Läs vad 10 Läs vad Adam Meyner

• 2021-01-18
    Jag anlitade Adam efter att jag köpt en lägenhet från honom och ville därför sälja min nuvarande bostad.

Han lyssnar, återkopplar snabbt , är väldigt lugn och förtroendeingivande.

Jättenöjd med hans arbete med min lägenhet men också hur jag blev bemött som köpare.

Jag rekommenderar Adam starkt till alla som går i tankar att sälja alternativt letar nytt boende.
    Victor J
    • 61.4 m²
  • 2021-01-18
    Vi anlitade Adam för att sälja vår lägenhet. Han gjorde hela affären till ett tryggt och roligt projekt från början till slut. Adam var väldigt engagerad och kom med mycket idéer och visade stort intresse för att få igenom affären på ett så bra sätt som möjligt, samtidigt som han var väldigt lyhörd och tillmötesgående.
    Vi hade inte kunnat önska oss en bättre service och guide genom vår försäljning.
    Stort tack, Adam
    Henrik G
    Henrik G
    • 61.4 m²
  • 2021-01-11
    Adam är en enastående mäklare som verkligen har en stark inre drivkraft som gör att han ständigt levererar på topp. Genom att ta sin tid att vara flexibel, jobba sent på kvällarna och vara transparent har han givit mig mycket förtroende i försäljningen. Utöver detta, är Adam genomgående genuin, trevlig och kommunikativ, egenskaper som en mäklare ska besitta. Samtidigt har han ett strategiskt synsätt, som jag anser var anledningen till att vi sålde för ett pris över förväntan.
    Jag kan inte annat än stark rekommendera Adam som er nästa mäklare.
    Christopher L
    • 1:a
    • 23.5 m²
  • 2020-12-30
    Vi är så nöja med Adam som mäklare när vi skulle köpa bostad! Adam är otroligt hjälpsam och kunnig. Dessutom alltid enkel att få tag på och snabb att svara på frågor. Hela processen kändes transparent och trygg. Vi kommer definitivt kontakta Adam när vi (eventuellt) ska sälja i framtiden! Rekommenderar varmt.
    Henrik K
    • 72.0 m²
  • 2020-12-14
    Adam har varit mycket hjälpsam och lyhörd. Trevlig och sticker verkligen ut bland alla mäklare jag haft kontakt med senaste halvåret då jag letar lägenhet. Han är engagerad och lätt att kommunicera med. Trots att jag ännu inte köpt någon lägenhet så känner jag mig trygg att hitta en inom snar framtid. Kommer rekommendera Adam till både köpare och säljare!
    Tack Jasmin för de fina orden! :)

• 2020-12-04
    Jag har köpt en bostadsrätt med Adam som mäklare.

Jag hade problem att få mitt initiala lånelöfte beviljat för bostadsrätten, Adam hjälpte mig då att kontakta andra banker för att se om jag kan få ett bolån av dem.

Det har känts väldigt tryggt att ha Adam som mäklare, han har varit tillgänglig när jag har haft frågor och har varit väldigt hjälpsam.
    Utan hans hjälp hade jag troligen inte haft möjlighet att köpa bostadsrätten.
    Nelson C
    Nelson C
    • 55.5 m²
    • KAPELLGÄRDSALLÉN
    köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Meyner en del av Mäklarhuset Uppsala
    Tack för ditt fina omdöme Nelson. Vi ses på tillträdet! :)

• 2020-11-02
    Duktig och till skillnad från en del andra mäklare skapar han en trygghet för dig även om du är köpare.
    Michael E
    • 3:a
    • 72.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Meyner en del av Mäklarhuset Uppsala
    Tack för ditt fina omdöme Michael. Vi ses på tillträdet! :)

• 2020-10-26
    Intelligent, alert, hjälpsam och alltid anträffbar.

Tror du blir nöjd med Adam, både som köpare och säljare.
    Morgan J
    • 3:a
    • 70.9 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Meyner en del av Mäklarhuset Uppsala
    Tack för de fina orden Morgan. Det glädjer mig verkligen att du varit nöjd med mig som mäklare, i processen som köpare. Vi syns på tillträdet! :)

• 2020-10-17
    Trevlig, lyhörd, välinsatt och väldigt hjälpsam. Fick även råd av en stylist gratis inför visning vilket var guld värt. Rekommenderas starkt!
    Mauricio A
    • 67.0 m²
    • Sävja
    sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Meyner en del av Mäklarhuset Uppsala
    Tack för de fina orden Mauricio, det värmer verkligen! Ta hand om er, vi syns på tillträdet! :)

• 2020-10-12
    Bostadsrätt, 2:a. Proffsigt bemötande, bra kommunikation och lättillgänglig. Kan varmt rekommenderas.
    Sara A
    • 52.0 m²
    • Fålhagen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Meyner en del av Mäklarhuset Uppsala
    Hej Sara, Tack för ditt fina omdöme. Ni gjorde ett otroligt fint förarbete med styling inför fotografering och visning. Ta hand om er, så syns vi på tillträdet! :)