Adam Meyner är mäklare på Mäklarhuset Uppsala

Adam Meyner har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Adam Meyner har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-10 och har fått 26 omdömen med ett betyg på 4.8. Adam Meyner har haft 23 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 26 Läs vad Adam Meyner

• Knivsta
    2021-09-07
    Lugn, informativ och kunnig är ord som som förklarar Adam som mäklare.
    Han levde absolut upp till mina förväntningar och allt gick så smidigt med försäljningen av min bostad.
    En riktigt stjärna!
    • Centrum
    2021-09-06
    Proffsig och mån om att alla parter ska vara nöjda.
    • Luthagen / Stabby
    2021-09-03
    Bra bemötande. Inget tråkigt sälj snack utan saklig och bra information.
    Sammanfattningsvis bra.
    • Luthagen / Stabby
    2021-09-03
    Otroligt bra bemötande, bra upplägg och försäljningspriset blev över förväntan.

Blev tipsad av en bekant, är nöjd med hela processen.
    • Uppsala
    2021-08-15
    Vi blev väldigt väl bemött av Adam, vi hade inga förväntningar att han skulle höra av sig till oss om andra lägenheter efter vår första visning. Men han hittade oss igen och fann oss den perfekta lägenheten! Han har varit informerande och enkel att samarbeta med.

Vi är väldigt nöjda med att haft honom som mäklare!
    • Uppsala
    2021-08-14
    Jag hade suttit i möten med mäklare hela dagen, sen kom Adam. Vi klickade direkt, han var väldigt lätt att prata med, lyssnade på vad jag hade att säga och var ärlig med vad han trodde om hela försäljningen. Han framförde en väldigt bra strategi som var väl designad efter just min lägenhet och presenterade en process utöver bara annons plus visning.
    Jag hann knappt tänka på att planera in styling, fotografering eller vad jag egentligen skulle vara nöjd med att få för den, förrän Adam har lyckats dra igång en budgivning som hamnade väl över mina förväntningar.
    Men det slutade inte där. Adam visste att jag letade lägenhet i stockholm och hjälpte mig med budgivningsstrategier och kollade upp lite vad jag borde ge för vissa lägenheter, vilket var långt över förväntan. Så han var inte bara riktigt bra under säljprocessen, men hjälpte även till i köpprocessen. Så jag tror att man blir nöjd både som köpare och säljare när Adam är med.
    • Luthagen
    2021-07-23
    En mäklare för både säljare och köpare! Trevlig, effektiv och otroligt hjälpsam under hela processen.
    • Fålhagen
    2021-06-29
    Väldigt positivt och hjälpsamt bemötande vilket resulterade i en snabb affär.
    • Fålhagen
    2021-06-25
    Adam är väldigt proffsig och lätt att tycka om. Han var alltid lätt att få tag på och var väldigt lugn & stöttande under hela försäljningsprocessen. Adam känns kunnig och visade stort engagemang. Jag är väldigt nöjd med min försäljning!
  • skrev om Adam Meyner en del av Mäklarhuset Uppsala
    2021-06-13
    Adam är en oärlig mäklare och person som jag definitivt kommer undvika att göra affärer med i framtiden.
    Han har antingen svårigheter med att förstå de enklaste önskemålen (inkludera en bolånsklausul i avtalet) eller så väljer han att missförstå med flit för att det inte ska finnas någon möjlighet att backa ur en deal om bolån ej beviljas - vilket sätter köparna i en omöjlig sits.
    Trots det grova misstaget, ber Adam inte om ursäkt och påstår att vi framfört vårt önskemål på ett otydligt sätt. Detta trots att önskemålet framfördes ett ex antal gånger muntligt och dessutom via sms på text. Att han inte kan erkänna sitt misstag och be om ursäkt är ett tydligt bevis på brist på karaktär och ärlighet.

I en marknad där det finns bra mäklare i överskott, skulle jag i 10 av 10 lägen undvika att göra affärer med Adam som ansvarig mäklare.
    Tråkigt att ni upplever situationen på det sätt ni beskriver. Jag förstår er frustration över att banken inte givit er det stöd ni förväntat och antagit. Vid flera tillfällen har jag försökt hjälpa er med olika bankkontakter, men ni valde dock att inte gå vidare med något av mina förslag.

Jag hoppas ni finner en bostad som passar era förutsättningar.

Med vänlig hälsning