtekommende og trevlig megler Alexander Bladh Tar seg alltid tid til og vise rundt og forklare da det var litt spesialle regler for kjøp av bolig når man er Norsk Fyllte ut alle nødvendige papirer og var veldig nøye så allt ble riktig Tipp topp tommelen opp for Fastighetbyrån Uddevalla :)

Daniel Valentin J
Bleket

Det jag uppskattar mest är att de allltid är tillgängliga med snabba svar.

Niklas S
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Uddevalla

Vi blev bemötta av en trevlig, hjälpsam och seriös mäklare som hette Peter. Våra förväntningar var att köpet skulle gå så smidigt som möjligt och att objektbeskrivningen stämde och det gjorde den. Mäklaren skötte sig till fullo helt utmärkt och vi är jättenöjda med alla bitarna och med köpet! Supertrevligt att få en flaska bubbel när köpet var klart, till både säljare och köpare! Det blev en riktig överraskning och väldigt fint gjort av mäklaren!

Shama G
Dalaberg

Beste kundservice och hjälpen man kan få💕